Novinky
JDM
2
ups . nevým jak se my to podařylo 😄 občas na tom telefonu člověk pýše nesmisli >😁
Přejít do diskuze
O.k. CTR mělo komplet překopaný pohon, tedy převrtaný motor, podvozek, body kit, neměl vůbec palubovku a plasty v interiéru... 😄 Toto jsou diametrálně rozdílná auta, speciál vs. bězné auto (pro Tebe, ne zcela vycházející ze série) :-!
Základ v 1,2T s cenou od XXX, proč ne. Auto této velikosti a schopností si zaslouží alertnativu, a tam by se mi líbilo něco jako 1,5T se 150 PS. Ta 1,8 bude asi utopie, ale možná jednou překvapí...
Už i Honda začíná cpát do Evropy KONEČNĚ motory, které nejsou slabým průměrem, viz tabulka a hodnoty u CR-V 2018
1.5 Turbo 2WD 1.5 Turbo 4WD 2.0 i-VTEC Hybrid
1498 cmł 1498 cmł 1993 cmł
10,3 : 1 10,3 : 1 13,0 : 1
142 kW (193 PS) bei 5600/min 158 kW (215 PS)
243 Nm bei 2000–5000/min 315 Nm
200 km/h 200 km/h ?
9,4 s 9,2–9,9 s 9,3 s
6,6 l BA95 6,7 l BA95 4,8 l BA95
Už i Honda začíná cpát do Evropy KONEČNĚ motory, které nejsou slabým průměrem, viz tabulka a hodnoty u CR-V 2018
1.5 Turbo 2WD 1.5 Turbo 4WD 2.0 i-VTEC Hybrid
1498 cmł 1498 cmł 1993 cmł
10,3 : 1 10,3 : 1 13,0 : 1
142 kW (193 PS) bei 5600/min 158 kW (215 PS)
243 Nm bei 2000–5000/min 315 Nm
200 km/h 200 km/h ?
9,4 s 9,2–9,9 s 9,3 s
6,6 l BA95 6,7 l BA95 4,8 l BA95
Nepochopil jsi, na co narážím. Problémem je, že to "bežné auto" s rekordním časem od Hondy si stejně nemůžeš koupit jako ten speciál 😉
Smysl by mělo porovnávat jen 2 kategorie😒br />
1. sériová auta ze salonu, jak psal WL.
2. upravená, kde každá automobilka může ukázat, co dokáže
Smysl by mělo porovnávat jen 2 kategorie😒br />
1. sériová auta ze salonu, jak psal WL.
2. upravená, kde každá automobilka může ukázat, co dokáže
Přesně o to mi šlo a tak jsem to myslel :yes: Bohu žel se tu občas objeví zarputilci, co už.
To jako by chtěli postavit (ad absurdum) Toyotu Yaris GRMN vs. Hondu Jazz Dynamic.
To jako by chtěli postavit (ad absurdum) Toyotu Yaris GRMN vs. Hondu Jazz Dynamic.
Také by mě zajímalo, jak by si vedlo proti jiným speciálům, když to není sériový kus (nemůžeš si nic takového koupit). Například Audi před lety postavilo závodní TT RS jako předokolku. Pro jednu sérii, která se jezdí výhradně na NS (FWD není požadavek, to byla jejich volba). Nemělo myslím ani 400 koní (pětiválec zůstal), stálo snad kolem pěti milionů (pochopitelně bez daně), ale byl to pěkně rychlý ďáblík, hlavně na mokru.
1.2T prej bude časem i v silnější verzi. S tim že by takhle vyladěný auto sneslo daleko silnější motor máš teda pravdu = myslim že ten 1.8 co se vejde i do Yarisu a jeho 212 koní by bohatě stačilo
To jo, ale nechci ani pomyslet, jak by to bylo drahé, resp. kolik by si za to Toyka účtovala >😒] C-HR si zaslouží silnější motor, je až smutné, když si vyhrají s podvozkem a nakonec to pohřbí letargickými motory. Určitě by se našla skupina, která by alternativu k 1,2T a 1,8H brala v potaz.
Jestli bude něco mezi, proč ne. V roce 2019 bude třeba něčím nahradit HR-V
:-!
Jestli bude něco mezi, proč ne. V roce 2019 bude třeba něčím nahradit HR-V
:-!
Jj i díky týhle šílenosti by 1.8 kompresor co je v Yarisu moh dorazit třeba i do C-HR = slušel by mu a těch 156 kW je tak akorát
Jinak je to spíš městský lifestylový auto = jasná volba hybrid
Do roka a do dne má dorazit něco mezi C-HR a RAV4
Jinak je to spíš městský lifestylový auto = jasná volba hybrid
Do roka a do dne má dorazit něco mezi C-HR a RAV4
Prodává, ale daleko 😉
3ZR-FAE
2.0 L (1,987 ccm) DOHC, 16-ventilová technika, montáž od roku 2007. Je to první motor Toyoty s Valvematicem (sací a výfukový systém).
Specifikace😒br /> Engine type : řadový čtyřválec, DOHC 16-ventilů
vrtání x zdvih: 80.5 × 97.6 mm
kompresní poměr : 10.0:1
158 PS /6200 ot./s
195 Nm/ 4400 ot./s
3ZR-FAE
2.0 L (1,987 ccm) DOHC, 16-ventilová technika, montáž od roku 2007. Je to první motor Toyoty s Valvematicem (sací a výfukový systém).
Specifikace😒br /> Engine type : řadový čtyřválec, DOHC 16-ventilů
vrtání x zdvih: 80.5 × 97.6 mm
kompresní poměr : 10.0:1
158 PS /6200 ot./s
195 Nm/ 4400 ot./s
Jo, s dvoulitrem atmosférou se prodává v US. Ale ten motor je nic moc. Nějaká stará fena, ale ve spojitosti s CVT to prý funguje docela dobře. Z 0-100 v ten samý den.... 😉
V čem revoluční = když už mi vkládáš slova do klávesnice? 😉
Někde se C-HR prodává s dvoulitrem. A díky tomuhle extrému by nějakou limitku GAZOO Racing verzi mohli udělat = i když na 600 koní to nevidim ;-\ 😄
Hammuna se píšou 2 m = sakra 😉
Někde se C-HR prodává s dvoulitrem. A díky tomuhle extrému by nějakou limitku GAZOO Racing verzi mohli udělat = i když na 600 koní to nevidim ;-\ 😄
Hammuna se píšou 2 m = sakra 😉
Čert vem event. úpravy Hondy, Seatu nebo Renaultu. Co má tohle auto skutečně společnýho s C-HR? Dveře, světla a kapotu? Pro mě to má zcela nulovou hodnotu.
Ten Civic (nebo Leon nebo Megane) byly pořád Civic, Leon, Megane - byť možná s nějakou úpravou.
Nevím, jak v USA nebo Japonsku, ale tady má nejsilnější C-HR 122k (!!!) na 1,5tuny a maximálku 170. Jak by asi napsal Hamuna - revoluční!
Ten Civic (nebo Leon nebo Megane) byly pořád Civic, Leon, Megane - byť možná s nějakou úpravou.
Nevím, jak v USA nebo Japonsku, ale tady má nejsilnější C-HR 122k (!!!) na 1,5tuny a maximálku 170. Jak by asi napsal Hamuna - revoluční!
Hlavně bychom se nejspíš divili těm časům, pokud by se skutečně jednalo o náhodně vybrané sériové! kusy. Výhodu by měli verze, které jsou na "semislikách" sériově, např. GGTICSS.
Pusťte ty auta na sebe, to by jsme se divili. Já bych si tipnul na vítězství CTR, ale o půl minuty horším čase.
Svezou nesvezou o tom třeba Subaru nikde nepíše že jde o nejrychlejší civilní verzy a alespoň svoje úpravy neskryvaji že seate?? Berme to jako ukázku možnosti konstruktérů a inženýrů dané automobilky a takový jejich měření pindiku za účasti fanoušků a jejich vrazednych výměn názorů 😄 nejlepší by bylo rozdat si to na okruhu jako v Japonsku za starejch dobrej času kde vzali prostě kupu sporťáku a rozdali si to na 3 kola třeba na tsukube a bylo vyřešeno...
Ale i kdyby tohle C-HR zajelo nejlepší čas, jakou to má vypovídací hodnotu? Ano, postavili bestii z crossoveru, ale ... Když už, tak srovnat se stejnými typy vozidel, a ne se sériovým autem, v článku zmiňovaným CTR.