No nevypadá až tak zle - malý, jednoduchý a praktický autíčko za ne moc peněz. Asi jediný konkurent Logana na trhu. Jestli je lepší nevím, ještě jsem s kalinou nejel ani v ní neseděl. Logan má však jednu výhodu jak zmiňuje kolega radhro a tou je servisní síť (Dacia/Renault).
já mám 194 cm a do manželky pandy jsem se vcelku za volant nasoukal sice by za mnou na zadních sedačkách nepropadla ani žiletka ale ve předu to šlo >:D
ale uvdom si aku ma zivotnost ten motor ;-) a auto celkovo...to nie je zdrap plechu a tieto smejdy co teraz predavaju za drahe peniaze a po 3 rokoch sa to zacne rozpadavat a po 10 je to pomaly ale isto zrele do srotu...zigulaky jazdia doteraz a to maju aj 35 rokov, sice vyvarene, nastriekane, ale slapu...a pochybujem ze na nich niekedy niekto robil GO motora ci naprac..bezne veci..proste Lada je symbol vydrze a zivotnosti to je vidiet aj na Nive..jasne ze sa nemoze rovnat technicky, ale pre niekoho je to vykon dostacujuci, auto si opravi clovek doma a ked manzelka zle zaparkuje v garazi tak netreba dat auto do servisu ale zavolat murara aby opravil stenu...auto ako ma byt >:-[]
Logan tiež nieje bohviečo ale Kalina vyzerá ako 15-ročné auto (veď myslím že na nej pracovali skoro 10 rokov..)
Dizajnovo je to celkom pekné auto, ale pripomína mi Corsu II.generácie. Takže keby sme sa vrátili o 10 rokov, tak to môže byť fajn auto. Dnes už bohužial nie.
je to tak lada zije svojim vlastnym zivotom u nich cas plynie inak...tam v rusku kde sa vozia po sibiri je to auto dostacujuce, odolne a ma velku zivotnost...je to auto pre rusov, samozrejme, nemyslim oligarchov a podobnych, ale ten rusky lud, ktoremu to staci. Je jasne ze nemoze konkurovat ani vzhladom ani technicky v dnesnej dobe..ale najdu sa aj taky, ktorym to nevadi...ale keby stala aj 100 000 nova tak si ju asi nekupim, hoci je na nase krasne cesty ako stvorena
Před 10-15lety by to byl možná trhák, dneska spíše směšná záležitost. Logan možná není designový skvost, ale aspoň má moderní prvky a tváří se, že patří do 21. století. Kalina je auto 90.let minulého století a nepomůžou ji ani alu kola nebo metalický lak.
moment. favorit sa začal predávať pred 20.rokmi, Kalina dnes..to je dosť rozdiel.
Myslím že Kalina je tak na úrovni lepšej Felície, ktorá sa už tiež 7-8 rokov nevyrába.
Kaline chýba predovšetkým imidž značky ako takej a konkurencia. By som ju zrovnával s 10-ročnými autami (Felicia,Corsa,Accent..)
Tak určitě to bude rusky bytelný auto na polňačky bez velký snahy o přesné lícování dílů,exteriér nic,co by významně oslovilo,interiér jakbysmet,jen ten volant mě připadá jako autobusový a s tím deklem na airbag si taky nelámali hlavu,na těch větších kolech to už je "malej" off-road,inu účel světí prostředky,na houby do lesa dobrý,jen ta cena vzhledem k fotkám mě připadá sebevědomá
Mali sme dve Lady starú 1300 /gulate svetla,proste klasika licenia Fiat 124/ a potom Samaru 1300 z 89.tú sme kúpili ako z núdze cnosť za pár korun aby sme mali auto.prvá porucha po kúpe bolo odpadnutie vodičových dverí >:D potom nam nechcel alternátor dobíjať a nakoniec bud šla,alebo nešla.Napríklad ked zhasol motor bolo treba čakať kym motor nevychladne a naopak prišiel som domou vytiahol klučik zo spinacej skrinky a motor bežal >:-[] to bola káára :yes: naopak stará Lada bez problémou
heh Favorit vs Samara - prašti jak uhoď/či ako sa to vravieva,pardon ak som to sprznil :-O/.Momentalne uvažujem nad tym,že si zadovážim jeden z týchto dvoch klenotov komunistickeho automobilového priemyslu.Favorit osvedčena technika,ktoru opravý snad každý,ale zas kvitne rýchlejšie ako čokolvek iné a 5dverák.Samara 1.3 rovnaky výkon ako favorit zaujimavy dizajn ,je nižši ako favorit 3dv verzia,tiež osvedčena technika a tiež hrdzavie...pomožte mi >:D inak celkovo kvalita spracovania je dá sa povedať no rovnako úbohej úrovni...čakám rady >:D
keď mne sa tavria ani moskvič aleko vôbec,ale vôbec nepačia...inak neviem ako to je,ale aleko ma čosi spoločne so samarou?lebo su si podozrivo podobne vzhľadovo...
Nechci vám do toho pánové moc kecat, ale mám takový dojem, že Ladu nedávno koupil Renault. A co se týká té trvanlivosti, tak auta z dob totáče jsou něco úplně jinýho, než auta mladší.
Kalinka, kalinka, kalinka maja!
V sadu jagada malinka, malinka maja! x3
Aaah! Pod sasnoju, pod zeljonoju,
Spat palazhite vy menja.
Ai ljuli, ljuli, ai ljuli,ljuli,
Spat palazhite vy menja.
Kalinka, kalinka, kalinka maja!
V sadu jagada malinka, malinka maja!
Aaah! Sasjonushka ty zeljonoja.
Ne shumi zhe nada mnoi!
Kalinka, kalinka, kalinka maja!
V sadu jagada malinka, malinka maja!
Aaah! Krasavitsa, dusha devitsa,
Paljubi zhe ty menja!
Ai ljuli, ljuli, ai ljuli, ljuli,
Paljubi zhe ty menja!
Kalinka, kalinka, kalinka maja!
V sadu jagada malinka, malinka maja1
To jak môže niekoho napadnúť prirovnanie k Loganu? Veď Logan MCV je proti tomuto drobcovi loď. Kalina prakticky nemá na trhu konkurenta, podobne malé kombíčko bol P206SW, 207 aj ostatní sú už o stupienok väčší. Veľkú šancu na úspech zrejme nemá, cena nie je tak lákavá, najmä vzhľadom na veľkosť a kvalitu auta. Okukal som si krátku verziu, no použité materiály, kvalita a presnosť montáže, dizajn, lícovanie dielov, špáry medzi nimi - všetko by to bolo dobré tak jedno-dve desaťročia dozadu. Žiaľ, vonkajšia podoba so starou Corsou neodkazuje aj na jej úroveň...
Corsa se vyráběla v jižní Americe i jako sedan a kombi. Kalina není nic jiného než právě stará Corsa - jen výrazněji upravená.
A nechápu jak může někdo v evropě homologovat auto, které nemá opěrky hlavy na zadních sedadlech. Vždyť to mělo snad i Fáčko sériově...