Novinky
to je aspoň motor. 1,6. ne jak v Loganech MCV ty usmolené 1.0, 0.9 a 1,2.
Tomu autu nechybí jistý svérazný šmrnc a spoustě lidí se budou velice zamlouvat atmosférické čtyřválce. Zvláště toho kombíku by se u nás jistě prodávalo docela dost, pokud ovšem 1) začne zase normálně fungovat importér a jeho dealerská síť (pokud ještě existuje) a 2) Pokud na to auto Rusáci neastřelí nějakou nesmyslnou cenu... 😲
1. Renault sa ešte očividne celkom nerozhodol voziť Ladu oficiálne do EU, takže ostáva povedzme šedý import a tam sa o nejakej dealerskej sieti veľmi hovoriť nedá.
2. Lacnejšia ako taký Logan MCV to nebude, o koľko bude drahšia je ťažko povedať.
2. Lacnejšia ako taký Logan MCV to nebude, o koľko bude drahšia je ťažko povedať.
Dealerská síť pod firmou CS Autolada dlouhé roky fungovala až do r. 2016, takže nechápu, proč by nemohla fungovat dál. Nikdo jistě nočekává, že by Vesta SW byla levnější, než superlevný Logan MCV, který navíc není schopen nabídnout pořádný benzinový motor.... ;-\
kdyby to byla ctyrkolka, se svoji svetlou vyskou by to mohla byt levna parodie na subaru xv.
nechapu tak vysokou svetlou vysku, když to ma jen predni nahon
asi to je dukaz zoufalyho stavu silnic v zaostalym rusku
nechapu tak vysokou svetlou vysku, když to ma jen predni nahon
asi to je dukaz zoufalyho stavu silnic v zaostalym rusku
Ty paródia, rozhodne je u crossoveru lepší predný náhon s veľkou svetlou výškou, ako s malou, čo je prípad väčšiny v Európe predávaných pseudo SUV..
Mam taky pocit ze ked sadnes so stvorkolkou na brucho tak ti vtedy bude prd platna. Ideal je vyssia svetla vyska + stvorkolka. 😄
velka svetla vyska je dobra jen na vylozene spatnych silnicich nebo do terenu, jinak to ma samy nevyhody. ale protože to není ctyrkolka, do terenu se to moc nehodi, tedy zbyvaj jen ty spatny silnice a protože zaklad je skoro 18cm, je to dukaz, ze rusky silnice, snad krome moskvy a petrohradu, jsou v zoufalym stavu.
tohle auto je ukazkovym prikladem, jak je na tom rusko bidne. když to srovnáš s odpovídajícím rapidem, který není zadnym výstřelkem techniky, je rapid minimalne o level vys😒br /> novodobej zigul ma jen 5 kvaltu, rapid 5-6-7.
zigul s 90kW motorem zrychluje na stovku za 10.9sec, s automatem za nekonecnych 12.9sec, zatímco rapid s 92kW za 9.0sec
maximalku ma zugil jen 180, rapid s podobne vykonnym motorem 208.
o moznostech vybavy u zigula a rapida, se nemá cenu ani rozepisovat, staci se podivat jen na airbagy, kdy zigul ma v zakladu jen 2, rapid jich ma 6, a to je rapid branej jako levny auto pro nenarocny...
tohle auto je ukazkovym prikladem, jak je na tom rusko bidne. když to srovnáš s odpovídajícím rapidem, který není zadnym výstřelkem techniky, je rapid minimalne o level vys😒br /> novodobej zigul ma jen 5 kvaltu, rapid 5-6-7.
zigul s 90kW motorem zrychluje na stovku za 10.9sec, s automatem za nekonecnych 12.9sec, zatímco rapid s 92kW za 9.0sec
maximalku ma zugil jen 180, rapid s podobne vykonnym motorem 208.
o moznostech vybavy u zigula a rapida, se nemá cenu ani rozepisovat, staci se podivat jen na airbagy, kdy zigul ma v zakladu jen 2, rapid jich ma 6, a to je rapid branej jako levny auto pro nenarocny...
ja sa obcas uz stretavam aj v meste s tak vysokymi obrubnikmi ze pri cuvani sa obcas bojim ze chytim vyfuk.... neraz si poviem ze ved je to bezny obrubnik.. potom nacuvam.. vystupim a nad obrubnikom je sotva 2cm miesta od vyfuku.. a to jazdim sam... ale nalozene auto by ho uz mohlo chytit.. a to este podotykam ze moje male auto ma ten vyfuk este relativne vyssie polozeny (a na pohlad by som povedal ze aj trci menej z kasne ako este u tej predfaceliftovanej verzie pola spred leta 2014 ) ... takze to mas tak... nemusis ani chodit do terenu ale stejne ta vyssia svetlost sa ti obcas zide... paradoxne prave v meste mas viac "terennych" nastrah ( vysoke obrubniky, jamy a pod ) ako kdesi na rovnej luke alebo na beznych cestach kde ozaj malokedy vyuzijes vyssiu svetlost
ja mam zase na papieri zrychlenie 10,8s a to mam "len" 66kw ... ale tak kazde auto je svojim sposobom "ine" ... ved aj felda s 55kw mala 12s ... prislo mi to na ten vykon pecka a dodnes neprekonatelne ( dnes pritom nejedno 100 konove auto nema tak dobre zrychlenie ako mala 55kw felda ) ... ale tak ved to poznas... pokrok nezastavime 😉
ja mam zase na papieri zrychlenie 10,8s a to mam "len" 66kw ... ale tak kazde auto je svojim sposobom "ine" ... ved aj felda s 55kw mala 12s ... prislo mi to na ten vykon pecka a dodnes neprekonatelne ( dnes pritom nejedno 100 konove auto nema tak dobre zrychlenie ako mala 55kw felda ) ... ale tak ved to poznas... pokrok nezastavime 😉
napriek tomu som toho nazoru ze model X-ray by spravil v nasich zemepisnych sirkach daleko vacsi "rozruch" a vyvolal daleko vacsi zaujem u zakaznikov ako len nejaky dalsi ( oplastovany ) kombik .... samozrejme vdaka aj za neho ( paci sa mi ) je vizualne podareny ale stale sa nemozem zbavit pocitu ze X-ray by mal nielen u nas ( ale aj inde v eu ) sancu na daleko vacsie predaje ( navyse moda crossov je prave v eu vo velkom rozlete ) ... a ak sa nemylim tak X-ray ponuka aj 4x4... kazdopadne vdaka aj za takuto vestu kombi ... sedan co som ho uz parkrat videl je pekny a vazne moderny ... povedal by som konecne uz auto od lady na urovni doby... obzvlast bordova metla vo verzii sedan posobi az luxusne
jakym srotem jezdis, ze ti tohle pripada pekny a vazne moderny ???
Na úrovni jaké doby? Dva atmo motory, 1.6 a 1.8 s pětikvaltem, 78 a 90kW... to mi takhle od boku připomíná devadesátá léta, ne?
PS: klidně to může někomu vyhovovat, nic proti... vím že ty nedáš na poctivou atmosféru dopustit a ty malé turbo kosačky...
PS: klidně to může někomu vyhovovat, nic proti... vím že ty nedáš na poctivou atmosféru dopustit a ty malé turbo kosačky...
90 roky ... jo .. najlepsia hudba filmy auta a vlastne tak nejak vsetko okolo toho ... to bola neskutocna era :yes:
90 leta byly skvely hlavne proto, ze skončila 41 leta era komunistu, ziskali jsme zpet svobodu a nadeji na vlastní zivot, o které poslední dobou postupne prichazime
a) nemá to použitelný motor
b) ty boční prolisy jsou fakt divné
c) tvary té palubky bych před sebou nechtěl nikdy mít.
d) zadní sedadla nelze sklopit do roviny.
e) čísla na tachometru a otáčkoměru jsou otočena nesprávně.
b) ty boční prolisy jsou fakt divné
c) tvary té palubky bych před sebou nechtěl nikdy mít.
d) zadní sedadla nelze sklopit do roviny.
e) čísla na tachometru a otáčkoměru jsou otočena nesprávně.
Jinak pro rejpaly - české a slovenské mapy už sou, nová verze má i zamykací víčko nádrže a další drobnosti
Terajšia sivá ponuka len kupuje vozy v Rusku a prevezie ich sem.
To isté je aj s Nemeckom či Rakúskom.
Renault nerozhodol o normálnom predaji Lady v Európe. Nie je zabezpečený servis (medzisklady v EÚ, zaškolený personál), nie je oficiálny importér. Resp. terajší nepodliehajú Renaultu.
Preto, i keď zaujímavý voz, je kúpa Lady hazard.
ako dlho sa bude čakať na opravu, keď náhradné diely nie sú skladom?
je to podobné, ako si kúpiť z Číny elektroniku.
Servisní sít je, i když ne dostatečná. V Německu, Slovensku či madarsku je to ovšem lepší.