Novinky
T613
0
Podstata IKL (myslím, že je to jeho zkratka) je, že do něj teče ropa odkudkoliv. Prostě tam odkud se koupí. Může to být britská, norská, arabská, ghanská nebo jiná ropa.
Přejít do diskuze
Tatrovko, vazne myslis, ze v Ingolstadtu maji ropna pole? Samozrejme to "trubka vede" je obrazne. Ale proudi k nam stredoazijska ropa skrzeva ropovod v Gruzii. Ono to z Azerbajdzanu ani jinak nejde. Konec koncu, je to jeden z duvodu proc se cela ta legrace v Gruzii deje. Ono by asi slo vozit to odjinud, ale s cenami PHM v cele Evrope by to radne zamavalo.
Jo. Existuje jeste druhy ropovod jehoz druhy konec smeruje, boze muj !, do Gruzie a jeste kousek dal. Jo muzeme se radovat, ze mame dve trubky, ktery ale bohuzel obe vedou ke stejnymu kohoutku. Opravdu ti zavidim tu jistotu, ze ve svete, kterej jede celej na ropu, a kde se naleziste postupne vyprazdnuji, zatimco poptavka roste, nebudou mit kam prodavat.
kéž by. už by nástupce 607 měl být naspadnutí a že by tohle byla předzvěst kam se bude ubírat? (design, ne koncepce motoru vzadu)
EU je poměrně velký odběratel ruské ropy, těžko se najde jiný kupec na pár milionů tun ropy. Ani Čína to nespasí.
Vy magoři!! >😁 >😒] Dyť mě z vás hrábne. Proč by yaroukh jen tak mírnix týrnix napsal ad přední světla "Teď tu byl!" 😄 😲 Já to musím vědět! >😒]
VyZZera vyborne. Stvrta fotka od konca skoro ako limoR8. >😒] Vobec tieto ich koncepty stvordverovych sportakov s motorom v strede mozem. :yes:
Jen bych dodal, že Evropa i Česká republika nejsou na Ruské ropě závislé. Existují i jiné ropovody, které jsou dostatečné. Už tu dokonce nedávno byla situace, kdy se pozdržela dodávka ropy z Ruska.
A další věc, je že ekonomika Ruska je na ropě poměrně závislá, čili oni jsou moc rádi, že jí Evropě můžou vůbec prodávat. Takže diktovat si může spíš Evropa ne Rusko.
A další věc, je že ekonomika Ruska je na ropě poměrně závislá, čili oni jsou moc rádi, že jí Evropě můžou vůbec prodávat. Takže diktovat si může spíš Evropa ne Rusko.
Presne to si myslim. Myslim, ze nasadit hybrid do "premiovych" aut, kde cena neni to nejdulezitejsi, uz davno nic nebrani ani v Evrope. Naopak lepsi akcelerace a vykonnost pri nizsich emisich a "in imidz" dela z hybridu a takovehoto nevsedniho dizajnu idealni kombinaci.
Tak tohle teda můžu....kéž by si z toho designu něco vzal nový model vlajkové lodi Peugeotu 608
a přitom po tomhle by lidi šli i za cenu opravdu vysoko (myšleno na peugeot) tipnul bych klidně i 2-3mega, pokudto dostane stejně honosný vnitřek a ucházející motory tedy okol otěch 300 koní. nemusí to být extrémně silný, jen prostě dostatečně svižný a design se postará o zbytek.... zmizí ze showroomu k zákazníkům stejně rychle jako čerstvé křupavé francouzské bagety z pultů...
Nemyslite hosi z evropskych automobilek ze dnes, 10 let po Toyote a 1 mesic po kratke ochutnavce, jak vypada cenova budoucnost ropy, uz pomalu nastal cas prejit od hybridnich siditek (konceptu) k realnym hybridnim automobilum ve vyrobe? Ono to opravdu vypada tak, ze dokud Putin ten kohoutek definitivne nezavre, tak neni sila, ktera by to prosadila do vyroby. Kdyz je to dobre pro chlubeni na vystavach, tak proc to neni dobre pro chlubeni se v showroomu?
Koncepty Peugeotu vždycky byly nesmírně potentní.. Škoda jen, že téměř vždy skončily jako luxusní špás pro potěchu oka a několika málo zasvěcených... Pod kapotou totiž modře tluče V i a g r a :-!
Tak tomu říkám agresivní výraz! Nedokážu říct jestli je to auto hezký, ale ty fotky jsou sakra přitažlivý! A jestli na Vás to nepůsobí tak máte smůlu, nebo já?? 😉 :-!