Testy
TEST Krátké svezení s Toyotou Land Cruiser. Tou osmiválcovou! Víte, že ji pořád koupíte i v ČR?
34 komentářů
Proc by ji nekdo vozil z blízkého východy, i v interiéru je videt, ze nemá vyhrívané sedacky atd. Z ruska má vsechny E-cka a druhou nádrz, z USA vyjde levneji a je v plné výbave.
A proc by si nekdo kupoval 5.7 v LC 200 kdyz existuje Lexus LX570, stejný podvozek i motor, mnohem lepsí interiér.
A proc by si nekdo kupoval 5.7 v LC 200 kdyz existuje Lexus LX570, stejný podvozek i motor, mnohem lepsí interiér.
Prečo? Tipnem že ten Lexus bude o dosť drahšií a niekomu proste nesadne ich design. 😄
nooo, dneska jste mi u snidane udelali radost, dekuji 😄 KONECNE jedno z normalnich aut a mych zelizek v ohni. Dneska budu mit tedy aspon do obeda dobrou naladu 😉
Sedacky jsou pohodlne to ano, ale nesouhlasim s tim, ze jsou prilis velke. Chtelo to trosku vic popsat podvozek, jeho jednotlive rezimy, je dobre fungujici vec ktera me treba velmi oslovila! Jizda na vylamane polnacce nad 100-120 je epesni zazitek. Pomale kraceni s povrkavanim v terenu uz umi i zena. O jizde s timto autem by slo napsat tolik ...
Motoru je mimo Evropu samozrejme vic. Klidne I maly benzin 1GR-FE V6 3956ccm
Sedacky jsou pohodlne to ano, ale nesouhlasim s tim, ze jsou prilis velke. Chtelo to trosku vic popsat podvozek, jeho jednotlive rezimy, je dobre fungujici vec ktera me treba velmi oslovila! Jizda na vylamane polnacce nad 100-120 je epesni zazitek. Pomale kraceni s povrkavanim v terenu uz umi i zena. O jizde s timto autem by slo napsat tolik ...
Motoru je mimo Evropu samozrejme vic. Klidne I maly benzin 1GR-FE V6 3956ccm
Tomu autu stačí nahodit drsnoretro kabát, ale v moderním stylu a jedeme dál. Jo a stačilo by kupovat nějakou V6 ku v naftě. Pro dvoutunovou krabici nejlepší volba, tady se nebavíme o hašlerkách typu Fabia nebo Golf.
Parádny stroj. Mám skúsenosť s naftovým 4,5 V8, ktorý je z môjho pohľadu optimálnym pre túto veľkosť auta. Solídna dynamika, primeraná spotreba, slušný zvuk. Veľmi, veľmi pohodlné auto. V meste je to s ním horšie, ale inak je to pecka. :yes:
dvoulitrovy cinsky volvo XC90 ma 406koni a zere 2.5 litru 😉 😉 😉
Spis nazorna ukazka, jak jsi zaostaly a zjevne nechapavy ty sam. V UAE je tahle 5.7 pouzivana jako bezny rodinny auto. Kdyz to arabove kupuji, proc by jim to Toyota nemela prodavat? Protoze existuje nejaky dvoulitrovy Volvo?
Verze v Lexusu LX570 má až 706Nm = tahle viz DaveD nebo pěknej odkaz vabis 10:11
Atmosféra 5.7 V8 bude mít zhruba o 160-180nm míň oproti turbu.
Tj hned by věděl že tvrzení českého prodejce je kravina a nešířil by jeho bludy dále.
Podle mě je točivý moment u tohoto Land Cruiseru (266kw) tak kolem 520Nm, když má tentýž motor v Lexusu 281kw 544nm.
Pro zacatek by pan sefredaktor mel zajit do technicke knihovny, tam nabrat kdejaka skripta, klidne i zeleznicni dopravu (na ty trakcni charakteristiky) a prumyslove motory nebo komunisticke knihy od pana Vlka z dynamiky a podvozku motorovych vozidel (se to dobre pamatuje, Vlk jako v Jen pockej) a nechat to redaktory precist.
Pak panu Vaculikovi do ruky varecku nebo alespon pevnou rakosku! A ten by to s nimi nasledne prosel a vysvetlil jim to. Vsadim se, ze po par tydnech by jim vyplynulo tolik zajimavych zakonitosti a zvolani eureka, jak uz mnoho let ne. Takhle je sice nikdo nevyhodi, ale delaji ze sebe pred verejnosti kaspary. Vcera, dnes, zitra zas a znova. Pritom je to zcela zbytecne a v osobnim zivote to budou hodni kluci.
Podívej se na diskuzi pod "Audi uvádí na trh novou A8" [odkaz] včera ve 23:05 tam proběhla okamžitá smršť :no: a :yes: = fakt neskutečný >😁 >😒]
Mustang GT - maximální krouticí moment 542 Nm/4.250 ot/min
Cadilcac Escalade V8 - maximální krouticí moment 624 Nm/ otáčky neudávají
Chevrolet Suburban V8 - maximální krouticí moment 520 Nm/otáčky neudávají
Dodge Durango - maximální krouticí moment 530 Nm/ 4250 ot./min,
tak přece úprava na Euro6 ten motor nemůže tak utlumit.