Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Devil007cz
Kvituji, ze se tady ten clanek objevil, ale asi tak po mesici, co jsou tyto informace venku
a asi po 2 mesicich co se o tom pise uz vsude jinde.
Skoda, ze jste v redakci trosku vice zaspali, kdyby jste se nesoustredili jen na VW group opakovane.
a asi po 2 mesicich co se o tom pise uz vsude jinde.
Skoda, ze jste v redakci trosku vice zaspali, kdyby jste se nesoustredili jen na VW group opakovane.
No vidíte a my o tomto motoru dokonce psali už v květnu 😄 vizte: [odkaz] Jen jsou zkrátka k dispozici nové informace, které tehdy k dispozici nebyly.
Dekuji za reakci.
Nicmene jsem psal o tom, ze tu infomaci, kterou tady udavate jako novnku je znama uz mesic.
To, ze Scenic dostane 1.3 TCE se uz o tom pise od srpna, ale roku 2016. Vy se tady ohanite kvetnem 2017.
[odkaz]
Problem je, ze se malo venujete ostatnim znackam a vetsina informaci je stale VW group, pritom by si ostatni autmobilky zaslouzili vetsi misto.
Nicmene jsem psal o tom, ze tu infomaci, kterou tady udavate jako novnku je znama uz mesic.
To, ze Scenic dostane 1.3 TCE se uz o tom pise od srpna, ale roku 2016. Vy se tady ohanite kvetnem 2017.
[odkaz]
Problem je, ze se malo venujete ostatnim znackam a vetsina informaci je stale VW group, pritom by si ostatni autmobilky zaslouzili vetsi misto.
To vieš, keď ku každému článku/prdu o VW zasadá celá redakcia, tak na ostatné potom nevydá!
Sumi2000
A nyní ten podělaný downsizing budou opouštět !
Frantíci nejsou sami..a to je dobře.
Faktické emise i spotřeba byly úplně jinde než v papírech malých motůrků..
Frantíci nejsou sami..a to je dobře.
Faktické emise i spotřeba byly úplně jinde než v papírech malých motůrků..
Blue Sun
bych viděl upsizing tak na 1.5 litru při stejných výkonech, ale i tohle je lepší, než nic.
Ada - stop rendlíkovskému odpadu
[odkaz] Brrr! :no:
Jasne, vyzerá to prefektne, moderne. Tie starootcovské budíky, ako má napr. nové Polo, to fakt nemusím. Technológia moderná a dizajn ako z hlbokej minulosti, to naozaj nie. 😉
cape
ziadny upsizing 😄 chceli urcite len zvacsit vykonovy rozdiel oproti 0.9 TCe
Petr62
Oni totiž ty přímovstřikové přeplňované benzínové motory jsou na tom s emisemi hůř než ty zatracované diesly , nikdo z výrobců nechce zveřejnit skutečné hodnoty emisí co lezou z motorů před úpravami katalizátory a jak to vypadá než naběhne jejich funkčnost. I škodovka musela na příští rok ohlásit filtr pevných částic pro TSi .
Toto je zajímavý odkaz : [odkaz]
Toto je zajímavý odkaz : [odkaz]
VW má zajímavé řešení u 1.8 a 2.0, tam je kombinace přímého i nepřímého vstřiku. Nevím jestli to má nějaká verze té 1.5 (spíš si myslím že ne).
To jsou motory Audi a Audi to používá u více jednotek. Byl bych však radši, kdyby prostě nainstalovali filtry (nejlépe mít tedy oboje). I když by to mohlo být zajímavé srovnání. Jen filtrům tu věřím víc než firmware řidící jednotky. Předpokládalo se, že to nakonec alespoň některé automobilky zvládnou bez filtrů, aby ušetřily, ale vypadá to, že se některé budou minimálně tvářit, že filtr zavádí dobrovolně, protože to v dnešní době bude dobré gesto (něco takového oznámil myslím VW, Daimler a možná další).
... 5 tisíc a ve správním řízení víc 😉 DŮLEŽITÉ PRAŽSKÉ KRÁDEŽE KATALYZÁTORŮ ZA 5 MINUT S SROZBRUŠKOU POD AUTEM za 2 až 3 tisíce HDI dokonce za 5 ve výkupu 😉 [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>😒]
>😒] >😒]
>😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
Dokonce na stránkách Renaultu najít informaci, jaký objem motory mají je téměř nemožné. ¨
Dozvíte se tam tuto informaci: "Benzínový motor ENERGY TCe 130 vám zabezpečí výkon 2l atmosférického motoru a dosáhne 97 kW / 130 k při 5 500 ot./min. a 205 Nm od 2 000 ot./min." Ale že to je 1,2 už tam prostě nenapíší, na to si musím zobrazit brožuru.
Například u Talismanu mají motor TCe 150, který je 1,6 110kW a ten by Meganu sedl jak pr.... na hrnec.
Zrovna tak by Talismanu slušel i větší motor než 1,6. (1.8 by vypadal lepší, 2.X klidně s menším výkonem by byl ideální)
Takže za mě palec nahoru, že to roste, ale pořád tam jsou velké mezery. Dokud hlavní motorizace budou 1.0 1.2 1.4 a podobně pro nižší střední jako maximum, tak to pořád není takové, jaké já osobně bych si to představoval. (Viz právě Megane a nebo P30😄
Trošku světla přišlo z Německa, kde se nasazuje do modelů 2.0 TSI 132 (140) kW. Za mě jedině správně použít na takový výkon větší motor, než to "vyhonit" z malého motůrku. Na druhou stranu pro Fabii si dneska nic jiného než tříválcovou 1.0 taky nepořídíte.
Snad se tato pokřivená doba zase narovná.
Nicméně souhlas, možná se "motorová revoluce" přesune, resp. odehraje i do dalších modelů, třeba Tebou zmiňovaného Mégané.
1.8TCE se objevi u Talisman a Koles pristi rok. Dokonce se ma objevit biturbo 2.0DCI u Koleos.
Je to logicke. Trva nabeh techto motoru.
VW taky vsude hned nenasadil 1.0TSI a take u 1.5 TSI trva prichod. Zatim neni ani u modelu Octavia, kde se psalo jak ma prijit hned po facliftu, ale nestalo se tak.
Je to jako s vypínáním válců. Ano, objem může vzrůst, ale není to ten "starý, dobrý" motor. Jen na to jdou z jiné strany. Je to třeba chápat v souvislostech. A je třeba si uvědomit, že je to dlouhodobý vývoj. Motory se nedělají přes noc.
Upsizing 1.2TCe na 1.3TCe je fajn... ale to, že je dneska ta 1.2TCe top benzínová motorizace ve Scenicu už tak super není... a ani s 1.3 nebude.
Taky se chce podivat, kam tim autem Renault miri.Jako auto je urcene na pohodove presun, vozeni deti do skolyy a ne nejake zavodeni. Renault mel vzdy jinou filozofii nez treba VW, ktere ma u mensich modelu i vykonejsi motory, kdezto Renault ma vykonne motory jen u specialnuch modelu.
Chybu bych spise hledal, ze Renault asi setril a je maly podil vysokopevnostni oceli u Scenaca, aby snizili naklady a tudiz to auto ma nadvahu. Melo mit cca 100Kg mene. I kratky scenic ma 1500kg, coz je jak Talisman. Tady bych videl nejvetsi problem.
1.2 TCE maji sesti/sedmi kvalt.
Ta 1.6 je tam na cenu coz se tyka i prevodovky a ma to tedy svuj duvod. Netvrdim, ze by se tam ten 6 kvalt nehodil hlavne na dalnici.
Ta převodovka EDC je možná dobrá ale právě zase motor 1.2 ani ta 1.3 neni nijak ohromující výkon.
Zafira 1.4 a 1.6
C-Max 1.5
Touran 1.4 a 1.8
Zvětšení objemu je tu jen vedlejší efekt odstranění jednoho objemu z nabídky. Těžko říct, jestli dříve plánovali si vystačit s 1,6 (a pak změnili názor), nebo jestli plánovali 1,8 a 1,6 to po odchodu 2,0 musela dočasně vykrýt.