Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Z pólu rovnou na golf!

Polo existuje téměř stejně dlouho jako golf, avšak renomé většího sourozence nikdy nedosáhlo. V každé další generaci se však golfu přibližuje stále více a to nejen vzhledem, ale i jízdní projevem.
Zpět na článek
22. 11. 2017 12:55
22. 11. 2017 13:14
22. 11. 2017 13:20
22. 11. 2017 13:52
22. 11. 2017 14:21
22. 11. 2017 14:34
22. 11. 2017 15:12
23. 11. 2017 13:13
23. 11. 2017 01:55
24. 11. 2017 08:47
22. 11. 2017 13:16
22. 11. 2017 13:57
22. 11. 2017 14:59
22. 11. 2017 16:05
22. 11. 2017 16:12
22. 11. 2017 16:28
22. 11. 2017 18:58
23. 11. 2017 01:46
23. 11. 2017 06:50
22. 11. 2017 18:56
22. 11. 2017 18:59
22. 11. 2017 19:06
23. 11. 2017 06:51
22. 11. 2017 19:24
23. 11. 2017 06:55
22. 11. 2017 19:04
22. 11. 2017 19:20
22. 11. 2017 13:21
22. 11. 2017 13:48
23. 11. 2017 13:36
23. 11. 2017 13:54
24. 11. 2017 08:24
24. 11. 2017 09:04
24. 11. 2017 10:12
24. 11. 2017 10:43
24. 11. 2017 11:34
24. 11. 2017 11:37
22. 11. 2017 13:23
22. 11. 2017 13:28
22. 11. 2017 13:31
22. 11. 2017 13:34
22. 11. 2017 13:46
22. 11. 2017 19:10
22. 11. 2017 22:30
22. 11. 2017 13:35
22. 11. 2017 13:36
22. 11. 2017 13:49
22. 11. 2017 15:50
22. 11. 2017 19:15
23. 11. 2017 08:46
23. 11. 2017 08:49
23. 11. 2017 13:19
23. 11. 2017 18:44
22. 11. 2017 14:09
22. 11. 2017 14:23
22. 11. 2017 14:24
22. 11. 2017 14:27
22. 11. 2017 14:34
22. 11. 2017 14:36
22. 11. 2017 15:28
22. 11. 2017 16:02
22. 11. 2017 16:49
22. 11. 2017 17:01
22. 11. 2017 18:27
24. 11. 2017 08:04
22. 11. 2017 14:33
22. 11. 2017 15:22
22. 11. 2017 16:00
22. 11. 2017 19:32
22. 11. 2017 20:28
23. 11. 2017 08:14
22. 11. 2017 22:46
23. 11. 2017 07:00
23. 11. 2017 07:36
23. 11. 2017 08:16
23. 11. 2017 09:41
23. 11. 2017 13:22
23. 11. 2017 13:21
24. 11. 2017 08:10
24. 11. 2017 23:04
22. 11. 2017 14:25
22. 11. 2017 14:33
22. 11. 2017 15:06
23. 11. 2017 13:22
22. 11. 2017 15:29
22. 11. 2017 15:59
22. 11. 2017 17:18
22. 11. 2017 20:25
23. 11. 2017 00:23
23. 11. 2017 11:07
22. 11. 2017 14:26
22. 11. 2017 16:16
22. 11. 2017 16:43
22. 11. 2017 16:58
22. 11. 2017 17:28
22. 11. 2017 18:55
22. 11. 2017 19:47
22. 11. 2017 17:20
22. 11. 2017 18:56
22. 11. 2017 19:47
22. 11. 2017 19:28
22. 11. 2017 22:47
22. 11. 2017 15:06
22. 11. 2017 15:22
22. 11. 2017 17:21
22. 11. 2017 19:51
23. 11. 2017 10:03
22. 11. 2017 19:50
22. 11. 2017 15:57
23. 11. 2017 08:17
22. 11. 2017 18:47
22. 11. 2017 22:50
23. 11. 2017 09:58
23. 11. 2017 11:16
23. 11. 2017 17:05
22. 11. 2017 19:40
22. 11. 2017 20:15
22. 11. 2017 20:17
23. 11. 2017 08:23
23. 11. 2017 12:16
23. 11. 2017 17:23
22. 11. 2017 20:19
23. 11. 2017 12:17
22. 11. 2017 21:52
23. 11. 2017 02:11
23. 11. 2017 08:18
23. 11. 2017 10:16
23. 11. 2017 10:11
24. 11. 2017 08:02
24. 11. 2017 17:13
26. 11. 2017 11:20
26. 11. 2017 19:11
24. 11. 2017 08:54
24. 11. 2017 17:11
25. 11. 2017 15:58
24. 11. 2017 17:17
25. 11. 2017 09:40
26. 11. 2017 19:10
21. 12. 2017 21:22
15. 4. 2018 04:53
24. 8. 2018 18:35
22. 11. 2017 12:55
vw v krizi
auto pro plebs...děkuji raději dál budu jezdit v 10 let starém mercedesu...
Rozbalit vlákno
13
Avatar - woody-alien
22. 11. 2017 13:06
Re: vw v krizi
Jistě, plebs si koupí nové Polo. Smetánka jezdí v deset let starém mercedesu. >:D
Avatar - Ozzman
22. 11. 2017 13:14
Re: vw v krizi
Tam u vás na severu je hodně takové smetánky, ne? Takové tmavší smetany... >:D
Avatar - woody-alien
22. 11. 2017 13:18
Re: vw v krizi
To jo, ale já nejsem závistivej člověk a úspěch jim přeju. Vždycky si řeknu, tak se holt chlapec vypracoval a už má medvěda. Akorát by si mohl koupit příčníky. Dávat to železo rovnou na střechu není nejšťastnější nápad. ;-\ >:-[]
Avatar - Ozzman
22. 11. 2017 13:20
Re: vw v krizi
>:-[] >:-[] Mám taky jednoho takového známého, který se propracoval po 20ti letech tvrdé dřiny, stovek tisíc na exekucích, s trvalým bydlištěm na úřadě ke krásné 124ce.... pak chodil v o 2 čísla větší košili a říkal nám, že je víc, protože má Mercedes >:D >:D Akorát nemá správnou barvu pleti a kradl v práci jen palety a né železo >:D
Avatar - Hittman
22. 11. 2017 13:52
Re: vw v krizi
A nebo to dobře umí s dávkami na úřadě.. >:D
22. 11. 2017 13:56
Re: vw v krizi
No tam to umí dobře skoro všichni a je jedno které etnikum. :no:
Avatar - lamal
22. 11. 2017 14:21
Re: vw v krizi
nevadi do romale sa da dobre navazat >:D ini kradnu a podvadzaju tak isto, akurat maju kravatu a tvaria sa strasne seriozne
Avatar - Hittman
22. 11. 2017 14:34
Re: vw v krizi
No alespoň neřvou, že jsou v této zemi diskriminováni.
Avatar - lamal
22. 11. 2017 15:12
Re: vw v krizi
lol jasne, ze nie ked nie su potrestani za svoje podvody
Avatar - Blue Sun
23. 11. 2017 13:13
Re: vw v krizi
Ale jo, řvou. Jen trošku jinými, političtějšími slovy. Nebo plácáním o daních, které by nejradši neplatili vůbec.
Avatar - woody-alien
22. 11. 2017 20:04
Re: vw v krizi
Nechci být nuceně korektní, ale můžu ti říct, že ty 5GT pořízené z ROP Severozápad na mě působí úplně stejně. ;-)
23. 11. 2017 01:55
Re: vw v krizi
omlouvám se už je 11let starý..
24. 11. 2017 08:47
Re: vw v krizi
Za to, že se tu profiluješ jako pi.tomec se neomlouvej nám, ale sobě ;-)
22. 11. 2017 13:16
Polo
Aspoň to má pekný lak, tie biele, čierne a všetky možné odtiene šedej a striebornej mi už lezú krkom. ;-)
Ale interiér je hrozný, bez kúska fantázie. Toto Polo je zvonka veselé, ale vnútri ponuré.
Rozbalit vlákno
16
22. 11. 2017 13:57
Re: Polo
Ok, takže když si ho nekoupíš a budeš se jen na něj z venku dívat jak frčí kolem tebe, tak jsi vlastně vyhrál a budeš spokojený. >:D
22. 11. 2017 14:59
Re: Polo
Vpodstate si to vystihol. ;-)
Avatar - iudex
22. 11. 2017 16:05
Re: Polo
Ad interiér: každý má iný vkus, niekto uprednostňuje dospelý interiér Pola, iný francúzsku hračkárskosť: [odkaz]
22. 11. 2017 16:12
Re: Polo
No, odkaz si odkliknem doma, v práci mi to šialený IT-systém blokol.
Ono ani nejde tak o tvary, skôr o to, že ich bezduchou šedo-čiernou kombináciou proste zabijú. Farebnosť neznamená, že interiér musí byť jak harlekýn, odtieňov a materiálov je bezpočet. Aj farebne sviežejší interiér môže byť dospelý. Alebo dospelý = iba čierny?
Avatar - iudex
22. 11. 2017 16:28
Re: Polo
Ako tiež nie som úplne nadšený s čiernočiernej palubovky. Polo ale má aj možnosť farebných verzií, dokonca aj pomerne nápadných, napr. červenú alebo oranžovú: [odkaz] aj keď z môjho pohľadu to je už trochu cirkusové. Za ideál považujem interiér verzie GTI, ten je pre mňa top v triede a dá na frak aj viacerým autám segmentu C: [odkaz]
22. 11. 2017 18:58
Re: Polo
Francúzske interiéry, talianske [odkaz] japonské [odkaz]
Konkrétne ten C3 Picasso vyzerá v reáli lepšie ako na fotkách.

Na interiér som reagoval na tento konkrétny, proste na malé auto mi to prišlo príliš, ako keby si stretol školáka ako ide do školy, s oranžovou taškou na chrbte, ale oblečeného v čiernom smokingu...

Inak pravda, Polo môže byť vnútri aj farebné, tie fotky sú tu už všeobecne známe. Lepšie ako nič, ale veľké lesklé plochy tomu veľmi nepridávajú, to je fakt. Ale keď si predstavím tie plochy potiahnuté textilom alebo aspoň s nejakým reliéfom povrchu, bolo by to o inom. Samozrejme, nemusia to byť tak výrazné farby, ktoré z toho interiéru kričia na všetky strany.
Interiér GTI je o dve triedy inde, akurát to káro na sedákoch vyzerá ako keby ho prešili z mojej flanelovej košele čo nosím v zime pod monterky. Tam by skôr sadla nejaká svetlá šedá a hlavne by pomohlo červené prešívanie okrem volantu aj na sedadlách, to by bola pecka.
Avatar - white label
23. 11. 2017 01:46
Re: Polo
Tak jsem se těšil, že se obohatím (případně i pobavím), ale bohužel ani jeden z těch odkazů nefunguje.
Barva palubky je otázkou konfigurace, ale jinak ta palubka (opticky!) vypadá (na poměry třídy!) naopak příkladně.
23. 11. 2017 06:50
Re: Polo
Divné, ale máš pravdu. Tak ešte špeciál pre teba tie trošku príliš hračkárske interiéry:
[odkaz]
[odkaz]
S palubkou Pola súhlas, s dodatkom, že materiálovo a farebne by zniesla ešte pár hodín práce.
Avatar - pumpkin
22. 11. 2017 18:56
Re: Polo
Lenže toto je spolu s červenou asi jediná možnosť veselých farieb. Inak je to tak 50 odtieňov sivej. Ono všeobecne je celkom vtipné, ako si nemeckí suchári z koncernu predstavujú cool auto. Stačí sa pozrieť na "imidžovku" v podobe Audi Q2.
22. 11. 2017 18:59
Re: Polo
Máš žiaľ pravdu. Ale robí to väčšina značiek, nie len nemecké. Minule som si obzeral GrandScenic a výber lakov je teda núdza s biedou, interiéry tak podobne. Okrem jedného hnedého už len čierne, a ani ten jeden sa nedá skombinovať s každou výbavou.
Avatar - _Karel_
22. 11. 2017 19:06
Re: Polo
Copak Scénic nemá parádní oranžovou?
Avatar - pumpkin
22. 11. 2017 19:24
Re: Polo
Je tam slabší výber ako pri krátkom Scénicu? Inak včera som išiel za novým žltým Espacom >:D Som myslel, že taxík a to si ho v Schachermayeri vydupali ako služobné. Asi sú dlhodobo spokojní s Renaultmi. :-)
23. 11. 2017 06:55
Re: Polo
Výber farieb pri krátkom je dosť slabý a pri dlhom ešte slabší. Inak ja som s Renaultom dlhodobo spokojný tiež, po 7 rokoch a 180 tis. km naň nemôžem povedať jediné krivé slovo. Len neviem, či by som si z aktuálnej ponuky Renaultu vedel vybrať nástupcu, je to bieda.
Avatar - _Karel_
22. 11. 2017 19:04
Re: Polo
Musíš se holt smířit s tím, že ne všichni mají stejný vkus jako ty. A zkus se na Q2 zeptat nějakých dam. Možná se budeš divit. ;-)
Avatar - pumpkin
22. 11. 2017 19:20
Re: Polo
Zbytočne sa budem pýtať, aj tak ho nikdy nevideli. >:D
Avatar - Uživatel_5340709
22. 11. 2017 13:20
Já se pose.......
testér píše, že měl problém udržet otáčky nad 1500 ot/min. , přitom koukám z fotek, že je to manuál. Svět se v pr.... obrací. Tome, čéče nauč se řadít!!! >:-[] >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
4
22. 11. 2017 13:26
Re: Já se pose.......
No ono to bude spiše o tom, že nechápeš psaný text. >:-[]
22. 11. 2017 13:40
Re: Já se pose.......
mal problém, lebo na 4 tisíc sa tomu nechce a z 3 tisíc ti to po preradení padne na voľnobeh. Tu ti ani radenie nepomôže.
22. 11. 2017 13:45
Re: Já se pose.......
Neraď mu, už koume proč to nepochopil. >:D
Avatar - Uživatel_5340709
22. 11. 2017 17:42
Re: Já se pose.......
A co jsi pochopil ty? Že to má odstupnováno 6 stupňů, a mezi každými je 2250 ot. rozdíl, když to má padnout ze 3 tis. na volnoběh? To ani není k smíchu. >:-[]
22. 11. 2017 13:21
Za tu cenu to nedava smysl
Je fajn, ze to auto ma treba fronassist v zakladu coz kvituji. Nicmene za tu cenu to nedava absolutne smysl. Tady se blizime cene Golfu ci jinych aut, ktery vevnitr vypada opravdu kvalitneji.

Autor, zapomnel zminit, ze kdyz se zobrazuje mapa na navigaci, tak se nemuze zobrazit na tom displeji pred ridicem. Kdyz se zobrazuje na displeji pred ridicem, tak se zase nemuze zobrazovat na displeji uprostred. Nevim proc toto celkem dulezite info je vynechane. Zamerne?

To, ze konkurence uz nabizi delsi zaruku a polo ma jen 2 letou je taky vynechane z jakeho duvodu? Vidim to jako minus.

Naslo by se par dalsich veci, ale uz to nema smysl komentovat. Clanek takova klasika, nikdo nebude prekvapen z toho nadseni nad VW znackou :))
Rozbalit vlákno
7
22. 11. 2017 14:10
Re: Za tu cenu to nedava smysl
Veru veru, polo je inak vcelku podarene, ale stoji ako o triedu vacsie auta s rovnakou vybavou a motorizaciou, a to skutocne nedava zmysel. Ozaj usmevne je zasnutie nad niektorymi beznymi prvkami vybavy - wau, ono to ma dual digi klimu, tak ako punto pred 10 rokmi >:D
22. 11. 2017 15:29
Re: Za tu cenu to nedava smysl
Tak na druhou stranu ta záruka není takový problém, můžeš si připlatit za pětiletou a nějak drahý to není :-)
22. 11. 2017 16:29
Re: Za tu cenu to nedava smysl
Co když někdo prostě nechce auto velikost GOLFU ? Ale chce výbavu....i takový jsou :-) Takže smysl má.
Avatar - twistedTSD
22. 11. 2017 16:58
Re: Za tu cenu to nedava smysl
Jen by mohlo být více té výbavy. I když u VW jsme na "supermainstreamový" příplatek zvyklí, Ibiza je větší průšvih. Tam buď dáš čtyři kila nebo máš holobyt s wapkou omyvatelným interiérem.
22. 11. 2017 19:25
Re: Za tu cenu to nedava smysl
To tedy nevím. Shodou okolností jsem dneska okukoval kolegovu novu Ibizu. Má výbavu FR a říkal, že tam je právě 1,0 TSI 85kW a když jsem to teď dal do konfiguratoru vychazi mi 377.900,- ceníkovka. Mimochodem, v tom FR je to krasavec :-) a výbava je super :-)
Poslední dobou, cca 2 roky zpět mi přijde, že na tom je koncert s výbavou v "základu" dost dobře, jen ze setrvačnosti se jaksi kritizuje.... :-)
Avatar - twistedTSD
22. 11. 2017 20:15
Re: Za tu cenu to nedava smysl
To není setrvačností. Ve vrcholné výbavě nejsou ani takové věci jako autoklima.
Avatar - pumpkin
22. 11. 2017 19:10
Re: Za tu cenu to nedava smysl
Jazdil som s týmto Polom v strednej výbave Comfortline (dosť bieda, nechcem vidieť nižšiu Trendline) a všeobecne ma interiér sklamal. Sú v ňom síce o pol generácie lepšie riešenia, ako napr. tempomat na volante a nie už tá nešťastná páčka pod volantom, ale inak je všetko nemastné neslané. Polo má síce lepší podvozok aj odhlučnenie, ale inak nevidím dôvod si radšej kúpiť dobre vybavenú Fabiu.
22. 11. 2017 13:21
Podvozek
Sice nevím , zda to má souvislost, ale třeba takový Hyundai v posledních modelech, dělá podvozek podobně.Nic tam netluče, je to pohodlné,podvozek funguje a tak to má být.

Jasně , auto není toliko řidičské, ale pokud vezmu v potaz, kolik lidí to vlastně chce, t.j je jich málo, je to imho správná cesta.Od řidičkosti jsou tu jiné modely a na rovinu, ona ta řidičskost byla vždy v módu pseudo.Holt nejde se zavděčit všem, to je jasné.Pro velkou většinu, to je ale cajk. :yes:
Rozbalit vlákno
13
Avatar - wakantanka
22. 11. 2017 13:48
Re: Podvozek
Ale to ake ma Hyindai podvozky v redakcii nevedia, kedze im ich Vosicky odmieta pozicat. :-) preco asi? :-)
22. 11. 2017 13:53
Re: Podvozek
No veru hej....proto jsou kluci v redakci překvapený,jak je to vlastně super podvozek a až z diskuze se dovědí, že tohle už Hyundai vyrabí 4 roky. Pro ně je to fakt novinka. >:-[]
Avatar - Enthusiastic.driver
23. 11. 2017 10:23
Re: Podvozek
Podvozky Hyu a Kia jsou v nových modelech opravdu působivé. Celkově Korejci zase skočili o takový kus dopředu, že by z toho měly mít mainstreamové značky pořádný vítr. Pro mě největší překvapení roku...
Avatar - woody-alien
23. 11. 2017 13:36
Re: Podvozek
To skoro vyznělo, jako by Hyundai ani nebyl mainstream. ;-) Nejsi první, kdo tohle píše, a taky jsem váš "autíčkářský" test i30 kombi nedávno tady dával jako protiváhu výplodu SM.
Avatar - white label
23. 11. 2017 13:54
Re: Podvozek
wawris má nový nick?
Avatar - Enthusiastic.driver
24. 11. 2017 06:59
Re: Podvozek
jo, ta dovjitá w mě vždycky štvala a až nedávno jsem zjistil, že se dá nick měnit >:D
Avatar - woody-alien
24. 11. 2017 08:24
Re: Podvozek
No vidíš, dokonce můžeš mít i dva nebo tři a diskutovat sám se sebou. Podpořit se v pravý čas, když na tebe ostatní nicky štěkají.....nebyl bys první ani poslední. >:D :yes:

Jj, z posledních počinů H/K hlavně i30N a Stinger vypadají zajímavě. A věřím, že i ty obyčejné modely se zlepšují.
24. 11. 2017 09:04
Re: Podvozek
Je super, ze sis vybral neco mnohem jednodussiho, vcetne malych/velkych pismen a interpunkce. Uroven zabezpeceni: 7 z 10 >:D
Avatar - woody-alien
24. 11. 2017 10:12
Re: Podvozek
>:D V jednoduchosti je síla.
Avatar - white label
24. 11. 2017 10:43
Re: Podvozek
A přitom by stačila drobná úpravwa na "vawris" a ještě by ti tady stoupla diskusní "popularita". >:-[] ;-)
Avatar - woody-alien
24. 11. 2017 11:34
Re: Podvozek
>:-[] Jj, tahle písmenka jsou tady natolik populární, že by zřejmě bouři nevole sklidila i jakákoliv zmínka o Osvobozeném divadle. ;-)
[odkaz]
Avatar - white label
24. 11. 2017 11:37
Re: Podvozek
Jj, další důkaz jejich neskutečného vwizionářstvwí... >:D ;-)
Avatar - Enthusiastic.driver
24. 11. 2017 06:59
Re: Podvozek
Ježiši, tak to vyznít nemělo. :-) Rozhodně ne u obyčejných modelů. Spíš vnímám, jak se u i30 nebo Ria čím dál víc projevuje "golfovitost" a pomalu vytrácí taková ta korejská "nijakost". Jak kluci šikmoocí dávají pozor, aby auto nemělo pro většinového uživatele slabin, jak se snaží dotáhnout ta poslední procenta a bez diskuze patřit k těm nejlepším... Ale možná jsem měl jen štěstí na modely...

Pravda, při lehkém nasátí Stingeru jsem si v duchu pomyslel, že evropský mainstream se může jít klouzat a trochu mi spadla huba.. ale byl jsem v tom jen deset minut, takže to bude potřebovat hlubší verifikaci a s ohledem k ceně je ten dojem více než nutný.
Avatar - Missouri
22. 11. 2017 13:23
Pěkné
a určitě i kvalitně udělané malé auto. Jenže za 401 000,- Kč v základu. Za ty peníze mám Corollu. Neméně kvalitní, jenže velké auto. A při průměru 70 km/h má její 1.6 Valvematic se čtyřmi válci bez turba stejnou průměrnou spotřebu. Polo by dle mého mělo začínat na základní ceně kolem 280 000,- Kč. Pak by šlo o lidový vůz a dal by se vzít na milost i ten tříválec. Ale takhle? 8-s
Rozbalit vlákno
7
22. 11. 2017 13:31
Re: Pěkné
Naopak zepředu je to neuvěřitelně hnusný .....
22. 11. 2017 13:34
Re: Pěkné
Kup si něco, co je ze předu pěkný. ;-)
22. 11. 2017 13:46
Re: Pěkné
On už dopředu počítá s tím, že jeden "vstřik" nebude fungovat. ;-)
22. 11. 2017 19:10
Re: Pěkné
Nj, ale ta 1.6 je oproti tomuhle preplnovanemu litru poradna zdechlina...
Avatar - idam.i
22. 11. 2017 22:30
Re: Pěkné
Ako si na to prišiel? :-O
Avatar - Auto CZ
22. 11. 2017 13:28
Postavte vedľa C3 Aircross a máte orgazmus
>:D >:D
Rozbalit vlákno
1
Re: Postavte vedľa C3 Aircross a máte orgazmus
To je fakt, ta C3 je opravdu hnusná
Avatar - nolinek
22. 11. 2017 13:35
cena
Z Golfu rovnou do póvlu >:-[] Za ty prachy ne-e :-|
Rozbalit vlákno
1
22. 11. 2017 13:36
Re: cena
Hurá, zjištění že to nemusíš koupit, je skvělá věc. ;-)
Pěkné, jen...
...opravdu tam musí být ten tablet? :no:
...rozumná motorizace je jen 1,6TDI
Rozbalit vlákno
1
Avatar - wakantanka
22. 11. 2017 13:51
Re: Pěkné, jen...
Nekecej ! :-) aj napriek tomu ze za tym neodtiahnes 2t vlek?
22. 11. 2017 13:49
ani zlé, ani zázrak
trojvalce sú vraj stále populárnejšie, ale nič iné nie je. Ani u pola. Ja by som do plusov nedal priestor na predných, keď vzadu je menej miesta ako u predchodcu alebo potom do mínusov miesto vzadu. Na to, že je to veľké skoro ako golf, je priestor vzadu malý. Za mňa v použiteľnej verzii pridrahý. Jeho dizajnová strohosť mi neva, kto je nevyhraný, šup do francúzska.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - iudex
22. 11. 2017 15:49
Re: ani zlé, ani zázrak
No s informáciou, že Polo je vzadu menšie ako predchodca sa stretávam prvýkrát, všade sa píše presný opak. Otázka je, či to nie je tým väčším rozsahom posuvu predného sedadla, teda pri max. posunutí vzad je vzadu menej miesta. Polo som zatiaľ pozrel iba zvonka, ale od pohľadu to miesto vzadu vyzeralo ako v nižšej strednej triede, na úrovni trebárs Meganu.
22. 11. 2017 17:05
Re: ani zlé, ani zázrak
ja som to už niekde čítal, možno aj na tomto webe, že je veľké, ale na zadných sa to neprejavilo, niečo podobné má aj nová mikra, ale tiež som videl len zvonka a keďže som béčko už poriešil, tak sa do pola možno ani nedostanem :-)
23. 11. 2017 07:51
Re: ani zlé, ani zázrak
V aktuálnom Pole som ešte nesedel, ale predošle bolo priestorom aj vpredu auto pre ženy a baleťákov.
No a ak je ten motor vyvážený ako MPI, tak tak to nie je hodné ani polovičnej ceny. Ten motor vedel rozvibrovať celé auto.
Avatar - Hittman
22. 11. 2017 13:49
Tříválce
jsou stále populárnější z toho důvodu, že k nim není nabízena čtyřválcová varianta, např. Fabia. Kdyby ano, možná by tak populární nebyli.. ;-)
PS. Jsem zvědavý, jak se bude kazit složitý motor 1,5 TSI >:-[]
Rozbalit vlákno
10
22. 11. 2017 13:55
Re: Tříválce
Nebude....to už si hlídají více.Nakonec je to stojí pak peníze....
Avatar - iudex
22. 11. 2017 15:50
Re: Tříválce
1,5TSI sa bude kaziť asi rovnako, ako 1,4TSI. Ak narážaš na vypínanie valcov, to má aj 1,4TSI, takže si môžeš pozrieť štatistiky. A ak narážaš na Millerov cyklus, to má len slabšia 96 kW verzia, ktorá v Pole nie je/nebude.
Avatar - pumpkin
22. 11. 2017 19:15
Re: Tříválce
Štvorvalcovú Fabiu už novú nekúpiš. :-|
23. 11. 2017 08:46
Re: Tříválce
Ano, ano, 4-válcová Fabia se už koupit nedá, ale taky se podívej, jak klesají modelové řadě Fabia prodeje...
22. 11. 2017 19:27
Re: Tříválce
Jenže čtyřválce neplní emise, takže co. Nemá smysl brečet......
23. 11. 2017 08:49
Re: Tříválce
Neplní emise pouze papírově, nikoli v reálném provozu, je třeba dodat.
Avatar - Blue Sun
23. 11. 2017 13:19
Re: Tříválce
Neplní? A proč tedy automobilky vrací čtyřválce zpět do oběhu a do vývoje? Že by ta tříválcová sázka byla chyba,
Re: Tříválce
Chyba je sázka na muzeální zážehový motor s malou kompresí. Pod kapotu auta patří diesel!
Avatar - Blue Sun
23. 11. 2017 18:44
Re: Tříválce
Už jsi fakt trapný, neandrtálče.
22. 11. 2017 14:09
1.6 TDI
V konfigurátoru se už objevil i 4-válcový motor 1.6 TDI. Není (naštěstí) nutné vybírat jen z 3-válců. 1.0 TSI byl poslední produkt přehnaného downsizingu a doufám, že časem bude nahrazen něčím rozumnějším... Litrové tříválce jsou totiž nekomfortní i pro běžné městské přesouvadlo, protože jsou v nízkých otáčkách úplně mrtvé, což je pro popojíždění ve městě spojené s neustálým rozjížděním velmi uživatelsky nepřívětivé a nekomfortní.
Rozbalit vlákno
38
22. 11. 2017 14:23
Re: 1.6 TDI
Já to spiše vidím tak, že většině lidí to stačí a ve finale to vůbec neřeší, jede to, funguje to a to jim stačí.Že by to šlo udělat lépe, o tom žádná.Ber to ve stylu, že s jakýmkoli motorem prostě někam dojedeš.V zásadě se už tady drahně mele, že auta jsou horší a horší a přitom je to naopak.Pravda, nebýt emisí, bylo by "lépe".Ty trojhrny nejedou zase tak špatně, jak se zde neustále "švitoří", to je holý a neodiskutovatelný fakt.
22. 11. 2017 14:24
Re: 1.6 TDI
Znám 1.0 MPI 44 kW a ten má dost síly i kultivovanosti již při 1 300 otáčkách. Nevím, odkud máte takovou zkušenost.
22. 11. 2017 14:27
Re: 1.6 TDI
44KW a dost sily? vzdyt to bude mit tocivy moment 100Nm max a to je tragicke.
22. 11. 2017 14:34
Re: 1.6 TDI
Viditelně mu to stačí a je spokojený, tak to laskavě nerozporuj.
Avatar - rokyta.p
22. 11. 2017 14:36
Re: 1.6 TDI
44kW :-! ... to je nějaký malý motocykl ? ;-)
22. 11. 2017 15:28
Re: 1.6 TDI
To bude mít spíš tak 70 Nm. Ale v Citigo zvládne v těch 1 300 otáčkách i lehké stoupání.
Avatar - iudex
22. 11. 2017 16:02
Re: 1.6 TDI
Nezvládne. Už pri jemnučkom, párpercentnom stúpaní treba dať za 4, pri prudšom za 3.
Btw. má to 95 Nm.
22. 11. 2017 16:49
Re: 1.6 TDI
95 Nm je maximum (při 3 000 - 4 300 otáčkách) a řídil jsem takto Citigo, měl jsem spolujezdce, a v pohodě 50kou při 1 300 otáčkách v lehkém táhlém stoupání.
Avatar - twistedTSD
22. 11. 2017 17:01
Re: 1.6 TDI
Tak to musel být pro to nešťastné MPI pěkný mordor.
22. 11. 2017 18:27
Re: 1.6 TDI
nějak sis poplet diesel a GTec.
24. 11. 2017 08:04
Re: 1.6 TDI
To si mal este mierne stupania, ja som bezne jazdil na 1 a 2. Trojka bola do kopca pouzitelna tak od 60 a 4 bola urcena pre dialnicne stupania >:D Ak to nebolo v otackach, tak sa dusilo. Kedze som nemal otackomer, tak netusim vlastne od akych otacok to ako tak slo, ale odhadom tak okolo 4000.

Ale uznavam, ze nebola nudza o stupania v rozsahu 10 - 20%.

To Citigo/Up! je vlastne take Felicia, len so slabsim motorom a rovnako dlhou prevodovkou.
Avatar - Hittman
22. 11. 2017 14:33
Re: 1.6 TDI
Je otázka, jakou váhu tahá, podle toho se odvíjí "má dost síly a kultivovanosti"
Avatar - Bazalt
22. 11. 2017 15:22
Re: 1.6 TDI
O víkendu jsem z půjčovny dostal CitiGo s 55kw MPI a myslel jsem že z toho vyskočím z kůže. Výkon mizivý, v sebemenším stoupání chcíplotina, při předjíždění raději rozjezd na dvojku, pak trojku, otáčky někde daleko, vysoko aby to vůbec vyrazilo. Auto za 300 tisíc..
Avatar - iudex
22. 11. 2017 16:00
Re: 1.6 TDI
To si si ešte užil dynamiky. Ja som mal požičaný sesterský Up! so slabším 44 kW litrom a to len bola lemra. Bežné cesty len pri úplnej rovine dovolili 5ku, sebemenšie stúpanie bolo treba zúrivo radiť, pri jednom prudkom stúpaní sme sa museli rozsadiť rovnomerne do 2 áut, lebo 4 ľudí by liter nezvládol. Čo by som dal vtedy za 55 kW. >:D
Avatar - speedfred
22. 11. 2017 19:32
Re: 1.6 TDI
páni sú tu troška rozmaznaný !! >:D
Avatar - woody-alien
22. 11. 2017 20:28
Re: 1.6 TDI
A to přitom ani nemuseli tlačit, jen si přesednout. >:D
Avatar - iudex
23. 11. 2017 08:14
Re: 1.6 TDI
Jj, pri pondelkovej 600km štreke som si povedal, že 169 kW je také minimum na bezpečné predbiehanie kamiónov na zakrútených okreskách. ;-) Chcelo by to niečo viac. >:D
22. 11. 2017 22:46
Re: 1.6 TDI
Ale no, toť nedávno v tom išli 5ti chlapi na Ješted :-) >:-[] >:D :-!
23. 11. 2017 07:00
Re: 1.6 TDI
A nebudú tie kilowatty nejaké slabšie ako kedysi? Fávo mal 46 kW a šiel jak ďábel. Jak je možné, že Up! netrhá asfalt? >:D
23. 11. 2017 07:36
Re: 1.6 TDI
To asi nie, ale autá boli ľahšie a zrovna ten favorit / forman mal o 3 deci väčší motor, nebojoval s eko dlhými prevodmi a emisnou normou EU 6 ;) . Otcov forman mal 50kW, voči predchodcovi v podobe Š105 to bola raketa >:D
Avatar - iudex
23. 11. 2017 08:16
Re: 1.6 TDI
Presne tak, Favorit mal tuším niečo cez 800 kg, Up má tonu, 1,3 vs. 1,0, Euro 6 vs. Euro nič... skrátka 44 kW voľakedy a 44 kW dnes je iný svet.