Vývoj automobilů, to není jen o zvyšování výkonů, bezpečnosti, komfortu a současně snižování emisí a spotřeby paliva. Spolu s tím se vyvíjí také příslušenství, třeba v podobě zábavního systému. Jak se změnil za 43 let u VW Golfu?
Hlavně si neobjednávejte VW navigaci je to šunt. Mapy jsou horší než většina map které jsou zdarma. kupte si rádio s CAR-NET a navigaci si pustíte z telefonu je to lepší a ušetříte. WV neudělal u nového Tiguana za 1,5 roku žádnou aktualizaci map. Zrovna tak i Lane assist nestojí za nic.
Nekdo ma rad holky, jiny zase vdolky. Na tom, ze ma rad inu znacku, nez ostatni, nevidim nic zle. Ja mam rad Toyotu a Lexus. Navyse, ja som jeho prispevok pochopil tak, ze uz ma pokrk protezovania VAGu. Nie tak, ze ked to nie je o JP/Mazde, tak je to zle.
Mimochodom - [odkaz] Vyduchy to nie su, ale tesne vedla >:D
Proč ? Tak si přečti jeho příspěvky - ten si může běžný pozdrav rovnou změnit na mazdar. ;-) Že je to tady na acz ohledně automobilek hodně nevyrovnané na tom nic nemění.
Preco by mal byt uctievac japonskej produkcie? Ja s nim suhlasim. V ramci ferovosti by sa patrilo v seriale pokracovat. Automobiliek je na to dost. Ale som skalopevne presvedceny, ze sa toho nedockam. Skor dalsi clanok o tom, ako sa menil design vyduchov klimatizacie vo VW...
ked tak spominam, tak zvuk v aute bol casto uplna katastrofa.... a zial este aj nedavno to bol problem.
Niekedy v 1982 som kupil Citroen CX ( 1978) a ten mal uz vtedy repraky v kazdych dverach a fader bol priamo v pristrojovke ( nie v autoradiu) a prekvapujuca funkcia - mikrofon do ruky s tlacitkami na nahravanie - a autoradio sluzilo ako diktafon! ( autoradio vlastne dokazalo nahravat) Myslim, ze na tu dobu zaujimavy napad pre managera :-!
Koncern myslim dost dlho do Skodoviek daval v zakladnej vybave luxusny prvok s nazvom "priprava na autoradio" (dva repraky vo dverach od ktorych viedli slepe ksandy co koncili kdesi pod palubkou). Ako kedysi povedal velikan tychto diskusii: Hocikto ti da v zakladnej vybave autoradio, ale len Skoda ti da moznost radio nemat!
Inak tato tema moze byt dost vyzivna! Navrhujem clanky o tom, ako sa za 50 rokov v VW menil volant, radiaca paka, kluc, reflektory, sedadla, atd. Bude o com pisat!
Treba pripomenut, ze koncern este vo Fabii 1 v roku 2003-2004-2005 veselo pytal priplatok za kazetove radio, ak chcel niekto s na CD musel este vyse priplatit..................... V audio hodnotim ich ako dost pozadu, resp. vydret co najviac od zakaznika........
Golf III měl rádio pod výdechy a přesto v ideální výšce. [odkaz]
Akorát Golf IV ho měl zbytečně nízko, hlavně verze s jednodinovým rádiem a schránkou nad ním (viz galerie). Ale i to se dalo dát o patro výš a případně k němu přidat CD player/changer.
[odkaz]
Je zajímavé sledovat, jak už tehdy na počátku, někdo chytrý věděl, že rádio má být umístěné co nejvýš, aby řidič nemusel při jeho ovládání klopit zrak někam dolů a šmátrat tam. Pak přišel někdo, kdo to celé zmrvil a radio popř. navigaci umístil až pod výdechy topení a této chyby se dokázal koncern držet až do dnešní doby. Přitom by stačilo tak málo...