Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - KANKUNEN
Je jasné, že to pojede mnohem líp,
| 19. 11. 2017 10:51
Ale jestli zůstane zachováno, že na dálnici pojedeš rovinu s firemníma octavkama a to celé za 8,5.
Avatar - _Karel_
Je jasné, že to pojede mnohem líp,
| 19. 11. 2017 11:45
Pointa?
Avatar - KANKUNEN
Je jasné, že to pojede mnohem líp,
| 19. 11. 2017 12:07
Se zvyšující se rychlostí neroste tak rychle spotřeba
Avatar - Emel
Je jasné, že to pojede mnohem líp,
| 19. 11. 2017 12:24
Dneska asi nerozumím řeči tvého kmene. Se zvyšující se rychlostí roste odpor vzduchu exponenciálně a spotřeba taky (od nějaké hranice, do které ještě aerodynamika není hlavním konzumentem výkonu).

S 2.5T nemusíš jezdit rovinu s firemníma oktávkama.

Jinak teda... kdyby se objevil 2.5 s manuálem, byla by to pecka... a možná bych se spokojil i s tou atmo. Ale tuhle kombinaci už dneska v US mají a my nic, takže moc na to nevěřím. Ale každopádně, pokud by někdo měl jakékoli informace, tak mě to zajímá, ještě by byl čas poslat nějaké peníze do Hirošimy :-)
Avatar - _Karel_
Je jasné, že to pojede mnohem líp,
| 19. 11. 2017 12:28
Hm, těžko čekat, že spotřeba zůstane +- stejná. Bylo by to fajn. Ale podstatný je, jestli ten motor v dohledné době vůbec pošlou k nám.
Avatar - Beefcake
Je jasné, že to pojede mnohem líp,
| 19. 11. 2017 13:57
Udajne ano, uz to ktosi zistoval.
Podstatnejsia bude cena, vzhladom na emisne vypalne zrejme bude vyrazne navysena. Teda ak nejako zazracne neuhraju nizku tabulkovu spotrebu (podla novej normy pochybujem).
Avatar - PepaJ
Je jasné, že to pojede mnohem líp,
| 19. 11. 2017 13:02
.. CX9 jezdi za 8,8L na sto..odecti tech vice jak pul tuny rozdilu ve vaze..a zcela jiste se dostanes standard jizdou k osmi nikoliv vsak vice. Cas nam ukaze..sam. Ja tipuji bez AWD pod 8litru prumer jako hrave dosazitelny. Jinak doplnim parametry pro US trh 170 Kw a 420 Nm!!! :-)
Avatar - _Karel_
Je jasné, že to pojede mnohem líp,
| 19. 11. 2017 13:39
Za takovou nějakou spotřebu jezdí CX5 2,5 atmo. Daleko lehčí, slabší. 8,8 je nesmysl.
Avatar - Beefcake
Je jasné, že to pojede mnohem líp,
| 19. 11. 2017 13:59
Pepovi musis verit, je odbornik na Mazdu a Subaru :-) Impreza 1.6 atmosfericka nad 9 a tazka Mazda s 2.5L turbom za menej.
Avatar - _Karel_
Je jasné, že to pojede mnohem líp,
| 19. 11. 2017 17:05
;-)
Je jasné, že to pojede mnohem líp,
| 20. 11. 2017 08:37
Octavia 1.0 TSI se při 130km rychlosti může vejít pod 6 l/100 km. Tak vypadá úsporné auto.
Avatar - _Karel_
Je jasné, že to pojede mnohem líp,
| 20. 11. 2017 12:42
Tohle srovnání tu chybělo :yes: :yes: :yes: >:-[]
Hausnumera
| 20. 11. 2017 14:47
Turbobenzín je opravdu dobrá zpráva, přeci jen konkurenční automobilky honí u svých vlajkových lodí výkony mnohem výš a i když jsou Mazdy o něčem jiném, než o výkonu motoru, tak zbytečně ztrácejí další skupinu zákazníků. A pokud se pro vrcholnou motorizaci nově objeví i AWD varianta, bude to super. Údaj 184kW platí pro BA 93+, což v USA není samozřejmost, ale prémiový benzin.
Současný 2.5 Skyactiv-G má sice papírově 141kW/256Nm, ale na motorové brzdě to rozhodně nepotvrdil: [odkaz]

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku