Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Karoq 1.6 TDI DSG – Může vůbec zklamat?

S větším kodiaqem se Škodovka trefila, podobný úspěch se tak nějak všeobecně očekává i od dalšího SUV s písmenem q v názvu. Může být karoq neúspěšný?
Zpět na článek
Avatar - Dinar
10. 11. 2017 12:59
Tak co chlapi,
může karoq vůbec zklamat? Co? No, nemůže, kur.va, ne mů že, pamatujte si to! >:D ;-)
Avatar - Hammunasakra
10. 11. 2017 13:28
Re: POD SUV SE LÉPE LEZE a OBSAHUJE ASI VÍCE PLATINY ŽE ;-)
Tady se taky střílí = z čtenářů :-)
10. 11. 2017 13:16
Znovu a opět...
...jednoduše textu nevěřím. Nevěřím už kvůli tomu, že jsem jel Karoq v multilinkem vzadu a obecně tedy u relativně malého SUV NELZE skloubit komfort s jistotou tak, jak to umí auta o jednu či dvě třídy výše.
Karoq se na nerovnostech natřásá a neustále dává najevo po čem jede. Akusticky podvozek rušit nebude, ale z hlediska pohodlí jako takového to rozhodně není taková sláva, jakou se nám opakovaně snaží redakce nalhat.
Auto jinak zatáčí příjemně, nechá se poměrně přesně vést a nepůsobí dojmem, že by se mělo rozžvýkat už ve druhém vinglu několika po sobě jdoucích zatáček.

Mimochodem doporučuji, abyste přestali používat hodnocení pomocí hvězdiček. Používáte je spíš podle nálady redaktora po středeční noci doma. Dala/dám taky, nedal/nedám nic.

Znovu opakuji, že překrucováním reality škodíte hlavně Škodě a jejím výrobkům, jelikož i technicky slabší jedinci musí poznat jasný rozpor mezi tvrzení ACZ a realitou
:-! :-!
Avatar - Ozzman
10. 11. 2017 13:23
Re: POD SUV SE LÉPE LEZE a OBSAHUJE ASI VÍCE PLATINY ŽE ;-)
Tak byla to taková sázka na jistotu, ale nesvítit na začátku testu 4,5 hvězdičky, tak bych skoro řekl, že autora na Karoqu štvalo více věcí, které v závěru nějak nejsou zohledněny ( navigace, volant "naplocho", dynamika, spotřeba nejen na dálnici), za tyhle chyby se u konkurence střílí... :-)
Avatar - wakantanka
10. 11. 2017 13:05
Ako to bolo?
Ďekujem generále ... tak sme se konečně dočkali ! >:D >:D >:D
PS: Kedy nejaká nová Škodovka testovaná na tomto webe sklamala?
10. 11. 2017 13:07
skvele auto ale...
je Karoq vazne o tolik lepsi auto nez Jaguar F-pace, ze ma skoro 5 hvedz a Jaguar jen tri? viz nedavny test.. >:D
10. 11. 2017 14:20
Zhrnovacka...
Tak sa na to pozrime:

- patlaci multimedialny system (uz len za to bych dal hviezdu dole!)
- palubka a dvere - samy tvrdy plast
- autobusacky posed a autobusacky volant
- zebra na stredovom paneli a'la prvy auris
- spotreba ako o dve triedy vacsie auto (naco potom diesel?)
- dynamika? cit.: "asi to j(e)de"
- po sklopeni sedadiel obrovsky schod
- cena v zaklade s 3hrnkom vyse pol melona

Toto je za 4 a pol hviezdy??? No vy ste dnes ale vtipni!

Podla mna prave tato verzia nema vobec zmysel. Naco diesel co mi zerie jak benzin? Ked uz Karoq, tak radsej s 1.5TSI/110kW. Cena nizsia, spotreba +/- rovnaka, dymamika lepsia. Niet co vahat...
10. 11. 2017 13:47
Re: skvele auto ale...
Ano, doporučuji se s ním svézt...i na 22" kolech dokáže ukázat komfort. Nikdy bych si ho nekoupil s 2,0d, ale hodnocení nechápu. Zkuste se svézt s přímou konkurencí.

Do prémie 4R v naftě neberu.
Avatar - Dzakobo
10. 11. 2017 13:09
Re: Karoq
Jako když se spojí nejhorší motor s nejhorší převodovkou, tak výsledek bude OK? Tady neplatí "-" x "-" = "+" 1.6TDI jsem ochotný akceptovat pouze v kombinaci se 6°MT. Karoq mi dává největší smysl s 1.5TSI + MT, popř. 2.0TDI.
10. 11. 2017 13:06
Bohata zakladna vybava
...v malom aute za 530tis. s litrovym chudakom pod kapotou je automaticka klima a tempomat, no to je sokujuce! Ktory iny konkurent to ma?! :-|
Avatar - Emel
10. 11. 2017 13:01
Karoq
1.6TDI byl s přehledem nejhorší motor v Octavii, že by se přece jen podařilo ho spolu se 7DSG umravnit? No, možné je všechno.

Poznat Atecu od Karoqa... to snad podle zadních světel nemůže být problém, ne?
Avatar - Joky
10. 11. 2017 13:03
kdo nikdy nezklame
je zdejší redakce ..... koukám se z okna jak osazují nové lampy veřejného osvětlení....
každou jsem si pojmenoval jedním z redaktorů....
Avatar - Katikakus
10. 11. 2017 16:46
Jen se chci zeptat...
...jelikoz clanek je o Skode a psal ho Machala, tak to opravdu nehodlam cist. Je to nejlepsi auto ve tride?
Avatar - Hammunasakra
10. 11. 2017 13:13
Re: skvele auto ale...
Otázka má spíš slovy klasika znít: Neni to málo Martine Machalo? >:D

A odpověď: Na tak blbej motor je = to fakt moc :-|
10. 11. 2017 14:06
Zamerne vynechane nektere detaily opet?
- Bile cislice na bilem pozadi, kdo to ma cist a koukat se na to (velke minus)
- Kovove zavirani dveri (kdyz clovek sedi vevnitr), ktere s k autu, kde nektere kombinace dosahuji 800+ tisic neslusi absolutne. Konkurence umi lepe.

- K vyplnim dverim, ktere zacinaji lezt pod prumer, radsi ani nemluvit.

P.S. mel jsem nekolim desitek kilometru zkusebni jizdu s Karoq 1.5TSI DSG a podvozek byl celkem mekkce nastaveny a to auto bylo na 18". Az mozna moc, protoze pri nekolik pricnich vymolech na ceste to dost houpalo. Na muj vkus az moc a nedovedu si predstavit delsi cestu na D1.

Je videt, ze Skodovka Karoqa naladila od motorizace k motorizaci velmi individualne, takze pokud nekdo chce, radim se projet primo se stejnou motorizaci a koly.
Avatar - iudex
10. 11. 2017 14:05
Re: Karoq
Presne to mi napadlo. 1,6TDI je bezpochyby najhorší motor v aktuálnych Škodovkách (no dobre, ešte je tu litrová atmosféra), ale tu je v cajku, pretože je skombinovaný so sedemstupňovým DSG, čo je opäť najhoršie hodnotená verzia DSG koncernu. Fakt to asi autor myslel tak, že dve negatíva spolu dajú pozitívum. >:-[]
10. 11. 2017 13:55
Re: Znovu a opět...
OK. Komunardů 42, zde na mě telefon: 775/61 92 63. Je to bývalý areál holešovického pivovaru, pokud dojedete autem, zaparkujte v areálu, vjezd je z ulice U průhonu. Pak Vám dám kartičku na výjezd,
Machi
Avatar - Loptos
10. 11. 2017 13:05
Budiky
Dobry den pan ridic, kolik ste jel? Nevim nevidim na rychlost protoze ve skodofce jim trochu kape na karbid! :no: :-O
10. 11. 2017 15:27
Ajaj
Vidím test, v něm škodovka. Pak přečtu nadpis, vidím hvězdy, z toho už se jen utvrdím v autorovi, a jdu rovnou na diskuzi.

Další z řady s názvem "Od Machaly po Mičku, testy stojej za pi.ku".

Nebo se pletu a mám si to přečíst?
10. 11. 2017 13:49
Re: Znovu a opět...
Nemám problém zajet do vedlejšího šourůmu. Jestli 17" s vlečkou jezdí lépe než 18" s multilinkem, tak nevím na co tam dražší verzi dávají.
V úterý se mohu klidně vpodvečer stavit.
Avatar - holden2
10. 11. 2017 18:02
Re: Znovu a opět...
no jako ze bych mu volal ve tri rano ze se chci svezt s tim boleslavskym hnojem? to si delas pr*del >:-[]
10. 11. 2017 15:01
Re: POD SUV SE LÉPE LEZE a OBSAHUJE ASI VÍCE PLATINY ŽE ;-)
Rozkaz, ten znel jasne: nemuze!
Avatar - _Karel_
10. 11. 2017 19:32
Re: MŮŽE VŮBEC NEZKLAMAT?
Tak já bych to testem ani nenazval, spíš skromné jízdní dojmy.
Avatar - iudex
10. 11. 2017 14:26
Re: Zhrnovacka...
Asi tak. Ono asi Karoq v správnej konfigurácii nebude zlé auto, ale ak by som mal vybrať najhoršiu verziu, asi by to bola 1,6TDI + 7°DSG, notabene za skoro 900t. Koľko by potom dostal 1,5TSI, alebo 140 kW TDI? 6 hviezdičiek? 8-s
Avatar - maxi!
10. 11. 2017 13:55
Re: skvele auto ale...
ja som mal na pol dna obe verzie - ten dvojliter fakt nie je ziadna tragedia - jazdil som okresky okolo: Cestlice, Krenice, Ricany a celkom fajn auto! Trojliter samozrejme rozdiel, ale mal velke kolesa ( zvladal to ). Dokonca teraz som cital test na Velar, kde sa mierne stazuju, ze zial nejazdi to tak dobre ako jeho zaklad - cize F Pace....
:-!
Avatar - wakantanka
10. 11. 2017 13:40
Re: skvele auto ale...
Kodiaq natrhne * na tomto servu všemu čemu se postaví. To by bylo, aby aljašský medvěd nevyhrál. >:D
Avatar - fOE
10. 11. 2017 18:07
Re: Zhrnovacka...
Casy kdy "na jednicku to umi buh a skoda..." se blizi. 6 hvezd z 5 moznych myslim klepe na dvere.
Avatar - Ozzman
10. 11. 2017 14:03
Re: Znovu a opět...
Jste docela střelec dá do diskuze telefon >:D Pořád se tu potulují všemožné existence.... Aby vám Škodabijec Holden nevolal ve 3 ráno....
10. 11. 2017 14:12
Čím častěji ho vidím
tím méně se mi líbí ! Jednu lež jsem v tom článku zaznamenal, oktávka dlouhý kvalty vs otáčky při 5kvaltu, Jenom blb si může dát k 1.6D automat, na ten motůrek se musí opatrně jak na skutečnou "16". >:-[]
10. 11. 2017 22:02
No nemuze!
Muze zklamat? No nemuze! Zadna nova skodovka proste nemuze na ACZ zklamat. To Prece da rozum.

No nic ted si to jdu teprve precist.

Ale odhaduju, ze 1.6 TDI jede jak z praku, 7DSG je suprova prevodovka a vlecena zadni naprava je uplna pecka!

Tak schvalne, co se doctu, jdu na to... :-)

Edit: Tak jsem si to precet a je to tak. Vsechno je super. Sice to moc nejede, trochu to zere a podvozek je trochu nestabilni, ale jinak 9/10.
Klasika na ACZ... :-)
Avatar - N6600
10. 11. 2017 15:29
Může vůbec zklamat?
Ne. Dle narizeni ze zhora nemuze >:D
10. 11. 2017 15:16
Ach jo
U auta za 900 tyček bych snad už přeci jen čekal a) aspoň 100kW b) (polo)kožený čalounění...
10. 11. 2017 14:59
Muze sklamat?
No muze... uz len zvukom motora! ten 1,6 tdi je iny traktor oproti takej mazde ci hyundaiu !!! ale toto vas netrapi... zotrvacnik vytraseny po 100.000 km....
10. 11. 2017 14:57
Re: Zhrnovacka...
Samozrejme ze to nie je zle auto. Ale 1.6TDI je podla mna najhorsia motorizacia z tych co sa tam montuju (1.0TSI, 1.5TSI, 1.6TDI, 2.0TDI). Prisambohu, to uz aj ten zakladny 3-valec ma viac zmysel, pre toho kto bude jazdit vacsinou len po meste...

Cenu nekomentujem. Ona pojde casom dole, a vieme ze skodovky sa nekupuju za to co je v cenniku (nastastie dodam, lebo kupit 1.0TSI s manualom a "ambition" za 20 tisic € by bolo na zbavenie svojpravnosti)...
10. 11. 2017 13:58
Re: Bohata zakladna vybava
Aco treba ze Fabie, Rapid, Octavie nemaji v zakladu tempomat (Octavie ma jenom omezovac) a vetsina ostatnich automobilek ma tempomat v zakaldu.
Treba takovy Renault ma Tempomat v zakladu u Clia, Captur, Megane, Kadjar.
Avatar - Emel
10. 11. 2017 13:34
Re: Bohata zakladna vybava
Jen říkám, že absence automatické klimy nebo tempomatu mě nezaráží ani u výrazně dražších aut. Focus taky není přímý konkurent. Mohli bychom se dívat, jestli má autoklimu v základu třeba Tucson a tak (nemá), ale to nebyla pointa.
10. 11. 2017 13:18
Re: skvele auto ale...
Je to jiná třída, takže poměřování F-Pace vs Karoq ne...ale že by mu tady natrhl zadek Kodiaq, na to vem jed!
10. 11. 2017 13:21
Re: Bohata zakladna vybava
Miesas hrusky s jablkami. Obyc Focus v plnke s 1.5 EB stoji 450tis. a mas tam daleko lepsiu vybavu. A snad nechces porovnavat o triedu vacsiu Insigniu s Karoqom 8-s
10. 11. 2017 19:01
Re: skvele auto ale...
Tenhle test je vrchol zdejšího odpadu:( A ta zmínka o DSG, to už je moc i na můj vkus. 6 rychlostní mokrý DSG fungovalo dobře jenom v R36. Jediná použitelná DSG je DG500, všechno ostatní je podprůměr.
10. 11. 2017 17:23
Precetl jsem jen nadpis a uz vim odpoved...
...a hned odpovim NEMUZE tvl. ;-\

Ale jnak, jsem v Karoq sedel ve Frankfurtu a nevypadalo to vubec zle, jen kdyby se ta Skoda furt tak netlacila.
10. 11. 2017 15:49
Re: Bohata zakladna vybava
Základ nebo příplatek je tak nějak jedno, záleží na konečné ceně a co za ni dostanu. Stejně dnes hrají prim různé pakety. Spíš by Škodovka mohla montovat tempomat z VW s ovládáním na volantu, kde lze přidávat po krocích o 10 km. Mnohem pohodlnější, než ten starej s další páčkou. Vůbec nechápu, proč má VW (minimálně) 3 tempomaty - starej (přežívá u Škody a Seatu), na MF volantu (VW) a úzkou páčku (Audi). Možná je toho víc, ale tohle je zkušenost s aktuálními modely (Golf, Octavia, Leon, A3). Ta výhoda z intuitivního ovládání ať vyfasuju z půjčovny cokoli je pryč.
Avatar - Ozzman
10. 11. 2017 15:07
Re: Znovu a opět...
Ale notak. Být slušný neznamená být vstřícnější. Bavíme se v tomto vlákně mimo téma testu - o zveřejnění telefonu. Pokud vím, s panem Machalou i když vždy nesouhlasím, tak diskutuji slušně. Své pochybnosti o hodnocení jsem mu napsal také. Pokud se mi něco nelíbilo, řekl jsem to vždy a slušně. Ale nebudu se tu hádat o výsledku testu Karoqu, když jsem s tím autem nejel, ani v něm neseděl. Nebo co vám vadí ? A opravdu to není za příslib jízdy, tu mohu vykonat v jakémkoliv dealerství..
10. 11. 2017 14:56
Spotreba
Pod sedem by to mohlo jit? No to by teda mohlo, mam o triedu vacssie SUV so 120 kW benzinom a dlhodobu mam 6,6 L. Aj keby palubak klamal o liter tak mi to pride dost dobre. Sedem L na nevelke SUV so 85kW dieslom a DSG mi pripada dost, viem celna plocha atd. ale zda sa mi to vela. Ak 1.5 TSI bude chodit za 7-8 L? tak mi nedava tento motor zmysel.
10. 11. 2017 14:49
Nejvyšší čas, aby
se ženským vysvětlilo, že až budou všichni jezdi v SUV, tak výhoda lepšího rozhledu a pocitu bezpečí zmizí jako loňský sníh. Co ale zůstane, jsou celkově vyšší náklady na zakoupení a provoz takového vozu. Vyhrají jen automobilky a ekofašisté si můžou jít hodit mašli... :-!
10. 11. 2017 14:33
Re: Karoq
nový aczákon: negatívum + negatívum = pozitívum
10. 11. 2017 14:06
Re: Znovu a opět...
Mívám to v nabíječce dole v baráku:) Tak jako, úplně klidnej z toho taky nejsem, ale telefon mám normálně v kontaktech v emailu a taky se mi zatím nic nestalo...
10. 11. 2017 13:42
Re: Znovu a opět...
18" a znovu opakuji víceprvek. Tedy zadní náprava neodskakovala a hezky kopírovala povrch. Stejný styl jízdy s vlečkou bude o řád horší.

A nedovolil bych si napsat, že je zaznamenatelný rozdíl mezi Atecou a Kodiaqem.

Interiér je akceptovatelný ve dvoubarevném provedení, navi pak ve většině parametrů neztrácí ani na prémii.
Avatar - Ozzman
10. 11. 2017 13:29
Re: Znovu a opět...
Dobrý den, u článku, kde se srovnávala Octavia s i30 jsme spolu diskutovali o vylepšení bodového hodnocení na vážený průměr dle typu auta. Zde by to bylo obvzláště vhodné. Přemýšleli jste o tom ?
Avatar - rohYpnol
10. 11. 2017 19:27
MŮŽE VŮBEC NEZKLAMAT?
Nejraději bych hltal řádek po řádku... Co ale k testu dodat? Snad jen to, že se mi už opravdu ani nechce test ACZ číst :-!

Může vůbec test Škody zde na ACZ NEzklamat??
10. 11. 2017 13:53
Re: POD SUV SE LÉPE LEZE a OBSAHUJE ASI VÍCE PLATINY ŽE ;-)
:yes:
Avatar - rokyta.p
13. 11. 2017 14:14
ach ty agregáty
No dejme tomu, ale chtělo by to pod kapotu OM656 a automat s měničem :-! takhle zase nic ;-\
Avatar - Ada je zase tady
11. 11. 2017 20:03
asi takhle
Hodnocení auta je vždy širokým mixem subjektivních pocitů a zkušeností a jen malou špetkou technické objektivity.
Já proto zůstanu u toho subjektivního hodnocení, protože u auta, které nemá ruční brzdu, polovinu funkcí normálního auta má dostupných jen přes šmatlafoun a dokonce i tachometr s otáčkoměrem má jen ve formě multimediální iluze, už ani tu zbývající špetku technické objektivity hledat nehodlám.
A to ani nemluvím o tom hnusném předku s hmyzím ksichtem, násilně zkopírovaným od Kokodáka! Kdy konečně škodovka pochopí, že auto má mít jen dvě světla a mlhovky patří na spodní spoiler? :no:
Avatar - habanero1
10. 11. 2017 16:45
Jaguar F-Pace
Jaguár (jel jsem s 20d a super, předpokládám, že 25d nebude horší) tady dostane 3 !!!! hvězdy a KAROQ (s 1600ccm) dostane téměř plnej počet. Hoši vy jste fakt silně pod vlivem, ale je to váš web no >:D
10. 11. 2017 13:42
Re: skvele auto ale...
Dobrý den, s F-Pace se doporučuju svézt. Nejlíp se vznětovou verzí. To se opravdu hodně nepovedlo...
Machi
Avatar - _Karel_
11. 11. 2017 23:57
Re: OT: Škoda Kodiaq už je Autem roku 2017
Modří jo, ty ne. Auto roku 2017 se volilo na začátku roku.Teď se bude volit Auto roku 2018.
11. 11. 2017 07:02
Re: skvele auto ale...
Dobry den, F-pace vyzkouseno mam (25000km).. Mam dojem, ze oproti konkurence je to velmi povedene auto.
Avatar - 3_diamanty
10. 11. 2017 21:08
Re: Jaguar F-Pace
hviezdy musis vzdy vztahovat k danej kategorii a cenovej relacii a zameraniu aut..... rovnako fiesta ST s 5 hviezdami asi tiez nebude lepsia ako S klada v 4 kolke so 4 a pol hviezdami no nie? ... tak vidis .... ale tak toto sa tu uz riesilo xy krat ...
10. 11. 2017 17:01
Re: Raději CNG
Protože jsem ještě neviděl spolehlivý systém od VW. Hnije to, je to samá porucha... Nepotřebuji auto pořád v servisu.
Avatar - white label
10. 11. 2017 15:52
Re: Znovu a opět...
Na druhou stranu se i torzka dá naladit spíš do komfortu, akorát je pak problém, že je to podstatně víc na úkor agility, než u multilinku.
10. 11. 2017 14:18
Re: Čím častěji ho vidím
Opatrne, to je vtip.
Napriklad cilovka pro zenu, je ten automat k tomu motoru idealni nez s 5 kvaltem hledat vhodny prevodovy stupen neustale. Nevidim v tom problem, pokdu bude automat naladeny s touto motorizaci drzet otacky lehce vice nez u dvoulitru. Navic automat pro velkou cast zen lepsi volba, nez aby zmatkovala v provozu razenim. Aspon se muze vice venovat rizeni.
10. 11. 2017 14:04
Re: Znovu a opět...
Tak přijďte! Nebo jindy. Auto je tady do čtvrtka prostě,
Machi
12. 11. 2017 21:44
Re: Za tu cenu nesmysl
Toto jsou kecy chudejch. Když ho chci,take si Karoqa koupím. Je na každém jaké auto si koupí a kolik je ochoten zaplatit. Každý preferujete nějakou značku a je jen na něm, co si vybere.
Avatar - CHerokee
11. 11. 2017 21:24
Re: POD SUV SE LÉPE LEZE a OBSAHUJE ASI VÍCE PLATINY ŽE ;-)
Jasně, že ne, když jsme v Česku. A je fuk, co je pod kapotou...klidně tam mohli dát i nějaký menší chcípá*ek...třeba 3 válec.
Avatar - Hammunasakra
10. 11. 2017 15:56
Re: Znovu a opět...
Na třetí stranu když je torzka u stejnýho vozu komfortnější než multilink je něco hodně špatně :-)
Avatar - Hammunasakra
10. 11. 2017 15:16
Re: Znovu a opět...
No a? :-|

To podstatný = je viz třeba jen pája že na větších kolech s multilinkem auto nefunguje = to zmíní slušnej testér. Výmluvu MM že to neví = fakt neberu. Vim to i já ;-)

To že základ snad fakt jezdí normálně a příplatky přinášej zhoršení = to je slušná absurditka :-)

Další téma je že verze se zřejmě nejhoršim motorem = má 4,5 *
10. 11. 2017 14:54
Re: POD SUV SE LÉPE LEZE a OBSAHUJE ASI VÍCE PLATINY ŽE ;-)
Máš recht. Nemůže.....qrva... ;-)
10. 11. 2017 13:55
ľudia sa dajú nahovoriť na všetko
dať za vcelku všedné auto s priemerným motorom milión poctivých slovenských je priveľa.
Avatar - Wolfsteen
10. 11. 2017 13:11
V této
krásné zelené barvě, je to auti ještě nádhernější, než jindy >:D 8-s
Avatar - Emel
10. 11. 2017 13:08
Re: Bohata zakladna vybava
Teď jsem si pár aut konfiguroval... tak jako zajímavost: za tempomat se připlácí třeba u Focusu ST, za automatickou klimu třeba u Opelu Insignia až do výbavy Dynamic včetně.

Nebo to byla řečnická otázka :-) ?
Avatar - _Karel_
10. 11. 2017 15:34
Re: Znovu a opět...
Jak no a? Píšeš, že je to veledůležité a v textu to chybí. Tak jaký no a, když nechybí?

Stačilo napsat "spletl jsem se", nebo nepsat nic.
13. 11. 2017 17:10
Re: T-Roc
V garáži mu to nejednou diváci vytýkali. Zvláštním způsobem to kombinuje dohromady. A co už, přes to se dá přenést, testů není nikdy dost.
13. 11. 2017 14:20
Re: T-Roc
Už mi došlo, co mi na jeho testech vadí. Mluví nespisovně. Já také. Ale ve videu mě to ruší. Možná to dělá ta kombinace spisovné a hovorové. Nemluví totiž hovorově stále.
Avatar - Jaros71
13. 11. 2017 11:52
Re: Za tu cenu nesmysl
Auto je dost předražené..
Interier čpí laciností , ty dveře jsou ala Dacia..
Cena je mimo realitu.
12. 11. 2017 12:50
Za tu cenu nesmysl
Vsechno ok az do doby, dokud se clovek nepodiva na cenu. Za testovaneho Karoqa by byl v pohode Superb se stejnou vybavou i motorem, a to je auto jizdne uplne jinde. A nejen jizdne.
Avatar - Floyd
12. 11. 2017 02:31
Re: Zhrnovacka...
No já v tom včera taky seděl a nesouhlasím. Posaz nízko, přední okno úzké jak kulometné hnízdo, volant úplně divně postavený, hodně nakolmo, já bych ho potřeboval víc našikmit. Výplň dveří laciná, plasty jakbysmet, všude černota. Image zlepšovala jen ta červená barva.
Pak jsem přesednul do Tiguanu a to byl o hodně lepší první pocit.
Avatar - white label
12. 11. 2017 00:27
Re: OT: Škoda Kodiaq už je Autem roku 2017
Střelba od pasu... a zase úplně vedle! :-O :*)
[odkaz]
Avatar - Jaros71
12. 11. 2017 00:21
Re: Zamerne vynechane nektere detaily opet?
Za tuto cenu je skandální mít výplně dveří z tvrdého bakelitu...
NEPŘÍJEMNÉ A ŠKAREDÉ..
Takhle hrozný nebyl ani Favorit před 30 lety !! 8-s
11. 11. 2017 20:12
Re: 1,6 TDI
Mam ten dojem, ze 1.4TDI sa do Rapidu nikdy nemontoval. Aspon nie v nasich koncinach (mozno na inych trhoch ano). Ale je to naozaj na ho... ehm, zly motor. Hned za nimi je 1.2HTP...
11. 11. 2017 18:32
1,6 TDI
Za najhorsi koncernovy motor,aky kedy urobili (ved uz ho stahuju) povazujem 1,4 TDi v Rapide a F3, to je des, vykon ziadny, spodok mrtvy........................

1,6 TDI som mal na tyzde zapozicane v aute. Zo zaciatku som si myslel ako to bude lepsie tahat ako moja 1,2 TSI v Leone. No po 500m prejdenych zo salona som pochopil............

1,6 TDI nie je pruznejsia, vykonejsia oproti 1,2 TSI

1,6 TDI v Karoqu je len na pokojnu jazdu bez dynamiky nad 100km/h. Spokojny s nim bude iba (klobuckar), ze spotreba nebude nejako vysoka, to je cele.
11. 11. 2017 14:32
Re: Nejvyšší čas, aby
"Ekofašisté" však automobilkám limity na spotřebu nezvednou. Je nezajímá, jestli se lidé rozhodnou kupovat rozežranější auta. ;-) O to víc pak automobilka musí kouzlit, aby to nějak vyšlo.
11. 11. 2017 14:23
Re: Znovu a opět...
Neméně důležitá informace je, jaký měl motor. Pak drobnosti jako tažné, panoramka a kdo ví, co ještě. To ovlivní, jaký podvozek konkrétní kus dostane. A předpokládám, že i Karoq, jako jiné modely Škody, má v nabídce snížený podvozek. Jinde mají i zvýšený, ale ten u SUV možná nebude.
11. 11. 2017 12:07
Re: Bohata zakladna vybava
Tou malou páčkou myslím, že je to jiný typ s jiným ovládáním. Přitom to u VW na volantu mi přijde o parník lepší než než tohle u Audi. Ale pořád to není nic proti Hyundai,, tam jsem se divil, proč to nedrží rychlost, když svítí zelená ikona. A on je to jen standby režim, aktivní je pokud tam je ještě napsáno "set". Nevím, jestli to tak má ještě někdo, ale bylo to to nejhorší, co jsem zatím viděl. A to jsem v půjčovnách nafasoval už pěkných pár značek a modelů.
11. 11. 2017 10:55
Re: Nechápem, prečo VW nevyrába 4-valcové atmosféry?!
Co takhle pojem účinnost? A co s tím mají společného německé dálnice?
Avatar - Ozzman
10. 11. 2017 18:08
Re: Znovu a opět...
Tak u tebe je všechno možný >:D >:D
10. 11. 2017 15:49
Ovládání na volantu
Zdá se mi to nebo na volantu je tlačítko jenom pro přijmutí telefonu a pro zavěšení tam není? Je to u Škodovky pod jedním tlačítkem nebo se na volantu hovor ukončit nedá?
Avatar - Johny.Rico
10. 11. 2017 15:03
Re: Znovu a opět...
Dávám palec nahoru! Takto se to dělá! :yes:
Avatar - 3_diamanty
10. 11. 2017 14:53
Re: Čím častěji ho vidím
popravde ked vidim denne 30 kuskov vitary tak uz mi to tiez pride kusok "okukane".. to iste tucson alebo golfik... su to pekne vozy ale ked uz ich vidis vsade je to kusok fakt nuda uz... ceed ani nevravim... je vsade..... uz ho ani nevnimam.... v poslednom case sa u nas rozmnozili tie dvojfarebne yarisy... spociatku sa to tiez cloveku zda ako jedinecne ale ked vidis uz na ulici 4 dvojfarebne yarisy tak uz to zacina byt fakt az kusok ako vtip... ale chapem ok... :-)
10. 11. 2017 14:48
Re: Zhrnovacka...
- Dotykový display má valná většina nejen mainstreamu
- Ano je to nešvar, ale nejen u škodovek
- Není pravda, v autě se sedí moc příjemně
- Neřeším
- Souhlas, spotřeba je vysoká. Za o litr víc jezdí šestiválce
- Dynamika neodpovídá požadavkům na palivo
- Myslím, že je možno dvojité dno
- Cena je taková, jakou snesou zákazníci

Ne, na 4,5* to není, ale obecnou optikou na pěkných 3,5* ano.
Avatar - iudex
10. 11. 2017 14:16
Re: Znovu a opět...
Toto nie je argument. Je nesporný fakt, že to isté auto (Octavia, Leon atp.) v lacnejšej verzii s vlečkou vzadu jazdí horšie, ako ten istý model s multilinkom (je tvrdšie, uskákanejšie, menej komfortné a horšie kopíruje povrch cesty a vyporiadava sa s nerovnosťami). Skúsenosti s uvedenými autami s rôznymi podvozkami tu má x ľudí a Karoq na tej istej platforme MQB bude ťažko výnimkou. Preto tvrdiť, že relatívne krátky Karoq s torzkou vzadu jazdí pohodlne, prepáč, to je len ťažko uveriteľné. Pridaj k tomu tvrdenia o dobrom dojme z 1,6TDI (ako jedného z najhorších motorov koncernu) a z 7° suchej DSG (opäť asi najhoršia DSG koncernu), potom sa nediv, že Ti (trochu skúsenejší) čitatelia neveria.
Avatar - Ozzman
10. 11. 2017 14:07
Re: Znovu a opět...
>:-[] Jen přátelské varování..... někdy se tu zjeví opravdu zvláštní individua >:D
Avatar - Ozzman
10. 11. 2017 14:01
Re: ľudia sa dajú nahovoriť na všetko
Milion slovenských halušek >:D
Avatar - Emel
10. 11. 2017 13:58
Re: ľudia sa dajú nahovoriť na všetko
Milion jakých slovenských čeho? :-)
Avatar - Emel
10. 11. 2017 13:58
Re: Bohata zakladna vybava
Jop, máte pravdu, sorry... k akčnímu Best of se dá koupit paket, tahle kombinace mi unikla :-) . Holt Tucson není moje krevní skupina...
Avatar - Ozzman
10. 11. 2017 13:54
Re: Znovu a opět...
Se máš >:D Taky bych se stavil >:-[]
Avatar - Ozzman
10. 11. 2017 13:53
Re: Znovu a opět...
Ano, diskutovali jsme o hodnocení, které je jednotné a díky pár litrům v kufru navíc třeba vyhraje méně řidičské auto při rozstřelu hothatchů, nebo naopak díky lepšímu zrychlení vyhraje menší a méně variabilní MPV.

Navrhoval jsem proto vytvořit v jednotlivých kategoriích váhy dle typu auta. U HH to třeba bude ovladatelnost, pružnost, a menší váhu dostane třeba prostor v kufru, nebo velikost navigace. Klasický výpočet váženého průměru.

U dálničního korábu taktéž bude asi důležitější upřednostnit prostnornost, komfort, namísto ostrého průjezdu zatáčkami.

Auto do města pro 1-2 lidi - ovladatelnost a pružnost či komfort, než maximální rychlost a prostornost na zadních sedačkách.

Tyto kategorie by bylo dobré po složení hlav v redakci zformulovat a pak používat. Nynější systém hodnocení je nastaven tak, že vyhraje největší univerzál, což v některých kategorií není vždy potřeba. Takového Karoqa by pak porazil obyčejný hatchback, nebo kombik, přitom ve své kategorii má Karoq plusy.
10. 11. 2017 13:53
Re: Bohata zakladna vybava
Ok, to je jedno, Tuscona Best of Czech + Traveller paket mas uz za 530. Z normalneho cennika si v Hyundai snad nikto nikdy nic nekupil.

Pointa mojho prispevku bola ta, ze uplne bezna vybava v danej triede za danu cenu bola vyzdvihovana ako neviemaka vyhoda. Nic viac, nic menej. ;-)
10. 11. 2017 13:39
Re: Bohata zakladna vybava
Ja som nevravel o zaklade, ale o aute za 530tis.

Tuscon za 530tis kupis bezproblemov so vsetkym vyssie uvedenym + nieco navyse. ;)
Avatar - wakantanka
10. 11. 2017 13:33
Re: Bohata zakladna vybava
A Karoq vs Focus je dobré porovnanie? Navyše keď ceny Focusu výrazne padli, lebo sa čaká na nástupcu? Keď už porovnávať tak porovnateľné aspoň v rámci segmentu. Karoq vs Ateca vs T-Roc, vs. ASX vs QQ, Kadjar atď.
Avatar - _Karel_
12. 11. 2017 07:45
Re: OT: Škoda Kodiaq už je Autem roku 2017
Jo, vidím to jako pravděpodobné - že vyhraje Karoq. A popravdě - ani s jedním vítezstvím (Kodiaq, Karoq) nemám zásadní problém. Je fakt, že velké plastové plochy Karoqu působí dost lacině, ale třeba ve světlé kůži je to pěkný a obě auta podle mě nemají kromě ceny výraznou slabinu. Nečetl jsem test (a to jsem je docela hledal a četl), kde by je strhali. Za mě velice povedený auta a i když je za vítězstvím určitě i kousek nacionalismu, docela si ho zaslouží.
Avatar - rohYpnol
10. 11. 2017 19:32
Re: Jen se chci zeptat...
Je to NEJlepší, a to nejen auto >:-[]
10. 11. 2017 18:40
Re: Zhrnovacka...
Autobusácký posez zrovna ne, ale je to prostě SUV. Sedí se v tom jinak než v placatým autě. Seděl jsi v tom vůbec někdy?
Avatar - Hammunasakra
10. 11. 2017 16:08
Re: Znovu a opět...
Vtipný :yes: >:D

Jinak viz webpaja 13:16 :-!
10. 11. 2017 15:38
Raději CNG
Proč místo slabých uprděných nafťáků nedát do tohodle auta CNG. Cenou to vyjde zhruba na stejno, CNG je tišší a vyjde na provoz levnějc. Byla by to mnohem rozumnější volba.
Avatar - _Karel_
10. 11. 2017 15:29
Re: Zhrnovacka...
-autobusácký posed? To máš odkud?
-spotřeba jako o dvě třídy větší auto? Město+dálnice ve svižném tempu za sedm??? Čekal bys 4l?

Jinak souhlas s prvními dvěma body, zejména s dveřmi - ty výplně, to je trága.
10. 11. 2017 14:42
Re: Znovu a opět...
Ozzmane, zklamal jste mě. Máte slíbené lízátko a hned je příspěvek vstřícnější. Takhle rychle prodejný ?
10. 11. 2017 14:37
Re: ľudia sa dajú nahovoriť na všetko
ja som z kategórie dinosaurov, ktorí emotívne dokážu precítiť len nebohé slovenské koruny. V evrách sa orientujem, ale keď si pomyslím, že mám dať za túto špecifikáciu melón slovenských, tak ma až trasie.
Avatar - Emel
10. 11. 2017 13:46
Re: Bohata zakladna vybava
No nekoupíš, nejlevněji Tucson Trikolor 1.6GDI za 595t. Ale to fakt nebyla pointa.
Avatar - Joky
12. 11. 2017 08:51
Re: POD SUV SE LÉPE LEZE a OBSAHUJE ASI VÍCE PLATINY ŽE ;-)
Redakce se totiž spletla a místo nadpisu článku dala komunikaci se svými chlebodárců
z MB....
10. 11. 2017 16:38
Re: Znovu a opět...
Je to uplne bezny pristup u mnohych znaciek.

Kedze nie si schopny odpovedat, nema diskusia s tebou ziaden zmysel ;-)
10. 11. 2017 16:05
Re: Znovu a opět...
Preco?
Slabsie motorizacie naladis na plavnost jazdy, silnejsie s multilinkom smerom k sportovejsiemu prejavu.
Vcelku logicky krok, nie? Kto chce tvrde auto bez vykonu?
Avatar - Floyd
11. 11. 2017 19:18
OT: Škoda Kodiaq už je Autem roku 2017
Pánové, byl jsem dnes na jedné lokální automobilové výstavě, no řeknu vám lidí jako psů, hlava na hlavě, kam se na to hrabe Autoshow nebo Auta na náplavce, no a jak si tak procházím exponáty, ejhle, na Škodě Kodiag už jsou nálepky Auto roku 2017 v České republice. Žádný Kandidát či něco podobného, rovnou a natvrdo. Takže jak říká klasik: Modří už vědí >:D >:D >:D
Avatar - Floyd
10. 11. 2017 23:44
Re: kdo nikdy nezklame
Tak kterou sejmeš prvni? Machalovu? >:D >:D >:D
10. 11. 2017 13:44
Re: Znovu a opět...
Pavle, prostě nemůžete napsat, že textu nevěříte, pokud jste s autem nejel. Já taky netuším, jak jezdí karoq na osmnáctkách a víceprvkem, protože jsem s ním jednoduše nejel. Auto tady máme do čtvrtka, pojďte se svézt,
Machi
Avatar - Hammunasakra
10. 11. 2017 13:26
Re: Znovu a opět...
Což je veledůležitá zmínka = která v textu chybí :-)

17˝ je asi maximum který vůz snese ;-)
10. 11. 2017 13:24
Re: Znovu a opět...
Jaká jste měl kola Pavle? Testované zimní sedmnáctky můžou udělat velký rozdíl...
14. 11. 2017 13:34
ta vasa skodovka.....
myslim si,ze vas a celu redakciu skodovka nemoze nikdy sklamat.............
13. 11. 2017 12:57
Re: "Konkurence"
Ten test jsem tady dal tehdy také já ;-) A v pohodě, chápu :yes:
Avatar - Jaros71
13. 11. 2017 11:23
Re: Zhrnovacka...
Ano Tiguan lepší i hezčí je , taky je o něco větší a ještě dražší..
Interier Tiguanu je lepší o třídu.
Škoda cenu dost přepálila , podobně jako VW !
13. 11. 2017 10:33
Re: "Konkurence"
:yes: Také sem dám odkaz na anglické stránky s tím, že anglicky mluví kde kdo. U youtube holt není vidět, na co klikáš. Vím, že tu byl nedávno odkaz na test ze stejného zdroje. Podruhé v relativně krátké době; udělal jsem si čas, těšil jsem se na zajímavý test a pak polština. :-) Takže jsem byl trochu nabručený. Promiň ten tón.
Avatar - white label
12. 11. 2017 22:16
Re: T-Roc
A další, kde Ondra (bývalý redaktor a.cz) na Krétě s obří stodolou, co umí i driftovat.
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
12. 11. 2017 20:38
Re: Za tu cenu nesmysl
SUV sou hlavně blbý = proti normálnim autum ;-)

A v celkovejch nákladech snad bez výjímky = nejen horší ale nákladově = dražší

Což je mj daný právě tou nevhodnou konstrukcí = z principu je větší spotřeba, namahání brzd i dalších dílů podvozku jak správně zmiňuješ. Prostě těžiště je s.ině. Smysl maj i karbonový střechy a plastový díly karoserie = tak masově přecházíme na SUV >:-[]

Většinu srovnávaček kombi vs SUV provyhrál ve většině parametrů typ = kterej se šíří snad rychlejš než mor = a to v době kdy [odkaz] :-)
Avatar - Hammunasakra
12. 11. 2017 20:13
Re: Za tu cenu nesmysl
Já bych to jako zas takovou výjímku neviděl = s trochou nadsázky naopak = ceny mi přijdou víceméně stejný [odkaz] [odkaz]

Celkový provozní náklady bude mít nižší Sup = víceméně shodný pořizovací ceny sou maličko nezvyklý
Avatar - _Karel_
12. 11. 2017 17:01
Re: Za tu cenu nesmysl
Správná poznámka, nicméně - je to zajímavé (ta shodná cena Superbu a Kodiaqa).
Avatar - _Karel_
12. 11. 2017 16:24
Re: Za tu cenu nesmysl
To je docela zajímavá výjimka. Nic víc. Kodiaq Style má o něco chudší výbavu, ale i tak je to dost malý cenový rozdíl.
12. 11. 2017 16:16
T-Roc
Ještě jeden testík, tentokrát VW T-Roc 2.0TSI DSG (v češtině)

[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
12. 11. 2017 13:34