Profi
Přihlásit pro přidání komentáře
comper
Za cenu toho slabsieho su dva normalne tahace, resp. ak to je cena bez dani tak aj cca dva a pol. K tomu ten dojazd, dvojrocna (v idealnom pripade ktoremu snad ani najvacsi fanatici neveria) blokacia zalohy, no kauf storocia.
Blbost, cena Tesly je presne rovnaka ako cena kamiona na konvencny pohon a to ma celkom prekvapuje.
Anonym
by rádi vybírali zíálohu na něco, co neexistuje, neprodává se, nelze to vyzkoušet a není na to žádná servisní síť. Vlastně ani výrobní závod mám dojem.
Zoufalství v přímém přenosu.
>😁 >😁 >😁
Mezitím Daimler uvedl elektrické Vito. Sice s ubohým dojezdem, ale přesně to je potřeba na snížení emisí ve městech dejme tomu pro poštovní rozvážku. Aby se neposkakovalo po 50ti metrech se spalovákem. Tudy vede cesta. Reálné auto ke koupi místo žvástů a obrázků-
Tady bude mít Tesla problém. Jen málo jejích zaslepených fanoušků a internetových vylizovačů je vlastníkem přepravní firmy. A ti, co jsou, jistě (naneštěstí pro Teslu) umějí počítat.
To spíš věřím tomu Roadsteru. Až bude reálnej, klidně ho koupím. dřív než Tesla žvanílci. Ale zatím není, slibům nevěřím.
Zoufalství v přímém přenosu.
>😁 >😁 >😁
Mezitím Daimler uvedl elektrické Vito. Sice s ubohým dojezdem, ale přesně to je potřeba na snížení emisí ve městech dejme tomu pro poštovní rozvážku. Aby se neposkakovalo po 50ti metrech se spalovákem. Tudy vede cesta. Reálné auto ke koupi místo žvástů a obrázků-
Tady bude mít Tesla problém. Jen málo jejích zaslepených fanoušků a internetových vylizovačů je vlastníkem přepravní firmy. A ti, co jsou, jistě (naneštěstí pro Teslu) umějí počítat.
To spíš věřím tomu Roadsteru. Až bude reálnej, klidně ho koupím. dřív než Tesla žvanílci. Ale zatím není, slibům nevěřím.
hele fousek, pamatuješ jak začínali s S/X tak to bylo podobný, nikdo z vás pomlouvačů nevěřil a jen záviděl .... 😉 a kde sme dnes >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Nazdar!
Na cestě ke krachu...
Jinak když začínali, fandil jsem jim.
nemám co závidět, jen nemám rád lhaní.
o termínech, ekologičnosti, kvalitě.
jinak máloco nenávidím tak, jako kamiony a změnu by to chtělo.
Na cestě ke krachu...
Jinak když začínali, fandil jsem jim.
nemám co závidět, jen nemám rád lhaní.
o termínech, ekologičnosti, kvalitě.
jinak máloco nenávidím tak, jako kamiony a změnu by to chtělo.
[odkaz]
Walmart a další společnosti už si rezervují elektrický truck Tesla Semi 😉
No, psal jsi, ze sis koupil v roce 2015 akcie VW. Tak tomu vyroku o lhani a ekologicnosti uple nerozumim 😄
Walmart a další společnosti už si rezervují elektrický truck Tesla Semi 😉
No, psal jsi, ze sis koupil v roce 2015 akcie VW. Tak tomu vyroku o lhani a ekologicnosti uple nerozumim 😄
Walmart si rezervoval 45ks Tesly (dle příspěvku výše). Já před pár dny četl mnohem nižší číslo, ale to je jedno. Jen pro upřesnění Walmart disponuje flotilou cca 6000 náklaďáků. Je to trošku jako když VW mluví o investicích do vývoje EV a pak se zjistí že to je asi jen 10% celkových nákladů do vývoje. Prostě kapka v moři a hlavně reklama téměř zadarmo.
Předpokládám že jestli v minulém týdnu zarezervovali 45ks Tesly, tak zároveň koupili dvojnásobné množství těch "hnusných a smradlavých" dieslových trucků. >😒]
Předpokládám že jestli v minulém týdnu zarezervovali 45ks Tesly, tak zároveň koupili dvojnásobné množství těch "hnusných a smradlavých" dieslových trucků. >😒]
Tak samozrejme se jedna jen o zkusebni mnozstvi..
Jinak ja v principu proti dieseltruckum nejsem. Obzvlaste kdyz plni normy a vypousti v realu mene emisi nez osobni diesel.
Jinak ja v principu proti dieseltruckum nejsem. Obzvlaste kdyz plni normy a vypousti v realu mene emisi nez osobni diesel.
Hm, vono je to složitější. Ale o tom jindy.
Mě vadí kamiony obecně.
Chtělo by to nějakou revoluci.
Něco velkýho. Jako v 19. stol když se postavily železnice nebo tak.
Jako extra něco pro nákladní dopravu.
Dneska jde všechno pomalu.
Mě vadí kamiony obecně.
Chtělo by to nějakou revoluci.
Něco velkýho. Jako v 19. stol když se postavily železnice nebo tak.
Jako extra něco pro nákladní dopravu.
Dneska jde všechno pomalu.
Nojo zpatecnici ničemu moc nevěří ale pak stojí s otevřenou hubou >😁
Ne v pohodě. já mám jenom přehled.
neplkám blbosti vycucaný z prstu jako ty, strupe.
A jestli bude elektroauto dobrý nebo náhodou vyroběj ten Roadster, budu mít EV dřív, než žvanil jako ty,
neplkám blbosti vycucaný z prstu jako ty, strupe.
A jestli bude elektroauto dobrý nebo náhodou vyroběj ten Roadster, budu mít EV dřív, než žvanil jako ty,
Doufám že nejsem zpátečník, vyměnit všechny ropácké kamiony za elektrické by byl jistě dobrý počin. Ale pokud stojíme nohama na zemi, dokud bude do jakýchkoliv elektrických aut používána technologie baterií Li-on, Li-pol, Ni-mh, tak se moc neposunou. Náklaďák tuplem.
Děláš jakoby se baterie a ukládání ele. Neřešilo, Tesla spolupracuje s panasonicem, mají zájmem na tom aby cena baterií šla dolů a technologie se posunuli. Vy by jste všechno hned.. Všichni chytří..
nauč se pravopis, nastuduj problematiku a pokud to po několika letech zvládneš, vrať se do diskuse.
nejhorší je, když blb mele vo něčem, vo čem nemá páru a chce mít pravdu. >😒] >😒] >😒]
nejhorší je, když blb mele vo něčem, vo čem nemá páru a chce mít pravdu. >😒] >😒] >😒]
O čem vím * prosímtě? Děláš jako by si teslu měl za barákem a musk byl tvůj soused... * víš ty jen placas nějaký svoje prognózy, měl by si zavolat muskovi a říct mu ze vymejsli kraviny..
Ha ha, ty dnes fakt meleš ho.. jak říká Fostek. Ano, to ví i malé dítě že se to řeší, klidně tu paplej něco o Panasonicu, můžeme přidat x desítek dalších firem, bohužel zatím NIC.
Ted
nejak se mi nepodarilo najit dulezite parametry auta.
Jednim z nich je hmotnost tahace, ktera, vzhledem k omezeni maximalni hmotnosti soupravy, bude dost limitujici pro naklad. pak bude celkem jedno, kolik paliva to uspori, protože omezit naklad se proste nevyplati.
z jinych zdroju jiz zazněla jedna dulezita věc - Tesla při navrhovani trucku vůbec nemyslela na ridice a prakticke uziti - viz kabina uprostřed, obri displaye v zornem poli.
asi budou resit placeni na mytnicich dronem 😄
nejak to všechno zapada do rovnice "potrebujeme další prachy" spis nez, myslime to vazne..
btw proti elektrickym autum nic nemam, do města ideal. mam ted doma Fiat 500e. ale mimo město to v nasich podmínkách nic neresi.
Jednim z nich je hmotnost tahace, ktera, vzhledem k omezeni maximalni hmotnosti soupravy, bude dost limitujici pro naklad. pak bude celkem jedno, kolik paliva to uspori, protože omezit naklad se proste nevyplati.
z jinych zdroju jiz zazněla jedna dulezita věc - Tesla při navrhovani trucku vůbec nemyslela na ridice a prakticke uziti - viz kabina uprostřed, obri displaye v zornem poli.
asi budou resit placeni na mytnicich dronem 😄
nejak to všechno zapada do rovnice "potrebujeme další prachy" spis nez, myslime to vazne..
btw proti elektrickym autum nic nemam, do města ideal. mam ted doma Fiat 500e. ale mimo město to v nasich podmínkách nic neresi.
Tesla primarne resi auta pro USA, rychlosti, pouzitelnost a tak, takze nejake mitnice jsou jim u zadnice 😉 ale vzhledem k tomu jak snadno se z toho vystupuje a nastupuje, tak to taky nebude problema ani ve vetsine EU, kolikrat takovou mitnoici kamion za den asi tak projede ? 2-4x? o strasne to namahave gesto >😁
ty firmy co si Teslu Semi jiz objednali asi vedi sami nejlip jaka auta jim vyhovujou a jestli jim Tesla Semi bude postacovat, nikdo tady to jiste nemuze znat a vedet lip :-!
tak zrovna 500e ma tak smesne malej dojezd ze opravdu mimo mesto moc neni :-!
ty firmy co si Teslu Semi jiz objednali asi vedi sami nejlip jaka auta jim vyhovujou a jestli jim Tesla Semi bude postacovat, nikdo tady to jiste nemuze znat a vedet lip :-!
tak zrovna 500e ma tak smesne malej dojezd ze opravdu mimo mesto moc neni :-!
Líbí se mi tvůj optimismus! >😁 :yes: :-!
Je to jeste optimismus?
Prijde mi fakt smesny,ze tenhle typek, kterej sam v elektrice nejezdi, ma ve vsem jasno. Fiat 500 e ma dojezd stylem brzda plyn + topeni 130 km, coz je do mesta zcela dostacujici. Mimo mesto je elektromobil v cr jen polickem do tvare ekologie.
Docela by me zajimalo, co bude Saman hlasit, az to krachne 😄
Asi sem mezi nas nebude chodit :’)
Proc vubec saman nema teslu a jezdi cliem 1,4 z roku 2002? >😁
Asi clio lip jede viz video na moje auto >😁
Prijde mi fakt smesny,ze tenhle typek, kterej sam v elektrice nejezdi, ma ve vsem jasno. Fiat 500 e ma dojezd stylem brzda plyn + topeni 130 km, coz je do mesta zcela dostacujici. Mimo mesto je elektromobil v cr jen polickem do tvare ekologie.
Docela by me zajimalo, co bude Saman hlasit, az to krachne 😄
Asi sem mezi nas nebude chodit :’)
Proc vubec saman nema teslu a jezdi cliem 1,4 z roku 2002? >😁
Asi clio lip jede viz video na moje auto >😁
TESLA SEMI = RAKEŤÁK NA KOLEČKÁCH 4x4 [odkaz] Nezapomeňte dízlprasátka že vás s dízlnáklaďákem brzo nepustí ani do města. Nechtějí vás tam, nechtějí čuchat ty vyše RAKA [odkaz] *** [odkaz] z laufu 😉 Vykazují vás už i z Prahy brzo vám DÍZLPRASATŮM [odkaz] BUDE PRAŽSKÝ OKRUK MALÝ !!
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Walmart prozatim 45 kusu, do 2025 chteji prejit s kamiony jen na elektrinu
v Evrope o plne eletrifikaci nakladnich aut do 2025 zatim hovori Ikea a SG, tedy (Kauflad a Lidl) a s elektrifikaci nakladnich aut jiz zacal Coop tusim v Nizozemi, nebo tam nekde, pro retezce kde truck nejezdi delsi vzdalenosti se takova investice vyplati behem treba 2-3 let, kuprikladu ty elektricke nakladni Mercedesy byli rozebrane za ani ne 20 minut >😁 kazda spedice a dopravce si proste rychle spocita kolik usetri, a ver ze tem majitelum spedic je u***e jestli jsou jeiich ridici fandove do nafty 😉
elektrina v nakladni doprave ma i jeden pro nektere ridice neblahej fakt, elektrina se proste z baterek blbe krade >😁
sis nekde precet slovo amortizace a hned ho pouzivas abys uchvatil v diskuzich o BEV co >😁
- V evropě je spíš snaha některé dálniční trasy elekrifikovat, ale moc snah o čistě elektrický nákladní automobil jsem nezaznamenal.
- Sice máš pravdu, že dopravcům je u pr.. jestli je jejich řidič fanda do nafty, ale určitě ji není jedno nabíjecí čas. Takže oni určitě budou honit řidiče jak nadmutou kozu, aby potom kamion odstavil na 4-5 hodin kvůli nabíjení.
- Propagandistické kecy o kradení nafty si nech pro Tesla-fans, protože když máš dnes kamion na GPS, a reálně jsi schopen sledovat všechna data z vozu - okamžitá rychlost, ujetá vzdálenost, palivo v nádrž - prostě vše z palubního PC, tak si řidič neodleje ani do "zapalovače", aniž by se to nepoznalo.
proc zas nekteri hned videj nejakym zazrakem cosi, jako ze zitra se probudej a budou jezdit jen same elektricke trucky? ne nebudou, i za 10 let tu bude porad vetsina kamionu na naftu, popripade na plyn 😉 tak nevim proc neco takoveho panove resite? proste nektere firmy takove nakladaky chtej a je snad jejich rozhodnuti za ne utratit penize a provozovat je 😉 vy si kupte nakladak treba na temnou hmotu pokud vam ho nekdo postavi 😉
jen tak pro zajimavost, v EU muze kamion s jednim ridicem denne ujet teoreticky jen cca 700km, proste pokud je jen jeden ridic, tak cokoliv nad 4.5+4.5 hodiny je za den nelegalni, mezi tema dvema jizdama musi bejt 45 minut pauza a nasledne pak musi 11 hodin stat, za 11 hodin by to slo nabit i nejakou 150kW nabijeckou, navic tim u spousty kamionu odpadnou dalsi vybavy jako treba plynove ohrivace, plynove nebo naftove topeni a podobne, proste tam bude elektrika 😄 a jak jsem psal, asi nebude nahodou ze ten Mercedes byl rozberanej firmama behem ani ne 20 minut, proste si umej spocitat ze se jim takovej kamion zaplati za 2-4 roky
Co to plkáš vo kradení nafty?
Se podívej, jak to dneska chodí a co je za technologie ve sledování kamionu.
Nic nevíš.
TWL :yes:
mimochodem prisel na zajimavou vec, nejvic mu ridici kradli naftu pri tankovani momo "depo", 790 litru do nadrze a 10 litru do kanystru, uctenka jen jedna to na firemni kartu :-!
Někdo tu už napsal, jestli jsi náhodou nebyl 20 let zamraženej. >😁
Pokud by to lhalo jak uvádíš. nikdo by to nepoužíval. A pokud vím, tak tyto systémy používá drtivá většina dopravců včetně státních organizací a dává se i do stavebních strojů. :-! První, kdo by řval, by byli řidiči. A ti ani nepípnou.