Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Emel
1.6TDI byl s přehledem nejhorší motor v Octavii, že by se přece jen podařilo ho spolu se 7DSG umravnit? No, možné je všechno.
Poznat Atecu od Karoqa... to snad podle zadních světel nemůže být problém, ne?
Poznat Atecu od Karoqa... to snad podle zadních světel nemůže být problém, ne?
Jako když se spojí nejhorší motor s nejhorší převodovkou, tak výsledek bude OK? Tady neplatí "-" x "-" = "+" 1.6TDI jsem ochotný akceptovat pouze v kombinaci se 6°MT. Karoq mi dává největší smysl s 1.5TSI + MT, popř. 2.0TDI.
Presne to mi napadlo. 1,6TDI je bezpochyby najhorší motor v aktuálnych Škodovkách (no dobre, ešte je tu litrová atmosféra), ale tu je v cajku, pretože je skombinovaný so sedemstupňovým DSG, čo je opäť najhoršie hodnotená verzia DSG koncernu. Fakt to asi autor myslel tak, že dve negatíva spolu dajú pozitívum. >:-[]
Joky
je zdejší redakce ..... koukám se z okna jak osazují nové lampy veřejného osvětlení....
každou jsem si pojmenoval jedním z redaktorů....
každou jsem si pojmenoval jedním z redaktorů....
wakantanka
Ďekujem generále ... tak sme se konečně dočkali ! >:D >:D >:D
PS: Kedy nejaká nová Škodovka testovaná na tomto webe sklamala?
PS: Kedy nejaká nová Škodovka testovaná na tomto webe sklamala?
Tak třeba ve srovnáváku Yeti vs. ASX >:-[] To bylo opravdu nečekané! :-(
Nová myslená ako nový model. :-) Predsa len Yeti či ASX tu spolu súperili povedzme v pokročilom veku svojho modelového života, resp. ten Yeti už na konci bez priameho nástupcu, tak mohla odznieť aj kritika. :-)
Loptos
Dobry den pan ridic, kolik ste jel? Nevim nevidim na rychlost protoze ve skodofce jim trochu kape na karbid! :no: :-O
melonsvk
...v malom aute za 530tis. s litrovym chudakom pod kapotou je automaticka klima a tempomat, no to je sokujuce! Ktory iny konkurent to ma?! :-|
Teď jsem si pár aut konfiguroval... tak jako zajímavost: za tempomat se připlácí třeba u Focusu ST, za automatickou klimu třeba u Opelu Insignia až do výbavy Dynamic včetně.
Nebo to byla řečnická otázka :-) ?
Nebo to byla řečnická otázka :-) ?
Miesas hrusky s jablkami. Obyc Focus v plnke s 1.5 EB stoji 450tis. a mas tam daleko lepsiu vybavu. A snad nechces porovnavat o triedu vacsiu Insigniu s Karoqom 8-s
A Karoq vs Focus je dobré porovnanie? Navyše keď ceny Focusu výrazne padli, lebo sa čaká na nástupcu? Keď už porovnávať tak porovnateľné aspoň v rámci segmentu. Karoq vs Ateca vs T-Roc, vs. ASX vs QQ, Kadjar atď.
Jen říkám, že absence automatické klimy nebo tempomatu mě nezaráží ani u výrazně dražších aut. Focus taky není přímý konkurent. Mohli bychom se dívat, jestli má autoklimu v základu třeba Tucson a tak (nemá), ale to nebyla pointa.
Ja som nevravel o zaklade, ale o aute za 530tis.
Tuscon za 530tis kupis bezproblemov so vsetkym vyssie uvedenym + nieco navyse. ;)
Tuscon za 530tis kupis bezproblemov so vsetkym vyssie uvedenym + nieco navyse. ;)
No nekoupíš, nejlevněji Tucson Trikolor 1.6GDI za 595t. Ale to fakt nebyla pointa.
Ok, to je jedno, Tuscona Best of Czech + Traveller paket mas uz za 530. Z normalneho cennika si v Hyundai snad nikto nikdy nic nekupil.
Pointa mojho prispevku bola ta, ze uplne bezna vybava v danej triede za danu cenu bola vyzdvihovana ako neviemaka vyhoda. Nic viac, nic menej. ;-)
Pointa mojho prispevku bola ta, ze uplne bezna vybava v danej triede za danu cenu bola vyzdvihovana ako neviemaka vyhoda. Nic viac, nic menej. ;-)
Jop, máte pravdu, sorry... k akčnímu Best of se dá koupit paket, tahle kombinace mi unikla :-) . Holt Tucson není moje krevní skupina...
Aco treba ze Fabie, Rapid, Octavie nemaji v zakladu tempomat (Octavie ma jenom omezovac) a vetsina ostatnich automobilek ma tempomat v zakaldu.
Treba takovy Renault ma Tempomat v zakladu u Clia, Captur, Megane, Kadjar.
Treba takovy Renault ma Tempomat v zakladu u Clia, Captur, Megane, Kadjar.
Většina? Které konkrétně?
Netvrdím že znám ceníky tak do detailu, konec konců, jednou už jsem se dneska nechal nachytat na švestkách... ale koncernové značky vč. VW ho nemají, Astra ani Focus taky ne, Mazda taky ne...
Netvrdím že znám ceníky tak do detailu, konec konců, jednou už jsem se dneska nechal nachytat na švestkách... ale koncernové značky vč. VW ho nemají, Astra ani Focus taky ne, Mazda taky ne...
Nie je to jedno? Tak si ho proste priplatis. Je tam (snad) ta moznost.
Smutne by to bolo pri pevnych vybavach, keby si kvoli tempomatu musel napr. do Style >:-[]
Smutne by to bolo pri pevnych vybavach, keby si kvoli tempomatu musel napr. do Style >:-[]
Základ nebo příplatek je tak nějak jedno, záleží na konečné ceně a co za ni dostanu. Stejně dnes hrají prim různé pakety. Spíš by Škodovka mohla montovat tempomat z VW s ovládáním na volantu, kde lze přidávat po krocích o 10 km. Mnohem pohodlnější, než ten starej s další páčkou. Vůbec nechápu, proč má VW (minimálně) 3 tempomaty - starej (přežívá u Škody a Seatu), na MF volantu (VW) a úzkou páčku (Audi). Možná je toho víc, ale tohle je zkušenost s aktuálními modely (Golf, Octavia, Leon, A3). Ta výhoda z intuitivního ovládání ať vyfasuju z půjčovny cokoli je pryč.
Je jich ještě víc (Škoda používá [používala?] například verzi bez samostatné páčky, kdy je ovládání integrované do páčky blinkrů/ dálkových). A co, že má Audi úzkou páčku; to je úplně jedno. Někdy se liší jejich logika (např. mezi Audi a Porsche) a to je horší (třeba v noci, když na ni nevidíš, je to sranda). Je to jen kus plastu a nějaký přepínač. Tempomat může být klidně stejný (a v rámci nižší střední by měl být stejný). Intuice pak není o zvyku. Intuitivní například je, když se pohybem nahoru zvyšuje nastavená rychlost. Nahoru = zvětšit nám dává smysl, navíc to kopíruje pohyb ručičky typického rychloměru a tedy i značky pro nastavenou rychlost (u páčky vlevo).
Tou malou páčkou myslím, že je to jiný typ s jiným ovládáním. Přitom to u VW na volantu mi přijde o parník lepší než než tohle u Audi. Ale pořád to není nic proti Hyundai,, tam jsem se divil, proč to nedrží rychlost, když svítí zelená ikona. A on je to jen standby režim, aktivní je pokud tam je ještě napsáno "set". Nevím, jestli to tak má ještě někdo, ale bylo to to nejhorší, co jsem zatím viděl. A to jsem v půjčovnách nafasoval už pěkných pár značek a modelů.
jagprg
je Karoq vazne o tolik lepsi auto nez Jaguar F-pace, ze ma skoro 5 hvedz a Jaguar jen tri? viz nedavny test.. >:D
Otázka má spíš slovy klasika znít: Neni to málo Martine Machalo? >:D
A odpověď: Na tak blbej motor je = to fakt moc :-|
A odpověď: Na tak blbej motor je = to fakt moc :-|
Tenhle test je vrchol zdejšího odpadu:( A ta zmínka o DSG, to už je moc i na můj vkus. 6 rychlostní mokrý DSG fungovalo dobře jenom v R36. Jediná použitelná DSG je DG500, všechno ostatní je podprůměr.
Je to jiná třída, takže poměřování F-Pace vs Karoq ne...ale že by mu tady natrhl zadek Kodiaq, na to vem jed!
Dobrý den, s F-Pace se doporučuju svézt. Nejlíp se vznětovou verzí. To se opravdu hodně nepovedlo...
Machi
Machi
Ano, doporučuji se s ním svézt...i na 22" kolech dokáže ukázat komfort. Nikdy bych si ho nekoupil s 2,0d, ale hodnocení nechápu. Zkuste se svézt s přímou konkurencí.
Do prémie 4R v naftě neberu.
Do prémie 4R v naftě neberu.
ja som mal na pol dna obe verzie - ten dvojliter fakt nie je ziadna tragedia - jazdil som okresky okolo: Cestlice, Krenice, Ricany a celkom fajn auto! Trojliter samozrejme rozdiel, ale mal velke kolesa ( zvladal to ). Dokonca teraz som cital test na Velar, kde sa mierne stazuju, ze zial nejazdi to tak dobre ako jeho zaklad - cize F Pace....
:-!
:-!
pokiaľ sa nemýlim tak webpaja ho má >:D dosť blbé doporučenie >:D
Dobry den, F-pace vyzkouseno mam (25000km).. Mam dojem, ze oproti konkurence je to velmi povedene auto.
webpaja
...jednoduše textu nevěřím. Nevěřím už kvůli tomu, že jsem jel Karoq v multilinkem vzadu a obecně tedy u relativně malého SUV NELZE skloubit komfort s jistotou tak, jak to umí auta o jednu či dvě třídy výše.
Karoq se na nerovnostech natřásá a neustále dává najevo po čem jede. Akusticky podvozek rušit nebude, ale z hlediska pohodlí jako takového to rozhodně není taková sláva, jakou se nám opakovaně snaží redakce nalhat.
Auto jinak zatáčí příjemně, nechá se poměrně přesně vést a nepůsobí dojmem, že by se mělo rozžvýkat už ve druhém vinglu několika po sobě jdoucích zatáček.
Mimochodem doporučuji, abyste přestali používat hodnocení pomocí hvězdiček. Používáte je spíš podle nálady redaktora po středeční noci doma. Dala/dám taky, nedal/nedám nic.
Znovu opakuji, že překrucováním reality škodíte hlavně Škodě a jejím výrobkům, jelikož i technicky slabší jedinci musí poznat jasný rozpor mezi tvrzení ACZ a realitou
:-! :-!
Karoq se na nerovnostech natřásá a neustále dává najevo po čem jede. Akusticky podvozek rušit nebude, ale z hlediska pohodlí jako takového to rozhodně není taková sláva, jakou se nám opakovaně snaží redakce nalhat.
Auto jinak zatáčí příjemně, nechá se poměrně přesně vést a nepůsobí dojmem, že by se mělo rozžvýkat už ve druhém vinglu několika po sobě jdoucích zatáček.
Mimochodem doporučuji, abyste přestali používat hodnocení pomocí hvězdiček. Používáte je spíš podle nálady redaktora po středeční noci doma. Dala/dám taky, nedal/nedám nic.
Znovu opakuji, že překrucováním reality škodíte hlavně Škodě a jejím výrobkům, jelikož i technicky slabší jedinci musí poznat jasný rozpor mezi tvrzení ACZ a realitou
:-! :-!
Jaká jste měl kola Pavle? Testované zimní sedmnáctky můžou udělat velký rozdíl...
Což je veledůležitá zmínka = která v textu chybí :-)
17˝ je asi maximum který vůz snese ;-)
17˝ je asi maximum který vůz snese ;-)
Sedmnáctky jsou v textu zmíněny poměrně jasně, myslím, že dokonce dvakrát.
No a? :-|
To podstatný = je viz třeba jen pája že na větších kolech s multilinkem auto nefunguje = to zmíní slušnej testér. Výmluvu MM že to neví = fakt neberu. Vim to i já ;-)
To že základ snad fakt jezdí normálně a příplatky přinášej zhoršení = to je slušná absurditka :-)
Další téma je že verze se zřejmě nejhoršim motorem = má 4,5 *
To podstatný = je viz třeba jen pája že na větších kolech s multilinkem auto nefunguje = to zmíní slušnej testér. Výmluvu MM že to neví = fakt neberu. Vim to i já ;-)
To že základ snad fakt jezdí normálně a příplatky přinášej zhoršení = to je slušná absurditka :-)
Další téma je že verze se zřejmě nejhoršim motorem = má 4,5 *
Dobrý den, u článku, kde se srovnávala Octavia s i30 jsme spolu diskutovali o vylepšení bodového hodnocení na vážený průměr dle typu auta. Zde by to bylo obvzláště vhodné. Přemýšleli jste o tom ?
18" a znovu opakuji víceprvek. Tedy zadní náprava neodskakovala a hezky kopírovala povrch. Stejný styl jízdy s vlečkou bude o řád horší.
A nedovolil bych si napsat, že je zaznamenatelný rozdíl mezi Atecou a Kodiaqem.
Interiér je akceptovatelný ve dvoubarevném provedení, navi pak ve většině parametrů neztrácí ani na prémii.
A nedovolil bych si napsat, že je zaznamenatelný rozdíl mezi Atecou a Kodiaqem.
Interiér je akceptovatelný ve dvoubarevném provedení, navi pak ve většině parametrů neztrácí ani na prémii.
Pavle, prostě nemůžete napsat, že textu nevěříte, pokud jste s autem nejel. Já taky netuším, jak jezdí karoq na osmnáctkách a víceprvkem, protože jsem s ním jednoduše nejel. Auto tady máme do čtvrtka, pojďte se svézt,
Machi
Machi
Nemám problém zajet do vedlejšího šourůmu. Jestli 17" s vlečkou jezdí lépe než 18" s multilinkem, tak nevím na co tam dražší verzi dávají.
V úterý se mohu klidně vpodvečer stavit.
V úterý se mohu klidně vpodvečer stavit.
Se máš >:D Taky bych se stavil >:-[]
OK. Komunardů 42, zde na mě telefon: 775/61 92 63. Je to bývalý areál holešovického pivovaru, pokud dojedete autem, zaparkujte v areálu, vjezd je z ulice U průhonu. Pak Vám dám kartičku na výjezd,
Machi
Machi
Jste docela střelec dá do diskuze telefon >:D Pořád se tu potulují všemožné existence.... Aby vám Škodabijec Holden nevolal ve 3 ráno....
Mívám to v nabíječce dole v baráku:) Tak jako, úplně klidnej z toho taky nejsem, ale telefon mám normálně v kontaktech v emailu a taky se mi zatím nic nestalo...
>:-[] Jen přátelské varování..... někdy se tu zjeví opravdu zvláštní individua >:D
Ozzmane, zklamal jste mě. Máte slíbené lízátko a hned je příspěvek vstřícnější. Takhle rychle prodejný ?
Ale notak. Být slušný neznamená být vstřícnější. Bavíme se v tomto vlákně mimo téma testu - o zveřejnění telefonu. Pokud vím, s panem Machalou i když vždy nesouhlasím, tak diskutuji slušně. Své pochybnosti o hodnocení jsem mu napsal také. Pokud se mi něco nelíbilo, řekl jsem to vždy a slušně. Ale nebudu se tu hádat o výsledku testu Karoqu, když jsem s tím autem nejel, ani v něm neseděl. Nebo co vám vadí ? A opravdu to není za příslib jízdy, tu mohu vykonat v jakémkoliv dealerství..
Martine, nebudeš se zlobit, že tady telefon narozdíl od tebe nevyvěsím? >:-[]
P.S.: číslo mám, smaž to.
P.S.: číslo mám, smaž to.
To je novej originální přístup konstrukce aut = základní modely komfortní podvozek dražší naopak >:-[]
Toto nie je argument. Je nesporný fakt, že to isté auto (Octavia, Leon atp.) v lacnejšej verzii s vlečkou vzadu jazdí horšie, ako ten istý model s multilinkom (je tvrdšie, uskákanejšie, menej komfortné a horšie kopíruje povrch cesty a vyporiadava sa s nerovnosťami). Skúsenosti s uvedenými autami s rôznymi podvozkami tu má x ľudí a Karoq na tej istej platforme MQB bude ťažko výnimkou. Preto tvrdiť, že relatívne krátky Karoq s torzkou vzadu jazdí pohodlne, prepáč, to je len ťažko uveriteľné. Pridaj k tomu tvrdenia o dobrom dojme z 1,6TDI (ako jedného z najhorších motorov koncernu) a z 7° suchej DSG (opäť asi najhoršia DSG koncernu), potom sa nediv, že Ti (trochu skúsenejší) čitatelia neveria.
Nemam prejdene tieto SUV, kedze ma nezaujimaju, ale to co pises nie je celkom pravda.
Staci vymenit kombinaciu tlmice + pruzina, pripadne este ine stabilizatory a bude to uplne ine auto. Tak ine, ze ho nezpoznas.
Na zavodnicke som si presiel asi 6 variaciami podvozku a rozdiely boli ohromne. Jeden by neveril ako pohodlne dokazalo byt auto na tlmicoch s dlhym zdvihom, spravnym odporom a dobre odhadnutymi progresivne vynutymi pruzinami.
Druha vec je, ze uplne inak naladis auto s liatinovou ozrutou skloneou vpred a uplne inak s celo hlinikovym motorom sklonenym vzad. Este inak ak jedno bude top verzia a ty (z nejakeho dovodu) budes chciet aby jazdila "sportovejsie"...
Staci vymenit kombinaciu tlmice + pruzina, pripadne este ine stabilizatory a bude to uplne ine auto. Tak ine, ze ho nezpoznas.
Na zavodnicke som si presiel asi 6 variaciami podvozku a rozdiely boli ohromne. Jeden by neveril ako pohodlne dokazalo byt auto na tlmicoch s dlhym zdvihom, spravnym odporom a dobre odhadnutymi progresivne vynutymi pruzinami.
Druha vec je, ze uplne inak naladis auto s liatinovou ozrutou skloneou vpred a uplne inak s celo hlinikovym motorom sklonenym vzad. Este inak ak jedno bude top verzia a ty (z nejakeho dovodu) budes chciet aby jazdila "sportovejsie"...
Na druhou stranu se i torzka dá naladit spíš do komfortu, akorát je pak problém, že je to podstatně víc na úkor agility, než u multilinku.
Na třetí stranu když je torzka u stejnýho vozu komfortnější než multilink je něco hodně špatně :-)
Preco?
Slabsie motorizacie naladis na plavnost jazdy, silnejsie s multilinkom smerom k sportovejsiemu prejavu.
Vcelku logicky krok, nie? Kto chce tvrde auto bez vykonu?
Slabsie motorizacie naladis na plavnost jazdy, silnejsie s multilinkom smerom k sportovejsiemu prejavu.
Vcelku logicky krok, nie? Kto chce tvrde auto bez vykonu?
Vtipný :yes: >:D
Jinak viz webpaja 13:16 :-!
Jinak viz webpaja 13:16 :-!
Je to uplne bezny pristup u mnohych znaciek.
Kedze nie si schopny odpovedat, nema diskusia s tebou ziaden zmysel ;-)
Kedze nie si schopny odpovedat, nema diskusia s tebou ziaden zmysel ;-)
Zkus si aspoň nevymejšlet = je to naprosto na houby přístup = když podvozek základního modelu s torzkou = funguje líp než dražší verze s multilinkem ;-)
Zvládneš odpovědět? :-)
Zvládneš odpovědět? :-)
A kdo chce tvrdé auto s výkonem? Naladit podvozek není sranda, záleží jak se stím automobilka popere, u auta typu Kodiaq nebudu hledat tvrdý sportovní podvozek a je jedno jestli má 100 nebo 200 koní, jezdit s ním zatáčky na limitu nikdo nebude...
Multilink se dá naladit univerzálněji, protože je z principu všestrannější. U torzky si musí výrobce dobře rozmyslet, jestli bude preferovat spíš komfort.
Ale nikoli u stejné motorizace, takže zrovna u výkonově nejslabší motorizace (s automatem) bych se naladění s preferencí komfortu nebránil.
Neméně důležitá informace je, jaký měl motor. Pak drobnosti jako tažné, panoramka a kdo ví, co ještě. To ovlivní, jaký podvozek konkrétní kus dostane. A předpokládám, že i Karoq, jako jiné modely Škody, má v nabídce snížený podvozek. Jinde mají i zvýšený, ale ten u SUV možná nebude.
No podle jiných zdrojů než je v těhle věcech fakt neobjektiVWní ACZ je to typická vlastnost Karoqu = na větších kolech se chová.. jak popisuje pája
Možná pomůže DCC = to ale zatim neni v nabídce
Opakovaná je i zmínka o problémový směrový stabilitě ve vyšší rychlosti. Pamatuju test kde autor doporučuje 16˝ = ty se u nás snad ani nebízej
Pokud takovýhle auto v nejhorší verzi = s nejhoršim motorem = dostane 4,5 * = kolik hvězd dát lepšim verzim? :-)
Možná pomůže DCC = to ale zatim neni v nabídce
Opakovaná je i zmínka o problémový směrový stabilitě ve vyšší rychlosti. Pamatuju test kde autor doporučuje 16˝ = ty se u nás snad ani nebízej
Pokud takovýhle auto v nejhorší verzi = s nejhoršim motorem = dostane 4,5 * = kolik hvězd dát lepšim verzim? :-)
Já si nemohu pomoct, ale tohle umí docela dost dobře skloubit Kuga... otázkou je, jestli je to stejná kategorie, ale z vněších rozměrů by se dalo s přimhouřením oka tvrdit, že ano.
Karoq jsem nejel, ale test vyznívá více negativně, než výsledné hodnocení.
Karoq jsem nejel, ale test vyznívá více negativně, než výsledné hodnocení.
Vážený průměr dle typu auto? Připomeňte mi to prosím...:) Teď se úplně nechytám...
Díky,
Machi
Díky,
Machi
Ano, diskutovali jsme o hodnocení, které je jednotné a díky pár litrům v kufru navíc třeba vyhraje méně řidičské auto při rozstřelu hothatchů, nebo naopak díky lepšímu zrychlení vyhraje menší a méně variabilní MPV.
Navrhoval jsem proto vytvořit v jednotlivých kategoriích váhy dle typu auta. U HH to třeba bude ovladatelnost, pružnost, a menší váhu dostane třeba prostor v kufru, nebo velikost navigace. Klasický výpočet váženého průměru.
U dálničního korábu taktéž bude asi důležitější upřednostnit prostnornost, komfort, namísto ostrého průjezdu zatáčkami.
Auto do města pro 1-2 lidi - ovladatelnost a pružnost či komfort, než maximální rychlost a prostornost na zadních sedačkách.
Tyto kategorie by bylo dobré po složení hlav v redakci zformulovat a pak používat. Nynější systém hodnocení je nastaven tak, že vyhraje největší univerzál, což v některých kategorií není vždy potřeba. Takového Karoqa by pak porazil obyčejný hatchback, nebo kombik, přitom ve své kategorii má Karoq plusy.
Navrhoval jsem proto vytvořit v jednotlivých kategoriích váhy dle typu auta. U HH to třeba bude ovladatelnost, pružnost, a menší váhu dostane třeba prostor v kufru, nebo velikost navigace. Klasický výpočet váženého průměru.
U dálničního korábu taktéž bude asi důležitější upřednostnit prostnornost, komfort, namísto ostrého průjezdu zatáčkami.
Auto do města pro 1-2 lidi - ovladatelnost a pružnost či komfort, než maximální rychlost a prostornost na zadních sedačkách.
Tyto kategorie by bylo dobré po složení hlav v redakci zformulovat a pak používat. Nynější systém hodnocení je nastaven tak, že vyhraje největší univerzál, což v některých kategorií není vždy potřeba. Takového Karoqa by pak porazil obyčejný hatchback, nebo kombik, přitom ve své kategorii má Karoq plusy.
Třeba u těch hot-hatchů se o to snažíme. Přesně z toho důvodu, jak píšete, aby nevyhrálo auto jenom díky tomu, že má velký kufr. Což by byl nesmysl. Tedy třeba v tomhle konkrétním případě ne že bychom kufr neznámkovali, ale pokud je tam velký rozdíl, horší hot-hatch to neslízne tak, jak by tomu bylo u testu kombíků. Prostě známky co nejvíc přiblížíme a nůžky naopak rozevřeme třeba v kategorii řízení.
Kromě toho, těchto případů zase tolik není. Většinou máme ve srovnávacích testech spíš normálnější auta, na která univerzální tabulka celkem pasuje,
Machi
Kromě toho, těchto případů zase tolik není. Většinou máme ve srovnávacích testech spíš normálnější auta, na která univerzální tabulka celkem pasuje,
Machi
Nonsens
dať za vcelku všedné auto s priemerným motorom milión poctivých slovenských je priveľa.
Devil007cz
- Bile cislice na bilem pozadi, kdo to ma cist a koukat se na to (velke minus)
- Kovove zavirani dveri (kdyz clovek sedi vevnitr), ktere s k autu, kde nektere kombinace dosahuji 800+ tisic neslusi absolutne. Konkurence umi lepe.
- K vyplnim dverim, ktere zacinaji lezt pod prumer, radsi ani nemluvit.
P.S. mel jsem nekolim desitek kilometru zkusebni jizdu s Karoq 1.5TSI DSG a podvozek byl celkem mekkce nastaveny a to auto bylo na 18". Az mozna moc, protoze pri nekolik pricnich vymolech na ceste to dost houpalo. Na muj vkus az moc a nedovedu si predstavit delsi cestu na D1.
Je videt, ze Skodovka Karoqa naladila od motorizace k motorizaci velmi individualne, takze pokud nekdo chce, radim se projet primo se stejnou motorizaci a koly.
- Kovove zavirani dveri (kdyz clovek sedi vevnitr), ktere s k autu, kde nektere kombinace dosahuji 800+ tisic neslusi absolutne. Konkurence umi lepe.
- K vyplnim dverim, ktere zacinaji lezt pod prumer, radsi ani nemluvit.
P.S. mel jsem nekolim desitek kilometru zkusebni jizdu s Karoq 1.5TSI DSG a podvozek byl celkem mekkce nastaveny a to auto bylo na 18". Az mozna moc, protoze pri nekolik pricnich vymolech na ceste to dost houpalo. Na muj vkus az moc a nedovedu si predstavit delsi cestu na D1.
Je videt, ze Skodovka Karoqa naladila od motorizace k motorizaci velmi individualne, takze pokud nekdo chce, radim se projet primo se stejnou motorizaci a koly.
Za tuto cenu je skandální mít výplně dveří z tvrdého bakelitu...
NEPŘÍJEMNÉ A ŠKAREDÉ..
Takhle hrozný nebyl ani Favorit před 30 lety !! 8-s
NEPŘÍJEMNÉ A ŠKAREDÉ..
Takhle hrozný nebyl ani Favorit před 30 lety !! 8-s
kaiserlábus
tím méně se mi líbí ! Jednu lež jsem v tom článku zaznamenal, oktávka dlouhý kvalty vs otáčky při 5kvaltu, Jenom blb si může dát k 1.6D automat, na ten motůrek se musí opatrně jak na skutečnou "16". >:-[]
Opatrne, to je vtip.
Napriklad cilovka pro zenu, je ten automat k tomu motoru idealni nez s 5 kvaltem hledat vhodny prevodovy stupen neustale. Nevidim v tom problem, pokdu bude automat naladeny s touto motorizaci drzet otacky lehce vice nez u dvoulitru. Navic automat pro velkou cast zen lepsi volba, nez aby zmatkovala v provozu razenim. Aspon se muze vice venovat rizeni.
Napriklad cilovka pro zenu, je ten automat k tomu motoru idealni nez s 5 kvaltem hledat vhodny prevodovy stupen neustale. Nevidim v tom problem, pokdu bude automat naladeny s touto motorizaci drzet otacky lehce vice nez u dvoulitru. Navic automat pro velkou cast zen lepsi volba, nez aby zmatkovala v provozu razenim. Aspon se muze vice venovat rizeni.
Nevím jestli jsi to četl, ale ten automat kvůli zrychlení podřadí 2 stupně a točí 4500 8-s
Moc, by jsi nám všem pomohl, kdyby jsi ženu nepouštěl za volant, děkuji. >:D
Moc, by jsi nám všem pomohl, kdyby jsi ženu nepouštěl za volant, děkuji. >:D
popravde ked vidim denne 30 kuskov vitary tak uz mi to tiez pride kusok "okukane".. to iste tucson alebo golfik... su to pekne vozy ale ked uz ich vidis vsade je to kusok fakt nuda uz... ceed ani nevravim... je vsade..... uz ho ani nevnimam.... v poslednom case sa u nas rozmnozili tie dvojfarebne yarisy... spociatku sa to tiez cloveku zda ako jedinecne ale ked vidis uz na ulici 4 dvojfarebne yarisy tak uz to zacina byt fakt az kusok ako vtip... ale chapem ok... :-)
Tak ten dvoubarevný Yaris se moc nepovedl. Rozumím záměru stylisty, který chtěl pomocí dvoubarevnosti zakrýt nepodařený tvar C sloupku. Není to také první pokus. Ale tentokrát to doopravdy zazdili. ;-\
pritom klasicky jednofarebny ( napr cely cerveny ) je daleko krasi .. ale chapem.. styl nepusti.... yaris sa uz takto tiez snazi hrat na styl... akurat je to kusok vtipne ked vidis bordovo cierny yaris na uzkych 14tkach a z neho vystupi nejaka ta stara pani... ach jo... pritom prvy a druhy yaris bol este docela "unisex auto" .... ale ten novy to je ozaj damska zalezitost .. k tomu teraz tie nove dvojfarebne kasne a zadne mpv mega-kukadla ... to je fakt uz cista damska jazda.. pride mi ze aj corsa ( co bolo vzdy kusok aj babske auto ) uz dnes tolko nehra na zenske ako prave yaris... ten zadny c stlpik je nielen nepodareny pri pohlade zboku.. ale aj vyhlad sikmo vpred z kabiny je v yarise mizerny co si vsimnes hned ked do neho nasadnes... takato mpv kasna je proste v malom aute nezmysel ... a aj nove rio uz na to prislo... ktore uz konecne vyzera ako normalne male auto a nie nejake vajcoidne nafuknute mpv s prednym stlpikom kdesi az nad kolesom...
Máš pravdu. Jednobarevný je fajn. Máme vínově červeného. Barva se moc povedla i kvalitou. Máme ho již 5 roků, ale metalíza a lesk je pořád perfekt. Co se týče C sloupku, pořád jsem si na něj nezvykl. První 2 generace byly stylově moc povedené. Od toho 2012 s tím novým C sloupkem, který měl posunout Yaris do MPS třídy, a který se asi jinak řešit nedal. Po FL pro Evropu a US s tou šílenou maskou chladiče to totálně, alespoň u mě, zazdili. Píši schválně, že v Evropě a v US, protože jinde ve světě mají tu masku chladiče jinou.
Pradědo. s tím autem ti to nevyšlo, ale ten sloup si minul na milimetry. :yes: >:D ;-)
[odkaz]
[odkaz]
_Teddy_
Tak sa na to pozrime:
- patlaci multimedialny system (uz len za to bych dal hviezdu dole!)
- palubka a dvere - samy tvrdy plast
- autobusacky posed a autobusacky volant
- zebra na stredovom paneli a'la prvy auris
- spotreba ako o dve triedy vacsie auto (naco potom diesel?)
- dynamika? cit.: "asi to j(e)de"
- po sklopeni sedadiel obrovsky schod
- cena v zaklade s 3hrnkom vyse pol melona
Toto je za 4 a pol hviezdy??? No vy ste dnes ale vtipni!
Podla mna prave tato verzia nema vobec zmysel. Naco diesel co mi zerie jak benzin? Ked uz Karoq, tak radsej s 1.5TSI/110kW. Cena nizsia, spotreba +/- rovnaka, dymamika lepsia. Niet co vahat...
- patlaci multimedialny system (uz len za to bych dal hviezdu dole!)
- palubka a dvere - samy tvrdy plast
- autobusacky posed a autobusacky volant
- zebra na stredovom paneli a'la prvy auris
- spotreba ako o dve triedy vacsie auto (naco potom diesel?)
- dynamika? cit.: "asi to j(e)de"
- po sklopeni sedadiel obrovsky schod
- cena v zaklade s 3hrnkom vyse pol melona
Toto je za 4 a pol hviezdy??? No vy ste dnes ale vtipni!
Podla mna prave tato verzia nema vobec zmysel. Naco diesel co mi zerie jak benzin? Ked uz Karoq, tak radsej s 1.5TSI/110kW. Cena nizsia, spotreba +/- rovnaka, dymamika lepsia. Niet co vahat...
Asi tak. Ono asi Karoq v správnej konfigurácii nebude zlé auto, ale ak by som mal vybrať najhoršiu verziu, asi by to bola 1,6TDI + 7°DSG, notabene za skoro 900t. Koľko by potom dostal 1,5TSI, alebo 140 kW TDI? 6 hviezdičiek? 8-s
Samozrejme ze to nie je zle auto. Ale 1.6TDI je podla mna najhorsia motorizacia z tych co sa tam montuju (1.0TSI, 1.5TSI, 1.6TDI, 2.0TDI). Prisambohu, to uz aj ten zakladny 3-valec ma viac zmysel, pre toho kto bude jazdit vacsinou len po meste...
Cenu nekomentujem. Ona pojde casom dole, a vieme ze skodovky sa nekupuju za to co je v cenniku (nastastie dodam, lebo kupit 1.0TSI s manualom a "ambition" za 20 tisic € by bolo na zbavenie svojpravnosti)...
Cenu nekomentujem. Ona pojde casom dole, a vieme ze skodovky sa nekupuju za to co je v cenniku (nastastie dodam, lebo kupit 1.0TSI s manualom a "ambition" za 20 tisic € by bolo na zbavenie svojpravnosti)...
No vidíš, a přesto dostala 4,5 hvězdy. Co pak ty ostatní? Ty mají pět hvězd jasných >:D >:D >:D
Casy kdy "na jednicku to umi buh a skoda..." se blizi. 6 hvezd z 5 moznych myslim klepe na dvere.
- Dotykový display má valná většina nejen mainstreamu
- Ano je to nešvar, ale nejen u škodovek
- Není pravda, v autě se sedí moc příjemně
- Neřeším
- Souhlas, spotřeba je vysoká. Za o litr víc jezdí šestiválce
- Dynamika neodpovídá požadavkům na palivo
- Myslím, že je možno dvojité dno
- Cena je taková, jakou snesou zákazníci
Ne, na 4,5* to není, ale obecnou optikou na pěkných 3,5* ano.
- Ano je to nešvar, ale nejen u škodovek
- Není pravda, v autě se sedí moc příjemně
- Neřeším
- Souhlas, spotřeba je vysoká. Za o litr víc jezdí šestiválce
- Dynamika neodpovídá požadavkům na palivo
- Myslím, že je možno dvojité dno
- Cena je taková, jakou snesou zákazníci
Ne, na 4,5* to není, ale obecnou optikou na pěkných 3,5* ano.
-autobusácký posed? To máš odkud?
-spotřeba jako o dvě třídy větší auto? Město+dálnice ve svižném tempu za sedm??? Čekal bys 4l?
Jinak souhlas s prvními dvěma body, zejména s dveřmi - ty výplně, to je trága.
-spotřeba jako o dvě třídy větší auto? Město+dálnice ve svižném tempu za sedm??? Čekal bys 4l?
Jinak souhlas s prvními dvěma body, zejména s dveřmi - ty výplně, to je trága.
Autobusácký posez zrovna ne, ale je to prostě SUV. Sedí se v tom jinak než v placatým autě. Seděl jsi v tom vůbec někdy?
V autě se sedí docela dobře , není ale nějak extra prostorné..prostě malé SUV.
CENA JE ZCELA MIMO REALITU.
Měla by být cca o 100-150 tis nižší..
2.0 TDI Style s 4*4 , s 9' displejem..ten je děsný , a panorama střechou s metalízou už jde na milion... 8-s
Navíc interier je takový průměr , ty plastové výplně dveří jsou možná dobré do Dacie za 200 tis..
Super je okopírovaná vychytávka z Mazdy CX5..roletka zavazadelníku , jenž se zdvíhá s otevřenými zadními dveři.. :yes:
CENA JE ZCELA MIMO REALITU.
Měla by být cca o 100-150 tis nižší..
2.0 TDI Style s 4*4 , s 9' displejem..ten je děsný , a panorama střechou s metalízou už jde na milion... 8-s
Navíc interier je takový průměr , ty plastové výplně dveří jsou možná dobré do Dacie za 200 tis..
Super je okopírovaná vychytávka z Mazdy CX5..roletka zavazadelníku , jenž se zdvíhá s otevřenými zadními dveři.. :yes:
No já v tom včera taky seděl a nesouhlasím. Posaz nízko, přední okno úzké jak kulometné hnízdo, volant úplně divně postavený, hodně nakolmo, já bych ho potřeboval víc našikmit. Výplň dveří laciná, plasty jakbysmet, všude černota. Image zlepšovala jen ta červená barva.
Pak jsem přesednul do Tiguanu a to byl o hodně lepší první pocit.
Pak jsem přesednul do Tiguanu a to byl o hodně lepší první pocit.
Ano Tiguan lepší i hezčí je , taky je o něco větší a ještě dražší..
Interier Tiguanu je lepší o třídu.
Škoda cenu dost přepálila , podobně jako VW !
Interier Tiguanu je lepší o třídu.
Škoda cenu dost přepálila , podobně jako VW !
3_diamanty
mailom na skusobnu jazdu Karoqu este tento pondelok ... bohuzial som bol v praci... kazdopadne asi to bude v kabine aj na ceste ako bezny osobak golfik octavka ( predosla yetina vyzerala uz na pohlad dobrodruznejsie a drsnejsie) .... takze asi nic prevratne co by clovek nejako musel skusat ... ale nam tych SUV pribuda ako hub po dazdi sila .. ale aspon su potom klasicke hatche uz zase o kusok "vzacnejsie" .. a popravde som fakt rad ze napriklad to auto ake mam ja nevidim na kazdom rohu.. pride mi ze aj sportagov a tucsonov a vitary uz vidim u nas viacej ako nejaku corsu polo alebo ibizu ...
Jste bohatý kraj >:-[]
Ale u Optimy jsem jich vídával dost. Překvapilo mě, jak vepředu byla spousta SUV a prémie, pak mainstream a mezitím jemně poseto favority, feliciemi a nezřídka i stopětkami. ;-)
Ale u Optimy jsem jich vídával dost. Překvapilo mě, jak vepředu byla spousta SUV a prémie, pak mainstream a mezitím jemně poseto favority, feliciemi a nezřídka i stopětkami. ;-)
u nas je to na parkovisku samy ceed yaris tucson... sem tam sviste... polo mam tu siroko daleko jediny.... sice este moj byvaly spoluziak ma cervene polo rocnik 2010 s 1,4 atmo.... ale uz par tyzdnov byvam inde takze uz neparkujeme "pri sebe" ...
u optimy najdes parkovat viac cayennov a X6-tiek ako nejake i10-tky alebo mazdy 2.. tak to proste je... mas tu velke vykyvy ... stredna vrstva celkovo tak nejak uz zanika ... a to vidno aj na autoparku
u optimy najdes parkovat viac cayennov a X6-tiek ako nejake i10-tky alebo mazdy 2.. tak to proste je... mas tu velke vykyvy ... stredna vrstva celkovo tak nejak uz zanika ... a to vidno aj na autoparku
praděda7
se ženským vysvětlilo, že až budou všichni jezdi v SUV, tak výhoda lepšího rozhledu a pocitu bezpečí zmizí jako loňský sníh. Co ale zůstane, jsou celkově vyšší náklady na zakoupení a provoz takového vozu. Vyhrají jen automobilky a ekofašisté si můžou jít hodit mašli... :-!
"Ekofašisté" však automobilkám limity na spotřebu nezvednou. Je nezajímá, jestli se lidé rozhodnou kupovat rozežranější auta. ;-) O to víc pak automobilka musí kouzlit, aby to nějak vyšlo.
Seabow
Pod sedem by to mohlo jit? No to by teda mohlo, mam o triedu vacssie SUV so 120 kW benzinom a dlhodobu mam 6,6 L. Aj keby palubak klamal o liter tak mi to pride dost dobre. Sedem L na nevelke SUV so 85kW dieslom a DSG mi pripada dost, viem celna plocha atd. ale zda sa mi to vela. Ak 1.5 TSI bude chodit za 7-8 L? tak mi nedava tento motor zmysel.
Somperle
No muze... uz len zvukom motora! ten 1,6 tdi je iny traktor oproti takej mazde ci hyundaiu !!! ale toto vas netrapi... zotrvacnik vytraseny po 100.000 km....
scadar
U auta za 900 tyček bych snad už přeci jen čekal a) aspoň 100kW b) (polo)kožený čalounění...
Futurista
Vidím test, v něm škodovka. Pak přečtu nadpis, vidím hvězdy, z toho už se jen utvrdím v autorovi, a jdu rovnou na diskuzi.
Další z řady s názvem "Od Machaly po Mičku, testy stojej za pi.ku".
Nebo se pletu a mám si to přečíst?
Další z řady s názvem "Od Machaly po Mičku, testy stojej za pi.ku".
Nebo se pletu a mám si to přečíst?
Ellesmerys
Proč místo slabých uprděných nafťáků nedát do tohodle auta CNG. Cenou to vyjde zhruba na stejno, CNG je tišší a vyjde na provoz levnějc. Byla by to mnohem rozumnější volba.
Protože jsem ještě neviděl spolehlivý systém od VW. Hnije to, je to samá porucha... Nepotřebuji auto pořád v servisu.
Moje zkušenost je velmi odlišná ;-)
Tvá zkušenost má v 6 milionech ks ročně určitě svou váhu ale [odkaz]
Zas nějakej infantilní blb*ček, kterej věří konspiračním teoriím o VW koncernu, nedokáže pochopit, že lidi mají právo na svůj názor. Ano mam rád Škodovky, můžeš nadávat, ponižovat a zesměšňovat, ale můj názor nezměníš.
Názor jedný šestimiliontiny za rok = ti nikdo neupírá = kde si přišel na to že jo? :-)
Kde si ze čtení statistickýho přehledu udělal nadávky, zesměšňování a ponižování = to asi nevymyslíš = ani ty. To tě ta realita tak ranila?
Tvuj příspěvek působí jako by ho napsal = někdo typu 3. a 4. slova tvýho příspěvku ;-)
Měj rád co chceš a klidně neměň názor = ale viz statistiky za hodně let dozadu = blíž skutečnosti má asi spíš sachs800 = než ty :-!
Kde si ze čtení statistickýho přehledu udělal nadávky, zesměšňování a ponižování = to asi nevymyslíš = ani ty. To tě ta realita tak ranila?
Tvuj příspěvek působí jako by ho napsal = někdo typu 3. a 4. slova tvýho příspěvku ;-)
Měj rád co chceš a klidně neměň názor = ale viz statistiky za hodně let dozadu = blíž skutečnosti má asi spíš sachs800 = než ty :-!
Nagano
Zdá se mi to nebo na volantu je tlačítko jenom pro přijmutí telefonu a pro zavěšení tam není? Je to u Škodovky pod jedním tlačítkem nebo se na volantu hovor ukončit nedá?
on se hovor vetsinou neprijme takze neni co ukoncovat a kdyz se nahodou prijme tak stejne vypadne takze je to vlastne jedno ze tam neni
habanero1
Jaguár (jel jsem s 20d a super, předpokládám, že 25d nebude horší) tady dostane 3 !!!! hvězdy a KAROQ (s 1600ccm) dostane téměř plnej počet. Hoši vy jste fakt silně pod vlivem, ale je to váš web no >:D
hviezdy musis vzdy vztahovat k danej kategorii a cenovej relacii a zameraniu aut..... rovnako fiesta ST s 5 hviezdami asi tiez nebude lepsia ako S klada v 4 kolke so 4 a pol hviezdami no nie? ... tak vidis .... ale tak toto sa tu uz riesilo xy krat ...
Ale kulové.... projeď se v jaguaru a jakékoliv škodovce a budeš vědět o čem mluvím. Tahle bizárnost za 900k a Jag za 1300k jsou dva zcela jiné světy a jak píšeš o dané kategorii a cenové relaci a zaměření - ty jsou jako zcela jiné jo? Bullshit a v čem? tohle je sra*ka a už se těším na srovnávačku kodiaqu s čímkoliv, protože ten to prostě vyhraje i když je to hnusné, tvrdé suv s nepovedenými motory / převodovkami....
Katikakus
...jelikoz clanek je o Skode a psal ho Machala, tak to opravdu nehodlam cist. Je to nejlepsi auto ve tride?
shawt
...a hned odpovim NEMUZE tvl. ;-\
Ale jnak, jsem v Karoq sedel ve Frankfurtu a nevypadalo to vubec zle, jen kdyby se ta Skoda furt tak netlacila.
Ale jnak, jsem v Karoq sedel ve Frankfurtu a nevypadalo to vubec zle, jen kdyby se ta Skoda furt tak netlacila.
rohYpnol
Nejraději bych hltal řádek po řádku... Co ale k testu dodat? Snad jen to, že se mi už opravdu ani nechce test ACZ číst :-!
Může vůbec test Škody zde na ACZ NEzklamat??
Může vůbec test Škody zde na ACZ NEzklamat??
Freddka
Muze zklamat? No nemuze! Zadna nova skodovka proste nemuze na ACZ zklamat. To Prece da rozum.
No nic ted si to jdu teprve precist.
Ale odhaduju, ze 1.6 TDI jede jak z praku, 7DSG je suprova prevodovka a vlecena zadni naprava je uplna pecka!
Tak schvalne, co se doctu, jdu na to... :-)
Edit: Tak jsem si to precet a je to tak. Vsechno je super. Sice to moc nejede, trochu to zere a podvozek je trochu nestabilni, ale jinak 9/10.
Klasika na ACZ... :-)
No nic ted si to jdu teprve precist.
Ale odhaduju, ze 1.6 TDI jede jak z praku, 7DSG je suprova prevodovka a vlecena zadni naprava je uplna pecka!
Tak schvalne, co se doctu, jdu na to... :-)
Edit: Tak jsem si to precet a je to tak. Vsechno je super. Sice to moc nejede, trochu to zere a podvozek je trochu nestabilni, ale jinak 9/10.
Klasika na ACZ... :-)
Cos taky moh čekat od Mr. Machala? >:D >:D >:D Denní světlo nevidí, jak kouká do tý černý díry >:D >:D >:D
jam2015
Pre tých, čo nelietajú celé dni po nemeckých diaľniciach, stačí kalsický atmo.
Asi to bude v tom, že emisie sa na turbe ľahšie obchádzajú. :-(
Asi to bude v tom, že emisie sa na turbe ľahšie obchádzajú. :-(
VW ale čtyřválcové atmosféry vyrábí. Dokonce nové konstrukce (stejně staré jako poslední 1,2/ 1,4 TSI), ne 30 let staré, oprašované vykopávky. Jen je tu nenabízí. :-) A malé přeplňované motory skutečně nejsou stavěné na létání po německých dálnicích.
Jopino
Lehce odbočím ke "konkurenci", test nové Mazdy CX-5 s 2.5 Skyactive G
[odkaz]
[odkaz]
Mohl bys alespoň varovat, že je to polsky. A bez jakéhokoli překladu.
Omlouvám se, bydlím v přihraničí a polštinu beru skoro jako samozřejmost :-| Je to první test 2.5 (pro mě) ve srozumitelném jazyce, tak jsem chtěl dát info i pro ostatní. Jestli bude nějaké příště, budu varovat.
:yes: Také sem dám odkaz na anglické stránky s tím, že anglicky mluví kde kdo. U youtube holt není vidět, na co klikáš. Vím, že tu byl nedávno odkaz na test ze stejného zdroje. Podruhé v relativně krátké době; udělal jsem si čas, těšil jsem se na zajímavý test a pak polština. :-) Takže jsem byl trochu nabručený. Promiň ten tón.
Jopino
Omlouvám se za off topic, ale zajimat by to mohlo. Lehce odbočím ke "konkurenci", tentokrát test Mitsubishi Eclipse Cross 1.5T AT 4x4
[odkaz]
[odkaz]
Povedenej interiér, obzvlášť na mitsu :yes:
Na to auto si člověk musí "zvyknout" . První i druhý pohled takové harakiri, nebo jak se to píše a po čase, už to neni takové šilené. Okolí kolem mě to většinou neustálo dodnes, ale myslím, že to půjde. Mě spíse zaráží to, co popisuje v testu, prostor u spolujezdce vpředu a kufřík. Na tak velké auto....
Jsem myslel, že máš Hondu?! :-)
Mám, nestraš :-) Myslel jsem to tak, když se s chlapama z práce bavíme a diskutujeme o autech, tak tohle auto spíše vyvolává opačné reakce.
Ale jako vtip od Tebe, dobrý :-)
Já mám zatím jasno, zůstávám u H. 1.5T je už pro FL mého auta potvrzený, tak proč bych šel jinam.
Ale jako vtip od Tebe, dobrý :-)
Já mám zatím jasno, zůstávám u H. 1.5T je už pro FL mého auta potvrzený, tak proč bych šel jinam.
DŮLEŽITÉ PRAŽSKÉ KRÁDEŽE KATALYZÁTORŮ ZA 5 MINUT S SROZBRUŠKOU POD AUTEM za 2 až 3 tisíce HDI dokonce za 5 ve výkupu ;-) [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>:-[]
>:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
SOUDRUZI : NEBLOKUJTE SVÝMI AUTOPOPELNICEMI VYHRAZENÁ PARKOVACÍ MÍSTA PRO NABÍJENÍ ELEKTROMOBILŮ jinak to bude za 5 ... ;-) ... 5 tisíc a ve správním řízení víc ;-)
z MB....