Novinky
Jsem potěšen vítězstvím tohoto vozu a doufám, že se mu bude stále dařit. Je to prostě dokonalá a bezpečná noblesa s tou nejmodernější technikou. A ten plavný pocit, když se tento koráb vznáší po silnici... Jen je mi líto, že se v červenci neprodala jediná croma. Ten vůz má v sobě něco výjimečného, co třeba passatu & spol. chybí...
Tak nám opadla vedra a svět se dostává opět do svých nepřehřátých kolejí. Co akcentovat? No především jsme svědky regulerního boje regulerních reprezentantů ve střední třídě. Jak superb, tak samozřejmě Passat i Mondeo jsou auta na vrcholu doby, technicky, designem i jízdními vlastnostmi. Superb těží současně i z toho, že je nejmladším reprezentantem a tedy i jeho bezpečnostní výbava, jeho lux prvky (zejména dvojí víko kufru) je přitažlivá pro největší část kupců. Navíc i tato karosářská varianta brzy přijede s krysí klecí... a to bude superba v prodejích katapultovat o nějakou tu stovku výše. Do toho příští rok kombi... a máme tu krále na dalších sedm let.
Passat je opět před Mondeem. Jistě, ty bys snad Mondeo koupil raději než Apoštola? No vidíš, tak se nediv tomu druhému místu.
Výborně si stojí prémiovky, tohle je na velkou pochvalu. Myslím prémiovky německé. Byli tu kdysi příspěvky, že lexus is to teď komplet Evropě nandá. Jo, dokonale to tu nandavá, ovšem hlavně sám sobě... prodá se ho tu třicetkrát méně než AUDI A4.
Co se týká lowendu, pak výmluvný je prodej cromy. Nikdo, jo nikdo si ji zde nekoupil... čím to? Dokonce magentis i sonata jsou na tom lépe...
Takže závěr - ty nejlepší hledej v čele tabulky. Kde máš hledat ty nejhorší, to ti snad nemusím psát, ber to podle sebe...
Passat je opět před Mondeem. Jistě, ty bys snad Mondeo koupil raději než Apoštola? No vidíš, tak se nediv tomu druhému místu.
Výborně si stojí prémiovky, tohle je na velkou pochvalu. Myslím prémiovky německé. Byli tu kdysi příspěvky, že lexus is to teď komplet Evropě nandá. Jo, dokonale to tu nandavá, ovšem hlavně sám sobě... prodá se ho tu třicetkrát méně než AUDI A4.
Co se týká lowendu, pak výmluvný je prodej cromy. Nikdo, jo nikdo si ji zde nekoupil... čím to? Dokonce magentis i sonata jsou na tom lépe...
Takže závěr - ty nejlepší hledej v čele tabulky. Kde máš hledat ty nejhorší, to ti snad nemusím psát, ber to podle sebe...
Tobě brácho ta Croma nedá spát koukám.... >😒]
Souhlas, design superbu je kontroverzní, ale to auto rozhodně patří mezi nejužší špičku třídy, navíc s trumfem nadstandardních užitných vlastností, které si sice vybírají daň v mírně kostrbatém designu, ale je to přesně to, na co trh slyší. Škodovka výborně umí vystihnout zákaznické potřeby, i tep doby, zejména ve smyslu nejbližších trendů, pochopila, že téma poslední dekády, "sport", se už vyčerpalo a tak netlačí na pseudosportovní pilu. Takže nejen pro nesporné technické kvality suberbu, ale také proto není třeba se o prodeje Superbu bát, a to nejen z pohledu českého trhu. 😉
Mně osobně superb zaujal v pozitiní slova smyslu interierem a celkovým velice kvalitním zpracováním, za které by se nemusela stydět ani leckterá prémiová značka. Obvzláště v lepších výbavách působí interier opravdu prémiově. Stran vnějšího vzhledu, už jsem k Supu své několikrát napsal a na tom i nadále trvám. Krom zajímavé přídě to auto působí velice neharmonicky. Je to taková přerostlá střední, která má proporce luxusních limuzín (všimni podobu kabiny s BMW 7 a Bentley Flying Spur). Bohužel se jedná o dlouho a rovnou střechu, která v kombinaci s malou šířkou vozu a poměrně krátkým rozvorem působí hodně těžkopádně a nedotaženě....
Profil Supuse dá přežít, ale záď, to je neštěstí. Snad se kombík povede lépe 😄
hmm, ta záď (hlavně pak zadní lampy) jsou otřesné... 8-s
Souhlas. Zadní světla se vskutku nepovedly. ALe na obranu Škody je třeba říct, že se zadními lampami má problém vícero značek
To jestli patří mezi špičku třídy ukáří až celosvětové prodeje, usuzovat z českých čísel nejde.
Mezi špičku třídy patří svými kvalitami, v téhle větě o prodejích nepíšu ani slovo.
jestli je ve špičce tak šest, sedm aut tak souhlas.
tak tři čtyři.
které?
Mainstream bez udání pořadí: Accord, Mondeo, Superb, Passat (pokud zahrnu i CC)
C5 se tam už něvmestí??
Při nejlepší vůli, benz. motory, převodovky, ono je to tak na hraně s mondeem, to má podobné problémy, navíc horší vnitřek a sedačky, logicky bych ho měl za C5 vyměnit, ale zas ta kvalita jízdy, jízdní komfort v kombinaci s jistotou, to je u mondea pořád o kousek lepší než u ostatních, C5 umí jen být komfortní a navíc problematická ergonomie (debilní volant) a malý prostor.
Protože Cromou si malý ego nenahoníš, to je auto pro ty co jezdí a ne co si značkou auta něco dokazujou. A takových je nás v čechách hodně málo >😒]
To by znamenalo, že image značky Škoda je vyšší než image značky Fiat. Pro malého výrobce z východního bloku velká poklona, řekl bych. 😉
Nezapomeň, že psal o image na tuzemském trhu. Jinde jsou na tom škůdka s fiátkem velmi podobně.
Podle mě většinu kupujících v ČR vůbec nezajímá, jak to auto vypadá.
Jistě, jsou to chudáci bez estetického cítění, protože jinak by si koupili 9-3 atd. (doplň sám jakýkoliv jiný na okraji zájmu se pohybující model)
Vůbec nejde o estet. cítění, do práce si prostě koupíš Škodovku, snad si nemyslíš, že si Superba někdo kupuje domů.
Zdravím, GTI, jestli ono to nebude tou mediální masáží...
Po té, co jsem viděl v reklamě, že pomáhá i na venek, kupuji si jedině Aktivii... 😉
Po té, co jsem viděl v reklamě, že pomáhá i na venek, kupuji si jedině Aktivii... 😉
Neni nad příspěvky typu "Škodovka se prodáva dobře jenom díky reklamě"... Croma a spol. nemá asi žádnou, nebo prostě na tu možnost nepřišli. To jsou ale blbci, co? >😁
Já jim říkám masážisti a marketéři, Škodovky nebo VW se prodávají jen díky marktetingu v podobě masáží, Renault, Fiat (doplň sám) to chudák musí překlepat jak se dá, nemá toiž marketing. Tady by opravdu pomohla jen masáž, nejlépe mozku. 😉
Najlepsia masaz mozgu je vraj budik! >😒]
Kolik se ho prodalo? Jako Fiata?
Nojo a pak se ještě prodejnosti odvíjí od následně vyhoněnýho ega. Croma - "zero", kdo by to teda chtěl >😁
Víš co GTI? Já zase nevím, proč bych si měl kupovat Passata, když můžu mít Mondeo. A s Apoštolem si můžeš víš co, je to jen tvé zbožné přání.
..... jestli někde v Itálii taky sedí nad kompen nějaký lojza, který každý měsíc sjede tabulky prodejů a píše oslavné články na to, že Croma je nejprodávanější auto ve své třídě a zároveň se tam infantilně pošklebuje těm, co prodají málo.... 8-s
Rozdíl je v tom, že Croma se neprodává nikde v Evropě mimo Itálii, tedy v nějakých zaznamenatelných počtech.
A tuzemský zástupce ve třídě je na tom snad v Evropě jinak?
Nevím, ty ano? Já jsem jen reagoval na Cromu. Prodej Superbu, z hlediska úspěšnosti na evr. trhu můžem hodnotit tak za rok.
Já jen doufám, že budou lepší než u první generace, protože té se za sedm let prodalo tolik, co neúspěšné Cromy za dva roky 😉
To je pravda, jiná věc je, že tím prakticky prodej Cromy skončil, a navíc se většina toho prodeje odehrála na italském trhu, který je šestkrát větší než ten český.
Mě se ale docela zamlouvá to, co na základě zkušenosti z testovacího superbu I, který byl levnou skládačkou výběhové techniky koncernu, vytvořila Škodovka v superbu II. Je to svébytný model s inovativními prvky, svébytný hlavně svým pojetím, je trochu jiný než ostatní ve třídě, s akcentem na jiné vlastnosti, a myslím, že škodovka vystihla co trh chce, to se Fiatu s Cromou nepovedlo. Ale to je můj názor, potvrdit ho prodeji bude muset Superb sám. 😉
Mě se ale docela zamlouvá to, co na základě zkušenosti z testovacího superbu I, který byl levnou skládačkou výběhové techniky koncernu, vytvořila Škodovka v superbu II. Je to svébytný model s inovativními prvky, svébytný hlavně svým pojetím, je trochu jiný než ostatní ve třídě, s akcentem na jiné vlastnosti, a myslím, že škodovka vystihla co trh chce, to se Fiatu s Cromou nepovedlo. Ale to je můj názor, potvrdit ho prodeji bude muset Superb sám. 😉
S druhým odstavcem do značné míry souhlasím, 1. generaci Supa jsem díky výběhové technice a designu faceliftu pašíka B5 nikdy nepřišel na chuť, nový Superb je svébytné auto (byť záď je vysloveně nepovedená) s moderní technikou a mohlo by být na evropském trhu úspěšnější. Čas ukáže 😄
Ja paradoxne vic ocenuji SupI - to auto podle mne melo sve kouzlo a hlavne to byl opticky masivni tank s jistou davkou elegance. To ze byl skladackou mne extra nevadi- primhouril jsem nad osvedcenou technikou oko :-!
Jo, líbí/nelíbí, to tu neřeším, jde o to, že SupI byl pohrobek, SupII je originál, navíc se zaměřením, které potřebám příštích několika let vyhoví lépe než většina z jeho konkurentů, v tomto je to obrovský pokrok, který zaslouží pochvalu.
jak vyhoví ukáže teprve čas. Pohrobek mi jednoduše sedl líp.
Nekteri Pohrobci ovlivnili svet vic nez by od nich clovek cekal
Ladislav?
Jidrich Guise ( organizator Noci Bartolomejske), Albrecht II, Jindrich I, Kazimir II
ty seš v tý hysterii nějak kovanej...😄) Já si vybavil jen oho nešťastníka Láďu, co se napil nakažené vody, chytil úplavici a v 18 umřel...
Řekněme si to na rovinu - Fiat se koncepcí crossover prostě do zájmu zákazníků kupujících střední třídu netrefil. Croma není zlé auto ale v tomto podání už od počátku neměla větší šance na prodejní úspěch. Být to sedan, kombi, liftback, možná by se věci měly jinak. Auto se sice dvakrát nepovedlo, ale rozhodně není špatné...
Vždyť kombi to podle mne je, co jiného? Takhle vysokej sedan by vypadal děsně, liftback jako croma bez kufru ještě hůř. Chyba je že tohle auto stavěli proti klasickým kombi, konkurentem je ale podle mne spíš mazda 5 nebo corolla verso.
Důvodů je jistě více, ale neřekl bych, že špatné prodeje jdou na vrub koncepci crossoveru. Těch crossoverově pojatých aut v rámci různých tříd a mezitříd je spousta, a myslím, že výchozí filozofie Fiatu nebyla špatná. On opravdu trh D-segmentu se pro klasické sedany/liftbacky zmenšuje, jednak se čímdálvíc prodávají kombíky, kus si ukousnou zespodu malá SUV, kus zezhora střední a velká MPV.
Coz je podle mne skoda- sedan je zaklad ve stredni a vyssi stredni- bez jakekoliv ironie
No jo jenže Fiat má dnes šanci jen jako rodinné auto, což myslím ve Fiatu pochopili. Manažérskýho sedana prostě Fiat neprodá.
střední třída není na západ od našich hranic (vyjma snad prémií) chápána jako manažerský sedan. A jak se Croma chytila co by rodinné auto jen dokazují nevalné prodeje... 😐
A jako sedan by se chytla dle tebe líp ?
Bezpochyby. Trhák by to asi díky vnímání Fiatu jako "levné" evropské značky nebyl, nicméně více karosářských variant a především těch klasických by se na úspěšnosti prodeje rozhodně projevilo.
Já prostě celkově moc nechápu sedany. Pro mě prostě není tak mě vlastně ani nijak nezajímají.
Sedan je elegance. Auto pro cloveka co nepotrebuje mega kufr.
do důchodu mám ještě daleko
M3, RS4, IS-F anebo C63AMG jsou taky sedany a pro důchodce bych to moc neviděl... 😉
Hlavní důvod je to, že si dnes lidi nekupují auto podle toho jak se jim líbí, ale podle image a dle vkusu okolí. Prostě u toho moc přemýšlí.
To je ale jen tvůj názor, dle mého velmi mylný.
Ja bych rekl ze takovi lide skutecne existuji- otazka je jak velke jich je procento mezi temi co skutecne maji penize a jsou realnymi kupci
To je taky jen tvůj názor.
Jistě, ten tvůj je ale názorem člověka, který ještě v autosalonu neotvíral peněženku, jinak bys měl k volbě kohokoliv jiného patřičný respekt.
Nevšiml jsem si, že bys každému chválil jeho volbu.
Proč bych měl každému chválit jeho volbu??? Nějak se v tom ztrácíš, reaguju na to co říkáš, že "Hlavní důvod je to, že si dnes lidi nekupují auto podle toho jak se jim líbí, ale podle image a dle vkusu okolí. Prostě u toho moc přemýšlí." To je pitomost. Že má každý své vlastní preference, a že pokud si někdo koupí auto X, které je dle mého nic moc, neznamená, že budu tvrdit, že si auto kupuje protože nepřemýšlí nebo kupuje jen podle image. Každý, kdo má vysolit (řekněme pár set tisíc) velmi dobře zváží co dělá, koupit si tenisky jen proto, že takové má Venca z vedlejšího paneláku, kterýho roštěnky baštej, to jo, ale až budeš jednou žmloulat v ruce výpis z konta s párset tisíci určeném na nákup auta, stokrát zvážíš, komu je odevzdáš.
Pokud nejsi součástí nějakého stáda a říkáš, že je můj názor nepravdivý, tak jen můj názor potvrzuješ. 6e to tak nemáš ty, neznamená že to tak nemá většina. Většinou se prezentuješ jako docela velký individualista. 😄 😄
Jasně, že jsem individualista, ale s respektem k jednání ostatní, zejména co se týká nákupu něčeho, co nespraví jedna výplata. Považovat lidi za tlupu prosťáčků, kteří vydávají sumy ve výši několika ročních platů bez přemýšlení, je postojem povýšeneckého ignoranta, to nemá s individualismem nic společného.
Psal jsem pravej opak toho co tady popisuješ, právě u toho myslej až na moc .
...bez přemýšlení nad vlastními prioritami a potřebami. Stačí? Prostě nekupují auto podle toho, jak to vidí soused, a hlavně aby záviděl, tohle schéma je dnes už dobrý leda do vtipů.
Pokud budeš schopný a ochotný dát za auto cca. 700 tisíc, nebudeš snad přemýšlet za jaké??
Ne koupím, co se mi líbí.
No jestli kupuješ auta jen a jen podle jejich vzhledu, pak buďto nevíš co s penězi anebo jim nerozumíš. Tenhle argument bych pojal možná u ženský, ne však u chlapa a milovníka aut. Nezlob se. :-!
Jasny ale je otazka jestli se budes zabyvat tim co se ti libi nebo spis to jake ma image?
Já bych viděl příčinu v době vzniku Cromy, kdy se střetávala "německá" filozofie Fiatů z přelomu tisíciletí s návratem k jižanství a silně se to odráží na designu auta - německá silueta s jižanským tvaroslovím, které se na dalších modelech zdá býti vypilováno k dokonalosti po odstranění cizorodých designových prvků - viz krásné GP a Bravo.
ta Croma je prostě taková nijaká.... Není to ani reprezentativní auto, na druhou stranu to není ani praktické auto (místa vevnitř sice mraky, ale variabilita interiéru je velice průměrná....). Prostě pro businessmana málo šmrncovní, pro rodinu málo praktické, tak kdo si to potom má koupit? Jen italský taxikář.... Jako není to špatné auto, ale není dost dobré na to, aby si člověk jezdící konkurenčním autem řekl, že by jej chtěl zkusit....
Tak variabilita... ono se tím hodně ohání, ale neznám moc lidí, kteří před každou jízdou popřehazují sedačky v celém autě... Oni ví, že můžou, ale moc se k tomu nedostanou.
Jinak po Itálii v tomhle autě jezdí hodně rodin, viděl jsem i Němce, po různu... 😉
Jinak po Itálii v tomhle autě jezdí hodně rodin, viděl jsem i Němce, po různu... 😉
Co je to ta variabilita? Jinak jestli Croma něco je, tak výborné rodinné auto. Dítě v sedačce potřebuje víc místa než dospělej, ale místa mraky, kufr velkej. Auto vysoký, takže nastupování a nakládání 😄 dětí bez problémů. Když lezu třeba z passata tak mám pocit že sem z toho auta spíš upadnul.
No ja myslim, ze se tak nejak cekalo, ze Superb II zaujme celni pozici v prodejich ve stredni tride v CR. Ja mam na to auto dost rozporuplne nazory - videl jsem ho asi 3x - predek se mi libi, zadek se taky da, z boku je to taky ok. Jenomze - je to dlouhy a uzky jezevcik a pusobi to smesne, dokonce na me to pusobi az trochu trapne (dodava tomu celkove to, jak skoda dela posledni modely disproporcne). Interier vypada v pohode, prostor je pry obrovsky. Motory pomerne solidni, ale je skoda, ze tam nemuze byt dieselovy V6. Kdybych se mel rozhodovat mezi strednetridim mainstreamem, byl by Superb II urcite v mem hledacku, ale jestli by to byl on, do ktereho bych nakonec usednul a odjel, tim si nejsem jist.
A gratulace me favortice - A4 - ktera vybojovala opet 4. misto. Predbehnout Mazdu 6, to je krasny vysledek. M6 je totiz podle me moc povedeny vuz. Takze gratulace do Ingolstadtu.
A gratulace me favortice - A4 - ktera vybojovala opet 4. misto. Predbehnout Mazdu 6, to je krasny vysledek. M6 je totiz podle me moc povedeny vuz. Takze gratulace do Ingolstadtu.
Jo A4 se povedla. Ať si tvrdí kdo chce co chce... :yes:
No z D3 bych dal prednost C-Klasse ta se povedla jeste lip :-!
C-klasse je taky krasana, ale trosku na me pusobi, jak kdyby uz byla 3 roky stara. U ni podle me strasne zavisi na barve. V zlate barve je krasna, v cerne je nevyrazna a pusobi stare. A bohuzel, vsechny C-klasse (nove) az na 1 jsem videl v cerne barve. Ale rozhodne je to taky moc pekny vuz, moc se napr. libi tatovi. Ja bych ale radsi A4 😄 To mame u nas diskuze, kdyz tata haji Medaky a ja Audi >😁
Možná se mi budeš divit, ale Céčku moc sluší bílá... byl jsem celkem okouzlen.
No to je mozny, bila slusi spouste autum. Treba A4 a Q7 v krasne perletove bile vypadaji uzasne.
Nazdar chlape. Tak sa stalo to o com sme myslim raz aj debatili. Superb je tam zasluzene. Ved co ine nez ceske auto by sa malo najlepsie predavat.
Inac s tou dlzkou Superba ma zaujimavu skusenost. Nedavno sa na moje miesto v podzemnej garazi snazil napasovat prave Sup. Zatial co ja som tam vklzol uplne bez problemov on si musel dvakrat nacuvat. Ale mozno som len taky squely vodic! >😒]
Inac s tou dlzkou Superba ma zaujimavu skusenost. Nedavno sa na moje miesto v podzemnej garazi snazil napasovat prave Sup. Zatial co ja som tam vklzol uplne bez problemov on si musel dvakrat nacuvat. Ale mozno som len taky squely vodic! >😒]
No tak pokud jsi právě z toho místa odjel svým Matizem, tak se nediv >😒] >😁
No asi budes tak skvely vodic. 😉 >😁 Jj, bavili sme sa o tom a mali sme pravdu, ale dalo sa to cakat. Ohrozit ho moze snad len Passat, az pride s novou generaciou, ale to by bola asi tiez len velka nahoda, nie?
Neak sa tu nepise o 'uspechu' fobky... >😁 Matelko sa snad zblazni, ani mu to neprezradte...
Z prodejních výsledků Superbu II za 1-7/08 v ČR (1103) je zřejmé, že tenhle model se zatím prodává prakticky pouze u nás a na okolní trhy si teprve musí cestu najít. Porovnáme s pololetní zprávou Škody Auto (1-6/0😄 - Superbů II se za 6 měsíců prodalo globálně 1771. Pro 7. měsíc si můžeme udělat pomyslnou úpravu o nějakých 300-400 kusů, takže dejme tomu nějakých 2100-2200 za 1-7/08, to dává nějakých 1100 kusů pro zbytek světa. Je to zlomek celkem prodané produkce Škody, která za I.pol 08 dosáhla veselé hodnoty 366 666.
Ale jak už tu řeklo několik jiných lidí, zatím údaje o prodejích S-II nelze srovnávat s rivaly, prodej teprve začíná. A obraz je zkreslený celkem významným doprodejem Superbu I (globálně 7654 za 1-6/0😄. Třeba se S-II prosadí v Číně hladové po autech, třeba mu v Británii pomůže cestička hezky vyšlapaná Octavií atd.
O střední třídě v ČR se těžko něco říká, její sociální začlenění třeba v porovnání s USA ale i se západní částí Evropy vypadá úplně jinak. Pro domácí úspěch a trochu té národní cti by bylo ideální, kdyby si S-II začaly automaticky objednávat všechny centrální úřady, po česku hrdě na úkor prodejních čísel německých značek. Protože právě pro úřednické veledůležité aktovky, laptopy a zastupitelská břicha dala Škoda tomuhle autu do vínku zvětšený odstup mezi předními a zadními sedadly, kvůli kterému dostala na frak boční silueta.
Ale jak už tu řeklo několik jiných lidí, zatím údaje o prodejích S-II nelze srovnávat s rivaly, prodej teprve začíná. A obraz je zkreslený celkem významným doprodejem Superbu I (globálně 7654 za 1-6/0😄. Třeba se S-II prosadí v Číně hladové po autech, třeba mu v Británii pomůže cestička hezky vyšlapaná Octavií atd.
O střední třídě v ČR se těžko něco říká, její sociální začlenění třeba v porovnání s USA ale i se západní částí Evropy vypadá úplně jinak. Pro domácí úspěch a trochu té národní cti by bylo ideální, kdyby si S-II začaly automaticky objednávat všechny centrální úřady, po česku hrdě na úkor prodejních čísel německých značek. Protože právě pro úřednické veledůležité aktovky, laptopy a zastupitelská břicha dala Škoda tomuhle autu do vínku zvětšený odstup mezi předními a zadními sedadly, kvůli kterému dostala na frak boční silueta.
Někde jsem tu nahoře odchytil vskutku vzletnou myšlénku, že snad si ti, co mají auta umístěná v horní polovině tabulky, jen honí ego. A čím vyšší umístění, tím více si honí. Asi autor myslí to ego. Přiznám se že mám odpozorovanou jinou zkušenost. Já se zatím setkal jen s honiči u bazarových plotů. Ty si navíc honí možná i něco jiného. A naopak, jsem se nesetkal s člověkem, který by si koupil například nový Mercedes proto, aby si mohl honit. To by byla drahá honírna, nemyslíš? To takovej obrezlej civik z pátého kolena za čtyřicet kolíků, to se to honí...
Takže klid, pamatuj, na světě je to tak, že lidé jezdí zásadně v tom, na co mají. Platí to samozřejmě o oblečení o bydlení o hodinkách a samo třeba i o knihách které čtou... Nejde o honění, jde vždycky jen a jen o prachy, vatu, děngy, chechtáky, love, škváru... A vůbec, nazapomínej na zdejší větu vět - jsi než to, co tvé auto. Pokud bys o tomhle chtěl diskutovat, dobře si to rozmysli... abys nakonec nesháněl postel do své vlastní garáže... 8-s :yes:
Takže klid, pamatuj, na světě je to tak, že lidé jezdí zásadně v tom, na co mají. Platí to samozřejmě o oblečení o bydlení o hodinkách a samo třeba i o knihách které čtou... Nejde o honění, jde vždycky jen a jen o prachy, vatu, děngy, chechtáky, love, škváru... A vůbec, nazapomínej na zdejší větu vět - jsi než to, co tvé auto. Pokud bys o tomhle chtěl diskutovat, dobře si to rozmysli... abys nakonec nesháněl postel do své vlastní garáže... 8-s :yes:
Jestli teda posuzuješ vše dle (a pouze jen) peněz, pak je tě mi docela líto brácho. Je nad slunce jasné, že pokud je nemáš, pak v omhle světě neobstojíš. Ale jsou i věci, které za děňgy nepořídíš a kde ti i bezedné konto bude na *. Jestli tedy lidi posuzuješ dle vzorce jsi než to, co tvé auto, příp. v nadneseném slova smyslu konto, překvapil jsi mne. Očekával bych vzhledem k věku více životního nadhledu a zkušeností...
Děkuju za poučení, já věděl, že pro někoho tam to čtení knih napsat musím. Já věděl, že se ozve někdo, kdo mi začně vysvětlovat, že ty pravé charakterové skvosty seděj zásadně za volanty těch bazarovejch sněhurek...
Pamatuj, Pierro, nic nesedí na člověka na zdejších diskuzích tak jako věta - Jsi než to, co tvé auto. Ještě doplním známý dovětek - Jdi do garáže a otevři vrata, hledíš na sebe. Ano, na sebe, ne na souseda nebo na kamaráda, hledíš než a jen na sebe. Nebo se snad domníváš, že tvé auto, tvé hodinky, tvé oblečení tvé boty, o tobě nevypovídají nic? Zkus to rozebrat.
Pamatuj, Pierro, nic nesedí na člověka na zdejších diskuzích tak jako věta - Jsi než to, co tvé auto. Ještě doplním známý dovětek - Jdi do garáže a otevři vrata, hledíš na sebe. Ano, na sebe, ne na souseda nebo na kamaráda, hledíš než a jen na sebe. Nebo se snad domníváš, že tvé auto, tvé hodinky, tvé oblečení tvé boty, o tobě nevypovídají nic? Zkus to rozebrat.
S trochou nadsázky to maximálně může odpovídat o mém vkusu, příp. finančních možnostech. V žádném případě však ne o tom jaký jsem. Platí to o mně stejně jako o tobě. P.S. rozeberem to u tebe v garáži, nebo u mě? 😉
A k tvému prvnímu odstavečku - já tě rozhodně neměl v úmyslu poučovat, jen jsem konstatoval, že u člověka tvých zkušeností, bych očekával větší životní nadhled... toť vsjo brácho. 😉
A k tvému prvnímu odstavečku - já tě rozhodně neměl v úmyslu poučovat, jen jsem konstatoval, že u člověka tvých zkušeností, bych očekával větší životní nadhled... toť vsjo brácho. 😉
Právě, že ten nadhled je ukryt dokonale v té větě - Jsi než to, co tvé auto. Prober to s Ronaultem, ten ti zvednul palce >😁 😉
Hochu to není nadhled, to je jen velice omezený náhled na život. S ronaultem nemám důvod probírat tvůj názor. Pokud ty vidíš (svůj) svět takto, já s tím nic nenadělám. Snad jen až jednou prohlédneš, nebude to probuzení nepříjemné... 😉
Jasně, chlapče, je to jinak, je to úplně jinak, je to takhle - běž do garáže a podívej se na své auto, koukáš na to čím bys nikdy být nechtěl... >😁 😉
Já jsem se svým autem docela spokojen. A spojovat ho s tím čím bych chtěl a nechtěl být mi přijde jako poblouznění duševně nemocného.
Koneckonců v jistých ústavech se vykytuje spousta jedinců co si připadají řekněme jako letadélko káně a hangár k tomu ani nepotřebují... 😉
Koneckonců v jistých ústavech se vykytuje spousta jedinců co si připadají řekněme jako letadélko káně a hangár k tomu ani nepotřebují... 😉
ty bys chtěl být autem? Zajímavé >😁
Ne já už dávno jsem vrtulník, jen některý doktoři mi to ne a ne uvěřit. Poškozuju se v hangáru, koukám sám na sebe a hledám vlevo za dveřma ty mokrý hadry. Schválně že neuhodneš jakej jsem vrtulník??? >😒]
ty? [odkaz] >😒]
ty máš štěstí že seš kde seš... >😒] >😁 >😁 zkus to ještě jednou. Napovím ti, mluvím afrikánsky. Tak se čiň. 😉
Mily Pierro GTI touto pouckou chtel rici: "Kdyz otevres vrata garaze a uvidis napr. novou Fabii v RS verzi na otlucenych hlinach, sjete
gumy na slik tak vis ze auto sedla tzv. HOLOMRD (omlouvam se za vyuziti tohoto terminu pro tento typ lidi). Na druhe strane otevres vrata opet a na tebe kouka 25 let stara S105 v perfektni kondici, nalestena jak za mlada, zdvizena na heveru a podlozena spalkama aby se ji neotlacily gumy, tak okamzite vis s kym mas tu cest. Nemyslim s autem, ale s jejim majitelem!" 😉
gumy na slik tak vis ze auto sedla tzv. HOLOMRD (omlouvam se za vyuziti tohoto terminu pro tento typ lidi). Na druhe strane otevres vrata opet a na tebe kouka 25 let stara S105 v perfektni kondici, nalestena jak za mlada, zdvizena na heveru a podlozena spalkama aby se ji neotlacily gumy, tak okamzite vis s kym mas tu cest. Nemyslim s autem, ale s jejim majitelem!" 😉
Ted souhlasim s tebou ja bracho :-! . Je to jenom o tom jake mas priority a kolik vaty- ne o povaze, charakteru ...
Co to tu plácáš o prioritách. To jako že někdo má prioritu auta a koupí si Golfa a někdo nemá a koupí si taky ...golfa? Ty snad máš jako prioritu hodinky? nebo auto? Nebo boty? Píšeme snad o životě ne?
Mas rodinu - potrebujes vetsi auto. Kolik mas vaty- 500 000 Kc. Tak vybiras velke auto za 500 nic vic a to auto vypovida jen o tomhle
Nechci tě chytat za slova ale velké auto za 500 neznám... O to ale přece vůbec nejde... přemýšlej o té větě zeširoka, nikoliv jen v rámci těch uměle vytvořených kategorií rodina-500-velké...
ty už bys potřeboval flashnout firmware. :-!
Lidé nejezdí zásadně v tom na co mají, půlka jich jezdí v tom na co nemají (úvěry, leasingy) a část ze zbytku zcela jistě má i na víc, protože pro každého není pekáč alfa a omega.
Zejména ta půlka co jezdí v tom na co nemají se dá považovat za ty co si tím něco honí.
Lidé nejezdí zásadně v tom na co mají, půlka jich jezdí v tom na co nemají (úvěry, leasingy) a část ze zbytku zcela jistě má i na víc, protože pro každého není pekáč alfa a omega.
Zejména ta půlka co jezdí v tom na co nemají se dá považovat za ty co si tím něco honí.
Ty bys zase potřeboval naučit chápat psaný text... Koukám, že máš problém pochopit tu formulaci o tom "na co mají"... zkus zapojit mozek.
Mimochodem, právě proto, že pro každého není ten pekáč alfou i omegou jsi než to, co tvé auto.
Mimochodem, právě proto, že pro každého není ten pekáč alfou i omegou jsi než to, co tvé auto.
Opět a znova nám tady prezentuješ krásnou utopii😒br />
prémiové auto = prémiový člověk
To mi chceš fakt tvrdit, že ti holohlavý, nabušení borci postávající po setmění na Václaváku u svých vytuněných AMG a M5 jsou profesoři filozofie, jadrový fyzici a špičkový chirurgové?
A že každý manažer, který nafasoval služebního Apoštola je kvalitní člověk?
To že jseš zaslepen neskonalou láskou vůči koncernu ti neberu, já mám taky své preference. Ale přisuzovat lidské kvality na základě značky auta? Nenech se vysmát...
prémiové auto = prémiový člověk
To mi chceš fakt tvrdit, že ti holohlavý, nabušení borci postávající po setmění na Václaváku u svých vytuněných AMG a M5 jsou profesoři filozofie, jadrový fyzici a špičkový chirurgové?
A že každý manažer, který nafasoval služebního Apoštola je kvalitní člověk?
To že jseš zaslepen neskonalou láskou vůči koncernu ti neberu, já mám taky své preference. Ale přisuzovat lidské kvality na základě značky auta? Nenech se vysmát...
Až někdy uvidíš profesora filozofie v M5, tak mi ho vyfoť, takovou fotku bych si zarámoval. Do té doby zkus přemýšlet o té větě, jsi než to, co tvé auto, třeba ti to jednou dojde, i když podle toho, co tu předvádíš, pochybuju.
a profesor filosofie v M5 nejde? Jenže tohle je přesně důsledek schéma který tady podsouvá GTI. Zapomíná totiž na to, že člověk si může koupit auto natruc, jako mozkový chirurg narůst ZZtop vousy a koupit HD s lebkou na nádrži. A když na tu motorku koukne, neuvidí sebe, a ty v ní neuvidíš jeho. To jsou prostě jenom rádobypěkný kecy.
Jsi tak hloupý nebo se jen děláš? Co jsem napsal, je jen na ruby obrácené paradigma, které popsal kuko, M5 jako auto holých hlav na Václaváku. Nebo jsem měl reagovat podobně tupohlavým příspěvkem?
Ale jak vidím, taky to moc nechápeš, když se na tu motorku koukne, uvidí přesně sebe, to jestli je popelářem nebo filozofem je jednou z charakteristik jeho osobonosti, stejně jako ta motorka resp. auto.
Ale jak vidím, taky to moc nechápeš, když se na tu motorku koukne, uvidí přesně sebe, to jestli je popelářem nebo filozofem je jednou z charakteristik jeho osobonosti, stejně jako ta motorka resp. auto.
jsem tak hloupý, promiň. Můžeš mi to tedy vysvětlit? Které auto je tak hloupé jako já, že když se na něj podívám, vidím přesně sebe? Opravdu tomu nerozumím, které auto je tak citlivé, domýšlivé, drzé, hloupé, chytré, lakomé, starostlivé přesně jako já? Bacha, ať není stejné jako Tvoje :-!
Btw. Ty nemáš duši, haleluja. To je neoddiskutovatelné - otevřeš garáž, stojí tam auto, "auto dělají kola", tvoje kola jsou bezdušovky. Přesně jako ty. To je pí.ovina co? Ale tak je celou dobu, žádný "ty jsi tvoje auto".
Btw. Ty nemáš duši, haleluja. To je neoddiskutovatelné - otevřeš garáž, stojí tam auto, "auto dělají kola", tvoje kola jsou bezdušovky. Přesně jako ty. To je pí.ovina co? Ale tak je celou dobu, žádný "ty jsi tvoje auto".
Nepiš tu o holohlavejch nulách ve vytunených civikách... zde se vede diskuze o tom, že i (i) auto o tobě vypovídá. A co že vypovídá? No, běž, jo, myslím tebe, tedy běž do své garáže a otevři vrata, hledíš na sebe. Nebo tohle snad popíráš?
By mne fakt zajímalo co tam parkuješ ty, k
Nezajímej se o mně, zajímej se zásadně o sebe, o svou garáž, tam jdi, otevři vrata - hledíš na sebe. Jestliže si nevěříš, raději tam nechoď... >😁 😉
Vždyť píšu že tam mam Cromu, já z toho tajemství nedělám. Pouze u šiřitele teorie "si tvoje auto" mi to tajnůstkaření nějak nesedí. Si pak jeden může domejšlet všelicos 😉
tak jeden se tu kdysi přiznal, že nakupuje auta tak, aby udělal dojem na souseda >😁
JJ taky si matne vzpominam :yes:
>😒] >😒] >😁 asi už ta paměť tolik neslouží jako kdysi...
To vis nekteri Diskuteri by potrebovali pomoct od Doktora 😉
Opravdu se domníváš, že někdo může utratit statisíce za auto proto aby udělal dojem na souseda? Jenom jestli tys vůbec toho jednoho dobře pochopil, Tatro...
No nahodou tehdy ten prispevek tak vyznel- aspon ja ho pochopil ze vybira ten dotycny auto i podle toho jaky dojem to auto udela na okoli
v klidu to jde tak utratit.
1) v dnešní době nejde udělat s nákupem botu
2) lidi jsou divní, závist je strašná věc a maloměšťáků běhá po tomhle kousku země více než dost
3) jak to bylo myšleno je jeho věc, má být opatrnější na to co píše.
1) v dnešní době nejde udělat s nákupem botu
2) lidi jsou divní, závist je strašná věc a maloměšťáků běhá po tomhle kousku země více než dost
3) jak to bylo myšleno je jeho věc, má být opatrnější na to co píše.
To je okraj, promile o němž tu snad nepíšeme.
>😁 žij dál ve svém snovém světě
jak jsem napsal Pierrovi, vy tam u vás budete zajímavá komunita... >😁 😉
chabé >😁 stejně by mě zajímalo kde ti poškrábal auto. Asi vítr co >😁
Zkus při psaní nepít alkohol...
ale proč jsi tak osobní. trochu dětinské ne? >😁
Ale fakt by mě zajímalo kdo se baví tím, že poškrábe lak auta. Kdo jiný než maloměšťáci? 😄
Ale fakt by mě zajímalo kdo se baví tím, že poškrábe lak auta. Kdo jiný než maloměšťáci? 😄
Lak auta škrábou nedospělí hlupáci. Mrkni večer do slovníku na maloměšťáka, ať si ten brajgl trochu srovnáš.
nedospělí hlupáci? není to tak dávno co se pod oknem porvali v noci dva starší pánové. Jeden s C4 poškrábal tomu druhému klíčem jeho X5. Měl smůlu, majitel X5 zrovna venčil čivavu. >😁
nedospělý hlupák může být i 80tiletej fosil. Zajímavá je na tom úvaha, proč to udělal? Nabízí se odpověď, že to udělal, protože neměl odvahu mu vytnout přes tlamu, tak mu aspoň poškrábal auto. Každopádně je to porucha, zčásti podporovaná doměnkami Ty=tvoje auto, škrábu ti auto = ubližuju Tobě. Je na tom vidět co je a co není uvažování nedospělého hlupáka.
A nejen na souseda. Domnívám. Malé a slabé ego (a nejen to) se dá honit různými způsoby a auto je jen jedním z nich... 😄
Vy tam u vás budete zajímavá komunita... >😁 😉
No nevím sice o jaké komunitě mluvíš, ale já nemám zapotřebí dělat dojem autem opravdu na nikoho, stejně jako se chodit sebeuspokojovat, popř. sebepoškozovat nad svým autem do garáže. Tady mne spíš napadá jetli ty jsi neměl někdy potřebu navštívit nějakého odborníka... 😉
Auto servisuji pravidelně, vím k jakým odborníkům mám jezdit. Nelži si do kapsy Pierro. Alespoň ne zde... 😉 Ještě bych doplnil snad jen - Vše co jsi nucen si myslet o svém autě si musíš myslet i o sobě. To také platí. Dokonale.
No to tě hochu šlechtí že se o své auto hezky a pravidelně staráš. Koneckonců stav tvého auta je vizitkou tebe jako majitele a řidiče. Nevím co to má společného s ím co si myslím o svém anebo jakémkoliv jiném autě. I když jsem dle tebe asi bazarový kovboj a svůj vůz jsem nekupoval nový, nevidím jediný důvod, proč se za to stydět. Jak jsem ti již napsal jednou jsem spokojený a o své auto se starám. Co ještě ti k tomu říci??
Raději už neříkej nic... nepochopij jsi tu dnes také skoro nic...
Tak já jsem tu dnes také skoro nic?? A to říká kdo?? Ty snad?? Brácho ty zase dnes nějak nemáš den, nezlob se. Něco tak slabého už jsem od tebe zase dlouho neslyšel. Zkus to ještě jednou a tak nějak odpovídajíc inteligenci vysokoškolsky vzdělaného člověka. Tyhle prázdné fráze zkoušej řekněme na některé své klienty. Ne na mne prosím. Díky.
O těch prázdnejch frázích popřemýšlej. Myslím tvé prázdné fráze. A nelži si veřejně do kapsy.
Ajejej tady zase někdo někomu šlápl na kuří očko, co hombre?? V čempak já si lžu potažmo do kapsy?? Rád bych to od tebe slyšel. 😉
Kuří oka tu od tebe byla asi stokrát. Na to bys musel vlatnit bagr. Nelži si do kapsy...
O je, ty mi to nandáváš kámo. Až z toho natahuju moldánky jak ta prvnička...
Ale nevykrucuj se, já stále čekám na tvou odpověď. Tedy dočkám se, anebo jsem se snad nevyjádřil dost jasně co od tebe chci slyšet?
Ale nevykrucuj se, já stále čekám na tvou odpověď. Tedy dočkám se, anebo jsem se snad nevyjádřil dost jasně co od tebe chci slyšet?
Nelži si do kapsy, to je ta odpověď. Příště to na mně zkoušej hlavou, nikoliv kuříma okama.
nevykrucuj se a odpověz. Tohle mlžení ti možná baštěj v práci, na mne však neplatí. Jsem zvyklej se bavit s chlapama a ne se srabama, co nejdříve někoho nařknou a pak to ani neumí obhájit a vysvětlit. Tohle bylo od tebe vážně hodně slabé...
Takže prosím nesnižuj tu svou již tak pochroumanou reputaci a přemýšlej nad sebou.
Takže prosím nesnižuj tu svou již tak pochroumanou reputaci a přemýšlej nad sebou.
Máš dvě identická auta, globalizace postoupila a liší se jenom znakem na kapotě, jedno má VW a druhé dejme tomu tvůj oblíbený fiat co ti tak nedá spát 😉 Fiat je o tisíc Kč levnější. Který koupíš? A nelži si do kapsy >😒]
Tohle (zejména s odkazem na tu globalizaci) je tak velké téma, že bychom tu s ním neměli hazardovat. Mlůžem se k tomu vrátit na blogu... Trochu jsi uhodil hřebíček... jo, globalizace, počátek úpadku mravů...
Pokud však svůj příspěvek myslíš povrchně, nemá cenu ani odpovídat... Mimochodem hodnota značky (myslím ta nematerializovná) říká ti to něco?
Pokud však svůj příspěvek myslíš povrchně, nemá cenu ani odpovídat... Mimochodem hodnota značky (myslím ta nematerializovná) říká ti to něco?
Jaká hodnota značky? Píšu že ty auta jsou stejný, "značka" je tu opravdu jenom značka, značka jako pouhé logo na kapotě. Tak co koupíš? Ušetříš tisícovku a nebo si připlatíš za... za co vlastně? Ego snad? 😉
Aha... tak dobrou noc, pokračuj ve spaní, pro tebe tenhle svět ještě neexistuje. To probuzení, to bude rána... 8-s
Nekruť se tu jak žížala, to je přece pod tvojí úroveň. Hele, pomůžu ti, já jako majitel fiatu přiznám že bych si připlatil tu tisícovku za logo VW >😁 A víš proč? Protože tenhle svět už taky trochu znám a vím jak lidi kupujou auta. A ty si je kupujou ne podle toho jak sou dobrý, ale podle toho jak si myslí, že jsou dobrý.
Když před tebe položím dvě, ale naprosto identický krabičky od sirek, a o jedné řeknu, že je americká, kterou si vybereš?... >😁 >😁 a vo tom to je. 😉
já vemu tu ruskou a to ze dvou důvodů: 1) za dvacet let až je tu nebudou prodávat na ní vydělám jako na sběratelském kousku.
2) ruský sirky škrtaj o cokoliv.
Jen nevim jestli o sedí i na tu Cromu... >😒]
2) ruský sirky škrtaj o cokoliv.
Jen nevim jestli o sedí i na tu Cromu... >😒]
O ruské nebyla řeč, ale budiž. Na Cromu sedí to, že se za dvacet let zcela určitě nebude prodávat. 😄 😉
Dinare ale podívej se na to z té druhé stránky - kolik Crom a potažmo fiatích drzků sedlajících Cromu se za dvacet let najde řekněme u nás v zemi české?? Přemýšlej, měl bys velice zajímavé a exotické auto, které by už skorem nikdo neznal... >😒]
já vezmu třebas tu co bude ležet vpravo. Neboť jsem pravák 😉
dám ti je nad sebe. 😉
tak vezmu tu co bude nahoře.. mi je jedno čím tu vatru podpálím.. hlavně když to chytne 😉
Mluvil jsem o krabičkách, neříkám, že jsou v nich sirky. 😉
hodnota značky je brána z pozice minulosti. V případě kdy by všechny výrobky se lišily pouze logem, je tato hodnota nulová, resp. by rychle klesala k nule. Ono proč si kupovat XY za vyšší cenu, když úplně to stejné (opět se bavíme o NAPROSTO SHODNÝCH výrobcích) stojí méně?
Tyhle sci-fi sem ovšem nepatří... neexistují naprosto shodné výrobky...
P.S. Hodnota značky platí vždy v přítomnosti. Minulost ji jen spoludefinuje.
P.S. Hodnota značky platí vždy v přítomnosti. Minulost ji jen spoludefinuje.
žádné scifi. Je to ideální stav pro tento příklad. Ideální stavy a tělesa si se učil ne?
Toje stav mimo realitu, proto o ničem.
stav blížící se realitě mnohem více než sis ochoten připustit. Z každou generací je to reálnější a reálnější
Jen se chláchol...
>😁 chlácholit? a co a čím? >😁 >😁
ne chláchol, ty hlahol! ať to všichni slyší, jak tu válčí myšíííí.... >😁
To myslím že tohle tak nejlépe vystihuje tvůj diskuzní chochol... >😁
spíš to vystihuje celou tuhle debatu s tebou 😄 😉
Chápu, že je to pro tebe španělská vesnice. Cos čekal při svých zkušenostech?
Tvá snaha cokoliv převádět do osobní roviny je více než úsměvná. Jen tak dál 😉 :yes:
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ja tu vetu chapem, kazdy vidi v svojom aute seba sameho, ako uspesny bussinesman vidi sam seba v lexusoch, mercedesoch, jagiaroch, alebo v maserati, tak isto moze vidiet ambiciozny poser seba sameho v c-klasse, s nudnou sedou palubovkou v zaklade, vidi tam seba, co si kupil to auto iba preto, lebo v nom bude vacsim frajem v ociach inych ludi. A je to ON, kto ceni pretvarku viac, ako svoje pohodlie v dobre vybavenom aute.
Takze, ja 'se nedomnivam...', Ja viem, ze je hooodne ludi co si kupuju auta i za par stovek tisic, len aby mali co ukazovat susedovi.
Takze, ja 'se nedomnivam...', Ja viem, ze je hooodne ludi co si kupuju auta i za par stovek tisic, len aby mali co ukazovat susedovi.
Tak tak.
Rodičia minulý týždeň kupovali nové auto. Vybrali si Suzuku SX-4. Ako k tomu dospeli?
Otcovi sa velmi páčil Hyundai C30, uvažoval aj nad Golfom, Bravom. Ale on má služobného Superba (2.8 V6, čo si budeme nahovárať, je to parádička), takže auto malo byť určené hlavne pre mamu do mesta, občas mimo mesto. Tak jej dal volnú ruku na výber. Určili si finančné hranice, vyskúšali všetky hore vymenové + Kiu Ceed a dalších pár, a mame sa proste najviac páčila SX-4. Vobec nerozmíšlala v takých súvislostiach ako imidž, strata hodnoty (prvé Punto jej vydržalo 12 rokov a teraz ho zdedila sestra), personifikácia osobnosti v aute....
Vybrala to čo sa jej páčilo. K tomu boli pridané argumenty ako 3 ročná záruka, pekná zľava, slušný motor a nebolo čo riešiť.
Rodičia minulý týždeň kupovali nové auto. Vybrali si Suzuku SX-4. Ako k tomu dospeli?
Otcovi sa velmi páčil Hyundai C30, uvažoval aj nad Golfom, Bravom. Ale on má služobného Superba (2.8 V6, čo si budeme nahovárať, je to parádička), takže auto malo byť určené hlavne pre mamu do mesta, občas mimo mesto. Tak jej dal volnú ruku na výber. Určili si finančné hranice, vyskúšali všetky hore vymenové + Kiu Ceed a dalších pár, a mame sa proste najviac páčila SX-4. Vobec nerozmíšlala v takých súvislostiach ako imidž, strata hodnoty (prvé Punto jej vydržalo 12 rokov a teraz ho zdedila sestra), personifikácia osobnosti v aute....
Vybrala to čo sa jej páčilo. K tomu boli pridané argumenty ako 3 ročná záruka, pekná zľava, slušný motor a nebolo čo riešiť.
Jako PR článek Škody je to pěkné, ale bohužel založené na zkreslených informacích. Nikde v tom článku se přece nemluví o prodejích, ale o registracích, a to je zatraceně velký rozdíl. Uvedený počet aut tak asi odpovídá počtu předváděcích a zkušebních aut, které mají prodejci, výrobce, apod. pro své účely, takže o prodejích to nevypovídá nic. Uvedené množství aut se vyhřívá někde v autosalonech, na výstavních stojáncích, ale na silnicích jich bude jen zlomek. Škoda Superb nemá proti Fordu Mondeo nebo Citroenu C5 velké šance.
Uděláme tu sbírku, a necháme vyrobit tričko s nápisem, "n.f.x. objevil Ameriku", jen dej adresu, kam to poslat. :-!
Sranda musí bejt! Máš můj obdiv! >😁 Já tomu moc nerozumim, ale předváděčky a auto v showroomu musí bejt registrovaný?
no a ne? Zejména ty, který jezděj ven nebo si mslíš, že to auto je určený jen k tomu aby tam stálo jak v muzejní vitríně?
KAždej prodejce jakýkoliv značky první co udělá, že ti to celý otevře a hnedka tě s tím žene "na projížďku" aby tě to nadchlop a snadnějc tě zmasíroval >😁
KAždej prodejce jakýkoliv značky první co udělá, že ti to celý otevře a hnedka tě s tím žene "na projížďku" aby tě to nadchlop a snadnějc tě zmasíroval >😁
Pár dní jsem nečetl diskuse, tak jsem se dnes mrknul i na konkurenční web, a ejhle, fiatí guru a fanatik Wolff, opět nakupuje, tentokrát prý už naostro. >😁 >😁 Dávám sem jeden z jeho diskusních příspěvků na Autorevue.cz, který ukazuje nejlépe, jak se nakupuje srdcem, že neexistuje jiná značka než Fiat, že atd. atd., čtěte sami😒br />
"150 koní 1,4 T-Jet za 450 000. To není nové, protože to je už hluboce pod dovozní cenu (za to mi s plnou vážností v Brně v AB nabízeli 1,4 T-JET 120 koní s 30 000 najetými a s dodáním až v lednu, mají ho i na stránkách). To je předváděčka? Reálná cena s nulovou marží je někde podle příplatkové výbavy u nového auta na 470 000 (viz Vencar.cz). Ne? Oproti ceníkové ceně cca 100 000. Jinak je T-Jet můj favorit stále, ale samozřejmě to záleží na tom, jestli budou mít skladovku za podobnou cenu v září, kdy mi přijdou na účet peníze na to auto. U Fordu vím, že si za 480 000 (bez případné dodatečné slevy, protože vím, že se dá i něco na Clebration získat, zvlášť když chceš už celkem takhle nadupané auto, min. v podobě povinné výbavy a nějakých střešních nosičů) vyberu auto s výkonovými parametry které mi stačí (ta 1,8 TDCI je opravdu moc dobrý motor srovnatelná s 1,6 120 koní MJTD). Spotřeba kombinovaná max 6l. max 190, 10,9 s stovka. Výbava za těch 480 000 je +- stejná jako u toho Brava v Emotionu, tedy 16" Al kola, tempomat, automatická duální klima, dokonce něco i v kůži - volant, led zadní světla, ESP, světla s natáčením, chlazená přihrádka, sluneční clony, autorádio Sony s hlasovým ovládáním a s přípojením na USB, osvětlení prostoru v zrcátkách, a další pikačovinky. Tam už toho moc víc nevymyslíš. Podívej se na to kolik stojí Bravo s 1,6 MJTD, to jen pro porovnání, že opravdu to co Ford nabízí je masakr. A kdž k tomu vemeš nulový leasing... Řeknu to takhle, dojdu do Fiatu, žádné velké řeči. Zajdu do Vencaru, do Pohořelic a pokud nedostanu skladovku za rozumnou cenu (tedy 150 koňový Emotion s příplatkovou barvou za max 480 000 s rozumným leasingem, tedy max 10% RPSN a nebo za stejných podmínek 120 koňový Emotion za max. 450 000, je mi to celkem jedno, i ten jede pěkně), tak to vidím na ten Focus. Fiat mám rád, ale když jde udělat rozumná cena u Fordu, který je ve větších sračkách než Fiat, nevidím důvod Fiat podporovat. Myslím, že je to logická volba. A ten tapecírung na těch dveřích a horší zpracování taky přežiju. Abych řekl pravdu, tak u Fiatu sem se zatím s nějakým vstřícným přístupem na rozumnou cenu kromě výše zmiňovaných nesetkal (případně můžu zaslat nabídky co mi přišly, ty leasingy jsou fakt celkem o ničem). Dokonce i na Slovensku opět působili po vyslovení slova sleva jako by to bylo sprosté slovo, dokonce i ve vztahu ke skladovce. A opakuji, pod pojmem sleva, si nepředstavuji 20 000, vzhledem k současné situaci na trhu (tedy ceníkové ceny na Focus, Ceed, I30, Civic a další)..."
Licitace, šudlení každé tisícovky, tak se u Wolffů, pánové, v reálu nakupuje auto, žádné cuore Torino, když dá někdo cenu o dvacet kolíků menší, zapomene guru na ladné křivky Fiatu v jeho jedinečném a bezkonkurenčním designu, zapomene na úžasný a nej nej fiatí motor 1,4T, aby si koupil NĚMECKÉ auto, navíc jedno z hlediska designu, z těch nejkonzervativnějších a co víc, s jedním z nejvydechlejších dýzlů s tragickou kulturou chodu, které se dnes vůbec nabízejí. Tak se bortí mýty, ÁDVOJKO, mistr se zaprodal, je čas jej svrhnout a nastolit nový fiatí pořádek. Ve jménu GP, ve jménu pětistovky. >😒] >😒] 😉
"150 koní 1,4 T-Jet za 450 000. To není nové, protože to je už hluboce pod dovozní cenu (za to mi s plnou vážností v Brně v AB nabízeli 1,4 T-JET 120 koní s 30 000 najetými a s dodáním až v lednu, mají ho i na stránkách). To je předváděčka? Reálná cena s nulovou marží je někde podle příplatkové výbavy u nového auta na 470 000 (viz Vencar.cz). Ne? Oproti ceníkové ceně cca 100 000. Jinak je T-Jet můj favorit stále, ale samozřejmě to záleží na tom, jestli budou mít skladovku za podobnou cenu v září, kdy mi přijdou na účet peníze na to auto. U Fordu vím, že si za 480 000 (bez případné dodatečné slevy, protože vím, že se dá i něco na Clebration získat, zvlášť když chceš už celkem takhle nadupané auto, min. v podobě povinné výbavy a nějakých střešních nosičů) vyberu auto s výkonovými parametry které mi stačí (ta 1,8 TDCI je opravdu moc dobrý motor srovnatelná s 1,6 120 koní MJTD). Spotřeba kombinovaná max 6l. max 190, 10,9 s stovka. Výbava za těch 480 000 je +- stejná jako u toho Brava v Emotionu, tedy 16" Al kola, tempomat, automatická duální klima, dokonce něco i v kůži - volant, led zadní světla, ESP, světla s natáčením, chlazená přihrádka, sluneční clony, autorádio Sony s hlasovým ovládáním a s přípojením na USB, osvětlení prostoru v zrcátkách, a další pikačovinky. Tam už toho moc víc nevymyslíš. Podívej se na to kolik stojí Bravo s 1,6 MJTD, to jen pro porovnání, že opravdu to co Ford nabízí je masakr. A kdž k tomu vemeš nulový leasing... Řeknu to takhle, dojdu do Fiatu, žádné velké řeči. Zajdu do Vencaru, do Pohořelic a pokud nedostanu skladovku za rozumnou cenu (tedy 150 koňový Emotion s příplatkovou barvou za max 480 000 s rozumným leasingem, tedy max 10% RPSN a nebo za stejných podmínek 120 koňový Emotion za max. 450 000, je mi to celkem jedno, i ten jede pěkně), tak to vidím na ten Focus. Fiat mám rád, ale když jde udělat rozumná cena u Fordu, který je ve větších sračkách než Fiat, nevidím důvod Fiat podporovat. Myslím, že je to logická volba. A ten tapecírung na těch dveřích a horší zpracování taky přežiju. Abych řekl pravdu, tak u Fiatu sem se zatím s nějakým vstřícným přístupem na rozumnou cenu kromě výše zmiňovaných nesetkal (případně můžu zaslat nabídky co mi přišly, ty leasingy jsou fakt celkem o ničem). Dokonce i na Slovensku opět působili po vyslovení slova sleva jako by to bylo sprosté slovo, dokonce i ve vztahu ke skladovce. A opakuji, pod pojmem sleva, si nepředstavuji 20 000, vzhledem k současné situaci na trhu (tedy ceníkové ceny na Focus, Ceed, I30, Civic a další)..."
Licitace, šudlení každé tisícovky, tak se u Wolffů, pánové, v reálu nakupuje auto, žádné cuore Torino, když dá někdo cenu o dvacet kolíků menší, zapomene guru na ladné křivky Fiatu v jeho jedinečném a bezkonkurenčním designu, zapomene na úžasný a nej nej fiatí motor 1,4T, aby si koupil NĚMECKÉ auto, navíc jedno z hlediska designu, z těch nejkonzervativnějších a co víc, s jedním z nejvydechlejších dýzlů s tragickou kulturou chodu, které se dnes vůbec nabízejí. Tak se bortí mýty, ÁDVOJKO, mistr se zaprodal, je čas jej svrhnout a nastolit nový fiatí pořádek. Ve jménu GP, ve jménu pětistovky. >😒] >😒] 😉
>😁 >😁 >😒] :yes: Tohle je trefa přímo na komoru >😁 Tak já myslel, že wolffík utrácí jen zde, a on hergot nakupuje i u konkurence... Jo, tohle je ten velkej svět velkejch peněz, velkejch aut a velkejch... lidí 😄
Nakonec tu zůstanu jedinej, kdo koupil pětistovku, já takový fiatobijec. 😄 😉
Ty si koupil F500? Kde tě najdu, to už bych viděl 4 vživotě! >😁
Dokonce jsem v ní i ujel dvěstě kilometrů a po cestě nasbíral šest nebo sedm nabídek k sňatku, u té sedmé si ale nejsem úplně jistý, jestli křičela "jsi můj hrdina" nebo "borůvky za patnáct", ale to je jedno, pětistovka je prostě supersport. Teda aspoň podle čekací lhůty, která byla delší než na R8. 😄 😉
tohle ti A2 nikdy nezapomene >😒]
Co A2, ale chudák wolff, ten se z toho poSere... >😒]
Wolff ani ne. Ale A2 taková potupa Fiatu! Dinar a má pěti kilo >😁 😉
Nemá, Dinar ho jen koupil. 😉
Barva?
bílá
v té vypadá hodně dobře. Nedávno jsem jednu takovou viděl :yes:
Pokud jsi v ní viděl pohledného mládence ve slunečních brýlých, se světáckým úšklebkem v levém koutku a rukou ležérně visící ven z okýnka pak to možná byla ta inkriminovaná. Akorát teda v dlouhým táhlým by to bylo horší, páč je to 1,2ka s robotem a dynamika je taková, no úsměvná. 😉
Ber to takhle hochu, chlapec nám vyzrál a přesedlal k německé konkurenci. Jen snad namísto toho ne moc povedeného ieselu bych mu doporučil 1,6 VTC-I tedy 85 kW variantu. (doufám že tu zkratku jsem napsal správně). Teď ještě pořešit o pro jeho přítelku a věc je hotová. Já navrhuju počkat na nové Káčko. 😉
No, jo, jenže na 1,6 VTC není sleva, vo tom to je, on chlapec "vyzrál" tím, že už asi nejde jen o kecy na netu, ale kupovat musí a výpis z účtu hovoří jasně, kuóre peněžonkovité.
S tou naftou souhlas. 1.8 TDCi je nafta, která si odbyla prémiéru v minulým Fucusu, jen dostala nové vstřikovače, ale papírové hodnoty má celkem slušné, což může někoho nalákat. Přitom je to jedna z mála naft, která má blok i hlavu z litiny.
Jel jsem s tím v mondeu, které má, předpokládám, víc tlumících hmot než Focus, a hrůza, je to zvukově horší než pd, dynamika tragická, těch 85kW je možná tak na papíře. Ale on Ford ví, proč na to dává takovou slevu, sranda je, že si něco takového koupí antitdíčkař. 😉
Karty jsou rozdány, causa střední třídy na nadcházející podzim je jasná, přehledná a vlastně i VWyřešená - nejlepší jsou i nadále nejlepší, chvosty jsou chvosty a Apoštolové jsou i nadále Apoštolové.
Ještě pro ucelenost shrňme základní autopostuláty😒br />
- Jsi než to, co tvé auto
- Jdi do své garáže a otevři vrata, koukáš na sebe
- Vše co si můžeš myslet o svém autě, mysli si i o sobě.
Naštěstí se proti těmto axiomům bouří jen pár podtržených jedinců. Asi nemají garáž. Asi určitě.
Jo, a kdyby někdo potřeboval poradit jak se kupuje fiat, nahoře má podorbnej manuál. Je to sice drastické čtení, ale stoji to za to, možná právě proto :yes:
Ještě pro ucelenost shrňme základní autopostuláty😒br />
- Jsi než to, co tvé auto
- Jdi do své garáže a otevři vrata, koukáš na sebe
- Vše co si můžeš myslet o svém autě, mysli si i o sobě.
Naštěstí se proti těmto axiomům bouří jen pár podtržených jedinců. Asi nemají garáž. Asi určitě.
Jo, a kdyby někdo potřeboval poradit jak se kupuje fiat, nahoře má podorbnej manuál. Je to sice drastické čtení, ale stoji to za to, možná právě proto :yes:
základní pro automobilistu je😒br />
- měj auto takové, abys v pořádku dojel
- řiď tak, abys v pořádku dojel
- měj v nádrži tolik PHM, abys dojel
- ostatní nech koni, má větší hlavu
- řiď tak, abys v pořádku dojel
- měj v nádrži tolik PHM, abys dojel
- ostatní nech koni, má větší hlavu
ještě k tomu jen dodám jednu malou do života😒br />
nedělej ostatním to co nechceš aby oni dělali tobě.
A neplatí to jen o prasárnách na silnici. 😉
nedělej ostatním to co nechceš aby oni dělali tobě.
A neplatí to jen o prasárnách na silnici. 😉
Ty už nic nepiš si nic nepochopil, gti se tu snaží a ty nic! Musíš mít hlavně VW, třeba lupo ale VW, to ostatní je vedlejší, protože auto je aby ses na něj koukal do garáže. Nebo na sebe? Už nevim, ale něco takovýho tam bylo.
Touhle jakože ironií jen ukazuješ, že jsi opravdu prostý chlapec. To "už nevim" je tvá přesná charakteristika, pro takové je nejlepší radou "už nepiš", aspoň to "nevim" tolik nebije do očí.
S někym kdo o sobě napíše že koupil fiata se já vůbec nebudu zahazovat.
Nezahazuj, stačí ti napsat - nevim, a my už budem vědět. 😉
Kdo MY? Jako ty a GTI? Promiň ale tebe sem tipoval na dvě třídy výše než GTI, obzvláště po té pětistovce. Když už se zapojuješ do debaty, čti ji příště pozorně. Dočetl by ses, že se do ní zapojuji jako majitel cromy (doufám že ti dojde že to se zahazováním kvůli fiatu byla logicky ironie). Té cromy, která gtimu leží nevím proč v žaludku a jejíž prodejní neúspěch mne jako fandy toho auta upřímně mrzí a gtiho otevřeně těší. A proč mu tu nulu, nad kterou se určitě ještě teď tetelí, trošku neosolit 😉
Máš to celé pomotané. O cromě tu píši se stejným zaujetím jako o kterém koliv jiném autě. Ovšem skutečnost, že mimo tebe si tu cromu koupil už jenom jeden není můj problém. Takže se zklidni a hledej oporu svých vět někde mimo osolování.
Hmm, tak tohle je hloupost roku :no:
O ten titul se bát nemusíš 😉
Nebojím se, vždycky ho tu zatím někdo z kolegů dostal. Ovšem nyní nevěřím, že by tohle mohl někdo trumfnout. Kdybys tam alespoň dal mrkajícího smajla, tak se zasmějem, ale napsat to vážně, bez naznačené ironie, to vyžaduje velkou slepotu. TedY pokud ti ten smajl neulétl. Tak jak to je?
Ty reakce na tvoje příspěvky asi moc nečteš co? Psal jsem že mám cromu, tak jak sem to asi mohl myslet? ;-\
Tím se vysvětluje mnohé... akorát ti nedošlo, žes zde reagoval na Dinara, nikoliv na mě...
Já vím na koho sem reagoval, ty si snad fiata nekupoval ne? Vysvětluje mnohé a tři významné tečky? Pověz mi lidový motofilosofe, co se tím ještě vysvětluje? Že by to zahazování třeba v tvém případě nebyla až tak moc velká ironie 😉
Nahoře jsi napsal Dinarovi ošklivou odpověď, jejíž smysl měníš a odůvodnuješ tu změnu tím, žes to nahoře již napsal mně. Tak ti píši, že o tom ale Dinar nemusí mít šajna. Tedy pokud tu chceš bejt za chytrého, adresuj kolegům příspěvky, které nebudeš muset vysvětlovat komunikací s někým jiným, ty filosofe...
Hele a jak ti to jde dohromady s tím, že sám osočuješ ostatní jak nepochopili ironii, nerozumí jinotaji nebo tvým výplodům, mě jsi napsal že mám problémy se psaným textem = a sám se dožaduješ emotikonu u zcela jasný ironie? Já jsem to teda pochopil, i když ftipný mi to 2x taky nepřišlo. Btw. nejste s Dinarem páreček? Že se tak pěkně doplňujete a čtete si myšlenky?
Píšeš to správně, napsal jsem ti, aby ses naučil napřed myslet, pak už to chápání textu přijde samo. Možná. U kolegy nahoře se ovšem nejedná o selhání tvého kalibru, jaksi o demenci z povolání, nýbrž o chybu v komunikaci. On si neuvědomil, že Dinar třeba nemusí vědět, že je to zapálený fiatista. kapiš?
Tak pro tebe polopaticky, odpověď dinarovy byla samozřejmě ironie, mám fiata, co lépe to dokazuje. S dinarem jsme si to vyjasnili, nemusíš mít péči. A její smysl neměním, pouze po tvém "to vysvětluje mnohé..." dostala další, i když v tvém případě snadno předvídatelný, rozměr.
Jo, dobrý, ale tak pro řidiče náklaďáku. 😄
jo co z toho neplatí i pro řidiče osobáku? 😉 Samo se to dá rozvádět do nekonečna, ale tohle je základ. To nepopřeš 😉
Jenže to s tím, o čem mluví GTI, nemá absolutně co dělat. Myslím, že to oba s Pierrem velmi dobře víte, a to celé je tu jen taková hra, hlavně se nenechat poučovat. Mě je šumafuk, jestli to někdo chápe nebo ne, nebo se jen dělá, pro mě je věta "jsi to, co tvé auto" zcela srozumitelná a s tím co vyjadřuje, naprosto souhlasím. Jestli to chceš posouvat do roviny, že je důležité hlavně mít v autě čerstvou brzdovku, tak o.k., ale pak beze mně. 😉
Jasně že je to hra, co taky jiného. Ano obrazně řečeno auto (potažmo jeho stav) jen a jen vypovídá o tom jaký jsi řidič i majitel. Tzn. jak se o něj staráš jak a kolik s ním najezdíš, atd. Potud s tvým názorem souhlasím. Nevypovídá to však o ničem dalším. Viz. výše. 😉
Tohle jsem vůbec neříkal, tento pohled je, co se věty, "jsi to, co tvé auto týká", zcela mimo. Ale jak jsem řekl, nemám vůbec chuť někomu tu něco v tomto směru vysvětlovat nebo něco obhajovat, chápejte si to jak chcete, pro mě to tímto končí.
Tak když se stane z diskuze o prodejích Superba pelmel, tak co bys taky měl vysvětlovat nebo obhajovat. Žádné filozofování typu "jsi to co tvé auto" nikdy nemá jasný závěr, protože je to vágní tvrzení. A když někdo napíše tohle na web, tak mu jde snad pouze o společenské tlachání ne? Stačí mít svůj názor, a není potřeba tlumočit jak to kdo myslel, a jak to má kdo chápat....
Samo, že je to celé jen hra. Co jiného 😉
Po jistém příspěvku v jisté diskuzi od jistého pána, dostává ta samá věta úplně jiný smysl a oba víme jaký.
Po jistém příspěvku v jisté diskuzi od jistého pána, dostává ta samá věta úplně jiný smysl a oba víme jaký.
Tak už to máme odborně shrnuto. Už víme, co si koupit, abysme nebyli honiči triček u plotů. Sportovně, na druhou stranu, jsme hned v úvodu zjistili, co si koupit abysme nepatřili k těm, co se poplácají po zádech. Nerozumím ani jednomu.
Auto může být snem, může být zábavou, může být cílem, může být účelem. A jak to kdo má, tak podle toho kupuje, někdo bude za Škodovácký Twindoor rád, jinýmu je to fuk a má jiný priority. Blahopřeji Škodě k úspěšnému vstupu na trh s novou generací Superbu, blahopřeji i všem ostatním, každý si zaslouží svůj kus koláče. Ten Škodovácký je čerstvý a je dělaný doma a tak je o něj největší zájem, až trochu oschne, no bude stále domácí...
Auto může být snem, může být zábavou, může být cílem, může být účelem. A jak to kdo má, tak podle toho kupuje, někdo bude za Škodovácký Twindoor rád, jinýmu je to fuk a má jiný priority. Blahopřeji Škodě k úspěšnému vstupu na trh s novou generací Superbu, blahopřeji i všem ostatním, každý si zaslouží svůj kus koláče. Ten Škodovácký je čerstvý a je dělaný doma a tak je o něj největší zájem, až trochu oschne, no bude stále domácí...
Můj škodylak je taky oschlej a domácí, je mým snem i zábavou a denně se potají chodím uspokojovat do garáže, abych věděl co jsem. Taky si se stodvaciáškem hodně povídáme a on mě vždy umravní a někdy i odhalí mé lži z kapsy. Je to prostě kamarád, pomocník, dobrý rádce v jednom. Je to mazel. stodvaciáš. Poctivej škodylak ze starý školy. když ho miluješ není co řešit... 😉 😄 >😒]
takže za volantem stáále kupředu, někde v dáli je můj cíl. Jenom pevné nervy zdolají nebezpečí tisíííc mil. Plyn přidáááme motor letí hurá kupředu, rekord má ten kdo mááá odvahu.... 😄 a že nevíte z kterýho filmu byla tahle písnička?? Tak lámejte hlavičky a mějte se tu. Jdu prozkoumat tu svou garáž a prohledat si kapsy... 😉
Teda Pierro, kam ty na to chodíš, já se tady můžu umlátit >😁 , ale za chvili bude konec srandy, čtyřista se blíží. Dneska jsem to sfoukli za odpoledne, to jde.
To muze Superb zabalit i se vsema jeho simply clever inovacema.. :-!
Vsadim se s tebou o Fiata "ůno" z 86 roku, že Suba do doby novýho Passata nikdo nepřekoná! A po kombíku už vůbec ne.
njn v prodejich v CR ne >😁 to je jasny,kdyby udelali ToiToiku,dali do ni HTP a nalepku Skoda,tak to taky budou kupovat vsichni a porad,teda skoro vsichni.Ale je to dobre,domaci produkce se ma podporovat,Skoda je dobre auto,ale jsem rad,ze se obetuji jini 😄
Pracovní doba je u konce a diskuse je tudíž ukončena. No soudruzi s takovou pracovní morálkou bude mít ten soused vždycky lepší auto, než vy a až se půjdete podívat do tý garáže tak zjistíte, že neni vaše stejně jako to auto. Nechce za mne někdo posekat zahradu?
kolik platíš? :-!
Sem to ani nečet, bude 400 a finito. Nicmene pri prum.platu nekde kolem 23 t hrubych jsou vsechna tato auta pro naprostou vetsinu lidi nedostupna, tak co se hadate jak mali. :-!
Pokud bude mit novy Superb 20% podil na trhu v cervenci 2009, muzeme rici, ze jde o normalni situaci na trhu. Podil domaci automobilky je zpravidla 20%-25%.
Zde jde o novinku, ktera by po uvedeni na trh na domacim trhu mela lamat v prvnim roce 40% podil. Pockejme rok. Verim, ze v cervenci 2009 bude podil okolo 15%.
Dokonce i cesi zacinaji pri vyberu noveho automobilu otevirat oci. Vice porovnavaji konkurenci a jiz ne tak casto jdou slepe za znackou. V tabulce nahore jsou i zajimava cisla. Verim, ze si lide v blizke budoucnosti najdou cestu i k Fiatu a projedou se ve velmi povedene Crome. Osobne bych ji pri vyberu dal prednost pred nesmyslem jmenem dabldekl.
Zde jde o novinku, ktera by po uvedeni na trh na domacim trhu mela lamat v prvnim roce 40% podil. Pockejme rok. Verim, ze v cervenci 2009 bude podil okolo 15%.
Dokonce i cesi zacinaji pri vyberu noveho automobilu otevirat oci. Vice porovnavaji konkurenci a jiz ne tak casto jdou slepe za znackou. V tabulce nahore jsou i zajimava cisla. Verim, ze si lide v blizke budoucnosti najdou cestu i k Fiatu a projedou se ve velmi povedene Crome. Osobne bych ji pri vyberu dal prednost pred nesmyslem jmenem dabldekl.
Díky, prognózy kapitána automobilového průmyslu mě tu vždycky dojmou... 😒 >😁
Mozna bys mohl prispet necim rozumnym. GTI, nesmysl, i kdyz opakovany stokrat, zustane jen nesmyslem (viz "myslenka" o majiteli a tim, cim vyplnuje svou garaz).
Malokdy, velice zridka, spis skoro nikdy nenapises nic k veci. GTI res diskuzi a ne diskutery. Po uspesnem odstraneni klauna Daniela tady v nesmyslech vedes prave ty.
Malokdy, velice zridka, spis skoro nikdy nenapises nic k veci. GTI res diskuzi a ne diskutery. Po uspesnem odstraneni klauna Daniela tady v nesmyslech vedes prave ty.
S tím 1,8 TDCI sem nejel, prý je to motor od Peugeotu. Bral sem to v úvahu skutečně podle papírových hodnot. Focus sem už dávno zavrhl, nicméně, šli s cenou ještě o kus dál, a tíms e to auto dost alo teoreticky do hry. Samozřejmě za předpokladu, že to nebude ždáná trága, což nemohu posoudit. Pokud by mne to mělo zklamat stejně jakot a 1,6 ve Focusu, pak bych to auto samozřejmě nevzal i kdyby to stálo 200 000, protože nebudu jezdit v něčem co se mi nelíbí. NA druhou stranu auto je to tvarově rozporuplné, nicméně hatch v bílé s velkými koly se mi celkem líbí. I ty doplňky co an to auto dávají působí dobře. To jen tak aby sme si to vyjasniuli. Mimoto, vidím, že si nakupoval taky podle peněženky... protože nečekám, že kdyby ne, že by si nevzal tu F 500 alespoň s o trochu silnějším motorem... že... 😉
Když už se tady tak blbě hádáte, jaké auto je tedy nejlepší na světě? Na co jste přišli?
nejlepší auto na světě je Navtechova sekačka! 😉
Jestli nejlepčí, to jsem neřekl, ale je to radost řídit! >😁 A je v červený ferrari!
se nedivím.. vyjedeš zásadně, když je hezky.. nasadíš sluneční brýle a jedeš.. a najednou se proháníš ve svým Astonu v serpentinách někde u moře. A pak jako by zdá-li slyšíš : Co to ty * děláš?! Proč sekáš ty růže!!" Sundáš sluneční brýle a zíráš na svou ženu, která má tu indiánskou ošatku na děti 😉
Takhle je to lepší. Nějak poslední dobou nemůžu překousnout některé osobní útoky. Kvůli autům zbytečný. Připomíná to diskuse pod bulvárem. Přitom víme, že na pivu bysme se bavili jinak.
Ale úspěchy mu přeju!
ale doufám,že jsi pochopil, jak jsem to myslel. 😉
No jo, vyčistit boty, to neni jenom tak. Tuhle funkcionalitu nemá zatím ani většina konkurentů, ale věřím že Sup II je po faceliftu dostane! A to se pak všichni žabožrouti, makaróni i rákosníci raději dobrovolně stáhnou z českého trhu.
Jinak já jsem teď jel přes víkend na otočku na Slovensko, a skutečně je to na silnicích e😜loze nových Superbů. Potkal jsem jich hafo. Bohužel, ten zadek se mi prostě nelíbí. Připadá mi to, jakoby poslední dobou korejci začali dělat evropský dizajn a Škodovka naopak ten korejský....
Můj favorit z téhle třídy je jasně 9-3 v kombíku. Není nějvětší, nemá největší kufr, možná ani nejlepší motory, ale nemůžu si pomoct.
SII nie je o technike, ani o jazdnych vlastnostiach a ani o dizajne.
Jediny dovod, preco sa SII predava tak, ako sa predava, je ceska mentalita - kupujem cesky vyrobok a dostavam vela za malo.
V oboch pripadoch ide o mytus. SII nie je ceske auto ("druhy najlepsi motor", prevodovka.... su nemecke) a naklady rozmenene na drobne (servis atd) nicim nevybocuju z priemeru.
2. osobně budu raději nositelem české mentality, byť v japonském autě, protože pro nás je typické, že se nes€r€me do druhých, což se o jiných národech s jinou mentalitou rozhodně říct jaksi nedá, ale to je tragédie dotyčných, jednou dospějí též... snad...:no:
Volvo S60 taky není kdoví jakým nováčkem, jeho design je stále krásný, se siluetou kupé, zvlášť C-sloupky jsou chuťovka. Ale prodeje jen těžko porostou.
Co bych volil já, je snad jasné....😄
A je mi vcelku jedno, že za cenu Octavie můžu mít Jag. Kvůli tomu se nepřestane konkurence střední třídy prodávat.
Pro mě hlavním důvodem proč X-Type neuspěl je jeho design. Techniku měl celkem slušnou, bohužel to někdy nestačí.