Novinky
Karoq zná všechny soupeře v boji o titul Světové auto roku. Kdo na poslední chvíli vypadl?
56 komentářů
Bude to Kia Stinger. Kia ma tolik nominaci....
Skodovka si muze nechat zdat bohuzel. Karoqu chybi aspon trosku odvazanejsi design T-roc. Pak by na to auto roku melo. Ne, ze je Karoq spatne auto, me se libi, ale jak se na to divam vice a vice, tak s odstupem casu, to bude dalsi nudna krabica v podani Skody. Tou unfirmotiou a sazkou na stale konzervativni linii neni sance na nejake auto roku. Konecne aspon Skoda udelala hezkou palubni desku, ale ty dvere....
Skodovka si muze nechat zdat bohuzel. Karoqu chybi aspon trosku odvazanejsi design T-roc. Pak by na to auto roku melo. Ne, ze je Karoq spatne auto, me se libi, ale jak se na to divam vice a vice, tak s odstupem casu, to bude dalsi nudna krabica v podani Skody. Tou unfirmotiou a sazkou na stale konzervativni linii neni sance na nejake auto roku. Konecne aspon Skoda udelala hezkou palubni desku, ale ty dvere....
:yes: :yes: :yes: 😜řesně. Kdo nemá rád auta, nevidí to. Je takovej naprcanej. Jako okta na podvozku co sedí spíš tý A3 nebo Golfu. Převisy ale i do stran.
mne príde Škodiaq akýsi neproporčný (dlžka vs šírka,výška),kdežto Karotka je pekná kompaktná. a nemá ani také požiadavky na parkovacie miesto 😄
Já ho taky beru. Jenom by to chtělo brzy facelift a ty nefunkční mlhovky přesunout tam kam patří.
Mně se taky zdá Karoq celkově mnohem přijatelnější, než (navíc přerostlý) Kodiaq.
Pro jednoho je Karoq příliš konzervativní, pro druhého naopak příliš extravagantní, pak si z toho vyber... 😉
Pro jednoho je Karoq příliš konzervativní, pro druhého naopak příliš extravagantní, pak si z toho vyber... 😉
Karotka je bohužel příliš extravagantní s tím svým hmyzím ksichtem, než aby mohla uspět. :no:
Nemám ambici komukoliv vnucovat, že je Kodiaq pěknej. Já tvůj názor nesdílím, ale nic proti.
Kdo uprednosti auto s pomerem velikost/cena stejne jak nakup dvou metrove lednicky, nebude mit s jezevcikem Kodiaqem problem ze proporce jsou nevyvazene o proti Karoqu. Kodiaq me pripada jak prodlouzena verze pro cinu, prodavana u nas.
Jak casto pise bludy, tak zrovna tohle se mu docela povedlo. Rika se "mit v kapse" a kapsa => misto na odkladani "nakladu" (telefon, penezenka, klice...) na cloveku, tedy ekvivalent toho k cemu slouzi kufr auta.
Ze neco co ma takto hezky hlavu a patu napsal zrovna topper, ano, i slzicka ukapla. >😁
Ze neco co ma takto hezky hlavu a patu napsal zrovna topper, ano, i slzicka ukapla. >😁
Mě se Kodiaq líbí, i když vzhled není dokonalý. Motat do toho cokoli jiného než vkus je podle mě blbost.
Citroen? To snad ne, sakra..., leda, že by byl v porotě Hammuna i s Kylie v jedné osobě! >😁 >😒]
Přímo s láskou k autům těžko říct, ale obecně takové věci nevadí především těm, co berou auto výhradně jako spotřební věc, což sice je, ale ne pro všechny je jejich auto jen tím. 😉
Opticky přerostlá ("překypující") karoserie vůči podvozku. Utopená kola, příliš dlouhý zadní převis a jako bonus obrovské (offroadově hranaté) vybrání blatníků (díry pro kola)...,
přitom z profilu spíš jako "nakoplé"/nafouklé kombi.
[odkaz]
přitom z profilu spíš jako "nakoplé"/nafouklé kombi.
[odkaz]
Karoserie, myslím opticky, vzhledem k podvozku😒br />
[odkaz]
Chybí tomu to styl, není to ani ryba, ani rak. 😉
Chybí tomu to styl, není to ani ryba, ani rak. 😉
Asi měl na mysli, že z některých šikmých pohledů působí zadní kola Kodiaqu, jako by byla málo rozkročená v podbězích... ;-\
"Tohle sem čet test Macanu a tam už asi taky ne,"
Cos tam "tohle" vyčetl?
P.S. I klasická krátká (nová) Panamera S jezdí výborně, takže bych se GTS vůbec nebál, naopak.
Cos tam "tohle" vyčetl?
P.S. I klasická krátká (nová) Panamera S jezdí výborně, takže bych se GTS vůbec nebál, naopak.
Já v minulosti jednoznačně taky. Dneska možná u 911. Tohle sem čet test Macanu a tam už asi taky ne, u Panamery asi už jednoznačně hybrid
Vzhled Kodiaqu určitě není dokonalý (myslím objektivně), je to prostě výrazný kompromis prostoru/designu, že to někomu nevadí, nebo se to někomu líbí, je věc druhá.
Turbo hybrid je samozřejmě výkonově atraktivní, ale k vůli hmotnosti a ceně "bych" dal přednost GTS.
Jak známo koncern nemusim = a privatizaci Škodovky Volkswagenem považuju za :yes: :yes: 😉
Ale Panameru bych bral taky. Ale byť GTS bejvaly asi nej verze, tady bych jednoznačně volil Turbo hybrid = tolik k bychování 😄
Ale Panameru bych bral taky. Ale byť GTS bejvaly asi nej verze, tady bych jednoznačně volil Turbo hybrid = tolik k bychování 😄
Mě je úplně jedno, který koncern/nekoncern to vyhraje, to jsou pro mě nekonečně nepodstatné věci...
P. S. Ale jinak z toho celého seznamu bych si do garáže vybral Panameru (kratší fastback a počkal bych na GTS).
😉
P. S. Ale jinak z toho celého seznamu bych si do garáže vybral Panameru (kratší fastback a počkal bych na GTS).
😉
Nezájem = já sem pro LC nebo aspoň něco podobně technicky vypiplanýho 😄
Ale že to bude nějaká levná plečka = v tom máš bohužel asi pravdu
I když [odkaz] třeba Kazachstán překvapil :yes😒br /> Mexiko a pár dalších trochu taky
Ale že to bude nějaká levná plečka = v tom máš bohužel asi pravdu
I když [odkaz] třeba Kazachstán překvapil :yes😒br /> Mexiko a pár dalších trochu taky
stinger nevyhraje lebo sa to porote proste nehodi..... navyse je to kia... a ukol znel predsa jasne
pred rokom pretlacili pezota ... teraz to bude dost mozno citron uvidime....
pred rokom pretlacili pezota ... teraz to bude dost mozno citron uvidime....
Nemyslim že by to Kylie dala nějakýmu současnýmu Citroenu = vim že já ne >😒]
Vim že ty jedině koncernu a nikdy jinak >😁
Stinger neni špatná možnost = i když to v reálu nevyhraje. LC bere mě = to nevyhraje tuplem 😄
Vim že ty jedině koncernu a nikdy jinak >😁
Stinger neni špatná možnost = i když to v reálu nevyhraje. LC bere mě = to nevyhraje tuplem 😄
srandy bokom ... prave taketo podivne vozy dnes uz zvyknu vyhravat... a citroen potrebuje kusok povzbudit a kusok potlacit... takze vsetko je mozne ... vyssia moc to uz ma davno jasne co a ako to by som sa kludne vsadil .. tato anekta je dnes uz len jedna velka sranda party -- povinna jazda kde sa rozdavaju tituly tomu kto ich prave potrebuje a nie tam kde su zasluhy ...
tak povedzme ze to ma v suchu .. ale na fanusikovske nazory sa v ankete auto roku nikdy nehralo.... ked pojde o praktickost... dostupnost ... a dalsie discipliny tak bude bez sance... ono to zase vyhra nejake bezpohlavne vajce vsadim sa.... nejaka nacencana farebna superterenna C3 alebo take nieco ... ach jo
Pokud bychom v tomto případě použili analogii s anatomií člověka, pak by to: "... má v kufru..." mohlo znamenat něco jako "...má v prd.eli...". 😉
Ok, já na první dobrou nepochopil, že jsi nemyslel centimetry, ale vzhled. 😉 Když napíšeš "líbí se mi víc, než (NAVÍC přerostlý)..." působí to, že už nemluvíš o vzhledu.
Jinak - já nevidím ani překypování vůči podvozku (z boku), ani velký zadní převis. Díry pro kola jsou ale fakt blbý, i 19" kola pak nejsou nic moc.
Jinak - já nevidím ani překypování vůči podvozku (z boku), ani velký zadní převis. Díry pro kola jsou ale fakt blbý, i 19" kola pak nejsou nic moc.
Ještě jednou - nepřu se o vkus,tedy gusto. Nechápu tu přerostlost. Má to utopený kola, to jo. Ale jinak to měří 4,7m, to co oktávka. Na fotce žádnou přerostlost nevidím. Myslíš moc velký rozvor - opticky? To mi spíš vadí u dlouhýho Tiguanu. Ale to se bavíme o vzhledu.
Jinak jo - Karoq je designově povedenější.
Jinak jo - Karoq je designově povedenější.
Škoda z koncernu teď trochu záhadně a paradoxně chytá vítr, ..... byl by to gól, kdy fakt vyhrál. 😄
Něco už ho posunulo do širšího finále, ale na první místo to má ještě zatraceně daleko. 😉
Nemohu se ubránit dojmu, že někteří ani nadpisy nečtou. Vidí Škodovku a hurá vyřádit se do diskuse.
Ok, to je věc vkusu, já měl "přerostlý" za něco jiného, než věc designu. Parkovací místo je téměř totožné s oktávkou.
Neříkám, že je špatný, nebo ať si ho nikdo nekupuje...aůe na auto roku prostě nemá. Tečka.