No... tak nevěřil jsem některým testům, ale že takhle znásilní i ceny? A ještě u Hyundaie, vždyť jim udělali parádní reklamu >:D Jak tak koukám, tak 1.4T se vůbec do ceníku Fastabcku nevešla >:D Ani CRDi...
Další výrobek dětské továrny plné vší Hiunday Daedong. Ženy přestaly menstruovat a muži plakali. Za zvuku inernacionály přijíždí kolmanova panoptická třicítka. >:-[] >:-[] >:-[]
Vlastenec mi poslední dobou v kontextu rasismu, proruské propagace, opovrhování vzdělanosti a nadávání na vše okolo příjde, jako hanlivé označení i bez Oktávky fTDI >:D
Jj, ten akciový stupeň vyzerá zaujímavo najmä s 1,4kou. Výbava je síce skromná, ale 103 kW štvorvalec za takúto cenu je solídna ponuka, predsalen motor je základ, výbavové serepetičky sú až následné. A mne sa fastback celkom páči (celkovo mám liftbacky rád).
Mají tam chybu, fastback v best of czech s 1.4 nelze objednat. Koukal jsem na stranky Hyundai. Za tu cenu je pouze rozsirena výbava club s motorem 1.0.
Kdeze, toto je predsa najlepsie ceske kabrio vsetkych dob :-) Ale vazne - nerozumiem preco ma auto na propagacnych fotkach 17ky ked v ponuke su este o palec vacsie a lepsie vyzerajuce kolesa. Hyundai dava zaujimave ponuky, ale nad marketingom by sa mali vazne zamysliet.
Vsetci ostatni prave na propagacne zabery daju tie najvacsie kolesa ake su v ponuke (dokonca ak mam dobre oko tak televizne reklamy na faceliftnutu octaviu mali este aj photoshopom zvacsene kolesa :-) len Hyundai da mensie na ktorych auto horsie vyzera - no dava to logiku?
Pokud to, co ukazují, prodávají, tak kde je problém? V tom, že se chtějí ukázat v dobrém světle? To by mě zajímalo, jak chodíš na obchodní schůzky. Nebo radši ne. :-) Jo, s cenou od je to jiný příběh. Ale člověk je na to už zvyklý. Když vidím od, tak té částce nepřikládám váhu.
...akurát lákavé pre mňa nie je to auto. Vyzerá to jak tank, plno plechu a skoro žiadne sklo. Ďakujem, neprosím. Ja mám dobrý výhľad z auta a presvetlený interiér radšej.
opravdu příspěvek k věci, konkretizuj, v čem ta parodie spočívá, ceny jsou přestřelené, výbava je nedostačující nebo snad zpracování a motory nedosahují koncernové úrovně ?? Nebo jenom ty a nikdo jiný víš jaké auto je to nejautovatější :-)
napriklad v priemere o liter vyssia spotreba pri benzinovych motoroch oproti konkurencii. Divny korejsky design je dalsia vec. Zober si Opel Astra, Renault Megane, P308, alebo Seat Leon, Skoda Octavia, ale aj VW Golf - vsetko designovo uplne inde. Hnojdaj stale hlada svoju designovu cestu. Raz to zufalo rozvlni, potom zufalo zoseka a otom pokombinuje kadeco. Len nic, co by hovorilo o nejakom ustalenom designe. Co generacia, to uplne nieco nove.
Hnojdaj urobil vyrazny pokrok. Vsak este koncom 60tych rokov tam Bola vychcytavka prehadzovacka na zadnom kolese bicykla. Dnes konkuruje pomaly najlepsim. I ked ma Hnojdaj taktiku predvadzania novych modelov, ked VW dosluhuje sucasny model. Ale stale nestaci ani na ten. Ale davaju pracu v Nosoviciach, tak nech sa im dari. Ale predpokladam ze Hnojdaj plati rovnako mizerne ako Kia v Ziline. Kia je aspon pekne auto.
1. Never papierovej spotrebe :-)
2. To majú 30 rokov robiť auto pri ktorom laik nerozozná generáciu? :-)
3. Nepočul som, aby mali v Žiline problém nájsť zamestnancov. >:D
ta spotreba je pri porovnavackach. Ak niekto dokaze vyrabat 30 rokov podobne auto a je to stale najpredavanejsie, kde je problem? Aj Octavia sa predava velmi dobre. A kam maju ti ludia zo Ziliny ist? Do PSA kde platia mozno este menej? Ale mozno nemaju ranne rozcvicky a hecujuce plagaty na toaletach >:D
Dakujem znackam ktore vyrabaju zaujimavejsie auto ako je golf, corolla alebo octavia. Lebo keby sme vsetci jazdili len v tychto autach tak dakujem pekne! A ze sa octavia predava? Tiez nechapem ze zato dokaze dat niekto peniaze
"Octavia vyhrala aj preto, lebo jeden známy ju mal už asi dva roky a bez väčších problémov a nákladov na servis s ňou zašiel na SK a späť asi 6 krát a stále funguje na 100%. On sám sa vyjadril, že ak bude kupovať ďalšie auto tak to bude opäť Octavia."
Obaja vieme ze kvalitativne a motoricky bola prva octavia natom omnoho lepsie ako je natom ta najnovsia - najkrajsia. Preto si vela ludi dodnes drzi jednotkove octavie. Myslis ze bude niekto pouzivat octaviu r.v. 2017 15 rokov a bude rovnako spolahliva? No ja pochybujem! Inak dnes jazdim novou Mazdou3 a SSS ;-)
Souhlasim, tesite se na divcinu, slibujici za levnejsi peniz prave to, po cem jste touzili. Kouzlo se rozplyne ve chvili, kdy za to poprve vezmete. Ma pindika!!! No a ted si bezte stezovat a uplatnovat zaruky ... ;-\ 8-s:no:
Re: Pokud jde o design, není rozhodně horší ne u prémiových
Chlapci, chlapci, chlapci, pořád ještě nenastal čas, aby si Hjondé otíralo hubu o D3, dokonce jim nevyšlo otírání huby ani Škodovku, ale někteří lidé jsou asi nepoučitelní. ;-)
Re: Pokud jde o design, není rozhodně horší ne u prémiových
Takze 1.0 alebo zatial velmi malo pouzivany 1.5 TSi je lepsi ako 1.0 a 1.4ka u znacky Hyundai? A v com prosimta? Inak zaujima ma v com je lepsia dsg-cka so suchymi spojkami ako dct pretoze ja by som mal radsej v aute dct ako dsg. Pisem iba o benzinoch pretoze diesel ma nezaujima.
Re: Pokud jde o design, není rozhodně horší ne u prémiových
Obecně je nabídka motorů u Škody lepší, než u srovnatelných modelů Hyundai. Když mluvíš o benzínech, tak třeba ix55 ani i40 vůbec v benzínu nekoupíš, Kodiaq a Superb ano.
Pak... 2.0TDI je lepší než 1.6/1.7CRDi a ten je zase lepší než 1.6TDI... tam záleží co s čím chceš srovnávat.
Re: Pokud jde o design, není rozhodně horší ne u prémiových
Chcem zrovnavat vykonnostne podobne benzinove motory v octavii a i30. A ich prevodovky. Zaujima ma preco si myslis ze je dsg so suchymi spojkami lepsia ako dct? Ja by som skor volil i30 combi 1.4 dct ako octaviu napriklad ;-)
Re: Pokud jde o design, není rozhodně horší ne u prémiových
Jenže právě tak je obecně nabídka modelů u Hyundae lepší, než u Škody.Proč nekoupíš u Škody žádné rodinné auto s hybridním pohonem,plug-in,EV,ani srovnatelný 6V jako G80. Takže potom musí nacpat více motorizací do méně modelů,protože už se výše jít nedá a ano záleží co chceš srovnávat.
Za mě celkem dobrá nabídka, oživení té W/Š nudy a to netvrdím, že každému se tohle musí líbit, kolem 400 tis. celkem dobrá výbava a přestože jsem zaujatý, tak zpracování a kvalita materiálů jde u H/K rapidně nahoru.
Jenom doufám, že to zase nebudou propagovat reklamou útočící na naše zlato nejzlatovatější.
Tak odteď, se může Škoda přihlásit do sociovýzkumu. Každej, kdo si koupí Octavii liftback jako soukromá osoba, zaslouží zvláštní ocenění Vlastenec roku.
Nikdo ti ho nevnucuje. Můžeš vzít i 1.4 T-GDI. Jenom stát se tím Vlastencem roku už pak nebude taková potíž, když je Octa lift 1.4 TSI jak ve Fresh (483.900) tak v Ambition (510.900) levnější. Chce to číst víc než jen auto.cz.;-)
Nechceš srovnávat Fresh nebo Ambition se Style ne? Dosaď si výbavu a pak mi řekni, na jakou cenu jsi se dostal.
To auto se mi líbí, bude jezdit líp jak kombi verze, kterou mám ozkoušenou. Octavie je nadruhou stranu větší. Já bych to s ní ale prostě nesrovnával.
Chce to číst víc než jen auto cz :-)
Možná se Hyundai exteriérem začíná trefovat do evropského vkusu, ale interiér? Pejsek a kočička pekli dort a ten volant? To je problém udělat hezý volant? Proč se nekouknou na sportovní volant třeba z Astry a nějak ho neokopčí? Můj subjektivní názor je, že pokud jde o interiéry, málokterá automobilka to umí na 100%. Z těch lepších vypíchnu Škoda, Opel, Peugeot, z těch dražších pak Audi, Mercedes.
Dal jsem to tam kvůli tomu volantu především. Určitě je to individuální proto píšu, že je to můj subjektivní názor.
Ale to hjondé je fakt strašně splácaný. Designer si stáhnul všechny tvary co někde našel a pak je lepil přes sebe. Jak už jsem tu kdysi zmiňoval ostrá hrana proti obluku, viz kovové obtažení výdechů klimatizace atd atd to je designérská čuňačina a ta střední konzole ... darmo mluvit.
Když už se designér jednou rozhodne pro oblouky resp. oblé rohy, proč tam na to narve ostré úhly.
desing hyundai vzniká v německu . to je tak když je hyundai originální tak se nadáváá proč nekopíruje a kdyby kopíroval tak by to taky bylo špatně .. mě ten interier vubec nevadí . mě nevadí interier většiny aut ...
Obyčejný interiér ve škodovce. Sice jsem peugeoťák, ale tady všechno krásně navazuje, opticky pokračuje, linky se krásně kopírují a to jak v horizontálním, tak ve vertikálním směru.
V i 30 střední panel jak když vezmeš housku, rozkrojíš, nacpeš mezi ní talíř, banán a zimní beranici.
ja som ťa pochopil aj s tým volantom, ale inteirér novej i30 alebo kie rio už nie je kórejská divočina, už je jedlý, len nemusí sedieť každému tak, ako dizajn škodovky príde mnohým sterilný, strohý a lacný.
Chápu to dobře, že se nadají dokoupit ani pořádná přední světla typu Bixenon/LED??? Koukal jsem i na oficiální stránky výrobce a nic :no: To jsme potom 20 let za opicema 8-s
EDIT - přehlédl jsem se, jsou v paketu PREMIUM za 70k... ;-) Každopádně dát za litrový STYLE s LEDkama 550k (480+70) je docela odvaha >:-[]
Ano, máš možnost zvolit za 530k tu 1.4 s turbem. Pokud chceš ale pořádná světla, musíš sáhnout po paket PREMIUM za 70k (který mimochodem, krom těch světel, nic z oblasti Must have neobsahuje) a to už jsi potom na 600k. To je nesmysl podle mě. Ale je to jen můj názor ;-)
Ano uplne must have ne. Ale to pro nekoho nejsou ani ty svetla.
Korejci maj proste balicky. Tady mas balicek s full led za 70t. U koncernu treba Golfu stoji myslim kolem 40.
Blby je ze ja tam tech must have mam vic a pak uz nedava smysl nevzit Ultimate. Leda ze by nekomu vadila kuze.
Je to nanic kdyz si clovek zvykne na vybavu. Kdysi jsem taky nepotreboval vic nez klimu, radio, okna v elektrice >:D
No, buď upřímnej - co dál je tam pro Tebe "Must have"? Podle mě je to akorát plejáda těch zbytečných el. pomocníků, které jen vypínám po nastartování motoru (nebo těch, co ani vypnout nejdou). Člověk, co tohle potřebuje, by se možná měl zamyslet nad tím, jestli radši rovnou nevrátit ŘP. >:-[]
P.S. No war ;)
tak abychom to shrnuli: Cena za Best of Czech 1.0T Fastback pro motoricky méně náročné řidiče zdá se lákavá, jenže je potřeba pro potenciální zájemce neustále opakovat: Tento motor je, narozdíl od koncernového i vrámci kategorie litrových tříválců, nepodarok, mizerie (nejede, žere, vibruje) takže N.E.B.R.A.T.
No, a výrazně lepší 1.4T opět v akčním setu chybí a ve standardním ceníku je k mání až ve style za 530tisíc.
Jak nedávný test ukázal, že Octávia je prostě lepší auto (v rámci testu byla i30 doslova deklasována, což ale byla způsobeno i srovnáním litrových verzi, u Hyudai, jak bylo zmíněno výše, mizerných. Fastback je navíc oproti HatchBacku designově zkriplen mizerným prostorem pro hlavu na zadních sedadlech, takže spíše jen pro děti.
Srovnatelná Octavia 1.4T Style Plus stojí 575,-.Za příplatek cca 8% ceny dostanete celkově výrazně kvalitnější a vzadu výrazně prostornější/univerzálnější simply more clever auto.
Samozřejmě ti co koukají co má soused za auto (a že jich tu dle příspěvků je, pozůstatek doby minulé) tak si škodu ne a ne a nepořídí, to raději horší auto (v kontextu výběru liftbacku nižší střední) >:D
Jo, jen jiné, ale to neznamená, že to musí nutně sedět... mne to prostě nesedí. Když už, tak přejmenovat a jet vlastní dráhu, ale nečerpat z minulosti na "legendě". Můj názor.
Tak počkat, Oceán nebyl jen Petr Muk, ten zbytek má právo hrát dál a logicky fanoušci chtějí i staré písničky.Tahle předělávka se tuším hrála úplně náhodně jen na tomto koncertu, jinak to pochopitelně hrají postaru.
Jistě, já jim to právo na to neberu, jen osobně se mi tahle cesta nezamlouvá, to je celé. chybí i ta image, nevím, nešel bych na koncert ... ženský hlas mi prostě nesedí. V historii je hodně kapel, kdy se výměna zpěváka povedla (ACDC), a kdy zase ne, ať už šel na sólovou dráhu, nebo zemřel :-) A Oceán je pro mne ta druhá skupina.
Pokud si četl ten test i30 a Octavie pořádně, tak Octe k vítězství pomohla také testovaná verze ve výbavě a ceně dvojnásobku i30. I když má motor trochu horší parametry, tak celkově i přes propastný rozdíl mezi základnější i30 a vybavenou Octavií, si Hyundai dokázala udržet tvář a zaostala jen o pár bodů. Souhrnem byla vyhodnocena jako konkurenceschopné auto Octavii. O nějakém deklasování si můžeš nechat jen zdát.
Nevím, jak moc je fastback vzadu horší, nezkoušel jsem (ty ano?), ale zase nabídne vzadu lepší multilink nápravu a rány od podvozku i přes masáž ACZ, jako v Oktávkách nižších výbav a motorizacích, se nekoná.
Druhá věc je cena, která je bohužel nastavena nešťastně a i30 chybí se silnější motorizací horší výbava. Ale koupit Oktávku za bratru 600 tisíc v prostřední výbavě a druhé nejslabší motorizaci a ohánět se, jak jsem dostal kvalitní auto simply more clever ? To asi taky není zrovna výhra >:D Podotknu, že za ty peníze se dá sehnat třeba Civic 134kw sedan... Jen tak namátkou i přes lehce ufo tvary.... a když hledám prostor na prvním místě, tak je tady řada kombiků :-)
Novinářské konfigurace jsou... nechci napsat nesmysl, náhodou mám souseda, co si přesně něco takového vybral (základní motor + skoro full) a je happy... ale pro většinu z nás je motor základ.
BTW - včera jsem si projel Passat s 1.8TSI a ten motor tomu sedne úplně skvěle. Takže Octa za 600 asi 1.8TSI...
Ano, ale ten test byl hodně ovlivněm i dojmem, který se bodoval a taktéž některé prvky, které má vyšší výbava lepší, kvalitnější. Když nasadíš proti sobě základ od jedné značky a vyšperkované auto od druhé, už na první pohled pro laika je jasně vidět, které auto vypadá lépe.
Ano, s 1.8TSI už je to zase jiná v takové ceně, já prostě nějak nefandím zaslepené kritice :-) Proto byla má reakce taková.
Jo, z toho testu to bilo do očí... a je to problém těch novinářských konfigurací. Je fajn že si člověk může vyzkoušet adaptivní tempomat nebo podobné fíčurky, ale lepší vnitřek si neodmyslíš.
OT: Tohle máme jako firemní poolová auta - Octavie 1.6TDI Style Plus s navigací a třeba elektrickým víkem kufru a couvací kamerou. Ceníkovka přes 760k. Dokud jsem to neviděl, tak jsem si myslel, že si kolegové dělají legraci :-)
Určitě jsi s tím jel? Nebo čerpáš z toho, co napsali tady. Schválně jsem si oba motory zkoušel v jeden den. A určitě mi nepřišel horší, než ten koncernový. A prostě bych si ten motor dobrovolně nekoupil ani u koncernu.
Takže promiň, ale tohle ti nežeru.
máme v robote 2, krátku a kombi. Obidve s 1.4 turbo benzín a všetci sú zatiaľ veľmi spokojní. Predtým sme mali okrem iných 308, Megane, Ceeda a Leona a toto je oproti nim o dve triedy lepšie auto. Lepšie znamená, spotrebou, komfortom a tichosťou. Šéfová má fpace 3.0 v6 a nemá problém jazdiť aj na i30 a nemá sa za čo hambiť.
Ja to neviem porovnať so škodou, ale kolegyne majú Rapidky, ktoré sú cenovo oveľa bližšie k i30 ako oktávia a vravia, že je to neporovnateľné auto.
Včera som obiehal na diaľnici dva kamióny s i30 fastback a je to fakt pekné auto. Pri hatchbacku aj kombíku sa mi až tak nepáči zadok, ako keby dizajnérovi došla inšpirácia a už to len nejak doklepal. Fastback sa mi zdá dotiahnutý dokonca.
Interiér je v pohode, len ten stredový dispej mohli nejak zabudovať, aby nevyzeral ako dolepený nakoniec.
V našich končinách to ale Hyundai zabíja to dementnou reklamou. Ten človek čo to vymýšľa musí byť ozajstný "marketingový mág".
No, zřejmě se to u vás s tou českou konfrontační masáží nedá srovnat, ale občas jim to ujede i "mezinárodně". Takhle propagovat chybějící (nebo snad přebývající ?) dveře, to by mě vážně nenapadlo. Budu se muset u Fordu poptat, jestli by mi je v případě zájmu u Focusu nezavařili. >:-[]
[odkaz]
Ja stale nechapem ako nic extra provokacne ani tu cesku a uz vobec nechapem, ako to kopec ludi berie priam osobne. Kde sa podel nejaky zmysel pre humor a nadhlad ? Co potom uz ozajstne porovnavacie reklamy ako Lidl teraz u nas, ci Samsung vs Apple.
Chápat to tak nemusíš. Třeba ti i chování našeho prezidenta přijde normální a humorné. Já osobně, když to všechno sečtu (vedení reklamní kampaně, vystupování pana V., chování k dealerům včetně "motivačních" dopisů), tak pro to mám jediný a totožný výraz jako pro Zemana - ubohost. A zdaleka nejsem sám. A ano, beru si to osobně. Ne proto, že bych vlastnil nebo plánoval vlastnit Škodovku. Zkrátka mě uráží, když mě má někdo za blbečka, co neovládá primitivní lidské pudy.
Takze som s tym osobnym nebol daleko...a to je pri plosnej reklame fakt na zamyslenie taketo reakcie.
Pokial by mi malo vadit, ze niekto robi zo mna reklamou blbca, tak som sa uz davno zblaznil, lebo to robi abs.vacsina a niektore fakt primitivnym sposobom.
Ale ano, vlastne vdaka tomu som prestal pozerat TV, az na sport.
S tym prezidentom(teda jeho karikaturou) nezartuj :-)
Ano samozřejmě že máš pravdu.Když se vrátíme o 8-10let zpět tak zde v diskuzích byla kritizovaná reklama na Kiu Ceed a její záruku 7let.
Ano tato vlastnost byla patřičně zvýrazněná a nebylo na ní nic negativního,přesto si zde vysloužila kritiku.A je jasné proč.
Naopak nedávno jsem četl reklamu Na Fábii teď už máte.Tak za prvé jsou zákazníci,kteří na ní měli vždy ale nechtěli ji,za druhé jsou lidé,kteří by ji chtěli i dnes,ale na nové auto prostě zatím stejně nemají.Toto tvrzení je pro zákazníky více urážející.A rozebírá se to?
Ne a přitom to nemá ani nápad,ani vtip,prostě nic.
Další byla Octavie třída sama pro sebe.Copak nemá konkurenci?Má.
Prostě kdo bude chtít hledat v reklamě kontroverzi,tak není problém ji najít.
Velmi přesně. Reklamní kampaň má vždy určitý zásah cílové skupiny, ale i ostatních lidí. Je to připravené s určitým záměrem a ohledem na vlastnosti té cílové skupiny. Je pochopitelné, že kampaň Hyundai primárně necílí na majitele Škodovek, ale právě na její nemilovníky. To nutně musí příznivec značky Škoda vnímat jako podlé, ubohé trapné a já nevím co ještě. Jeho problém. Škoda naopak své kampaně směřuje dovnitř vlastního houfu, který je obrovský, věrný a přesvědčený.Škoda nezískává nové zákazníky, Škoda je udržuje v přesvědčení, že auto = Škoda. Pochopitelně, že příznivci jiných značek to buď ignorují, nebo se ušklíbají. Je to asi jako vztah mezi kosmopolitní Prahou a zamindrákovaným Brnem. Jistě správně určíte, které město je Brno :-)
Krásný příklad tzv. lhaní si do kapsy. Tak Hyundai necílí na majitele Škodovek ? Zřejmě proto pro ně připravil půjčování nové i30 na týden. Dokonce výhradně pro majitele Octavií. Netuším, jak je na tom Brno....ale z Hyundaie vůči Škodovce ta zamindrákovanost přímo čiší. Akce typu Srovnání se nebojíme, přejmenování hatchbacku na liftback, neustálé vymezování se vůči malému sousedu z Boleslavi, dopisy dealerům....to všechno jsou znaky malosti a mizivého sebevědomí ostře kontrastující s jinak velkohubou rétorikou.
Keďže pozerám kanály na ktorých sa niečo dá pozerať, tak vnímam českú reklamu. Neviem čo chodí na slovensku. Myslím, že ťa to neprekvapí, že slováci pozerajú aj české kanály.
No veď práve preto sa pýtam, lebo aj ja sledujem aj české aj slovenské a na slovenských som žiadnu dementnú reklamu nezaznamenal. Dalo by sa polemizovať o sloganoch a tvrdeniach, ale to platí u všetkých automobiliek.
Máte tam chybu!!! Fastback v edici Best of Czech nelze s motorem 1.4 gdi objednat. Za 389 tisíc je pouze rozšířená vybava club s motorem 1.0 gdi. S 1.4 jde v této edici objednat pouze kombi a to za nějakých 440 tisíc. Koukal jsem na stránky hyundai.
Obaja vieme ze kvalitativne a motoricky bola prva octavia natom omnoho lepsie ako je natom ta najnovsia - najkrajsia. Preto si vela ludi dodnes drzi jednotkove octavie. Myslis ze bude niekto pouzivat octaviu r.v. 2017 15 rokov a bude rovnako spolahliva? No ja pochybujem! Inak dnes jazdim novou Mazdou3 a SSS ;-)
Mne sa ta vybava za tie prachy zda dost slusna.
Naviac "Navštivte prodejce Hyundai a získejte NAVÍC štědré Hyundai Vánočné ve výši až 20 000 Kč, které můžete využít k dalšímu snížení kupní ceny Vámi vybraného vozu. "