Trafil si to viacmenej presne oplatí sa práve GT Line, ktorá je 175 000 t.j. nejakých 34 000 Eur bez Dph ako zadokolka s 255k benzínom. Dynamicky je to vraj v poho a testy z Austrálie vravia, že to je v skutočnosti aj najlepšia voľba (ľahší predok, mrštnejšia a o dosť lacnejšia ako na kúpu tak na palivo). Najväčší problém tohto auta je že ono je to grantourismo. Lenže také auto má zaujať výzorom a zároveň byť pohodlným a technologicky vyspelým dostavníkom na dlhšie cestovanie, ktoré však zároveň dokáže pobaviť na okreskách. A individuálne sa mi zdá, že najmä v prvých dvoch faktoroch je na tom lepšie prekapotovaný Passat. Arteon v kurkume na mňa pôsobil krajším vyladenejším dojmom, ako Stinger v modrej a zároveň Arteon je vo vnútri o dosť väčší a praktickejší (a povedal by som že hlavne asistenčné systémy má VW ďalej ako Kia). Ostatné posúdim keď sa povozím na Stingerovi. Každopádne Stinger nemôže byť konkurentom A7 ako som tu videl spomínať na diskusii, nato stačí pozrieť si video interieru novej A7 a bavíme sa o úplne inej lige (lenže aj za úplne iné peniaze).
Jo... ten základ bude s halogenama, pravděpodobně nepůjdou připlatit světla samostatně, takže to bude chtít minimálně nějakou tu GT-Line... pokud bude někde okolo milionu ceník, tak je to pořád zajímavé.
Z testu Idnes: "Kromě výdechů na kapotě, které jsou zaslepené a opravdu jen pro pouťovou parádu, jsou ostatní výřezy a otvory ozdobené mřížkami funkční a šlechtí aerodynamiku". :-)
Foto: [odkaz]
Takže ok, je to funkční větrání čelního skla a stěračů. >:-[]
Osobně jsem zvědavý na cenu.
Pro zajímavost - v Polsku už ceníky jsou a cena začíná na 150 000 zlatkách, tj. 900 tis. našich..
V Polsku je cenově víceméně uprostřed mezi Optimou GT a Optimou GT SW, což v našich podmínkách by bylo cca 985 tis.českých...Což není nekonkurenceschopná cena. Zajímavější by byla i nějaká plebejská motorizace s manuálem (což mě osobně chybí i u Giulie), kdy by bylo možné dostat cenu níž, ale to by bylo prodejné jen v Evropě a to zase Kiu zž tak nezajímá...
Arteon přeplácal masku chladiče, ale jinak se dá považovat za moc pěkný auto.
Kia zase nakoupila na benzínce (nefunkční) výdechy kapoty, za mě plichta.
Bohužel... taky mi přijde, že to Kia trošku přehání a že některé detaily jsou trošku samoúčelné. Ale důležité jsou proporce, silueta... a to je nakonec i to, v čem jsou si ta auta blízká.
„Řízný vzhled dělá nizoučký fastback nezaměnitelným, kuráži designérů se v současnosti může postavit jen Volkswagen Arteon.“
Možno príde aj kúzelník nového tisícročia :-) Nemám nič proti dizajnu Arteonu a rovnako nemám dôvod akokoľvek preceňovať dizajn Stingeru, ale Vážená redakcia, to hádam nemyslíte vážne?! Ak si pod odvahou dizajnérov predstavujete decentnú úpravu dvoch liniek, pridanie 100g chrómu a posunutie klimatizačných prieduchov o 3 cm naľavo, tak Stinger treba zaradiť do kategórie sci-fi na úroveň vesmírnej lode Enterprise.
Bude to asi tim, ze Mondeo utoci primo na evropu, jsou to primo slova Fordu a kam miri s kterym vozem taky vždy uvadeji :-) a Kia je dosti oblibena v USA a Asii, jelikož mají vykonejsi motory tam nez tady v EU :-) a to se tyka plno vozu :-) se vždy podivejte kolik motorizaci se vyrabi a kolik nam hodi do evropy...sup jedno beno a aby byli radi za diesel tak jim jeden dame...pak to jde Asie a USA atd...sup tady mate 4 benziny a kdo by chtěl diesel, tak na vyzadani individualne.... :-) proste evropa je pro jiné znacky mimo EU mrtvy trh....protože jsme takove konzervy, ze ani nepripustime, ze muze byt něco lepšího nez to co mame v evrope vyrobene my :-)
Jen aby řeč nestála - Alfa si asi naplno troufá být jízdně skvělou alternativou 3-er, Stinger asi není úplně totéž - aspoň teda z mýho pohledu. Prémii asi úplně konkurovat nedokáže.
Tj. ze zadu je to sprzněné Maseratti, z boku nepodařený tuning Mustangu a vevnitř parodie na MB... Pro mně stejně přitažlivé auto z fotek jako Sangyong. :no:
Když tak koukám (už pokolikáté) na to "sportovní" seseknutí, trošku se obávám, že se nám jednou další generace budou vysmívat, že jsme snad ani kulatej volant neuměli vyrobit. ;-)
by vůz vypadal daleko lepší...GTéčko je zkrátka velká, dlouhá kráva. Se stejným problémem se potýká styling BMW a její GTčka. Prodeje nic moc..... Já vím, tady jde především o ty 4 dveře. Američané jsou bachratí a dveře potřebují široké jak vrata do stodoly.....and they love everything huge... ;-)
Taky bych to tak viděl. V júesej no problem! Ale na Evropu moc velká a těžká kára...si myslím....uvidíme co na to řeknou prodeje...možná se pletu.... ;-)
tak to bez debaty... obzvlast hlavne v spolahlivosti aj kvalite aj celkovej vyspelosti som presvedceny ze stinger alfu v pohode predci... len krasny byt dnes uz nestaci ale alfa na to casom pride ked chce prezit ;-)
kupi neboj... v amerike to vidim na uspech.. v eu asi pomoze ten dizel ale stejne europa nie je pre stinger zem zaslubena takze tu nadalej pofrci D3 bez ohrozenia.... ale to neznamena ze stinger bude v globale neuspesny... ved si len zoberme soul.. v europe predava malo ale v globale je to tretia alebo stvrta najuspesnejsia kia vo svete a celkovo pre znacku velmi uspesne auto....
tak toto auto sa mi popravde paci viac ako nejake dokonale audi A6/A7 .. ma uz na pohlad vacsie caro a v sebe aj viac akejsi charizmy aj emocii a jedinecnosti... verim ze hlavne v amerike stinger zaberie a bude mat tam solidne predaje a spravi svojim majitelom patricnu radost.. krasna kara :yes:
Nebyl. Oni by kupovali hubou...a palcovali
Argument by nebyl, o autech nic nevědí.
Srovnávají čísla a obrázky z netu.
Bubaq např. ví všechno o Arteonu i Stingeru. Už je stihl poronat a vyzkoušet a vynést nezpochybnitelný verdikt - relevantní jako lejno v rohu kůlny.
TWL čím víc :no:
tím lepší příspěvek, to nevíš? :-! >:-[]:-!
Pozor na Bubaqa (viz výše)
Plná huba keců...asi to koupí. >:D >:D >:D
Chytrej srovnává auta, co viděl na notebooku. >:D
Máme tady novýho kašpara.
Asi bude zábavnej.
Budu ti tykat nadále, klaune.
Pokud mě řadíš mezi hospodské ***y, nemůžeš čekat nic jinýho.
Pivo nepiju. Odvahu říkat pravdu mám a pitimcům to dělám rád.
Jak ti připadám je i u zadele.
Stingra si nekoupíš a víš to.
Nazdar
Pane fostku, skutečně nechápu Váš postoj: jak můžete takto předjímat, že Stinger nekoupím?! Připadá mi- i s ohledem na vaše výše umístění "diskuzní" příspěvky, že patříte mezi hospodské ***y, co "moudře" mudrují a s každým dalším pivem dostávají větší a větší odvahu "říkat pravdu". A nic než pravdu. Jste v té víře poněkud směšný.
A netykejte mi prosím, je to velmi, velmi nezdvořilé.
Ty bys měl popisovat mou koejskou nenávist s realitou.
Jsem si na 99.999% jist, že o Koreji toho vím mnohem víc než ty.
Mám rád její historii a kulturu a umím i něco korejsky.
Před 14 dny jsem se vrátil z delšího pobytu v Koreji.
Tak kdo tady plácá nesmysly...já asi ne. Šášo.
Plácáš nesmysly. Genesis Coupé u nás jezdí docela dost na to, že jediným motorem byl šestiválec benzin. Realitu trhu zkus popisovat s odstupem své korejské nenávisti, jo?
To jo, ale váha dělá svoje, to musíš uznat....a bacha, i tabulkově už přiznávají 10.6... :-! Ten dvoulitr ale není nic speciálního a bez manuálu........ ;-\
No zajímavé je tím, že se na internetu pár chytrejch (který nejsou cílová skupina a dohromady oni ani jejich všichni příbuzní a známí nekoupěj ani jeden) bude rozplývat, jak je to super a jak BY ho koupili.
No což o to, auto vypadá dobře (někde tam vidím Datsun 180B SX coupe), ale ta délka a hmotnost....4830mm a 1909kg (BMW X5 4886mm a 2105kg) to je teda bomba! Není se potom třeba divit, že si GT vezme 13l/100km.
A že to nemá pořádnou převodovku, to je věc jiná.
V podstate rovnou v zarodku zabili to, cim to auto mohlo byt aspon pro par potencialnich zakazniku zajimave. Ano, silna auta se dnes prodavaji hlavne v ctyrkolce, ale to je zavedena konkurence, ktrra nemusi nikomu nic dokazovat. Jak spravne pises, to auto neni zadkolka se sestivalcem, je to bud jedno nebo druhe. Co jsem cetl, klasicky to korejsky nejede, takze tech 370 koni to bude mit jen na papire a zbyde vlastne co. Nic. Cim je to auto zajimave? Nicim. Za 1,2-1,5 mega? Ano, premie je drazsi, jenze to je premie a tu vyssi cenu si ospravedlni.
Já bych to za vykrádačku nepovažoval, a už vůbec ne MB. Mají tam designéra z Audi a je to poznat. Výdechy topení má velmi podobně TT, řadička A5......celek ale vypadá dobře.Udělat dneska něco úplně novýho, co nikdo nemá - to se dneska daří leda tak Peugeotu, zaplaťpánbůh že jen jim.
V6 jen s 4x4?
V zemích s levostranným provozem, a tedy pravostranným řízením se bude šestiválcový stinger prodávat výhradně se zadním pohonem. Tyč řízení na pravé straně totiž koliduje s hnací hřídelí přední nápravy. Pokud je řízení vlevo, je Stinger V6 vždy vybaven pohonem 4x4. Kiu k takovému rozhodnutí vedla situace u konkurence. Zákazníci kupují tento typ auta se silným motorem prakticky vždy jako 4x4.
Inženýři jak sviňa............a prý tam mají maníky z BMW........no potěš pánbú.....jaké štěstí, že se jich BMW zbavilo..... ;-)
A koupíš si ho?
Asi ne.
A Arteon si spousta lidí koupí.
Mnohokrát víc, než Stinger.
Takže pravdu díš "Je vymalováno"
Automobilky chtěj prachy vod zákazníků, ne moudra z netu.
Jinak interier - střed je vykrádačka mercedesu. To dělaj korejci běžně. Já teď viděl v Koreji kopii GLka. :-) Peklium.
Nic proti tomu, že bys dal přednost Stingeru - nejspíš je to poctivější auto - technicky.
Ale nechápu, co by se měl VW učit v interiéru od Kie. Mě se interiér Kie asi taky líbí víc, ale to je jen věc vkusu, nic víc. VW je víc strohá moderna, Kia mi přijde trochu retro (pozitivně). Jiný přístup, těžko říct horší/lepší.
Proč? Na otázku zda Arteon nebo Stinger jsem si odpověděl bez zaváhání. A určitě tušíte, jak. Stinger mi vyhovuje především pojetím interiéru- zde se má VW opravdu hodně co učit. Nu a klasický AT je rovněž jednoznačnou volbou oproti čím dál horšímu DSG. Navrch pak přidám to, že zadní poháněná kola jsou mi bližší, než čtyřkolka, a je vymalováno.
Je pozoruhodné, v čem všem Arteon zaostal za Stingerem.
pár registrací bude na dealerství a pak budou žebrat u známejch, že jim to nechaj se slevou.
Všichni, co mi dají :no: jsou přesně ti, kdo si je taky nekoupí, čímž to jen potvrzují. Pravdu, co nechtějí slyšet.
Hyundai Genesis Coupe bylo také naprosto skvělé řidičské auto a prodeje u nás?
Tohle není nic proti autu, už jsem ho viděl (ne v Evropě) a je fakt pěkný a vypadá dobře udělaný.¨popisuju jen realitu trhu.
Tak Austrálie, Japonsko, Británie, Irsko, JAR, Thajsko.. ;:-)
Bohužel ta zmínka že absolutní většina si dneska koupí 4x4 verzi je nejspíš pravdivá
I přes tenhle drobnej mínus mi to přijde zajímavý auto = a tahle verze 4kolky použitelná. Už sem pár jízdních dojmů čet = a přidaná hmotnost tam je = ale zjevně na jízdní vlastnosti a chování vozu moc negativní vliv nemá. Za míň peněz víc = asi nepude. Rozhodně to určitě stojí za vyzkoušení = lepší to podle mě už nebude :-)
To možná děláš chybu = tohle neni běžná 4kolka = 100% de dozadu. Je to podle všeho velmi dobře fungujující systém = 4kolka od Magny = podobná těm v Jaguárech
Vtipný že němci cenu považujou za günstig [odkaz] u nás je spíš naznačen opak ;-)