Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Karoq 1.6 TDI DSG – Může vůbec zklamat?

S větším kodiaqem se Škodovka trefila, podobný úspěch se tak nějak všeobecně očekává i od dalšího SUV s písmenem q v názvu. Může být karoq neúspěšný?
Zpět na článek
10. 11. 2017 12:59
10. 11. 2017 13:01
10. 11. 2017 13:09
10. 11. 2017 13:15
10. 11. 2017 14:05
10. 11. 2017 14:33
10. 11. 2017 18:47
10. 11. 2017 13:03
10. 11. 2017 13:05
10. 11. 2017 13:11
10. 11. 2017 13:05
10. 11. 2017 13:11
10. 11. 2017 13:16
10. 11. 2017 17:03
10. 11. 2017 14:20
10. 11. 2017 14:26
11. 11. 2017 00:13
10. 11. 2017 18:07
10. 11. 2017 14:33
10. 11. 2017 18:40
12. 11. 2017 02:31
10. 11. 2017 14:56
10. 11. 2017 14:59
10. 11. 2017 15:16
10. 11. 2017 15:27
11. 11. 2017 00:16
10. 11. 2017 15:38
10. 11. 2017 17:01
10. 11. 2017 16:45
10. 11. 2017 22:02
11. 11. 2017 00:21
11. 11. 2017 09:57
12. 11. 2017 10:51
12. 11. 2017 11:27
13. 11. 2017 10:33
13. 11. 2017 12:57
12. 11. 2017 11:38
11. 11. 2017 15:54
11. 11. 2017 18:32
11. 11. 2017 20:12
12. 11. 2017 16:16
12. 11. 2017 22:16
13. 11. 2017 06:44
13. 11. 2017 14:20
13. 11. 2017 17:10
13. 11. 2017 12:45
Avatar - Dinar
10. 11. 2017 12:59
Tak co chlapi,
může karoq vůbec zklamat? Co? No, nemůže, kur.va, ne mů že, pamatujte si to! >:D ;-)
Rozbalit vlákno
11
21. 11. 2017 11:42
Re: POD SUV SE LÉPE LEZE a OBSAHUJE ASI VÍCE PLATINY ŽE ;-)
jj
DŮLEŽITÉ PRAŽSKÉ KRÁDEŽE KATALYZÁTORŮ ZA 5 MINUT S SROZBRUŠKOU POD AUTEM za 2 až 3 tisíce HDI dokonce za 5 ve výkupu ;-) [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>:-[]
>:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
SOUDRUZI : NEBLOKUJTE SVÝMI AUTOPOPELNICEMI VYHRAZENÁ PARKOVACÍ MÍSTA PRO NABÍJENÍ ELEKTROMOBILŮ jinak to bude za 5 ... ;-) ... 5 tisíc a ve správním řízení víc ;-)
Avatar - Ozzman
10. 11. 2017 13:23
Re: POD SUV SE LÉPE LEZE a OBSAHUJE ASI VÍCE PLATINY ŽE ;-)
Tak byla to taková sázka na jistotu, ale nesvítit na začátku testu 4,5 hvězdičky, tak bych skoro řekl, že autora na Karoqu štvalo více věcí, které v závěru nějak nejsou zohledněny ( navigace, volant "naplocho", dynamika, spotřeba nejen na dálnici), za tyhle chyby se u konkurence střílí... :-)
Avatar - Hammunasakra
10. 11. 2017 13:28
Re: POD SUV SE LÉPE LEZE a OBSAHUJE ASI VÍCE PLATINY ŽE ;-)
Tady se taky střílí = z čtenářů :-)
10. 11. 2017 13:53
Re: POD SUV SE LÉPE LEZE a OBSAHUJE ASI VÍCE PLATINY ŽE ;-)
:yes:
Avatar - Floyd
10. 11. 2017 23:41
Re: POD SUV SE LÉPE LEZE a OBSAHUJE ASI VÍCE PLATINY ŽE ;-)
>:D :yes:
10. 11. 2017 14:54
Re: POD SUV SE LÉPE LEZE a OBSAHUJE ASI VÍCE PLATINY ŽE ;-)
Máš recht. Nemůže.....qrva... ;-)
Avatar - CHerokee
11. 11. 2017 21:24
Re: POD SUV SE LÉPE LEZE a OBSAHUJE ASI VÍCE PLATINY ŽE ;-)
Jasně, že ne, když jsme v Česku. A je fuk, co je pod kapotou...klidně tam mohli dát i nějaký menší chcípá*ek...třeba 3 válec.
10. 11. 2017 15:01
Re: POD SUV SE LÉPE LEZE a OBSAHUJE ASI VÍCE PLATINY ŽE ;-)
Rozkaz, ten znel jasne: nemuze!
Avatar - Floyd
10. 11. 2017 23:41
Re: POD SUV SE LÉPE LEZE a OBSAHUJE ASI VÍCE PLATINY ŽE ;-)
>:D >:D >:D
Avatar - Joky
12. 11. 2017 08:51
Re: POD SUV SE LÉPE LEZE a OBSAHUJE ASI VÍCE PLATINY ŽE ;-)
Redakce se totiž spletla a místo nadpisu článku dala komunikaci se svými chlebodárců
z MB....
Avatar - Emel
10. 11. 2017 13:01
Karoq
1.6TDI byl s přehledem nejhorší motor v Octavii, že by se přece jen podařilo ho spolu se 7DSG umravnit? No, možné je všechno.

Poznat Atecu od Karoqa... to snad podle zadních světel nemůže být problém, ne?
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Dzakobo
10. 11. 2017 13:09
Re: Karoq
Jako když se spojí nejhorší motor s nejhorší převodovkou, tak výsledek bude OK? Tady neplatí "-" x "-" = "+" 1.6TDI jsem ochotný akceptovat pouze v kombinaci se 6°MT. Karoq mi dává největší smysl s 1.5TSI + MT, popř. 2.0TDI.
Avatar - iudex
10. 11. 2017 14:05
Re: Karoq
Presne to mi napadlo. 1,6TDI je bezpochyby najhorší motor v aktuálnych Škodovkách (no dobre, ešte je tu litrová atmosféra), ale tu je v cajku, pretože je skombinovaný so sedemstupňovým DSG, čo je opäť najhoršie hodnotená verzia DSG koncernu. Fakt to asi autor myslel tak, že dve negatíva spolu dajú pozitívum. >:-[]
10. 11. 2017 14:33
Re: Karoq
nový aczákon: negatívum + negatívum = pozitívum
10. 11. 2017 18:47
Re: Karoq
No hele 1,0 v Polu byla docela zábavná městká motorizace, bylo to lehounký na čumák a v noci na mokrý dlažbě s tím byla docela zábava. Zato 1,6 je bezkonkurenční odpad.
Avatar - Joky
10. 11. 2017 13:03
kdo nikdy nezklame
je zdejší redakce ..... koukám se z okna jak osazují nové lampy veřejného osvětlení....
každou jsem si pojmenoval jedním z redaktorů....
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Floyd
10. 11. 2017 23:44
Re: kdo nikdy nezklame
Tak kterou sejmeš prvni? Machalovu? >:D >:D >:D
Avatar - wakantanka
10. 11. 2017 13:05
Ako to bolo?
Ďekujem generále ... tak sme se konečně dočkali ! >:D >:D >:D
PS: Kedy nejaká nová Škodovka testovaná na tomto webe sklamala?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Dzakobo
10. 11. 2017 13:11
Re: Ako to bolo?
Tak třeba ve srovnáváku Yeti vs. ASX >:-[] To bylo opravdu nečekané! :-(
Avatar - wakantanka
10. 11. 2017 13:39
Re: Ako to bolo?
Nová myslená ako nový model. :-) Predsa len Yeti či ASX tu spolu súperili povedzme v pokročilom veku svojho modelového života, resp. ten Yeti už na konci bez priameho nástupcu, tak mohla odznieť aj kritika. :-)
Avatar - Loptos
10. 11. 2017 13:05
Budiky
Dobry den pan ridic, kolik ste jel? Nevim nevidim na rychlost protoze ve skodofce jim trochu kape na karbid! :no: :-O
Rozbalit vlákno
0
10. 11. 2017 13:06
Bohata zakladna vybava
...v malom aute za 530tis. s litrovym chudakom pod kapotou je automaticka klima a tempomat, no to je sokujuce! Ktory iny konkurent to ma?! :-|
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Emel
10. 11. 2017 13:08
Re: Bohata zakladna vybava
Teď jsem si pár aut konfiguroval... tak jako zajímavost: za tempomat se připlácí třeba u Focusu ST, za automatickou klimu třeba u Opelu Insignia až do výbavy Dynamic včetně.

Nebo to byla řečnická otázka :-) ?
10. 11. 2017 13:21
Re: Bohata zakladna vybava
Miesas hrusky s jablkami. Obyc Focus v plnke s 1.5 EB stoji 450tis. a mas tam daleko lepsiu vybavu. A snad nechces porovnavat o triedu vacsiu Insigniu s Karoqom 8-s
Avatar - wakantanka
10. 11. 2017 13:33
Re: Bohata zakladna vybava
A Karoq vs Focus je dobré porovnanie? Navyše keď ceny Focusu výrazne padli, lebo sa čaká na nástupcu? Keď už porovnávať tak porovnateľné aspoň v rámci segmentu. Karoq vs Ateca vs T-Roc, vs. ASX vs QQ, Kadjar atď.
Avatar - Emel
10. 11. 2017 13:34
Re: Bohata zakladna vybava
Jen říkám, že absence automatické klimy nebo tempomatu mě nezaráží ani u výrazně dražších aut. Focus taky není přímý konkurent. Mohli bychom se dívat, jestli má autoklimu v základu třeba Tucson a tak (nemá), ale to nebyla pointa.
10. 11. 2017 13:39
Re: Bohata zakladna vybava
Ja som nevravel o zaklade, ale o aute za 530tis.

Tuscon za 530tis kupis bezproblemov so vsetkym vyssie uvedenym + nieco navyse. ;)
Avatar - Emel
10. 11. 2017 13:46
Re: Bohata zakladna vybava
No nekoupíš, nejlevněji Tucson Trikolor 1.6GDI za 595t. Ale to fakt nebyla pointa.
10. 11. 2017 13:53
Re: Bohata zakladna vybava
Ok, to je jedno, Tuscona Best of Czech + Traveller paket mas uz za 530. Z normalneho cennika si v Hyundai snad nikto nikdy nic nekupil.

Pointa mojho prispevku bola ta, ze uplne bezna vybava v danej triede za danu cenu bola vyzdvihovana ako neviemaka vyhoda. Nic viac, nic menej. ;-)
Avatar - Emel
10. 11. 2017 13:58
Re: Bohata zakladna vybava
Jop, máte pravdu, sorry... k akčnímu Best of se dá koupit paket, tahle kombinace mi unikla :-) . Holt Tucson není moje krevní skupina...
10. 11. 2017 13:58
Re: Bohata zakladna vybava
Aco treba ze Fabie, Rapid, Octavie nemaji v zakladu tempomat (Octavie ma jenom omezovac) a vetsina ostatnich automobilek ma tempomat v zakaldu.
Treba takovy Renault ma Tempomat v zakladu u Clia, Captur, Megane, Kadjar.
Avatar - Emel
10. 11. 2017 14:12
Re: Bohata zakladna vybava
Většina? Které konkrétně?

Netvrdím že znám ceníky tak do detailu, konec konců, jednou už jsem se dneska nechal nachytat na švestkách... ale koncernové značky vč. VW ho nemají, Astra ani Focus taky ne, Mazda taky ne...
10. 11. 2017 14:57
Re: Bohata zakladna vybava
Nie je to jedno? Tak si ho proste priplatis. Je tam (snad) ta moznost.

Smutne by to bolo pri pevnych vybavach, keby si kvoli tempomatu musel napr. do Style >:-[]
10. 11. 2017 15:49
Re: Bohata zakladna vybava
Základ nebo příplatek je tak nějak jedno, záleží na konečné ceně a co za ni dostanu. Stejně dnes hrají prim různé pakety. Spíš by Škodovka mohla montovat tempomat z VW s ovládáním na volantu, kde lze přidávat po krocích o 10 km. Mnohem pohodlnější, než ten starej s další páčkou. Vůbec nechápu, proč má VW (minimálně) 3 tempomaty - starej (přežívá u Škody a Seatu), na MF volantu (VW) a úzkou páčku (Audi). Možná je toho víc, ale tohle je zkušenost s aktuálními modely (Golf, Octavia, Leon, A3). Ta výhoda z intuitivního ovládání ať vyfasuju z půjčovny cokoli je pryč.
11. 11. 2017 11:05
Re: Bohata zakladna vybava
Je jich ještě víc (Škoda používá [používala?] například verzi bez samostatné páčky, kdy je ovládání integrované do páčky blinkrů/ dálkových). A co, že má Audi úzkou páčku; to je úplně jedno. Někdy se liší jejich logika (např. mezi Audi a Porsche) a to je horší (třeba v noci, když na ni nevidíš, je to sranda). Je to jen kus plastu a nějaký přepínač. Tempomat může být klidně stejný (a v rámci nižší střední by měl být stejný). Intuice pak není o zvyku. Intuitivní například je, když se pohybem nahoru zvyšuje nastavená rychlost. Nahoru = zvětšit nám dává smysl, navíc to kopíruje pohyb ručičky typického rychloměru a tedy i značky pro nastavenou rychlost (u páčky vlevo).
11. 11. 2017 12:07
Re: Bohata zakladna vybava
Tou malou páčkou myslím, že je to jiný typ s jiným ovládáním. Přitom to u VW na volantu mi přijde o parník lepší než než tohle u Audi. Ale pořád to není nic proti Hyundai,, tam jsem se divil, proč to nedrží rychlost, když svítí zelená ikona. A on je to jen standby režim, aktivní je pokud tam je ještě napsáno "set". Nevím, jestli to tak má ještě někdo, ale bylo to to nejhorší, co jsem zatím viděl. A to jsem v půjčovnách nafasoval už pěkných pár značek a modelů.
10. 11. 2017 13:07
skvele auto ale...
je Karoq vazne o tolik lepsi auto nez Jaguar F-pace, ze ma skoro 5 hvedz a Jaguar jen tri? viz nedavny test.. >:D
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Hammunasakra
10. 11. 2017 13:13
Re: skvele auto ale...
Otázka má spíš slovy klasika znít: Neni to málo Martine Machalo? >:D

A odpověď: Na tak blbej motor je = to fakt moc :-|
10. 11. 2017 19:01
Re: skvele auto ale...
Tenhle test je vrchol zdejšího odpadu:( A ta zmínka o DSG, to už je moc i na můj vkus. 6 rychlostní mokrý DSG fungovalo dobře jenom v R36. Jediná použitelná DSG je DG500, všechno ostatní je podprůměr.
10. 11. 2017 13:18
Re: skvele auto ale...
Je to jiná třída, takže poměřování F-Pace vs Karoq ne...ale že by mu tady natrhl zadek Kodiaq, na to vem jed!
Avatar - Ozzman
10. 11. 2017 13:25
Re: skvele auto ale...
A to je docela smutné.... :-(
Avatar - Hammunasakra
10. 11. 2017 13:27
Re: skvele auto ale...
Hlavně je to docela jisté :-)
Avatar - wakantanka
10. 11. 2017 13:40
Re: skvele auto ale...
Kodiaq natrhne * na tomto servu všemu čemu se postaví. To by bylo, aby aljašský medvěd nevyhrál. >:D
10. 11. 2017 13:42
Re: skvele auto ale...
Dobrý den, s F-Pace se doporučuju svézt. Nejlíp se vznětovou verzí. To se opravdu hodně nepovedlo...
Machi
10. 11. 2017 13:47
Re: skvele auto ale...
Ano, doporučuji se s ním svézt...i na 22" kolech dokáže ukázat komfort. Nikdy bych si ho nekoupil s 2,0d, ale hodnocení nechápu. Zkuste se svézt s přímou konkurencí.

Do prémie 4R v naftě neberu.
Avatar - maxi!
10. 11. 2017 13:55
Re: skvele auto ale...
ja som mal na pol dna obe verzie - ten dvojliter fakt nie je ziadna tragedia - jazdil som okresky okolo: Cestlice, Krenice, Ricany a celkom fajn auto! Trojliter samozrejme rozdiel, ale mal velke kolesa ( zvladal to ). Dokonca teraz som cital test na Velar, kde sa mierne stazuju, ze zial nejazdi to tak dobre ako jeho zaklad - cize F Pace....
:-!
Avatar - wakantanka
10. 11. 2017 13:49
Re: skvele auto ale...
pokiaľ sa nemýlim tak webpaja ho má >:D dosť blbé doporučenie >:D
11. 11. 2017 04:59
Re: skvele auto ale...
Martin reagoval na první příspěvek, ale i ten podle nicku není nepolíbený.

Já F-Pace nemám (nakonec jsem se v březnu rozhodl jinak), ale najeto v něm mám víc než většina redaktorů ;-)
Avatar - wakantanka
11. 11. 2017 06:49
Re: skvele auto ale...
Aha. Bol som v tom ze si skoncil u F-Pace. :-)
11. 11. 2017 07:02
Re: skvele auto ale...
Dobry den, F-pace vyzkouseno mam (25000km).. Mam dojem, ze oproti konkurence je to velmi povedene auto.
Avatar - Wolfsteen
10. 11. 2017 13:11
V této
krásné zelené barvě, je to auti ještě nádhernější, než jindy >:D 8-s
Rozbalit vlákno
0
10. 11. 2017 13:16
Znovu a opět...
...jednoduše textu nevěřím. Nevěřím už kvůli tomu, že jsem jel Karoq v multilinkem vzadu a obecně tedy u relativně malého SUV NELZE skloubit komfort s jistotou tak, jak to umí auta o jednu či dvě třídy výše.
Karoq se na nerovnostech natřásá a neustále dává najevo po čem jede. Akusticky podvozek rušit nebude, ale z hlediska pohodlí jako takového to rozhodně není taková sláva, jakou se nám opakovaně snaží redakce nalhat.
Auto jinak zatáčí příjemně, nechá se poměrně přesně vést a nepůsobí dojmem, že by se mělo rozžvýkat už ve druhém vinglu několika po sobě jdoucích zatáček.

Mimochodem doporučuji, abyste přestali používat hodnocení pomocí hvězdiček. Používáte je spíš podle nálady redaktora po středeční noci doma. Dala/dám taky, nedal/nedám nic.

Znovu opakuji, že překrucováním reality škodíte hlavně Škodě a jejím výrobkům, jelikož i technicky slabší jedinci musí poznat jasný rozpor mezi tvrzení ACZ a realitou
:-! :-!
Rozbalit vlákno
50
Avatar - Hammunasakra
10. 11. 2017 13:21
Re: Znovu a opět...
:yes: :yes: :-!
10. 11. 2017 13:24
Re: Znovu a opět...
Jaká jste měl kola Pavle? Testované zimní sedmnáctky můžou udělat velký rozdíl...
Avatar - Hammunasakra
10. 11. 2017 13:26
Re: Znovu a opět...
Což je veledůležitá zmínka = která v textu chybí :-)

17˝ je asi maximum který vůz snese ;-)
Avatar - _Karel_
10. 11. 2017 15:15
Re: Znovu a opět...
Sedmnáctky jsou v textu zmíněny poměrně jasně, myslím, že dokonce dvakrát.
Avatar - Hammunasakra
10. 11. 2017 15:16
Re: Znovu a opět...
No a? :-|

To podstatný = je viz třeba jen pája že na větších kolech s multilinkem auto nefunguje = to zmíní slušnej testér. Výmluvu MM že to neví = fakt neberu. Vim to i já ;-)

To že základ snad fakt jezdí normálně a příplatky přinášej zhoršení = to je slušná absurditka :-)

Další téma je že verze se zřejmě nejhoršim motorem = má 4,5 *
Avatar - _Karel_
10. 11. 2017 15:34
Re: Znovu a opět...
Jak no a? Píšeš, že je to veledůležité a v textu to chybí. Tak jaký no a, když nechybí?

Stačilo napsat "spletl jsem se", nebo nepsat nic.
Avatar - Hammunasakra
10. 11. 2017 15:39
Re: Znovu a opět...
To hraješ = doufám :-)
Avatar - Ozzman
10. 11. 2017 13:29
Re: Znovu a opět...
Dobrý den, u článku, kde se srovnávala Octavia s i30 jsme spolu diskutovali o vylepšení bodového hodnocení na vážený průměr dle typu auta. Zde by to bylo obvzláště vhodné. Přemýšleli jste o tom ?
10. 11. 2017 13:42
Re: Znovu a opět...
18" a znovu opakuji víceprvek. Tedy zadní náprava neodskakovala a hezky kopírovala povrch. Stejný styl jízdy s vlečkou bude o řád horší.

A nedovolil bych si napsat, že je zaznamenatelný rozdíl mezi Atecou a Kodiaqem.

Interiér je akceptovatelný ve dvoubarevném provedení, navi pak ve většině parametrů neztrácí ani na prémii.
10. 11. 2017 13:44
Re: Znovu a opět...
Pavle, prostě nemůžete napsat, že textu nevěříte, pokud jste s autem nejel. Já taky netuším, jak jezdí karoq na osmnáctkách a víceprvkem, protože jsem s ním jednoduše nejel. Auto tady máme do čtvrtka, pojďte se svézt,
Machi
10. 11. 2017 13:49
Re: Znovu a opět...
Nemám problém zajet do vedlejšího šourůmu. Jestli 17" s vlečkou jezdí lépe než 18" s multilinkem, tak nevím na co tam dražší verzi dávají.
V úterý se mohu klidně vpodvečer stavit.
Avatar - Ozzman
10. 11. 2017 13:54
Re: Znovu a opět...
Se máš >:D Taky bych se stavil >:-[]
10. 11. 2017 14:04
Re: Znovu a opět...
Tak přijďte! Nebo jindy. Auto je tady do čtvrtka prostě,
Machi
10. 11. 2017 13:55
Re: Znovu a opět...
OK. Komunardů 42, zde na mě telefon: 775/61 92 63. Je to bývalý areál holešovického pivovaru, pokud dojedete autem, zaparkujte v areálu, vjezd je z ulice U průhonu. Pak Vám dám kartičku na výjezd,
Machi
Avatar - Ozzman
10. 11. 2017 14:03
Re: Znovu a opět...
Jste docela střelec dá do diskuze telefon >:D Pořád se tu potulují všemožné existence.... Aby vám Škodabijec Holden nevolal ve 3 ráno....
10. 11. 2017 14:06
Re: Znovu a opět...
Mívám to v nabíječce dole v baráku:) Tak jako, úplně klidnej z toho taky nejsem, ale telefon mám normálně v kontaktech v emailu a taky se mi zatím nic nestalo...
Avatar - Ozzman
10. 11. 2017 14:07
Re: Znovu a opět...
>:-[] Jen přátelské varování..... někdy se tu zjeví opravdu zvláštní individua >:D
Avatar - Hammunasakra
10. 11. 2017 14:10
Re: Znovu a opět...
Spíš = někdy ne :-)
10. 11. 2017 14:42
Re: Znovu a opět...
Ozzmane, zklamal jste mě. Máte slíbené lízátko a hned je příspěvek vstřícnější. Takhle rychle prodejný ?
Avatar - Ozzman
10. 11. 2017 15:07
Re: Znovu a opět...
Ale notak. Být slušný neznamená být vstřícnější. Bavíme se v tomto vlákně mimo téma testu - o zveřejnění telefonu. Pokud vím, s panem Machalou i když vždy nesouhlasím, tak diskutuji slušně. Své pochybnosti o hodnocení jsem mu napsal také. Pokud se mi něco nelíbilo, řekl jsem to vždy a slušně. Ale nebudu se tu hádat o výsledku testu Karoqu, když jsem s tím autem nejel, ani v něm neseděl. Nebo co vám vadí ? A opravdu to není za příslib jízdy, tu mohu vykonat v jakémkoliv dealerství..
Avatar - maxi!
10. 11. 2017 15:17
Re: Znovu a opět...
mas pravdu, vzdy slusne!
:yes:
10. 11. 2017 16:55
Re: Znovu a opět...
V mém příspěvku rozhodně nebyla žádná neslušnost od vás vyžadována. Pointa byla jinde a vy to určitě víte.
Avatar - wakantanka
10. 11. 2017 14:30
Re: Znovu a opět...
zatiaľ sa tu holden neobjavil, tak nemaľuj čerta na stenu >:D
Avatar - holden2
10. 11. 2017 18:02
Re: Znovu a opět...
no jako ze bych mu volal ve tri rano ze se chci svezt s tim boleslavskym hnojem? to si delas pr*del >:-[]
Avatar - Ozzman
10. 11. 2017 18:08
Re: Znovu a opět...
Tak u tebe je všechno možný >:D >:D
Avatar - Bazalt
21. 11. 2017 16:46
Re: Znovu a opět...
Ale zase by došlo na slova, že Škodovka se fasuje :-)
10. 11. 2017 14:40
Re: Znovu a opět...
Martine, nebudeš se zlobit, že tady telefon narozdíl od tebe nevyvěsím? >:-[]

P.S.: číslo mám, smaž to.
Avatar - Johny.Rico
10. 11. 2017 15:03
Re: Znovu a opět...
Dávám palec nahoru! Takto se to dělá! :yes:
Avatar - Hammunasakra
10. 11. 2017 13:55
Re: Znovu a opět...
To je novej originální přístup konstrukce aut = základní modely komfortní podvozek dražší naopak >:-[]
Avatar - iudex
10. 11. 2017 14:16
Re: Znovu a opět...
Toto nie je argument. Je nesporný fakt, že to isté auto (Octavia, Leon atp.) v lacnejšej verzii s vlečkou vzadu jazdí horšie, ako ten istý model s multilinkom (je tvrdšie, uskákanejšie, menej komfortné a horšie kopíruje povrch cesty a vyporiadava sa s nerovnosťami). Skúsenosti s uvedenými autami s rôznymi podvozkami tu má x ľudí a Karoq na tej istej platforme MQB bude ťažko výnimkou. Preto tvrdiť, že relatívne krátky Karoq s torzkou vzadu jazdí pohodlne, prepáč, to je len ťažko uveriteľné. Pridaj k tomu tvrdenia o dobrom dojme z 1,6TDI (ako jedného z najhorších motorov koncernu) a z 7° suchej DSG (opäť asi najhoršia DSG koncernu), potom sa nediv, že Ti (trochu skúsenejší) čitatelia neveria.
10. 11. 2017 15:09
Re: Znovu a opět...
Nemam prejdene tieto SUV, kedze ma nezaujimaju, ale to co pises nie je celkom pravda.

Staci vymenit kombinaciu tlmice + pruzina, pripadne este ine stabilizatory a bude to uplne ine auto. Tak ine, ze ho nezpoznas.

Na zavodnicke som si presiel asi 6 variaciami podvozku a rozdiely boli ohromne. Jeden by neveril ako pohodlne dokazalo byt auto na tlmicoch s dlhym zdvihom, spravnym odporom a dobre odhadnutymi progresivne vynutymi pruzinami.

Druha vec je, ze uplne inak naladis auto s liatinovou ozrutou skloneou vpred a uplne inak s celo hlinikovym motorom sklonenym vzad. Este inak ak jedno bude top verzia a ty (z nejakeho dovodu) budes chciet aby jazdila "sportovejsie"...
Avatar - white label
10. 11. 2017 15:52
Re: Znovu a opět...
Na druhou stranu se i torzka dá naladit spíš do komfortu, akorát je pak problém, že je to podstatně víc na úkor agility, než u multilinku.
Avatar - Hammunasakra
10. 11. 2017 15:56
Re: Znovu a opět...
Na třetí stranu když je torzka u stejnýho vozu komfortnější než multilink je něco hodně špatně :-)
10. 11. 2017 16:05
Re: Znovu a opět...
Preco?
Slabsie motorizacie naladis na plavnost jazdy, silnejsie s multilinkom smerom k sportovejsiemu prejavu.
Vcelku logicky krok, nie? Kto chce tvrde auto bez vykonu?
Avatar - Hammunasakra
10. 11. 2017 16:08
Re: Znovu a opět...
Vtipný :yes: >:D

Jinak viz webpaja 13:16 :-!
10. 11. 2017 16:38
Re: Znovu a opět...
Je to uplne bezny pristup u mnohych znaciek.

Kedze nie si schopny odpovedat, nema diskusia s tebou ziaden zmysel ;-)
Avatar - Hammunasakra
10. 11. 2017 22:50
Re: Znovu a opět...
Zkus si aspoň nevymejšlet = je to naprosto na houby přístup = když podvozek základního modelu s torzkou = funguje líp než dražší verze s multilinkem ;-)

Zvládneš odpovědět? :-)
Avatar - JDM
10. 11. 2017 17:03
Re: Znovu a opět...
A kdo chce tvrdé auto s výkonem? Naladit podvozek není sranda, záleží jak se stím automobilka popere, u auta typu Kodiaq nebudu hledat tvrdý sportovní podvozek a je jedno jestli má 100 nebo 200 koní, jezdit s ním zatáčky na limitu nikdo nebude...
Avatar - white label
10. 11. 2017 17:12
Re: Znovu a opět...
Multilink se dá naladit univerzálněji, protože je z principu všestrannější. U torzky si musí výrobce dobře rozmyslet, jestli bude preferovat spíš komfort.
Avatar - white label
10. 11. 2017 17:07
Re: Znovu a opět...
Ale nikoli u stejné motorizace, takže zrovna u výkonově nejslabší motorizace (s automatem) bych se naladění s preferencí komfortu nebránil.
11. 11. 2017 14:23
Re: Znovu a opět...
Neméně důležitá informace je, jaký měl motor. Pak drobnosti jako tažné, panoramka a kdo ví, co ještě. To ovlivní, jaký podvozek konkrétní kus dostane. A předpokládám, že i Karoq, jako jiné modely Škody, má v nabídce snížený podvozek. Jinde mají i zvýšený, ale ten u SUV možná nebude.
Avatar - Hammunasakra
11. 11. 2017 14:48
Re: Znovu a opět...
No podle jiných zdrojů než je v těhle věcech fakt neobjektiVWní ACZ je to typická vlastnost Karoqu = na větších kolech se chová.. jak popisuje pája

Možná pomůže DCC = to ale zatim neni v nabídce

Opakovaná je i zmínka o problémový směrový stabilitě ve vyšší rychlosti. Pamatuju test kde autor doporučuje 16˝ = ty se u nás snad ani nebízej

Pokud takovýhle auto v nejhorší verzi = s nejhoršim motorem = dostane 4,5 * = kolik hvězd dát lepšim verzim? :-)
Avatar - Ozzman
10. 11. 2017 13:28
Re: Znovu a opět...
Já si nemohu pomoct, ale tohle umí docela dost dobře skloubit Kuga... otázkou je, jestli je to stejná kategorie, ale z vněších rozměrů by se dalo s přimhouřením oka tvrdit, že ano.

Karoq jsem nejel, ale test vyznívá více negativně, než výsledné hodnocení.
10. 11. 2017 13:41
Re: Znovu a opět...
Vážený průměr dle typu auto? Připomeňte mi to prosím...:) Teď se úplně nechytám...
Díky,
Machi
Avatar - Ozzman
10. 11. 2017 13:53
Re: Znovu a opět...
Ano, diskutovali jsme o hodnocení, které je jednotné a díky pár litrům v kufru navíc třeba vyhraje méně řidičské auto při rozstřelu hothatchů, nebo naopak díky lepšímu zrychlení vyhraje menší a méně variabilní MPV.

Navrhoval jsem proto vytvořit v jednotlivých kategoriích váhy dle typu auta. U HH to třeba bude ovladatelnost, pružnost, a menší váhu dostane třeba prostor v kufru, nebo velikost navigace. Klasický výpočet váženého průměru.

U dálničního korábu taktéž bude asi důležitější upřednostnit prostnornost, komfort, namísto ostrého průjezdu zatáčkami.

Auto do města pro 1-2 lidi - ovladatelnost a pružnost či komfort, než maximální rychlost a prostornost na zadních sedačkách.

Tyto kategorie by bylo dobré po složení hlav v redakci zformulovat a pak používat. Nynější systém hodnocení je nastaven tak, že vyhraje největší univerzál, což v některých kategorií není vždy potřeba. Takového Karoqa by pak porazil obyčejný hatchback, nebo kombik, přitom ve své kategorii má Karoq plusy.
10. 11. 2017 14:03
Re: Znovu a opět...
Třeba u těch hot-hatchů se o to snažíme. Přesně z toho důvodu, jak píšete, aby nevyhrálo auto jenom díky tomu, že má velký kufr. Což by byl nesmysl. Tedy třeba v tomhle konkrétním případě ne že bychom kufr neznámkovali, ale pokud je tam velký rozdíl, horší hot-hatch to neslízne tak, jak by tomu bylo u testu kombíků. Prostě známky co nejvíc přiblížíme a nůžky naopak rozevřeme třeba v kategorii řízení.
Kromě toho, těchto případů zase tolik není. Většinou máme ve srovnávacích testech spíš normálnější auta, na která univerzální tabulka celkem pasuje,
Machi
Avatar - Ozzman
10. 11. 2017 14:05
Re: Znovu a opět...
Dobře, jen to není pro čtenáře vždy zcela čitelné a některé výsledky testů tomu odpovídají. Ale byla to jen rada :-)
Avatar - Floyd
11. 11. 2017 00:07
Re: Znovu a opět...
Třeba Octavia, že? >:D >:D >:D
Avatar - wakantanka
10. 11. 2017 13:35
Re: Znovu a opět...
:yes: :yes: :yes:
10. 11. 2017 13:55
ľudia sa dajú nahovoriť na všetko
dať za vcelku všedné auto s priemerným motorom milión poctivých slovenských je priveľa.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Emel
10. 11. 2017 13:58
Re: ľudia sa dajú nahovoriť na všetko
Milion jakých slovenských čeho? :-)
Avatar - Ozzman
10. 11. 2017 14:01
Re: ľudia sa dajú nahovoriť na všetko
Milion slovenských halušek >:D
10. 11. 2017 14:37