Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Emel
No fajn, ale kde?
| 30. 11. 2017 11:12
Jednotka se bude párovat se šestistupňovým samočinným ústrojím, stejně jako dosavadní vrchol nabídky, tedy 2,5litrová atmosféra.

To není úplně přesné. Tohle je americká premiéra a v US je 2.5G i s manuálem.

Pokud vím (a slušelo by se to napsat), o evropské verzi se oficiálně neví nic... snad jsem zaznamenal, že kombík by měl fl dostat až v Ženevě, což zní jako logické datum pro uvolnění fl pro Evropu... ale jestli se bude týkat i 2.5T se můžeme jen dohadovat (tipuju že ano). V AutoBildu to ale píšou tak, jako by byl fl ihned i pro Evropu... ovšem bez 2.5T.
[odkaz]
Avatar - iudex
No fajn, ale kde?
| 30. 11. 2017 11:32
Neviem presne kde, ale inde som čítal, že turbo bude len pre Ameriku, pre EU zostane ako vrchol 2,5 atmo.
Inak kolega si pár dní dozadu objednal šestku, chcel to naj, tak objednal 2,5 A/T Revolution top a teraz ho šľak triafa, že mohol počkať a mať silnejší motor. Tak som ho ukľudňoval, že k nám to turbo určite nepríde. >:D
Avatar - WinDiesel
No fajn, ale kde?
| 30. 11. 2017 11:41
Kdyby chtěl silnější motor, mohl si objednat Sky-D.
Jako my teď ve firmě. 4x4 plná palba.
Bravo Mazda za podporu dieselů. :yes: :-)
Avatar - iudex
No fajn, ale kde?
| 30. 11. 2017 11:47
Je to rozumný chalan a preto bral benzín ;-) , naviac k Mazda ako petrolheadská ikona sa priam pýta s benzínom. Naftu tak do služobného Passatu. ;-)
Avatar - J@...
No fajn, ale kde?
| 30. 11. 2017 11:49
Moje řeč. :-) :yes:
Avatar - Emel
No fajn, ale kde?
| 30. 11. 2017 11:57
iudex má pravdu, když Mazdu, tak benzín. Krom toho... ta 2.5 sice není žádná raketa, ale samozřejmě je rychlejší než nafta.
Avatar - J@...
No fajn, ale kde?
| 30. 11. 2017 11:42
Já pořád doufám, že turbo v EU bude. Měl by to být logický krok, pokud chce aspoň nějak držet krok.
Avatar - iudex
No fajn, ale kde?
| 30. 11. 2017 11:49
Jj, dúfam aj ja. Predsalen tak šoférsky orientované auto s výborným podvozkom by nemalo končiť na 192k, to je dnes málo aj na nižšiu strednú.
No fajn, ale kde?
| 30. 11. 2017 14:48
Já přebíral 2.5 Revo Top v září :-)

Ale facelift je pro mě spíš dobrá zpráva, říkal jsem si, jestli příští rok už nepředstaví novou generaci. Když letos představili facelift, tak to na novou generaci ještě nevypadá.
Avatar - Ozzman
Trefa
| 30. 11. 2017 11:28
S Mazdou je třeba počítat, protože tohle je dle mne jedno z nejhezčích aut střední třídy. Interiér super, exteriér super, motorizace se taky dá vybrat velmi slušná, jsem zvědav na kombi, ale nepředpokládám v nějakou revoluci a to je jedině dobře. Kupovat v nejbližší době nové auto, určitě by to byl horký kandidát.
Avatar - Floyd
Trefa
| 30. 11. 2017 12:12
Jednoduše řečeno je krásná :yes:
Avatar - 3_diamanty
Trefa
| 30. 11. 2017 12:15
je krasna.. obzvlast prave v tej jej cervenej... majestatna... raz bude tato jej generacia legendarna :-)
Avatar - wakantanka
Trefa
| 30. 11. 2017 14:30
krásna áno, ale legendárna?
Avatar - Hittman
Trefa
| 30. 11. 2017 12:17
Všechno super a prodeje na prd. To se mi vždycky líbí ty řeči, jaké je to krásné auto, koupil bych jedině s tím a tím motorem, ve výsledku si to koupí pár jedinců...
Kolik kecálků tady má aktuální šestku a nebo si jde koupit? ;-)
Avatar - Emel
Trefa
| 30. 11. 2017 12:20
Šel jsem se projet. Potvrdil si, že 2.0G 165 je na to auto slabý. Váhám, jestli zkusit 2.5 a smířit se s kůží a automatem...
Avatar - Hittman
Trefa
| 30. 11. 2017 12:22
To je v nabídce benzinu jediná rozumná volba. Krom toho, pokud se chceš smiřovat, šel bych do šestiválce u D3, než čtyřhrnek u Mazdy (nebo jiného středního proudu). Mne se tedy potvrdilo, že příště u mne na prvním místě motor, pak zbytek.
Avatar - Ozzman
Trefa
| 30. 11. 2017 12:46
Otázka je, kolik stojí srovnatelná D3 s šestiválcem? Mazda 6 se dá ve skladovkách koupit kolem 600-700 v nějaké průměrné výbavě a třeba s 2.2D. U prémie s šestiválcem si skoro na dvojnásobku.
Avatar - Hittman
Trefa
| 30. 11. 2017 12:56
Ano, tam nekoupíš novou trojku, ale půjdeš do rok dva staré strojky. Prd najeto, záruka běží a provizi automobilce a prodejci již uhradil první kupující, takže jsi na podobné ceně jako Mazda, nehledě na to, že jízda i kvalita vozu bude někde jinde než u Mazdy.
Avatar - iudex
Trefa
| 30. 11. 2017 13:07
Bazár vs. nové, pre niekoho toto nie je voľba. To rovno môžeš povedať, že za cenu novej Mazdy máš ojazdené Ferrari.
Avatar - Hittman
Trefa
| 30. 11. 2017 13:18
Ojeté auto u dealera je ok, nebavím se o oplocené oranici a strejdovi v kukani.
Trefa
| 30. 11. 2017 13:28
To je píchni řízni. Pochybuju, že auto plánované na rok nebo dva někdo zajížděl.
Avatar - Hittman
Trefa
| 30. 11. 2017 13:30
Za rok dva se toho moc zničit nedá. Navíc máš záruku.
Avatar - Ozzman
Trefa
| 30. 11. 2017 13:32
To by si se hodně divil, jak se dá auto zhuntovat za dva roky, zvláště, jako předváděčka. Záruka je 2 roky ze zákona a prodlouženou nemá každé auto.
Trefa
| 30. 11. 2017 14:11
Zrovná ročné a dvojročné sú hlavne vrátené OL ;) . Zničiť sa dá čokoľvek ;)
Avatar - Ozzman
Trefa
| 30. 11. 2017 13:31
Srovnáváš nesrovnatelné, dva roky stará šestka bude stát taky skoro polovinu.... když už chceš srovnávat. Mrkni, je tam dost kusů kolem 400 tisíc.
Trefa
| 30. 11. 2017 14:56
Jenže ta 2.5 je za 850 s daní a je tam úplně všechno včetně head-up displeje, adaptivního tempomatu a LED matrix světel. U D3 za to máš holátko se základním motorem a s každou položkou výbavy to krvavě leze nahoru.

Navíc podle mě ta 2.5 jede pěkně vzhledem k nízké hmotnosti. Mám přímé srovnání s A5 2.0 TFSI quattro 211 koní (tedy svého času vrcholná motorizace A5 mimo S verzí) a ta Mazda reálně jede v rychlostech do cca 140 km/h o citelný fous líp, což bych nečekal.
Avatar - Emel
Trefa
| 30. 11. 2017 15:09
Kdy byla 211k vrcholná A5? Pokud se nepletu, 2009 začínala A5 s 3.2FSI 195kW, pak přišla 3.0TFSI cca. 200kW. S5 měla taky 3.0TFSI, ale cca. 250kW. Je fakt že to tak bylo pro Sportback, ale myslím, že kupé mělo totéž... nebo ne?

Ale i tak... i ten dvoulitr je se svými parametry (211k, 350Nm, maximálka 241, 0-100 6,6s) jasný favorit, dost by mě překvapilo, kdyby ta 2.5 dokázala držet krok. Osobně mám vyzkoušené, že s 2.0TSI 220k krok držet nedokáže.
Trefa
| 30. 11. 2017 17:31
Mea culpa, pokud byla 3.2 FSI od začátku, tak na tu jsem zapomněl.

Čas 0-100s má A5 rychlejší díky launch control a 4x4. Mazdí měničový automat neumí poslat motor do otáček a pak "odpálit", takže z nuly se sbírá o něco pomaleji, ale v reálném provozu při zrychlení třeba 80-120 při předjíždění je rychlejší ta 2.5 Mazda. Přesedal jsem několikrát z jednoho do druhého a je to celkem jasně cítit, bratr to konstatoval nezávisle na mě. Měření samozřejmě nemám. Ono to asi dost vyplývá z hmotnosti, A5 quattro s-tronic bylo skoro 1800kg, Mazda 1380 kg, to už je rozdíl, který ti těch necelých 20 koní nepokryje.
Avatar - Emel
Trefa
| 30. 11. 2017 17:47
Hm, mrknul jsem na zeperfs a tam se zdá, že by v pružnosti krok držet mohla... zvláštní, asi to bude tou hmotností.
[odkaz]
Trefa
| 1. 12. 2017 13:59
Pěkný web, ten jsem neznal.

Takže 80 - 120 je Mazda o 0,1s rychlejší. Musím se poplácat po zádech, jak jsem tu desetinku vycejtil >:D
Avatar - Emel
Trefa
| 1. 12. 2017 14:10
Řekněme... zajímavý. Za všechna čísla bych ruku do ohně nedal. Ale ono úplně stačí, když se člověk podívá na naměřené brzdné dráhy tady na auto.cz - některé hodnoty jsou k pláči, pak zase Golf zabrzdí pod 30m...
Avatar - _Karel_
Trefa
| 30. 11. 2017 17:47
Hele, nechci ti to kazit, ale M6 s 2,5 je v plné polní, a vsadím výplatu, že to auto nemůže vážit 14 metráků.
Avatar - Hammunasakra
Trefa
| 30. 11. 2017 17:53
Kolik že máš plat? :-)

[odkaz] [odkaz] [odkaz]

Číslo účtu posílám po SZ >:-[]
Avatar - _Karel_
Trefa
| 30. 11. 2017 18:03
No jo, co na to říct. Píšou to. Nevěřím, že to tak je v reálu, ale můžu se sakra plést.
M6 s dvoulitrem, manuálem a nejnižší výbavou má vážit o 50kg míň. Tomu prostě nevěřím. Hádat se s tebou nebudu, nevážil jsem ji.
Avatar - Hammunasakra
Trefa
| 30. 11. 2017 18:05
Ani já jí nevážil = ale relativně lehká asi fakt bude [odkaz] tak kolik bereš? :-)

Teď před Vánocema to bodne ;-)

Doufám že nejsi na podpoře nebo už v důchodu! :-)
Avatar - _Karel_
Trefa
| 30. 11. 2017 18:16
Zrovna od tebe to beru jako hodně velkou drzost. Tobě bych už neposlal ani pohlednici, natož nějakou sázku.
Avatar - Hammunasakra
Trefa
| 30. 11. 2017 18:28
Tomu řikám = fakt drzost >:D

Jak sem ti napsal kdysi v hned na začátku a soukromě = nevím jestli si to věděl nebo byl = jaká já = byl napálen: Ale to co si poslal nebylo ani vzdáleně... ;-)

No a Mazda 6 je dle všech zdrojů = zhruba tak lehká jak ses chtěl vsadit = takže kolik bereš? :-)
Avatar - _Karel_
Trefa
| 30. 11. 2017 19:01
Amíci udávají pohotovostní hmotnost 1495kg [odkaz]

Když k tomu přidám řidiče.....
Nevím, nakolik je jejich pohotovostní porovnatelná s evropskou, ale je to dost velký rozdíl.
Avatar - 3_diamanty
Trefa
| 30. 11. 2017 12:22
podla mna by 6tke slusal aj nejaky este silnejsi motor... tu vidim istu slabinu.. hoc asi by predaje zdhihol len 3-4 percenta... je citit ze nejaky poriadny motor 6tke proste chyba
Avatar - Hittman
Trefa
| 30. 11. 2017 12:23
Mazda je na to malá, nemůže si dovolit zas až takové experimenty.
Avatar - 3_diamanty
Trefa
| 30. 11. 2017 12:58
poriadny motor su dovolit nemozu... ale mozu si dovolit roky sa "babrat" rozumej experimentovat stale s wankelom ... ;-) nie je to kusok divne takato logika? v dobrom ;-)
Avatar - Hittman
Trefa
| 30. 11. 2017 13:00
To už je tradice a nebo setrvačnost, Wankel bude mít asi využití jako generátor v hybridech... Tam se TSI moc nehodí ;-)
Avatar - 3_diamanty
Trefa
| 30. 11. 2017 13:02
pritom mazda sa akoby tym hybridom stale vyhybala... ale aj na nu dojde... aby nakoniec nezaspala.. dodnes jej fandim za benziny ale tlak na hybridy ju casom zlomi stejne
Avatar - Hittman
Trefa
| 30. 11. 2017 13:19
Hybrid je mrtvá ulička, buď fosil a nebo něco jiného, elektřina je v plenách a není u ní nic vyřešeno (výroba).
Avatar - PepaJ
Trefa
| 30. 11. 2017 15:56
Mazda ma hybridy jiz radu let, ale jen na svem domacim trhu..
Avatar - Hammunasakra
Trefa
| 30. 11. 2017 16:21
Brzy asi nejen tam [odkaz]
Avatar - Ozzman
Trefa
| 30. 11. 2017 12:43
Jak bych ti to vysvětlil, doufal jsem, že už sem chodíš nějaký pátek a proto tohle nebude nutné. Nová auta střední třídy si do soukromých rukou kupuje málokdo, jednoduše proto, protože jsou drahá. Takové auta se kupují výhradně do firem a válí tam automobilky, které se na to zaměřují, což jasně potvrzují i prodeje. Passat, Superb, popřípadě Mondea, Insignie, nebo vystrkuje rohy i Hyundai s i40. Mazda nemá ani výborní kapacity pokrýt takovou poptávku a jde jinou cestou. Je pak logické, že se jich prodá násobně méně. Osobně bych rád viděl počty lidí, kteří si jako soukromníci koupili některé z výše uvedených aut jako nové a né na firmu ? Moc jich nebude...
Avatar - Hittman
Trefa
| 30. 11. 2017 12:48
Výrobní kapacity určitě na to má a cílem každé automobilky je navyšovat výrobu a zisk, myslím, že to platí i u mazdy.
Počítáš do toho i živnostníky a nebo ty bereš jako "firmy"?
Já třeba živnostníky beru jako "zaměstnance sebe sama". A ti si taková auta kupují. Ono je jedno, zda jsi manažer či živnostník přinášející domů 40 a více tis. Manažeři auta fasují (ovšem mají určitý výběr), živnostník si ho sám kupuje. A nevím, kolik živnostníků si koupí novou 6.
Avatar - Ozzman
Trefa
| 30. 11. 2017 12:56
Živnostník ano, to je taková mezikategorie, ale myslím, že i pro takové má VWkoncern velmi zajímavý program a nabídku, s Passatem to dobře umí. Záleží, kolik aut živnostník kupuje.

Pořád to jádro prodejů je u fleetů, a jen se podívej do ČR, znáš mimo výjimkek (PČR,LesyČR) třeba úřady, kde jezdí něco jiného, než Škodovky ? Moc jich nenajdeš.To máš firmy + stát. To jsou největší odběratelé. Podívej se třeba do nabídky autopůjčoven (velkoodběratelé aut), moc Mazd tam taky nenajdeš po Evropě, Golfy, Fokusy, Passaty, nějaká D3 a pár francouzů...
Avatar - Hittman
Trefa
| 30. 11. 2017 12:59
Vag má prd, nejlépe je na tom Insignia. Levná, lepší výbava, motor D 125kW. Pokud bych měl vybrat, volím Insignii.
Ano, máš pravdu, VAG je expert na velkoobjemové prodeje, ovšem ti ostatní by měli využít toho, že kašle na prodeje menší, živnostníci a malé firmičky. Ostatně tak to i ostatní dělají, třeba Opel ti dá lepší cenovku než Škoda na jedno auto a ještě i bohatší výbavu.
Avatar - Blue Sun
Trefa
| 30. 11. 2017 13:08
Proč by taky Škoda dávala lepší cenu, když ani nemá jistotu, že budeš auto servisovat u nich? U firemních (a zejména státních) zakázek tu jistotu mají a přijdou si na své. Nějaký soukromníček pro ně není zajímavý.
Avatar - Hittman
Trefa
| 30. 11. 2017 13:20
To by ses divil...není soukromníček jako soukromníček...
Avatar - Ozzman
Trefa
| 30. 11. 2017 13:35
Otázka je, zdali živnostník kupuje auto této třídy ? Živnostník není manager... nepotřebuje takové auto na obchodní jednání. Nevím, nijak mne nenapadá moc živnostníků, kteří by ho využili, spíše mívají SUV, či dodávky, Transportery a podobné auta, které slouží i ve firmě a k tomu ti bohatší ještě jedno auto. Ale nechci mluvit za všechny.
Avatar - Hittman
Trefa
| 30. 11. 2017 13:41
Záleží, v jakém oboru pracuje (právník, lékař, knihovník, majitel prodejny, majitel e-shopu,atd).
Avatar - Ozzman
Trefa
| 30. 11. 2017 13:57
Právník a lékař - ano, ale první z profesí si myslím cílí trochu výše :-) Majitel prodejny - To už je otázka jaké, jestli myslíš malé prodejny, kdy je to živnostník, tak mívá právě tu dodávku, u nás typicky vietnamci >:D Majitel E-shopu, dejme tomu, ale to už nebývá malý živnostník. Já si pod tím pojmem představím řemeslníky, což bude nejčastější jev. Ti ostatní střední třídu moc nevytrhnou, i za předpokladu, že takovými auty jezdí a nekupují spíš SUV.
Avatar - iudex
Trefa
| 30. 11. 2017 14:06
Ad prvá veta: paušalizovať sa nedá, poznám právnika, ktorý si aktuálne ide kupovať novú Fabiu, jeho dcéra právnička si práve kúpila Jettu. U lekárov je rozptyl rovnako veľký, poznám lekárov s Puntom i lekárov s GLE Coupé.
Avatar - Ozzman
Trefa
| 30. 11. 2017 14:20
Tak... prostě a jednoduše střední třídu ve většině kupují fleety a stát. A tam se na krásu a sportovní jízdní vlastnosti moc nehraje.

Já znám jednoho lékaře s Meganem, vlastně ho známe všichni tady >:D Schválně bych se zeptal, proč si nekoupil radši střední třídu >:D
Avatar - iudex
Trefa
| 30. 11. 2017 16:31
Keby Megane... ale ten lekár má ešte Favorita! >:D
Avatar - Hammunasakra
Trefa
| 30. 11. 2017 16:39
Sakra neni to ten:

Doktore neměl by si tolik kouřit
Ale vždyť i jiní doktoři kouří
Doktore neměl by si tolik pít
Ale vždyť i jiní doktoři pijí
Doktore neměl by si se tolik milovat se svými pacientkami
Ale vždyť i jiní doktoři to dělají
To jo ale ty si zvěrolékař
Avatar - Hittman
Trefa
| 30. 11. 2017 14:14
Máme u nás malé živnostníka - kameník, jezdí A8 >:-[]
Avatar - white label
Trefa
| 30. 11. 2017 14:19
Kterou generaci? ;-)
Avatar - Hittman
Trefa
| 30. 11. 2017 14:45
Dnes je to to ta předposlední. Přední ní měl dnes již předposlední řadu 5, tu dal synovi.
Avatar - Ozzman
Trefa
| 30. 11. 2017 14:21
Mám kamarády živnostníky, řemeslníky a jezdí dodávkami >:D Pak dalšího, co jezdí ve Ferrari... Střední třída je nezajímá.
Avatar - white label
Trefa
| 30. 11. 2017 14:55
Mě vlastně taky ne, nižší střední, nebo vyšší střední...
Avatar - wakantanka
Trefa
| 30. 11. 2017 14:36
10 rokov starú? >:D
Avatar - wakantanka
Trefa
| 30. 11. 2017 14:35
u nás sa takíto živnostníci za posledné dva či tri roky pretransformovali na one man s.r.o.
a včíl buď múdry :-) v dobrom :-)
Avatar - iudex
Trefa
| 30. 11. 2017 13:09
Už som to vyššie písal, kolega (SZČO) si práve M6 objednal (benzín 2,5). Pritom predtým mal klasiku Passata TDI. A vo svojom okolí tých M6 vídavam dosť, sedanov aj kombíkov a prekvapivo vo väčšine prípadov tie vyššie (a teda drahšie) výbavy.
Avatar - Hittman
Trefa
| 30. 11. 2017 13:21
Tak u nás na Moravě asi tak nejdou na odbyt jako v Čechách :-)
Avatar - Enthusiastic.driver
Trefa
| 30. 11. 2017 14:30
Ale jdou. Třeba okolo Ostravy jsou Mazdy velmi častý zjev. Dokonce bych řekl, že jich vídám stejně jako nových VW nebo Hjondé. Což je možná kvůli toho, že mají v okolí zastoupení hned čtyřmi dealery.
Avatar - wakantanka
Trefa
| 30. 11. 2017 14:37
asi aj v tom bude pes zakopaný, dealerská a servisná sieť Mazdy je úplne niekde inde ako Škody či VW :-) teda jej veľkosť
Trefa
| 30. 11. 2017 16:30
Dnes je asi situace trochu jiná, ale Mazda trpěla velkým nedostatkem výrobních kapacit, mimo jiné proto, že rozchodem s Fordem přišla o kapacity v USA. Náhradní továrna už myslím stojí a běží.

Mazda v EU nic nevyrábí, takže věřím, že se jim nechce jít do segmentu trhu, kde se tlačí značné slevy a marže jsou citelně nižší. Nejspíš bude mít lepší možnosti, jak růst. Je tu velká konkurence. Ne každý však na takové nabídky dosáhne. Na to, jak je Mazda relativně malá automobilka, měla šestka v EU slušné výsledky.
Avatar - 3_diamanty
Trefa
| 30. 11. 2017 12:49
jednak su drahe suhlas ale uz aj obrovske.... kedysi auto strednej triedy malo velkost dnesnej astry kombi ( mnohe boli este aj mensie ) .... takze ono automobilky si za to mozu sami ... spravili strednu triedu uz tak obrovsku ze ludia v praxi pre sukromne ucely taketo jachty uz ani moc nepotrebuju hoc na ne aj maju ... akoby zo strednej tiredy sa nam stala uz len akasi firemna trieda...a sukromnik uz kupi potom radsej tucosna ako nejaky 5m sedan/kombik... takze automobilky same tuto triedu zakaznikom "zobrali" ...
Avatar - Blue Sun
Trefa
| 30. 11. 2017 13:12
Myslíš jako třeba Passaty nebo Ascony ze sedmdesátých let s délkou necelé 4,2 metru? Jo, to při dnešních pětimetrových monstrech vypadá už jako pohádky.
Trefa
| 30. 11. 2017 13:01
Pred casom som mal vybratu 165ku v revolution kombi, ale v tom case nebola ziadna skladovka na slovensku a pristup predajcov vlazny. A ked som dodatocne zistil, ze do garaze by som ju dal tak s obuvakom tak som vzal mensi golf v dobrej zlave. Silnejsi benzin s turbom jej urcite pristane tak hadam pride aj do eu. Ja sa tesim na novu generaciu a dovtedy dufam bude aj garaz vhodnych rozmerov
Avatar - wakantanka
Trefa
| 30. 11. 2017 14:39
to mi vysvetli ako človek čo chce Mazdu 6 skončí u Golfa? :-) nič v zlom, ale čakal by som pri takomto ústupe od veľkosti skôr voľbu Mazdy 3 HB alebo sedan.
Avatar - Emel
Trefa
| 30. 11. 2017 15:56
Možná Variant?
Trefa
| 30. 11. 2017 17:35
presne tak, ja musim mat kombi, zvazam v aute castesie kadejaky bordel ako ludi a 3ka sa v kombi nerobi a golfa som dostal za dobru cenu a to rozhodlo. Chcel som auto hned a tak to dopadlo. >:D
Trefa
| 30. 11. 2017 12:51
Česko není pro většinu automobillek zajímavý. Mazda žije z prodejů v Japonsku, Austrálii, USA,..... Já jich měl osobně za svůj život několik. Resp. jí akutálně mám a přístí auto bude zase Mazda.

V mém okolí se jich pár aktuálně objevilo taky.
Avatar - Hittman
Trefa
| 30. 11. 2017 12:54
Tak to gratuluji, v mém okolí žádného takového neznám, a to nemyslím zle či uštěpačně.
Avatar - nathan
Trefa
| 30. 11. 2017 13:51
Naštěstí ještě existuje výrobce který necílí svou produkci na tupé masy ale na znalce. A máš pravdu, prodá se jich málo, protože skutečných znalců je prostě málo. ;-)
Avatar - Hittman
Trefa
| 30. 11. 2017 13:54
Znám stejně dobré modely i od jiných výrobců a neřekl bych, že je berou pouze tupci, zatímco Mazdu kupují pouze znalci.
Avatar - _Karel_
Trefa
| 30. 11. 2017 18:08
:yes:
Trefa
| 30. 11. 2017 17:56
Já mám aktuální šestku kombi a jdu si koupit insignii CT, protože mi šestka nenabídne tolik prostoru a dynamiky.
Avatar - Hammunasakra
Trefa
| 30. 11. 2017 17:57
Nechceš počkat jestli bude M6 2.5T? ;-)
Trefa
| 30. 11. 2017 18:10
Nechci, protože nic ve velikosti Country Toureru s 260k za ty peníze nebude (i ten 260k dvoulitr Francouzi z vedení v srpnu zaříznou). Kombík M6 je prostě malý, je menší než přechozí model M6 a já se chci ještě svézt, než to bude všechno na elektřinu.
Avatar - Hammunasakra
Trefa
| 30. 11. 2017 18:12
Nojo = tak úspěšnej nákup i všechno potom :-)
Trefa
| 30. 11. 2017 18:20
Snad jo, z ceníkovky 1.3 mega 0.3 mega sleva? To mi Kiriakovský u mazdy nedá... >:D Za týden to podepíšu a stylově, stejnou barvu, co už mám na M6: [odkaz]
Avatar - Emel
Trefa
| 30. 11. 2017 19:20
To je exklusivní barva za těch 65, nebo má CT něco navíc proti běžné Insi?
Trefa
| 30. 11. 2017 19:53
Ano je to exkluzivní barva, budou je bouchat cca od března. Je to tahle [odkaz]
Avatar - _Karel_
Trefa
| 30. 11. 2017 20:01
Vypadá skvěle, ale aspoň v tom videu není Red soul ani trochu podobná.
Trefa
| 30. 11. 2017 20:08
[odkaz] Ani trochu? Jako chápu kdyby to byla tyrkysová modř... :-) Samozřejmě je to o něco jiný odstín Glory (nějakou dobu se už dělá, např. Astra OPC v tom byla, Zafira [odkaz] atd), dělá ještě červenou Vanity (je tu vyfocená když je zataženo a vypadá [odkaz] takto).
Avatar - _Karel_
Trefa
| 30. 11. 2017 20:13
Obrazovka počítače kecá, mě to přijde podobné malinové metle škodovky (která se mi mimochodem moc líbí). Naživo to může být úplně jinak.
;-)
Trefa
| 30. 11. 2017 20:16
Ještě mám čas do čtvrtka na rozhodnutí, jestli Glory, nebo Vanity. Tak uvidím. :-)
Avatar - _Karel_
Trefa
| 30. 11. 2017 20:19
Taky jsem u novýho auta vybral červenou. :-)
Avatar - _Karel_
Trefa
| 30. 11. 2017 20:32
Když koukám do konfigurátoru, tak tam je v barvách dost vymeteno. To mají výběr jen na šourůmu?
Trefa
| 30. 11. 2017 20:44
Oni to mají celý pošašený ten český konf, jdou tam nasázet kombinace výbav, které ani nejdou pak objednat. Pro barvy jdi na [odkaz] nebo konf [odkaz] tam jdou barvy naklikat (ale pakety výbav se liší). A na šourůmu vůbec, ten vzorník je prý pekelně drahej, asi 50 nebo tak, vůbec není v CZ. >:D Já to risknu, představu o barvách mám.

A vymeteno, no na pohřební ústav aka konf Volkswagen Passat Alltrack to nemá... :-)
Avatar - _Karel_
Trefa
| 30. 11. 2017 21:00
:yes: tak na tom německým konf. je to už pěkná paleta.Jen tak na displayi se mi asi nejvíc líbí ta karmínová. Ale zrovna na CT bych asi sám šel do nějaké šedé.Červená mi skvěle pásne ke GS.
Avatar - Emel
Trefa
| 30. 11. 2017 22:05
A kolik teda ta barva stojí? Já jsem z těch standardních po pravdě dost zoufalej... modrá metla je skoro černá, červená metla je hnědá... snad ta modrostříbrná Magnetic... a nebo pak obyč bílá / červená.

Sranda je, že Němci to mají naceněné jinak... u nás je dražší ta světlá, v Německu ta tmavá.
Trefa
| 30. 11. 2017 22:08
65 ceníkovka, viz ceník, tam je to správně.
Avatar - Emel
Trefa
| 30. 11. 2017 22:09
Jo, tak to jsem viděl správně... a za 165 je úplně cokoli, right? No, tolik se mi za barvu dát nechce... holt si hodím korunou.
Trefa
| 30. 11. 2017 22:15
165 je úlet, ale 65 při slevách, jaké se dávají, jde. Jinak bych šel do Magnetic, bílé perleti, ocelově šedé nebo té hnědočervené. Šedá met. vypadá dobře [odkaz] ...
Avatar - Emel
Trefa
| 30. 11. 2017 22:19
Šedá tomu sedne, to je pravda... ale není to úplně moje barva. 65-22% je pořád 50. Ale jestli máš ještě lepší slevu někde... tak by mě to vlastně zajímalo :-)
Trefa
| 30. 11. 2017 22:30
Sleva odpovídá... :-)
Avatar - white label
Trefa
| 30. 11. 2017 20:59
Viz 20:57
Avatar - _Karel_
Trefa
| 30. 11. 2017 21:03
:yes:
Avatar - white label
Trefa
| 30. 11. 2017 20:57
[odkaz]
V čase 12:34 je vidět vzorník, ve kterém je Glory a Vanity vedle sebe.
Trefa
| 30. 11. 2017 21:55
Cool díky za odkaz. :yes:
Trefa
| 30. 11. 2017 21:19
V novej Insignii som sedel a zdala sa mi dost uzka. Na dlzku sa samozrejme M6 nechyta. Ale si si isty, ze chces byt testovaci jazdec v novinke? Podla testov jej napr. dost vrzga interier a sedacky a sem tam nefunguje tempomat.
Ak beries bi-turbo diesel, tak predosly model s tymto motorom bol dost poruchovy. Benzin je novinka a 8-stupnovy automat tiez. Podla mna je to riziko, aspon prve 2-3 roky.
Inak je Insignia fajn, dalsia uz bude postavena na platforme PSA aj s jej motormi.
Trefa
| 30. 11. 2017 21:49
Beru 2.0 SIDI Turbo (aka B20NFT / Ecotec LTG), není to novinka, dával se už do staré od 2015, je to EURO 6 a zaříznou ho v srpnu 2018, protože se jim prý nevyplatí předělat na 6.2. Automat je podobné konstrukce jako Mazda Skyactiv-Drive, také má lock měniče ve velkém rozsahu, nemám strach, Aisin je renomovaný výrobce. Než budou vyrábět moje auto, tak to bude v březnu, to už bude insi rok na trhu, takže nemám obavy. Vrzala a hučela mi i mazda a vždycky se to nějak vychytalo (i když to přišlo importéra na pěkný peníze >:D ... odhlučňovací sada za 25)
Trefa
| 30. 11. 2017 22:55
Tak potom je vsetko v poriadku :-)
Zlavy dava Opel vyborne, tazko je odolat. Mne hned ponukali 20,5% bez nejakych podmienok. Ale ostavam este u Mazdy, zvyk je zvyk. Ta 2.5 je celkom fajn, oproti mojej sucasnej 2.0 165k je tam citit slusny rozdiel. A kedze to beriem ako sukromna osoba a benzin si platim sam, tak musim pozerat aj na spotrebu a tam sa nic ine (benzinove) s podobnym vykonom nechyta.
Avatar - Emel
Trefa
| 1. 12. 2017 08:37
Spotřeba je u Insi trošku bolístka, tam jsou jednociferné hodnoty asi možné jen při jízdě na klobouk.

S tou spotřebou si nejsem jistý, řekl bych, že třeba koncernová 1.8TSI by měla dokázat jezdit s podobnou spotřebou. Máme jednu firemní v Passatu a zatím to vypadá jako hodně povedená kombinace.
Trefa
| 2. 12. 2017 16:21
1.8T bude koncit a bude nahradena 2.0T. Spotreba je u toho 1.8T Passatu s DSG v porovnani s Mazdou vyssia cca o liter.
Avatar - Emel
Trefa
| 2. 12. 2017 22:40
Spritmonitor hovoří o rozdílu ve spotřebě v desetinkách... nicméně když 1.8TSI, tak v manuálu, tam suchá 7DSG s momentem sníženým na ubohých 250Nm oproti běžným 320Nm nedává smysl.
Avatar - euro89
Trefa
| 30. 11. 2017 20:08
Podle ceho soudis, ze jsou prodeje na prd? Ja tedy neznam presna prodejni cisla, ale kdyz to budu hodnotit odhadem podle toho, jak casto ty auta potkavam tady u nas na silnici, tak je Mazda 6 s prehledem nejprodavanejsi japonsky auto ve stredni tride a po Superbu neprodavanejsi nenemecky auto stredni tridy.
Jeste pred 10 lety tu clovek potkaval nejvic Laguny a Avensise ze zahranicni produkce, dneska bych rekl, ze jezdi novych Avensisu tak polovina oproti sestce a Talismanu tak ctvrtina, jestli vubec...
Trefa
| 30. 11. 2017 21:12
Ja jednu mam a uz mam objednanu dalsiu. A mal som aj vsetky predosle modely :-)
Jiný bych nechtěl
| 30. 11. 2017 11:38
Už delší dobu si řikám, že kdybych měl peníze na nový auto v týhle kategorii, tak fakt nevim, proč si kupovat jiný. Tohle auto je pro mně prostě láska na 1. pohled.
Avatar - Ghostyx
Mazda je moje srdcovka
| 30. 11. 2017 11:43
a tato 6 vypadá fantasticky, jak exteriér, tak interiér... :yes: Zdá se, že až teprve teď to Mazda dotáhla na naprostý vrchol co se v této kategorii na trhu vůbec nabízí. :-!
Avatar - Hammunasakra
Mazda je moje srdcovka
| 30. 11. 2017 11:45
Souhlasim a nechápu [odkaz]
Avatar - PepaJ
Mazda je moje srdcovka
| 30. 11. 2017 11:50
to Hammunaskara: ja jsem rad, ze jich u nas i jinde nejezdi jako skodovek v Cr. Nejspise za ty prodeje muze nekonfigurovatelnost vybav, jinak ei to neumim vysvetlit. I kdyz na zapade nemame problem s tim, ze auto stoji co stoji, takze rozumne vysvetleni neni. Je to suverenne nejlepe jezdici auto value for money v teto tride. Navic s tou spotrebou a spolehlivosti benzinu, proste mi to tez hlava nebere. Design je ciste individualni vec, ale nikdo nerekne, ze to auto je osklive..proste nevim :-(
Avatar - Hammunasakra
Mazda je moje srdcovka
| 30. 11. 2017 11:56
To já ani ne. Teda škodovky v čr už sou tak trochu nasycený roztok >:-[]

Ale to že podle mě hodně povedená Mazda 6 v Evropě prodejně nesoupeří s Pašíkem nebo aspoň Mondeem ale má blíž k C5 která skončila = to je fakt tristní (ne)úspěch ;-\
Avatar - Emel
Mazda je moje srdcovka
| 30. 11. 2017 12:03
Nevím proč sem taháš C5, která nemá ani třetinové prodeje. Teda asi vím proč, ale je to zbytečné. Reálně 6 soupeří s 508, Avensisem a i40... to ale nezní tak dramaticky.

Že nemůže soupeřit na domácím hřišti s první čtyřkou je jasné, král Passat a trojice princů Superb, Mondeo a Insignia jsou stabilně daleko před ostatními.
Avatar - Hammunasakra
Mazda je moje srdcovka
| 30. 11. 2017 12:08
No aby to křičelo jak moc špatný to s prodejema je ne? >:D

Prostě místo aby tak povedený auto jako je M6 soupeřilo o špičku = je dole mezi Optimou, i40 a končícim Avensisem a Pažoutem 508 = má prodeji blíž k C5 než k Pašíkovi = fakt smutný :no: :-|
Avatar - Hammunasakra
Mazda je moje srdcovka
| 30. 11. 2017 12:08
No aby to křičelo jak moc špatný to s prodejema je ne? >:D

Prostě místo aby tak povedený auto jako je M6 soupeřilo o špičku = je dole mezi Optimou, i40 a končícim Avensisem a Pažoutem 508 = má prodejníma číslama blíž k C5 než k Pašíkovi = fakt smutný :no: :-|
Avatar - Emel
Mazda je moje srdcovka
| 30. 11. 2017 12:17
Jenže tak špatný to zase není :-) , Mazda 12.900 a Citron 3.900? Co má k čemu blíž, to jsou takové hry s čísly... Mazda má blíž k Mondeu než Mondeo k Passatu například... prostě Golf a Passat jsou ve svých třídách na dvojnásobku nejbližších konkurentů.

Střední třída vypadala v posledních letech takhle: Passat... pak cca. na polovině trojice Superb-Mondeo-Insi... a pak znovu na polovině 508, Avensis a další. Letos se to trošku rozpadlo - Mondeo a Insi už jsou jen na třetině Passatu, na polovině Superbu se drží jen Talisman a ostatní z té třetí skupinky opět ztrácejí.
Avatar - Hammunasakra
Mazda je moje srdcovka
| 30. 11. 2017 12:28
No právě že je! Nechytej se jednoho období = prostě prodeje M6 sou tristní

Je to dlouhodobě = loni stejný období Pašík 53 t. Mazda6 9 t. = i když ti to hlava nebere a mě teda taky ne = M6 je prodejně blíž k C5 než Pašíkovi :-)
Avatar - Emel
Mazda je moje srdcovka
| 30. 11. 2017 13:30
Mně to hlava bere, tohle je evropský trh, tak se tu prodávají primárně evropská auta. Srovnání s C5 je mimo, Mazda je prodeji +- na úrovni Peugeotu... a to je úspěch. Nebo neúspěch Peugeotu.
Avatar - Hammunasakra
Mazda je moje srdcovka
| 30. 11. 2017 13:39
Především je to naprostej neúspěch Mazdy = na tak dobrý auto

Popíráním absurdity že M6 má celkově prodejně blíž k C5 = to nezměníš ;-)

Sme holt primárně pito-miové :-)
Avatar - Emel
Mazda je moje srdcovka
| 30. 11. 2017 13:52
Je ekonomicky chytré kupovat domácí produkty... a Korea nebo Japonsko jsou v tom ještě daleko extrémnější než Evropa. Mazda nikdy nemohla počítat s prodeji na úrovni VW, Fordu nebo Opelu.

Technicky vzato budiž, má prodejně blíž k C5, v absolutních číslech má blíž i k 0... stejně jako všechna ostatní auta v segmentu, protože na těch 50% Passatu si letos za pololetí nikdo nesáhl. To je ale účelová interpretace.
Avatar - PepaJ
Mazda je moje srdcovka
| 30. 11. 2017 16:09
Proste se na to prestante divat ceskyma ocima. Ve svete to takhle neni. Zadruhe a tomto pripade je dulezitejsim faktem, ze Mazda ani momentlane nema primarni zajem o navysovani prodanych kusu ze sve produkce. Pokud si prectete jejich strategii a vyrocni zpravy..dozvite se z nich, ze se soutredi na vylepseni vseho co dosud delaji..produkt a cely vyrobni proces. Dale na nastup motoru Skyactiv X a jedinou novinku co ted opravdu v realnem case chystaji je uvedeni noveho SUV pro US v rade Premium, jde o vuz velikosti byvale CX -7
Avatar - 3_diamanty
Mazda je moje srdcovka
| 30. 11. 2017 12:19
mazdy k nam frcia az priamo z japonska... takze asi ich nejde predavat tolko ako passaty... rovnako nechci aby passat frcal v japonsku.. to tiez nepojde... kazdy trh ma svoje pravidla a svoju genetiku... tu nezmenime... da sa sice kde co osalit ( rovnake podvozky motory aj podobne kasne ) logo ale nepusti....
Mazda je moje srdcovka
| 30. 11. 2017 12:29
myslím, že tam bude niečo iné ako krajina pôvodu. Dominantný benzín v strednej triiede, navyše veľkoobjemový môže mnohých plašiť. Flýtové auto to tiež nie je. K tomu stačia storky o korózii a je to. A mazda mala vždy o pár evry vyššiu cenu.
Avatar - Hammunasakra
Mazda je moje srdcovka
| 30. 11. 2017 12:36
V nějakym z posledních Auto-tipů byla M6 po 100.000 km. Jeden z nadpisů: Koroze už není problém. Text k fotce: "Pohled endoskopem do dutin potvrdil dostatečnou, místy až přehnanou vrstvu protikorozní ochrany" :yes:

Ale koho by zajímala realita = když tu sou městský legendy :-)
Mazda je moje srdcovka
| 30. 11. 2017 13:28
na pokazenie reputácie stačí jedna generácia, na nápravu treba aspoň dve. To nie je chyba ľudí, to je chyba automobilky.
Avatar - Hammunasakra
Mazda je moje srdcovka
| 30. 11. 2017 13:44
To nesouhlasím = je to chyba lidí. Podívej se třeba a průšvihy VW = maj snad vliv na prodeje? ;-)
Mazda je moje srdcovka
| 30. 11. 2017 14:07
nikdy to nie je chyba ľudí. O priazeň sa bojuje na všetkých frontoch (politika, história, technika, marketing, komunikácia), ak v ktorejkoľvek oblasti zaváhaš, nepredávaš. Samozrejme výkyvy zodpovedajú postaveniu značky, čo ustojí vw, nemusí mazda.
Avatar - 3_diamanty
Mazda je moje srdcovka
| 30. 11. 2017 12:38
to je pravda... je to suhra viacerych faktorov... cena je sice kusok vyssia ale v strednej triede to nie je az tak uz citelne ... clovek pri kupe takehoto vozu uz nepocita kazde euro ako povedzme pri malych vozoch... podla mna je to hlavne v motoroch.. dizlove mazdy nemaju dobru povest... a zrovna dizle su stale v strednej triede este domiantne... k tomu pripocitaj povest ohladom korozii ( niekto sa stale este moze zlaknut ) ... pridaj malo predajcov... drahsi servis... dlhe cakacie doby a je jasne ze passatu v eu sa nemoze predajom vyrovnat aj keby bola zo zlata...
Mazda je moje srdcovka
| 30. 11. 2017 13:19
je fakt, že cenou patří mezi manažerský auta, kde se z důvodu většího nájezdu preferují diesely, který má Mazda problematický.
Avatar - dochtor
Mazda je moje srdcovka
| 30. 11. 2017 12:39
Mazda hlavne nie je kráľovná miestneho fleet-u.
Zahraničný kapitál si tu tlačí svoje nemecko / francúzske perie, preto je (u nás) Mazda tam, kde je. Nakoniec je to možno aj dobre. Popri svojich kvalitách je tak aj exkluzívna.
Čo si tak pamätám, Kofola používala Toyotu - ale ani to už tuším nie je pravda.
Mazda je moje srdcovka
| 30. 11. 2017 16:43
Prodeje Avensisu jsou mi celkem záhadou. I i40 je na tom vzhledem k té mizérii překvapivě dobře.
Avatar - Emel
Mazda je moje srdcovka
| 30. 11. 2017 16:50
Ber to tak, že Toyota jako taková má pořád nějaké renomé, přece jen je to jedna z největších automobilek světa, Avensis byl jednu dobu absolutně nejprodávanější auto v nějaké severské zemi (už nevím jestli Dánsko nebo Finsko). V naftě je to asi dvoulitr jako každý jiný (z pohledu běžného uživatele). Benzínová mizérie je věc jiná.

Nebo... jak jsi myslel tu záhadu - pochopil jsem správně, že prodává víc než si zaslouží? :-)
Mazda je moje srdcovka
| 30. 11. 2017 17:04
No ano. Je starý a není ničím zajímavý. Ani bych ho nenazval hezkým. Chápu, že je to Toyota. Ale ta čísla mi přišla dost vysoká.
Avatar - Emel
Mazda je moje srdcovka
| 30. 11. 2017 17:12
Subjektivně souhlas, Avensis nemá čím zaujmout krom značky. Zase to ber tak, že Avensis byl ještě před 10 lety přes 100t, podobně jako 407 nebo Vectra, před Lagunou... prostě tam asi je nějaká setrvačnost. Myslím Ji/Ri tu na něj pěl ódy, tak by nám mohl říct víc, akorát už jsem ho tu dlouho neviděl.
Mazda je moje srdcovka
| 30. 11. 2017 17:22
Jak říkám, chápu, je to Toyota, ohromná automobilka, renomé a tak. Ale to auto je pěkně vyčpělé. Na trhu je slušný výběr. Záhadou asi není správné slovo (i když mohu jen spekulovat, proč si ho někdo koupí), ale rozhodně to překvapilo. Je možné, že je to solidní nabídka pro někoho, kdo nepotřebuje nejnovější hračky. Nevím, jaké na ně dávají nabídky.
Avatar - Emel
Mazda je moje srdcovka
| 30. 11. 2017 17:25
Jj, souhlas, ani by mě nenapadlo jít se zeptat... :yes:
Mazda je moje srdcovka
| 1. 12. 2017 10:57
kamoš sa teraz obšmietal aj okolo avensisa, je to typ, ktorý nebrouzuje po serveroch, nesleduje autostránky, ale raz za 3 - 5 rokov, pokuká čo je na šourumoch a keď zabrúsi do toyoty a je tam avensis, tak ho zvažuje a nerieši, či je nový alebo výbehový, ani to poriadne nevie, len posúdi, či je to dobrá značka, či sa mu páči, či má dobrú cenu. Na tomto serveri má každý prehľad, ale väčšina ľudí nemá. A podstatná vec, hovoril, že ich mali na sklade dosť, takže žiadne polročné čakačky, to je silný argument.
Avatar - Hammunasakra
Mazda je moje srdcovka
| 30. 11. 2017 17:26
Já to skoro nechápu = nová Camry [odkaz] je zajímavá a asi právem mezi [odkaz] Avensis je prostě dojíždějící model = M6 zřejmě nesahající ani.. přesto se prodává v Evropě líp

Evropský komerční vlastně neúspěch Mazdy = prostě nechápu nerozumim
Avatar - Ozzman
Mazda je moje srdcovka
| 30. 11. 2017 12:52
Nemůže soupeřit se svatou čtveřicí, protože je Japonská. Jak jsem psal výše, taková auta se kupují nejvíce do fleetu, soukromníků je zanedbatelně, a tam se řídí trochu jinými pravidly, i kdyby Mazda byla ve všem nejlepší a daleko před konkurencí.
Avatar - J@...
Mazda je moje srdcovka
| 30. 11. 2017 11:57
Ač fanda Mazdy, musí se přiznat, že je to již druhý radikálnější fc. Pokud ji srovnáme s prvními kusy z roku 2013, sice dobrý základ, ale interiér měl hodně špatné plasty a i design, trošku do auta foukalo a podobně, tak je to kvalitou a celkovou prémiovostí někde jinde. Škoda toho zpoždění.
Avatar - 3_diamanty
Mazda je moje srdcovka
| 30. 11. 2017 12:07
inak neviem co tam v tej tabulke robi levorg s razvorom astry .... ktory mimochodom sa prepadol takmer az o polovicu... sila... ale ono celkovo stredna trieda pada.. klesa aj 508 aj avensis... nielen mazda... ludia uz kupuju miesto tychto vozov proste SUVecka a crossy .. me***dany a megakombiky uz dnes netiahnu..a podla mna padnu este hlbsie.. lebo novych crossov a SUV nam stale pribuda
Avatar - Ghostyx
Mazda je moje srdcovka
| 30. 11. 2017 12:13
Stávající 6, byť podvozkově a v benzínovém vrcholu 2.5 byla skvělá, tak měla z mého pohledu ještě o chloupek horší výbavu než konkurence v dané konfiguraci. Já osobně jsem třeba postrádal možnost mít (jako v CX-9) prémiové čalounění stropu v černé barvě, full ledková zadní světla včetně malých ledkových couvaček na obou stranách (opět má to CX-9 i nová CX-5) a né na jedné, jak je to u 6 doposud a taktéž třeba jiný design (prémiovější) vnitřního zpětného zrcátka, kdy stávající verze má ho s jakýmsi (pro mě nepochopitelným) viditelným přívodním kabelem ze stropu do zrcátka, který už prakticky nikdo z asijských výrobců kromě Nissanu (a možná i Hondy u některých verzí) tam nemá. U evropských výrobců jak by smet, ale tušil jsem, že změny někdy přijdou, jelikož se v Mazdě poslední dobou učí a přizpůsobují dost rychle, ale netušil jsem, že mně až takto a do detailu vyslechnou a vyjdou mi prakticky ve všem, co jsem doposud kritizoval a postrádal vstříc >:D , jelikož vše co jsem výše zmínil je už zdá se minulostí v této nové Mazdě 6 a dá se tušit, že podobné úpravy brzy nastanou i v jiných modelech... :yes:
Avatar - PepaJ
Mazda je moje srdcovka
| 30. 11. 2017 16:17
Jedine co Mazda musi dotahnout, aby opravdu byla na spici a tim padem bez slabiny..je infotainment, kde proste musi asap implantovat Apple play Android auto..nebo jak se ty dva systemy jmenuji. V pred fc verzich jak u M6, tak u M3 to bylo problemove.,vcetne bluetooth prehravani. Ve verzi po prvnim fc to opravili, ale porad si mazda infot... s temito systemy nedorozumi. Dalsi drobnosti, kterou bych tam osobne doplnil, je jeste bedratove nabijeni. Ale z toho co zatim vim, oboje bohuzel bude az v nove M3, ktere nabiha od 2019. Pak je uz jen par vymozenosti jako adapt tempomat do vice vybavovych verzi,stejne jako to AWD. Posledni drobnosti je automaticke otevirani/zavirani patych dveri..a to je za me zcela vse.
Avatar - Emel
Mazda je moje srdcovka
| 30. 11. 2017 16:39
Takových blbinek se jistě najde víc, namátkou: digitální budíky, elektrické víko kufru, WiFi Hotspot, třízónová klimatizace, adaptivní tlumiče, automatická nivelizace dle zatížení, laminovaná skla, automatické parkování, 360° kamera, vyhřívané sklo... já osobně v tom žádné must-have nevidím, snad ty adaptivní tlumiče jsou už pomalu třídní standard.

Co je horší je nekonfigurovatelnost... 2.5 jen v kůži a s automatem, čtyřkolka jen v naftě a kombíku apod.
Avatar - Ozzman
Mazda je moje srdcovka
| 30. 11. 2017 12:48
Taky nechápu, že se do tabulky vešel třeba Avensis >:D To auto je příšerné >:D
Avatar - Hammunasakra
Mazda je moje srdcovka
| 30. 11. 2017 17:16
Já spíš nechápu celou Evropu [odkaz] ;-)
Avatar - Emel
Mazda je moje srdcovka
| 30. 11. 2017 17:24
No... tady je mi líto Amíků. O titul auto roku si to rozdá Kia, Toyota a Honda, o SUV Alfa, Volvo a Honda? Domácí produkce jen v kategorii Truck?

Pro mě jediné zajímavé auto Stinger, možná dejme tomu Accord a Stelvio.
Avatar - Hammunasakra
Mazda je moje srdcovka
| 30. 11. 2017 17:30
Mě je líto spíš nás evropanů = že ty auta nejsou domácí neni tak důležitý. U nich nevítězej Pažouty 3008, Nissany Micra, Citroeny C3, Opely Astra atd. = to je jen pár který v posledních letech zabodovaly.

Kia Stinger je Kia = ale jednoznačně nad těma co uspěly tady. Honda Accord, SUV Alfa atd. = vůbec to neni špatný
Avatar - Emel
Mazda je moje srdcovka
| 30. 11. 2017 17:40
Jak to že to není důležitý? Amerika, kolébka automobilismu, a dneska tam nejvíc aut vyrábí japonské značky?

Letošní finalisté v Evropě - Stelvio, XC40 a Stingera máme společného. V Evropě je navíc A8, 5er, Aircross a Ibiza... já se ošizeně necítím.

Jestli mají vyhrávat spíš menší auta pro lid nebo větší, technicky sofistikovanější... to je spíš filosofická diskuse. Koupit si můžeš to i to.
Avatar - Hammunasakra
Mazda je moje srdcovka
| 30. 11. 2017 18:00
V Evropě neni žádná A8 a 5er = Evropský auto roku je Pažout 3008. Druhá Giulia to trochu vylepšuje a průšvih neni ani 3tí MB-E. 4válcový Volvo S90 mě nebere, C3 a Micra = nojo Evropa no :-|

Jo a eště C-HR = no jezdí se v tom příjemně, ale Stelvio bude dost jinde ;-)
Avatar - Emel
Mazda je moje srdcovka
| 30. 11. 2017 19:10
Bavíme se o aktuálních finalistech, což je i to, co bylo v tom tvém US odkazu. A finalisté jsou A8, 5er, Aircross, Ibiza, Stelvio, XC40, Stinger.
Mazda je moje srdcovka
| 30. 11. 2017 13:16
Ty žebříčky prodeje taky nechápu. A nejvíc mne překvapily ty poměrně vysoký prodeje Talismanu, kterej u nás na silnicích není vidět.
Avatar - Emel
Mazda je moje srdcovka
| 30. 11. 2017 13:43
Myslím, že Talisman táhne Francie, kde je v tuhle chvíli Talisman nejreprezentativnější domácí auto.
Avatar - Ozzman
Mazda je moje srdcovka
| 30. 11. 2017 13:58
Talisman jezdí i u nás a hojněji jsem ho vídám v Polsku :-)
Avatar - Emel
Mazda je moje srdcovka
| 30. 11. 2017 14:02
U nás sice jezdí, ale je nejen za svatou čtveřicí, ale i třeba za tou Mazdou, i40, Avensisem...
Avatar - Ozzman
Mazda je moje srdcovka
| 30. 11. 2017 14:05
To nepopírám, jen že není pravda, že v ČR není vidět :-)
Avatar - Emel
Mazda je moje srdcovka
| 30. 11. 2017 14:06
Všechno je relativní, já jich tedy taky moc nevídám. Ono je to podle mě i tím, že kombík je na trhu zatím relativně krátce.
Mazda je moje srdcovka
| 30. 11. 2017 12:52
Exterier bol skvely uz pred FL, a teraz vyrazne vylepsili aj interier. Je to parada! Nemozem si pomoct, ale ked otvorim katalog Skody, tak interier Superbu aj vo vybave L&K stale vyzera vedla Mazdy6 ako chudobny pribuzny. Same tvrde plasty kam clovek pozrie...
Avatar - PepaJ
Interier
| 30. 11. 2017 11:59
Jinak se mi velmi libi jak uklidili a dotahly ten interier. Navic opet zvysili kvaltitu materialu, coz je super..uz jsou za me na hranici premie..za dvoutretinovou cenu..idealni volba ve vsech smerech. Jsem zveddavy, jak se poprali s Combi, zatim jsem zadne foto nenasel.
Avatar - Warrual
Interier
| 30. 11. 2017 12:27
Čumím jak puk na ten až německý, horizontálně dělený interiér/palubku. Líbí se mi!
Avatar - Barrichello
Moc pěkný auto
| 30. 11. 2017 12:00
to se japoncům povedlo, jasný :yes: :yes: :yes:
Avatar - 3_diamanty
Moc pěkný auto
| 30. 11. 2017 12:11
skoda ze novy accord v eu uz nemame... mala by to mazda kusok tazsie :-)
Moc pěkný auto
| 30. 11. 2017 12:50
Viděl jsi nový Accord? Neskutečná obluda, designér Hondy asi nedostává plat, tak patlá a patlá.
Avatar - 3_diamanty
Moc pěkný auto
| 30. 11. 2017 12:54
ved vyzera vcelku ok [odkaz] popravde sa mi paci este viac ako 6tka

tu obludu si nemylis s novym mensim civicom? lebo ten je fakt kusok extravagantny .. vacsi accord je uz ale vcelku slusak v obleku nie?
Moc pěkný auto
| 30. 11. 2017 13:13
To jsi trochu zaspal...tady je nový model: [odkaz]
Moc pěkný auto
| 30. 11. 2017 13:25
ale to je podpásovka, lebo na tej fotke mu odpadol kus plechu pod maskou >:D
Avatar - Ozzman
Moc pěkný auto
| 30. 11. 2017 13:38
Pořád bys ho nevyměnil, třeba za tohle [odkaz] ? >:D
Moc pěkný auto
| 30. 11. 2017 13:57
Hondě se Accord tak roztekl, že už čekám, kdy se to stane i s logem ;-)

Technicky samo ne >:D
Moc pěkný auto
| 30. 11. 2017 16:56
Americký Accord ale není evropský Accord. To, čemu se v EU říkalo Accord, se v USA prodávalo jako Acura, už nevím která. V Japonsku tomu bylo myslím jako v EU. Pro USA byl jiný, podobně jako Passat je pro USA jiný. V minulé generaci to měla Mazda také tak - pro USA měli větší, ale horší šestku (až na ten šestiválec).
Moc pěkný auto
| 1. 12. 2017 06:37
Ale evropský Accord už není, proto jsem postnul poslední, obludnou generaci ;-)
Moc pěkný auto
| 1. 12. 2017 10:57
Pointa je, že americký Accord je jiné auto. Bylo to jiné auto i dříve. My jsme měli japonský Accord. Mají sice stejná jména, ale jsou to rozdílné modely a nemá smysl míchat jejich generace. Když už, nástupce našeho Accordu je tohle: [odkaz]
tato
| 30. 11. 2017 12:08
mazda 6 ma obrovsky potencial ale doteraz som nepochopil par detailov, napr. preco nema automaticke zatvaranie kufra. toto je dost fail ked to uz dnes ponukaju takmer vsetci. nemam aktualne info ci sa to zmenilo. alebo preco ma len 6 stupnovu aut. prevodovku, preco vo vyssej vybave ponuka len kozene sedacky a nie napr. alcantaru ;-\
Avatar - Ghostyx
tato
| 30. 11. 2017 12:25
To automatické zavírání kufru jak píšeš má již nová CX-5, takže se dá vytušit, že kromě dalších věcí jej bude mít ve vrcholové výbavě i tato inovovaná 6... ;-)
Avatar - nathan
tato
| 30. 11. 2017 14:12
6 st automat je akorát. Když to má vice kvaltů, je to mnohdy kontraproduktivní.
Avatar - Enthusiastic.driver
tato
| 30. 11. 2017 14:37
Automatický kufr by měl přijít. Ty u převodovky koukáš na papírové čísílka nebo reálný projev? Ten Aisin je velmi dobrá skříň, koukat na ni skrz prsty , protože má "jen 6" stupňu je postavené na hlavu. Kůže / alcantara a jiné detailnější volby výbavy jsou a nejspíš vždy budou obětí logistiky a paketových výbav u asijských vozů.
tato
| 30. 11. 2017 17:07
Dříve to u Mazdy řešila výbava GTA. Tam jsi měl kombinaci kůže a látky, pokud si dobře vzpomínám. Byla to ta sportovněji zaměřená (prakticky vrcholná) výbava. Dnes nic takového Mazda nemá a je to škoda.

Jinak ta dnes používaná převodovka by měla být vlastní konstrukce Mazdy, ne? Vím, že Aisin používala dříve.
tato
| 30. 11. 2017 18:15
Předtím to byly JATCO a ano, Skyactiv-Drive (EW6A, FW6A, GW6A) je jim hodně podobný, ale je to vlastní konstrukce i výroba.
Avatar - Hittman
Kvituji
| 30. 11. 2017 12:15
to ovládací kolečko infotainmentu a lá audi či BMW, lepší než jezdit prstem po displayi.
Avatar - _Karel_
Kvituji
| 30. 11. 2017 18:32
Musím říct, že tohle ovládání v Mazdě 3 považuju za lepší, než u aktuální (před fl) A6, kde musím za jízdy na všechno čumět na čudlíky dolů k řadičce.
velice velice silná pochvala
| 30. 11. 2017 12:19
tak toto vyšlo dokonale vonku aj vnútri. Je to o to lepší výkon, že často sa fejsy končia štýlom viac svetiel, viac chrómu, viac gýč, ale mazda to zjednodušila a vyčistila. Kokso, krásne auto.
Avatar - _Karel_
velice velice silná pochvala
| 30. 11. 2017 18:33
Souhlas, ale o trochu víc toho chromu vepředu přece jen přidali. ;-\
velice velice silná pochvala
| 1. 12. 2017 11:07
pridali, ale decentne s citom, nie je to prilepené jak po tuzingu.
Mazda 6
| 30. 11. 2017 12:22
Pred par dnami som sa vozil na teraz uz predfl. 2.5 G a je to genialne auto.

Plusy:
Podvozok: tak akurat tuhy, nevytrasie dusu ani neni prehnane makky a auto sa velmi nenaklana, jasne ze Passat a Suberb s DCC alebo Insignia s Flexride budu pohodlnejsie (na rezimy Comfort, Tour)
Interier: Velmi pekne spracovany, bol to Revulution TOP a vypracovanie, materialy a design si nezada s niektorymi premiovkami...palubka aj vyplne dveri potiahnute hnedou kozou. Vzadu dost miesta, meriam viac ako 2m, nie je to Superb ale postacuje to uplne
Motor: Tociva atmosfera s celkom peknym zvukom, tahalo to dost dobre, ok nie je to turbo takze ziadny kopanec ale na obcasne dynamicke jazdenie je to v pohode. Prirovnal by som to dynamicky k mojej byvalej Octavii II 1.8 TSI DSG aj ked samozrejme turbo ma uplne iny prejav a tahalo od 1500ot. Spotreba za vyse 35 km bola 7,5 l s asi 6X kickdownom a jazdou aj po meste
Prevodovka: 6 stup. HDM radil hladko aj celkom rychlo, nieje to dvojspojka co sa rychlosti tyka ale nemam co vytknut mozno 1 stupen naviac na dialnicu

Minusy: Motor mal na volnobeh dost citelne vibracie a to aj vzadu som to citil, po chvili to ustalo, mozno blbost ale nepacilo sa mi to
Cena a vybavy: 2.5 G len v najvyssej vybave a v Mazde je zlava takmer skarede slovo
Pre niekoho mozno ze sa neda s manualom
Kombik ma mensi razvor ako sedan WTF?
HEAD UP display na sklicku v tejto cenovej kategorii nema co hladat....da sa to aj inak vid nova Insignia

2.5 T vyzera zaujimavo ale Mazda by ho pravdepodobne v EU opat zabila vysokou cenou s nulovou moznostou individualizacie a to odpajanie valcov sa mi tiez moc nezda. Na spestrenie trhu preco nie, len ci sa im to oplati (homologizacie EU, emisie atd),
Mazda 6
| 30. 11. 2017 17:14
Pokud jde o sedan vs. kombi: Mazda si v téhle generaci nemohla dovolit udělat zvlášť větší sedan pro USA a menší (ať už sedan, nebo liftback) pro EU a Japonsko. Udělali kompromis a sedan má rozměry spíš dle zvyklostí v USA, protože je to pro ně důležitý trh. Kombi je tam však celkem irelevantní, takže ho rozměrově udělali blíž našim zvyklostem.
Mazda 6
| 30. 11. 2017 19:20
Tak, tak. Můžeme být rádi, že kombíka vůbec udělali. Třeba v 90. letech udělali "kulatou" 626 bez verze kombi a kdo chtěl kombíka, dostal starou "hranatou" 626ku.
Automaticke zamykani
| 30. 11. 2017 12:59
Zajimalo by me, zda uz Mazda poresila automaticke zamykani po rozjezdu a odemknuti vozu zevnitr jedinym tlacitkem. To mi prijde uz jako naprosty standard, ale Mazdy v EU se tomu nejak brani, coz uplne nechapu.

Na palubce tlacitko pro odemykani porad nevidim, ale to zamykani uz snad dodelali.
Automaticke zamykani
| 30. 11. 2017 13:53
Odomykanie / zamykanie celeho auta na jedno tlacitko ma uz moja M6 z 2014 -- cudlik na vodicovych dverach odomyka / zamyka vsetky dvere. Automaticke zamykanie pri rozjazde pridali od MY 2015.
Automaticke zamykani
| 30. 11. 2017 14:05
S tim zamykanim je to zajimave, diky za info. Ohledne otevirani u dveri - to je trochu nesikovne pokud chce zamykat/otevirat dvere spolujezdec. Ten cudlik u jeho dverich nema?

Typicka situace - jde vecer z auta neco zaridit a manzelka v nem zustane a chce si zamknout auto proti pripadnym mene prizpusobivym vnejsim vlivum.
Avatar - nathan
Automaticke zamykani
| 30. 11. 2017 14:17
Tak se prostě natáhne a zamkne na řidičových dveřích. Když ovšem nemá 160 kg a visící prsa ji nedovolí přehup přes středový tunel >:D
Automaticke zamykani
| 30. 11. 2017 14:24
Cudlik u spolazdca je, ale ten ovlada iba jeho dvere.
Mazda ma na stranke vsetky manualy, tam sa da pozriet ako to funguje: [odkaz]
(strany 3-17 az 3-19).

A vyzera ze po FL sa to velmi nezmenilo: [odkaz] (gombiky vlavo na dverach)
Automaticke zamykani
| 30. 11. 2017 15:32
Tak jo, ale stejně škoda. Tlaćítko dveří uprostřed na palubce jak to má BMW, francouzi a mnoho dalších mi přijde nejlepší.
Avatar - Emel
Automaticke zamykani
| 30. 11. 2017 16:01
Hmmm... na autě jsou i důležitější věci ;-)
Automaticke zamykani
| 30. 11. 2017 18:04
Jsou, ale toto je naprostý standard už i 15 let staré Laguně na vrakovišti. Auto prostě po rozjezdu musí být zamknuté. Bohužel žijeme ve světě, kdy je riziko zastavit na červenou s odemklým autem a notebookem na zadních sedačkách. Osobně prožito ve Francii pár let zpátky.
Automaticke zamykani
| 30. 11. 2017 18:06
M6 od 2013 automatické zamykání má, kde není aktivní, lze aktivovat. Pro automat je 5 možných voleb [odkaz] pro manuál 3.
Avatar - PepaJ
Automaticke zamykani
| 30. 11. 2017 16:26
Tak ten lock out maji kazde dvere samostatne, ale jen ridicuv ovlada vsechny ctyri dvere. Nasteveni aut zamykani po rozjezdu ..mazda nedisponuje
Automaticke zamykani
| 30. 11. 2017 18:01
Ale kdeže ... [odkaz]
Avatar - nathan
Automaticke zamykani
| 30. 11. 2017 14:20
Odemykání/zamykání jedním čudlíkem na řidičových dveřích má už moje Mazda Xedos 9 r.v. 2001.
Automaticke zamykani
| 30. 11. 2017 15:30
To měla i moje stará Mazda 3. Jde o automatické zamykání, které Mazda dlouho ignorovala. Holt bezpečnost v Japonsku a v Evropě se asi celkem liší.
Automaticke zamykani
| 30. 11. 2017 18:00
Zamykání po rozjezdu umím nakódovat i pro starší M6 než 2015.
Automaticke zamykani
| 1. 12. 2017 13:53
Tak to by som teda rad. Ako na to?
Automaticke zamykani
| 1. 12. 2017 16:02
Uz netreba, aktivoval som si sam :-) [odkaz]
Avatar - kosmonaut
Dělo
| 30. 11. 2017 14:23
Nádherné auto, pořád. Výbavy zas tak moc neřeším, subjektivně jde o nejlepší volbu v předokolkové střední. I takhle v letech. Motory jsou fajn, ale tady jde především o sladění řidiče s jízdou. Tam kde si konkurence pomáhá el.nastavením podvozku, tahle šestka tak nějak přirozeně ohromí samozřejmostí jak bezproblémově se umí přizpůsobit stylu jízdy. Umí jak akčně, tak plavně. Kombinace řidič- řízení- tlumení- jistota, tohle nemá ve střední předokolkové konkurenci :yes:
Avatar - nathan
Dělo
| 30. 11. 2017 18:02
MOhu to jen potvrdit. Mazda tomu říká Jinba Ittai. Kůň a jezdec. Dokonalá harmonie vozu a řidiče. Je mi 56 let a jezdil jsem už s mnoha vozy. Od snad všech škodovek, VW, Mercedes, Audi, Fiat, Suzuki, Ford. V ničem jsem neměl ten pocit jak v Mazdě kde to auto prostě cítím tak jakoby bylo mou součástí. Nevím čím to je a nedá se to ani dobře popsat ale je to prostě tak.
Dělo
| 30. 11. 2017 18:07
Osobně mám už 4 novou mazdu za 14 let a dle mého názory jsou tyhle vzletné názvy a filozofie jen leštěné prdy. :-)
Dělo
| 1. 12. 2017 14:09
Pre bežného užívateľa, ktorý používa auta na presun z A do B možno áno.
Pre šoféra, ktorý aj naozaj vie šoférovať a cítiť správanie auta, je to úplne o niečom inom. Ako často si išiel autom v šmyku, ktorý si dokázal cítiť a korigovať?
Videl som video, kde bývalý pretekár dokázal na mazde 3 vo vysokej rýchlosti na širokej ceste urobiť otočku o 360° a pokračovať ďalej rovno. Potom hovoril, že to dokázal urobiť preto, lebo perfektne cítil správanie auta. Na inej mainstreamovej seriovke by si také niečo nedovolil, lebo by skončil niekde v pangejte.
Avatar - Emel
Dělo
| 1. 12. 2017 14:23
Hm... a tohle znáš?
[odkaz]

Tím chci říct... Mazda je v tomhle určitě dobrá, ale zase je nesmysl tvrdit, že by byla někde jinde než ostatní. Pokud je bývalý pretekár profík, tak by to střihnul v jakémkoli autě.

Udělal jsem s Mazdou na úzké cestě otočku o 720° v relativně vysoké rychlosti (cca. 120)... ale moc se tím nechlubím, naopak to považuju za jedno z řidičských selhání :*)
Avatar - PepaJ
Jak vypada interier video
| 30. 11. 2017 16:43
..vice od 3:17 v tomto videu ze vcerejsi premiery v LA

[odkaz]

Ventilovane sedacky v top verzi..hura
2,5T
| 30. 11. 2017 17:40
2,5T by se náramně hodilo do nové CX-5.
Mazdu už nikdy více a měl jsem jich 7 :-(
| 1. 12. 2017 08:57
[odkaz]
Avatar - Emel
Mazdu už nikdy více a měl jsem jich 7 :-(
| 1. 12. 2017 09:00
A nebyla to nafta? O problému se SkyD se všeobecně ví, bylo k tomu několik článků (mimo jiné od Vaculíka)... dodnes si nejsem jistý, že je to vyřešeno. Ale jak už zaznělo někde výš... když Mazdu, tak benzín.
Mazdu už nikdy více a měl jsem jich 7 :-(
| 1. 12. 2017 10:26
Nekrmte trolly. ;-) Zde vysvětlení jejich chování: [odkaz]
Pekne
| 9. 1. 2018 09:05
Neni o nic mensi napaditosti, kdyz nekdo dokaze vkusne cizelovat myslenku, tedy ne az tak rozvijet, ale uchovavat nadcasoveho ducha myslenky, pokud to predstavuje facelifty mazdy z poslednich let:) Aspon ja mam pocit, ze prijit s necim novym, je mozna nekdy lehci nez umet navazat na na opravdu dobry zaklad. A jak se rika, ze pokud dojde ohledne designu na revoluci, je na miste aspon po jednu nebo dve obnovy, zachovat shovivavost pokud by slo jen o evoluci, tak u mazdy mi tohle pojmenovani nesedi. Neni to v jejim pripade jen esteticka etapa, kdy jakoby, ac pri mainsteamovejsim vzhledovem pojeti, predstavovala svym uspechem symbol „dress code“ typu porsche. Neni to jedinecnost, definujici znacku, zakladni znak. Ale je to tak vkusnej vzhled, kterej je tak vkusne pusouvan nebo inovovan, ze pri nem muze mazda jeste nejaky ten patek zustat, aniz by budila opravneny dojem absence kreativnosti. Libi se mi. Vzdyt se jen staci podivat „na onu prvni generaci stale nastavajici jak vypada ted“ a nemuze byt pochyb, ze neni jen nahodou, ze se povedla, kdyz s jejim vzhledem umi nadale pracovat, kdy jestli spatruji opatrnost, tak z vedomi, ze se neco povedlo a byla by „to skoda, zahodit to“, kdy v tomhle pripade se tak nastesti nedeje, zdravim Superb:)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku