Samara nebyla žádná kráska ani v době zahájení své výroby, ale nyní je bezradnost jejího designu ještě bolestivější. Interiér vypadá opravdu otřesně a "pravítkové" vnější linie ve spojení s obrovskou světlou výškou a hnusnou zobákovitou maskou tomu dávají korunu...
P.S. Pokud by tehdy sověti najali nějakého italského profíka a nepoužili návrh ruského designéra z roku 1976, mohlo to dopadnou mnohem lépe... 😲
Anonym
0
světlá výška je pro rusko resp. bývalé SSSR nutnost.
gargamel1
0
Ako keby bol Favorit na tom lepšie
Arese
0
Pokud nevnímáš ten zásadní rozdíl ve prospěch Fáčka, nemá cenu se s tebou o designu bavit! >😁
Anonym
0
tak ten fakt nevnímám. Favorit není o nic hezčí. >😁
Anonym
0
navíc Samara měla výrazně lepší a výkonnější motory >😁
wakantanka
0
Na druhej strane sa ale kusy z prvych rokov vyroby rozpadavali vo vnutri hadam este cestou k predajcom. Obe auta vsak boli silne pozadu oproti zapadnej konkurencii a vieme preco.
P.S. Pokud by tehdy sověti najali nějakého italského profíka a nepoužili návrh ruského designéra z roku 1976, mohlo to dopadnou mnohem lépe... 😲