Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Renault Alaskan 2.3 dCi 190k AT Intens – Sázka na styl funkčnost nekazí

Alaskan je historicky prvním opravdovým pick-upem své značky. Ve skutečnosti je však tento renault „pouhou“ paralelou známého Nissanu Navara. Liší se vůbec něčím?
Zpět na článek
29. 11. 2017 16:24
29. 11. 2017 17:23
29. 11. 2017 19:56
30. 11. 2017 08:26
1. 12. 2017 10:04
2. 12. 2017 09:12
30. 11. 2017 08:59
1. 12. 2017 15:06
29. 11. 2017 17:35
29. 11. 2017 18:11
29. 11. 2017 18:18
30. 11. 2017 13:39
1. 12. 2017 09:57
1. 12. 2017 11:57
29. 11. 2017 15:26
Minusy - velikost auta a vysoka cena?
Pane Dusil,

jak muze byt v teto kategorii velikost jako minus auta. Ty auta maji velikost jako odpostatneni. Nebo za jakou velikost by tedy tomuto auto minus nedal? Opravdu nechapu minus za velikost. To by pak kazde kombi muselo dosta minus za velikost oproti stejnemu hatchbaku. Tuhle vasi logiku opravdu nechapu, nebo bylo potreba ubrat body?

Vysoka cena? Cim odpostatnujete to minus prosim?
Ty auta stoji vicemene skoro podobne v tehle kategorii, pokud nepocitame Mercedes, ten by mohl mit cenu jako minus, ale tento Renault?
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Blue Sun
29. 11. 2017 15:32
Re: Minusy - velikost auta a vysoka cena?
Vysoká cena třeba v porovnání s Navarou, tam by to šlo pochopit. Ford Ranger taky stojí o dost méně, a dokonce i Toyota Hilux je levnější.
30. 11. 2017 08:53
Re: Minusy - velikost auta a vysoka cena?
S tou cenou jsem se vcera utnul, protoze jsem se podival na dalsi konkurenty a je to asi pravda, ze je trosku vyssi nez obvykla, ale na Mercedes to opravdu nema.

Nicmene velikost, za minus mi prijde mimo. Kam by se asi vesel ten naklad pak.
Jsou tady obcas velke blbosti v tech clancich, stejne jako nedavno u clanku u Mercedesu tridy A, kde si pan Kolman, ocividne vycucal z prtstu motor 1.4. Bez reakce, bez opravy. Kvalita clanku je obcas podprumerna.
Avatar - KANKUNEN
29. 11. 2017 17:32
Re: Minusy - velikost auta a vysoka cena?
Že jsem nikdy nečetl, zbytečně velký prostor před koleny superb zbytečně natahuje. Stejně drtivá většina super u je obsažena jen vepředu.
30. 11. 2017 10:04
Re: Minusy - velikost auta a vysoka cena?
Maju pravdu. Renault jednoducho nemoze mat ceny ako napr Ford lebo to nikto nekupi a kazdy si kupi skor Ford. Alaskan cenou utoci na Ford Ranger v najvyssej vybave a to je uz iny pojem. Renault mohol aspon cenou zabojovat, ale takto je to zabite... A to ze sem donesu zasa len diesel sa len stavaju do radu nudnych aut.
29. 11. 2017 15:47
Supr auto pro českýho chalupáře
Netřeba řešit jestli se nám do kufru vejde sekačka a do Chorvatska k moři nás to taky odveze i s celou rodinou a hračkama pro děti. Jen je potřeba nejdřív nakopat držky politikům aby udělali ve městech pořádný parkoviště a zaměstnavatelům aby zvedly platy a my si mohli takový normální auto normálně koupit. :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
29. 11. 2017 16:17
A proč to nadále neprodávat pod znakem Dacia?
S ohledem na fatálně negativní a plně oprávněnou špatnou pověst výrobků fy rendlík a spol. bude komerční výsledek určitě horší, než pokud by se to prodávalo pod značkou Dacia! :-!
Rozbalit vlákno
4
29. 11. 2017 16:26
Re: A proč to nadále neprodávat pod znakem Dacia?
Renault je druhý v Evropě a Renault-Nissan první na světě. Nějak ti ty tvoje předpovědi nevychází. A to už tady děláš osvětu alespoň 10 let. :-)
29. 11. 2017 17:08
Re: A proč to nadále neprodávat pod znakem Dacia?
vasej povesti sa nevyrovna nic,budete uz navzdy na tomto webe zapisany ako zakomplexovany debilek s intelektom foresta.....................
Avatar - Ada je zase tady
29. 11. 2017 18:06
Re: A proč to nadále neprodávat pod znakem Dacia?
Už sis vydělal alespoň Š 120 bakaláři? >:D
2. 12. 2017 07:38
Re: A proč to nadále neprodávat pod znakem Dacia?
Neměl jsem Renault nikdy v lásce,proto s obavou jsem si kupoval Renault Master (dvojmontáž),coby sklápěčku..Vyhrál to před VW,Ivecem a Mercedesem o 250 000,-a jako jediný má sklápění přímo z výroby..Je mi jasné,že Iveco je jinde,ale 250 000,- je 1/3 dalšího auta, což rozhodlo..mám najeto 50 000,- a jezdí úplně v pohodě..olej a všechny filtry měním co 15 000km, místo nesmyslných 40 000..Papírově můžu vozit 0,7 a vozím 4 tuny kamene a 4,5 tunové bagry + vibrační desku 200kilo.
Motor má dvě turba a jezdím za 9,6.. výfuk voní,tím chci říct,že motor je konstrukčně lepší jak TDI.Tento motor je i v Alascanovi..Mohu jej doporučit a Vám popřemýšlet,jestli nechcete přijmout skutečnost,že má Renault super motory,protože kdyby ne,nedodával by je MB..Hezký den
29. 11. 2017 16:24
Cena
+ příznivá cena
- vysoká cena
a pak si z toho vyber :-)
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
29. 11. 2017 17:09
Re: Cena
Cena je v porovnání s navarou vysoká, takže je správně v mínusech. Již opraveno.
Avatar - _Karel_
29. 11. 2017 17:23
Re: Cena
Přesto jsem Vaše celkové hodnocení nějak nepochopil. Pokud jste se v redakci tak nějak všeobecně rozhodli zvětšit reálné používané rozpětí hvězd, ok, s potěšením kvituji. Ale spíš mi to tak vzhledem k posledním testům nepřijde. A obecně tu auto hodnocené 3,5 hvězdami je bráno jako špatné, podprůměrné. Po přečtení testu jsem ale vůbec nezískal pocit, že se jedná o podprůměrné auto. Vzhledem k určení auta mi přijde, že všechno funguje jak má.

Jen nedůležitá drobnost - opravdu Vám příplatek za metlu 20tis. přijde jako nepatřičný, který je třeba ohodnotit jako "mastný"? Kolik by jste si představoval?
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
29. 11. 2017 18:53
Re: Cena
Díky za inteligentní příspěvek. Ta cena za metlu odráží velikost auta, takže ano je vyšší, mastná ale asi ne. Na druhou stranu u osobáků vyjde na méně (jasně jsou menší). 3,5 hvězdy to má jen z důvodu vysoké ceny. Navara je lacinější, byť v té vrcholné verzi je rozdíl minimální. V těch nižších ale výraznější, navíc Nissan nabízí volbu kabiny či jen podvozku s kabinou. Alaskan nikoliv. Ale ano, auto jezdilo pěkně a souhrnně se mi docela líbilo, byť v této kategorii obyčejně zalíbení moc nemám.
Avatar - aproximus
29. 11. 2017 19:56
Re: Cena
tak proč to testujete? 8-s
30. 11. 2017 08:26
Re: Cena
Mohu se zeptat v čem spatřujete Vámi zmiňovanou "vyspělost pohonu všech kol" ? A jste si opravdu jistý, že má vůz CENTRÁLNÍ difetrenciál? :no:
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
1. 12. 2017 09:44
Re: Cena
Starší generace Navary ho měla. Navíc současná Navara je v nabídce se dvěma verzemi pohonu. U nás možná ne, ale třeba na Novém Zélandě ano. Levnější verzi tam říkají 4x2, což znamená, že má připojitelný předek takzvaně natvrdo. Vyspělejší verze by měla mít transfer s diferenciálem. Proto lze pohon 4x4 používat i na běžné silnici. U té levnější verze to možné není. tam je to jen na povrchu s nízkým součinitelem tření - bláto, sníh písek aj.
1. 12. 2017 10:04
Re: Cena
To se pletete- verze 4x2 není 4kolka ale verze s poháněnou pouze a jen zadní nápravou! Slouží pro lidi co nejezdí do terénu!!! Verze 4x4 umožňuje i připojení přední nápravy, ale bez diferenciálu - tedy nelze s tím jezdit po silnici! Mezinápravový diferenciál mezi pick-upy má na našem trhu pouze Mitsubishi l200 a ted i jeho kopie Fiat Fullback. Navara NIKDY neměla mezinápravový diferenciál. Konec konců je to psáni i na vašich stránkách: [odkaz]
Tak nešiřte mezi lidmi bludy.
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
1. 12. 2017 11:41
Re: Cena
Ted na to koukám a fakt máte pravdu. V katalogu dílů je uveden nějaký planetový převod, ale to asi bude pro redukci. Je to ale u starší Navary do roku 2013. U té současné to rozkresleno nemají. Nabízejí jen celý transfer a k tomu pár dílů. Stejně to má i Renault. Jasně, že pokud je to natvrdo, tak s tím jezdit na silnici nejde - doplním to tam. Je to skutečně tak. Moje chyba. Ten planetový převod je pro redukci. V textu to opravím a díky za upozornění. Chyby se bohužel stávají i když by neměly.
Avatar - AUDIRS6
2. 12. 2017 09:12
Re: Cena
VW Amarok ma tiez poväcsinou medzinapravovy diferencial Torsen, za priplatok ma ten paket terrain-tech, kde su diferencialy uzamykatelne.
30. 11. 2017 08:59
Re: Cena
Pane Musil,

a co minus za velikost auta? To ma jaky duvod?
Stale jste neodpovedel. Velikost nemuze byt u teto kategorie aut jako minus navic se nevymyka obvykle delce ve tride. Je potreba nekam ten naklad nalozit.

Nechapu, jak muzete rici, ze to auto je jasne vetsi (tudiz logicky priplatek asi bude vyssi), ale ta cena mastna. Odporuje logice.
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
1. 12. 2017 09:46
Re: Cena
Pokud s tím jezdíte převážně v Praze, je to trochu problém. Tak proto. Ale chápu, že kdo má tohle auto, má i jiné pro Prahu, ale také nemusí. Navíc pokud si do toho sedne někdo, kdo řídí běžná auta (třeba vaše manželka), bude s tím určitě trochu bojovat.
1. 12. 2017 15:06
Re: Cena
Dekuji za reakci.

Nicmene toto neni auto ani do Prahy, ani pro manzelku. Primarne urcite bude pouzivane uplne nekde jinde a jinou klientelou. Navic pokud vim, tak Praha neni jedine mesto v Ceske republice.

Stale jse nedokazal, ze to auto ma mit minus za velikost.

To by podle vasi logiky melo dostat VW Polo ci Golf minus za to, ze je male, protoze tam nenalozim 700kg na korbu kdyz ho budu pouzivat na stavbe ci na statku. To je vazne trosku demagogie s kterymi si opravedlnujete to minus.
Avatar - KANKUNEN
29. 11. 2017 17:35
Re: Cena
Redaktoři by si měli předepsat, děkuji za upozornění, již jsem to opravil. Je jasné, že to po sobě ani nepřečete a pošle to mezi lidi.
Avatar - Ada je zase tady
29. 11. 2017 18:09
rendlík
"Vzhledem k určení auta mi přijde, že všechno funguje jak má."
A jak dlouho to vydrží fungovat s těmi francouzskými střevy?

>:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Blue Sun
29. 11. 2017 18:11
Re: rendlík
Déle, než tobě vydržel fungovat mozek.
Avatar - Ada je zase tady
29. 11. 2017 19:35
Re: rendlík
Takhle obchodují francouzi: [odkaz]
Avatar - _Karel_
29. 11. 2017 18:18
Re: rendlík
Je to smutný. Evidentně tam někde hluboko nějaký IQ zbylo, ale je to hodně hluboko. Tady seš každopádně celkem pravidelně za naprostýho trotla, maximálně tak některým pro pobavení.
Avatar - balu1989
30. 11. 2017 13:39
pohon 4x4
"Po přesunutí ovladače do polohy 4H se připojí pohon také přední nápravy, a to přes řetězový převod a paralelní hřídel, vedené po levé straně převodovky. Rozdělení hnací síly má na starosti centrální planetový diferenciál."

dle této věty má mít auto středový diferencial, tudíž by se mohlo jezdit trvale na 4H
řekl bych, že to tak není, při zařazení 4H se přední náprava sepne natvrdo
Rozbalit vlákno
3
1. 12. 2017 09:57
Re: pohon 4x4
Samozřejmě že nemá centrální diferenciál ! Na 4H režim může v běžném provozu jezdit jen "odborník" z auto.cz a ještě se tím chlubí - "Jízda s připojeným pohonem přední nápravy je podobně jako u Fiatu Fullback znát na ovládacích silách v řízení." Taky aby ne když to je spojený natvrdo!
A planetovou to má možná tak převodovku a né diferenciál. Pan autor se v autech opravdu vyzná.. tragedie...
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
1. 12. 2017 11:53
Re: pohon 4x4
Ano Fullback a to Mitsubishi L200 by to mít mělo. Tam jsem to i psal. A může to mít také Amarok, pokud máte verzi s centrální diferenciálem, pak je tam torsen jako v Touaregu či Q7. To pak ale zase nemá tu redukci. Jinak chybu může udělat každý.
1. 12. 2017 11:57
Re: pohon 4x4
Ano, na Amarok jsem zapoměl....