Novinky
V US dostal napraseno VW, tak jak by tam asi dopadnul levnej VW z vychodni evropy? Ze tam VW skodovku netlaci dela jen a jen dobre.
u Kokodáka faceliftovat ten odporný hmyzí ksicht. 8-s
nad prodejními výsledky v USA jsme se mohli alespoň pořádně nasmát....
Stává se už tradicí, že web, o němž jeho čtenáři jako jeden člověk předpokládají, že je placen především domácí automobilkou, nepřináší zprávy o této domácí automobilce úplné, ale jen částečné. A tak je tady zase Rádio Bubáq, aby nedostatek informací korigovalo správným směrem.
Ano, je pravda, že v dohledné době nebudou škodovky e😜ortovány do USA. ACZ však zamlčuje- a ptejme se, zda schválně či z neznalosti- že škodovky už mají připravenou půdu v Kanadě a v Grónsku.
Ona ta akce se jménem Kodiaq totiž vůbec nebyl náhodná. Zjistili jsme, že dealer automobilů VW, Audi a Proton na stejnojmenném ostrově v obci Port Bailey projevil nečekaný zájem o import a distribuci modelu Kodiaq na tomto ostrově. Škodovka zastupovaná manažerem tuzemského prodeje panem Little Wolfem se nedala dlouho přemlouvat a uzavřela s majitelem autosalónu panem Big Bear Feetem smlouvu, která předpokládá dovoz celkem 14 vozů Kodiaq v roce 2018 a dále pak 26 vozů v roce 2019.
Povzbuzen silnou podporou škodovky, pan Big Bear Feet rozhodil sítě rovněž na pevnině přiléhající k ostrovu Kodiak a připravil další distribuci automobilů i mimo ostrov. Jak lze letmým pohledem do mapy zjistit, k ostrovu opravdu přiléhá Aljaška, tedy území USA. Tam však Big Bear Feet na známky jakéhokoliv zájmu o vozy s okřídlenou slepicí ve znaku nenarazil. Nedal se však odradit a při postupu více na východ (!) překročil hranice Kanady, a tam v obci Jakes Corner (provincie Yukon Territory) objevil naprosto nečekaný potenciál. Místní občané, jimž lokální distributor vozů Hyundai a KIA slibuje dovoz "domácích" automobilů zkonstruovaných a vyrobených v USA inženýry z Mexika, Brazílie a Puerto Rica již po nesnesitelně dlouhou dobu 4 měsíců, přičemž vozy nejsou v dohledu, se na pana Big Bear Feeta vrhli s propiskami připravenými podepsat kupní smlouvy v nečekaně vysokém počtu. Nakonec se ukázalo, že v důsledku cesty na východ se potenciál importu škodovek na ostrov Kodiak ztrojnásobil.
A jsme u kořene událostí posledních dnů, o nichž automobilka - a také ACZ - informovaly jen částečně, tak říkajíc kuse. Protože vlastenci z Kodiaku i vlastenci z Jakes Corneru kupují zásadně jen produkty domácí provenience, škodovka rozhodla, že NEukončí výrobu modelu Yeti v původně předpokládaném termínu, nýbrž bude ve výrobě pokračovat v závodě Nižnij Novgorod (teritorium Rusko) a tam vyrobené vozy s pohonem tu jedné, tu obou náprav bude e😜ortovat do USA a potažmo do Kanady. Následně bylo vyslyšeno volání pana Big Bear Feeta po dov ozhu m,odelu Kodiaq, směnnost ve výrobním závodě Kvasiny musela být navýšena na 4x 8 hodin denně a tím bylo zajištěno uspokojení poptávky na nových trzích.
Ani v tomto bodě však zákulisní informace ze škodovky nekončí: na příkladu z Jakes Corneru se pan Big Bear Feet přesvědčil, že škodovky lze úspěšně umístit na Kodiaku a Yukonu i mimo vyslovená centra civilizace. Naléhá proto znovu na Little Wolfa, aby dodávky na rok 2020 byly znovu navýšeny. Prodejní manažer nezaváhal, přesvědčil odbory KOVO k dalšímu navýšení pracovního úsilí a výsledkem je rozšíření výroby vozu Karoq z Kvásin i do Boleslavi.
Aby pan Big Bear Feet vyšel naopak škodovce v ústrety, zavázal se pokračovat ve svém prodejním úsilí dále a dále na východ; nyní již překročil východní hranice Kanady a intenzivně mapuje území věčně zeleného ostrova Grónsko. A jaké je jeho překvapení, když i tam místní tuleni mávají svou pravou ploutví na znamení, že mají zájem jak o yettiho, tak o Karoqa.
Tak, a teď už dávají všechny informace posledních týdnů konečně smysl. Ne, že se e😜ort škodovek do USA odsouvá; on už se provádí, ale tajně, aby malý soused z Nošovic nevěděl. Mohl by totiž puknout závistí- a kdo by pak zajistil tu trochu potřebné legrace ve volebně napjatém a posmutnělém období v Čechách, na Moravě i ve Slezsku...
Ano, je pravda, že v dohledné době nebudou škodovky e😜ortovány do USA. ACZ však zamlčuje- a ptejme se, zda schválně či z neznalosti- že škodovky už mají připravenou půdu v Kanadě a v Grónsku.
Ona ta akce se jménem Kodiaq totiž vůbec nebyl náhodná. Zjistili jsme, že dealer automobilů VW, Audi a Proton na stejnojmenném ostrově v obci Port Bailey projevil nečekaný zájem o import a distribuci modelu Kodiaq na tomto ostrově. Škodovka zastupovaná manažerem tuzemského prodeje panem Little Wolfem se nedala dlouho přemlouvat a uzavřela s majitelem autosalónu panem Big Bear Feetem smlouvu, která předpokládá dovoz celkem 14 vozů Kodiaq v roce 2018 a dále pak 26 vozů v roce 2019.
Povzbuzen silnou podporou škodovky, pan Big Bear Feet rozhodil sítě rovněž na pevnině přiléhající k ostrovu Kodiak a připravil další distribuci automobilů i mimo ostrov. Jak lze letmým pohledem do mapy zjistit, k ostrovu opravdu přiléhá Aljaška, tedy území USA. Tam však Big Bear Feet na známky jakéhokoliv zájmu o vozy s okřídlenou slepicí ve znaku nenarazil. Nedal se však odradit a při postupu více na východ (!) překročil hranice Kanady, a tam v obci Jakes Corner (provincie Yukon Territory) objevil naprosto nečekaný potenciál. Místní občané, jimž lokální distributor vozů Hyundai a KIA slibuje dovoz "domácích" automobilů zkonstruovaných a vyrobených v USA inženýry z Mexika, Brazílie a Puerto Rica již po nesnesitelně dlouhou dobu 4 měsíců, přičemž vozy nejsou v dohledu, se na pana Big Bear Feeta vrhli s propiskami připravenými podepsat kupní smlouvy v nečekaně vysokém počtu. Nakonec se ukázalo, že v důsledku cesty na východ se potenciál importu škodovek na ostrov Kodiak ztrojnásobil.
A jsme u kořene událostí posledních dnů, o nichž automobilka - a také ACZ - informovaly jen částečně, tak říkajíc kuse. Protože vlastenci z Kodiaku i vlastenci z Jakes Corneru kupují zásadně jen produkty domácí provenience, škodovka rozhodla, že NEukončí výrobu modelu Yeti v původně předpokládaném termínu, nýbrž bude ve výrobě pokračovat v závodě Nižnij Novgorod (teritorium Rusko) a tam vyrobené vozy s pohonem tu jedné, tu obou náprav bude e😜ortovat do USA a potažmo do Kanady. Následně bylo vyslyšeno volání pana Big Bear Feeta po dov ozhu m,odelu Kodiaq, směnnost ve výrobním závodě Kvasiny musela být navýšena na 4x 8 hodin denně a tím bylo zajištěno uspokojení poptávky na nových trzích.
Ani v tomto bodě však zákulisní informace ze škodovky nekončí: na příkladu z Jakes Corneru se pan Big Bear Feet přesvědčil, že škodovky lze úspěšně umístit na Kodiaku a Yukonu i mimo vyslovená centra civilizace. Naléhá proto znovu na Little Wolfa, aby dodávky na rok 2020 byly znovu navýšeny. Prodejní manažer nezaváhal, přesvědčil odbory KOVO k dalšímu navýšení pracovního úsilí a výsledkem je rozšíření výroby vozu Karoq z Kvásin i do Boleslavi.
Aby pan Big Bear Feet vyšel naopak škodovce v ústrety, zavázal se pokračovat ve svém prodejním úsilí dále a dále na východ; nyní již překročil východní hranice Kanady a intenzivně mapuje území věčně zeleného ostrova Grónsko. A jaké je jeho překvapení, když i tam místní tuleni mávají svou pravou ploutví na znamení, že mají zájem jak o yettiho, tak o Karoqa.
Tak, a teď už dávají všechny informace posledních týdnů konečně smysl. Ne, že se e😜ort škodovek do USA odsouvá; on už se provádí, ale tajně, aby malý soused z Nošovic nevěděl. Mohl by totiž puknout závistí- a kdo by pak zajistil tu trochu potřebné legrace ve volebně napjatém a posmutnělém období v Čechách, na Moravě i ve Slezsku...
[odkaz]
dvoulitr 132kW tam má normální krátký Tiguan
[odkaz]
Dokonce to tam i pisou "...it now offers a third row of seats..."