Sklad je v Mělníku pro celou ČR. Rádi ti prodaj cokoliv, mam info od člověka co tam odsud bral díly na Kalinu II, která se to taky ofiko neprodává. No problem.
Ano, přicházíme o naději. Důvodem je globální oteplování vyvolané provozem zastaralých zážehových motoru o malé energetické účinnosti a s tím související lidskou blbostí. :no:
a) nemá to použitelný motor
b) ty boční prolisy jsou fakt divné
c) tvary té palubky bych před sebou nechtěl nikdy mít.
d) zadní sedadla nelze sklopit do roviny.
e) čísla na tachometru a otáčkoměru jsou otočena nesprávně.
90 leta byly skvely hlavne proto, ze skončila 41 leta era komunistu, ziskali jsme zpet svobodu a nadeji na vlastní zivot, o které poslední dobou postupne prichazime
ja sa obcas uz stretavam aj v meste s tak vysokymi obrubnikmi ze pri cuvani sa obcas bojim ze chytim vyfuk.... neraz si poviem ze ved je to bezny obrubnik.. potom nacuvam.. vystupim a nad obrubnikom je sotva 2cm miesta od vyfuku.. a to jazdim sam... ale nalozene auto by ho uz mohlo chytit.. a to este podotykam ze moje male auto ma ten vyfuk este relativne vyssie polozeny (a na pohlad by som povedal ze aj trci menej z kasne ako este u tej predfaceliftovanej verzie pola spred leta 2014 ) ... takze to mas tak... nemusis ani chodit do terenu ale stejne ta vyssia svetlost sa ti obcas zide... paradoxne prave v meste mas viac "terennych" nastrah ( vysoke obrubniky, jamy a pod ) ako kdesi na rovnej luke alebo na beznych cestach kde ozaj malokedy vyuzijes vyssiu svetlost
ja mam zase na papieri zrychlenie 10,8s a to mam "len" 66kw ... ale tak kazde auto je svojim sposobom "ine" ... ved aj felda s 55kw mala 12s ... prislo mi to na ten vykon pecka a dodnes neprekonatelne ( dnes pritom nejedno 100 konove auto nema tak dobre zrychlenie ako mala 55kw felda ) ... ale tak ved to poznas... pokrok nezastavime ;-)
sedan u nas uz obcas vidno... :-) uz som ho videl parkrat.. v roznych farbach ... kusok to zahreje pri srdci ked konecne vidim ze lada nastastie nevymizla z nasich ciest a opat sa dviha ... a ze to uz nie je len o nive ale konecne ma v hre aj dalsie vozy... ale to chybajuce X-ray neviem prekusnut... nedava to zmysel ze prave tento voz ktory mohol byt trhakom nemame naopak... pride prave so sedanom ktory fakt nie je moc oblubeny u nas bez ohladu na logo znacky .. rio sedan tiez u nas malo vidno... aj elantru... hoc su to fajn vozy u nas predsa len viac preda akykolvek cross viac aut ako ktorykolvek sedan bez ohladu na velkost . ok teraz uz pride aj kombik vesta ale X-ray bude stale chybat... ani netreba hadam pripominat ake predaje by malo u nas suzuki bez vitary ... alebo dacia bez dustera.. da sa povedat ze polovicne... a bez X-ray to bude u nas s ladou podobne... ale ano ... inak som fakt rad ze ladu uz konecne u nas na cestach "opat" vidim :yes:
velka svetla vyska je dobra jen na vylozene spatnych silnicich nebo do terenu, jinak to ma samy nevyhody. ale protože to není ctyrkolka, do terenu se to moc nehodi, tedy zbyvaj jen ty spatny silnice a protože zaklad je skoro 18cm, je to dukaz, ze rusky silnice, snad krome moskvy a petrohradu, jsou v zoufalym stavu.
tohle auto je ukazkovym prikladem, jak je na tom rusko bidne. když to srovnáš s odpovídajícím rapidem, který není zadnym výstřelkem techniky, je rapid minimalne o level vys:
novodobej zigul ma jen 5 kvaltu, rapid 5-6-7.
zigul s 90kW motorem zrychluje na stovku za 10.9sec, s automatem za nekonecnych 12.9sec, zatímco rapid s 92kW za 9.0sec
maximalku ma zugil jen 180, rapid s podobne vykonnym motorem 208.
o moznostech vybavy u zigula a rapida, se nemá cenu ani rozepisovat, staci se podivat jen na airbagy, kdy zigul ma v zakladu jen 2, rapid jich ma 6, a to je rapid branej jako levny auto pro nenarocny...
napriek tomu som toho nazoru ze model X-ray by spravil v nasich zemepisnych sirkach daleko vacsi "rozruch" a vyvolal daleko vacsi zaujem u zakaznikov ako len nejaky dalsi ( oplastovany ) kombik .... samozrejme vdaka aj za neho ( paci sa mi ) je vizualne podareny ale stale sa nemozem zbavit pocitu ze X-ray by mal nielen u nas ( ale aj inde v eu ) sancu na daleko vacsie predaje ( navyse moda crossov je prave v eu vo velkom rozlete ) ... a ak sa nemylim tak X-ray ponuka aj 4x4... kazdopadne vdaka aj za takuto vestu kombi ... sedan co som ho uz parkrat videl je pekny a vazne moderny ... povedal by som konecne uz auto od lady na urovni doby... obzvlast bordova metla vo verzii sedan posobi az luxusne
Barik svojho casu pisal ze sklad s nahr.dielmi pre celu europu je niekde v cechach a firiem co robia s dielmi je kopa. Dnes v dobe internetovej zozenies vsetko. :-)
kdyby to byla ctyrkolka, se svoji svetlou vyskou by to mohla byt levna parodie na subaru xv.
nechapu tak vysokou svetlou vysku, když to ma jen predni nahon
asi to je dukaz zoufalyho stavu silnic v zaostalym rusku
Mam taky pocit ze Renault nechce aby to robila dalej CSlada a sam to zatial robit nemoze, pretoze CS/SlovLada maju vyhradne zastupenia z cias este pred prevzatim Lady Renaultom. Alebo len nechcu dalsiu budget znacku v unii :-) kedze uz maju Daciu.
Dealerská síť pod firmou CS Autolada dlouhé roky fungovala až do r. 2016, takže nechápu, proč by nemohla fungovat dál. Nikdo jistě nočekává, že by Vesta SW byla levnější, než superlevný Logan MCV, který navíc není schopen nabídnout pořádný benzinový motor.... ;-\
1. Renault sa ešte očividne celkom nerozhodol voziť Ladu oficiálne do EU, takže ostáva povedzme šedý import a tam sa o nejakej dealerskej sieti veľmi hovoriť nedá.
2. Lacnejšia ako taký Logan MCV to nebude, o koľko bude drahšia je ťažko povedať.
Ak by Renault chcel predávať s plnou vážnosťou Lady v ČR a SR, spravil by vladtnú sieť.
Terajšia sivá ponuka len kupuje vozy v Rusku a prevezie ich sem.
To isté je aj s Nemeckom či Rakúskom.
Renault nerozhodol o normálnom predaji Lady v Európe. Nie je zabezpečený servis (medzisklady v EÚ, zaškolený personál), nie je oficiálny importér. Resp. terajší nepodliehajú Renaultu.
Preto, i keď zaujímavý voz, je kúpa Lady hazard.
Tomu autu nechybí jistý svérazný šmrnc a spoustě lidí se budou velice zamlouvat atmosférické čtyřválce. Zvláště toho kombíku by se u nás jistě prodávalo docela dost, pokud ovšem 1) začne zase normálně fungovat importér a jeho dealerská síť (pokud ještě existuje) a 2) Pokud na to auto Rusáci neastřelí nějakou nesmyslnou cenu... :-O