Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mazda ukázala omlazenou šestku. Největší novinku zabalila do známého balení

Japonská značka představila na autosalonu v Los Angeles facelift vlajkové lodi Mazdy 6. Změny se hledají těžko, ty nejvýraznější se odehrály pod kapotou.
Zpět na článek
30. 11. 2017 11:12
30. 11. 2017 11:28
30. 11. 2017 12:12
30. 11. 2017 12:15
30. 11. 2017 14:30
30. 11. 2017 12:17
30. 11. 2017 12:20
30. 11. 2017 12:22
30. 11. 2017 12:46
30. 11. 2017 12:56
30. 11. 2017 13:07
30. 11. 2017 13:18
30. 11. 2017 13:28
30. 11. 2017 13:30
30. 11. 2017 13:32
30. 11. 2017 14:11
30. 11. 2017 13:31
30. 11. 2017 14:56
30. 11. 2017 15:09
30. 11. 2017 17:31
30. 11. 2017 17:47
1. 12. 2017 13:59
1. 12. 2017 14:10
30. 11. 2017 17:47
30. 11. 2017 17:53
30. 11. 2017 18:03
30. 11. 2017 18:05
30. 11. 2017 18:16
30. 11. 2017 18:28
30. 11. 2017 19:01
30. 11. 2017 12:22
30. 11. 2017 12:23
30. 11. 2017 12:58
30. 11. 2017 13:00
30. 11. 2017 13:02
30. 11. 2017 13:19
30. 11. 2017 15:56
30. 11. 2017 16:21
30. 11. 2017 12:43
30. 11. 2017 12:48
30. 11. 2017 12:56
30. 11. 2017 12:59
30. 11. 2017 13:08
30. 11. 2017 13:20
30. 11. 2017 13:35
30. 11. 2017 13:41
30. 11. 2017 13:57
30. 11. 2017 14:06
30. 11. 2017 14:20
30. 11. 2017 16:31
30. 11. 2017 16:39
30. 11. 2017 14:14
30. 11. 2017 14:19
30. 11. 2017 14:45
30. 11. 2017 14:21
30. 11. 2017 14:55
30. 11. 2017 14:36
30. 11. 2017 14:35
30. 11. 2017 13:09
30. 11. 2017 13:21
30. 11. 2017 14:37
30. 11. 2017 16:30
30. 11. 2017 12:49
30. 11. 2017 13:12
30. 11. 2017 13:01
30. 11. 2017 14:39
30. 11. 2017 15:56
30. 11. 2017 17:35
30. 11. 2017 12:51
30. 11. 2017 12:54
30. 11. 2017 13:51
30. 11. 2017 13:54
30. 11. 2017 18:08
30. 11. 2017 17:56
30. 11. 2017 17:57
30. 11. 2017 18:10
30. 11. 2017 18:12
30. 11. 2017 18:20
30. 11. 2017 19:20
30. 11. 2017 19:53
30. 11. 2017 20:01
30. 11. 2017 20:08
30. 11. 2017 20:13
30. 11. 2017 20:16
30. 11. 2017 20:19
30. 11. 2017 20:32
30. 11. 2017 20:44
30. 11. 2017 21:00
30. 11. 2017 22:05
30. 11. 2017 22:08
30. 11. 2017 22:09
30. 11. 2017 22:15
30. 11. 2017 22:19
30. 11. 2017 22:30
30. 11. 2017 20:59
30. 11. 2017 21:03
30. 11. 2017 20:57
30. 11. 2017 21:55
30. 11. 2017 21:19
30. 11. 2017 21:49
30. 11. 2017 22:55
1. 12. 2017 08:37
2. 12. 2017 16:21
2. 12. 2017 22:40
30. 11. 2017 20:08
30. 11. 2017 21:12
30. 11. 2017 11:59
30. 11. 2017 12:27
30. 11. 2017 12:08
30. 11. 2017 12:25
30. 11. 2017 14:12
30. 11. 2017 17:07
30. 11. 2017 18:15
30. 11. 2017 12:15
30. 11. 2017 18:32
30. 11. 2017 12:22
30. 11. 2017 17:14
30. 11. 2017 19:20
30. 11. 2017 14:23
30. 11. 2017 18:02
30. 11. 2017 18:07
1. 12. 2017 14:09
1. 12. 2017 14:23
30. 11. 2017 17:40
9. 1. 2018 09:05
Avatar - Emel
30. 11. 2017 11:12
No fajn, ale kde?
Jednotka se bude párovat se šestistupňovým samočinným ústrojím, stejně jako dosavadní vrchol nabídky, tedy 2,5litrová atmosféra.

To není úplně přesné. Tohle je americká premiéra a v US je 2.5G i s manuálem.

Pokud vím (a slušelo by se to napsat), o evropské verzi se oficiálně neví nic... snad jsem zaznamenal, že kombík by měl fl dostat až v Ženevě, což zní jako logické datum pro uvolnění fl pro Evropu... ale jestli se bude týkat i 2.5T se můžeme jen dohadovat (tipuju že ano). V AutoBildu to ale píšou tak, jako by byl fl ihned i pro Evropu... ovšem bez 2.5T.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
8
Avatar - iudex
30. 11. 2017 11:32
Re: No fajn, ale kde?
Neviem presne kde, ale inde som čítal, že turbo bude len pre Ameriku, pre EU zostane ako vrchol 2,5 atmo.
Inak kolega si pár dní dozadu objednal šestku, chcel to naj, tak objednal 2,5 A/T Revolution top a teraz ho šľak triafa, že mohol počkať a mať silnejší motor. Tak som ho ukľudňoval, že k nám to turbo určite nepríde. >:D
Avatar - WinDiesel
30. 11. 2017 11:41
Re: No fajn, ale kde?
Kdyby chtěl silnější motor, mohl si objednat Sky-D.
Jako my teď ve firmě. 4x4 plná palba.
Bravo Mazda za podporu dieselů. :yes: :-)
Avatar - iudex
30. 11. 2017 11:47
Re: No fajn, ale kde?
Je to rozumný chalan a preto bral benzín ;-) , naviac k Mazda ako petrolheadská ikona sa priam pýta s benzínom. Naftu tak do služobného Passatu. ;-)
Avatar - J@...
30. 11. 2017 11:49
Re: No fajn, ale kde?
Moje řeč. :-) :yes:
Avatar - Emel
30. 11. 2017 11:57
Re: No fajn, ale kde?
iudex má pravdu, když Mazdu, tak benzín. Krom toho... ta 2.5 sice není žádná raketa, ale samozřejmě je rychlejší než nafta.
Avatar - J@...
30. 11. 2017 11:42
Re: No fajn, ale kde?
Já pořád doufám, že turbo v EU bude. Měl by to být logický krok, pokud chce aspoň nějak držet krok.
Avatar - iudex
30. 11. 2017 11:49
Re: No fajn, ale kde?
Jj, dúfam aj ja. Predsalen tak šoférsky orientované auto s výborným podvozkom by nemalo končiť na 192k, to je dnes málo aj na nižšiu strednú.
30. 11. 2017 14:48
Re: No fajn, ale kde?
Já přebíral 2.5 Revo Top v září :-)

Ale facelift je pro mě spíš dobrá zpráva, říkal jsem si, jestli příští rok už nepředstaví novou generaci. Když letos představili facelift, tak to na novou generaci ještě nevypadá.
Avatar - Ozzman
30. 11. 2017 11:28
Trefa
S Mazdou je třeba počítat, protože tohle je dle mne jedno z nejhezčích aut střední třídy. Interiér super, exteriér super, motorizace se taky dá vybrat velmi slušná, jsem zvědav na kombi, ale nepředpokládám v nějakou revoluci a to je jedině dobře. Kupovat v nejbližší době nové auto, určitě by to byl horký kandidát.
Rozbalit vlákno
105
Avatar - Floyd
30. 11. 2017 12:12
Re: Trefa
Jednoduše řečeno je krásná :yes:
Avatar - 3_diamanty
30. 11. 2017 12:15
Re: Trefa
je krasna.. obzvlast prave v tej jej cervenej... majestatna... raz bude tato jej generacia legendarna :-)
Avatar - wakantanka
30. 11. 2017 14:30
Re: Trefa
krásna áno, ale legendárna?
Avatar - Hittman
30. 11. 2017 12:17
Re: Trefa
Všechno super a prodeje na prd. To se mi vždycky líbí ty řeči, jaké je to krásné auto, koupil bych jedině s tím a tím motorem, ve výsledku si to koupí pár jedinců...
Kolik kecálků tady má aktuální šestku a nebo si jde koupit? ;-)
Avatar - Emel
30. 11. 2017 12:20
Re: Trefa
Šel jsem se projet. Potvrdil si, že 2.0G 165 je na to auto slabý. Váhám, jestli zkusit 2.5 a smířit se s kůží a automatem...
Avatar - Hittman
30. 11. 2017 12:22
Re: Trefa
To je v nabídce benzinu jediná rozumná volba. Krom toho, pokud se chceš smiřovat, šel bych do šestiválce u D3, než čtyřhrnek u Mazdy (nebo jiného středního proudu). Mne se tedy potvrdilo, že příště u mne na prvním místě motor, pak zbytek.
Avatar - Ozzman
30. 11. 2017 12:46
Re: Trefa
Otázka je, kolik stojí srovnatelná D3 s šestiválcem? Mazda 6 se dá ve skladovkách koupit kolem 600-700 v nějaké průměrné výbavě a třeba s 2.2D. U prémie s šestiválcem si skoro na dvojnásobku.
Avatar - Hittman
30. 11. 2017 12:56
Re: Trefa
Ano, tam nekoupíš novou trojku, ale půjdeš do rok dva staré strojky. Prd najeto, záruka běží a provizi automobilce a prodejci již uhradil první kupující, takže jsi na podobné ceně jako Mazda, nehledě na to, že jízda i kvalita vozu bude někde jinde než u Mazdy.
Avatar - iudex
30. 11. 2017 13:07
Re: Trefa
Bazár vs. nové, pre niekoho toto nie je voľba. To rovno môžeš povedať, že za cenu novej Mazdy máš ojazdené Ferrari.
Avatar - Hittman
30. 11. 2017 13:18
Re: Trefa
Ojeté auto u dealera je ok, nebavím se o oplocené oranici a strejdovi v kukani.
30. 11. 2017 13:28
Re: Trefa
To je píchni řízni. Pochybuju, že auto plánované na rok nebo dva někdo zajížděl.
Avatar - Hittman
30. 11. 2017 13:30
Re: Trefa
Za rok dva se toho moc zničit nedá. Navíc máš záruku.
Avatar - Ozzman
30. 11. 2017 13:32
Re: Trefa
To by si se hodně divil, jak se dá auto zhuntovat za dva roky, zvláště, jako předváděčka. Záruka je 2 roky ze zákona a prodlouženou nemá každé auto.
30. 11. 2017 14:11
Re: Trefa
Zrovná ročné a dvojročné sú hlavne vrátené OL ;) . Zničiť sa dá čokoľvek ;)
Avatar - Ozzman
30. 11. 2017 13:31
Re: Trefa
Srovnáváš nesrovnatelné, dva roky stará šestka bude stát taky skoro polovinu.... když už chceš srovnávat. Mrkni, je tam dost kusů kolem 400 tisíc.
30. 11. 2017 14:56
Re: Trefa
Jenže ta 2.5 je za 850 s daní a je tam úplně všechno včetně head-up displeje, adaptivního tempomatu a LED matrix světel. U D3 za to máš holátko se základním motorem a s každou položkou výbavy to krvavě leze nahoru.

Navíc podle mě ta 2.5 jede pěkně vzhledem k nízké hmotnosti. Mám přímé srovnání s A5 2.0 TFSI quattro 211 koní (tedy svého času vrcholná motorizace A5 mimo S verzí) a ta Mazda reálně jede v rychlostech do cca 140 km/h o citelný fous líp, což bych nečekal.
Avatar - Emel
30. 11. 2017 15:09
Re: Trefa
Kdy byla 211k vrcholná A5? Pokud se nepletu, 2009 začínala A5 s 3.2FSI 195kW, pak přišla 3.0TFSI cca. 200kW. S5 měla taky 3.0TFSI, ale cca. 250kW. Je fakt že to tak bylo pro Sportback, ale myslím, že kupé mělo totéž... nebo ne?

Ale i tak... i ten dvoulitr je se svými parametry (211k, 350Nm, maximálka 241, 0-100 6,6s) jasný favorit, dost by mě překvapilo, kdyby ta 2.5 dokázala držet krok. Osobně mám vyzkoušené, že s 2.0TSI 220k krok držet nedokáže.
30. 11. 2017 17:31
Re: Trefa
Mea culpa, pokud byla 3.2 FSI od začátku, tak na tu jsem zapomněl.

Čas 0-100s má A5 rychlejší díky launch control a 4x4. Mazdí měničový automat neumí poslat motor do otáček a pak "odpálit", takže z nuly se sbírá o něco pomaleji, ale v reálném provozu při zrychlení třeba 80-120 při předjíždění je rychlejší ta 2.5 Mazda. Přesedal jsem několikrát z jednoho do druhého a je to celkem jasně cítit, bratr to konstatoval nezávisle na mě. Měření samozřejmě nemám. Ono to asi dost vyplývá z hmotnosti, A5 quattro s-tronic bylo skoro 1800kg, Mazda 1380 kg, to už je rozdíl, který ti těch necelých 20 koní nepokryje.
Avatar - Emel
30. 11. 2017 17:47
Re: Trefa
Hm, mrknul jsem na zeperfs a tam se zdá, že by v pružnosti krok držet mohla... zvláštní, asi to bude tou hmotností.
[odkaz]
1. 12. 2017 13:59
Re: Trefa
Pěkný web, ten jsem neznal.

Takže 80 - 120 je Mazda o 0,1s rychlejší. Musím se poplácat po zádech, jak jsem tu desetinku vycejtil >:D
Avatar - Emel
1. 12. 2017 14:10
Re: Trefa
Řekněme... zajímavý. Za všechna čísla bych ruku do ohně nedal. Ale ono úplně stačí, když se člověk podívá na naměřené brzdné dráhy tady na auto.cz - některé hodnoty jsou k pláči, pak zase Golf zabrzdí pod 30m...
Avatar - _Karel_
30. 11. 2017 17:47
Re: Trefa
Hele, nechci ti to kazit, ale M6 s 2,5 je v plné polní, a vsadím výplatu, že to auto nemůže vážit 14 metráků.
Avatar - Hammunasakra
30. 11. 2017 17:53
Re: Trefa
Kolik že máš plat? :-)

[odkaz] [odkaz] [odkaz]

Číslo účtu posílám po SZ >:-[]
Avatar - _Karel_
30. 11. 2017 18:03
Re: Trefa
No jo, co na to říct. Píšou to. Nevěřím, že to tak je v reálu, ale můžu se sakra plést.
M6 s dvoulitrem, manuálem a nejnižší výbavou má vážit o 50kg míň. Tomu prostě nevěřím. Hádat se s tebou nebudu, nevážil jsem ji.
Avatar - Hammunasakra
30. 11. 2017 18:05
Re: Trefa
Ani já jí nevážil = ale relativně lehká asi fakt bude [odkaz] tak kolik bereš? :-)

Teď před Vánocema to bodne ;-)

Doufám že nejsi na podpoře nebo už v důchodu! :-)
Avatar - _Karel_
30. 11. 2017 18:16
Re: Trefa
Zrovna od tebe to beru jako hodně velkou drzost. Tobě bych už neposlal ani pohlednici, natož nějakou sázku.
Avatar - Hammunasakra
30. 11. 2017 18:28
Re: Trefa
Tomu řikám = fakt drzost >:D

Jak sem ti napsal kdysi v hned na začátku a soukromě = nevím jestli si to věděl nebo byl = jaká já = byl napálen: Ale to co si poslal nebylo ani vzdáleně... ;-)

No a Mazda 6 je dle všech zdrojů = zhruba tak lehká jak ses chtěl vsadit = takže kolik bereš? :-)
Avatar - _Karel_
30. 11. 2017 19:01
Re: Trefa
Amíci udávají pohotovostní hmotnost 1495kg [odkaz]

Když k tomu přidám řidiče.....
Nevím, nakolik je jejich pohotovostní porovnatelná s evropskou, ale je to dost velký rozdíl.
Avatar - 3_diamanty
30. 11. 2017 12:22
Re: Trefa
podla mna by 6tke slusal aj nejaky este silnejsi motor... tu vidim istu slabinu.. hoc asi by predaje zdhihol len 3-4 percenta... je citit ze nejaky poriadny motor 6tke proste chyba
Avatar - Hittman
30. 11. 2017 12:23
Re: Trefa
Mazda je na to malá, nemůže si dovolit zas až takové experimenty.
Avatar - 3_diamanty
30. 11. 2017 12:58
Re: Trefa
poriadny motor su dovolit nemozu... ale mozu si dovolit roky sa "babrat" rozumej experimentovat stale s wankelom ... ;-) nie je to kusok divne takato logika? v dobrom ;-)
Avatar - Hittman
30. 11. 2017 13:00
Re: Trefa
To už je tradice a nebo setrvačnost, Wankel bude mít asi využití jako generátor v hybridech... Tam se TSI moc nehodí ;-)
Avatar - 3_diamanty
30. 11. 2017 13:02
Re: Trefa
pritom mazda sa akoby tym hybridom stale vyhybala... ale aj na nu dojde... aby nakoniec nezaspala.. dodnes jej fandim za benziny ale tlak na hybridy ju casom zlomi stejne
Avatar - Hittman
30. 11. 2017 13:19
Re: Trefa
Hybrid je mrtvá ulička, buď fosil a nebo něco jiného, elektřina je v plenách a není u ní nic vyřešeno (výroba).
Avatar - PepaJ
30. 11. 2017 15:56
Re: Trefa
Mazda ma hybridy jiz radu let, ale jen na svem domacim trhu..
Avatar - Hammunasakra
30. 11. 2017 16:21
Re: Trefa
Brzy asi nejen tam [odkaz]
Avatar - Ozzman
30. 11. 2017 12:43
Re: Trefa
Jak bych ti to vysvětlil, doufal jsem, že už sem chodíš nějaký pátek a proto tohle nebude nutné. Nová auta střední třídy si do soukromých rukou kupuje málokdo, jednoduše proto, protože jsou drahá. Takové auta se kupují výhradně do firem a válí tam automobilky, které se na to zaměřují, což jasně potvrzují i prodeje. Passat, Superb, popřípadě Mondea, Insignie, nebo vystrkuje rohy i Hyundai s i40. Mazda nemá ani výborní kapacity pokrýt takovou poptávku a jde jinou cestou. Je pak logické, že se jich prodá násobně méně. Osobně bych rád viděl počty lidí, kteří si jako soukromníci koupili některé z výše uvedených aut jako nové a né na firmu ? Moc jich nebude...
Avatar - Hittman
30. 11. 2017 12:48
Re: Trefa
Výrobní kapacity určitě na to má a cílem každé automobilky je navyšovat výrobu a zisk, myslím, že to platí i u mazdy.
Počítáš do toho i živnostníky a nebo ty bereš jako "firmy"?
Já třeba živnostníky beru jako "zaměstnance sebe sama". A ti si taková auta kupují. Ono je jedno, zda jsi manažer či živnostník přinášející domů 40 a více tis. Manažeři auta fasují (ovšem mají určitý výběr), živnostník si ho sám kupuje. A nevím, kolik živnostníků si koupí novou 6.
Avatar - Ozzman
30. 11. 2017 12:56
Re: Trefa
Živnostník ano, to je taková mezikategorie, ale myslím, že i pro takové má VWkoncern velmi zajímavý program a nabídku, s Passatem to dobře umí. Záleží, kolik aut živnostník kupuje.

Pořád to jádro prodejů je u fleetů, a jen se podívej do ČR, znáš mimo výjimkek (PČR,LesyČR) třeba úřady, kde jezdí něco jiného, než Škodovky ? Moc jich nenajdeš.To máš firmy + stát. To jsou největší odběratelé. Podívej se třeba do nabídky autopůjčoven (velkoodběratelé aut), moc Mazd tam taky nenajdeš po Evropě, Golfy, Fokusy, Passaty, nějaká D3 a pár francouzů...
Avatar - Hittman
30. 11. 2017 12:59
Re: Trefa
Vag má prd, nejlépe je na tom Insignia. Levná, lepší výbava, motor D 125kW. Pokud bych měl vybrat, volím Insignii.
Ano, máš pravdu, VAG je expert na velkoobjemové prodeje, ovšem ti ostatní by měli využít toho, že kašle na prodeje menší, živnostníci a malé firmičky. Ostatně tak to i ostatní dělají, třeba Opel ti dá lepší cenovku než Škoda na jedno auto a ještě i bohatší výbavu.
Avatar - Blue Sun
30. 11. 2017 13:08
Re: Trefa
Proč by taky Škoda dávala lepší cenu, když ani nemá jistotu, že budeš auto servisovat u nich? U firemních (a zejména státních) zakázek tu jistotu mají a přijdou si na své. Nějaký soukromníček pro ně není zajímavý.
Avatar - Hittman
30. 11. 2017 13:20
Re: Trefa
To by ses divil...není soukromníček jako soukromníček...
Avatar - Ozzman
30. 11. 2017 13:35
Re: Trefa
Otázka je, zdali živnostník kupuje auto této třídy ? Živnostník není manager... nepotřebuje takové auto na obchodní jednání. Nevím, nijak mne nenapadá moc živnostníků, kteří by ho využili, spíše mívají SUV, či dodávky, Transportery a podobné auta, které slouží i ve firmě a k tomu ti bohatší ještě jedno auto. Ale nechci mluvit za všechny.
Avatar - Hittman
30. 11. 2017 13:41
Re: Trefa
Záleží, v jakém oboru pracuje (právník, lékař, knihovník, majitel prodejny, majitel e-shopu,atd).
Avatar - Ozzman
30. 11. 2017 13:57
Re: Trefa
Právník a lékař - ano, ale první z profesí si myslím cílí trochu výše :-) Majitel prodejny - To už je otázka jaké, jestli myslíš malé prodejny, kdy je to živnostník, tak mívá právě tu dodávku, u nás typicky vietnamci >:D Majitel E-shopu, dejme tomu, ale to už nebývá malý živnostník. Já si pod tím pojmem představím řemeslníky, což bude nejčastější jev. Ti ostatní střední třídu moc nevytrhnou, i za předpokladu, že takovými auty jezdí a nekupují spíš SUV.
Avatar - iudex
30. 11. 2017 14:06
Re: Trefa
Ad prvá veta: paušalizovať sa nedá, poznám právnika, ktorý si aktuálne ide kupovať novú Fabiu, jeho dcéra právnička si práve kúpila Jettu. U lekárov je rozptyl rovnako veľký, poznám lekárov s Puntom i lekárov s GLE Coupé.
Avatar - Ozzman
30. 11. 2017 14:20
Re: Trefa
Tak... prostě a jednoduše střední třídu ve většině kupují fleety a stát. A tam se na krásu a sportovní jízdní vlastnosti moc nehraje.

Já znám jednoho lékaře s Meganem, vlastně ho známe všichni tady >:D Schválně bych se zeptal, proč si nekoupil radši střední třídu >:D
Avatar - iudex
30. 11. 2017 16:31
Re: Trefa
Keby Megane... ale ten lekár má ešte Favorita! >:D
Avatar - Hammunasakra
30. 11. 2017 16:39
Re: Trefa
Sakra neni to ten:

Doktore neměl by si tolik kouřit
Ale vždyť i jiní doktoři kouří
Doktore neměl by si tolik pít
Ale vždyť i jiní doktoři pijí
Doktore neměl by si se tolik milovat se svými pacientkami
Ale vždyť i jiní doktoři to dělají
To jo ale ty si zvěrolékař
Avatar - Hittman
30. 11. 2017 14:14
Re: Trefa
Máme u nás malé živnostníka - kameník, jezdí A8 >:-[]
Avatar - Hittman
30. 11. 2017 14:45
Re: Trefa
Dnes je to to ta předposlední. Přední ní měl dnes již předposlední řadu 5, tu dal synovi.
Avatar - Ozzman
30. 11. 2017 14:21
Re: Trefa
Mám kamarády živnostníky, řemeslníky a jezdí dodávkami >:D Pak dalšího, co jezdí ve Ferrari... Střední třída je nezajímá.
Avatar - white label
30. 11. 2017 14:55
Re: Trefa
Mě vlastně taky ne, nižší střední, nebo vyšší střední...
Avatar - wakantanka
30. 11. 2017 14:35
Re: Trefa
u nás sa takíto živnostníci za posledné dva či tri roky pretransformovali na one man s.r.o.
a včíl buď múdry :-) v dobrom :-)
Avatar - iudex
30. 11. 2017 13:09
Re: Trefa
Už som to vyššie písal, kolega (SZČO) si práve M6 objednal (benzín 2,5). Pritom predtým mal klasiku Passata TDI. A vo svojom okolí tých M6 vídavam dosť, sedanov aj kombíkov a prekvapivo vo väčšine prípadov tie vyššie (a teda drahšie) výbavy.
Avatar - Hittman
30. 11. 2017 13:21
Re: Trefa
Tak u nás na Moravě asi tak nejdou na odbyt jako v Čechách :-)
Avatar - Enthusiastic.driver
30. 11. 2017 14:30
Re: Trefa
Ale jdou. Třeba okolo Ostravy jsou Mazdy velmi častý zjev. Dokonce bych řekl, že jich vídám stejně jako nových VW nebo Hjondé. Což je možná kvůli toho, že mají v okolí zastoupení hned čtyřmi dealery.
Avatar - wakantanka
30. 11. 2017 14:37
Re: Trefa
asi aj v tom bude pes zakopaný, dealerská a servisná sieť Mazdy je úplne niekde inde ako Škody či VW :-) teda jej veľkosť
30. 11. 2017 16:30
Re: Trefa
Dnes je asi situace trochu jiná, ale Mazda trpěla velkým nedostatkem výrobních kapacit, mimo jiné proto, že rozchodem s Fordem přišla o kapacity v USA. Náhradní továrna už myslím stojí a běží.

Mazda v EU nic nevyrábí, takže věřím, že se jim nechce jít do segmentu trhu, kde se tlačí značné slevy a marže jsou citelně nižší. Nejspíš bude mít lepší možnosti, jak růst. Je tu velká konkurence. Ne každý však na takové nabídky dosáhne. Na to, jak je Mazda relativně malá automobilka, měla šestka v EU slušné výsledky.
Avatar - 3_diamanty
30. 11. 2017 12:49
Re: Trefa
jednak su drahe suhlas ale uz aj obrovske.... kedysi auto strednej triedy malo velkost dnesnej astry kombi ( mnohe boli este aj mensie ) .... takze ono automobilky si za to mozu sami ... spravili strednu triedu uz tak obrovsku ze ludia v praxi pre sukromne ucely taketo jachty uz ani moc nepotrebuju hoc na ne aj maju ... akoby zo strednej tiredy sa nam stala uz len akasi firemna trieda...a sukromnik uz kupi potom radsej tucosna ako nejaky 5m sedan/kombik... takze automobilky same tuto triedu zakaznikom "zobrali" ...
Avatar - Blue Sun
30. 11. 2017 13:12
Re: Trefa
Myslíš jako třeba Passaty nebo Ascony ze sedmdesátých let s délkou necelé 4,2 metru? Jo, to při dnešních pětimetrových monstrech vypadá už jako pohádky.
30. 11. 2017 13:01
Re: Trefa
Pred casom som mal vybratu 165ku v revolution kombi, ale v tom case nebola ziadna skladovka na slovensku a pristup predajcov vlazny. A ked som dodatocne zistil, ze do garaze by som ju dal tak s obuvakom tak som vzal mensi golf v dobrej zlave. Silnejsi benzin s turbom jej urcite pristane tak hadam pride aj do eu. Ja sa tesim na novu generaciu a dovtedy dufam bude aj garaz vhodnych rozmerov
Avatar - wakantanka
30. 11. 2017 14:39
Re: Trefa
to mi vysvetli ako človek čo chce Mazdu 6 skončí u Golfa? :-) nič v zlom, ale čakal by som pri takomto ústupe od veľkosti skôr voľbu Mazdy 3 HB alebo sedan.
30. 11. 2017 17:35
Re: Trefa
presne tak, ja musim mat kombi, zvazam v aute castesie kadejaky bordel ako ludi a 3ka sa v kombi nerobi a golfa som dostal za dobru cenu a to rozhodlo. Chcel som auto hned a tak to dopadlo. >:D
30. 11. 2017 12:51
Re: Trefa
Česko není pro většinu automobillek zajímavý. Mazda žije z prodejů v Japonsku, Austrálii, USA,..... Já jich měl osobně za svůj život několik. Resp. jí akutálně mám a přístí auto bude zase Mazda.

V mém okolí se jich pár aktuálně objevilo taky.
Avatar - Hittman
30. 11. 2017 12:54
Re: Trefa
Tak to gratuluji, v mém okolí žádného takového neznám, a to nemyslím zle či uštěpačně.
Avatar - nathan
30. 11. 2017 13:51
Re: Trefa
Naštěstí ještě existuje výrobce který necílí svou produkci na tupé masy ale na znalce. A máš pravdu, prodá se jich málo, protože skutečných znalců je prostě málo. ;-)
Avatar - Hittman
30. 11. 2017 13:54
Re: Trefa
Znám stejně dobré modely i od jiných výrobců a neřekl bych, že je berou pouze tupci, zatímco Mazdu kupují pouze znalci.
30. 11. 2017 17:56
Re: Trefa
Já mám aktuální šestku kombi a jdu si koupit insignii CT, protože mi šestka nenabídne tolik prostoru a dynamiky.
Avatar - Hammunasakra
30. 11. 2017 17:57
Re: Trefa
Nechceš počkat jestli bude M6 2.5T? ;-)
30. 11. 2017 18:10
Re: Trefa
Nechci, protože nic ve velikosti Country Toureru s 260k za ty peníze nebude (i ten 260k dvoulitr Francouzi z vedení v srpnu zaříznou). Kombík M6 je prostě malý, je menší než přechozí model M6 a já se chci ještě svézt, než to bude všechno na elektřinu.
Avatar - Hammunasakra
30. 11. 2017 18:12
Re: Trefa
Nojo = tak úspěšnej nákup i všechno potom :-)
30. 11. 2017 18:20
Re: Trefa
Snad jo, z ceníkovky 1.3 mega 0.3 mega sleva? To mi Kiriakovský u mazdy nedá... >:D Za týden to podepíšu a stylově, stejnou barvu, co už mám na M6: [odkaz]
Avatar - Emel
30. 11. 2017 19:20
Re: Trefa
To je exklusivní barva za těch 65, nebo má CT něco navíc proti běžné Insi?
30. 11. 2017 19:53
Re: Trefa
Ano je to exkluzivní barva, budou je bouchat cca od března. Je to tahle [odkaz]
Avatar - _Karel_
30. 11. 2017 20:01
Re: Trefa
Vypadá skvěle, ale aspoň v tom videu není Red soul ani trochu podobná.
30. 11. 2017 20:08
Re: Trefa
[odkaz] Ani trochu? Jako chápu kdyby to byla tyrkysová modř... :-) Samozřejmě je to o něco jiný odstín Glory (nějakou dobu se už dělá, např. Astra OPC v tom byla, Zafira [odkaz] atd), dělá ještě červenou Vanity (je tu vyfocená když je zataženo a vypadá [odkaz] takto).
Avatar - _Karel_
30. 11. 2017 20:13
Re: Trefa
Obrazovka počítače kecá, mě to přijde podobné malinové metle škodovky (která se mi mimochodem moc líbí). Naživo to může být úplně jinak.
;-)
30. 11. 2017 20:16
Re: Trefa
Ještě mám čas do čtvrtka na rozhodnutí, jestli Glory, nebo Vanity. Tak uvidím. :-)
Avatar - _Karel_
30. 11. 2017 20:19
Re: Trefa
Taky jsem u novýho auta vybral červenou. :-)
Avatar - _Karel_
30. 11. 2017 20:32
Re: Trefa
Když koukám do konfigurátoru, tak tam je v barvách dost vymeteno. To mají výběr jen na šourůmu?
30. 11. 2017 20:44
Re: Trefa
Oni to mají celý pošašený ten český konf, jdou tam nasázet kombinace výbav, které ani nejdou pak objednat. Pro barvy jdi na [odkaz] nebo konf [odkaz] tam jdou barvy naklikat (ale pakety výbav se liší). A na šourůmu vůbec, ten vzorník je prý pekelně drahej, asi 50 nebo tak, vůbec není v CZ. >:D Já to risknu, představu o barvách mám.

A vymeteno, no na pohřební ústav aka konf Volkswagen Passat Alltrack to nemá... :-)
Avatar - _Karel_
30. 11. 2017 21:00
Re: Trefa
:yes: tak na tom německým konf. je to už pěkná paleta.Jen tak na displayi se mi asi nejvíc líbí ta karmínová. Ale zrovna na CT bych asi sám šel do nějaké šedé.Červená mi skvěle pásne ke GS.
Avatar - Emel
30. 11. 2017 22:05
Re: Trefa
A kolik teda ta barva stojí? Já jsem z těch standardních po pravdě dost zoufalej... modrá metla je skoro černá, červená metla je hnědá... snad ta modrostříbrná Magnetic... a nebo pak obyč bílá / červená.

Sranda je, že Němci to mají naceněné jinak... u nás je dražší ta světlá, v Německu ta tmavá.
30. 11. 2017 22:08
Re: Trefa
65 ceníkovka, viz ceník, tam je to správně.
Avatar - Emel
30. 11. 2017 22:09
Re: Trefa
Jo, tak to jsem viděl správně... a za 165 je úplně cokoli, right? No, tolik se mi za barvu dát nechce... holt si hodím korunou.
30. 11. 2017 22:15
Re: Trefa
165 je úlet, ale 65 při slevách, jaké se dávají, jde. Jinak bych šel do Magnetic, bílé perleti, ocelově šedé nebo té hnědočervené. Šedá met. vypadá dobře [odkaz] ...
Avatar - Emel
30. 11. 2017 22:19
Re: Trefa
Šedá tomu sedne, to je pravda... ale není to úplně moje barva. 65-22% je pořád 50. Ale jestli máš ještě lepší slevu někde... tak by mě to vlastně zajímalo :-)
30. 11. 2017 22:30
Re: Trefa
Sleva odpovídá... :-)
Avatar - white label
30. 11. 2017 20:57
Re: Trefa
[odkaz]
V čase 12:34 je vidět vzorník, ve kterém je Glory a Vanity vedle sebe.
30. 11. 2017 21:55
Re: Trefa
Cool díky za odkaz. :yes:
30. 11. 2017 21:19
Re: Trefa
V novej Insignii som sedel a zdala sa mi dost uzka. Na dlzku sa samozrejme M6 nechyta. Ale si si isty, ze chces byt testovaci jazdec v novinke? Podla testov jej napr. dost vrzga interier a sedacky a sem tam nefunguje tempomat.
Ak beries bi-turbo diesel, tak predosly model s tymto motorom bol dost poruchovy. Benzin je novinka a 8-stupnovy automat tiez. Podla mna je to riziko, aspon prve 2-3 roky.
Inak je Insignia fajn, dalsia uz bude postavena na platforme PSA aj s jej motormi.
30. 11. 2017 21:49