Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nepůjde spíš po Sanderu?
| 25. 10. 2017 19:08
Podle světlé výšky 16 cm půjde tento hatchback T-Roc spíš po Sanderu. Samozřejmě proti tomu základnímu. Verze Stepway má 21 cm.
Nepůjde spíš po Sanderu?
| 25. 10. 2017 19:30
Duster se kupuje protoze je levny a schopny terenak. T-Roc je navonena bida za extra peniz. Zakazniky si asi prebirat nebudou to je kazde jasnemu, jen ne auto.cz.
V textu slusne perly
"Z velké části prodává design, a ten má T-Roc naprosto špičkový."
"rovnou vám ale říkám, že z řidičského hlediska se rozhodně vyplatí."
>:D >:-[]
Avatar - _Karel_
Nepůjde spíš po Sanderu?
| 25. 10. 2017 19:35
Tak je to o 1cm míň, než má třeba Captur. Ale jo - na SUV nic moc.

Ještě, že tam je ten vysvětlující poslední odstavec, už jsem si ťukal na čelo a googlil, jestli Duster není ještě nějaký jiný nový auto, který jsem přehlídl.
Avatar - Floyd
Nepůjde spíš po Sanderu?
| 26. 10. 2017 00:17
Nápodobně >:D >:D >:D :yes:
Avatar - Dinar
Nepůjde spíš po Sanderu?
| 26. 10. 2017 09:12
Hezký pokus, ale všichni, kdo umí číst, chápou, co myslel autor textu tím, "dohnat dustera". Znamená to ambici dohnat dustera v prodejích. Protože ta auta jsou každé z jiného kvalitativního konce třídy, duster je low cost, T-roc high end.
Zajímavé bude sledovat, jak T-roc zamázne captura. ;-)
Avatar - _Karel_
Nepůjde spíš po Sanderu?
| 26. 10. 2017 14:26
Ano, "dohnat Dustera" se opravdu dá chápat prodejně, ale titulek už je opravený, bylo tam "vyfouknout zákazníky Dusteru". A to se dá těžko chápat jako "prodejem dohnat Dustera".
Avatar - Dinar
Nepůjde spíš po Sanderu?
| 27. 10. 2017 07:24
Ach so. ;-)
Avatar - Joky
Dacia je cenově
| 25. 10. 2017 19:17
trošku někde jinde.... tak klid, obkládek na hlavu a šup šup hezky platit pokuty ta všechny ty
emisní levárny....
Dacia je cenově
| 25. 10. 2017 20:54
Minule to byl H KONA a dnes Duster. Co tím sledují??? Tam kde ostatní cenově pomalu končí tam T-Roc začíná. Prodávat se samozřejmě bude, bratr Tiguan je cenově výš a kolik jich potkávám na silnici. :-)
Avatar - Barry Lyndon
ten titulek, to už není ani bulvár,
| 25. 10. 2017 19:37
to je ryzí infantilita :no:
Avatar - _Karel_
ten titulek, to už není ani bulvár,
| 25. 10. 2017 19:42
Já bych použil jiný slovo. Infantilní je moc mírný.
Každopádně ten člověk (a já doufám, že to není H.Mička) evidentně nechápe rozdíl mezi "chce prodejně dohonit" a "vyfouknout zákazníky". :-O Jak to může dělat roky novináře?
Avatar - Floyd
ten titulek, to už není ani bulvár,
| 26. 10. 2017 00:22
Na toto dokonale sedí, co nedávno složil Futurista: Od Machaly po Mičku, články stojí za *.u >:-[] >:-[] >:-[]
Honza tentokrát odvedl standardně dobrou práci a já jen doufám, že ten dementní titulek nespáchal on, ale Machala. Machalo, Machalo, darmo mluvit :no: :no: :no:
Avatar - _Karel_
ten titulek, to už není ani bulvár,
| 26. 10. 2017 06:12
:yes:
ten titulek, to už není ani bulvár,
| 26. 10. 2017 08:17
Ono neni nahodou ze se v dnesni proridle redakci Micka udrzel dodnes, smerovani redakce je zrejme uz nejaky patek a Micka, no, ten tam svyma perlama smeroval u testovani skodovek taky nehlede na Machalu. Takze za me pokud jde o titulek, je tak hloupy ze ho mohl napsat kdokoliv z vyjmenovaneho dua.
Avatar - Floyd
ten titulek, to už není ani bulvár,
| 26. 10. 2017 12:28
>:D >:D >:D
Avatar - Well-being
Jejda
| 25. 10. 2017 19:42
"T-Roc: Chce vyfouknout zákazníky Dusteru!"
S tou cenou asi těžko ;-)
Avatar - PepaJ
Jejda
| 27. 10. 2017 17:20
V rozumne vybave bude tento uvnitr fabiovsky plastovy pazmek stat lehce pres 1mio.. a to se ceskym chaluparum a maminam do mesta echt vyplati. V zapadni Evrope si vsak kupce jiste najde, ale u nas jich bude jako safranu..kord na tech dedinach:))
Oblbovači z Wolfsburgu ...
| 25. 10. 2017 19:48
furt melú o emisiách a že Eco! Zato nemajú problém vyrábať autá s 2.0 TSI/140 kW!
Kedy konečne predstavia normálny 4-valec bez turba?!
Avatar - _Karel_
Oblbovači z Wolfsburgu ...
| 25. 10. 2017 20:11
Přesně! Oni do tak malýho auta dají možnost silnýho motoru! To je do nebe volající! Měli by končit na "zdechlinách" jako konkurence, a ne si vyskakovat.
Fakt seš si jistej, že sis nespletl web?
Avatar - Floyd
Oblbovači z Wolfsburgu ...
| 26. 10. 2017 00:23
:yes: :yes: :yes:
Oblbovači z Wolfsburgu ...
| 26. 10. 2017 06:11
A čo tie trojvalčeky? V služobných sa budú kaziť ako párky z Lidlu!
Oblbovači z Wolfsburgu ...
| 26. 10. 2017 07:43
A na taku hlupost si prisiel sam, alebo ti niekto poradil? Radsej turbo trojvalec ako zdochnutu "normalnu" atmosferu len preto, ze ma "spravny" (rozumej aj tak maly) pocet valcov.
Proti "jasnovideckym" schopnostiam si pozri statistiku poruchovosti takeho 1.0EB
Oblbovači z Wolfsburgu ...
| 26. 10. 2017 06:15
_Karel_ , myslíš si, že hladký 1,5 motor so 77-82 kW je na takéto auto málo?
Karoq Sportline
| 25. 10. 2017 19:50
Karoq bude mít motor 2.0 TSI 140 KW 4x4 7DSG ve výbavě Sportline.

Ateca ho má ve výbavách FR a Xcelence.
Karoq Sportline
| 26. 10. 2017 00:07
Ateca ho dostala az po niekolkych mesiacoch. Myslim ze pri Karoqu to bude rovnake. Ved este nieje ani benzin + 4x4
Drzosť škodovky už nepozná hranice ...
| 25. 10. 2017 20:23
... Karoq 1,0 TSI 85 kW (115 k) 6° MP od 19 770 €!! ;-\ ;-\
Avatar - Joky
Drzosť škodovky už nepozná hranice ...
| 25. 10. 2017 20:45
Spíš ta debilita Škodomilů co to za to kupují
Avatar - holden2
Drzosť škodovky už nepozná hranice ...
| 25. 10. 2017 21:13
skodovka je hnuj pro dobytek. skodovkou jezdis protoze musis. skodovka se nekupuje ale fasuje.
Avatar - Floyd
Drzosť škodovky už nepozná hranice ...
| 26. 10. 2017 00:25
Buď tu větu umíš nazpaměť, nebo ji máš někde nakopírovanou, protože ji pokaždé napíšeš úplně stejně :no: :no: :no:
Drzosť škodovky už nepozná hranice ...
| 25. 10. 2017 20:57
cena ako u konkurencie - 3008, Kuga, CX5, Qashqai, Grandland X, Ateca, Tiguan, Kadjar, CR-V. Rozdiely su +/- 1000. Vyrazne lacnejsia je len Ateca a Tiguan zase naopak drahsi. Inak je to postavene podobne.
Drzosť škodovky už nepozná hranice ...
| 26. 10. 2017 06:08
Len tam akosi nevidím "Value for Money". Stačí pár drobností naviac a už si na 25-tisíc € a viac. ;-\
Drzosť škodovky už nepozná hranice ...
| 26. 10. 2017 07:46
Je uplne jedno co tam vidis, tie auta na tej sume zacinaju, bude to tak vsade. TO, ze skodovka je predrazena je sice pravda, ale to nemeni nic na tom, ze je postavena ako konkurencia a mas vyssie vymenovane, ze tam cenove rozdiely su minimalne.
Drzosť škodovky už nepozná hranice ...
| 26. 1. 2018 23:10
karoq vs cr-v? no way dude
co to je
| 25. 10. 2017 20:43
vám se to jako líbí? já teda nevim, golf je naprostá špička, vyladěný a vyvážený do mrtě.. ale co je tohle? nesourodá hrouda, mišmaš, to ukončení zadních bočních dveří, nedorostlej uskřípnutej zadek. ještě jak se snaží ta chromovaná linka kolem oken to jako nějak propojit, to je trapný. stejně jako opel nebo peugeot - když se ti to nepovedlo a nevíš co s tím, tak tam narvi chrom. nic než ošklivej vyšší hatchback. proti tomuhle je zmiňovaný duster král designu. mi přijde, že už ani nevidí co dělají.
VW Bens
| 25. 10. 2017 21:09
Proč je TýRex dražší Tichuán? 8-s
Avatar - _Karel_
VW Bens
| 25. 10. 2017 21:17
Protože buď neumíš číst, nebo používáš slabé brýle.
VW Bens
| 25. 10. 2017 23:38
To asi neumíš ty a ani počítat, jelikož o 50% menší auto stojí stejně to znamená, že vychází dráž. 8-s
Pá,pá negramote.
Avatar - white label
VW Bens
| 26. 10. 2017 00:16
Hlavně, že ty naopak dobře víš, co znamená o 50% menší... >:-[]
Avatar - Floyd
VW Bens
| 26. 10. 2017 00:26
>:D >:D >:D :yes:
Avatar - removed
VW Bens
| 26. 10. 2017 10:23
teď mi to došlo... parádně zákeřný dvojsmysl :yes: >:-[] >:-[] >:-[]
VW Bens
| 26. 10. 2017 15:12
Takže jsou stejně velký ? Dýleři ! :*)
Avatar - white label
VW Bens
| 26. 10. 2017 15:24
T-Roc není o 50% menší (než Tiguan) a stejně (jak Tiguan) nestojí.
VW Bens
| 26. 10. 2017 15:46
Ve specifikaci na stránkách je jasně uvedeno " prodáváme o 50,000001% menší auto za stejný peníze jako auto o 100,000001% větší, protože jsme podvodníci a musíme vydělat na pokuty." 8-s
Mička
| 25. 10. 2017 21:26
Viděl jsem autora a nemělo cenu to číst.

Onanine na téma VW. Přitom to auto teda moc krásy nepobralo, levný taky není. Ale kupce si to najde. Minimálně 15 diskutérů už to objednalo pro manželku. Jako vzdy. ;-)
Avatar - removed
Mička
| 25. 10. 2017 22:35
Dovol mi trochu kritiky k tvemu komentu. Honza Micka dost casto popise jizdni dojmy docela presne. Vetsinou jim popisovane vlastnosti jakehokoliv automobilu se pak pri osobni zkusenosti jevi z 99 % jako realny popis skutecnosti. A ver mi, ze moc takovych v CZ neni. Ano, zcela bezostysne se Honzy verejne zastavam... protoze umi psat. Ze mu pak nekdo jeho testy pohnoji naprosto neadekvatnim nadpisem je uz vec jina
A pro tvuj klid... napriklad moje zena by mne s VW poslala do haje.
Avatar - Floyd
Mička
| 26. 10. 2017 00:30
Honza když se mu vyvede "den", tak napíše článek jako víno. Většinou je to ale servilita na entou, zvláště když je aktérem Škoda. To pak ztrácí soudnost, nebo tak prostě musí psát. Těžko říct. Každopádně Machala je největší pohroma pro motoristickou žurnalistiku, dno den a žumpa žump. Už se těším na čísla návštěvnosti příští týden >:D >:D >:D
Avatar - Floyd
Mička
| 26. 10. 2017 00:32
A moje žena je ráda, že sem ho koupil. Do ženský a do tabáku nevidíš... >:D
Avatar - white label
Mička
| 26. 10. 2017 00:35
Není VW jako VW a zrovna ženy obvykle nehodnotí auta primárně podle samotné značky...
Avatar - Floyd
Mička
| 26. 10. 2017 00:36
To netvrdím, jen říkám, že já s VW neměl doma problém >:-[]
Avatar - traveldrive
Mička
| 26. 10. 2017 07:57
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

Počujte, chlapci, popravde toto neustále sa rozčuľovanie nad kvalitou článkov, nadpisov a úrovňou redaktorov mi pomaly ale iste začína liezť na nervy. Vám nie?

Pritom všetci asi vieme, že sa na tom nič nezmení a ak, tak len k horšiemu. Bulvár ostane bulvárom, aj keď sa postavíme na hlavu a budeme kývať ušami.

Preto mám taký návrh, ktorý samozrejme neplatí len pre účastníkov tohto vlákna, ale všeobecne:

POĎME SA, PRIATELIA, BAVIŤ O AUTÁCH.

Výhradne o autách. Bez ohľadu na kvalitu článku alebo jeho autora, riešme len daný model, píšme názory a skúsenosti - ale len na tému áut v článkoch či mimo nich.

Keď si totiž vyškrtám príspevky, kde sa rieši nekritickosť voči Škode či VW, neodbornosť autora v rámci technického článku, a bulvárne nadpisy, plus primitivizmy typu "škoda je hnůj pro dobytek", ostane mi číra "autodiskusia" na laickej aj odbornej úrovni, a to ma baví. To je fakt dobré.

Kašlime na hlúposti a držme si to dobré.

:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Mička
| 26. 10. 2017 10:53
No vidis, a ja tady jeste OBJEKTIVNI test od Micky necetl. Bud je to auto z koncernu, kde se jen chvali a vsude jsou slova jako fantasticky, spickovy atd., nebo jde o auto mimo koncern, a tam se zas jen hledaji chyby... Tak nevim. To mas jako kdyz zavodil Rus s Americanem. Amik vyhral, a v Rusku pak psali,ze zatimco Rus skoncil na vynikajicim druhem miste, amik byl predposledni. Proste neni plast jako plast, neni klavirni lak jako klavirni lak, a i ty kW jsou u koncernu vzdycky silnejsi.

Micka proste neni objektivni novinar, jen fanousek koncernu.
Avatar - removed
Mička
| 26. 10. 2017 11:26
Já se nechci dohadovat, neb jsem línej se hádat. Jestli je Honza fanoušek koncernu netuším, a pokud je, ať si je. Se podívej, kolik je tady různých bigotních obhájců vlastní značky... až to kolikrát zavání totálním fundamentalismem. Podobnou zaslepenost ale u Honzy nevidím. Vidím jen, že když se mu něco hodně líbí, tak to napíše.
Když se podíváš na jeho testy, tak většinou co se řízení či celkově jízdních vlastností týká, tak moc nekecá.
Hele, já mám taky problém s vytěžováním koncernu na tomto webu, to ne že ne. Ale pouštět se kvůli tomu do Honzy je nesmysl. Diplomaticky řečeno, mnoho z nás má své šéfy... tu zlobu bych namířil spíše tam. Ale ne k Honzovi, který umí o autech psát. Přečti si jeho test na Alfu nebo na Lexus...
Avatar - Floyd
Mička
| 26. 10. 2017 12:33
S tím co píšeš souhlasím. Přečti si ale jakýkoliv test od Mičky o Škodě a budeš na to koukat jinak.
Mička
| 26. 10. 2017 12:46
Dohadovat se taky nechci, ale nesouhlasim s tim, ze Micka umi psat testy. Nejen, ze neumi napsat objektivni test, tady na ACZ neumi ta auta ani testovat... Cekam test vlastnosti, na ktere je auto primarne zamereno, tedy MPV na rodinu,klidnou jizdu a prostor, SUV v lehkym terenu, hot hatch jako ostre auto a ne univerzalni prepravnik...

Ze ACZ s Machalou by nejradeji vlezli do koncernovyho vyfuku az po kotniky jsem sam sledoval na naplavce. Machala byl znudenej az do chvile,nez se navezla auta koncernu,pak uz to byla jedna velka usmevava party vcetne bonusu...

Proste ACZ jde do.kopru a s testy uz to nema moc spolecneho. Ale musim uznat, ze oproti a.foru je tohle jeste relativne v pohode.
Avatar - removed
Mička
| 26. 10. 2017 13:06
ok, mohu se mýlit já, můžeš se mýlit ty... v obou případech se evidentně ani jeden z nás nemýlí úmyslně.
S Martinem Machalou se nikdo moc bavit nechce, to jsem už vysledoval také. Dobře mu tak.
Avatar - Floyd
Mička
| 27. 10. 2017 00:25
>:D >:D >:D
Avatar - removed
Je hezkej
| 25. 10. 2017 21:44
Ve svem soukromem zebricku radim Rockyho mezi tri nejpohlednejsi automobily mainstreamove produkce koncernu. Hned po Tiguanu a soucasne Cupre. Neni nudny, nic neprecniva a na pomery VW je malem odvazny. S benzinovym dvoulitrem to muze byt docela raketka. Urcite bych si ale nenakonfiguroval barevny interier a dvoubarevnou karoserii bych nejspis take vynechal. Ovsem v pripade VW by byl rozhodujici komfort podvozku a hluk v kabine. Prijde mi totiz, ze u tech "nizsich modelu" na hluk od podbehu u VW tak trochu kaslou. Ale za sebe muzu rict, ze je to hezky vuz.
Je hezkej
| 25. 10. 2017 22:49
Ale interiér je viac kvality Leon, ako Golf.
Avatar - removed
Je hezkej
| 25. 10. 2017 23:11
Jak to vis? Nebo jsi to uz mel moznost prolezt? Ja bych ten interier nezatracoval, byt je z tvrdych plastu. Treba v prvni Mazde 3 byl interier vylozene tvrdy a vubec mi to nevadilo.
Je hezkej
| 25. 10. 2017 23:19
Existuje taký vynález, volá sa to fotografia. A na tých som videll, že pôsobí skôr lacno, než hodnotne. Tvrdosť plastov ma veľmi nezaujíma
Avatar - removed
Je hezkej
| 25. 10. 2017 23:28
Lepsi soudit dle realneho. Ale pokud ti staci fotografie, proc ne. Kazdy mame pro svuj usudek jine standardy. Fotografie je pro mne osobne k podobnemu usudku naprosto nedostacujici. Mnohokrat jsem mel prilezitost se o tom presvedcit. Rozdil mezi 2D a 3D je opravdu markantni. Delat absolutni zaver z fotografie je pro mne osobne velice kompromisni a polovicaty fakt, predevsim v oblasti designu.
Je hezkej
| 25. 10. 2017 23:43
je to tvrdoplastikové a lacné. Sedel som v ňom na autosalóne a v tom interiéri vidno hlavne snahu o úsporu.
Avatar - removed
Je hezkej
| 25. 10. 2017 23:47
No ja jsem to taky prolezl. Vsak si to na premii nehraje. Napr. Karotka je uvnitr mnohem hezci a pocitove pohodovejsi. Ostatne s tim, jak je to napsano v testu, lze souhlasit. Proste to kopiruje polo desing, akorat to vypada levneji.
Avatar - _Karel_
Je hezkej
| 26. 10. 2017 06:11
A v jakém autosaloně je mají? Když mají přijet až na začátku příštího roku?
Je hezkej
| 26. 10. 2017 07:59
Podle mě myslel přehlídku...
Avatar - aproximus
Je hezkej
| 25. 10. 2017 22:56
tiguan a pohledný? to bude na hodně tlusté brýle 8-s
Avatar - removed
Je hezkej
| 25. 10. 2017 23:08
Kazdy dle sveho gusta. Tiguan v R-line se mi zkratka libi... Nekdo rad zrzky, jiny brunety, dalsi zase blondynky... atd. S dioptriemi to opravdu nema nic spolecneho.
Avatar - white label
Je hezkej
| 25. 10. 2017 23:35
Nenapadlo tě někdy, že na to může mít spousta lidí jiný názor, než ty....
Avatar - aproximus
Je hezkej
| 26. 10. 2017 16:34
a napadlo tě někdy, že s tím tvým jiným názorem může taky někdo nesouhlasit, když ho veřejně ventiluješ? mimo to, netvrdím, že je tiguan škaredý, ale abych vůz označil za pohledný musí být koukatelný ze všech stran, a tohle [odkaz] rozhodně není nic, nad čím by oko zaplesalo.
Avatar - white label
Je hezkej
| 26. 10. 2017 18:44
S tvým/jiným názorem problém nemám, a právě proto ti na to "tlusté brýle" naopak nedoporučím. ;-)
Avatar - _Karel_
Je hezkej
| 26. 10. 2017 18:55
:-) :yes: Kéž by toto dokázali i ostatní v podobných případech vidět podobně - tedy "moje vidění není obecná pravda".
Avatar - beibej
"T-Roc: Chce vyfouknout zákazníky Dusteru!"
| 25. 10. 2017 21:47
A já chci jezdit nové Pagani! Kdo je k cíli blíž? >:D
"T-Roc: Chce vyfouknout zákazníky Dusteru!"
| 26. 10. 2017 07:26
Já teda určitě ne, nový Pagani je hnus a kompromisní tuctovka.
Zajazdili ste si na najsilnejšej verzii? Vyřádili ste sa? :-
| 25. 10. 2017 22:48
Nebolo by správnejšie vyskúšať verziu o ktorej sa predpokladá, že bude u nás najpredávanejšie?
Avatar - Floyd
Zajazdili ste si na najsilnejšej verzii? Vyřádili ste sa? :-
| 26. 10. 2017 00:34
Četls článek?!? Honza píše, že jiný verze nebyly k dispozici. Tak už to na mezinárodních prezentacích holt bývá, automobilka se chce ukázat v nejlepším světle. Pochopitelně.
Avatar - WinNatural
Hnus ...
| 25. 10. 2017 23:49
"Z velké části prodává design, a ten má T-Roc naprosto špičkový." Chtělo by to na oční vyšetření, je to opět pořádný humus, jako v podstatě celá jejich "produkce". Možná za to může ten jejich odporný znak zlámaných klacků. Každopádně jakýkoliv konkureční SUV je o galaxii designu jinde. No nic, jdu blejt, velebnosti. :no:
Avatar - Floyd
Hnus ...
| 26. 10. 2017 00:35
No vidíš, a zrovna v tomto směru se neshodneme. Mě se jeho design líbí >:D
Hnus ...
| 26. 10. 2017 08:01
Ty neposuzuješ design, ale znak. Tyhle tisíckrát parafrázované pitominky s vyvrhováním jen ukazují na ploché myšlení. :-!
Avatar - WinNatural
Hnus ...
| 26. 10. 2017 21:14
Jo, ale kdyby byl na grilu znak se skloněným H nebo stylizovaným diamantem, tak by to bylo v pořádku, že?
Tie mriežky vpredu
| 25. 10. 2017 23:49
Často jazdím dlhé trasy po diaľnici, radšej v noci (menšia premávka) a nepríjemnosť je čistiť potom predok auta od mušiek, ktoré cestou pozrážam. Keď ale pozerám na masku chladiča, tú mriežku v nárazníku a ešte aj kryty otvorov pre hmlovky, tak to by ma asi porazilo, ak by som to mal čistiť. Rozmýšľajú vôbec tí konštruktéri?
Avatar - WinNatural
Tie mriežky vpredu
| 25. 10. 2017 23:50
Toho bych se nebál, nejezdí tak rychle, aby se mušky nestihly vyhnout >:D
Tie mriežky vpredu
| 26. 10. 2017 08:03
Však si kup něco dle vlajky, kterou máš v nicku. Tam se členité předky nedělají ;-) Třeba takový Koleos je jednoduchost sama (v chromu navíc).
Kecy
| 26. 10. 2017 03:17
Takze T-roc 2.0 tsi je cenikove za 810 tisic v zakladu, to sis jeste ani barvu nevybral. Vsechno uvnitr je plastove, i ten infotainment je ten osekany z Pola, ani ten z Golfa to neni...

Obrovsky Arteon !!! zacina na 860 tisicich, byt ne s takovym motorem, zato rozhodne s vetsi vybavou.

A ted mi reknete - nemate pocit, ze vas chce VW na tomto SUV proste sproste voskubat?

A nemate pocit, ze jen zminit srovnani s Dusterem je uz uplne vymytej mozek autora clanku? Vzdyt jezdil v aute za 850-950 tisic... fakt hrozny kecy nekdy na tom auto.cz
A ano, tyhle vymasteny kecy se tu stavaji JEN u VW a Skodovky - a ne, nahoda to nebude.
Kecy
| 26. 10. 2017 14:49
Infotainment je rovnaky ako v Golfe - je to Composition / Discover Media.

V SR ma ani nie 3% Golfov vyssi 9,2palcovy infotainment (podla mna kvoli absencii priamych volieb a potenciometra horsi).
Dokonca aj u Passatov ma cez 80% prave tento Composition / Discover Media, ktory je u T-Rocu.

Takze tak ;)

Inak v SR vychadza T-Roc cca 6000 Eur lacnejsie ako Tiguan, co je viac nez adekvatne rozdielu velkosti.
Kecy
| 26. 10. 2017 15:30
Nemas pravdu. V Golfu a passatu je lepsi verze, ktera dokaze zobrazovat navigaci na oba displaye zaroven.
V T-Roc je nova “odlehcena” verze, kterou poprve predstavili v novem Polu a ktera to nedokaze.
Udajne je to bug, ktery chteji udajne casem opravit nejakym updatem, ale nikomu nic neslibuji.

Takze tak.
Kecy
| 27. 10. 2017 11:33
Prepac, ale mam pravdu ;)

Zobrazovat navigaciu sucasne na Active info display aj "radio" dokaze iba navigacia Discover Pro (aj v Passate ju ma len cca 5-10% aut v SR, v Golfe este vyrazne menej) - stoji cca 2100-2400 Eur podla modelu.

Discover Media (ktoru maju takmer vsetky Passaty, Tourany, Tiguany) je rovnaka funkciami pre vsetky modely od Pola po Arteon - neexistuje ziadna "light" verzia, stoji 600-700 Eur.

Tato navigacia zobrazuje mapu vzdy len na jednom displeji - bez rozdielu na model.
Nie je to bug, je to z dovodu rozlicneho HW, nakolko subezne zobrazovanie si vyzaduje inu vypoctovu kapacitu.

Sam ju mam v Passate tak viem o com hovorim ;)
Kecy
| 27. 10. 2017 15:53
OK to vec vysvetluje. Ja zapomnel, ze tam jsou dve verze navigace.

A ted jeste zajimavost - prvne byl active info display (AID) jen v passatu a pouze v kombinaci s discover Pro.
Ve faceliftovanem golfu, v novem Polu a v T-Roc lze kombinovat AID i s tou levnejsi navigaci (a pouze v golfu z techto jmenovanych je dostupna draha navigace Pro).
Jak je to v Arteonu a zda se neco zmenilo u Passata, to nevim.

A ze je to bug a ze “VW pracuje na reseni tohoto nedostatku” zminovali jak nemci (zde [odkaz] mimochodem hrozny video, fakt nechapu, ze jsem ho dokoukal, nojo, nekdy clovek koukne i na hovadiny), tak anglicani (nepamatuju se kdo) pri prvni prezentaci T-Roc.
Kecy
| 27. 10. 2017 16:07
Vsade kde sa da objednat AID, je ho mozne objednat aj s "malou" Media navigaciou (ktora je od modeloveho roku 2018 8-palcova, cize ma velkost ako byvala Pro "velka").

Rovnako je to aj u Arteonu a Passatu, iba cca prvy rok siel AID objednat vylucne s "velkou" navi Pro.
Nadpis a poslední odstavec jako od blbečka
| 26. 10. 2017 04:43
...pánové z redakce, vaše nadpisy a leckdy i články vypadají jako lěčení si jakýchsi mindráků. To co tu někdo zplodil ať už masírován marketingovým pracovníkem VW, nebo sám na své triko je blud hodný někerých nově na pedestalu postavených českých politiků.

Dál by mě zajímaly ty velké rozdíly v naladění podvozků v rámci Karoq/Ateca atd. Pane Mičko, buďto máte geniální cit nebo účelově lžete.
Rozdíly tam jsou, ale nepříliš patrné a jestli má T-Roc VÝRAZNĚ TUŽŠÍ podvozek než Karoq, pak je na českých cestách nepoužitelný!
Karoq na 18" totiž na hrbolatějších površích neustále pohopsává.

Proč tohle nesmyslné lhaní a překrucování? :-!
Stonic
| 26. 10. 2017 05:59
Na prvni pohled jsem myslel,ze to je Kia Stonic
Avatar - Blue Sun
Stonic
| 26. 10. 2017 07:07
Stonic je hezčí.
Stonic
| 26. 10. 2017 07:48
To je věc subjektivní, Stonic může konkurovat jen nejlevnějším verzím. Motoricky ani technicky není nijak oslnivý v jakýchkoliv než litrových specifikacích.
Avatar - removed
Stonic
| 26. 10. 2017 10:14
Stoniku nelze upřít naprosto perfektní řešení vnitřního prostoru (řidič, spolujezdec) a interiér není vůbec zpracován špatně. Nejel jsem ho, ale podle zahraničních novinářů má jízdní vlastnosti srovnatelné například s CX-3, což jestli je pravda, tak se KIA posunula o pořádnej skok dopředu. Ovšem zpřevodování je prý spíše na cukání po městě, nějakej velkej cestovatel to není.
Stonic
| 26. 10. 2017 14:51
Stonic je nizsie, je postaveny na Kia Rio, kdezto T-Roc zodpoveda Golfu, ma az 190k, 4x4..

Konkurentom Stonicu bude T-Cross od VW. Stonic konci motoricky tam, kde ma T-Roc zaklad.

Inak nedavno som si na autosalone v Nitre presiel vsetky male SUV a Stonic ma snad najviac negativne prekvapil - posed vzadu velmi nepohodlny (nizky sedak, stehna vo vzduchu), priestor vzadu nic moc a kufor velmi slaby.
Stonic
| 26. 10. 2017 20:09
Tak hezčí je každopádně.
Stonic
| 26. 10. 2017 07:44
Ano, obě SUV jsou si podobná.
Avatar - Verny_2013
Headliny u článků
| 26. 10. 2017 07:17
Auto asi fajn, ale ty headline spadly v poslední době na úroveň Blesku. Vyznívá to trapně až tragikomicky. Méně je někdy více.
Avatar - Floyd
Headliny u článků
| 27. 10. 2017 00:29
To je tak, když neumětel dělá práci, který nerozumí.
Ryba vždycky smrdí od hlavy.
Avatar - traveldrive
Celkom by ma zaujímalo...
| 26. 10. 2017 07:47
...čo to tam trčí spod palubky? [odkaz]
A druhá vec, aký je komfort jazdy natomto rozmere pneumatikách na povrchu, kde je T-Roc fotený. [odkaz]
Inak za mňa celkom milé autíčko, vyzerá to dobre aj v dvojfarebnej verzii, dokonca aj ten interiér sa na druhý-tretí pohľad už dá, aj ten farebný, hoci poriadny dizajnér by tam ešte mal čo robiť. Trochu schovaný, ale celkom vtipný dizajnérsky prvok je, keď tvar lakťovej opierky plynule pokračuje aj na kryte B-stĺpika...
Trošku nechápem to obutie, aj keď s terénom sa asi veľmi nepočíta, na naše, resp. české cesty by bolo treba viac gumy a menej hliníka.
Celkom by ma zaujímalo...
| 26. 10. 2017 07:50
Komfort? Ten si běž vyzkoušet sám, hoši z ACZ mají tendence velmi přikrášlovat skutečnost. Přehánějí tak, že autům od VAG škodí. :-!
Avatar - traveldrive
Celkom by ma zaujímalo...
| 26. 10. 2017 08:04
No, dnes som sa do práce viezol s kolegom. Kia Soul na osemnástkach. Stačí trochu horší povrch cesty (kto pozná cestu zo Senca do Sládkovičova, vie - nie je to nepodobné českej diaľnici) a nemôžem si oprieť hlavu o opierku, lebo je tam veľké riziko otrasu mozgu...
Preto ma detail kolesa v galérii zaujal. To koleso má hriešne malý podiel gumy a vzduchu...
Celkom by ma zaujímalo...
| 26. 10. 2017 08:13
Je to jednoduché, hoši z ACZ se nám tu snaží lámat fyziku a vnucovat nepravdu. Relativně malá auta s velkými koly nikdy nebudou extra komfortní.
Celkom by ma zaujímalo...
| 27. 10. 2017 07:54
Tam nic netrci, Ta fotka trosku zkresluje.

To je odhlucnovaci pena, ktera neni uplne prekryta tapicerkou. Ta tapicerka je tak vykrojena. Kdyby sis klekl o vsech nove prodavanych aut v nizssi stredni, tak to tak najdes skoro vsude. Setri se i na par centrimetrech materialu.

Me asi nejvic zarazi ta tvrda pristrojova deska, ktera proste case bude delat neplechu, protoze ten tvrdy plast proste nepruzi a case to bude pekne vrzat, zvlaste kdyz se auto tvari do lehkeho terenu. U auta az za 900 tisic to dost prekvapi negativne.

VW asi zkousi co je zakaznik ochotny zkousnout a jeslti jim to projde a muzou to aplikovat jinde. Stejne tak s barevnymi listai, ktere jsou jen v predu na dverich, ale uz ne v zadu.
Avatar - miromen
Cena
| 26. 10. 2017 08:36
Když už VW začal na interierech šetřit a s jejich kvalitou to u nich jde taky evidentně z kopce tak by to mělo jit znat alespoň na ceně a te dacii by mohlo byt bliže, když už tu mate to nesmyslne vyjadřeni.
Tohle kliše se ukaže až s realnym použivanim.
"Z uživatelského hlediska je to nicméně zcela jedno, protože nikde nic nevrže, jednotlivé díly jsou sesazeny s „volkswagení“ přesností a v každém ohledu T-Roc budí dojem bytelného auta."
Avatar - O5kar
Cena
| 26. 10. 2017 15:17
Dobré a chválihodné je, že už i u VW ty tvrdé plasty vypadají a jsou jako měkké. To jinde by to bylo značné minus. Jak píší také jinde.
Cena
| 27. 10. 2017 11:48
udajne je to chyba pri produktovom planovani a malo by sa to zmenit (plasty).
T-roc a jeho zasadni chyby
| 26. 10. 2017 08:53
Design asi bude vzdycky subjektivni zalezitost, ale na pomery VW je to prijemne prekvapeni. Co se tykla pozitiv je urcite velka paleta motoru klasicky u VW. Bohuzel tech negativ je tentokrat vice nez obvykle

- VW a potazmo redakce se snazi tlacit auto velikostne k Atece a Karoqu, ale tak to neni. rozmery to jasne ukazuji. Auto je zkratka velikostne na urovni Golfu, ale za stejne ci vyssi penize. Plus oproti Golfu hatchback je vetsi kufr, prostorove je to stejne jak uvedlo nekolik zahranicnich webu a tem vertim bohuzel vice po zde zcela ucelovych clanich ve prospech Skoda.

- T-roc ma oproti Golfu ci Karoqu prakticky jen tvrde materialy a auta za tolik penez je to neco co proste absolutne nema byt. VW zacina setrit a proste je fakt, ze ty tvrde plasty po delsi dobe zacnou skripat oproti mekcim.Navic tvrda pristrojova deska se klasicky vic odrazi v prednim skle nez mekcena.

- Cena je prakticky na urovni Skoda Karoq pri podobne vybave. Staci zabrousit do konfiguratoru Karoq a T-roc pri stejnych vybavach. Jedine plus pro T-roc je o neco funky exterier oproti Karoqu. Karoq ma navic nesrovnatelne vetsi kufrm, lepsi vnitrni prostor, mekcene plasty.

T-ROC se da zaradit nekde mezi auta tridy Mazda MX-3, Renault Captur, Kia Stonic, Hyundai Kona a na hornim okraji bratru z koncernu Skoda Karoq a Seat Ateca, ale cenove je na hornim okraji jasne pri horsich vlastnostech (mensi kufr, horsi materialy, mensi vnitrni prostor). T-roc by byla zajimavejsi kdyby po vybaveni stal cca o 50-80 tisic mene, protoze mene opravdu nabizi.
takze predek neco mezi Kadjarem a Tipem
| 26. 10. 2017 09:32
a jeste to jde po krku Dusteru..to skutecne novinar "expert" muze napsat?
Avatar - holden2
ten nadpis je ale v poradku
| 26. 10. 2017 10:14
koho jineho by mela chtit dohnat nez toho nejlepsiho? je to sice nerealne ale jako cil si to dat mohli stejne jako venca od vedle kdyz chce dohnat Bolta
Avatar - rohYpnol
Pohádky oVWčí babičky
| 26. 10. 2017 10:22
opět nás tu obelhávejte pohádkami o tom jak MŮŽE T-Roc působit TOP výbavě a motorizaci za zcela ustřelenou cenu.

To, jak T-Roc skutečně bude vypadat, jaký skutečný dojem bude z běžného vozu, se tu na ACZ ovšem NIKDY nedozvíme >:-[] 8-s 8-s

Zvláštní přitom je, že u Hyundaie i30 kombi se základ všech základů zajistit přeci jen podařilo >:-[] ;-)
Avatar - Dinar
Pohádky oVWčí babičky
| 26. 10. 2017 10:28
Šetři si smajlíky a pokus se o trochu soudnosti. Všichni víme, jak se to má s poměrem redakce vůči produkci koncernu VW, ale teď blábolíš. Copak Hyundai dělá tovární novinářské prezentace se "základem všech základů"? Protože o tom je článek, o tovární novinářské prezentaci T-Rocu, není to redakční test. :-!
Avatar - rohYpnol
Pohádky oVWčí babičky
| 26. 10. 2017 21:39
tohle nebylo mířeno přímo proti ACZ/SM,
Avatar - rohYpnol
Foto č. 77
| 26. 10. 2017 10:25
najdi 10 rozdílů?? >:-[] >:D
[odkaz]
Překlepy
| 26. 10. 2017 11:55
Autor by si měl tento článek znovu a detailně pročíst... článek obsahuje poměrně dost překlepů.
Tohle už hlava nebere
| 26. 10. 2017 13:13
Litrová motorizace za skoro půl mega? Cena za 4x4 800+ tisíc? Za lehce zvýšený hatchback? Proč bych si to měl koupit, když za 600 tisíc dostanu Subaru XV, které je jízdními vlastnostmi o třídu výš a interiér není o nic horší?
Tohle už hlava nebere
| 26. 10. 2017 14:10
Můžeš jít protestovat před šourůmy a vysvětlovat lidem, proč si koupit XV místo T-Roca ;-)
Tohle už hlava nebere
| 26. 10. 2017 15:15
Zbytečná dřina. Lidi, co chtějí VW, protože "Das Auto", stejně neukecám. :-!
Tohle už hlava nebere
| 26. 10. 2017 18:11
Neukecáš. A to je dobře. Jinak cena odpovídá poptávce, to si marketing automobilky dokáže dobře spočítat.
Avatar - Sumi2000
Konkurent od Opelu? Mokka X !
| 27. 10. 2017 00:26
Crossland je jen crossover..nemá 4+4..!

SUV má konkurenci jen u SUV..

Mokka X má ale o dost lepší ceny.. !

Podobně Captur není konkurence..taky je to jen designový Crossover.

VW udělal pěkné auto , ceny padnou dolů , do roka bude stát normálně.
A slevy u VW kolem 10-15% jsou normální a domluvitelné.
Konkurent od Opelu? Mokka X !
| 27. 10. 2017 03:07
... ostatne jako vsude jinde, jen Skodovce se moc slevovat nechce, protoze vesnicani Skodovky kupuji i bez slevy ... :-)
Konkurent od Opelu? Mokka X !
| 28. 10. 2017 06:55
"protoze vesnicani Skodovky kupuji i bez slevy ..." Tady se člověk dočte hloupostí.
Konkurent od Opelu? Mokka X !
| 27. 10. 2017 11:36
Ved je to velkost Golfa, SUV a cena je len cca o 500-700 Eur vyssia, aspon v SR teda.

Nevidim dovod, preco by mali ceny ist nizsie, kedze dnes su ludia po SUV zblazneni, navyse pre nizsi segment SUV/crossoverov pride TCross.

Skor sa presunu ludia od Golfu hatchback a Sportsvanu ku TRocu.

A ano, TRoc je konkurent modelov Mokka X, CX3, ASX, ...
Konkurent od Opelu? Mokka X !
| 27. 10. 2017 16:00
Jak ktera verze. Prave ta 2.0 tsi 4x4 sice nema golfovy ekvivalent, ovsem zacina na vyssi castce, nez GTI performance...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku