Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Tesla šokovala svět. Odhalila nový Roadster! Chce být nejrychlejším autem světa...

Nová generace Tesly Roadster nadchne svým vzhledem i parametry. V akceleraci chce překonat nejlepší supersporty auta.
Zpět na článek
17. 11. 2017 09:22
17. 11. 2017 09:55
17. 11. 2017 10:28
17. 11. 2017 13:08
17. 11. 2017 15:46
17. 11. 2017 13:20
17. 11. 2017 13:30
17. 11. 2017 15:04
17. 11. 2017 14:05
17. 11. 2017 14:12
17. 11. 2017 16:00
17. 11. 2017 09:57
17. 11. 2017 11:46
17. 11. 2017 12:57
17. 11. 2017 13:09
17. 11. 2017 15:46
17. 11. 2017 15:47
17. 11. 2017 18:57
17. 11. 2017 13:30
17. 11. 2017 13:29
17. 11. 2017 16:35
17. 11. 2017 10:17
17. 11. 2017 10:35
17. 11. 2017 10:55
17. 11. 2017 11:04
17. 11. 2017 11:04
17. 11. 2017 11:46
17. 11. 2017 13:01
17. 11. 2017 12:40
17. 11. 2017 13:02
17. 11. 2017 13:19
18. 11. 2017 00:07
18. 11. 2017 13:17
18. 11. 2017 19:26
18. 11. 2017 20:05
18. 11. 2017 20:37
17. 11. 2017 10:55
17. 11. 2017 11:12
17. 11. 2017 11:20
17. 11. 2017 11:33
17. 11. 2017 11:43
17. 11. 2017 11:48
17. 11. 2017 11:50
17. 11. 2017 11:53
17. 11. 2017 11:57
17. 11. 2017 13:10
17. 11. 2017 11:53
17. 11. 2017 11:36
17. 11. 2017 11:48
17. 11. 2017 12:00
17. 11. 2017 12:19
17. 11. 2017 12:28
17. 11. 2017 12:21
17. 11. 2017 16:09
17. 11. 2017 16:20
18. 11. 2017 14:30
18. 11. 2017 16:33
17. 11. 2017 12:00
17. 11. 2017 13:24
17. 11. 2017 15:26
17. 11. 2017 16:08
17. 11. 2017 11:31
17. 11. 2017 11:35
17. 11. 2017 11:44
17. 11. 2017 14:16
17. 11. 2017 12:00
17. 11. 2017 13:11
18. 11. 2017 00:17
18. 11. 2017 00:28
18. 11. 2017 12:21
18. 11. 2017 19:32
17. 11. 2017 14:21
17. 11. 2017 19:50
17. 11. 2017 22:28
18. 11. 2017 04:33
18. 11. 2017 13:30
Avatar - Ham.
17. 11. 2017 09:22
No nekup to,
za blbých 250 tisíc dolíků. Do smrti bych se musel fackovat, kdybych propásl takovou životní šanci.
Rozbalit vlákno
11
17. 11. 2017 09:55
Re: No nekup to,
Stado tupcov sa isto najde, a potom v 2022 ked auto stale nebude hotove budu pytat svoju zalohu >:D
Avatar - Ham.
17. 11. 2017 10:28
Re: No nekup to,
No 2022 to už pofrčí úplně jiná khára se zrychlením 0,1 s., dojezdem deset tisíc majlí za drobný rezervační poplatek 0,5 mio. usd. Kdo by si v takové úžasné době vzpomněl za zastaralou Teslu roadster?
Avatar - Hammunasakra
17. 11. 2017 12:43
Re: No nekup to,
Jede přes 400 km/h zrychluje líp než Chiron = taky myslim že by mohlo bejt dražší ;-)

Teď když sis to uvědomil = objednáváš nebo začínáš s fackovánim? :-)
17. 11. 2017 15:46
Re: No nekup to,
a testovane to bolo jazdcami na plejku >:D No nekup to. To ze je to rychlejsie ako Chiron, neznamena ze je to aj lepsie. Ked som dal do Wartburgu 353 Volkspolizei dve ploche baterky, bolo to moje najrychlejsie auto na baterku. Predbehla ho neskor skrinova sanitka Mercedes, kde boli tiez 2 baterky oproti serii. A ani sa o tom za sociku nikde nepisalo. Taky som ja bol vizionar >:D

Takze pri elektroautach je ta akceleracia a maximalka dana koncepciou vozidla. nabuchas tam kopec baterii, vazi to jak svina, ale rovno to die. Mozno casom stratis jedno, dve, tri, alebo vsetky kolesa, ale co. Ved Musk povedal, ze je to najlepsie co sa da kupit pod horucim slnkom Kalifornie.

Tak ho prosim ta nechaj, nech sa riadne prefackuje! Len blbec by to kupil.
17. 11. 2017 13:20
Re: No nekup to,
fak bych se nebal toho ze prodaj jak tu tisicovku FE tak pak jeste dalsi mozna i desitky tisic tech aut i pri tehle cene :-!
Avatar - Ham.
17. 11. 2017 13:30
Re: No nekup to,
Já se "fak" nebojím, ať jich klidně prodají bambilion. Ale sázet si na to nebudu, protože si o tom myslím zhruba totéž co tato holčina.
[odkaz]
17. 11. 2017 15:04
Re: No nekup to,
sak proc ne, kterej sef nejake automobilky by to neudelal nebo to nedela kdys nekde neco drhne? a vlastne kterej sef nejen automobilky by to neudelal?

ty bys jako sef velke firmy s nejakym problemem jako je u modelu 3 na tiskovce udelal co? "mame problem, a tak to balime ikdys firma dal vpohode funguje a na uctech mame asi 3.5 miliardy dolaru, firma se rozpousti a zamestnanci muzou jit na pracak nebo domu, a ja si necham tech 3.5 miliardy jako kapesne"? :yes:
17. 11. 2017 14:05
Re: No nekup to,
Tých prvých 1,000 kusov za $250,000 je už vypredaných.
Avatar - Ham.
17. 11. 2017 14:12
Re: No nekup to,
Tak to mám kliku, alespoň si nebudu muset nic vyčítat. ;-)
Avatar - Uživatel_5340709
17. 11. 2017 09:38
Na to jim kašlu,
mě by přesvědčilo, kdyby odhalili auto za 600 tis., bylo velikosti Golfu a na jedno nabytí by to i v zimě ujelo 600 Km. ;-)
(takhle jen nepřímo pořád potvrzují, to co o nich řekl šéf koncernu VW)
Rozbalit vlákno
19
17. 11. 2017 10:31
Re: Na to jim kašlu,
Moje řeč. Pokud se má něco změnit z hlediska přechodu na elektromobilitu (a plánů má každej plnou hubu) rád bych auto, které ujede skutečně 500-600 km, nezávisle na tom, zda je teplo nebo zima. Prostě aby se člověk mohl spolehnout a ne pořád civět na displej, zda už nabíjet, nebo ještě riskovat a jet dál. Model S je docela blízko mému ideálu (design, dynamika) Ale pro masovou rozšířenost to chce auto za "normálnější" cenu - třeba do 1 mil. Tesla (resp. Musk) má pořád neskutečné ambice hraničící se vzdušnými zámky, přitom nedotáhli do konce ani auto pro normální lidi.
17. 11. 2017 10:48
Re: Na to jim kašlu,
A viděl jsi jí někdy zblízka ? [odkaz] [odkaz] [odkaz]
[odkaz]
[odkaz] [odkaz]
Avatar - Uživatel_5340709
17. 11. 2017 10:54
Re: Na to jim kašlu,
Ty co potkávám v Brně jsou už spasované trochu líp.
17. 11. 2017 11:00
Re: Na to jim kašlu,
Citace z tvých odkazů :-) :

I přes všechny tyto potíže s Modelem S ale Martin nakonec pochválil zákaznickou podporu Tesly a v žádném případě nemá v plánu rozloučit se svým elektromobilem. Stále jej totiž považuje za fantastické auto, jehož řízení si i přes zmíněné chyby každý den užívá ;-)

Tak nevím, Gile, když se těmi chybami netrápí ani majitel, tak proč ty?
17. 11. 2017 11:11
Re: Na to jim kašlu,
....."když se těmi chybami netrápí ani majitel, tak proč ty?"

Já myslím, že on se trápí, jinak by je nezveřejňoval, nefotil a nevynakládal úsilí k jejich odstranění.

Já se naopak netrápím, protože Teslu nemám. Uvedení odkazu pro mě není trápením. :-)
Avatar - chalan66
17. 11. 2017 13:06
Re: Na to jim kašlu,
V niečom máš pravdu. Ceny aut na el. energiu sú stále neprimerane drahé! Ja som fanúšik el. automobilov a tiež sa mi Tesla páči, dokonca by mi nevadilo ani terajší dojazd , pre mňa to nie je problém. Jasne že ak by bol 2 násobný, nefrflal by som :-) Som však optimista a po expanzii el. aut od VW a iných automobiliek, budú aj ceny časom normálne. Nabíjacie stanice , tiež nebudú môcť byť tak husté ako šafrán, tak že aj to sa bude meniť.
17. 11. 2017 13:20
Re: Na to jim kašlu,
Cena môže byť vysoká, alebo nízka, nie drahá. Ty si kupuješ cenu? >:D
Avatar - chalan66
17. 11. 2017 13:40
Re: Na to jim kašlu,
Bóže ty si ale múdry !! :no: Normálny človek vie o čom píšem, chytrák a rypák , sa chytá hlúpostí ! Pekný deň ti prajem .
17. 11. 2017 20:00
Re: Na to jim kašlu,
Chytrák sa hlúpostí chytá, hlupák ich píše. Áno, súhlasím. Uži si prázdniny. ;-)
17. 11. 2017 13:17
Re: Na to jim kašlu,
Tesla není VW, nemají potřebu stavět auta za cenu Fabie.
Vzhledem k jejich postavení to ani jinak dělat nejde, když baterie stály majlant, dávalo to smysl spíše u dražších vozů. Čím více baterie zlevňují, tím více se budou dělat levnější auta.
Každopádně, domnívám se, že Model 3, případně Model Y, budou dostatečně masovými, pokud skutečně jich budou prodávat půl milionu od každého ročně.
Avatar - Korendir
17. 11. 2017 10:36
Re: Na to jim kašlu,
No, nemusí stát 600 tis. Dojezd sice není nejdelší, ale to nabíjení je na ho..o. Pokud by to šlo nabít stejně rychle jako natankovat, tak ten dojezd 450-600km je celkem v poho.
Avatar - chalan66
17. 11. 2017 13:12
Re: Na to jim kašlu,
Prečo máte všetci tak neprekonateľný problém s dobíjaním ? 20 minút ešte nikoho nezabilo raz za 3-4 dni ! Kto reálne jazdí denne 400 km? Neberme služobné autá, ale bežného človeka ! No možno 10% ľudí ! Koľko zbytočného času denne zabiješ pri iných blbostiach a nevadí ti to ? Každý si dáme kávu -20 minút ! Ideš len tak do nákupného centra so ženou, 2 hodiny ! No a iné veci. Prečo potom pri tej káve nemôžeš dobíjať aj auto ? Ja v tom neprekonateľný problém nevidím !
17. 11. 2017 15:23
Re: Na to jim kašlu,
Tak nevím, zda mám nejnovější informace, ale za dvacet minut nabiješ Teslu na 80 % akorát v superchargeru. Reálné doby nabíjení jsou úplně jiné.
50kW CHAdeMO => 0-90% cca 1,5 hodiny
22kW = 3x32A palubní nabíječka => 0-100% cca 4,5 hodiny
11kW = 3x16A palubní nabíječka => 0-100% cca 8,5 hodiny
3kW = obyčejná zásuvka => 0-100% cca 29 hodin

Nebo už je to jinak? Rád se poučím
V praxi (kolik superchargerů je?) si neumím představit, že přijedu na návštěvu ke kamarádovi do paneláku (ne každý má domek a třífázovou zásuvku) a budu tam čekat takovou dobu
17. 11. 2017 10:46
Re: Na to jim kašlu,
K tomu VW: snad jen - mají pěkný (akorát tak) slogan: We make the future real >:D

[odkaz]
Avatar - Uživatel_5340709
17. 11. 2017 10:53
Re: Na to jim kašlu,
Ha, ha ta reklama mě potěšila, a přinutila mě si vzpomenout na mé začátky, kdy jsme takhle s otcem v létě roku 1989 stáli v serpentině nad potokem a jeřáb tahal nahoru /ne scooter/, ale jeho zdemolovaný Renault 12, který jsem tam poslal. :'-(
(Dodnes se divím, že jsem jednu nechytil ;-) a otec to nějak psychicky přežil)
17. 11. 2017 11:03
Re: Na to jim kašlu,
Jj, reklama dobrá :-)

Mě tahal s Felicií traktor..

Slogan dost mimo.
17. 11. 2017 11:40
Re: Na to jim kašlu,
Nene..:-) respekt Tvymu tatovi..:-))
Avatar - Uživatel_5340709
17. 11. 2017 11:55
Re: Na to jim kašlu,
:yes: ale následný týden jsem se před ním tehdy raději neukazoval. >:D Taky na to nikdy několik let potom nepadla řeč, až teď po létech se o tom můžeme bavit a ve srandě zavzpomínat. ;-)
17. 11. 2017 21:15
Re: Na to jim kašlu,
Uplne Ti rozumim...a ted navic dorusta muj syn, tak to okusim z opacne strany...:-)
17. 11. 2017 09:57
další sen..
Další sen pro Teslu...
I kdyby to náhodou někdy představili a o pět dalších let dovedli do sériové podoby, tak si pořád myslím, že roadster by měl mít zvuk, měl by se přehřívat na každý pumpě a taky nějaký charisma. Jak jsem tu četl už několikrát, že spalovací auta jsou jako parní lokomotivy. Tak o víkendu na projížďku pojedu radši párou než City elefantem..

Tohle mi spíš přijde jako designové cvičení na téma "nebojte, sice model 3 nedodáme, ale pořád nekrachujeme..."

A pak 200kWh baterií, pokud se zásadně nezmění nechonologie, znamená cca 1200Kg. K tomu dva elektromotory, systém řízení atd. Přitom některé atmosférické V8 mají pod 200Kg. Nádrž třeba 100kg, něco podobného převodovka, diferenciál. No nevím nevím.
Rozbalit vlákno
25
17. 11. 2017 11:46
Re: další sen..
Přitom na uhlí (z tepelných hnědouhelných elektráren) jezdí tak akorát elektromobily. :-!
Avatar - Blue Sun
17. 11. 2017 12:50
Re: další sen..
Na uhlí z tepelných elektráren jezdí úplně všechno, protože to uhlí se spaluje i kvůli výrobě benzinu a nafty. Ale to by tupý fostek nikdy nepřiznal.
17. 11. 2017 12:57
Re: další sen..
ˇuplně normálně uznávám, že při zpracování ropy je zapotřebí elektřina. Nevím, proč by to měl být problém.
Ale jistě ne 100% energie, co se použije na pohon auta je z té elektřiny.
Jsi hloupý a trapný a fostekovi pouze k smíchu.
prosím, sedni do svého 20 let starého Pažouta (viz profil) a vodjeď dělat něco užitečnýho, aby ses ve svým věku ještě zmohl na tu Teslu někdy. Chudinko.
Někde jsem četl, jak se pozná člověk podle auta. No v tvým případě...Socka zkřížená s bukvicí???
:-! :-! :-!
fostek rulezzzz!!!!!!!!!! >:D
Avatar - Blue Sun
17. 11. 2017 13:07
Re: další sen..
Jeee, fostek je tak geniální, že se umí podívat i na profil. Přečetl si hloupý fostek i to, že ten Peugeot už dávno nevlastním? Asi ne, to by nepsal takové blitky. Mimochodem, taky jsem tam mohl přidat ještě starého Neona, který už dávno prolétl vysokou pecí...
Fostekův kardinální fail...
Tak se, hloupý fosteku, dál klidně směj. Ani netušíš, že se směješ sám sobě, své vlastní hlouposti. :-)
17. 11. 2017 13:09
Re: další sen..
A směju se rád!!!!
>:-[] >:-[] >:-[]
you have just been trolled!!!!!
>:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Blue Sun
17. 11. 2017 13:11
Re: další sen..
Fosteku, na mě nemáš.
Ty si sice myslíš, jaký jsi troll, jenže to se musí umět. Ty jen blbě plácáš, což má k trollení skutečně hodně daleko.
Avatar - _Karel_
17. 11. 2017 13:36
Re: další sen..
:-! :yes: :yes: oceňuju to přiznání, že jsi troll!
Avatar - Blue Sun
17. 11. 2017 13:47
Re: další sen..
Na vážné diskuse na tomto webu jsem vážně moc starý.
Avatar - _Karel_
17. 11. 2017 13:50
Re: další sen..
Což mě přivádí opět k myšlence, proč sem někteří vlastně chodí. Ty považuješ web za mizernej a v diskuzích seš neustále protivnej, nas.ranej a rejpavej. Odhaduju tak 90% tvých příspěvků. No, tvůj boj. Bejvávaly doby, kdy se s tebou dalo normálně bavit.
17. 11. 2017 15:46
Re: další sen..
Na druhú stranu má obvykle pravdu.
Avatar - Blue Sun
17. 11. 2017 22:27
Re: další sen..
Z informačního hlediska to tu vážně za moc nestojí. Ale diskuse jsou dobré rétorické a argumentační cvičení.
Ale protivný a naštvaný tedy rozhodně nejsem. To moc neumím ani v realitě, natož na webu. A na druhou stranu - divíš se? Vzhledem k rostoucímu podílu kontroverzních článků, hloupé reklamní masáže a také rostoucí agresivity a netolerance mnoha jedinců, kdo by nebyl rýpavý?
17. 11. 2017 23:00
Re: další sen..
Pozorujem na sebe rovnaké príznaky. Vieš si teraz predstaviť stretko ACZ jak sme mali pred pár rokmi na Autosalóne v Brne? Mám pocit, že teraz by sa to tam všetko pobilo...
17. 11. 2017 13:43
Re: další sen..
Porovnatelna cisla:
27g co2 na km na vyrobu dieselu (paliva)
100g co2 na km na vyrobu el. energie (nemecky mix)
17. 11. 2017 15:47
Re: další sen..
No vidíš to? Fakt sú tie elektromobily špinavé... >:-[]
17. 11. 2017 15:57
Re: další sen..
Jj. Uz jsem to uvadel jinde. EV opravdu nejezdi za nulu.

Ale rozhodne jsou EV cistejsi nez diesel. ;-)

Diesel celkove 205 g CO2 na km :no:
EV celkove 129 g CO2 na km :yes:

Tady jeste nejaky odkaz, ktery nesouvisi primo s vyse uvedenym:
[odkaz]
17. 11. 2017 18:57
Re: další sen..
To bola samozrejme irónia. Tak či onak, realita bude asi ešte o kus inde.
Tých 27g je čiste výroba v rafinérke, alebo aj ťažba? Sú tam započítané aj emisie z elektriny, ktorá sa pri výrobe nafty spáli? A čo distribúcia nafty na čerpačky? ;-)
17. 11. 2017 19:39
Re: další sen..
V tech 27g by melo byt zapocteno vse.
Stejne jako pri vyrobe el. energie.
17. 11. 2017 20:03
Re: další sen..
Zaujímavé číslice. Akurát u EV sú stále šance na ďalšie zníženie. Kdežto u dieslov by som o tom čísle tiež trošku pochyboval, v reáli všetky tie Passaty, Porsche a Touaregy dymia viac - tie čierne mraky z ich výfukov vídam dennodenne, pochybujem, že s tým množstvom sadzí tade nejde výrazne viac aj toho CO2...
18. 11. 2017 14:20
Re: další sen..
No nejzajimavejsi je to pro kazdeho nejdulezitejsi - nulove lokalni emise :- )

S EV uz neotravujes (doslova) sve deti, ani nikoho jineho. Ve meste, v garazich ani na dalnici..
18. 11. 2017 20:35
Re: další sen..
Áno, je to tak, ale to tu mnohí nechápu, resp. nechcú chápať. Potom sa tu vyťahujú argumenty ako prašnosť, gumový prach vznikajúci obrusovaním pneumatík, prípadne príliš nízky hluk, ktorý EV produkujú a ohrozujú tým bezpečnosť cyklistov a chodcov...
17. 11. 2017 13:30
Re: další sen..
na hnede uhli jezdi v CR vsechny benzinaky a naftaky co tankuji na benzinkach kde se prodavaj v CR rafinovanea paliva ;-)
17. 11. 2017 13:29
Re: další sen..
VUT Superb ktery ocesaly na VUT od vseho zbytecneho co melo spojistost s dieselem vylo prez 460kg, to tam zadna V8 fakt nebyla, ale 2 litr 4 valec >:D

mimochodem jiz pristi rok bude ukazana prave ona nova technologie baterii na pevne bazi, a bez lithia, ona jiz byla ukazana na konferencich a ruznych veletrzich nekolikrat, ale tomu se proste rika predvadeci vzorek kde se resi vyrobni technologie pro snizeni vyrobnich nakladu, v soucasnosti maj bejt pripravene pro pouziti tusim 4 technologie kde se jiz resi jen to, jak to levnejc vyrabet aby to melo smysl i jinde nez v luxusnich autech za 5-10 mega, ale tak ver si cemu chces, trebna i tomu ze nic takoveho neni a navzdycky budem jezdit v autech na benzin a naftu >:D
17. 11. 2017 16:35
Re: další sen..
On taky 2,0 TDI váží víc než třeba stařičká 4,2V8 FSI, takže nejsem daleko od pravdy.
Avatar - Jaros71
17. 11. 2017 10:08
Kdo potřebuje rychlý vysavač?
Díky , nechci !
Pár fanatků se po světě jistě najde...
Pokud se jim to vůbec podaří ve slušné kvalitě vyrobit , že? >:D

SUPER SPORT MUSÍ MÍT MOTOR.. a ne baterky..
Rozbalit vlákno
8
17. 11. 2017 10:43
Re: Kdo potřebuje rychlý vysavač?
Tohle má motory tři :-)
17. 11. 2017 11:06
Re: Kdo potřebuje rychlý vysavač?
Nemá klaune. Je to jen obrázek. A minimálně 10 let, ale spíš navždy, bude.
17. 11. 2017 11:26
Re: Kdo potřebuje rychlý vysavač?
Ahoj fosteku. Když podle Jarose má baterky, tak má i tři motory ;-)

Anebo pro tebe - bude (a ještě jednou specielně pro hatery jako jsi ty: s určitou pravděpodobností..) mít tři motory :-)

A když už s tebou diskutuji, přestože se mě snažíš urážet. Mohl bys mně vysvětlit, co ti na Tesle vadí? Bojíš se, že přijdeš o své peníze - jsi akcionář? Nebo máš tak rád spalovací motory, že bys je chtěl napořád? Nebo si myslíš, že Musk je podvodník?

Bez urážky. Opravdu by mě to zajímalo, jaký máte důvod k odmítání Tesly (nechci psát nenávisti..).
17. 11. 2017 11:43
Re: Kdo potřebuje rychlý vysavač?
S tim klaunem ujel, ale jinak Fostek tady celkem vtipne zastupuje macho benzin tabor..:-) treba chybu uzna a za tu urazku se Ti omluvi.
17. 11. 2017 11:55
Re: Kdo potřebuje rychlý vysavač?
Ahoj
OK, klauna beru zpět a omlouvám se.
Co mi vadí na Tesle? Potažmo celý to lhaní, termíny, odsouvání.
To jak se chudší skládaj z daní za palivo bohatejm pozérům na jejich dotace na elektroauta.
Celá fyzikální nemožnost (v současné době) ekologické výroby a přenosu takového množství energie, které je potřeba pro eventuelní plošnou elektrifikaci automobilové dopravy.
Navíc nepřítomnost dostatečného množství surovin (na planetě!) potřebné k výrobě stávajících bateriií v daném množství.
Samozřejmě i způsob výroby elektřiny, který dělá z elektroaut v součtu někdy škodlivější, než se zdají (jezděj na uhlí de facto)
A v neposlední řadě ubohá kvalita zpracování a sprostota interierů značky.
Navíc pak sekta zaslepených obdivovatelů.

Strašně jsem to zestručnil, nemám teď čas, ale snad to stačí.
Jinak já budu jeden z prvních, co si elektromobil koupí, až (jestli) bude pro mě někdy smysluplný. Narozdíl od většiny zdejších teslařů. Ze začátku jsem Tesle fandil.
17. 11. 2017 12:10
Re: Kdo potřebuje rychlý vysavač?
Ahoj,

ok, klaun není tak hrozný :-)

S termíny souhlasím. Diskutabilní kvalita určitě existuje.
Na nadhodnocené akcie bych si také vsadil.

Nicméně Tesla už toho spoustu dokázala. A o zbytku tvých tvrzení se dá dost polemizovat. Třeba později, jestli bude článek o semi trucku :-)

Díky za odpověď.
17. 11. 2017 13:32
Re: Kdo potřebuje rychlý vysavač?
covece a co si das za avatare tak za 10 let, vzdyt VW do elektromobility chce jit a strada penizky na investice prave do elektromobility na ukor fosilu kde rusi jeden vyvoj za druhym ;-) dokonce se dusujou ze treba v USA uplne preskoci hybridy a pluginy a nabidnou radsi jiz jen elektromobily >:D
17. 11. 2017 17:09
Re: Kdo potřebuje rychlý vysavač?
A na rozdíl od Tesly na tom i vydělají >:D >:D :yes:
17. 11. 2017 10:17
v roce 2020_
To je v Muskově šifře někdy po roce 2025. A to bude Tesla dávno jen vzpomínka.
Rozbalit vlákno
17
17. 11. 2017 10:35
Re: v roce 2020_
Jen blbni. >:D

Počkej až se probudí teslaři, to potom dostaneš školení o vizích, ideách, výzkumu, vývoji, investování, ekologii, obnovitelných zdrojích a hodnotě firmy, jako já včera, když jsem napsal, že chování Tesly mi víc a víc připadá jako podle Ponziho schematu. Nenechali na mě nitku suchou. Moc jsem se bavil. >:D
17. 11. 2017 10:55
Re: v roce 2020_
Však mě ti klauni taky baví. A nejlepší je, že ani jeden z nich Teslu nemá. :-)
Avatar - Uživatel_5340709
17. 11. 2017 11:00
Re: v roce 2020_
No jo, holt už nejsou ani ti elektrikáři co bejvávali, ............ dřív si s pevnými částicemi a emisemi tolik starostí nedělali. :-) [odkaz]
17. 11. 2017 11:04
Re: v roce 2020_
Tvrdí chlapi!!!
>:-[] >:-[] >:-[]
17. 11. 2017 11:04
Re: v roce 2020_
Beru je jako kloučky, co třeba fanděj hvězdnejm válkám.
Taky sní o svém světelném meči. A zkus jim vykládat o fyzikální nemožnosti většiny věcí, co se v těch vesmírnejch bitvách dějou. >:-[]
Avatar - Uživatel_5340709
17. 11. 2017 11:18
Re: v roce 2020_
To víš, od jisté generace dolů znamená tablet v autě něco víc, než že to má dobré zavěšení a motor točí 7 tisíc. ;-)
17. 11. 2017 11:46
Re: v roce 2020_
Mě točí skoro 9!!!! Díky bohu....:)
Avatar - Uživatel_5340709
17. 11. 2017 11:57
Re: v roce 2020_
Co kupil sis RX8? (chválím)
17. 11. 2017 13:01
Re: v roce 2020_
vypusť to X. >:D
17. 11. 2017 12:40
Re: v roce 2020_
Vysoké otáčky často znamenají nízký krouťák i nízkou životnost
17. 11. 2017 13:02
Re: v roce 2020_
1) V10 obsah 5.2 o krouťák se nebojím
2) Životnost...je to v záruce a jezdí se s tím málo. Neřeším.
17. 11. 2017 13:19
Re: v roce 2020_
čest výjimkám ! :-)
Avatar - JDM
18. 11. 2017 00:07
Re: v roce 2020_
A víš něco o space x? Povídej muskovi něco o fyzikálních nemoznoznostech něčeho? Zjistí si něco o space x a o tom co už dokázali a co mají v plánu a pak třeba zjistíš že Tesla je pro muska taková okrajovka aby se nenudil...
18. 11. 2017 13:17
Re: v roce 2020_
Jen pro info, článek je o Tesle, teda o autě. Na rakety musís jinam >:D ;-)
Avatar - JDM
18. 11. 2017 19:26
Re: v roce 2020_
Fakt? Aha jsem asi úplně blbej... Nebo on ty rakety staví musk ale to ti těžko můžeš vědět.. Asi ani nevíš koho to je...
18. 11. 2017 20:05
Re: v roce 2020_
No odpověděl sis sám >:D
Avatar - JDM
18. 11. 2017 20:37
Re: v roce 2020_
Lepší je to o sobě vědět než žít v tom ze jsi v pohodě :-)
Avatar - Katikakus
17. 11. 2017 10:55
Takze...
...potrebujeme do zadluzene ztratove firmy nalit zase nejake penize, protoze nam dochazeji. Nakreslime v CADu produkt, z prstu si vycucame sokujici parametry a rekneme si bl*bcum o zalohu. Vsak ono se jich najde dost, co na to skoci a radi sve penize naleji do naseho letadla. A az to cele praskne, tak pokrcime rameny a rekneme: "Sorry, sh*t happens"

Podobnost s realnymi firmami, udalostmi ci osobami je ciste nahodna.

K samostudiu doporucuji:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
32
17. 11. 2017 11:12
Re: Takze...
Myslím, že ponzi už byl vyvrácen v minulé diskuzi ;-)

Teď k: ''z prstu si vycucame sokujici parametry..''

K samostudiu doporučuji:
[odkaz]
17. 11. 2017 11:20
Re: Takze...
Vyvrácen ? Tak když jsou tak báječní, tak proč si berou zálohy jako kráva v nejlepším případě na 3 roky dopředu, dokonce až do výše plné ceny na něco, co ani reálně ještě vůbec neexistuje ? A bude-li existovat je otázka.

Takové praktiky žádná normální automobilka nepoužívá, pokud vím.
17. 11. 2017 11:33
Re: Takze...
Hele je to vyvráceno hned v první větě:
A Ponzi scheme (/ČpRn.zi/; also a Ponzi game)[1] is a fraudulent investment operation where the operator generates returns for older investors through revenue paid by new investors, rather than from legitimate business activities or profit of financial trading.

To rozhodně neodpovídá Tesle. Tesla má legitimní aktivity i produkty.

Chápu, že tam můžete vidět podobnost. Akcie jsou jistě nadhodnocené.
Ale takto funguje akciový trh - kapitalismus.
Kdo Tesle věří, tak do ní investuje.
Kdo ne, tak investuje jinam.
To, že lidé investují do Tesly je známka důvěry. Kterou vy nemáte. To je samozřejmě vaše právo.
Druhá věc je urážet a opovrhovat těmito lidmi ;-)
17. 11. 2017 11:43
Re: Takze...
Jestli je něco legitimní nebo ne je otázka. I ten Ponzi byl do určité doby legitimní. Než to pak ukradl.

Rád se nechám poučit, jak funguje akciový trh, pane profesore.

"Kdo Tesle věří, tak do ní investuje." Dobře mu tak.

Prosím o konkretizaci mých urážek a opovrhování.
17. 11. 2017 11:48
Re: Takze...
Ty urážky a opovrhování neber osobně ;-)

PS Klaun, ještě taky není tak hrozný..
17. 11. 2017 11:50
Re: Takze...
To jsi si mě s někým spletl, nikdy jsem zde slovo klaun nepoužil.
17. 11. 2017 11:53
Re: Takze...
Proto jsem psal - neber osobně ;-)
17. 11. 2017 11:57
Re: Takze...
Dobře, ale příště to nepiš mně.
17. 11. 2017 13:10
Re: Takze...
Se nehádejte, byl jsem to já!!! :-)
17. 11. 2017 11:53
Re: Takze...
K těm akciím. Cenu určuje nabídka a poptávka, jak už to tak bývá :-)

No a poptávka odpovídá důvěře.
Všechna ta velkohubá prohlášení od Muska - to jsou z části signály pro investory.
Vy to berete asi jako podvod, nicméně je to normální chování v kapitalismu.
Jen Tesla je (i v tomto) extrémně úspěšná a rychle roste.
17. 11. 2017 11:36
Re: Takze...
Co se rozčiluješ. Myslím, že zrovna ty jsi zde psal ,že své názory v diskuzi nemusíš nijak dokládat. A tvá myšlenka Ponzi, kterou se zde už dva dny kocháš, možná také nemusí být správná, nemyslíš? Může být zde i názor nesouhlasný, že.
17. 11. 2017 11:48
Re: Takze...
Diskutuji. Nic víc. Nejsem rozčílený ani trochu a ani trochu se nekochám myšlenkou Ponziho schématu.

Jen se ptám, proč tedy vybírají, dost nestandardně, ty prachy ? Proč neplní opakovaně své závazky ?
17. 11. 2017 12:00
Re: Takze...
Možná proto, že je to automobilka která začíná na zelené louce a vývoj auta, výstavba výrobních hal a vybavení něco stojí? Co myslíš? Nejsem žádný fanatik do elektroaut a myslím, že se těžko ve svém automobilovém životě nějakým budu vozit, ale nechápu ten až fanatický boj proti Tesle. Něco sebrala konkrétně vám, připravila vás o nějaké peníze? O aute se zajímáte, technika vám není cizí a to je dobře. Ale proč hned odsuzovat pokus o vývoj v této oblasti. To, že auta jezdí na spalovací pohon sto a více let přece není dogma a není to třeba brát tak, že je to jediná správná cesta. Dalo by se psát dál, ale to není na místě. Přeji hlavně všem cesty bez nehod a co nejčistší provoz, ať už toho bude dosaženo jakoukoliv cestou.
17. 11. 2017 12:28
Re: Takze...
Tak stále chci věřit, že jsem se ve vás úplně nespletl, že ten váš závěr příspěvku je skutečně jen na odlehčení a ve skutečnosti jste můj příspěvek pochopil správně. Já to celé beru tak, že jste hlavně bojovník za práva poškozovaných milionářů, kteří si objednali Teslu. Téma elektromobilita se u nás dostala příliš do osobní roviny a proto končím a odcházím na, jak věřím, výborný oběd.
17. 11. 2017 12:21
Re: Takze...
Každá automobilka jedenou začínala na zelené louce. To není omluva pro obírání lidí o peníze. V lepším případě dočasně.

Chápu, nemá prachy nebo je do toho nechce dát, postupně začínat nemá smysl, tak vytvoří příběh, ideu, zblbne lidi a oni mu peníze dají. Ať už jako akcionáři dobrovolně nebo jako zákazníci nedobrovolně. Tím nedobrovolně myslím případ, že za dobrovolnou zálohu nedostal ve slíbeném termínu plnění.

Z žádného mého příspěvku nikdy nemohlo vyplývat, že odsuzuji vývoj v této oblasti. Pouze mi vadí, když někdo dělá neobjektivně z Muska podnikatelského Pánaboha a z Tesly nejlepší auto na světě.

Nakonec to odlehčím : "Přeji hlavně všem cesty bez nehod a co nejčistší provoz, ať už toho bude dosaženo jakoukoliv cestou." Jakoukoliv cestou ? I za cenu "legálních" zlodějin apod. nebo trochu demagogicky třeba i za cenu obětí na životech ?
17. 11. 2017 16:09
Re: Takze...
Chápu to správně, že podle tebe není správné, aby si automobilka na auta brala zálohy? Mám dojem, že to tak dělá spousta automobilek, nikoliv jen Tesla.
A že slibený termín plnění je posunut? Opravdu je to tak neomluvitelná chyba při vývoji nového produktu? Apple podcenil výrobu iPhonu X, Warhorse studio několikrát posunuli vydání hry Kingdom Come : Deliverance. Nemám dojem, že by v jednom z těchto případů někdo na někom chtěl okrást (Warhorse taky vybírali peníze na předobjednávkách). Jen prostě ne vždy jde vše podle plánů. :-)
17. 11. 2017 16:20
Re: Takze...
Chápeš to správně.

Zálohu v plné výši na něco, co ani ještě reálně neexistuje a bude-li existovat, tak nejdříve za tři roky ? Která že automobilka to dělá ?

Neomlouvej ultraprasárnu tím, že prasárny a prasárničky dělají i jiní.
18. 11. 2017 14:30
Re: Takze...
Proč je důležitý, jestli to dělá nějaká jiná automobilka?
V jiných odvětvích je to celkem běžný. Třeba developeři si vezmou peníze za byt v domě, kde se ještě ani nekoplo do země.
Je to prostě způsob financování.
18. 11. 2017 16:33
Re: Takze...
Majkl1 psal, že to dělá spousta automobilek a na to já jsem reagoval.

Vůbec nevím, proč sem taháš nějaký developery a baráky. Životní pojištění se také platí dopředu.

Těším se, až si půjdeš na základě mediální masáže a mega humbuku koupit novou, pokrokovou televizi, pračku nebo ledničku a řeknou ti zaplať plnou cenu, mi ti ji dodáme za tři roky a pak řeknou, že nestíhají ať počkáš ještě půl roku, jak to přejdeš se slovy ok, chápu, to je prostě způsob financování.

Auto je víc lednička než byt.
17. 11. 2017 12:00
Re: Takze...
No některé závazky plní.

A některé plní se zpožděním. To není správné, ale k podvodu to má daleko.
Avatar - Uživatel_5340709
17. 11. 2017 11:24
Re: Takze...
Vyvrácen, takže Tesla je v zisku? .......... Něco mi uniklo? :-)
Avatar - _Karel_
17. 11. 2017 13:24
Re: Takze...
:-O Tohle přece nemůžeš myslet vážně. Překvapuje mě, že inteligentní lidi (např. gil54) můžou takovou kravinu vypustit z huby. Ponzi nic nedělal, jen vybíral peníze - čistokrevný podvod. Tesla je ve ztrátě, má pořád zpoždění a problémy, možná zkrachuje. Ale vážně se to dá považovat za čistý podvod, srovnatelný s Ponzim? Napsal bych "je to k smíchu" ale není. Tesla vyrábí, staví, investuje. Možná do slepé uličky, možná špatně, možná zkrachuje. Jako miliony jiných. Ale nazývat to dnes promyšleným podvodem (pokud nemáš extra informace, které my nemáme) může jen vůl.
Avatar - Uživatel_5340709
17. 11. 2017 15:12
Re: Takze...
Jasně Ponzi to není, ale když vybereš cca. 10 mld usd, investuješ víc jako 10 let, a máš zisk jen jeden nebo dva roky za tu dobu okolo 450 mil. usd, , tak je opravdu něco špatně. Jak dlouho to bude ještě tak udržitelné?
Avatar - _Karel_
17. 11. 2017 15:26
Re: Takze...
Jestli je to ok a jak to s Teslou dopadne - to nevím. Výplatu bych na Muska už nevsadil. Ale věřím jeho dobrému úmyslu. Ať dopadne jakkoliv, vsadil svoje jméno, peníze a veškerou energii. Zatím mu to s auty moc nejde.
Avatar - Uživatel_5340709
17. 11. 2017 15:41
Re: Takze...
Je to volba akcionářů, s tím rizikem do toho šli. Ale do Tesly zahučelo i fůra státních peněz, minimálně ve 5-7 tis. usd /dle státu USA/ ve formě podpory nákupu z každého kusu.
Avatar - _Karel_
17. 11. 2017 16:08
Re: Takze...
Pokud to je podpora pro všechny elektromobily, těžko ji vyčítat Tesle.
Avatar - Katikakus
17. 11. 2017 11:31
Re: Takze...
Tak jsem tu vcerejsi diskusi schvalne procetl. Jak to vypada, tak ten prispevek, v kterem byl ponzi udajne vyvracen zrejme nekdo smazal. >:-[]
17. 11. 2017 11:44
Re: Takze...
Tehdejších = 20. léta 20. století. Do 45 dní sliboval 50% zisk do 90ti dní sliboval 100% = Musk je nějak pozadu

A místo kvalitní Ponziho pyramidy dělá docela zajímavý auta = je to prostě amatér [odkaz]
17. 11. 2017 14:16
Re: Takze...
Na drag race fajn, ale to imho letí možná v USA. Sporťák pro zábavu by spíš měl schopnej ve svižnějším tempu dát víkendový výlet - pár kol na okruhu, zastávka na obhlídku města, jídlo, přejezd po dálnici a občas ty klišovité "oblíbené zakroucené okresky". A fakt by při takovém víkendu nebylo nic otravnějšího, než tam v půlce dne vmáčknout pár hodin na hledání stojanu a dobíjení. To je asi jako kdyby si ženská upšoukla při sexu...
17. 11. 2017 12:00
Už je po Tesle
Tesla svou roli splnila, elektroauta uz berou vazne vsichni. Konkurenci zavedenych automobilek a novych cinskych vyrobcu nema absolutne sanci ustat.

Respekt za vizionarstvi Muskovi, ale chudaci investori.

Btw., jsem hodne casto na D1, a Tesly jsou tam ty nejpomalejsi osobaky. Tak dat 3 mio za auto a pak se muset plouzit za kamionem, to je chucpe..:-)))
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Blue Sun
17. 11. 2017 12:55
Re: Už je po Tesle
Jezdím po dálnicích taky docela často, ale ještě jsem nepotkal Teslu za kamiónem. Zatím vždycky jen v levém pruhu.
Jestli tohle klišé taky nevzniklo tím, že jeden člověk viděl Teslu za kamiónem krátce předtím, než se řidič Tesly chystal z dálnice sjet a proto už se nikam nehnal... a od té doby se to veze.
17. 11. 2017 13:03
Re: Už je po Tesle
Já zatím všechny potkal výhradně v pravém a při kamiónovém tempu
Nicméně rozhodující je určitě jak daleko dotyční zrovna jedou. Pokud pár desítek km nebo snad nějakou stovku, asi jim nic nebrání udržovat důstojnou rychlost v levém. Na delší štreku to ale holt zatím není
17. 11. 2017 13:04
Re: Už je po Tesle
TWL prej se bude točit "Blbý a blbější 3" s podtitulem "Ten nejblbější" a producenti nedaj jinak, než že budeš hrát hlaní postavu!!!!
>:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Blue Sun
17. 11. 2017 13:08
Re: Už je po Tesle
To ještě netušíš, že toho druhého hraješ ty! ;-) Tak se těším na place, panáčku.
17. 11. 2017 13:11
Re: Už je po Tesle
Já to odmítl, že ten druhej je 3.14ča a že do toho nejdu. >:D
Avatar - Blue Sun
17. 11. 2017 13:12
Re: Už je po Tesle
Tak to zase bude nuda... A já se tak těšil.
Avatar - Machýrek
17. 11. 2017 13:22
Re: Už je po Tesle
Zajimavy, mam to naopak, Tesly obvykle vidam na dalnici v pravem pruhu, soferi jedou pianko, asi nikam nespechaji a kochaji se okolim.
Avatar - Katikakus
17. 11. 2017 18:19
Re: Už je po Tesle
Tak to teda nevim po jakych dalncich jezdis. Ja je potkavam vyhradne v pravem pruhu, cca 100-110 km//h. A to nemluvim o jedne, kterou vidam pravidelne na Strakonicke, smerem ven z Prahy, ta se na 80ce plouzi sedesatkou pokazde.
17. 11. 2017 21:26
Re: Už je po Tesle
Neplet se, ja Tesle fandim, jen je to proste primestsky koncept, na delsi trasy nevhodny. Meli by to cele prodat Toyote nebo Hjonde (nebo GreatWall), a proslapavat cesticku zase nekde jinde.
17. 11. 2017 13:11
a to dulezite?
a to dulezite se na auto.cz zase nedocteme, a to ze Tesla zacala vykupovat pozemky na sit Megacharger, ktera bude mlne vyuzivat elektrinu jen z obnovitelnych zdroju, a komponenty pro ni budou jak fotovoltaika od tesly, tak powerpacky od Tesly tak nabijecky od Tesly s garantovanou cenou 7 centu za kWh

na ekonomickych servrech se jiz ukazuji i clanky o tom proc ma Tesla takovou ztratu, proste proto ze zacala letos s vykupem pozemku v USA pro rozsirovani site Megacharger kde budou nabijecky s vykonem 650kW az 1MW, na kazdy stojan maji byt powerpacky s 2MWh a fotovoltaikou 8MWh (plocha zhruba 5km ctverecnich, cos v USA neni problem na tranzitu), ono se to malo pise, ale Tesla v USA ma i divizi leasing, ktera se zabejva pujckama, leasingem a financovanim aut, a take Tesla Solar ktera neni tim Solarcity o kterem se pise (jsou to dve ruzne divize nebo spise spolecnosti patrici pod Teslu), kde ta Solar je obdobou kuprikladu CEZu a vlastni jak obri fotovoltaicke elektrarny ruzne po USA, tak je i distribudorem elektriny v USA a take vlastni relativne rozsahlou sit rozvodu, tedy obdoba CEPS v CR, a v USA hodla Tesla budovat a jiz i zacala prace celo USA sit Megachargeru pro kamionovou elektrickou dopravu kde bude proste stala cena elektriny (pisi o 7 centech za kW), plany hovori do budoucna o celosvetove siti, ale zacinaji opet v USA tak jako se siti Supercharger, mimochodem, soucasna sit Supercharger byla odhadnuta na cenu 5 miliard dolaru, cita prez 1000 stanic s vice nez 7 tisici stojany, sit destinationcharger byla prozatim odhadnuta na cenu 1 miliardy a sit Megacharger asi bude jeste vetsi kauf, neb to bude celej ekosystem kde Tesla doda uplne vse od A do Z :-)

ktera jina automobilka na svete ma vlastni sit cerpoacich stanic a muze rict ze prodava nejen auta, ale i palivo pro ne a to palivo pro ne si i sama vyrabi? to je jako by treba Skodovka mela vlastni tezebni spolecnost, vlastni rafinerie a vlastni sit cerpacich stanic
Rozbalit vlákno
22
Avatar - Blue Sun
17. 11. 2017 13:14
Re: a to dulezite?
No jo... není důležité tvořit a vymýšlet, budovat a rozvíjet.
Místní "eksperti" ti vysvětlí, že nejdůležitější je mít zisk a jedině podle toho se pozná dobrá firma.
17. 11. 2017 13:21