Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ojetiny

Zpět na článek

Kupujete ojetinu? Pět bazarových nástrah, kterým se rozhodně vyhněte!

45 komentářů

Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
chlapi............. vyhněte se všemu staršímu z koncernu, bo se nedopatite! 😉 :-!
Avatar - vabis
vabis
Ano, krasne Vento nebo ulozenka Superb 1 vubec nedrzi >😁 Ani ta P607 me popravde nedesi 😉 Legrace zacina spise u Touareg V10 :😉
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
...... a následuje Phaeton. 😉
Avatar - vabis
vabis
V10TDI ano, ale Phaeton s V6 resp V8 benzin neni uplne spatny. Minimalne nehnije a vzduchova pera ziji, narozdil od w220. Spise to ma takovou obycejnou pristrojovku a vzadu si neschovam narty chodidel pod sedadlo predemnou.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Tento typ článků kvituji jako velmi prospěšný pro spoustu lidí. Jen jsem nějak nepochopil účast P607. To, co popisujete, by se dalo najít na desítkách podobných aut. Nenašlo se jiné špatné auto na doplnění posvátné pětky?
Jinak by mě z té vyjmenované škály nejvíc děsil ten Touareg 5,0TDI.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
To já bych tam ten pažout nechal a ještě bych přidal další francouze, p 407 coupé, sem tam nějakou tu lagunu, nebo pohřební vůz - Vel Satis /i když vlastně ty už jsou všechny skoro ve šrotu a kvůli těm jednotkám kusů to nemá cenu řešit/.
kyklop
Adeptov do tohoto zoznamu bude asi veľmi veľa. Na strane druhej, ukážme prstom na auto, čo má v tomto veku a tým pádom aj s týmto nájazdom bezproblémovú, alebo lacnú prevádzku. Ak už nie je opotrebovaný motor a pohon, tak už môže mať dosť celý podvozok a to tiež už nebude väčšinou lacné. Elektroinštaláciu nemá zmysel dopodrobna ani rozoberať, hlavne keď sa jedná o nejakú plnú výbavu. Ako uviedol na začiatku autor, čím viac, tým horšie ( v bazáre) 😄
ryccardo
Jednickova Oktavka. Proc si myslis ze si ji tolik majitelu drzi a v bazarech jsou tak drahy a zadany? Takovy dobry auto uz dneska nikdo nevyrobi.
Avatar - wakantanka
wakantanka
I. Octavka nie je zle auto ale najst nestoceny zachovaly kus je tiez umenie. A tiez ma kopu much len ich vies poriesit daleko lacnejsie a castokrat aj sam.
kyklop
Presne tak 😉
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Ta, co máme v rodině, je sice vylítaná plečka v hrozném stavu, ale servis stojí 2 tisíce kč ročně. Když během roku nebo dvou dvakrát bourala, pořád její provoz vyšel levněji než u mého subkompaktu.
kyklop
V blízkej rodine bola O1 tour (jedna z posledných)a s tým servisom to až také ružové nebolo 😉 . Skončila na opakovaný rozpad prevodovky ( ložiská)a spotrebu oleja (1,6mpi), ktorá bola riešiteľná len draho. Nájazd nebol nijako ohromujúci. Okrem toho už to auto neznieslo moc porovnanie s dobovými autami. Na strane druhej áno, bežný servis bol za pár peňazí
ryccardo
A kolik stojí převodovka na 1,6 MPI? Počítám, že za 3000 ji seženeš. Válí se jich všude mraky. S tou spotřebou oleje to je smutný fakt. 1,6 MPI na to trpěl. To se dá vyřešit výběrem jiný spolehlivější motorizace.
ryccardo
Naprostý souhlas. Much má spoustu, ale pořád podstatně míň než výrazně novější koncernový auta. A jak píšeš - dokážeš je pořešit velice lacino a často i sám. Ne že s nima musíš do autorizáku a na následnou opravu si vzít hypotéku.
Th0r
Protože maj myšlení socek, to je jednoduchý. Je to 20 let starej krám. Nechceš mojí 20 let starou TV? Bude někde ve sklepě, když jsi takovej milovník old school. Přibalim 20 let starou ledničku, pračku,..... >😁
Riceeater
>😒] :yes:
ryccardo
Zbožňuju blbečky co si koupí drahý super auto aby nebyli za socky a pak leckdy s hrůzou zjistí co stojí provoz. Na druhou stranu se posmívají někomu kdo jezdí autem, který funguje. >😁 >😁 Srovnávat to s 20 let starou televizí to už je jen třešnička na dortu poukazující na tvoje chabé myšlení.
kyklop
S "poctivosťou" toho auta súhlas, na strane druhej je drtivá väčšina dojazdená až na smrť, takže vzhľadom k veku a nájazdu to bude už tiež len to servisné peklo , resp zachvalých bude už len pár kusov o ktoré sa majiteľ staral (čo je pravdepodobne vždy horšie s ich pribúdajúcim počtom).
Avatar - Ozzman
Ozzman
Dobrý auto?

Ve spolehlivosti některých verzí = ANO.
Ve zpracování interiéru a odolnosti = ANO po Fl
Ve velikosti kufru = ANO

V jízdních vlastnostech = NE ( žebřiňák, který se zvláště s motorem TDI hrne do zatáčky neohrabaně a je silně nedotáčivý)

Komfort na palubě = NE (Na zadních sedačkách žalostně málo místo na nohy, hluk od motorů, podvozek tvrdý, prkenný).

Takže Octavia 1. generace je dobré auto za předpokladu, že hledáš pouze spolehlivost.
Ale vším ostatním je auto bohužel 20 let staré a je to na něm sakra znát, zvláště když přesedáš z něčeho novějšího. Navíc ta spolehlivost s léty a kilometry značně upadá, dost kusů už sžírá koroze...
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
přestaňte řešit škodofky a další chojoviny >😁 , nová mazda 6 má být 2,5 turbo !!! Tak zkuste něco o tom pogooglit! :yes: :yes: :yes:
[odkaz]
Avatar - removed
removed
Tak tak... uz jsem si koupil nove sporici prasatko 😉
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Někde jsem četl, že má mít 225 koní, což mi připadne dost málo. Leda že by to bylo jen nějaké malé soft-turbo jaké se používalo ve své době v Saabech. A taky by to nebyl až tak velký odskok od 2,5 atmo. Necháme se překvapit.
yarrys
The most important changes are found under the long hood. Along with the adoption of cylinder deactivation for the current 2.5-liter inline-four, the 2018 Mazda 6 also will be available with the turbocharged 2.5-liter inline-four found in the CX-9 mid-size crossover SUV. Although Mazda is keeping mum on specs, the turbo four makes 250 horsepower and 310 lb-ft of torque in the CX-9, while the naturally aspirated engine produces 184 horsepower in the 2017 Mazda 6.

[odkaz]
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Jj diky :yes:
Avatar - removed
removed
:yes:
Avatar - Jopino
Jopino
[odkaz]
liber
Díky za tento příspěvek, ale na tomto webu se naplnění tvého přání nedočkáš. Automobilový svět jim končí v Evropě. Tedy v Německu.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ale prosímtě! Aspoň čti pozorněji. 😉 Ten článek má nadpis "První obrázky ukazují, že se nic nezměnilo"- myšleno vzhledově, a v článku samotném píší, že 2,5T dostane americký trh. Za mě článek o ho.vnu. O 2,5T se tu spekuluje už roky. Nijak mě nemrzí, že tu stejný článek není. Až ten motor potvrdí pro Evropu, tak fajn.

Pokud jsi toto nečetl [odkaz] tak sorry za tón a ber to jen jako info, že není žádný důvod ani k jásotu, ani k plodění článků.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Kájo, dnes nemáš den?
Avatar - _Karel_
_Karel_
Proč myslíš? Co je na té info o Mazdě zajímavýho?
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Že v ní bude 2,5 T je pro mě dost dobrá zpráva, protože jediný problém co šestka měla, tak vůči jiným /třeba koncernovým/ měla relativní nedostatek výkonu /myšleno u benzínů/.
Avatar - _Karel_
_Karel_
V americe mají skoro všechny tam prodávaný auta lepší motory. K čemu nám to je? K nám to pořád není potvrzený. Spekuluje se o tom už dlouho - [odkaz]
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
[odkaz]
>😁 >😁 >😁
Avatar - _Karel_
_Karel_
>😒] :yes:
Avatar - Deutsch
Deutsch
Petr Petřík je jediný automechanik v Praze ne-li v ČR který rozumí rozvodům. >😒] Trapná reklama klucí >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
Avatar - _Karel_
_Karel_
:no:
Avatar - JirkaV8
JirkaV8
ja ho neznam, ale pokud umí tak proč ne? Dobrých mechaniků moc není :-!
scadar
Tak vám teda děkuju. Teď abych se ke svýmu autu s 1.4TSI Twincharger a sedmikvaltem DQ200 bál přiblížit. Co kdyby se po těch bezproblémovejch 200tkm najednou rozhodlo zákeřně posrat. >😁
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
...zapomněl na všechny rendlíky. Tyto vozy jsou plné nástrah - už jako nové a pokud jsou ojeté, je to ještě horší. Když už chcete kupovat ojetý vůz, doporučuji japonský - s výjimkou Hnissanu. Když chcete kupovat vůz nejaponský, vyhněte se vozům na "F", tedy Fiat, Ford a francouzské. ;-\
megacruiser
Ok, obecně to možná platí, ale neznám jiný auto podobné velikosti jako bráchova Micra, který by při krátkých cestách po městě bralo v průměru 3,2 na 100. [odkaz] Fakt to není hoax, na cesty po okreskách se vejde i do 2,8. Nemá chybu v počítači, měří si spotřebu od plné do plné a odpovídá to.
Teta má Clio Storia koupené nové a i když jezdí "jako ženská" a auto dost trpí, zatím neměla po ujetí 110 tisíc žádnou poruchu. Mění jen spotřební díly.
Já mám staré Seicento, asi nejvíc ojeté Seicento v ČR které i tahalo přívěs. Motor a převodovka stále původní bez generálek, hydroštely v pořádku, funguje vše až na mechanizmus stahování střechy, ten už se extrémním opotřebením pokazil. Taky odešel startér - uhlíky a spojka. Ale jinak - neskutečně spolehlivé auto na ty roky a najeté km.
Byla zmíněna první Oktávka 1.9 TDI. Super úsporné auto, když byla nová. Dnes buď za raketu v rozumným stavu nebo je to vrak na odpis. K tomu na zadních sedačkách není místo ani na dětskou sedačku. Ostudně špatné využití vnitřního prostoru na tu délku.
Avatar - aproximus
aproximus
je snad každý výrobek firmy vw werke z posledních 10 let >😒]
PetrStary
V autobazaru je hlavně výhoda, že víte, že auto neni kradený, v exekuci atp. Nikdy bych si nekoupil auto přes soukromou inzerci
Avatar - O5kar
O5kar
Soukromá inzerce je případ co popisuji níže. No nekup takovou lákavou nabídku. Prodejce nakonec uspěl s argumentem, že to přece prodával levně a na vyšší spotřebu upozornil. Jenže nenapsal, že to žere 4l oleje na 1000 km.
Avatar - O5kar
O5kar
To je potom náklad pro peněženku.
ljube
že třeba prius II, stará past dle vašich měřítek, je auto nabušený elektronikou a technologiema o kterých se evropským automobilkám může pořád jenom zdát a přitom všem je to jedno z nejspolehlivějších aut vůbec.
tady je vidět, že kdo umí, tak umí.