V nižší střední třídě v červenci mimořádně uspěl futuristický Civic. Zástupce japonské automobilky skončil sedmý, i když obvykle se umisťuje až ve druhé desítce.
Konecne Civic dosahuje uspechu, ktere si zaslouzi. Podle me jednoznacne nejkrasnejsi auto nizsi stredni tridy. Jeste i dnes, kdyz ho potkam na silnici, si rikam, jak je to auto neskutecne svezi. Ono proste nestarne, podle me. K tomu si prijdete skvele jizdni vlastnosti, povedene motory (hlavne 1.8) a krasny futuristicky interier (tata rikal, ze je to jak v letadle), ktery potesi urcite nejen fanousky serie star-trek. Pro me by to byla jasna volba v nepremiove nizsi stredni. :yes:
A já bych volil starej dobrej škodylak 120 L. Elegantní socialistické dělo s výkonným motorem, bezpečnou karoserií, bohatou výbavou, fantastickým interierem, famózními jízdními vlastnostmi a nezanedbatelnou prestiží, podtrženou kategorií prémiového hyperextralowendu... Prostě stodvaciášek je pořád ikonou která stanovila standardy třídy. Když ho miluješ, není co řešit... >:-[]
škodylak má taky escelentní všechno a spolehlivost z nejvyších. A právě ta socka-vizáž ho staví na vrchol své třídy. U mě tím jednoznačně získává... >:-[]
Deadlift je mimoza, to si nevsimaj... Honda umi lepsiu prevodovku, ako ma CIVIC 1.8, stale je ale zrejme najlepsia v triede. nehovorme ani o CTR, tam je to uplne jasne.
Riadenie je perfetkne strme, na to sa Focus opat moc nechyta (sice ma mozno lepsiu spatnu vazbu pri beznych modeloch, ale v CTR je riadenie super tuhsie, lepsie ako v 5D)...
Desing je urcite o triedu lepsi ako FOCUS, ten po F/L pokazili... za vsetko hovori aj RED DOT ocenie pre civic, ze je uznavane ocenenie v designe. Nie kazdemu sa paci auto, ale designovo je proste dotiahnute.
Spolahlivost - ani honda nie je uplne co byvala, kedze sa to sklada v Britanii, ale stale to urcite nie je horsie ako Focus.
Suma sumarum pri beznych verziach ma Focus naozaj tak mozno lepsi podvozok a teoreticky cenu, ale pri rovnako vybavenom aute nema Focus sancu... >:D A navyse ak chces sportovejsie auto a nechces zrovna HH, tak Civic Type S je vybrona volba. Torzku este lepsie vyladili a na seriovcyh 17-kach to proste jazdi vynikajuco
Focus ma presnejsie drahy oproti ktorej verzii CIVICU? naozaj nefetuj, raz sa odvez. Ze CTR ma najelspsiu prevodovku v triede HH nie je opchyb a ze bezny civic tiez, na to by som uz krk nedal ale tak to bude.
Predrazena vybava? Akurat ze Sport obsahuje viacej, ako Ghia od Focusu,.
TUV a co hovoria ostatnekategorie? Vo vsetkych ostatnych Focus az za Civicom? A v tych 3-4 roky je kolko rozdiel 0.5%??? Gratulujem ;-)
RED DOT je RET DOT a ked nevies co to je, tak davaj palce dalej :yes:
Pánové, to jsou hodnoty hodné obdivu. Mégane, dobýhající na cílovou rovinku a čekající na nástupce je na fantastickém čtvrtém místě a je prodávanější než guru Golf... :yes:
Je úspěšnější než i taková stálice, jako je Astra.
Těch překvapení tam je více. Mégane se opravdu drží dobře. Golf je klasikou, která se drží dlouhodobě, ale..... Čekal bych trochu víc od P308 a Leona. C4 je pro mne také příjemným překvapením a tak nějak si představuji francouzkou "školu". Bravu bych také přál vyšší prodeje, ale bohužel se ukazuje, že Fiat pořád ještě musí bojovat za lepší jméno, pověst a image (aspoň u nás). Impreza taky žádná sláva, ale to nikdo (snad kromě Subaru) nepředpokládal. Zajímavější je ale Lancer. Průkopnický model pro evropu a ono nějak ne. Přeci jen asi také příliš velký "exot", třeba jako ta Impreza.
No ja neviem ale Golfackych 1869 je stale viac ako Meganackych 1638. A to o celych 231 ks - teda priemerny mesacny predaj Meganov. ;-) Porovnavat jednomesacne predaje ... 8-s
No tak Megane se hlavně prodává za dosti solidní ceny, řekněme hluboko pod konkurencí. Oproti VW má 1,5 dCi. A také bezpečnost a za těch 6 let už má drtivou většinu problémů vyřešných. Navíc v kombi je opravdu krasavec i po letecha stále prostorností může směle konkurovat. V hatch je avantgardní a to se některým také líbí.
Avšak nový model už by měl tady být, i když se bojím, že to už nebude ten Megane, na který jsme zvyklí :-(
No tak se posaď do Octavie 1,9 TDI a to poznáš význam slova traktor >:-[] Já teď na ní najel cca 3000 km a ve srovnání s 1,5 dCi je to opravdu otřesný motor, tedy spotřebu měl lepší než Megane. I když to asi bude jízdním stylem známého s Meganem >:-[]
Jo, to jsi. Jsi naprosto nezaujatý obhájce Renaultů! >:D Ta placka co strkáš do palubky je príma věc. U solidní firmy jí tam nestrkáš. Jedinou věc ti musím dát za pravdu, že ten Avantime je při stažených oknech zajímavej, to jo, ale na Satisu si trvám. Ten je hnus hnusovatej nejhnusovatější!
Pokud myslíš systém keyless entry, tak tu již od prvopočátku do čtečky karet strkat nemusíš, pokud máš lepší verzi. Jednu rozpozná auto samo, takže tam konkurence napřed není. A jen tak na okraj. Četl jsi článek o novém Golfu 5.5? Prý už konečně budem mít systém keyless entry. Na VW to je pokrok, jinde už to mají 8 let.
Cim to je, ze i30 stale tak vyrazne zaostava za "surodencom" Cee'd? Za posledne mesiace je to stale rovnake: i30 ma predaj tak 100-150 kusov, Cee'd 350-400. Nechapem to. Je medzi podobne vybavenymi autami (i30/Cee'd) daky podstatny cenovy rozdiel?
To ano, lenze pokial ide o vzhlad, myslim ze je to +/- vyrovnane. Mne osobne by sa najviac pacil "Cee'30": predok z Cee'd, a zadok i30...
Este na jeden "rozdiel" si spominam: tusim automobilka sama tvrdi, ze Cee'd kladie doraz na sportovejsie naladenie, a u i30 je vraj prioritou skor pohodlie a kvalitne materialy. Zeby toto bolo pricinou takych rozdielov v predajnych cislach?
Právěže cenový rozdíl není skoro žádný. Třeba se to zlomí, až začnou i30 montovat v Nošovicích... TO pak bude "naše" auto, no a znáte to - cizinec není našinec ;-)
asi tím,že je to české auto a jak známo, češi nikdy auta neuměli,neumí,oni by vlastně ani vůbec správně neměli být a hlavně: něco psát na české servery...dyť je to fuk, kolik čeho,roční prodeje v ČSSr dělají několika týdenní většího západního města, tak se tu furt řeší? Také ty počty s procenty, za to musím dát, sice nerad, ale redakce si zaslouží 1* a prasátkem. Když někdo neprodává téměř nic, pak po rozběhu je možný i 500% růst, je to jak HDP, 4% v česku je přepočteno všemi ukazateli zlomeček hloupých 2% HDP v USA, JAP či D...ale 4 je víc jak dvě, jasně >:D:yes:
Spíš bych to viděl na odlišný marketing, no u Hyundaie byl skoro nulový. Zatímco ještě před příchodem Cee´du nás média, zejména některé motočasopisy, masírovaly tím, jako je Cee´d skvělé auto a že je úpně srovnatelné s Golfem, tak i30 přišla na trh stejně nenápadně jako David Copperfield mizí z jeviště. Dále je to určitě způsobené tím, že měla i30 skoro roční zpoždění. No a v neposlední řadě je tu i ona 7-letá záruka, zatímco Hyundai nabízí pouze 3 roky (někteří prodejci 5 let). Takže se zdá, že všechny trumfy měla už od začátku Kia.
Zdarec: jojo, důvody mohly být různé, ale myslím, že to roční zpoždění u modelu vnímaného jako prakticky identický se cee'dem bude zhruba ten hlavní a další bude "skoro naše Kia vedle z Žiliny" versus "Hyundai cizí, odněkud z Asie". Jenže je taky pravda, že se i30 vůbec neprodává v ČR špatně, za těch pár měsíců už je v první desítce, čili má jasnou růstovou tendenci. A situace se znovu změní, až spustí Nošovice a Hyundai začne být vnímaný jako "domácí" značka. Kromě toho: Kia zaznamenává s dvojkou Spectra/cee'd masivní globální úspěch, teď ještě nabuzený velice pozitivním očekáváním Forte za Velkou louží. Mezitím letí Hyundaii strmě nahoru prodeje Elantry a uvažuje o dovážení i30 kombi na americký kontinent. V každém případě si o skutečných výsledcích i30 budeme povídat zhruba za rok a tipuju, že pokud nenastane krutá všeobecná hospodářská krize, budou ty výsledky zcela ok. Co myslíš?
Aha, tak o tej zaruke som nevedel. To moze byt dost padny argument, najma v nasich koncinach. Ale je to prekvapujuce, ved ide o skoro rovnake auta, z toho isteho koncernu. Nechapem potom ten rozdiel v zaruke (3 versus 7 rokov)...
Největší rozdíl je ten, že Cee'd objednaný na zakázku je v salonu během pár týdnů, ale u i30 to trvá několikanásobně déle ;-\ (přece jen se vozí přes půl světa)
nie kazdemu sa paci, ale ked sa hodnoti len design, tak je uceleny a vsetko so vsetkym ladi. Auto sa bud strasne paci, alebo strasne nepaci - nic medzi tym.. Ale na pomery hondy, co moze stihnut vyrobit atd., tak predaje ma slusne a proste sa im ten dizajn oplatil
neviem sa len teraz ujednotiť, kto je na tom lepšie/horšie. Impreza sa dostáva do skupiny Jetta,Leon,Linea. A to som mal pocit, že tieto autá(J,L,L) chceli predávať v oveľa väčších počtoch. Takže by som to asi tiež bral ako pochvalu pre Subaru... ;-)
Svojho času som sa bol na novej Impreze povoziť a ani sa moc nečudujem, že sa tak relatívne dobre predáva. Chce to len vyskúšať si ju... Problém bude asi v tom, že o nej väčšina potencionálnych zákazníkov ani neuvažuje. Potrebovala by nejakú lepšiu reklamu. Ale zase chápem, že ČR(SR) trh nie je pre Subaru moc podstatný...
Tiez mi nedalo...v Ba su vedla Volva a pokial sa otec zabaval u svedov ja som skusil japonca. Jazdil slusne...aj s tou 1.5-kou. Ale ten vzhlad je handikap ako hrom.
technický dotaz: takže švédi jsou už švédi,ne česi? Že na vojně nám nadávali kromě do "motůzů z@j€b@ných" také do švédů, sice to nebyli schopni kluci z východu vysvětlit proč, ale holt, jsou věci, které utkví...takže volvo=švédi.Fajn. Nemít net, umřu v domění, že sem švéd >:D
Na to, že šli na ruku širšimu poli zákazníků se změnou karoserie, tak nic moc, ale z druhé strany, na to že Subaru je pořád ještě tak trochu "exot" a spousta lidí nový design nemohla rozdýchat, to zas taková katastrofa neni. Čekal jsem ale, že Lancer bude před imprezou (pochopitelně "civilní" verze)
Nemyslim si. Mám pocit, že STI bude pořád bráno jako trochu přístupnější a i trochu jako image auto (ostatně jak se ukázalo už v předešlých generacích). EVO mělo pověst tá ostré závodní brutality a koupil si ho jen nadšenec. To bude největší úkol marketingu Mitsubishi - přesvědčit potencionální kupce, že "zcivilnělo". Pokud máš čísla prodejů obou modelů, tak se rád podivám. Přeci jen bych se rád mýlil. X je na živo v provozu o dost brutálnější než na fotkách. A ve stojící koloně vypadá víc sci-fi než Civic.
přesvědčit potencionální kupce, že "zcivilnělo"
to se povedlo.
[odkaz]
"Mitsubishi se chlubí také skupinou majitelů vozů značky Subaru, kteří ve svém výběru aktuálně upřednostnili Evolution. Jejich počet údajně není nevýznamný."
To je to samé, jako že se Subaru chlubí, že je Impreza lepši než Golf (tvoje slova výše). Až budou relevantní čísla prodejů, tak se dá dohadovat, co se komu povedlo a nepovedlo. Sám si přeji EVO vídat častěji. bohužel u předešlích generací je přeci jen na silnicích trochu více zastoupeno STI.
Ze by to bolo tym Ty odbornimk, ze Spec C. (speciana zavodna verzia prichadza ako pravak a preraba sa az tu a nie e homologizovana na cestnu premavku) verzia sa dodavala len EVO a SUBARU bezne nie??? Takze preto u nas vidis na kopcoch a v rallye znacne viacej EVO, chytraku.
Inak ale suhlasim, ze STi vyzera hrozne nove, aj ked STi sa ako tak da... Rozdiely vo vykonoch 99% percent ludi, co chodia na tento web v zivote nerozozna a Ty to zvysne 1% tiez nie si Deadlifte
no ved prave, vsak to tam pizem, ze Spec C ani nie je homologizovana na cestnu premavku. (nesplna emisie, to prerobenie na lavaka asi tiez nie je uplne koser....).
Prave preto pisat, ze EVO je lepsie ako STi je fakt mimoza, na rallye su to tieto sutazne auta a rozdiel je, ze Spec C od Subaru u nas bezne nebolo...
A kdo se baví o rally ? Na předešlé generace se odkazuji právě proto, že v běžném provozu jsou zastoupena STI o něco víc než EVO. EVO mělo (má) pověst té mega ostré rally zbraně, kdežto STI jako trochu přístupnější a i trochu víc na image a od toho se odvíjela početnější klientela. A proto jsem taky výše zmínil, že Mitsu musí přesvědčit zákazníky, že X je více "civilní" než předchozí generace. To, že u Mitsu tvrdí, že přetahují zákazníky Subaru je sice hezké, ale dokud nebudou ke srovnání čísla prodejů, tak se o tom nemá cenu bavit.
Jasně. Člověk měl pocit, že bude skoro zbytečný to sem vozit. Ono většinou se na diskuzi hodně řve a co kdyby a kdybych já atd..... a realita občas uteče někam trochu jinam.
Takže som dnes na tom trochu zapracoval a ukázalo sa, že náš malý Mattelko sa volá Jan Katuška a býva v Banskej Bystrici. Keby mal niekto chuť sa zastaviť u neho na návštevu, tak mám dokonca aj adresu a telefón. Len pre zaujímavosť dávam odkaz aj na iné fórum, kde s ním majú aké-také skúsenosti. Podobnosť vyjadrovania NIE JE NÁHODNÁ!!! >:-[] [odkaz]
No myslim si, že se tohle prostě nedělá a je to trochu laciný. Honba za někym, nebo na někoho kdo je sice hloupej, ale neni agresivní, nebo neuráží nikoho s politickym, nebo národnostnim podtextem... No nevim. Je to tvoje věc a tvoje náplň života. Dělej, jak myslíš.
Samozřejmě že bych to na jeho místě také nikam nehlásil, ostatně proč také... Na druhou stranu se ten malý drzoun možná chytí za nos, dostane strach a začne se konečně chovat slušně. Pak toto takzvané "odhalení" bude mít výchovný efekt a my diskutující klid...
S tou podobou bych vážil slova, s tím že mu to nedojde a nikdy se za nic nechytí máš možná pravdu... nicméně za pokus to stojí. Když mě bude někdo donekonečna *, tak mi časem také dojde trpělivost a nebudu před tím zavírat oči a tvářit se jakoby nic...
Já s nim problém nemam. Kdyby si na něm kde kdo nehonil svoje ego, nebral ho jako oponenta s jednoduchou možností ho "utřít" a nechal ho na pokoji, tak se odrovná sám.
Čiže je korektné ak ti tu niekto 100x za deň napíše že si tupec, prípadne zámerne skomolí tvoje priezvisko(ak ho máš uvedené v profile) a naopak nebolo by korektné keby ti niekto napíše napr. že si obyčajný "cigán". Veď to je o tom istom. Už ma rozčuľujú veci ako politická a etická korektnosť. Keď róm zabije bieleho, tak sa vrámci politickej korektnosti neuvádza že vrahom bol róm. Keď zabije biely róma, tak sa samozrejme hneď napíše aký to bol rasista a podobne. Je mi z toho na nič. Dúfal som, že aspoň tu budeme nazývať veci skutočnými menami. Keď ma(a nie len mňa) bude niekto systematicky urážať, musí si za to niesť svoju mieru zodpovednosti. A je mi úplne jedno kde to je. Či v diskusii na internete, alebo v krčme pri pive... :-|
Nechápu kam až to tlačíš?! Klidně jdi jeho mámě ukrást košík do sámošky, nebo se mu vykálet na rohožku, když tě dokáže nějakej ichtil na diskusi takhle rozhodit! Dělej jak myslíš, já jsem ti řekl svůj názor. Mě by to prostě ani ve snu nenapadlo.
Ale veď s tlačením to niekam si začal ty. Mne o nič iné ako o zbavenie diskusií o toho mladého ani nešlo. Ak by to odhalenie pomohlo, privítal by som to nie len ja, ale myslím, že aj väčšina prispievateľov. Úprimne povedané, iná možnosť tu ani nie je, nakoľko "snaha" redakcie sa míňa účinku a ak aj maličký dostane náhodou banána, tak sa registruje pod iným nickom.
Ale nie. Každý sme predsa iný. Mne keď niekto povie bez príčiny že som d.e.bil, tak mu najprv vylepím a až potom sa ho spýtam, ako to myslel. Vieš, som asi trošku impulzívnejší ako ty. Teba zrejme nadávky na diskusii nejako nevyvedú z rovnováhy. Ale preto ťa tu nebudem odsudzovať a ani na teba nadávať. Myslím že by sme mali túto "plodnú" debatu ukončiť symbolickým podaním si rúk. Ja ti tú svoju ponúkam takto verejne s očakávaním, že ju prijmeš. Podľa mňa nemá cenu sa tu už ďalej baviť na túto tému a nastal čas prejsť na diskusiu o autách. ;-)
Btw: cee'd za 339980 není akce, ale standardní cena za cee'd holobyt. Kia zatím ještě s akcí na cee'd vůbec nezačala. Jen se právě se slevami kolem 30k doprodávají skladové zásoby. Jinak řečeno - od uvedení cee'du na trh ještě Kia nepotřebovala upravovat cenu a protože prodeje jedou jako dráha, asi ji ještě hned tak upravovat nebude. Naproti tomu Ford s Focusem aj. cenově laboruje pořád, ale ne proto, aby zlobil cee'd nebo odvážně útočil na Octavii, ale proto, že koncern Ford musí prodávat za každou cenu, aby utekl hrobníkovi z lopaty. A evropská divize prodává výborně, všechna čest a velká poklona, doufám, že se jim podaří postavit zas globální byznys na nohy.
cee'd holobyt :yes::yes:
nepotřebovala upravovat cenu.... ano protoze nemaji kam zlevnit ten holobyt jak rikas >:D
Akce na Focus byla uz u prvni generace to zadne problemy US trh nemel >:D
Akce si ridi a navrhuje ceske zastoupeni, podle toho co chce dosahnout na zdejsim trhu.
Za každou cenu Ford rozhodne prodavat nemusi viz cena u KUGA.
Nopak je fajn ze Ford dokaze prodavat jak luxusni auta s vybavou za meloun - KUGA, tak ekonomicke 1,6 firemni auta.
Tim jedine muze dohonit Skodu, a VW uz predbehl
>:D:yes:
Ne nadarmo je dovozcem cislo 1.
Ne nadarmo se bude EU Focus, C-MAX, Fiesta, KA prodavat v US. :yes::yes:
Každá správná automobilka má svůj holobyt pro chudé trhy, to není žádná exkluzivní doména Kie. Ale jsem rád, že tě to slovo pobavilo. Že by Kia neměla už kam zlevňovat, je leda tak zbožné přání konkurence - jako každý normální obchodník samozřejmě rezervu na slevy do ceny započítanou má. Jestli je pak sleva v realitě dobrý kšeft, záleží na několika věcech, mj. na faktické marži, která zbyde pro všechny zúčastněné podél dodavatelského řetězce, výrobcem počínaje. Můžeme podle situace jednotlivých automobilek - PSA, Renaultu, Fordu, GM, Fiatu atd. - spekulovat, kolik si reálně kdo vydělá. Zatím všechny velké automobilky hlásí pokles zisku i při růstu prodejů, tedy pokles své marže. Navíc stoupají ceny oceli, karbonu a dalších typických materiálů odvětví, což prostor pro marži dál zužuje. České prodeje žádné automobilky přitom nejsou směrodatné pro celkovou úspěšnost značky - jednak je ČR trh malý, jednak doposud deformovaný Škodou. No a že se Ford teď chystá prodávat evropské modely v USA, to opravdu není výrazem jeho sebevědomí, ale velmi racionální úvahy krizového vedení. Tož tak.
Až ty budeš mít jako prodejce Fordů 120 na hodinu, jako já na brigádě, tak pak se raduj. A běž s těma akčníma slevama někam a nesnaž se nám zprotivit i Focusa, stejně jako se nám tady jeden pán snaží zprotivit Golfa 8-s
Presne tak, vypli na 507, tak je tu dalsi "expert". Focusa mam celkom rad, jeddno z najlepsich aut v nizsej strednej, ale tomu expertovi to sportivenie celkom slusne ide...
dokazes disutovat bez toho aby si ludi osocoval? Proste si 507 v bledo zelenom. Preci by ma byt diagnoza, lebo si mysli, ze F/L focusa sa dizajnovo nepodaril? Naozaj je traba kvoli tomu ludi urazat? Divne...
Trebars zaujimavy dizajn bola Ford Puma, aj celkovo zabavne auticko
Piééro, Piéééro, že Tebe dneska nějaký stodvacítkář s kšiltovkou nabok v nějakém táhlém dlouhém klesání (jak jinak) předjel a tak jsi se šel z toho žalu opít? >:-[]
Aneb jak udělat z * bič. Nepopírám, že se Hondě asi dařilo, ale proč je skoro celý článek o prodejích v nižší střední právě o akci importéra? Nevím, nevím, ale vy všichni naprosto objektivní autofandové, co kdyby se tam objevilo 3/4 článku o výbavách, motorech a zajímavých cenách VW? To by bylo zase kritiky, že? :-) Samozřejmě, opravdových fanoušků aut, kteří dokáží ocenit auto a ne jeho "národnost" se toto netýká
prave myslim, ze ked sa zrovna tu napise raz za mesiac vo vseobecnom clanku kde sa nespomina len VW, tak to na skodu nie je. Proste honda znizila ceny kvoli euro (nie je to ziadna akcia)a informuje to ludi, ze proste take ceny su...
Inak celkovo nechapem, reakcie jo, zase PASSAT najpredavanejsi v t triede HURAAAAA! Alebo Ze MONDEO, alebo cokolvek... a co ako? ;-) Teraz to auto bude mat o 20k lepsi vykon?
na to su tu ini, co presne vedia ocenit, aky je rozdiel v jazdnych vlastnostiach medzi STi a EVO a tak ;-) By to woe spoznali len by motor nastartovali a mozno ani jednu zakrutu by nemuseli prejst >:-[] >:-[]
Stealth jak "vidí" Japonce tak trojčí(není to poprvé).....Tady si počtěte, jak on objektivně popisuje své GTI. >:D Pravda, popis je fakt zajímavý.
[odkaz]
PS - ŽÁDNÁ akce nebyla a není.Jen prostě Honda jako ostatní(a jako poslední) zlevnila.POměr cena výkon je dobrá, ale jinak je to pořád drahý..(od 429 000)
presne tak, ziadna akcia. A presne aj zkaldna verzia, ta 1.4 verzia je stale draha a aj ked je vybavena velmi pekne (napriklad stabilizacny, automaticka klima), tak zaklad u 429 je moc a na druhej strane ten 1.4 motor je super tak do JAZZ, ale v CIVIC je to fakt hruza. Snad po F/L daju aspon ten novy 100k 1.4 i-VTEC motor.
Na druhej strane, ak chce niekto slusne vybavene auto za slusny peniaz zo slusnym motorom, tak 499 tisic CZK za 1.8 Sport je perfektna cena a clovek priplatkovu vybavu vlastne nepotrebuje.
Taky Focus GHIA 1.6 Ti-VCT (no horsi motor, ale povedzme) stoji 580 tis. CZK a k tomu mu chyba audio aj na MP3 (6 tis), 17-kola (priplatok 6000), vyhrievanie prednych sedadiel (10 000) metaliza (13 900) a este nejake drobnosti.
Proste politika HONDY je taka zvlastna. Slusne vybavene verzie vie ponuknut za paradne prachy, ale nevie ponuknut zakladne. A zrejme tie su na predajnosti podielaju vysokym percentom.
Civic Sport nama proti Focus Ghia ... vyhřívaná zpětná zrcátka, vyhřívané čelní sklo a trysky ostřikovačů, vnitřní zpětné zrcátko s automatickým zatmíváním, úprava jasu ukazatelů přístrojové desky, zpožděné zhasínání předních světlometů, sluneční clony na zadních oknech, Stropní airbagy 1. a 2. řady sedadel,
Aktivace varovných světel při nouzovém brzdění, atd..... :yes::yes:
Není to poprvé.. :o))) Teď jsi mě dostal. Asi proto jsem koupil do rodiny Mazdu3 a svému otci doporučil za jeho celoživotní úspory Forestera v Turbu... Upřímně, já to nedělím. Auta jsou špičková jak z Japonska, tak z Německa. Když mám rád auta, tak proč se mám dívat na to, odkud jsou :-) A GTI bych v životě nevyměnil. Je to auto, které je naprosto spolehlivé, krásně se v něm jezdí a je propracované do detailu. Mazdu jsem musel vrátit pro tři závažné závady během dvou měsíců.
Nevím, proč by se po všech "píárkách" na prodejní úspěchy Škody, VW, Fordu, Kie a kýho čerta nemohl článek věnovat Hondě? Je na tom něco špatného? Sice mám dojem, že Civic zdaleka není v Top 10 poprvé a byl myslím párkrát i v Top 5, ale že se tomu konečně věnoval materiál jen oceňuju. :yes:
Ale já jsem rád, že se dozvím něco o akcích Hondy a není tady pořád dokola VW, Kia, Renault apod. Ale jestli umíš dobře číst, tak jsem psal, že nikdo neřekne ani popel, když si Honda udělá PR, ale kdyby to byl VW (rozuměj úvodní obrázek, popis výbav a cen), byl by oheň na střeše. Jenom mě štve, že VW je za všech okolností podrobeno max kritice a myslím si, že si to jako automobilka s obrovskou tradicí a technologickým potenciálem nezaslouží.