Ty pochyby vycházejí z jednoho pravidla odpozorovaného z praxe. To pravidlo se týká vedení firmy a zní: když si nevíš rady s provozem a strategií firmy, změň logo.
Sice to stojí hromadu peněz, ale firma a s ní i dozorčí rada se na nějakou dobu zaměstnají sněním o tom, jak nové logo pomůže stmelit pracovní kolektiv okolo nově formulované základní hodnoty firmy. Ale nechci být škarohlídem, tak popřeji Arrivě, aby se změna loga ujala a byla vyhodnocena jako úspěšná...
Sice to stojí hromadu peněz, ale firma a s ní i dozorčí rada se na nějakou dobu zaměstnají sněním o tom, jak nové logo pomůže stmelit pracovní kolektiv okolo nově formulované základní hodnoty firmy. Ale nechci být škarohlídem, tak popřeji Arrivě, aby se změna loga ujala a byla vyhodnocena jako úspěšná...