Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Lada Samara za cenu, kterou nečekáte: Kolik najela do dnešních dnů?

7 komentářů

Arese
Samara nebyla žádná kráska ani v době zahájení své výroby, ale nyní je bezradnost jejího designu ještě bolestivější. Interiér vypadá opravdu otřesně a "pravítkové" vnější linie ve spojení s obrovskou světlou výškou a hnusnou zobákovitou maskou tomu dávají korunu...
P.S. Pokud by tehdy sověti najali nějakého italského profíka a nepoužili návrh ruského designéra z roku 1976, mohlo to dopadnou mnohem lépe... 😲
Avatar - Anonym
Anonym
světlá výška je pro rusko resp. bývalé SSSR nutnost.
gargamel1
Ako keby bol Favorit na tom lepšie
Arese
Pokud nevnímáš ten zásadní rozdíl ve prospěch Fáčka, nemá cenu se s tebou o designu bavit! >😁
Avatar - Anonym
Anonym
tak ten fakt nevnímám. Favorit není o nic hezčí. >😁
Avatar - Anonym
Anonym
navíc Samara měla výrazně lepší a výkonnější motory >😁
Avatar - wakantanka
wakantanka
Na druhej strane sa ale kusy z prvych rokov vyroby rozpadavali vo vnutri hadam este cestou k predajcom. Obe auta vsak boli silne pozadu oproti zapadnej konkurencii a vieme preco.