Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Emel
0
Pokud se nepletu, tak Stealth se dělal i jako FWD, ne?
wakantanka
0
Fwd bolo tusim dvojca Mitsubishi Eclipse a nedal by som ruku do ohna za to, ze sa to tiez niekde nevolalo Dodge Stealth.
Daffy Duck
0
Stealth to isto nebol. Z hlavy neviem a hľadať na nete vie každý :-)
Enthusiastic.driver
0
Jasně, Stealth se dělal jako FWD stejně jako 3000GT v atmo verzi
comper
0
Hej hej, pekny voz ale tradicne odflaknuty clanok. Obsah je len o top verzii vr-4, pritom boli aj verzie fwd, atmo a dokonca aj dvojventil. A motor mal pochopitelne uplne rovnaky vykon pre mitsu aj dodge, akurat ze japonci mali gentlmen agreement ze neprekrocia vykon 280 koni, takze papierovo ich verzia mala menej, pritom jazdili uplne rovnako.
samael
žádný knoflík na nastavování tlumičů neměl nebo že bych ho snad přehlídnul ? Jinak bylo to pěkné auto dobrým motorem ale spíš než sportovní auto to bylo luxusní rychlé kupé, na sporťák to mělo moc pomalé řízení, navíc nepřesné a brzdy neměly moc rády tvrdé zacházení.
Daffy Duck
No z Japoncov už drží vlajku len nissan. A celkom dobre dá sa povedať.
A co Lexus a Honda?
Ja bych se nebal napsat i Subaru.
Jasně, v klasických JDM videích je STI a Evo obvyklý partner pro Skyliny, Supry a RX-7... ale přece jen to úplně supersport není. GTR a NSX jsou rozhodně o level jinde.
To jo, ale tim "drzenim vlajky" se narazelo spis na vsechny ty celicy, s2k, rx atd. ktere uz dnes nevidime. A co tyhle auta znamenala na okruhu, to znamenala STi na sotoline. A predevsim to ze ji mala Subaru udrzela v produkci dodnes, treba narozdil od mitsu EVO, si zaslouzilo aspon malou pozitivni zminku. :-)
Hm, no pak klidně můžeš napsat i to, že vlajku drží Toyota s GT-86 a Mazda s MX-5. Samozřejmě nic proti, pro mě jsou dokonce tyhle dostupný auta důležitější než nějaká NSX, kterou si nikdy nekoupím... jenom jsem to pochopil tak, že se bavíme o té první lize.
RX (7-8), S2000, supry, celicy... to byli sportaky sve doby na ktere se treba dobove HH divali vykonove i cenove spis zespod. Nebyla to superliga, ale kdyz budeme pedantni tak tim neni ani skyline (4 mista, motor vepredu), alespon ne koncepci a hlavne, tahle "stredni trida" sportaku" nad HH a zaroven pod supersportem ala NSX se vyprazdnila nejvic, az na to subaru prave. Gt86 a mx5 se tam za me nekvalifikuji, bo stoji purismem sice nad HH, ale vykony jasne pod.
Kazdopadne to uz se v tom ale zbytecne placame. :-) Chtel jsem jen rict, ze honde lze vycitat absenci S2000, toyote absenci Supry (snad brzo) a Celicy, mazde chybejici model RX a vlastne i MPS, Mitsu na to rezignovalo projistotu komplet, ale subaru se drzi na svem, ikdyz mala znacka dela svuj sportovni model dal. To je slechti. ;-)
Kazdopadne to uz se v tom ale zbytecne placame. :-) Chtel jsem jen rict, ze honde lze vycitat absenci S2000, toyote absenci Supry (snad brzo) a Celicy, mazde chybejici model RX a vlastne i MPS, Mitsu na to rezignovalo projistotu komplet, ale subaru se drzi na svem, ikdyz mala znacka dela svuj sportovni model dal. To je slechti. ;-)
Hele, Celica byla po většinu času auto o ničem, většina aut je FWD... pouze nějaké edice inspirované WRC z dob Sainze apod. s 4x4 měly něco do sebe.
RX-8 už taky zdaleka není to co byla RX-7 FD. Měl jsem RX-8 a RX-7 FC a i to FC je víc sportovní auto (je i rychlejší, minimálně v přímce).
Já záměrně napsal první liga, nad kterou je ještě extraliga. RX-7FD nebo Supra taky nemají na to montovat se mezi auta jako je McLaren F1, ale jsou dejme tomu konkurence pro Porsche 911... NSX se možná může postavit základním V8 Ferrari. Mimochodem, RX-7FC byla nejčastěji srovnávaná s 924, kterému se i dost podobala, FD to posunulo o kus výš.
Abych nějak shrnul to své filosofování - MX-3, MX-5, MX-6, Celica, MR-2, CRX, Integra, 100NX, S2000, 200SX, Prelude, Eclipse - to jsou pro mě ty běžné obyčejné sporťáky, některé lepší (S2000), jiné horší (100NX). Supru, RX-7 FD, Skyline a NSX vidím jako něco víc. K nim STi a Evo jako ty rallye speciály. A ok, dejme tomu to Mitsu 3000GT.
RX-8 už taky zdaleka není to co byla RX-7 FD. Měl jsem RX-8 a RX-7 FC a i to FC je víc sportovní auto (je i rychlejší, minimálně v přímce).
Já záměrně napsal první liga, nad kterou je ještě extraliga. RX-7FD nebo Supra taky nemají na to montovat se mezi auta jako je McLaren F1, ale jsou dejme tomu konkurence pro Porsche 911... NSX se možná může postavit základním V8 Ferrari. Mimochodem, RX-7FC byla nejčastěji srovnávaná s 924, kterému se i dost podobala, FD to posunulo o kus výš.
Abych nějak shrnul to své filosofování - MX-3, MX-5, MX-6, Celica, MR-2, CRX, Integra, 100NX, S2000, 200SX, Prelude, Eclipse - to jsou pro mě ty běžné obyčejné sporťáky, některé lepší (S2000), jiné horší (100NX). Supru, RX-7 FD, Skyline a NSX vidím jako něco víc. K nim STi a Evo jako ty rallye speciály. A ok, dejme tomu to Mitsu 3000GT.
Nejblíž k tradičním značkám supersportů mělo NSX... To je dle mého jedno z top ten aut té doby tj. záčátku 90sátek.. Jedno z prvních hliníkových aut. Pokud se nepletu tak tuhle 3000GT měl Jágr a Hašek měl v té době Supru...
removed
Tahle micina byla takovym malym zjevenim. Pamatuju si, jako by to bylo vcera, kdyz "pristala" v Amstu v salonu. Denne jsem kolem chodil a koukal zasnene pres sklo jak dnesni adolescent na novej nedostupnej iPhone. Normalne jsem byl smutnej, kdyz si ji odvezl stastny majitel... Z dnesniho pohledu to zase takovej majstrstyk nebyl, ale tehdy to byla dost dobra kara a relativne i dostupna.
No práveže na pomery roku 89, resp. 90 to majstštyk bol. V6 biturbo, pohon všetkých kolies, natáčanie zadných... Ale hlavne dizajn, za ktorý sa nemuselo hanbiť ani Ferrari. Vnímal som to (a asi som nebol sám) tak intenzívne preto, lebo to bolo poprevratové obdobie, kedy sa konečne k nám dostali informácie, časopisy a napokon aj tie autá do predajní. Z toho obdobia mám v pamäti vryté Lamborghini Diablo a práve toto 3000GT.
tak Diablo bylo ještě o kousek výš [odkaz] :-) jinak si pamatuju že bylo moje oblíbené v need for speed 1 :-)
Pro mě osobně bylo 3000GT až ten poslední vzadu. Logicky jsem měl jako #1 RX-7... asi bych pod nátlakem připustil, že NSX je lepší auto... pak GTR a Supra... a až pak 3000GT. Teda takhle, takhle jsem to asi viděl až později, na tom začátku devadesátek jsem jen listoval katalogem a srovnával maximálku :-) .
Na tu dobu " supr" za celkem rozumný peníze a nadčasový vzhled který i po 25 letech přitahuje zájem kolemjdoucích.
×
Sdílení komentáře
×