Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Avatar - Emel
Spotreba
Emel
| 27. 10. 2017 23:00
Neměla. DSG nevidí dopředu a něco váží. V Cupře má stejný počet kvaltů jako MT a dle spritmonitor prostě žere víc.

Výsledek není na chlup stejný, o chlup je úspornější Cupra. Ale to je jedno, já ti to píšu jen aby sis uvědomil, že v té srovnávací tabulce je verze s manuálem.
Avatar - Emel
test
Emel
| 27. 10. 2017 22:53
Jo, akorát bych to nestavěl tak ostře proti kupci HH... výkon JE důležitej. Já pokorně oceňuju zadokolky (obecně), ale zase 300k je 300k...
Cena
HaroldKytka
| 27. 10. 2017 17:45
Ano, s tim musim souhlasit
Avatar - _Karel_
Cena
_Karel_
| 27. 10. 2017 17:37
Jo, v tom ti rozumím, ale auto za to nemůže. ;-)
Avatar - speedfred
Cena
speedfred
| 27. 10. 2017 13:46
mladý na tie autá moc nemajú....
Avatar - Dinar
Cena
Dinar
| 27. 10. 2017 12:25
Myslíš, že když se směju někomu s ohrnutým límečkem, že tak sám chodím? Ty děláš věci, ze kterých máš u jiných legraci? >:D Zkus napsat něco, co bude vypadat aspoň trochu logicky.

V X6 klidně může jezdit stejná sorta, jen mají o něco víc peněz. Schválně si driverů civiců posl. generací všímej, zjistíš, že můj postřeh sedí. ;-)
Cena
camco
| 27. 10. 2017 10:21
dík >:D ale takový popis sedí spíš na X6, GLE kupé týpky
nepíšeš náhodou o sobě?
;-)
Avatar - lamal
Boxer
lamal
| 27. 10. 2017 10:03
typer skryva tym šialenym bodykitom tu podivnu liftback hybrid siluetu... ma stastie ze je nizky takze som si celkom zvykol aj na bezne verzie a uz ma to neserie ze dizajn 90tok je nenavratne prec min u civika
Avatar - lamal
Cena
lamal
| 27. 10. 2017 10:00
neda sa to takto hodit do pytla... pokial nieje rec len o HH tak atmosfera s predkom/zadkom platila za zabavne auto kt pobavilo aj v nizsich rychlostiach a bolo pocitovo zazivnejsie ako nejaka 4kola v turbe aj ked pomalsie... z toho sa tvoria akesi nazory o tom co je zabavne... neda sa popriet fakt ze s atmosferou si viac zamakas (pak ta odmeni) a lepsie sa davkuje vykon nemusia ti to len ludia co driftuju povedat... na druhej strane dobre turbo je dobre turbo a dobra 4kola je dobra 4kola neda sa vytvorit univerz pravidlo... tiez by som nenadaval na 300zx s v6 twinturbo alebo skyline s r6 turbo a HICASsom... v tej cenovo dostupnejsej hladine by som sa naopak drzal radsej atmosfery bez 4x4... fwd/rwd...370z... a to ze mu nejake Rko vyprasi kuzuch na nejakej trati by ma moc netrapilo
Avatar - Covenant
I30N
Covenant
| 27. 10. 2017 09:45
Měl jsem brzdy už rozebrané s mechanikem, když jsem dával nové desky a ten jednopístek je větší (líp dimenzovaný) než na běžných autech s podobně velkými kotouči, tím pádem mají brzdy i tímto řešením o něco větší účinek, než by možná někdo čekal.

... proto jsem psal právě diskutujícím nade mnou, že hned zavrhovat jednopístky je blbost.
I30N
NoLimitBoy
| 27. 10. 2017 09:36
Hop, moj omyl, ospravedlnujem sa...
Avatar - Dinar
I30N
Dinar
| 27. 10. 2017 07:39
Samo že máš pravdu, o tom jestli se brzdy "uvaří" po pár kolech na okruhu, nerozhoduje jejich konstrukce, resp. kolikatipístkové jsou brzdiče, ale celková velikost brz, tj. brzdiče a kotoučů a hlavně materiál desek a kotoučů. Velikost brzdiče a počet pístků jsou podstatné pro brzdný účinek, zjednodušeně řečeno. ;-)
Avatar - Dinar
Cena
Dinar
| 27. 10. 2017 07:33
Podle toho, co vídám za volanty civiců posledních generací, to auto spíš funguje jako lék na krizi středního věku pro jednodušší týpky. Ohrnutý límeček růžového polo trika, v něm vanička, roztrhaný džíny v "ufo" káře pro mladý kuky. Jen ty mladý ale v civicu nějak nevídám. :-) ;-)
Cena
HaroldKytka
| 27. 10. 2017 07:24
A taky je teda pravda, ze lvi podil na tom ma mistni pozer, vzdycky, kdyz Mustanga vidim, vidim pred sebou ekofasisty, fuj fuj BMW a dalsi jeho hloupy reci ;-\
Cena
HaroldKytka
| 27. 10. 2017 07:19
Cast pravdy na tom mozna je, me totiz Mustang nazivo zklamal a pokazdy, kdyz ho ted vidim, vzhledove klesa jeste niz ....
Uz je to asi takova “prednasranost”.
Avatar - _Karel_
Cena
_Karel_
| 27. 10. 2017 07:12
Jestli ti každý majitel/řidič Mustangu přijde automaticky jako buzna, pak bude problém spíš v tobě.
Avatar - Covenant
I30N
Covenant
| 27. 10. 2017 06:37
Právě že vím moc dobře o čem hovořím....nezaleží jen na počtu pístků, ale taky na jeho velikosti, materiálu kotoučů, desek, váze auta atd.... na okresky fungují dobře, brzdy neutaháš a zvládají i okruh, když si necháš poradit od někoho kdo má se závoděním zkušenosti a nebrzdíš jak nemáš.

Bavíme se pořád o skupině aut HH né o závoďáku, kdy pár rychlých kol při volných jízdách na okruhu i kvalitní jednopístky zvládnout a není to hned diagnóza...je to jsou jednopístky zahoďto to, jsou to šroty.
Avatar - woody-alien
Cena
woody-alien
| 27. 10. 2017 06:05
Atmosféra nebo turbo, torzka nebo multilink.....TypeR je prostě permanentní kladivo na cokoliv. ;-)
Cena
webpaja
| 27. 10. 2017 04:25
Když CTR nemělo turbo, bylo z toho důvodu nejlepší HH. Pokud nemá AWD, je apriori lepší než všichni ostatní, natož než auta, která ho mají.
Mít CTR AWD, tak kdo ho nemá je fosilie s nebezpešnými vlastnostmi. ;-)
Avatar - woody-alien
I30N
woody-alien
| 26. 10. 2017 23:19
A kdes prosím tě přišel na to, že TypeR stojí 30t eur ?
[odkaz]
I30N
NoLimitBoy
| 26. 10. 2017 22:19
To ma byt vtip? Vies vobec o com hovoris?
Avatar - Covenant
I30N
Covenant
| 26. 10. 2017 21:59
Viděl jsem několik testů a brzdy si chválí ;-) Sám mám na skoro 300K jednopístky, fungují dobře a jsou zbytečně podceňované...můžeš mí x pístek, ale pokud se nenaučíš brzdit, je ti to k ničemu a uvaříš na okruhu každé brzdy.
test
praděda7
| 26. 10. 2017 21:55
Proč bychom se netěšili, když nám pan Bůh zdraví dá...zdraví dá... ;-)
I30N
NoLimitBoy
| 26. 10. 2017 21:26
Sorry ale nemozem suhlasit. Ano ohlasy na i30N su vyborne a na prvy pokus Hyundaiu je to fantazia, ale... Aj v performance verzii za 30k eur (co je rovnaka suma ako stoji TypeR) je to vyrazne slabsie auto a co mi hlava nebere su brzdy... i30N dostanes len so sice velkymi, ale stale len 1 piestovymi (!!!) brzdami z modelu Santa Fe, co je nonsens...
Za dalsie to auto nema ziadnu fanusikovsku zakladnu ani historiu. Neviem, kto by mal byt cielova skupina i30N. Nieco ako fanusik sportovych Hyundaiov neexistuje, kupi si to fanusik Cupry, Golfov R, Renaultsportu alebo TypeR? Mozno niektori ano... Som presvedceny, ze predaje i30N budu tragicke a caka ho osud Kie Ceed GT, nech to je akokolvek dobre auto... A to nemyslim ako ziadny hate, klobuk dole pred Hyundaiom aky HH postavil na prvy pokus.
Spotreba
praděda7
| 26. 10. 2017 20:10
Tož já taky zírám jak se spotřeba v moderních vozech zlepšila. S MPS z roku 2010 jsem se pod 9.5l nedostal a s M140i z roku 2016 s podstatně vyšším výkonem jezdím za 8.7l. Klobouk dolů novým technologiím.
Avatar - Covenant
I30N
Covenant
| 26. 10. 2017 20:09
Dva různé světy to rozhodně nejsou...vypadá to, že I30N ukáže všem..... stačí sledovat i některé slovenské nebo české novináře...Rasto Chvála, Ondra Chamila a další...

[odkaz]
Avatar - Enthusiastic.driver
test
Enthusiastic.driver
| 26. 10. 2017 19:28
:yes:
Avatar - Enthusiastic.driver
test
Enthusiastic.driver
| 26. 10. 2017 19:24
Opravdu chceš nazývat jízdní vlastnosti auta, jehož schopnosti na veřejné silnici defakto nelze využít, jako slabé? 8-s Proboha...
Spotreba
stealth01
| 26. 10. 2017 18:33
To je tak krásné, ze to nemusím psát já. Napsal jsi to přesně. Klasický hon na čarodějnice.
Avatar - white label
test
white label
| 26. 10. 2017 18:32
Hlavně to konečné pořadí nepovažuji za podstatné (tím spíš tady na a.cz), vždycky totiž bude záležet na osobních preferencích. Osobně bych dal Cupru naopak na třetí místo, ale zase třeba na druhou stranu pokud redakce v závěru (+-) argumentuje v první řadě cenou...
Perla...
praděda7
| 26. 10. 2017 17:53
Ground effect....yes sir......a FWD Hondy jej potřebují moc! Měl sem svého času upravenou ITR a ta bestie mě při akceleraci na trojku v mírné pravé točce vzlétla a poslala mě do mostu........svině! ;-) Doufám, že to už mají vyřešené, ale velké zadní křídlo určitě pomohlo tomu předku do vzduchu.
Avatar - white label
test
white label
| 26. 10. 2017 17:50
A iudex už se na to jistě těší taky... >:-[]
test
praděda7
| 26. 10. 2017 17:47
Ano, chápu, předokolka je míň náročná na řidi­če,.­....­....­..př­esně! A jak moc. Dokonale jsem si to ověřil, když po řadě FWD H/H a FWD kupátek sem přesedl do M1410i. S FWD byla v porovnání s RWD rychlá jízda po okreskách "lehce patkou". S RWD musí člověk makat a být neustále ve střehu. Neváhám říct, že v mém věku docela stresující. Proto budu brzy přese­dlávat­....­....­.. ;-)
Cena
cupra
| 26. 10. 2017 16:14
Přesně tak, když jsem jí jel v září, už mi říkali, že kvóty jsou již zřejmě vyčerpány. Jedna byla tedy ještě na cestě.
Perla...
Redmex
| 26. 10. 2017 15:28
Jasne, nejake odpory narastu, vzduch sa musi pod auto najprv dostat, ale pomer je skoro magicky :-)

Teoreticky ide vzduch z pod auta aj aktivne odsavat a tym ziskat pritlak bez vedlajsich efektov z hladiska aerodynamiky, ale samozrejme, stale spotrebuvas nejaku energiu. Teoreticky by si mal dosiahnut "nekonecny" pritlak, v praxi to skusili len Gordon Murray v F1 a hned to zakazali >:-[]
Avatar - miromen
Cena
miromen
| 26. 10. 2017 15:22
Tak to maš pěkny cil a snad se ti zadaři. No to už je vyšši divči a hratky s tlakem pneu udělaji dost už u běžnych aut v normalnim provoze a ze zkušenosti mužu řict, že většinou předepsany tlak od vyrobce neni pro mě to prave ořechove. Samozřejmě je to i o samotnych pneumatikach. Jinak co si vzpominam tak člen z ford clubu, ktery byl poprve na mostě měl nejlepši čas na mokru pravě s RS kolem 2:30s.
Cena
figurka
| 26. 10. 2017 15:20
Musím příznat, že RS pro mě bylo příjemné překvapení. Tedy, co do chování při opravdu ostré jízdě. Bylo ale nutno umravnit stabilizaci a tlumiče do sportovního režimu. Na lehké sklouznutí není ani potřeba drift mód. Příjemně mě překvapila "poslušnost" při ostré jízdě. S RS mám trochu problém při stylu jízdy na 3/4 maxima (mého, ne auta :-) ). V ten moment je sportovní režim tlumičů "zbytečně uskákaný" a v běžném režimu se auto podivně kolíbá (podélně i příčně). Nekonzistentnost čtyřkolky jsem nepozorovaů, resp. chování auta mi přišlo naprosto předvídatelné a ani jednou neudělalo něco jinak, než jsem čekal.
Cena
Ted
| 26. 10. 2017 15:11
kdepak, porad tam visi 2,5s na rekord okruhu.
ale na odjetych gumách a hlavne seriovym tlaku pneu (to je samozrejme chyba a od 5. kola jsem jel na vyboulenych gumách) - puvodne jsem nechtel tlacit na pilu, ale když tam bylo stejny auto a ja ho chtěl dat... :-)

pristi rok to stahnu :-)
Perla...
_Teddy_
| 26. 10. 2017 15:05
Tzv. "ground effect" vyrazne zlepsi pomer lift/drag (resp. u aut downforce/drag), ale stale tam ten odpor mas. Tak to uz na svete byva, ze nic nie je zadarmo... :-)
Cena
webpaja
| 26. 10. 2017 15:03
:yes:
Spotreba
webpaja
| 26. 10. 2017 15:01
V klidu, já tyhle hony na čarodejnice nesnáším. Naprosto stejné tmářství jako ve středověku.
Vzhledem k tomu jak dopadla měření ostatních výrobců šlo jen o to, aby se podojil finančně potentní koncern. ;-)
Avatar - miromen
Cena
miromen
| 26. 10. 2017 15:00
On ten rozdil bude určitě už v samotne koncepci těchle 2 modelu. Ja bych se v ramci HH držel hodně při zemi a ani jeden z těchto modelu by u mě jistě nebyl na seznamu. Jinak koukam a maš to docela slušně v ruce a něco mi řika, že čas 1:53,23 je na mostecky okruh hodně slušny. :yes:
Cena
Ted
| 26. 10. 2017 14:45
souhlasim s tim, ze RS je zabavnejsi ( i umřít je zabavnejsi ) nez golf R, jenze když dojde na limit, stava se z RS trosku krabička. navíc je problém nekonzistentni chovani ctyrkolky, takze je tezke zdimat z toho auta maximum.

ja mel podobny problém se stabilizaci. ackoli (nebo prave proto, ze) v Porsche zasahuje bez obvyklých kopancu zcela plynule, nemel jsem pocit, ze me omezuje. jen mi prislo auto nekonzistentni.

minule jsem ji vypnul (a hned v prvním ostrem kole jsem sel do hodin) ale auto ozilo, bylo konzistentni a cas na kolo sel dolu o 2s!

[odkaz]
Spotreba
webpaja
| 26. 10. 2017 14:40
Cupru tady pár lidí má a v běžném režimu je ten motor velmi úsporný.
Spotreba
webpaja
| 26. 10. 2017 14:39
Jel jsem CTR v předchozí generaci a hlučné to bylo celkově. Domnívám se, že na běžné cestování je nejzajímavější hluk 80-130kph.
Avatar - Dinar
test
Dinar
| 26. 10. 2017 14:33
Tak ta zábavná jízda vychází z koncepcí dané vlastnosti házivého zadku, že dokážu auto přimět, aby se sklouzlo bokem i když nechce, na tom nic zábavného není. Tolik k předokolkám.

Se zbytkem souhlas, přesto si myslím, že by GT86 pomohla prostá implantace turba, nechápu, že neudělají verzi s oturbeným dvoulitrem, když ho subaru má. I kdyby byla cena o sto tis. vyšší než u neturbené verze, pořád by to mohlo být auto v cenové relaci CTR a přitom petrolheadsky jiná liga, obrovský potenciál pro závodní úpravy atp., mohla by z toho být skutečná ikona. To auto umírá vyloženě na výkon, páč trumpeta raději bude nutit CTR ručkou někde na parkovišti aby hnula zadkem, místo aby si koupil auto, které to umí jen na povel pravé nohy.

Každopádně, HH nijak nezatracuju, jen je mi mnohem bližší jejich pojetí jako praktického auta schopného ostřejšího použití, než té aktuální snahy udělat nejrychlejší předokolku na NS i kdybychom měli dát do oken místo skla slídu. ;-)
test
Karlll
| 26. 10. 2017 14:22
Pri cteni tveho prispevku by clovek rekl, ze CTR je 3dv hatch, mozna coupe bez zadnich sedacek a ono fakt neni rozdil oproti Golfu R.
[odkaz]
[odkaz]
Mensi kompromis je mozna Golf v kombiku nebo OIII RS, ale je to opet neco za neco.
Univerzalnost CTR, Cupry, GTI, GTR, Focusu RS bych videl na shodne urovni, proste hatch s podobnym kufrem a skoro beznym podvozkem.
Avatar - miromen
test
miromen
| 26. 10. 2017 14:21
Naprosty souhlas se všim. Hodně lidi mava tabulkama a čim lepši čislo rozumněj při zrychleni nižši tim automaticky lepši a sportovnějši a to nejen u zrychleni.
Avatar - miromen
Cena
miromen
| 26. 10. 2017 14:19
Ne tohle nejsou auta v mojem hledačku, ale rad si o nich něco zjistim a taky je už dost srovnani. A docela slušna shoda panuje v koncovych vyjadřenich, kdy pravě RS upřednostňuji pravě diky tomu, že nabidne větši jizdni jiskru a zabavnost.Vlastně dost podobně se v teto oblasti vyjadřovali u předchoziho Type-R a jak nejen zde je psano, tak současne Type-R už neni tak vzrušujici. Samo v ramci HH určitě vic než dost.
Avatar - lamal
cena
lamal
| 26. 10. 2017 14:18
CTR 7 malo slusne riadenie... a ATR 6 gen priamo bozske, je fakt ze ATR ma lepsiu prednu napravu
Cena
Ted
| 26. 10. 2017 14:14
tak pozor, o tom, ze CTR je tupe auto jsem nenapsal ani slovo. Na tom, ze focus RS je na limitu tupej trvam. a vzhledem k tomu, jaky auto mas u jmena dost pochybuju, ze o tom něco vis nebo se mylim?
test
Ted
| 26. 10. 2017 14:09
ackoli zadokolku mam, nebyl bych tak prikry v hodnoceni. jiste na rizeni je to strasne snadne, ale ostre verze meganu si občas hodi zadkem taky slusne, i když při zcela jiné technice jizdy...

GT86 se podle me netrefila do doby.

dnes se skupina lidi, na které GT86 cili mnohem vice orientuje podle tabulek a tam sila toho auta opravdu není. ackoli je to urcite fajn auto, mam s nim stejny problém jako s miatou - vykonem proste nedostacuje a dohani to užšími pneu a horsi trakci.

bohužel naprosta většina lidi am pocit, ze lepsi cas z nuly na sto = vetsi hardcore a zabava..
automobilky to tak rady sami podavaji a tim to dal podporuji...
ostatne vidíš to tu v kazde diskusi.
Spotreba
Karlll
| 26. 10. 2017 13:58
Kdo nechce nechape ;-)
Staci si porovnat % odchylky a je jasne, kdo to proste u spotreby a emisi hrotil a hroti stale ;-)
Spotreba
Karlll
| 26. 10. 2017 13:55
A nemela by byt spotreba DGS jeste lepsi nez u manualu? 6,8?
No a kdyz tam das Cupru a CTR s manualem a jeste jen do roku 16 tak je vysledek na chlup stejny. Papirova hodnota Cupry je pak totalne mimo, ale u levaku standard. Co u toho koncernu s temi auty delaji, ze tu spotrebu nalzou o pomalu 1 litr lepsi nez konkurence???
[odkaz]
[odkaz]
Spotreba
Karlll
| 26. 10. 2017 13:52
90km/h je bezne povolena cestovni rychlost, rozhodne pro vetsinu naroda u nas, kdyz uz se tday ohanime univerzalnosti a rodinou. Nebo ty snad 90% cest jezdis po dalnici?
Jinak CTR je hlucnejsi pri pridani plynu, pri ustalene rychlosti neni rozdil od bezneho auta. Kdyz muzou lidi jezdit v dehtaku, tak nechapu, ze se nekdo pozastavuje nad CTR od ktereho se ceka nejaky vykon a projev.
Cena
Karlll
| 26. 10. 2017 13:48
bychari driftuji s RS a nebo potrebuji pouzivat ctyrkolku cely rok v Golfu R.
Avatar - miromen
Cena
miromen
| 26. 10. 2017 13:47
Pak si ojediněli, pač slovo tupe by se dalo těžko použit u Type-R natož u RS.
Cena
Karlll
| 26. 10. 2017 13:47
Ja myslel ze zdejsi bychari kupuji RS a googluji >:-[]
Perla...
Karlll
| 26. 10. 2017 13:43
Je otazka jestli tou zmenou proudeni nedojde ke zvetseni pritlaku jinde. Ono i presmerovanim proudeni pritlak ovlivnis, jestli jde z boku nebo pres trechu.
test
Karlll
| 26. 10. 2017 13:27
Ja prave nevidim v Golfu tu iniverzalnost, nereknu kdyby se porovanaval OIII RS, ale Golf? Vsem je univerzalnejsi? V cem nabidne rodine vice?
Cena
Ted
| 26. 10. 2017 12:46
tak tim si prave nejsem vůbec jist. na limitu je focus RS tupy, s CTR podle mého nazoru tezko srovnatelny...

co by jako mělo byt tou zábavou? drift mode?
Honda
HaroldKytka
| 26. 10. 2017 12:36
Treba to GLC o kterym jsi rikal, ze se ti nelibi, ale ze si ho bude nekdo v rodine kupovat ?
Cena
HaroldKytka
| 26. 10. 2017 12:35
Kdyz ti nezalezi na bezpeci svy rodiny a chces vypadat jak buzna, tak souhlas.
Avatar - Dinar
test
Dinar
| 26. 10. 2017 12:23
Primárně je důvodem existence HH dostupnost techniky, máme tu masově vyráběné auto, tak mu přiostříme podvozek, posílíme motor a voila - závoďák.

Mně neposkytne zábavu žádná předokolka, může mít grip jaký chce, geniální samosvor, prostě zábavu pro mně primárně představuje možnost hodit zadkem.

Dostupné sportovní auto je třeba GT86 a neprodává se, v diskusích samej petrolhead, a pak tu chrochtají nad předokolkou olepenou spojlery. Ano, chápu, předokolka je míň náročná na řidiče, jakýkoliv turbo dvoulitr si dá GT86 ke svačině, ale i tak, jestli chce někdo mluvit o tom, že chce primárně auto pro zábavu, pak mu rozumím, jen když mluví o GT86, mx5 atp. v této cen. hladině. Kupuje-li si hot hatch, pak rozumím argumentaci potřebou praktického auta, se kterým se dá i ostřeji svézt.
Avatar - miromen
Cena
miromen
| 26. 10. 2017 11:05
Tak minimalně ti Focus RS nabidne větši zabavu a zažitek jak vyše zmiňuješ. Jinak je to jasně o preferencich.
Cena
Ted
| 26. 10. 2017 11:01
auto nebo autobus? >:-[]
Cena
Ted
| 26. 10. 2017 11:00
teoretik? jen hadam...
test
Ted
| 26. 10. 2017 10:57
napadaji me minimalne dva důvody, proc delat sportovni auto z HB:
1) cena
2) muzes mit volsovy ruce a porad pojedes rychle

chápu, co pises, ale pravdou je, ze porizeni a provoz poradneho sportovního auta je věc pro mnohe nedostupna.
hot hatch je cesta. za me ale napr. Golf R neposkytuje to, co je pro hot hatch (podle mne) sakra dulezite - zabavu a zážitek....
Avatar - Bully_
cena
Bully_
| 26. 10. 2017 10:53
Řízení mělo u CTR vždycky mizernou zpětnou vazbu, i když jsou na tom ostatní HH často ještě hůř. Přes volant se mnou komunikuje líp i můj Accord Tourer v naftě z r. 2007, a to jsem vlastnil CTR 7. i 8. generace a 9. jsem řídil taky víckrát. Je to čím dál horší.
Honda
Ted
| 26. 10. 2017 10:49
proti tomu nic, jen mas na muj vkus desnej vkus :-)
Honda
Ted
| 26. 10. 2017 10:48
a proc mas potrebu se k tomu vyjadřovat, kdyz nerozumíš tomu, k cemu to auto je?

na machrovani to holt není, no ;)
Perla...
Ted
| 26. 10. 2017 10:47
to je prece jasny, je to perpetum mobile!
test
Ted
| 26. 10. 2017 10:44
jiste, ze je to jen tupe rychle auto... asi si me spatne pochopil. nikdy jsem nic jiného netvrdil.
ale vždy jde jen o uhel pohledu. clovek, který ma pouze (na) jedno auto a ma rodinu tu univerzalnost vazne uprednostni.
Pak je ale smesne to auto povazovat za cokoli vic, nez jen hodne velky kompromis...
test
Ted
| 26. 10. 2017 10:40
To sice ano, ale prime srovnani tech aut bude vždy zakonceno hodnocenim, které vyhraje Golf. Ja se ptam proc? protože redaktor potřebuje vozit rodinu?
napsal bych to srovnani ne jako jeden clanek, ale jako dva clanky v jednom.
1. srovnani z pohledu nadsence pro rizeni, okruhy apod.
2. z pohledu člověka s krizi stredniho veku (a lidi, které koncern presvedcil, ze ORS je zavodni auto a je potřeba na nej dat poradny kridlo)

kdykoli se totiž na tomto serveru da kladne argumentovat sterilitou a univerzalnosti, dopadne to tak, ze tyto vlastnosti jsou prece lepsi.
Zarnym prikladem je zdejsi srovnani Golfu GTI Clubsport a CTR.
[odkaz]

za sebe bych cetl jen tu první část.
Avatar - lamal
Spotreba
lamal
| 26. 10. 2017 09:28
pre mna osobne to je obrovska deviza, diesel s 200k v hatch uz fakt netreba
Avatar - Dinar
test
Dinar
| 26. 10. 2017 08:53
Tohle je věčná otázka, ale osobně vidím roli hot hatche v tom prvním bodě, právě proto, že to "ostré" auto vzniká z praktického hatchbacku. Proč bych dělal sportovní auto z HB, když bych něchtěl zachovat jeho praktičnost?

Bod dva, když má tuto roli plnit HH, je to spíše z nouze ctnost, aktuální stav automobilek, které prostě na klasické sportovní modely rezignovaly, tak nám podsouvají "závoďáky" postavené na základě toho, co masově vyrábějí. Takové auto je ale kompromis sám, chci-li, aby nějak fungovalo na dráze, oberu ho minimálně o komfort, tvrdost, hluk, olepím spojlery, snížím výrazně praktičnost (zadní sedačky ven atp.)
Chci-li auto předně na blbnutí, tak musím počítat s tím, že v něm rodinu prostě neodvezu. Sám víš, co máš v garáži.

Jinými slovy, z mého pohledu je jako auto CTR v akt. podobě mnohem větší kompromis než golf R. ;-)
I30N
King of rain
| 26. 10. 2017 08:48
Já bych spiše ocenil test či porovnání s I30Nkem.Sice jsou to dva různé světy ale to nevadí, když oboje je jak se říká "cajk". Tohle by mne fakt zajímalo.
Avatar - miromen
Boxer
miromen
| 26. 10. 2017 08:20
Věřim, že japonci odvedli velice dobrou praci, vzhledem k tomu jak pozitivni jsou prakticky všechny testy a reakce a to nejen u tehle ostre varianty, ale už samotny zaklad. Jinak z uvodni fotky je vidět, že předni čast by potřebovala designově upravit a všiml jsem si toho i při osobni prohlidce, kdy z určitych uhlu civic vypada jako by vyfasnul nějaky direkt od boxera. Naproti tomu zadni čast u ktere jsem si při prvnich foto řikal, že s tim budu mit problem naopak vypada velice dobře. Do nějake sterility to ma sice sakra daleko, ale přesto to jako celek funguje velice dobře. :yes:
Avatar - iudex
Spotreba
iudex
| 26. 10. 2017 08:19
Jj, našťastie časy, keď sa s dvojlitrovými turbami nedalo jazdiť pod 10-12 litrov sú už preč a bežný hotheč dokáže jazdiť za 8 litrov kombinovane.
Spotreba
webpaja
| 26. 10. 2017 08:15
A jaký je hluk v 90? To je podle všeho nejobvyklejší jízdní režim HH >:D
Avatar - iudex
Spotreba
iudex
| 26. 10. 2017 08:14
:yes:
Jj, s manuálom sa to hneď otáča: Cupra M/T 8,64 l/100 km.
Cena
webpaja
| 26. 10. 2017 04:31
Karllle, sem chodí většina lidí, co auty jezdí...ne co místo toho googlují. :-!

V Honda klubu změnili nástěnkáře? ;-)
Spotreba
webpaja
| 26. 10. 2017 04:30
Honda jsou emisní leváci? Asi ano, evidentně v tom jeli všichni.
Avatar - white label
test
white label
| 25. 10. 2017 23:25
Když, jak sám píšeš, nemá porovnání s GR smysl, tak proč se o to porovnání hned v další větě pokoušíš? :*)
Těžko se pak diskutuje s někým, kdo je v rozporu sám se sebou? ;-)
Avatar - white label
test
white label
| 25. 10. 2017 23:16
ad odkaz: Ten design zadní partie CTR musel navrhnout někdo od konkurence...
Avatar - Emel
Spotreba
Emel
| 25. 10. 2017 21:42
Tak si tam schválně dej Cupru jen s manuálem, jen abys viděl na čem jsi...
Avatar - Emel
Perla...
Emel
| 25. 10. 2017 21:40
Píše, že upravuje proudění pro lepší přítlak, což já si překládám tak, že přítlak zvyšuje. Přitom klidně může čelní odpor i snižovat... nebo dobře, nějaké rozdíly na hraně měřitelnosti asi nejsou důležité.
Avatar - lamal
Spotreba
lamal
| 25. 10. 2017 21:37
vsetky sucasne motory v tomto urobili velky pokrok, ustalene rychlosti zvladaju aj pri velkom vykone pri dobrej spotrebe.... dobre riadeny proces spalovania :-)
Avatar - Emel
Cena
Emel
| 25. 10. 2017 21:30
No dle info z auto Jarov momentálně ne, jsou vyčerpané kvóty, nejsou schopní ani převzít objednávku a zadat ji do systému.
Avatar - CHerokee
Cena
CHerokee
| 25. 10. 2017 21:25
Kdo chce pořádné auto a zadokolku, tak určitě.
Avatar - CHerokee
Honda
CHerokee
| 25. 10. 2017 21:24
No auto na radost se mi musí líbit...mi vlastně každé auto v rodině.
Avatar - CHerokee
Honda
CHerokee
| 25. 10. 2017 21:23
Jo, to je taky pravda. Nevím, na kolik jsou ale u nás dostupné u Hondy úpravy. Výfuk je řešitelný, to jo.
test
DonVito
| 25. 10. 2017 21:03
Porovnaní s Golfem R nemá smysl. Už předchozí Type R byl o mnoho lepší.

Tady odkaz na to, že nový Civic je téměř ve všem lepší než Cupra:
[odkaz]
Jinak v galerii pěkné fotky..

Na acz bych typoval pořadí Cupra, Golf, Civic :-|
Spotreba
Karlll
| 25. 10. 2017 20:08
Je zajimave jak to ti emisni levaci porad delaji s tou spotrebou a emisemi.
O Type-ru se mluvilo jako o snad nejuspornejsim HH. Spotreba se u neho hodne vychvalovala vzhledem k vykonu. Zajimave jsou papirove spotreby v testu a dle spritmonitoru, trochu opak, ikdyz se jedna o starsi gen. CTR, ktera ma spotrebu vyssi nez novinka 10G. trochu rozdil
[odkaz]
[odkaz]

Trochu rozdil oproti 6,9 vs 7,7, teda hlavne u tech 6,9, ale co jineho cekat od emisnich levaku.

Je docela prijemne, ze HH umi jet ustalenou rychlosti opravdu za velmi slusnou spotrebu. Pri 90km/h se rafika okamzite spotreby pohybuje okolo 6l, coz je vyborne.
Hluk v 90km/h opravdu zadny, bezne auto, jako u spotreby.
Cena
Karlll
| 25. 10. 2017 20:00
Dej si do Googlu:
"Ford má průšvih, nejostřejší Focus moc nevydrží. Potíže mají desítky majitelů"

Za ty prachy jedine neco co vydrzi a nabidne nejakou zabavu a ne jen kafe v servisu ;-)
Honda
Karlll
| 25. 10. 2017 19:58
Kdyz v tom aute sedis, je dulezite jak jede. A pro mejitele je dulezite jak jede. Kdyz na nej muzes jen koukat jako ty, tak nezbyva nez hodnotit venek ;-)
Perla...
Karlll
| 25. 10. 2017 19:52
Auto nepise, ze kridelko zvetsuje pritlak, jen meni smer proudeni, takze nemusi opravdu zvysovat odpor ;-)
Pokud ale neco do proudeni zasahuje, moc si nedokazu predstavit, ze tam neni opravdu minimalni ovlivneni celkoveho odporu.
test
Karlll
| 25. 10. 2017 19:49
Golf neni tak krasne univerzalni, je to jen vykony hatch, ktery ma slabe jidzni vlasnosti. Vzpominam na nedavne odkazy, zde kdy v nejakem testy projizdel zakladni Civic s 1,0T losi test vetsi rychlosti. CTR je povedene vykonne auto s vybornymi jizdnimi vlastnostmi, s Golfem bych ho vubec nesrovnaval. Golfa jedine snad ze na dalnici chci predjizdet dehtaky stejne znacky, jinak neni duvod.
Cena
Karlll
| 25. 10. 2017 19:46
Objednat se da i verze Type-R, jen je cekaci doba pul roku a musi se zadat do vyroby. Neni to skladovka ;-)
Cena
kyklop
| 25. 10. 2017 19:44
Presne toto nám tu dnes chýbalo >:D
Avatar - white label
test
white label
| 25. 10. 2017 18:45
Právě tím "uznáním" začíná tento test:
"Hot hatch. Ikonický výraz pro všechny petrolheady, který však rozděluje názory. Všichni v něm vidí rychlý hatchback, zatímco však pro jedny si musí uchovat univerzální schopnosti a každodenní použitelnost, pro druhé je ostrým nástrojem pro oblíbené okresky a závodní tratě. První skupinu zastupuje mimo jiné VW Golf R, tu druhou Honda Civic Type R."
Avatar - wakantanka
Cena
wakantanka
| 25. 10. 2017 18:03
Za tie prachy jedine Mustang s 8 valcom :-) :-) :-)
Avatar - lamal
Cena
lamal
| 25. 10. 2017 17:50
kto nutne nepotrebuje 4kolu tak preco nie... civic mi pride lepsie auto na okresky a taky univers use vratane spotreby
Cena
Deadlift
| 25. 10. 2017 17:41
Za ty prachy Focus RS...
Honda
Jopino
| 25. 10. 2017 17:02
Jasně, ale přinejmenším u toho výfuku se rýsuje, resp. existuje řešení, třeba od HKS. Sám víš, že u takovýchto aut zůstává exhaust málo kdy v sérii.
Avatar - lamal
cena
lamal
| 25. 10. 2017 17:00
Tak som rad, ze nakoniec je ta cena zaujimava :-) V teste by som privital info o riadeni ako komunikuje ako je vyvazene atd, na TypR modeloch to byval ´´sex´´ to riadenie... celkovo ako auto komunikuje o tom sa autor nezmienuje, pride mi to trochu na rychlo test... ikona ako Civic TypeR by si zasluzila aj trochu viac nuancii fajnsmekra...
Avatar - CHerokee
Honda
CHerokee
| 25. 10. 2017 16:10
To auto bude asi řidičsky dobré, je super, že změklo, ale ten design..hlavně zezadu...a pak špatný výfuk, to dost shazují.
Avatar - KANKUNEN
Honda
KANKUNEN
| 25. 10. 2017 16:08
To není žádný žigul s křídlem. Každý nemá potřebu skrývat, že má opravdu ostré auto.
Avatar - JohnST
Honda
JohnST
| 25. 10. 2017 15:52
No do tohto moze sadnut len posahanec co sa cele dni hra rychlo a zbesilo. Katastrofa!!! :no:
Avatar - Emel
Perla...
Emel
| 25. 10. 2017 15:49
Tak teoreticky to možné je... můžeš zároveň s vytvořením přítlaku optimalizovat celkovou aerodynamiku, např. minimalizovat nějaké turbulentní proudy apod. Pokud třeba zakrytuješ spodek auta, tak taky můžeš zlepšit přítlak a zároveň i snížit čelní odpor.
Perla...
Redmex
| 25. 10. 2017 15:38
Samozrejme to co pise je blbost, ale odpoved na tvoju poziadavku existuje - vola sa to ground effect :-)

Ono tie kridelka budu v realite skor znizovat vztlak, kedze je nepravdepodobne, ze by auto takejto koncepcie a proporcii bolo schopne dosiahnut pritlak, specialne na prednej naprave.
A pro mně je stejně nejhezčí první UFO,
Petrous
| 25. 10. 2017 15:04
Verze GT je o 82 kg těžší než FN2. ;-)
Perla...
_Teddy_
| 25. 10. 2017 15:02
"...Křidélka upravují proudění pro lepší přítlak přední nápravy, aniž by zvyšovaly čelní odpor vzduchu..."

Pan autor, ked vynajdete taky aerodynamicky prvok, ktory zvysi pritlak bez zvysenia celneho odporu, pobiju sa o vas aerodynamici z F1 s dizajnermi lietadiel...
test
Ted
| 25. 10. 2017 14:39
ano, srovnani by bylo super, ale uz ted muzu s klidem napsat jak to dopadne...
CTR je prilis vyhranena, mozna rychlejsi a na okruhu (daleko) lepsi, ALE Golf je tak krasne univerzalni a ma vetsi kufr...

kdepak, na tomto serveru by nejdriv museli uznat, ze jsou dve cilove skupiny:

1) hledam všeuměla s tim, ze se občas rad projedu
2) hledam auto predne na blbnuti a rodinu v tom povezu pouze nouzove
test
Jopino
| 25. 10. 2017 13:45
Čekal jsem, že na CTR v testu nenechají ani nit suchou a hle... Milé překvapení. Tradiční rýpnutí do BC, budiž...
Teď už bych se jen chytl poslední věty v testu - ano, bylo by moc fajn realizovat srovnání s Cuprou, nebo R-kem :yes:
Cena
comper
| 25. 10. 2017 13:42
Ano cena je vyborna, ale hlavne to zlepsenie komfortu z tajparu urobilo konecne aj auto na bezny den pre sirsi okruh zaujemcov nez len masochisti.
Avatar - Emel
Cena
Emel
| 25. 10. 2017 13:38
Jak už jsem zmínil na blogu, v ČR momentálně není možné slabší verzi TypeR objednat, k dispozici je pouze GT a prý lze počítat se slevou řádově 60t.

Cena je i tak zajímavá, TypeR víceméně nezdražil oproti 9G, přitom je auto větší, sofistikovanější (víceprvek + adaptivní tlumiče) a silnější.
A pro mně je stejně nejhezčí první UFO,
hostík
| 25. 10. 2017 13:35
tak, tak, zůstanu u své CTR G8, vždyť tohle je o 30cm delší a o 200kg těžší ...
Avatar - KANKUNEN
A pro mně je stejně nejhezčí první UFO,
KANKUNEN
| 25. 10. 2017 13:14
když je přední plexisklo vyměněné za černou masku CTR

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku