Novinky
Turbobenzín je opravdu dobrá zpráva, přeci jen konkurenční automobilky honí u svých vlajkových lodí výkony mnohem výš a i když jsou Mazdy o něčem jiném, než o výkonu motoru, tak zbytečně ztrácejí další skupinu zákazníků. A pokud se pro vrcholnou motorizaci nově objeví i AWD varianta, bude to super. Údaj 184kW platí pro BA 93+, což v USA není samozřejmost, ale prémiový benzin.
Současný 2.5 Skyactiv-G má sice papírově 141kW/256Nm, ale na motorové brzdě to rozhodně nepotvrdil: [odkaz]
Současný 2.5 Skyactiv-G má sice papírově 141kW/256Nm, ale na motorové brzdě to rozhodně nepotvrdil: [odkaz]
S 2.5T nemusíš jezdit rovinu s firemníma oktávkama.
Jinak teda... kdyby se objevil 2.5 s manuálem, byla by to pecka... a možná bych se spokojil i s tou atmo. Ale tuhle kombinaci už dneska v US mají a my nic, takže moc na to nevěřím. Ale každopádně, pokud by někdo měl jakékoli informace, tak mě to zajímá, ještě by byl čas poslat nějaké peníze do Hirošimy 😄
Podstatnejsia bude cena, vzhladom na emisne vypalne zrejme bude vyrazne navysena. Teda ak nejako zazracne neuhraju nizku tabulkovu spotrebu (podla novej normy pochybujem).