Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Škoda Fabia RS by se mohla vrátit. Jako hybrid...

25 komentářů

Anonym
Mohlo by...
Je možné že...
Není vyloučeno, že jednou...
Jsme zvědaví jestli...
A k tomu "fundovaný" exkurz do historie Fabie RS.Se kterou byla fakt zábava😒br /> 1 Generace: Čoudící TDI s největší nedotáčivostí v dějinách HH, to byl fakt vodvaz. Sen každýho vidláka.
2.Generace: 1.4Turbo. Kdy ti kámo rupne ten řetěz? Kdykoliv!!!!
Pane Bureši, laťku jste už skopl až na zem.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Máš pravdu. 😄 😄 😄
[odkaz]
/dole v podpalubí topič přikládá, na lodi je skvělá nálada/
topten
tohle by snad nemelo jezdit ani po poli
Avatar - Ada - stop rendlíkovskému odpadu
Ada - stop rendlíkovskému odpadu
Byla bezpochyby nejzábavnějším vozem v dané kategorii 😄 Tím netvrdím, že nejlepším 😉

A z tohoto důvodu by se nepochybně velmi dobře prodávala i dnes. Jenže Škodovka k tomu nemá odvahu. :no:
Anonym
Myslíš v kategorii vidláckejch závoďáků s naftovým paznechtem před přední hnanou nápravou?
Tak to ano.
:-!
Avatar - Ada - stop rendlíkovskému odpadu
Ada - stop rendlíkovskému odpadu
Ale ne, měl jsem na mysli auta s označením RS, které mají rychlejší motor, než podvozek (což souvisí s tou nedotáčivostí). Taková auta lze označit za velice zábavná 😄

BTW: jako zábavu (jiné označení pro pitomost) lze také vnímat ten obrázek s hypetrofovanými ráfky a pravděpodobně tvrdou gumovou obručí (protože vyrobit pneumatiku s profilem vysokým 2cm není sranda). >😁
Anonym
JJ :yes:
Na to jsem taky koukal. Možná to omotali zimním gumovým koberečkem. káplneš tam pod to sekunďák.... >😁 >😁 >😁
IPace
posledni Fabka RS mela snad benzinak

Skodovka k tomu odvahu jiste mela, ale vedeni VW melo jinej nazor, bylo treba podporit prodeje Pola GTI a tedy Fabia mela smuslu 😄
Avatar - praděda7
praděda7
...podle dřívějších zpráv by si údajně nenašla dostatek zákazníků. V budoucnu by se to ale mělo změnit, ...............a na to přišli jak?
Avatar - Ada - stop rendlíkovskému odpadu
Ada - stop rendlíkovskému odpadu
no, pokud budou běžná auta vybavena automatickým řízením, tak nezávislá auta půjdou na prodej jak housky na krámě...
Arese
No petrolheadi by jistě domítli 1.8 TSI + 6st. manuál, ti dnes přece netouží po ničem jiném než po hybridizaci či elektrifikaci, to je přece jasné, ne? >😒] >😒] >😒] :no:
Avatar - Joky
Joky
ale designový.....
topten
výhodou bude😒br /> - lepsi dynamika
- mensi spotřeba
- min emisi
- vyssi zivotnost a mensi servisni naklady
- jednodussi reseni pro ctyrkolku
- pustej te s tim i do města narozdil od dyzlu
pokrok nezastavis, i když si mnozi myslite, ze jo
Avatar - Ada - stop rendlíkovskému odpadu
Ada - stop rendlíkovskému odpadu
Diesel bude zanedlouho jediný spalovací motor, který ještě dokážeš pod kapotou auta uvidět. :-! Oproti srovnatelnému muzeálnímu zážehovému motoru má😒br />
- lepší dynamiku
- menší spotřebu
- míň emisí
- vyšší životnost a menší servisní náklady
- pustěj tě s tím do města na rozdíl od smradlavého benzínu

Pokrok nezastavíš i když si mnozí myslíte, že ano
Arese
Aha, takže benzín "smrdí", zatímco diesely voní po kytičkách?! >😁 >😁 >😁
Avatar - white label
white label
To si snad dodnes nevěděl?
Arese
Hybrid nikdy. Jeho nevýhod jsou😒br /> -podstatně složitější konstrukce
-podstatně vyšší hmotnost
-podstatně vyšší cena
-nedodává se s manuální převodovkou - zcela nepřijatelné
-většinou zmenšený zavazadlový prostor či jiná prostorová omezení
-mimo město sebou auto vláčí hybridový balast naprosto zbytečně a jeho vyšší hmotnost zde snižuje dynamiku a zvyšeuje spotřebu
Hybrid nikdy!
Avatar - CHerokee
CHerokee
Dobře napsáno. Hybrid je hybrid...přechodné stadium, slepá větev atp. Ještě bych přidal i řadu nespokojených zákazníků...někde jsem četl statistiku, že se majitelé k nemu již nechcou vracet. Osobně ale nejsem fandou ani elektrických pleček. Podle současného vývoje tudy cesta zatím spíše nevede....a rozhodně to není moc dobrá cesta pro nadšené motoristy.
free78
Áda by se mohl vrátit. Jako milovník Renaultu.
Arese
1. generace - přijatelný design, ale jen těžký diesel pod kapotou
2. generace - nepřijatelný design (nevyvážené proporce šířka/výška), pouze převodovka DSG - proto velmi slabé prodeje
3. generace - design by již byl v pořádku, benzinový motor 1.8 TSI a manuál by byly též ideální, ale nepovolí to VW
4. generace? - elektřina či hybrid - opět zcela mimo terč! 8-s 8-s 8-s :no:
Avatar - white label
white label
3. generace už by měla spíš 2.0 TSI, viz nové Polo GTI.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Vždyť 1,8 TSI jde továrně naladit až na 160 Kw, dvojka je zbytečná. 😉
Avatar - white label
white label
Naladit lze různě leccos (stejně jako jde podladit 2.0 TSI), jde o to, že 1.8 TSI pomalu končí, proto i u nového Pola GTI je 2.0 TSI.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Je fakt, že to přebírá 1,5 TSI a pak rovnou dvoulitr.
Avatar - white label
white label
Ano, 1.0/1.5/2.0 TSI.