Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Fabia RS by se mohla vrátit. Jako hybrid...

Mladoboleslavská automobilka aktuálně ostrou verzi Fabie nenabízí. V příští generaci by se to ale mohlo změnit. A opět to bude hot hatch s netradičním pohonem!
Zpět na článek
3. 11. 2017 17:30
Re: Zírám...
No petrolheadi by jistě domítli 1.8 TSI + 6st. manuál, ti dnes přece netouží po ničem jiném než po hybridizaci či elektrifikaci, to je přece jasné, ne? >:-[] >:-[] >:-[] :no:
3. 11. 2017 10:23
Článek absolutně o h....ě!!!!
Mohlo by...
Je možné že...
Není vyloučeno, že jednou...
Jsme zvědaví jestli...
A k tomu "fundovaný" exkurz do historie Fabie RS.Se kterou byla fakt zábava:
1 Generace: Čoudící TDI s největší nedotáčivostí v dějinách HH, to byl fakt vodvaz. Sen každýho vidláka.
2.Generace: 1.4Turbo. Kdy ti kámo rupne ten řetěz? Kdykoliv!!!!
Pane Bureši, laťku jste už skopl až na zem.
3. 11. 2017 17:25
Re: hybrid bude brzo kazdy auto se spalovacim motorem
Hybrid nikdy. Jeho nevýhod jsou:
-podstatně složitější konstrukce
-podstatně vyšší hmotnost
-podstatně vyšší cena
-nedodává se s manuální převodovkou - zcela nepřijatelné
-většinou zmenšený zavazadlový prostor či jiná prostorová omezení
-mimo město sebou auto vláčí hybridový balast naprosto zbytečně a jeho vyšší hmotnost zde snižuje dynamiku a zvyšeuje spotřebu
Hybrid nikdy!
Avatar - white label
3. 11. 2017 19:51
Re: Prokletí jménem Fabia RS
Naladit lze různě leccos (stejně jako jde podladit 2.0 TSI), jde o to, že 1.8 TSI pomalu končí, proto i u nového Pola GTI je 2.0 TSI.
3. 11. 2017 17:29
Prokletí jménem Fabia RS
1. generace - přijatelný design, ale jen těžký diesel pod kapotou
2. generace - nepřijatelný design (nevyvážené proporce šířka/výška), pouze převodovka DSG - proto velmi slabé prodeje
3. generace - design by již byl v pořádku, benzinový motor 1.8 TSI a manuál by byly též ideální, ale nepovolí to VW
4. generace? - elektřina či hybrid - opět zcela mimo terč! 8-s 8-s 8-s :no:
Avatar - praděda7
3. 11. 2017 12:05
Zírám...
...podle dřívějších zpráv by si údajně nenašla dostatek zákazníků. V budoucnu by se to ale mělo změnit, ...............a na to přišli jak?
Re: hybrid bude brzo kazdy auto se spalovacim motorem
Diesel bude zanedlouho jediný spalovací motor, který ještě dokážeš pod kapotou auta uvidět. :-! Oproti srovnatelnému muzeálnímu zážehovému motoru má:

- lepší dynamiku
- menší spotřebu
- míň emisí
- vyšší životnost a menší servisní náklady
- pustěj tě s tím do města na rozdíl od smradlavého benzínu

Pokrok nezastavíš i když si mnozí myslíte, že ano
Fabie I. RS
Byla bezpochyby nejzábavnějším vozem v dané kategorii :-) Tím netvrdím, že nejlepším ;-)

A z tohoto důvodu by se nepochybně velmi dobře prodávala i dnes. Jenže Škodovka k tomu nemá odvahu. :no:
Avatar - CHerokee
3. 11. 2017 20:40
Re: hybrid bude brzo kazdy auto se spalovacim motorem
Dobře napsáno. Hybrid je hybrid...přechodné stadium, slepá větev atp. Ještě bych přidal i řadu nespokojených zákazníků...někde jsem četl statistiku, že se majitelé k nemu již nechcou vracet. Osobně ale nejsem fandou ani elektrických pleček. Podle současného vývoje tudy cesta zatím spíše nevede....a rozhodně to není moc dobrá cesta pro nadšené motoristy.
Avatar - white label
3. 11. 2017 20:13
Re: Prokletí jménem Fabia RS
Ano, 1.0/1.5/2.0 TSI.
Avatar - Uživatel_5340709
3. 11. 2017 20:01
Re: Prokletí jménem Fabia RS
Je fakt, že to přebírá 1,5 TSI a pak rovnou dvoulitr.
Avatar - Uživatel_5340709
3. 11. 2017 19:38
Re: Prokletí jménem Fabia RS
Vždyť 1,8 TSI jde továrně naladit až na 160 Kw, dvojka je zbytečná. ;-)
Avatar - white label
3. 11. 2017 18:36
Re: Prokletí jménem Fabia RS
3. generace už by měla spíš 2.0 TSI, viz nové Polo GTI.
Avatar - white label
3. 11. 2017 17:24
Re: hybrid bude brzo kazdy auto se spalovacim motorem
To si snad dodnes nevěděl?
3. 11. 2017 14:43
Re: Článek absolutně o h....ě!!!!
tohle by snad nemelo jezdit ani po poli
Avatar - Uživatel_5340709
3. 11. 2017 14:26
Re: Článek absolutně o h....ě!!!!
Máš pravdu. :-) :-) :-)
[odkaz]
/dole v podpalubí topič přikládá, na lodi je skvělá nálada/
3. 11. 2017 14:24
Re: Fabie I. RS
posledni Fabka RS mela snad benzinak

Skodovka k tomu odvahu jiste mela, ale vedeni VW melo jinej nazor, bylo treba podporit prodeje Pola GTI a tedy Fabia mela smuslu :-)
3. 11. 2017 14:13
Re: Fabie I. RS
JJ :yes:
Na to jsem taky koukal. Možná to omotali zimním gumovým koberečkem. káplneš tam pod to sekunďák.... >:D >:D >:D
3. 11. 2017 13:05
parafráze nadpisu
Áda by se mohl vrátit. Jako milovník Renaultu.
Re: Fabie I. RS
Ale ne, měl jsem na mysli auta s označením RS, které mají rychlejší motor, než podvozek (což souvisí s tou nedotáčivostí). Taková auta lze označit za velice zábavná :-)

BTW: jako zábavu (jiné označení pro pitomost) lze také vnímat ten obrázek s hypetrofovanými ráfky a pravděpodobně tvrdou gumovou obručí (protože vyrobit pneumatiku s profilem vysokým 2cm není sranda). >:D
Re: Zírám...
no, pokud budou běžná auta vybavena automatickým řízením, tak nezávislá auta půjdou na prodej jak housky na krámě...
3. 11. 2017 17:23
Re: hybrid bude brzo kazdy auto se spalovacim motorem
Aha, takže benzín "smrdí", zatímco diesely voní po kytičkách?! >:D >:D >:D
3. 11. 2017 12:19
Re: Fabie I. RS
Myslíš v kategorii vidláckejch závoďáků s naftovým paznechtem před přední hnanou nápravou?
Tak to ano.
:-!
3. 11. 2017 12:55
hybrid bude brzo kazdy auto se spalovacim motorem
výhodou bude:
- lepsi dynamika
- mensi spotřeba
- min emisi
- vyssi zivotnost a mensi servisni naklady
- jednodussi reseni pro ctyrkolku
- pustej te s tim i do města narozdil od dyzlu
pokrok nezastavis, i když si mnozi myslite, ze jo