Novinky
očividne nedá na reči diskutérov a aj napriek chýbajúcim motorom R/V6 predáva aj v Európe stále viac. A to ešte nezačali redávať XC40 a ceny majú nastavené dosť sebavedomo. Áno D3 je predajmi niekde inde, ale podľa niektorých by tie Volvá nemal kupovať nikto. 😄
Volvo je Volvo. Kdo ho jednou měl, už jinou značku nechce. Pohodlné, bezpečné a jiné. Mám Volvo rád,a ač jsem ho nikdy nevlastnil, mám pro majitele Volva naprosté pochopení.
to vravi kazdy o kazdej znacke ... bla bla.... pritom nas sused odvedla mal kedysi este to prve volvo S60 pekne tmavomodre ... vzdy ho pucoval a lestil ... no a dnes? dnes ma A4 kombi 😉 ...
a tu A4 také furt pucuje a leští? 😉
dnes malokedy ho tu uz vidim... predpokladam ze sa uz odstahoval.. a byt prenechal niektoremu zo svojich deti.. ale to audi ma este stale co som nedavno videl .. sice ja som sa tiez uz prestahoval pred mesiacom ale ked som u nasich tak vidim nadalej ake auta su tam nadalej u nas na ulici ... a tu jeho audinu tam obcas ( hlavne cez vikend ) vidim... ale ved aj ja uz parkujem inde... takze niekde na ulici tiez jedno polo ubudlo a inde zase pribudlo 😉 ... ale ved to to ma vsetko sledovat >😁 .. v poslednej dobe vidim dost novych coroll ale aj ria a tie "ove" mpv yarisy a to aj kdejake bordovo cerne dvojfarebne .. uz pomaly prvu fabiu zacina byt problem vidiet.. svet aut sa meni velmi rychlo
A počkej, až se rošíří některé Citróny, to pak bude cirkus jak od Juraja Jakubiska 😉
ano aj tie nove C3 uz vidim hodne.. mam citak ze sa im u nas zacina darit.. su zrazu vsade... mne tento styl auta nesedi ale inak chapem .. niektori ludia chcu farebnost pestrost.. a atraktivitu... a to ti skratka fabia ani polo neda... takze je fajn ak mas auta aj kusok konzervativne ale aj kusok extravagantne... dnes ozaj je z coho vyberat 😉
Napr Vauxhall fabrika bude v UK prepustat zamestnancov... maju to teraz Francuzy a tvrdia ze Astra nejde tak dobre na odbyt este do toho Brexit neistoty a staci ze to zatrase UK priemyslom kde je predane po Nemecku najviac aut v Europe... Vsetko je retazova reakcia a predajne cisla su dolezite prvorade kde sa predava najviac aut a to Cesko - Slovensko nie je a nebude. je to dominovy efekt ktory sa spusta od hora a sype sa pekne dole...UK ma momentalne 3% inflaciu a predaj aut myslim klesol oproti minulemu roku o 7% to su dost silne indikacie na to aby sme si uvedomili ze momentalne ludia nebudu nakupovat viac aut .
Volvo jsem měl, S80 s benz. pětihrnkem (motor i podvozek od Heico), druhou gen., kterou považuju za nejlepší volvo ever, najel jsem s ním 200 tis. s minimem problémů, na to auto neřeknu křivého slova. Přesto, volvo si už nekoupím, akt. generaci modelů mám projetu a přesto, že se mi líbí jejich design (exterier), marně hledám důvod, proč si nějaké aktuální volvo koupit. 😉
Volvo na to slo dobre, ostatni se pridaj a vlastne jiz pridavaj >😁 minorotni trh pro vice valce je a bude minoritnim protoze z tech prodanych kusu s tema vicevalci sposuta lidi dana uata kupuje ne kvuli tomu ze je tam V6 nebo V8, ale protoze to bejva spicna kabidky daneho modelu a oni proste chtej tu spicku 😄 veskutecnosti tak tech "milovniku" vice valcu as tolik neni
nejvice "milovniku" tech motorizaci je mezi diskutery co na ne nemaj jinak nez jako ojetiny, a ty jsou pro automobilky tak nejak nepodstatni 😄
nejvice "milovniku" tech motorizaci je mezi diskutery co na ne nemaj jinak nez jako ojetiny, a ty jsou pro automobilky tak nejak nepodstatni 😄
Hm... schválně si srovnej čísla - o kolik roste Volvo a o kolik roste třeba Audi nebo Mercedes. Volvo na to zřejmě nejde úplně blbě... ale asi ani úplně dobře.
Schválne ... vieš v ktorých segmentoch a s akými motorizáciami D3 rastie najviac? Priznám sa že som lenivý to hľadať, ale tipujem že MB ťahá najviac trieda A + deriváty, B či C + SUV od nich. Audi zase A1, A3, A4, Q2,Q3 a Q5 kde gro predajov robia štvorvalce, a to samá v bledoružovom predpokladám u BMW. Prémia podľa mňa rastie tak mohutne hlavne preto, lebo vstupom do nižších tried mohli zísť nižšie aj cenou a tým sa stali dostupnejší pre širší okruh ľudí.
vcelku logické, že jednou růst dosáhne vrcholu a buď bude +- stejný a nebo půjde trochu dolů, všichni jsou z toho na větvi... >😁
Klicove vykonostni ukazatele jsou neuprosne. Kazdy rok je treba zvysit efektivnost vyroby, snizit vyrobni casy, navysit objemy, marze atd. Vsecky ukazatele musi byt lepsi nez loni a splnit cile. Na tom velmi zavisi nase vyplata! Vidis ten krasny Bentley na parkovisti vedeni? Tak se musis snazit! Tak se musis zlepsit, pracovat prescasy a podobne az jednoho dne, jednoho dne si budu moci koupit druhy. Proto neni mozne prodat 90% toho co loni vis 😉
A to vše pro vyšší zisk za cenu rabování přírodních zdrojů a zamořováni planety stále větším množstvím odpadu. Holt říkáme si homo sapiens sapiens - člověk rozumný, nicméně jsme nejhloupější zvěř na této planetě.
To je pravda :yes: :yes: :-!
My mj vybíjíme celý druhy = zvíře zabije jen když má hlad a většinou jen slabší kusy = druh zdravé kusy zajistí pokračování rodu. Jediný pako na planetě = člověk = to dělá jinak ;-\
To co sme zvládli zamořit zničit vyhubit za 1 poslední století = na to příspěvek nestačí
Že spalovací motory docela škoděj nám samotným a v poměrně velký míře nás zabíjej = víme od 50. let minulýho století
Vtipný že 60 let potom se spousta příslušníků nejhloupější zvěře na této planetě hádá = že to tak musí zůstat >😒]
My mj vybíjíme celý druhy = zvíře zabije jen když má hlad a většinou jen slabší kusy = druh zdravé kusy zajistí pokračování rodu. Jediný pako na planetě = člověk = to dělá jinak ;-\
To co sme zvládli zamořit zničit vyhubit za 1 poslední století = na to příspěvek nestačí
Že spalovací motory docela škoděj nám samotným a v poměrně velký míře nás zabíjej = víme od 50. let minulýho století
Vtipný že 60 let potom se spousta příslušníků nejhloupější zvěře na této planetě hádá = že to tak musí zůstat >😒]
No keď už majú predražené MB a aj BMW a Audi taký podiel na trhu, tak čosi nieje s kostolným poriadkom. To že ponúkajú aj menšie auta ako niekedy, nemôže byť vysvetlením, lebo aj v týchto triedach ponúka mainstream lacnejšie a dovolím si povedať rovnocenne funkčné autá.
Za mě prostě průměr v prodejích.
Škodovka je německá značka.. takže domácí trh má docela silnej.
A právě z toho těží počty, i když prodává nevalný auta.
😒
fiat ma skutecne punc domaciho trhu zejmena v italii, ted clem vyznamne roste, protoze italie (ale i treba spanelsko) se docasne vyhrabaly z financnich problemu diky soucasne dobre nalade na trhu (ono se to zase brzy otoci - fiatu ku skode 😒 ).
Jak vyrostly prémiové značky je ale taky úžasné... až může někdo brblat, že možná o tu prémiovost trošku přicházejí.