Novinky
Byla bezpochyby nejzábavnějším vozem v dané kategorii 😄 Tím netvrdím, že nejlepším 😉
A z tohoto důvodu by se nepochybně velmi dobře prodávala i dnes. Jenže Škodovka k tomu nemá odvahu. :no:
A z tohoto důvodu by se nepochybně velmi dobře prodávala i dnes. Jenže Škodovka k tomu nemá odvahu. :no:
Myslíš v kategorii vidláckejch závoďáků s naftovým paznechtem před přední hnanou nápravou?
Tak to ano.
:-!
Tak to ano.
:-!
Ale ne, měl jsem na mysli auta s označením RS, které mají rychlejší motor, než podvozek (což souvisí s tou nedotáčivostí). Taková auta lze označit za velice zábavná 😄
BTW: jako zábavu (jiné označení pro pitomost) lze také vnímat ten obrázek s hypetrofovanými ráfky a pravděpodobně tvrdou gumovou obručí (protože vyrobit pneumatiku s profilem vysokým 2cm není sranda). >😁
BTW: jako zábavu (jiné označení pro pitomost) lze také vnímat ten obrázek s hypetrofovanými ráfky a pravděpodobně tvrdou gumovou obručí (protože vyrobit pneumatiku s profilem vysokým 2cm není sranda). >😁
...podle dřívějších zpráv by si údajně nenašla dostatek zákazníků. V budoucnu by se to ale mělo změnit, ...............a na to přišli jak?
no, pokud budou běžná auta vybavena automatickým řízením, tak nezávislá auta půjdou na prodej jak housky na krámě...
výhodou bude😒br />
- lepsi dynamika
- mensi spotřeba
- min emisi
- vyssi zivotnost a mensi servisni naklady
- jednodussi reseni pro ctyrkolku
- pustej te s tim i do města narozdil od dyzlu
pokrok nezastavis, i když si mnozi myslite, ze jo
- mensi spotřeba
- min emisi
- vyssi zivotnost a mensi servisni naklady
- jednodussi reseni pro ctyrkolku
- pustej te s tim i do města narozdil od dyzlu
pokrok nezastavis, i když si mnozi myslite, ze jo
Diesel bude zanedlouho jediný spalovací motor, který ještě dokážeš pod kapotou auta uvidět. :-! Oproti srovnatelnému muzeálnímu zážehovému motoru má😒br />
- lepší dynamiku
- menší spotřebu
- míň emisí
- vyšší životnost a menší servisní náklady
- pustěj tě s tím do města na rozdíl od smradlavého benzínu
Pokrok nezastavíš i když si mnozí myslíte, že ano
- lepší dynamiku
- menší spotřebu
- míň emisí
- vyšší životnost a menší servisní náklady
- pustěj tě s tím do města na rozdíl od smradlavého benzínu
Pokrok nezastavíš i když si mnozí myslíte, že ano
Hybrid nikdy. Jeho nevýhod jsou😒br />
-podstatně složitější konstrukce
-podstatně vyšší hmotnost
-podstatně vyšší cena
-nedodává se s manuální převodovkou - zcela nepřijatelné
-většinou zmenšený zavazadlový prostor či jiná prostorová omezení
-mimo město sebou auto vláčí hybridový balast naprosto zbytečně a jeho vyšší hmotnost zde snižuje dynamiku a zvyšeuje spotřebu
Hybrid nikdy!
-podstatně vyšší hmotnost
-podstatně vyšší cena
-nedodává se s manuální převodovkou - zcela nepřijatelné
-většinou zmenšený zavazadlový prostor či jiná prostorová omezení
-mimo město sebou auto vláčí hybridový balast naprosto zbytečně a jeho vyšší hmotnost zde snižuje dynamiku a zvyšeuje spotřebu
Hybrid nikdy!
Dobře napsáno. Hybrid je hybrid...přechodné stadium, slepá větev atp. Ještě bych přidal i řadu nespokojených zákazníků...někde jsem četl statistiku, že se majitelé k nemu již nechcou vracet. Osobně ale nejsem fandou ani elektrických pleček. Podle současného vývoje tudy cesta zatím spíše nevede....a rozhodně to není moc dobrá cesta pro nadšené motoristy.
1. generace - přijatelný design, ale jen těžký diesel pod kapotou
2. generace - nepřijatelný design (nevyvážené proporce šířka/výška), pouze převodovka DSG - proto velmi slabé prodeje
3. generace - design by již byl v pořádku, benzinový motor 1.8 TSI a manuál by byly též ideální, ale nepovolí to VW
4. generace? - elektřina či hybrid - opět zcela mimo terč! 8-s 8-s 8-s :no:
2. generace - nepřijatelný design (nevyvážené proporce šířka/výška), pouze převodovka DSG - proto velmi slabé prodeje
3. generace - design by již byl v pořádku, benzinový motor 1.8 TSI a manuál by byly též ideální, ale nepovolí to VW
4. generace? - elektřina či hybrid - opět zcela mimo terč! 8-s 8-s 8-s :no:
3. generace už by měla spíš 2.0 TSI, viz nové Polo GTI.
Vždyť 1,8 TSI jde továrně naladit až na 160 Kw, dvojka je zbytečná. 😉
Je možné že...
Není vyloučeno, že jednou...
Jsme zvědaví jestli...
A k tomu "fundovaný" exkurz do historie Fabie RS.Se kterou byla fakt zábava😒br /> 1 Generace: Čoudící TDI s největší nedotáčivostí v dějinách HH, to byl fakt vodvaz. Sen každýho vidláka.
2.Generace: 1.4Turbo. Kdy ti kámo rupne ten řetěz? Kdykoliv!!!!
Pane Bureši, laťku jste už skopl až na zem.
[odkaz]
/dole v podpalubí topič přikládá, na lodi je skvělá nálada/