Testy
brzdit motorem jde tak, že se lehounce dotknete brzdy. Pak, než se dotknete plynu, brzdí motorem.
Ani zmínka o nej***štějším ovládání palubního počítače v historii automobilismu...
Ani zmínka o nej***štějším ovládání palubního počítače v historii automobilismu...
Zmínka tam je, čti pozorněji, ale jestli ti tohle nestačí..... 😉
"Pokud máme něco vytýkat, potom je to ovládání palubního počítače. Tady je jasně vidět, že vůz není původně fiatem. K přepínání mezi funkcemi musíte použít tyčinku, trčící z přístrojového štítu. A to znamená prostrčit ruku skrze volant, což není příjemné ani moc bezpečné." 😄
"Pokud máme něco vytýkat, potom je to ovládání palubního počítače. Tady je jasně vidět, že vůz není původně fiatem. K přepínání mezi funkcemi musíte použít tyčinku, trčící z přístrojového štítu. A to znamená prostrčit ruku skrze volant, což není příjemné ani moc bezpečné." 😄
OK, omlouvám se. Přehlédl jsem to. Vytýkají to tomu autu (L200) všichni a výrobce dělá mrtvýho brouka...
Přijde mi zvláštní to strkání ruky skrz volant. Opravdu to tak někdo dělá/ dělal? V takovém autě jsem už nejel hodně dlouho, ale myslím si, že jsem se spíš naklonil dopředu a sáhl tam zboku.
Ach jo, par krat som to skusal a najlahsie je to skrz volant. Na druhej strane, palubny pocitac nieje koli comu prepinat, skoro nic nevie a udaje okrem kilometrov su strasne nepresne. Okrem toho motora je cele auto ako keby som ho bol nove kupovat so strojom casu 18 rokov dozadu. Na druhej strane je to super pracant a za tie peniaze nic lepsie clovek dnes nedostane.
Citace: "...Při jízdě v terénu přijde vhod 4HLC, kdy je centrální diferenciál uzavřený, takže točivý moment se na obě nápravy rozděluje ve stejném a hlavně neměnném poměru..."
Tohle je samozřejmě blbost jak vrata. Kdo tvrdí že zavřený dif rozděluje momenty ve stejném a neměnném poměru, ten vůbec nepochopil ani základní principy mechaniky pohonů aut. V případě motoristického redaktora jde o tristní faux pax
Tohle je samozřejmě blbost jak vrata. Kdo tvrdí že zavřený dif rozděluje momenty ve stejném a neměnném poměru, ten vůbec nepochopil ani základní principy mechaniky pohonů aut. V případě motoristického redaktora jde o tristní faux pax
To jim očividně nevysvětlíš. Řešilo se to tu nesčetněkrát. Přitom si stačí představit jednu nápravu ve vzduchu.
V každém případě je zvláštní ukončit celý článek "jízdní dojmy" větou : To znamená, že v režimu 2H se stále točí jak řetězový převod, tak také výše zmíněný paralelní hřídel pohonu přední nápravy.
(A možná zmínky k obytné nástavbě nebo ke krytu ložného prostory by se šikly, když už jsou na fotkách.) 😉
[odkaz]