Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Až na to hvízdání...
| 23. 11. 2017 19:16
....turba se to hádá úplně stejně jako kdysi Warťasy. :-) Dopředu jsem věděl, že si to vykřičník nezaslouží.
Avatar - J@...
Až na to hvízdání...
| 23. 11. 2017 19:35
Točí to moc obrátek, tak se to holt na volnoběh trochu hádá, ale tohle vždycky stojí za vykřičník. Nebo jako tohle: [odkaz]
:yes: :yes: :yes:
Až na to hvízdání...
| 24. 11. 2017 07:00
Toto je lepšie. Zvuk ako F1: [odkaz]
Avatar - J@...
Až na to hvízdání...
| 24. 11. 2017 08:13
Jj, to si taky pravidelně občas pouštím. Takhle stejně jede i ta Furai.[odkaz]
Až na to hvízdání...
| 24. 11. 2017 08:35
Taky krásnej zvuk :yes:
Až na to hvízdání...
| 24. 11. 2017 09:21
Nádhera. :yes:
Avatar - holden2
a prej
| 23. 11. 2017 19:51
ze trivalce stojej za prd. teda ty od folcvagnu stojej za ho*vno to je fakt
a prej
| 24. 11. 2017 07:11
Nikdy jsem osobně v žádném vozidle s 1.0TSi nejel, ale podle toho co píšou patří mezi to lepší, co na trhu nízkoobjemových motorů je.
a prej
| 24. 11. 2017 08:26
V 3 válcovým TSI jsem nejel, ale v tříválcovým TDI několikrát jo a to je příšerný. Motor rachtá celou kastlí a když to člověk nastartuje nebo chcípne, tak se motor oklepe jak mokrej čokl. Posádka si tyhle nešvary 3 válcovýho motoru dosyta užívá. Nechtěl bych to ani zadarmo.
Avatar - holden2
a prej
| 24. 11. 2017 18:27
tak se k tomu nevyjadruj. az porovnas ecoboost a tsi tak pak mudruj
a prej
| 27. 11. 2017 16:23
Kde ty by si nabral nějaký zkušenosti s TSI nebo seš taky dobytek? >:-[] >:-[]
NOx
| 24. 11. 2017 08:31
Nádhernej zvuk a to syčení turba to je pastva pro uši a toho NOx a CO2 co to za tu chvilku jistě vypustí. To by jistě každý ekolog chcípnul jen by se jednou nadechnul >:D
NOx
| 24. 11. 2017 09:27
:-)

NOx u Wakela není mnoho. Jeho spalování probíhá při nižší teplotě než u klasického písťáku. Je to díky velké ploše spalovacího prostoru.
CO2 ? Ano - a horší je zde ještě CO, které u klasických písťáků už skoro neznáme. Nakonec i tady slyšíte pri volnoběhu nepravidelné spalování a kouř z výfuku. Obsah CO umocňuje mazání motoru vstřikováním oleje do sání spolu s benzínem (jako u dvoutaktu) a ještě do válce (pro lepší mazání lišt) - spalování i s olejem jako u dvoutaktu.

Ale jinak - je to "závoďák", tak nic.
NOx
| 24. 11. 2017 14:40
Díky za doplňují informace. Já chtěl primárně pošťouchnout tu partičku ekologů co sem z neznámých důvodů na ACZ neustále leze, řeší akorát emise a plive na spalovací motory všeho druhu. ;-)
NOx
| 24. 11. 2017 15:17
NZ. Já vím.

To je pravda, a přitom je soudnému jasné, že čistá elmobilita je utopie a jde jen o to, dostat energii z ropy pro pohon vozidla s lepší účinností - byť nakonec s elektrikou, ale tu si musí vozidlo vyrobit z ropy na své palubě samo.
NOx
| 27. 11. 2017 16:21
Tak já si nemyslím, že vozidla na čistě el pohon je utopie. Myslím, že to k tomu nakonec dospěje. Je třeba stavět atomový elektrárny. Rozvíjet technologie na výrobu elektrický energie termojadernou fůzí a vystavět dostatek dobíjecích míst. Já myslím, že se toho za 20-30 let klidně dočkáme. Teď je to ovšem jen technologie pro pár movitých podivínů a nadšenců, který přehlíží vysokou cenu a všechny negativa s tím spojený.
Ale, jo, pěkný
| 24. 11. 2017 08:46
i když Mazdí speciál pro Le Mans měl zvuk mnohem pěknější. Já si jako lahůdku pouštím raději toto [odkaz] Nejenom super zvuk V16 (1,5 litru s kompresorem), ale to, co předvádí řidič s 60+ let starým klenotem, za naprosto šílených klimatických podmínek, je neuvěřitelné! A to je vůz o kterém J.M.Fangio prohlásil, že z něj nedostal maximum, protože se bál. ;-)
Ale, jo, pěkný
| 24. 11. 2017 14:41
Tak to je velká pecka :yes: :yes:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku