Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - wakantanka
Nejak
| 8. 11. 2017 13:13
mi uniká cieľová skupina tohto Clubmana vedľa Countrymana a One 5dv. Osobne by som očakával, že niečo čo sa tvári ako Combi ponúkne niečo naviac práve z tejto oblasti. A ono to má malé zadné dvere cez, ktoré sa blbo nastupuje a malý kufor prístupný dverami ako z dodávky. Jasne beriem, štýlovka, retro atď., ale nie je to na samostatný model málo?
Avatar - Skipper
Nejak
| 8. 11. 2017 17:43
Cílovka budu asi já, jelikož ho mám doma. Původně jsme pořídili Cooper 5dv a spokojenost, na normální přesuny s dvěma sedmiletýma dětma po městě ideální. Teď s ním jezdí manželka a když se hledalo auto pro mně tak to vyhrál Clubman. Countryman, který byl v nabídce tehdy se mi jednoduše nelíbil. Stávající generace by ale šla. V téhle kategorii je to hodně o tom - líbí/nelíbí. Jinak Clubman je vůči 5D uvnitř o hodné prostornější, je i komfortnější a přitom si to zachovává citlivé řízení a minimální náklony. Zadní dveře jsou úplně stejné jako u jiných aut, nastupuje se dobře. Subjektivním srovnáním uvnitř stejně prostoru jako v Octavii, kufr odpovídá hatchbacku, ne kombi. A proč Mini? Jednak se mi líbí a operativní leasing vycházel docela dobře. Více recenze na moje.auto
Avatar - wakantanka
Nejak
| 8. 11. 2017 18:27
Vdaka. Argument o komforte beriem a povazujem ho za velmi padny. Len mi ten objem kufru pride maly na v podstate rodinne auto. Na druhej strane cim mensi kufor, tym menej batoziny moze manzelka zobrat a chlap sa menej nanosi. :-)
Avatar - euro89
Nejak
| 8. 11. 2017 17:44
Ja bych se treba i za cilovou skupinu povazoval, kdyby si dnesni vyrobci odpustili tu debilni elektronickou parkovaci brzdu a naopak nabidli zakaznikovi normalni plnohodnotnou rezervu. Jinak se mi auta jako Clubman nebo CLA Shooting Brake opravdu libi. Neresim, jestli to auto dava smysl jako kombi, protoze v podstate kombi zatim vubec nepotrebuji, ale libi se mi proste ten styl karoserie. Tak jako se mi v minulosti libily auta, jako Beta HPE, stary Accord Aerodeck nebo tridverove kombiky od Opelu, Fordu, Fiatu...
Avatar - Skipper
Nejak
| 8. 11. 2017 17:48
Na té el. brzdě mi akorát vadí jediná věc a to, že se neodbrzdí sama při rozjezdu. Když už je elektronická, tak by to snad takový problém být neměl.
Nejak
| 8. 11. 2017 17:52
???
To je asi vada kusu, ne?
Normálně by se snad odbržďovat měla...

To, co na ní vadí mně je to riziko, že jednoho dne neodbrzdí - prostě je to elektronika... a co pak?
Kromě toho, že by mohla přimrznout, ale to je typický problém nás, na vysočině.. v Praze nebo Brně to nehrozí.
:-)
Avatar - Skipper
Nejak
| 8. 11. 2017 17:55
Zjistím Ale myslím, že i když jsem to hledal v návodu, tak tam bylo odbrždění manuálně. :-)
Avatar - euro89
Nejak
| 8. 11. 2017 18:01
Vada to nebude. Resp. nevim, jak to ma BMW/Mini, ale treba u Mercedesu se ti nikdy sama neodbrzdi.
Avatar - PepaJ
Nejak
| 8. 11. 2017 18:41
No nevim ...me se el brzda deaktivuje pri rozjezdu sama pri splneni urcitych kroku/parametru nutnych pro deaktivaci/ pokud to neucinim v tom danem sledu ci udelam jinak, tak se mi pri rojezdu se sama neodbrzdi..musim ucinit sam manualne..jedna se o M3 po FC s AT prevodofkou
Nejak
| 9. 11. 2017 11:54
Má zkušenost je tedy opačná. Mercedesy parkovací brzdu deaktivují automaticky. Stejně tak BMW. Audi. V manuálu by měl být seznam podmínek, které musí být splněny. Jako že máš mít zapnutý pás.
Avatar - euro89
Nejak
| 9. 11. 2017 13:42
Muzu se zeptat, s kterymi Mercedesy mas zkusenost? Ja u MB pracuju a nevybavim si ted model, kde by se deaktivovala automaticky. Je pravda, ze s auty vetsinou jen zajizdim na dilnu nebo z dilny, takze pritom pas samozrejme nezapinam... Kazdopadne cloveka tahle moderni elektronika jen rozciluje. Stejne tak moderni automaty, kde klicek nejde vytahnout v jine poloze, nez P. Standartne se nechava auto na dilne na neutral, aby si ho clovek mohl po zajeti mezi sloupky heveru posunout podle potreby dopredu ci dozadu a aby po zvednuti zustaly kola volna. Jenze to u tech novych aut nejde, kdyz zaroven firemni predpis narizuje nenechavat klicek v zapalovani, ale viditelne ho polozit na palubni desku. Clovek pak 20x behem jedny servisni prohlidky leze jak blbec do/z auta.
Zlaty Mercedesy W124, W126, W202 a pod... na nich delam nejradsi. :-)
Nejak
| 9. 11. 2017 20:00
Pozoroval jsem to například u S Coupé. Nebo u SL. Poslední C to samé. Pokud si dobře vzpomínám, předchozí SL to neumělo (nebyla elektronická), ale CL ano.

Zlatý keyless, heh? ;-)
Avatar - Machýrek
Nejak
| 15. 11. 2017 21:53
Osobne z aktualnich modelu jsem jezdil s GLC, GLA a E, odbrzduji automaticky vsechny.
Nejak
| 9. 11. 2017 12:02
Přimrznout ti může i konvenční. Co pak? To záleží na autě a poruše. Viděl jsem v manuálech sekci s nouzovým uvolněním. V nejhorším případě bys musel pod auto.
Avatar - Magister
Klasika
| 8. 11. 2017 13:34
Mám rád klasiku...Brouk, fiat 500 a Mini. Ale v jejich základních provedeních. Všechny nafouklé, prodloužené a podobné deriváty mi přijdou ošklivé, někdy až mimořádně nevkusné.
Klasika
| 8. 11. 2017 13:38
Neni to tak zle. Treba kdybys chtel provozovat pohrebni sluzbu pro domaci zviratka, psy, kocky, rybicky atd, tak me nenapadne vhodnejsi auto na prestavbu na minipohrebacek nez prave mini clubman. :-)
Avatar - traveldrive
Klasika
| 8. 11. 2017 14:18
Hlavne už úplne zotreli pôvodný koncept a zmysel auta - to "mini" ostalo len v názve. Je to nevkusné nafúknuté jelito.
Avatar - lamal
Klasika
| 8. 11. 2017 14:40
zotreli ho zakaznici, bol jeden pokus a predavalo sa...takze to pokracuje... je to sice smutne tiez som za mini s 3dvermi tj One, ale ked sa preda aj sportovy nezmysel-jazvecik-podivin tak preco by nevyrobili hlavne ked kostuje pekne masno

myslim ze mini SUV klope na dvere
Avatar - Loptos
Klasika
| 8. 11. 2017 14:46
A nema SUV predstavovat countryman?
Avatar - lamal
Klasika
| 8. 11. 2017 14:56
podla mna to nie je plnohodnotne SUV formatu Tiguan a spol
Klasika
| 8. 11. 2017 16:53
Prodávalo a prodává se. Mladší generace se na Mini už dívají úplně jinak. V Renocaru třídveřák již těžko najdeš...a to samé platí i o manuálu....... ;-\
Avatar - lamal
Klasika
| 8. 11. 2017 19:18
asi vacsina ludi co radi soferuju a ovladaju auto na plno si zaplatia take peniaze za maly 3dverak... petrolhead uz nebude uplna cielovka
Avatar - Skipper
Klasika
| 8. 11. 2017 19:22
To ale nebyl ani u původní Mini :-) A moc dobře se řídí i ostatní verze, ne jen 3dverák. Nicméně si to dovedu představit i jako malé přibližovadlo do mésta s automatem.
Avatar - lamal
Klasika
| 8. 11. 2017 20:29
povodne one s atmo 1,6kou bolo este celkom dostupne, neberiem preferencie kazdy to vidi inac...
Klasika
| 9. 11. 2017 17:46
Přesně! Vůbec původně bylo Mini designováno jako lidové 4 místné vozítko. Taková britská verze VW brouka. Postupem času něco nabobtnalo, ale stále bylo dostupné masám. To vše se změnilo příchodem BMW. Místo toho, aby BMW udělalo z Mini svoji Dacii, udělalo z ní malé BMW i s BMW cenovkou. Mám takový dojem, že BMW Mini koupilo bez toho, aby mělo připravený solidní business plán.
Avatar - Skipper
Klasika
| 9. 11. 2017 20:38
Pokud se nepletu, tak jsou v zisku, takže jejich business plán asi solidní bude. A BMW verzi Dacie by asi nechtěl nikdo.
Klasika
| 9. 11. 2017 22:52
Prodeje Mini mezi roky 2013-2014 se propadly o 33%. V kategorii malých vozů je v prodejích současně až na 14 místě. Určitě je to podle plánu a BMW z toho má ohromnou radost. Nikdo neříká, že by Mini mělo být jako Dacia, ale měli zachovat dostupnost Mini pro širší okruh zákazníků. Řada modelů Mini totiž překročila milionovou (Kč) hranici. Jestli je Mini pro BMW v zisku to nevím a nepátral jsem po tom.
Klasika
| 9. 11. 2017 21:37
Přijde ti, že Mini nevydělává?
Klasika
| 9. 11. 2017 22:55
Ano, soudě podle počtu Mini, které ne-potkávám na silnicích a počtu neprodaných Mini v Renocaru v Brně, moc bych se divil, že by Mini v Česku přinášelo BMW nějaký profit.
Avatar - white label
Klasika
| 9. 11. 2017 23:15
BMW přece logicky nejde primárně o to, aby se MINI dobře prodávalo na českém trhu... ;-)
Klasika
| 8. 11. 2017 15:48
Jo, ted jsem se dival na Wikipedii, puvodni Mini jakym jezdil treba Mr. Bean melo na delku 2.14 metru, tohle ma 4.25 - vzdyt to je dvounasobek(!) puvodni delky.
Ja bych naopak uvital kdyby udelali nejakou verzi "Mini Classic/Heritage/...) ktera by byla stejne velka jako ta puvodni, pro pohodlnou jizdu mestem. A at je klidne treba jednomistni se sedadlem ve stredu.
Klasika
| 8. 11. 2017 16:43
Přesně! Toto tzv. "Mini" mě připomíná vtip o tom, že v Rusku mají všechno nej...i největšího trpaslíka... ;-)
Avatar - wakantanka
Klasika
| 8. 11. 2017 16:55
A nie je na tej Wiki chyba? 2 mal tusim prvy Smart a povodny Minik mi pride predsa len o cosi dlhsi. :-)
Klasika
| 8. 11. 2017 17:56
Copak délku... ale pointu mělo v tom, že mělo agregát v podstatě motocyklového typu = motor s převodovkou v jednou kuse... dokonce se do toho obojího lil stejný olej - motorovej... mělo to prostě svoje kouzlo.

Úplně jinak to jezdilo. Ale ÚPLNĚ jinak.

:-)
Klasika
| 9. 11. 2017 09:56
To jsi se koukal spatne. Puvodni Morris Mini mel na delku o pet centaku pres tri metry. Tech zminovanych 2,14 metru neni delka, ale rozvor!
Klasika
| 9. 11. 2017 16:03
Jo, uz jsem to nasel; delka tam nikde uvedena nebyla a tech 2.14 metru byl rozvor.
Stejne je to ale narust o tretinu.
Avatar - euro89
Klasika
| 8. 11. 2017 17:51
Käfer byl osklivej vzdycky, ale Mini se mi libi i v modernich provedenich, zejmena pak Clubman je super. :yes: Fiat 500 je taky povedeny. I verze 500X a 500L se mi libi, ale tady na rovinu rikam, ze jde jen o marketing Fiatu, protoze ty auta nemaj s malou petistovkou nic spolecneho, krome toho jmena. Kdyby se 500X prodavalo jako 2. generace Sedici nebo jako cokoliv jineho, bude se mi libit porad stejne.
Klasika
| 8. 11. 2017 17:54
Z principu souhlas... ale jezdím 500X.

A jediný problém je to jméno. Je to fajn útulné auto... ale není to pětistovka!

Tak ho důvěrně nazývám ixko... a jsem úplně spokojenej.
;-)
Avatar - Skipper
Klasika
| 8. 11. 2017 17:59
Jak který. Ale zrovna Clubman se mi se svou shooting brake karosérii, trochu vyvaleným kukučem a párem zadních dveří prostě líbí. Naopak v téhle generaci mám trochu problém s klasickou třídveřovou verzí - ten přední převis je prostě moc velký a nic ho nevyvažuje.
Avatar - Gasoline
Klasika
| 9. 11. 2017 07:47
Ale vždyť clubman je taky retro klasika. Tedy má předobraz v minulosti.
[odkaz]
Avatar - traveldrive
Klasika
| 9. 11. 2017 19:40
Predobraz má, ale voči nemu je to nechutné tlsté vypasené prasa.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku