Videa
Hammunasakra
3
Určitě [odkaz] [odkaz] [odkaz] ? No podle ACZ určitě 😄
Přejít do diskuze
Stejně mám furt pocit, že Agera je sériový speciál na maximálku, ale Chiron umí zajet i na šichtu. Ve skutečnosti jsou takové auta něco jako když máš 10 metrový žebřík a lezeš do 5ti metrů.
Určitě nelitují. Koncern auta umí, takže počítej s tím, že Chiron má lepší měkčené plasty, boční vedení sedadel, a menší spotřebu.
Ale nepoVWídej 😉
Tvoje představy o 23ti letý genezi značky Koenigsegg [odkaz] sou fakt originální 😄
[odkaz] >😒]
Tvoje představy o 23ti letý genezi značky Koenigsegg [odkaz] sou fakt originální 😄
[odkaz] >😒]
Řek bych že úplně normální člověk si tuhle techniku asi nekoupí takže vkus jejich majitelů bude zákonitě jiný
Tak to se musej bít do hlavy, proč se rozhodli akcentovat parametr, ve kterým zrovna moc nevynikaj. >😒]
Po těch prachách co je to stálo o prodělku desítek milionů na auto? Jo to asi jo 😄
Rozhodně respekt a uznání Koenigseggu :yes: :yes: :-!
Rozhodně respekt a uznání Koenigseggu :yes: :yes: :-!
Miliardar co si koupi takovou bestyji neresi trvanlivost ale prestiz. Za 10-12let az bude chtit jiny nastupujici torpedo bude na jeho Bugatti cca 50tis. km a bude pro nej hrat zase prestiz. No a proc nehrabnout po Koenigsegg kdyz firemnimu partnerovy co ma Chiron vypalil rybnik prave rekordman Guinnessovky Agera RS?
Holt netecie nam miesto vody ropa ako v Saudskej kde sa Chiron fasuje aj pre policajtov a syncekovia sejkov si to este daju pozlatit aby to predsa len nevyzeralo tak seriovo lacno...Potom ked je u nich moc horko daju auta na lode prepravia ich do Londyna a mozme na to cumet v centre alebo pred obchadakom Harrods...
Nojo když už je levnější a rychlejší tak musej přijít na řadu měkčený plasty nebo to nastupování = prozradim ti že do všech byť jen trochu sportovních aut se nastupuje a hlavně vystupuje blbě 😄
Jízda? Co tim autor chtěl říct? 😉
Jízda? Co tim autor chtěl říct? 😉
daj se najit Veyrony co maj nalitano prez 60 tisic, to neni as tak daleko k 200 tisicum , jeste par mozna vic let a je to tam >😁
vyhrat eurojackpot, tak koupim Shirona, necham se na par tydnu zamestnat nekde ve fabrice a jezdil bych na sichty prave v nem, a snazil bych se parkovat co nejbliz vozoveho parku vedeni te fabriky >😁 "kde sis na to vydelal?" "tady ve fabrice u pasu diky prescasum pane vrchni sefe" :-!
vyhrat eurojackpot, tak koupim Shirona, necham se na par tydnu zamestnat nekde ve fabrice a jezdil bych na sichty prave v nem, a snazil bych se parkovat co nejbliz vozoveho parku vedeni te fabriky >😁 "kde sis na to vydelal?" "tady ve fabrice u pasu diky prescasum pane vrchni sefe" :-!
To ano, ale pohodlnější mi tedy přijde Bugatti (nastupování, jízda, atd). Ale co, my to tu stejně nerozlouskneme 😉
Neřeště Chirona, Koenigseg je jen tuningová kára s velkými turby, něco jako ten heenysej. Bugattka je schopná jet 400 dlouhodobě, bez uvaření motoru a převodovky. Všimli jste si jak zrychluje až od cca 300km/h ? Proč asi, chlazení nedá ani plnou akceleraci na 440km/h. Nemluvě o nějaké spolehlivosti. Motor chironu na brzdě testovali na maximální výkon x hodin- mohl by teoreticky dojet z Evropy do New Yorku na plný plyn. TO je inženýrství, ne zvýšit plnící tlak a dávku paliva a honit si ego.
Řekl bych, že auto je o tom, zda s ním spokojeně najedu 200 tis a nebo ne. To, jestli je někdo o dvě desetiny rychlejší nebo pomalejší pro mne nehraje roli, mít ty míče, sedlám Bugatti, které má větší potenciál najet těch 200 tis tak, abych byl spokojenější než z té ultimátní placky. Ale každý máme jiný vkus..