Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
pandora
1
auto pro plebs...děkuji raději dál budu jezdit v 10 let starém mercedesu...
woody-alien
21
Jistě, plebs si koupí nové Polo. Smetánka jezdí v deset let starém mercedesu. >:D
Ozzman
11
Tam u vás na severu je hodně takové smetánky, ne? Takové tmavší smetany... >:D
woody-alien
11
To jo, ale já nejsem závistivej člověk a úspěch jim přeju. Vždycky si řeknu, tak se holt chlapec vypracoval a už má medvěda. Akorát by si mohl koupit příčníky. Dávat to železo rovnou na střechu není nejšťastnější nápad. ;-\ >:-[]
Ozzman
3
>:-[] >:-[] Mám taky jednoho takového známého, který se propracoval po 20ti letech tvrdé dřiny, stovek tisíc na exekucích, s trvalým bydlištěm na úřadě ke krásné 124ce.... pak chodil v o 2 čísla větší košili a říkal nám, že je víc, protože má Mercedes >:D >:D Akorát nemá správnou barvu pleti a kradl v práci jen palety a né železo >:D
Hittman
0
A nebo to dobře umí s dávkami na úřadě.. >:D
King of rain
1
No tam to umí dobře skoro všichni a je jedno které etnikum. :no:
lamal
1
nevadi do romale sa da dobre navazat >:D ini kradnu a podvadzaju tak isto, akurat maju kravatu a tvaria sa strasne seriozne
Hittman
1
No alespoň neřvou, že jsou v této zemi diskriminováni.
lamal
0
lol jasne, ze nie ked nie su potrestani za svoje podvody
Blue Sun
0
Ale jo, řvou. Jen trošku jinými, političtějšími slovy. Nebo plácáním o daních, které by nejradši neplatili vůbec.
woody-alien
0
Nechci být nuceně korektní, ale můžu ti říct, že ty 5GT pořízené z ROP Severozápad na mě působí úplně stejně. ;-)
pandora
0
omlouvám se už je 11let starý..
MariAchi
0
Za to, že se tu profiluješ jako pi.tomec se neomlouvej nám, ale sobě ;-)
traveldrive
Aspoň to má pekný lak, tie biele, čierne a všetky možné odtiene šedej a striebornej mi už lezú krkom. ;-)
Ale interiér je hrozný, bez kúska fantázie. Toto Polo je zvonka veselé, ale vnútri ponuré.
Ale interiér je hrozný, bez kúska fantázie. Toto Polo je zvonka veselé, ale vnútri ponuré.
Ok, takže když si ho nekoupíš a budeš se jen na něj z venku dívat jak frčí kolem tebe, tak jsi vlastně vyhrál a budeš spokojený. >:D
Ad interiér: každý má iný vkus, niekto uprednostňuje dospelý interiér Pola, iný francúzsku hračkárskosť: [odkaz]
No, odkaz si odkliknem doma, v práci mi to šialený IT-systém blokol.
Ono ani nejde tak o tvary, skôr o to, že ich bezduchou šedo-čiernou kombináciou proste zabijú. Farebnosť neznamená, že interiér musí byť jak harlekýn, odtieňov a materiálov je bezpočet. Aj farebne sviežejší interiér môže byť dospelý. Alebo dospelý = iba čierny?
Ono ani nejde tak o tvary, skôr o to, že ich bezduchou šedo-čiernou kombináciou proste zabijú. Farebnosť neznamená, že interiér musí byť jak harlekýn, odtieňov a materiálov je bezpočet. Aj farebne sviežejší interiér môže byť dospelý. Alebo dospelý = iba čierny?
Ako tiež nie som úplne nadšený s čiernočiernej palubovky. Polo ale má aj možnosť farebných verzií, dokonca aj pomerne nápadných, napr. červenú alebo oranžovú: [odkaz] aj keď z môjho pohľadu to je už trochu cirkusové. Za ideál považujem interiér verzie GTI, ten je pre mňa top v triede a dá na frak aj viacerým autám segmentu C: [odkaz]
Francúzske interiéry, talianske [odkaz] japonské [odkaz]
Konkrétne ten C3 Picasso vyzerá v reáli lepšie ako na fotkách.
Na interiér som reagoval na tento konkrétny, proste na malé auto mi to prišlo príliš, ako keby si stretol školáka ako ide do školy, s oranžovou taškou na chrbte, ale oblečeného v čiernom smokingu...
Inak pravda, Polo môže byť vnútri aj farebné, tie fotky sú tu už všeobecne známe. Lepšie ako nič, ale veľké lesklé plochy tomu veľmi nepridávajú, to je fakt. Ale keď si predstavím tie plochy potiahnuté textilom alebo aspoň s nejakým reliéfom povrchu, bolo by to o inom. Samozrejme, nemusia to byť tak výrazné farby, ktoré z toho interiéru kričia na všetky strany.
Interiér GTI je o dve triedy inde, akurát to káro na sedákoch vyzerá ako keby ho prešili z mojej flanelovej košele čo nosím v zime pod monterky. Tam by skôr sadla nejaká svetlá šedá a hlavne by pomohlo červené prešívanie okrem volantu aj na sedadlách, to by bola pecka.
Konkrétne ten C3 Picasso vyzerá v reáli lepšie ako na fotkách.
Na interiér som reagoval na tento konkrétny, proste na malé auto mi to prišlo príliš, ako keby si stretol školáka ako ide do školy, s oranžovou taškou na chrbte, ale oblečeného v čiernom smokingu...
Inak pravda, Polo môže byť vnútri aj farebné, tie fotky sú tu už všeobecne známe. Lepšie ako nič, ale veľké lesklé plochy tomu veľmi nepridávajú, to je fakt. Ale keď si predstavím tie plochy potiahnuté textilom alebo aspoň s nejakým reliéfom povrchu, bolo by to o inom. Samozrejme, nemusia to byť tak výrazné farby, ktoré z toho interiéru kričia na všetky strany.
Interiér GTI je o dve triedy inde, akurát to káro na sedákoch vyzerá ako keby ho prešili z mojej flanelovej košele čo nosím v zime pod monterky. Tam by skôr sadla nejaká svetlá šedá a hlavne by pomohlo červené prešívanie okrem volantu aj na sedadlách, to by bola pecka.
Tak jsem se těšil, že se obohatím (případně i pobavím), ale bohužel ani jeden z těch odkazů nefunguje.
Barva palubky je otázkou konfigurace, ale jinak ta palubka (opticky!) vypadá (na poměry třídy!) naopak příkladně.
Barva palubky je otázkou konfigurace, ale jinak ta palubka (opticky!) vypadá (na poměry třídy!) naopak příkladně.
Divné, ale máš pravdu. Tak ešte špeciál pre teba tie trošku príliš hračkárske interiéry:
[odkaz]
[odkaz]
S palubkou Pola súhlas, s dodatkom, že materiálovo a farebne by zniesla ešte pár hodín práce.
[odkaz]
[odkaz]
S palubkou Pola súhlas, s dodatkom, že materiálovo a farebne by zniesla ešte pár hodín práce.
Lenže toto je spolu s červenou asi jediná možnosť veselých farieb. Inak je to tak 50 odtieňov sivej. Ono všeobecne je celkom vtipné, ako si nemeckí suchári z koncernu predstavujú cool auto. Stačí sa pozrieť na "imidžovku" v podobe Audi Q2.
Máš žiaľ pravdu. Ale robí to väčšina značiek, nie len nemecké. Minule som si obzeral GrandScenic a výber lakov je teda núdza s biedou, interiéry tak podobne. Okrem jedného hnedého už len čierne, a ani ten jeden sa nedá skombinovať s každou výbavou.
Je tam slabší výber ako pri krátkom Scénicu? Inak včera som išiel za novým žltým Espacom >:D Som myslel, že taxík a to si ho v Schachermayeri vydupali ako služobné. Asi sú dlhodobo spokojní s Renaultmi. :-)
Výber farieb pri krátkom je dosť slabý a pri dlhom ešte slabší. Inak ja som s Renaultom dlhodobo spokojný tiež, po 7 rokoch a 180 tis. km naň nemôžem povedať jediné krivé slovo. Len neviem, či by som si z aktuálnej ponuky Renaultu vedel vybrať nástupcu, je to bieda.
Uživatel_5340709
testér píše, že měl problém udržet otáčky nad 1500 ot/min. , přitom koukám z fotek, že je to manuál. Svět se v pr.... obrací. Tome, čéče nauč se řadít!!! >:-[] >:-[] >:-[]
mal problém, lebo na 4 tisíc sa tomu nechce a z 3 tisíc ti to po preradení padne na voľnobeh. Tu ti ani radenie nepomôže.
Devil007cz
Je fajn, ze to auto ma treba fronassist v zakladu coz kvituji. Nicmene za tu cenu to nedava absolutne smysl. Tady se blizime cene Golfu ci jinych aut, ktery vevnitr vypada opravdu kvalitneji.
Autor, zapomnel zminit, ze kdyz se zobrazuje mapa na navigaci, tak se nemuze zobrazit na tom displeji pred ridicem. Kdyz se zobrazuje na displeji pred ridicem, tak se zase nemuze zobrazovat na displeji uprostred. Nevim proc toto celkem dulezite info je vynechane. Zamerne?
To, ze konkurence uz nabizi delsi zaruku a polo ma jen 2 letou je taky vynechane z jakeho duvodu? Vidim to jako minus.
Naslo by se par dalsich veci, ale uz to nema smysl komentovat. Clanek takova klasika, nikdo nebude prekvapen z toho nadseni nad VW znackou :))
Autor, zapomnel zminit, ze kdyz se zobrazuje mapa na navigaci, tak se nemuze zobrazit na tom displeji pred ridicem. Kdyz se zobrazuje na displeji pred ridicem, tak se zase nemuze zobrazovat na displeji uprostred. Nevim proc toto celkem dulezite info je vynechane. Zamerne?
To, ze konkurence uz nabizi delsi zaruku a polo ma jen 2 letou je taky vynechane z jakeho duvodu? Vidim to jako minus.
Naslo by se par dalsich veci, ale uz to nema smysl komentovat. Clanek takova klasika, nikdo nebude prekvapen z toho nadseni nad VW znackou :))
Veru veru, polo je inak vcelku podarene, ale stoji ako o triedu vacsie auta s rovnakou vybavou a motorizaciou, a to skutocne nedava zmysel. Ozaj usmevne je zasnutie nad niektorymi beznymi prvkami vybavy - wau, ono to ma dual digi klimu, tak ako punto pred 10 rokmi >:D
Tak na druhou stranu ta záruka není takový problém, můžeš si připlatit za pětiletou a nějak drahý to není :-)
Co když někdo prostě nechce auto velikost GOLFU ? Ale chce výbavu....i takový jsou :-) Takže smysl má.
Jen by mohlo být více té výbavy. I když u VW jsme na "supermainstreamový" příplatek zvyklí, Ibiza je větší průšvih. Tam buď dáš čtyři kila nebo máš holobyt s wapkou omyvatelným interiérem.
To tedy nevím. Shodou okolností jsem dneska okukoval kolegovu novu Ibizu. Má výbavu FR a říkal, že tam je právě 1,0 TSI 85kW a když jsem to teď dal do konfiguratoru vychazi mi 377.900,- ceníkovka. Mimochodem, v tom FR je to krasavec :-) a výbava je super :-)
Poslední dobou, cca 2 roky zpět mi přijde, že na tom je koncert s výbavou v "základu" dost dobře, jen ze setrvačnosti se jaksi kritizuje.... :-)
Poslední dobou, cca 2 roky zpět mi přijde, že na tom je koncert s výbavou v "základu" dost dobře, jen ze setrvačnosti se jaksi kritizuje.... :-)
Jazdil som s týmto Polom v strednej výbave Comfortline (dosť bieda, nechcem vidieť nižšiu Trendline) a všeobecne ma interiér sklamal. Sú v ňom síce o pol generácie lepšie riešenia, ako napr. tempomat na volante a nie už tá nešťastná páčka pod volantom, ale inak je všetko nemastné neslané. Polo má síce lepší podvozok aj odhlučnenie, ale inak nevidím dôvod si radšej kúpiť dobre vybavenú Fabiu.
King of rain
Sice nevím , zda to má souvislost, ale třeba takový Hyundai v posledních modelech, dělá podvozek podobně.Nic tam netluče, je to pohodlné,podvozek funguje a tak to má být.
Jasně , auto není toliko řidičské, ale pokud vezmu v potaz, kolik lidí to vlastně chce, t.j je jich málo, je to imho správná cesta.Od řidičkosti jsou tu jiné modely a na rovinu, ona ta řidičskost byla vždy v módu pseudo.Holt nejde se zavděčit všem, to je jasné.Pro velkou většinu, to je ale cajk. :yes:
Jasně , auto není toliko řidičské, ale pokud vezmu v potaz, kolik lidí to vlastně chce, t.j je jich málo, je to imho správná cesta.Od řidičkosti jsou tu jiné modely a na rovinu, ona ta řidičskost byla vždy v módu pseudo.Holt nejde se zavděčit všem, to je jasné.Pro velkou většinu, to je ale cajk. :yes:
Ale to ake ma Hyindai podvozky v redakcii nevedia, kedze im ich Vosicky odmieta pozicat. :-) preco asi? :-)
No veru hej....proto jsou kluci v redakci překvapený,jak je to vlastně super podvozek a až z diskuze se dovědí, že tohle už Hyundai vyrabí 4 roky. Pro ně je to fakt novinka. >:-[]
Podvozky Hyu a Kia jsou v nových modelech opravdu působivé. Celkově Korejci zase skočili o takový kus dopředu, že by z toho měly mít mainstreamové značky pořádný vítr. Pro mě největší překvapení roku...
To skoro vyznělo, jako by Hyundai ani nebyl mainstream. ;-) Nejsi první, kdo tohle píše, a taky jsem váš "autíčkářský" test i30 kombi nedávno tady dával jako protiváhu výplodu SM.
wawris má nový nick?
jo, ta dovjitá w mě vždycky štvala a až nedávno jsem zjistil, že se dá nick měnit >:D
No vidíš, dokonce můžeš mít i dva nebo tři a diskutovat sám se sebou. Podpořit se v pravý čas, když na tebe ostatní nicky štěkají.....nebyl bys první ani poslední. >:D :yes:
Jj, z posledních počinů H/K hlavně i30N a Stinger vypadají zajímavě. A věřím, že i ty obyčejné modely se zlepšují.
Jj, z posledních počinů H/K hlavně i30N a Stinger vypadají zajímavě. A věřím, že i ty obyčejné modely se zlepšují.
Je super, ze sis vybral neco mnohem jednodussiho, vcetne malych/velkych pismen a interpunkce. Uroven zabezpeceni: 7 z 10 >:D
A přitom by stačila drobná úpravwa na "vawris" a ještě by ti tady stoupla diskusní "popularita". >:-[] ;-)
Ježiši, tak to vyznít nemělo. :-) Rozhodně ne u obyčejných modelů. Spíš vnímám, jak se u i30 nebo Ria čím dál víc projevuje "golfovitost" a pomalu vytrácí taková ta korejská "nijakost". Jak kluci šikmoocí dávají pozor, aby auto nemělo pro většinového uživatele slabin, jak se snaží dotáhnout ta poslední procenta a bez diskuze patřit k těm nejlepším... Ale možná jsem měl jen štěstí na modely...
Pravda, při lehkém nasátí Stingeru jsem si v duchu pomyslel, že evropský mainstream se může jít klouzat a trochu mi spadla huba.. ale byl jsem v tom jen deset minut, takže to bude potřebovat hlubší verifikaci a s ohledem k ceně je ten dojem více než nutný.
Pravda, při lehkém nasátí Stingeru jsem si v duchu pomyslel, že evropský mainstream se může jít klouzat a trochu mi spadla huba.. ale byl jsem v tom jen deset minut, takže to bude potřebovat hlubší verifikaci a s ohledem k ceně je ten dojem více než nutný.
Missouri
a určitě i kvalitně udělané malé auto. Jenže za 401 000,- Kč v základu. Za ty peníze mám Corollu. Neméně kvalitní, jenže velké auto. A při průměru 70 km/h má její 1.6 Valvematic se čtyřmi válci bez turba stejnou průměrnou spotřebu. Polo by dle mého mělo začínat na základní ceně kolem 280 000,- Kč. Pak by šlo o lidový vůz a dal by se vzít na milost i ten tříválec. Ale takhle? 8-s
Naopak zepředu je to neuvěřitelně hnusný .....
Od kdy je 1,6TDI tříválec?
nolinek
Z Golfu rovnou do póvlu >:-[] Za ty prachy ne-e :-|
Ada - stop rendlíkovskému odpadu
...opravdu tam musí být ten tablet? :no:
...rozumná motorizace je jen 1,6TDI
...rozumná motorizace je jen 1,6TDI
Nonsens
trojvalce sú vraj stále populárnejšie, ale nič iné nie je. Ani u pola. Ja by som do plusov nedal priestor na predných, keď vzadu je menej miesta ako u predchodcu alebo potom do mínusov miesto vzadu. Na to, že je to veľké skoro ako golf, je priestor vzadu malý. Za mňa v použiteľnej verzii pridrahý. Jeho dizajnová strohosť mi neva, kto je nevyhraný, šup do francúzska.
No s informáciou, že Polo je vzadu menšie ako predchodca sa stretávam prvýkrát, všade sa píše presný opak. Otázka je, či to nie je tým väčším rozsahom posuvu predného sedadla, teda pri max. posunutí vzad je vzadu menej miesta. Polo som zatiaľ pozrel iba zvonka, ale od pohľadu to miesto vzadu vyzeralo ako v nižšej strednej triede, na úrovni trebárs Meganu.
ja som to už niekde čítal, možno aj na tomto webe, že je veľké, ale na zadných sa to neprejavilo, niečo podobné má aj nová mikra, ale tiež som videl len zvonka a keďže som béčko už poriešil, tak sa do pola možno ani nedostanem :-)
V aktuálnom Pole som ešte nesedel, ale predošle bolo priestorom aj vpredu auto pre ženy a baleťákov.
No a ak je ten motor vyvážený ako MPI, tak tak to nie je hodné ani polovičnej ceny. Ten motor vedel rozvibrovať celé auto.
No a ak je ten motor vyvážený ako MPI, tak tak to nie je hodné ani polovičnej ceny. Ten motor vedel rozvibrovať celé auto.
Hittman
jsou stále populárnější z toho důvodu, že k nim není nabízena čtyřválcová varianta, např. Fabia. Kdyby ano, možná by tak populární nebyli.. ;-)
PS. Jsem zvědavý, jak se bude kazit složitý motor 1,5 TSI >:-[]
PS. Jsem zvědavý, jak se bude kazit složitý motor 1,5 TSI >:-[]
1,5TSI sa bude kaziť asi rovnako, ako 1,4TSI. Ak narážaš na vypínanie valcov, to má aj 1,4TSI, takže si môžeš pozrieť štatistiky. A ak narážaš na Millerov cyklus, to má len slabšia 96 kW verzia, ktorá v Pole nie je/nebude.
Štvorvalcovú Fabiu už novú nekúpiš. :-|
Jenže čtyřválce neplní emise, takže co. Nemá smysl brečet......
simson33
V konfigurátoru se už objevil i 4-válcový motor 1.6 TDI. Není (naštěstí) nutné vybírat jen z 3-válců. 1.0 TSI byl poslední produkt přehnaného downsizingu a doufám, že časem bude nahrazen něčím rozumnějším... Litrové tříválce jsou totiž nekomfortní i pro běžné městské přesouvadlo, protože jsou v nízkých otáčkách úplně mrtvé, což je pro popojíždění ve městě spojené s neustálým rozjížděním velmi uživatelsky nepřívětivé a nekomfortní.
Já to spiše vidím tak, že většině lidí to stačí a ve finale to vůbec neřeší, jede to, funguje to a to jim stačí.Že by to šlo udělat lépe, o tom žádná.Ber to ve stylu, že s jakýmkoli motorem prostě někam dojedeš.V zásadě se už tady drahně mele, že auta jsou horší a horší a přitom je to naopak.Pravda, nebýt emisí, bylo by "lépe".Ty trojhrny nejedou zase tak špatně, jak se zde neustále "švitoří", to je holý a neodiskutovatelný fakt.
Znám 1.0 MPI 44 kW a ten má dost síly i kultivovanosti již při 1 300 otáčkách. Nevím, odkud máte takovou zkušenost.
44KW a dost sily? vzdyt to bude mit tocivy moment 100Nm max a to je tragicke.
To bude mít spíš tak 70 Nm. Ale v Citigo zvládne v těch 1 300 otáčkách i lehké stoupání.
Nezvládne. Už pri jemnučkom, párpercentnom stúpaní treba dať za 4, pri prudšom za 3.
Btw. má to 95 Nm.
Btw. má to 95 Nm.
95 Nm je maximum (při 3 000 - 4 300 otáčkách) a řídil jsem takto Citigo, měl jsem spolujezdce, a v pohodě 50kou při 1 300 otáčkách v lehkém táhlém stoupání.
To si mal este mierne stupania, ja som bezne jazdil na 1 a 2. Trojka bola do kopca pouzitelna tak od 60 a 4 bola urcena pre dialnicne stupania >:D Ak to nebolo v otackach, tak sa dusilo. Kedze som nemal otackomer, tak netusim vlastne od akych otacok to ako tak slo, ale odhadom tak okolo 4000.
Ale uznavam, ze nebola nudza o stupania v rozsahu 10 - 20%.
To Citigo/Up! je vlastne take Felicia, len so slabsim motorom a rovnako dlhou prevodovkou.
Ale uznavam, ze nebola nudza o stupania v rozsahu 10 - 20%.
To Citigo/Up! je vlastne take Felicia, len so slabsim motorom a rovnako dlhou prevodovkou.
O víkendu jsem z půjčovny dostal CitiGo s 55kw MPI a myslel jsem že z toho vyskočím z kůže. Výkon mizivý, v sebemenším stoupání chcíplotina, při předjíždění raději rozjezd na dvojku, pak trojku, otáčky někde daleko, vysoko aby to vůbec vyrazilo. Auto za 300 tisíc..
To si si ešte užil dynamiky. Ja som mal požičaný sesterský Up! so slabším 44 kW litrom a to len bola lemra. Bežné cesty len pri úplnej rovine dovolili 5ku, sebemenšie stúpanie bolo treba zúrivo radiť, pri jednom prudkom stúpaní sme sa museli rozsadiť rovnomerne do 2 áut, lebo 4 ľudí by liter nezvládol. Čo by som dal vtedy za 55 kW. >:D
páni sú tu troška rozmaznaný !! >:D
Ale no, toť nedávno v tom išli 5ti chlapi na Ješted :-) >:-[] >:D :-!
A nebudú tie kilowatty nejaké slabšie ako kedysi? Fávo mal 46 kW a šiel jak ďábel. Jak je možné, že Up! netrhá asfalt? >:D
To asi nie, ale autá boli ľahšie a zrovna ten favorit / forman mal o 3 deci väčší motor, nebojoval s eko dlhými prevodmi a emisnou normou EU 6 ;) . Otcov forman mal 50kW, voči predchodcovi v podobe Š105 to bola raketa >:D
Presne tak, Favorit mal tuším niečo cez 800 kg, Up má tonu, 1,3 vs. 1,0, Euro 6 vs. Euro nič... skrátka 44 kW voľakedy a 44 kW dnes je iný svet.
Když si vzpomenu na 44 kW v dvěstěšestce, a poté si přečtu tohle, pak si říkám, kde udělali motoráři a eurokomisaři chybu... Ta tyhle problémy ani zdaleka neměla.
Este v autoskole som mal na chvilu P 206 1.1 (to je ten so 44kw, nie?) a bola to uplna hroza v porovnani so Svistom druhej generiacie so zakladnou 1.3. Takze ten vykon nestal nic ani niekede, len teraz je to este horsie. Aj ked mozno za to mohli sialene dlhe prevody a celkova obezita P206
Jezdil si nekdy s nejakym trivalcem po meste nez jedno odpoledne? U tech malych aut to vubec nevadi, jede to i tak dobre.
Tady to bohuzel zkazili spatnym sprevodovanim, jako by tim vsichni meli jezdit po okreskach a dalnicich. To je auto do mesta.
Tady to bohuzel zkazili spatnym sprevodovanim, jako by tim vsichni meli jezdit po okreskach a dalnicich. To je auto do mesta.
Nerozporuji... holt po městě se bude muset jezdit na nižší stupně.Chce to jen změnu přístupu k řízení, což chápu je někdy problém.
Možná by byla cesta u těchto aut mít hodně stupňové automatické převodovky.
Možná by byla cesta u těchto aut mít hodně stupňové automatické převodovky.
Myslím, že to bude to isté ako vo Fabii, ktoré máme vo firme ako služobné. Ostatne, už som to tu v nejakej diskusii spomínal. Dlhé prevody môžu byť nepríjemné aj pri samotnom rozbehu, dvojku skrátka musíš riadne vytočiť, aby následne trojka potiahla, lebo otáčky spadnú o celú tisícku dole. Autorovi špecifikácie zlámať ruky...
Právě že v nízkých otáčkách 3-válec stejně dobře jako 4-válec nefunguje. Kdo není úplný poleno, tak to pochopí velmi rychle, když přesedne třeba z nejčastěji srovnávaných malých motorů 1.2 TSI do 1.0 TSI. Tříválec zkrátka potřebuje vyšší otáčky... tam kde to čtyřválec ještě zvládne na dvojku už musí mít tříválec jedničku: najedu do křižovatky, dám přednost protijedoucím, auto se ještě pohybuje tak chci na dvojku (přes spojku) pokračovat - s 1.2 TSI žádný problém, 1.0 TSI začne cukat.
Nemohu srovnávat s 1.2 TSI, ale jinak dle dosavadních zkušeností souhlas. 1.0 TSI vyžaduje, aby si člověk otáčky hlídal, tedy žádné rozjíždění na dvojku, jak jsem byl zvyklý u 60koňového čtyřhrnku. A to nevidím jako vzor uživatelské přívětivosti v městském provozu. Je to prostě vlastnost tříválcové koncepce, kterou člověk při jízdě musí brát v úvahu.
Asi zalezi. Treba HTP se na dvojku rozjizdelo lepe, nez 1.6 MPI.
HTP se na dvojku rozjíždí pořád hůře než můj bývalý čtyřváleček o stejném objemu. A že mám co srovnávat.
Také záleží na spojce. Třeba neznám auto, které by na dvojku při prokluzu bylo tak nepoužitelné jako můj dvoulitr. Prokluz je tu skoro mission impossible, ale jak člověk dá plný záběr spojky bez plynu, a až pak začne zrychlovat, tak se na dvojku posbírá i z otáček lehce 1000.
lamal
P. Dusil asi treba skorigovat - ´´přeplňovaný čtyřválcová dvoulitr TSI´´
Inak pobavilo - ´´myslel jsem, že mám v některém z podběhů díru´´ U Mazdy to tak nerealne zas nemuselo byt >:D
Inak pobavilo - ´´myslel jsem, že mám v některém z podběhů díru´´ U Mazdy to tak nerealne zas nemuselo byt >:D
Ani u iných áut nie. Pamätám sa, kedysi v BAZ-ke prišiel dopyt na lisovací nástroj na vnútorný blatník na prvý Superb. Vtedy sa to ešte zvlášť telefonicky overovalo, či v zadaní nie je chyba, lisovať sa mal ťažný plech s hrúbkou 0,6 mm! Vtedy sme sa smiali, že každý nový Superb musia na skúšobnej dráhe prehnať po drobnom štrku - aby lietajúce kamienky v podblatníku vytlačili malé preliačinky, ktoré ten plech spevnia...
mne skor islo o tu koroziu... ta sa masovo tykala hlavne 1 gen 3ky a 6ky...
Mazda reznou porad bohuzel. Stale bez pozinkovani (nechapu to)
Kdyz se podivas do doplnkoveho ceniku mazdy, tak tam lze antikorozni ochrana dodatecne udelat. Tady u Mazdy nove to nekdo psal moje,. auto i 3 kove mazdy, ze si to nechal udelat.
Kdyz se podivas do doplnkoveho ceniku mazdy, tak tam lze antikorozni ochrana dodatecne udelat. Tady u Mazdy nove to nekdo psal moje,. auto i 3 kove mazdy, ze si to nechal udelat.
myslis ze VW ma pozink ? na 12r zaruku proti prehrzdaveniu ho nepotrebujes, nie ze by som chcel zhadzovat antikor ochranu VW, no ide to aj bez pozinku myslim...
Kdysi jsem koupil Passata made by BAZ. Furt v něm něco klepalo. Konečně se podařilo objevit zapomenutý šroubovák v opěradle pravého předního sedadla. Pokud v BAZce někomu chybí v inventuře, jsem ochoten ho vrátit. :-)
Ondris
Nové polo tak nabízí ještě tužší skelet než předchůdce, což vyjadřuje hodnota torzní tuhosti karoserie 18.000 N.m na stupeň, což je o 4000 newtonmetrů na stupeň více než u předchozí generace.
To se mi nějak nechce věřit, 18000 Nm je hodnota, který dosahujou kabria anebo auta konstrukčně z 90.let - stejné tuhosti dosahuje třeba E46 sedan a to je při vší úctě docela veterán. Dnešní auta mají mezi 25k a 30k.
To se mi nějak nechce věřit, 18000 Nm je hodnota, který dosahujou kabria anebo auta konstrukčně z 90.let - stejné tuhosti dosahuje třeba E46 sedan a to je při vší úctě docela veterán. Dnešní auta mají mezi 25k a 30k.
To se takto jednoduše nedá paušalizovat. Torzní tuhost musí reflektovat celkovou hmotnost auta. Čím těžší je auto, tím větším silám v krutu musí odolávat a naopak. Takže velké SUV musí mít dvojnásobnou torzní tuhost v krutu aby se při vymetení kanálu kroutilo stejně jako to Polo. 30 000 je hodnota Passatu v sedanu a to je daleko těžší auto, dtto Touareg 36 000, přesto se to Polo bude kroutit stejně, protože má také výrazně menší hmotnost. A dodnes jsou ve střední třídě auta, která nedosahují na hodnotu 20 000 Nm/deg (třeba Mondeo). Konec konců Passat v kombajnu má jen 25 000 a Sup v liftu má jen lehce přes 20 000.
BMW E46 Sedan se sklopnými zadními sedačkami mělo 13,000, 18 000 jenom s pevnou zadní lavicí a to je auto o dvě třídy výš než Polo a s takovým šestiválcem daleko těžší než subkompakt, tedy na nerovnostech evidentně daleko větší "hrča".
[odkaz]
BMW E46 Sedan se sklopnými zadními sedačkami mělo 13,000, 18 000 jenom s pevnou zadní lavicí a to je auto o dvě třídy výš než Polo a s takovým šestiválcem daleko těžší než subkompakt, tedy na nerovnostech evidentně daleko větší "hrča".
[odkaz]
ze marea na tom bola este horsie nez lanos, to ma dostalo... i ked o bravo/brava/marea bolo zname, ze su moc makke...
Bravu som mal a aby bola makka som si nevsimol. Dodnes vsetko drzi, nic nevrzga v interieri.
V "mäkkosti" bol preborník Favorit/Forman. Keď maník menil predné koleso, dal to na zdvihák a manželka vtedy šla niečo do auta hľadať. Otvorila dvere - a prasklo čelné sklo.
to asi len dakym prvym seriam, favo je stare velmo a navrhnute bolo este ovela skorej... aj octaviam 1 gen praskali zadne skla v prvych kusoch
To bylo ale kvůli tomu rámečku u těch octavii. Na zadním skle byl rámeček, který byl z plastu a na dně byl kovový proužek po celém obvodu. Jak ten plast pracoval na sluníčku, tak se to celé pnulo a kroutilo se to a pak to ruplo.
Těm dalším octaviím, co už neměli rámeček se to nestávalo.
Těm dalším octaviím, co už neměli rámeček se to nestávalo.
je to mozne, no ten zadok ja na liftabcku octe 1 makky to citis pri jazde na rozbitej okreske jak sa to kruti a zadna naprava odskakuje, vlni a žvýka sa... chyba jej opora
boli fakt makke, preto to ani nikdy dobre nejazdilo... v zasade to este klepat uplne vo vnutri nemusi, ale kruti sa to sialene... detto aj fiat coupe R5turbo... to povrzavali obklady stlpikov stacilo to skrizit medzi napravami
iudex
Na rozdiel od väčšiny ja som s testom spokojný, javí sa mi objektívny a na tunajšie pomery aj informačne obsiahly. Autor sa nevyhýba aj pomenovaniu negatív (menej záživná jazda, nudný interiér, dynamiku tlmiace prevody...), ale v celkovom súčte bude Polo zrejme najlepším autom segmentu. Takto od stola sa mi javí, že nové Polo má len jednu zásadnejšiu chybu: je dosť drahé a za jeho cenu sa dá kúpiť už nižšia stredná trieda.
Jo souhlasím s tebou. taky se mi jeví test jako objektivní. Nové Polo se mi musím říct velmi líbí, skoro až jako nejlepší designový počin VW v posledních 5 letech. Na rozdíl od mnoha diskutujících je podle mě skvěle zvládnutý nejen exteriér ale i interiér.
Laděním na komfort se přesně trefili do potřeb běžných uživatelů. v tomto segmentu nikdo nechce závodit ale pohodlně jistě a bezpečně se přemístit z A do B. A kdo chce víc koupí si GT. Osobně se těším na kombinaci s 1,5 TSi. Ta bude pro mě dost zajímavá. Až bude určitě vyzkouším.
Laděním na komfort se přesně trefili do potřeb běžných uživatelů. v tomto segmentu nikdo nechce závodit ale pohodlně jistě a bezpečně se přemístit z A do B. A kdo chce víc koupí si GT. Osobně se těším na kombinaci s 1,5 TSi. Ta bude pro mě dost zajímavá. Až bude určitě vyzkouším.
"Laděním na komfort se přesně trefili do potřeb běžných uživatelů. v tomto
segmentu nikdo nechce závodit ale pohodlně jistě a bezpečně se přemístit z A do
B."
To přece platí pro všechna auta. Je to podmínka # 1
segmentu nikdo nechce závodit ale pohodlně jistě a bezpečně se přemístit z A do
B."
To přece platí pro všechna auta. Je to podmínka # 1
Jistě je to podmínka pro všechna běžná auta, které nemají sportovní ambice. Ale v reálu se to fakt neděje. Ty rozdíly ve vyladěnosti podvozků jsou propastné. S těmi co v komfortu aspoň u mě propadly namátkou - Octavia 3 gen a speciálně 1,6 TDi, Mitsu ASX BMW X1, Kia Sportage, atd.
Ako píše Verny, nájsť naozaj komfortný podvozok nie je také ľahké, keďže dnes všetko musí byť športové, od miniauta po MPV.
Hlavně se to "sportovno" zjednodušilo na tvrdost podvozku. Auto může být klidně v zatáčkách úplně na nic, ale pokud ti na prvním kanálu zpřehází obratle, je to ten správnej "sportlajn". ;-)
Souvisí to i s těmi obludnými koly a nizoučkými pneumatikami, které jsou dnes v módě :no:
Josef 1
Seděl jsem v nové Ibize i v tomto Polu teď v listopadu.
Ibiza se mně více líbí a pro mě 182 cm byla i prostornější.
Průser Seatu je v tom, že v Showroomech ( v Brně prodejny ROS, Porsche) se prodává společně Audi, VW, Škoda, ale Seat se prodává samostatně. Kdyby se Seat neprodával samostatně, tak bych o něm i uvažoval.
Ibiza se mně více líbí a pro mě 182 cm byla i prostornější.
Průser Seatu je v tom, že v Showroomech ( v Brně prodejny ROS, Porsche) se prodává společně Audi, VW, Škoda, ale Seat se prodává samostatně. Kdyby se Seat neprodával samostatně, tak bych o něm i uvažoval.
zajeď si do Plzně, tam se u Šmuclera prodává Seat společně s VW a Škodou a mají stejný servis. zatím jsem s nima spokojen.
Tak tohle mě zaujalo. A v čem je pro tebe problém, že se Seat prodává samostatně a ne v showroomu s ostatními koncerny ? Ono to tak sice není všude, ale i kdyby bylo, proč by tě mělo odradit, že nejsou všechny značky pod jednou střechou ?
miromen
Byt zajemcemo B segmentu a přečist si tento test, tak na salon VW ani nedojdu, protože tohle je stejna pisnička jako u předchudce a tedy nic co by mě lakalo. Design je pro mě docela zklamani, interier taky žadna slava, předchudce po FL byl v obou směrech povedenějši. A napsat, že nove Polo je nejlepši auto co se tyče kvality jizdy a pak se dočist docela něco jineho je vcelku zajimave. Myslim si, že zde bude opět sazka na jistotu u Fiesty, ktera navic ma šmrcovnějši vzhled a povedenějši interier a snad i u Ibizy. Par postřehu o fiestě už je a ta je podle všeho jak velice komfortni tak dokaže i vyborně jezdit a k tomu ma povedene řizeni. Hlavni benefit noveho Pola zde nějak postradam a to velikost interieru předevšim v zadni časti. Zde se zřejmě tester sekl, protože mi nepřijde, že by nove Polo mělo vzadu nabidnou meně mista než předchudce, ktery na tom nebyl zrovna nejlepe ani v době uvedeni na trh. Naopak bych věřil minimalně nadpruměrne prostornosti v danem segmentu. Bidnějšimu kufru i přes pěkne papirove udaje bych docela věřil, protože zde koncern, už několik let docela nadhodnocuje.
_Karel_
Spotřeba při sedmdesátce 5l mi nepřišla nijak rekordní. Ale jen do chvíle, než jsem se koukl na pod článkem přidaný seznam výbavy. S prvkem výbavy "dvoutunový klakson" je to spotřeba přímo fantastická. Jen asi bude problém s řidičským oprávněním "B", při plně naloženém autě zřejmě přesáhne váha 3,5tuny. ;-\
Tiež som sa pozastavil nad spotrebou, no ak zaregistruješ aj to, že išlo o rýchlosť priemernú, tak tá spotreba zas tak zlá nie je. Ak teda naozaj nejde o priemer na pár km pri rýchlosti 60 až 80 km/h :-)
Jaros71
Šílená je cena s TŘÍVÁLCOVÝM PIDIMOTŮRKEM 1,0 TSI přes 500 tis v Higline??
Jaká je cena s normálním čtyřválcem , tedy 1.5 TSI ?
Ten tříválec je snad na pojíždění po městě , ale i tam by byla lepší atmosfera..krátké jízdy TSI nemá rádo.
Nové Polo vypadá jinak pěkně , včetně interieru..
SEAT Ibiza se mi líbí ale víc.
Jaká je cena s normálním čtyřválcem , tedy 1.5 TSI ?
Ten tříválec je snad na pojíždění po městě , ale i tam by byla lepší atmosfera..krátké jízdy TSI nemá rádo.
Nové Polo vypadá jinak pěkně , včetně interieru..
SEAT Ibiza se mi líbí ale víc.
Sorry ale ten interiér nové Ibizy je strašně laciný a fádní. Jednoznačně nejhorší z celé VW group. Ale to není nic nového, Seat interiéry nikdy neuměl. Minulá generace Leonů Toled a Alteí je toho důkazem.
to už sa viac vyplatí GTI ;-)
Což koneckonců platilo (a možná ještě platí) i pro většího bratříčka Golfa a sestřenici Octavii.
Presne tak, ten cenový rozdiel bude tak malý, že komu nebude stačiť najsilnejší liter a bude chcieť štvorvalec, to už rovno GTI. Cena 1,5TSI ešte nie je, ale tipujem, že keď 1,0TSI DSG je 441t a GTI s DSG je 569t, jedna-päťka bude niekde blízko pol milióna. A dať pol mega za malé auto v stále normálnej verzii, to už prihodiť tých 70t a mať hotheč.
Takové ceny jsou blbost..
Za to máte nyní Golfa !
A když sportovního tak s multilinkem..
Malé auto by mělo mít na výběr atmosferu..viz Toyota a Yaris s 1.5 !! :yes:
Třílitr je vražda na opravy a peněženku majitele , nehledě na děsný zvuk toho motůrku.
Za to máte nyní Golfa !
A když sportovního tak s multilinkem..
Malé auto by mělo mít na výběr atmosferu..viz Toyota a Yaris s 1.5 !! :yes:
Třílitr je vražda na opravy a peněženku majitele , nehledě na děsný zvuk toho motůrku.
Co máš proti zvuku "třílitrového motůrku"? ;-) >:-[]
3_diamanty
v cervenej a na 16tkach by to bola este vacsia parada.... prekvapil ma hlavne priestor nad hlavou vpredu.... kedze je od predoslej generacie auto vyssie cakal by som vacsi priestor... tie 4cm menej voci predchodcovi musi byt ale citelnych.... sam nie som moc vysoky ale zeby som mal nad hlavou nejaku brutalnu fugu vo svojom pole nemozem povedat... takze v tom novom pole je dost mozne ze 2m vysoki dlhani budu hlavou uz pomaly suchat o strechu... rovnako zadny sedak mi pride fakt kratky.... a to aj ten moj "vacsi" je v reale fakt kratky ... tak to ani nechcem vediet ako sa tam musi vzadu sedsiet... k comu potom taky megarazvor ked vzadu je doslova trestna lavica? .. ach jo... ale tak je jasne ze je to hlavne auto pre dvoch.. kto hlada pohodlie ja vzadu kupi uz rovno passata.... ale inak je nove polo paradne ;-) :yes:
Googlit
No to teda žasnu kolik chlapů se zajímá o auta velikosti nákupní tašky, primárně zaměřeného na dámskou klientelu do 30 let věku. Je vidět, že některým už auto.cz dokonale vwymylo poslední zbytky testosteronu z hlavy. 8-s
Vážne, ty svoj testosterón vyvažuješ autom? Potom sa nedivím, že to na cestách vyzerá v kovbojkách. A ja som si, blázon, myslel, že auto sa kupuje okrem iného aj podľa potreby a účelu, ktorému má slúžiť. Ty by si si v Pole pripadal ako menejcenný alebo teplý?