Novinky
Navtech
0
Jó to je zbytečnost, co netopejři?! >😁
oIoo
0
= paralympiáda .... no majitelé jsou trošku postižení >😒] :no:
Navtech
0
Vatou? Nojo, to je nemoc. Naštěstí ne moc nakažlivá... 😉
0
Spis bohuzel ne ja bych chtel byt taky vatar a churt se mi nedari tu chorobu chytit- a nechce se mi ji chytat na pracovisti tak nevim :-! ale mel bych ji moc rad :yes:
Pres 5m na delku, sirka takova, ze nastupovani u supermarketu pripomina plizeni spiona u zdi katedraly. Ano Q7 je velice velky vuz. Tato externi rozlozitost vubec nekoresponduje s pocitem za volantem. Tam se mista nedostava. Ze vsech stran neco tlaci a tesni. Jizda samotna je orientovana na zeny, nebo muze, kteri mnoho nevyzaduji.
Q7 je velky maly vuz, ktery nenabizi zazitek z jizdy, vuz se spatnym vyhledem, vuz jehoz nejvetsi dilema spociva v otlucenych naraznicich u sporivejsich majitelu.
Krome povedeneho 3,0TDI Q7 nema mnoho co by nabidla. Konkurence dokaze za podobny peniz nabidnout podstatne vic . Navic mastodontni tvary spojene se znacnym nebezpecim pro ostatni ucastniky provozu v pripade nehody nestaveji Q7 do prilis dobreho svetla. Nakonec jen "trouba" si prijde k Audi pro punc vyjmecnosti.
Q7 je velky maly vuz, ktery nenabizi zazitek z jizdy, vuz se spatnym vyhledem, vuz jehoz nejvetsi dilema spociva v otlucenych naraznicich u sporivejsich majitelu.
Krome povedeneho 3,0TDI Q7 nema mnoho co by nabidla. Konkurence dokaze za podobny peniz nabidnout podstatne vic . Navic mastodontni tvary spojene se znacnym nebezpecim pro ostatni ucastniky provozu v pripade nehody nestaveji Q7 do prilis dobreho svetla. Nakonec jen "trouba" si prijde k Audi pro punc vyjmecnosti.
Ted nechci vypadat jako rypak- nejsem obhajce koncernu ale Korme povedeneho 3,0TDi nema nic co by nabidla? Jizda samotna je orientovana na zeny, nebo muze, kteri mnoho nevyzaduji.??? Muzers to upresnit to mne celkem zajima
Jizda samotna, pocity pri ni. Rizeni, podvozek, pohodli, vyhled.
Odezva rizeni je pri srovnani s jinymi SUV, ktere jsem mel moznast ridit spatna. Nemas poneti, co se deje pod koly. Samozrejme, ze za to muze take podvozek a jeho koncepce.
Pohodli a prostor jdou ruku v ruce. Prostoru je pramalo. V porovnani s rozmery karoserie je nedostatek prostoru az zarazejici.
Q7, je jako ostatni Audi, spis dalnicnim dostavnikem. Osvedci se tam, kde nepotrebujes otacet volantem, tam kde nemusis parkovat, kde nemusis hledet na presnost rizeni. O interieru, neschopnem MMI jsem jiz napsal mnoho a ze zkusenosti si stojim za kazdym slovem.
Odezva rizeni je pri srovnani s jinymi SUV, ktere jsem mel moznast ridit spatna. Nemas poneti, co se deje pod koly. Samozrejme, ze za to muze take podvozek a jeho koncepce.
Pohodli a prostor jdou ruku v ruce. Prostoru je pramalo. V porovnani s rozmery karoserie je nedostatek prostoru az zarazejici.
Q7, je jako ostatni Audi, spis dalnicnim dostavnikem. Osvedci se tam, kde nepotrebujes otacet volantem, tam kde nemusis parkovat, kde nemusis hledet na presnost rizeni. O interieru, neschopnem MMI jsem jiz napsal mnoho a ze zkusenosti si stojim za kazdym slovem.
A ještě bych přidal miniaturní zavazadlový prostor...
Já vůbec mám pocit, že interiéry vozidel (nejen SUV) jsou čím dál těsnější. Obzvlášť pravou nohu to asi bude chtít brzy amputovat...
Já vůbec mám pocit, že interiéry vozidel (nejen SUV) jsou čím dál těsnější. Obzvlášť pravou nohu to asi bude chtít brzy amputovat...
Osobne se na velikost zavazadelniku vetsinou nesoustredim. Vice si pri rizeni cenim pohodli a porstoru. Zde se ho vsak nedostava.