Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mitsubishi Eclipse Cross zná české ceny. Víme, které provedení půjde nejvíce na dračku

S napětím vyhlížená novinka japonské automobilky dorazí na český trh v příštím roce, už nyní ale víme, za kolik ji lze pořídit.
Zpět na článek
Avatar - _Karel_
6. 12. 2017 22:06
Re: trefa
To fakt psal - Genesis x S-klasse? >:D
6. 12. 2017 18:42
Re: Tak ja neviem
Dvojspojkove ano, ale variator? A kedma este vyssiu spotrebu? To nesedi.
6. 12. 2017 18:32
Tak ja neviem
Ale v ktorom paralelnom vesmire da cvt stovku o sekundu skor nez 6-manual?
6. 12. 2017 22:54
Re: Tak ja neviem
Boze chlapi, staci, aby si pri manuale mal kratsie prevody a musel radit na 3. stupen a hned je tam pol sekunda.
CVT neradi, takze mozes rovno zanedbat aj radenie z 1 na 2 a mas dalsiu pol sekundu... Je to uplne v pohode mozne.

Skor by som sa pozastavil nad tym ze 120kw auto robi stovku za 10s, to je tragedia.
Avatar - Jenik3
6. 12. 2017 22:42
Re: Tak ja neviem
Papirove parametry motoru vypadaji dobre. Na druhou stranu benzinak vazi 1530kg, coz je docela vaha.
Nejvic me potesila nadrz na 63L, coz na rok 2017 velky objem.
6. 12. 2017 22:23
Re: trefa
JJ, nějakej top model (90 nebo co) ho roztavil na atomy.
prorokoval konec D3. >:D
6. 12. 2017 21:48
Re: trefa
Znacim si datum a tvoj prispevok - o rok-dva ti ho pripomeniem :-) Vyzera zaujimavo, ale podla mna sa az tak dobre predavat nebude.
6. 12. 2017 21:31
Re: trefa
opravdu? prodá se jich pár.
Tys už čekal před nějakou dobou, jak Genesis zadupe do země S klasse. Ještě jsem nepotkal jedinýho.
Jinak - auto má šmrnc.
Avatar - _Karel_
6. 12. 2017 20:39
Re: Víme kulový
Pokud ten benzín dokáže jezdit okolo sedmi, těžko bych hledal argument pro naftu.
Teda - koukám, že bude mít lepší automat, tak snad to ;-)
Avatar - Jopino
6. 12. 2017 18:56
Re: Víme kulový
To jo :-) Tak, nebo tak, cenovka base modelu není nastavená nikterak vysoko, čumím :yes:
Avatar - _Karel_
6. 12. 2017 18:51
Re: Tak ja neviem
Je to kupodivu správně převzato od samotného Mitsubishi [odkaz]
Avatar - Jopino
6. 12. 2017 19:33
Re: Víme kulový
Nakonfigurovali to pro Evropu hodně zajímavě :yes: S designem se "taky peru", ale tohle se bude prodávat, nebojim se toho.
Možná míň chromu by tomu prospělo.
6. 12. 2017 18:34
Re: Tak ja neviem
Hm a proč ne? Sekunda je dost, ale automaty jsou už běžně rychleší ež manuály. Hlavně, pokud se nejmenuješ Walter Röhrl a nechceš měnit spojku každejch 14 dní...
6. 12. 2017 18:32
Mám dvě otázky....
podle toho snadno poznáme, zda mechanicky velmi schopné Mitsu pochopilo, že Evropané chtějí v autech něco, co oni nechápou.
1) je v autě použitelná loketní opěrka a ne ten bakelitivej dekl na skříňku uprostřed? (nastavitelná alespoň v předozadním směru - aby člověk nemusel mít loket vyrostlý z ledvin?)
2)Pochopili už, co je to bederní opěrka? (Jedno Mitsu vlastním, vrcholná výbava, sedmimístná cenovka. Sedadla v kůži, vyhřívaná, elektrická - bez bederek. A nelze přiobjednat.)
6. 12. 2017 18:51
Re: Víme kulový
Významu slovního spojení "NA DRAČKU" budou prodeje kteréhokoliv provedení na hony vzdálené.
Titulek by měl být: "Víme, kterého provedení se při tom paběrkování podaří udat nejvíc"
7. 12. 2017 17:56
Re: Plato kufru?
Vzhledem k velikosti kufru asi jen její část.. :-!
7. 12. 2017 06:31
Re: Tak ja neviem
zaujimave, ze 96kW s 230Nm to dokaze za rovnaky cas pri aute lahsom len o 100kg. Ak to nie je chyba, je to vazne tragedia.
7. 12. 2017 03:55
Re: trefa
Napsal jsi šikovně král...král čeho? Prodejů, propadáků, neprodejnosti?

Nevzhledná přehranatělá krabice s absurdními, nevkusnými chromovými prvky. Vypadá jako bazarník s tlustým pozlaceným řetězem na krku.
Avatar - Beefcake
6. 12. 2017 22:12
Re: Tak ja neviem
"8st. aut. s proměnlivým převodem (CVT)" - to snad vidim prvykrat takto oznacenu CVT prevodovku
A ta sekunda sa i mne zda byt dost velky rozdiel, uvidime, co na to realne merania.
Avatar - WinDiesel
6. 12. 2017 20:33
Re: Víme kulový
No myslím že tomuto vozu podobné crossovery budou mít o něco nižší prodeje ......... :-)
Avatar - WinDiesel
6. 12. 2017 20:32
Re: Víme kulový
ten diesel .................. >:D ... ale taky bude :-)
Avatar - WinDiesel
6. 12. 2017 20:31
Re: Mám dvě otázky....
tam kde máš ty bedra maj Japonci záda ... měly bys sednout do Kaškaje a ten se při tom vyrábí v UK, v Evropě, pardon, na "ostrovech"
Avatar - _Karel_
6. 12. 2017 19:18
Re: Víme kulový
Musím tomu přiznat, že nebýt přeplácanýho předku a mizernýho kufru - motor ideál, možnost manuálu i automatu,interiér z obrázků "skoro" Lexus, výbavy pěkný, ceny vstřícný - co víc si přát? :-)
Avatar - Jopino
6. 12. 2017 19:06
Re: Víme kulový
To jistě taky. Vychazím z toho, že nízká "cena od" dokáže docela připoutat pozornost potencionálních zákazníků.
6. 12. 2017 18:53
Re: Tak ja neviem
S tym motorom to musi dat manual pod 9 s prstom v zadku. Podobne silny motor v x-traily za 9,1 a za 10,6 outlander s chciplou atmosferou a 5 kvaltom, a to su o triedu vacsie vozy. To musi byt zly udaj alebo pri testoch radil ziak autoskoly.
Avatar - _Karel_
6. 12. 2017 18:48
Víme kulový
"Víme, které provedení půjde na dračku" - "V České republice HÁDÁ automobilka ....."
Avatar - Hittman
6. 12. 2017 18:45
Re: Mám dvě otázky....
Holt jiný svět (světadíl) ;-)
Avatar - Jenik3
6. 12. 2017 23:11
Re: Tak ja neviem
1.5 tuny hned tak nerozjedes...
Avatar - 3_diamanty
6. 12. 2017 20:40
trefa
tak toto bude pravdepodobne novy kral v nepremiovej triede kompaktnejsich SUV okolo s dlzkou okolo 4,4-4,5m ... cakam megauspech... :yes:
Avatar - _Karel_
6. 12. 2017 18:53
Re: Víme kulový
>:-[] ale ani to neví, jen hádají.
6. 12. 2017 18:49
Re: Tak ja neviem
No taky se mi sekunda u tohohle nezdá.
Avatar - _Karel_
6. 12. 2017 19:02
Re: Víme kulový
Kdyby jen base, 120kw AT 4x4 max výbava(pěkná) pod 800 - to mi taky nepřijde drahý.
8. 12. 2017 04:54
Re: Tak ja neviem
Aneb jak pomluvit jednu automobilku za každou cenu a pod každým článkem. Je mi z toho honu na čarodějnice už docela zle. Upozorňuji, ze kdyby takto někdo pořad plival na Subaru nebo na Renault, budu reagovat stejně.
Avatar - wakantanka
7. 12. 2017 16:16
Re: trefa
Uz si jak gilgit :-) ten si tiez vselico zapisoval :-)
Avatar - PepaJ
7. 12. 2017 16:12
Re: Nevidím velkou slabinu
Radu ridictejsich lidi jiste odradi to CVT. Naopak zase nekteri toto auto koupi prave proto..uvidime
7. 12. 2017 15:41
Re: Nevidím velkou slabinu
nechcem rýpať, ale chr a 3008 sú nové dizajny a micu je prežvýkaný fejslift.
7. 12. 2017 15:33
Re: Mám dvě otázky....
môžeš niečo prehliadnuť pri komplikovanejších výbavách, príplatkoch a nedoplatkoch a niektoré veci ťa jednoducho nenapadnú, buď ich považuješ za samozrejmé alebo ti to ujde. Nehovorím, že si popletieš kombík s hečom, ale bedrovky môžu utiecť.
7. 12. 2017 15:27
Re: trefa
A taky ho jen tak nepotkáš. Do EU se snad ofiko nevozí. Leda pro korejské ambasády, případně vedení poboček korejských firem.
7. 12. 2017 15:23
Re: Víme kulový
Spíš ví, co hádá zastoupení, ne? ;-)
7. 12. 2017 15:22
Re: Mám dvě otázky....
Nemusel to nutně být deal-breaker. A můžeš podcenit, jak tě to bude po čase štvát.
Avatar - JuckiCZ
7. 12. 2017 13:41
Nevidím velkou slabinu
Snad se mu bude i dařit, nevidím totiž velkou slabinu.
Exteriér je moderní a zajímavý, na to dnes lidé slyší (viz. CH-R, 3008 apod.), interiér o poznání lepší, než v minulosti, motor má slušné parametry (podobné jak jednotky od konkurence), nabízí se různé pohony i převodovky, světlá výška 183 mm je v rámci třídy taky v pořádku, kufr nijak nevybočující v rámci třídy, 1600 kg bržděný přívěs je taky dobrá hodnota, poctivá konstrukce zadního zavěšení taky není dnes úplnou samozřejmostí.
Trochu mám jen otazník nad cenovkou (do 600k je i X-Trail či CR-V a to jsou o pořádný kus větší auta, RAV4 a CR-V ve čtyřkolce jsou taky hodně na dohled tohoto Myšáka), tak snad je to jen zaváděcí cena a brzo na to přidají pěknou slevu, jak je u diamantů zvykem ;-). Potom bych opravdu věřil v úspěch tohoto modelu.
Jediná věc, která mi opět nejde do hlavy, jsou 18 palcová kola na čtyřkolce - to musí být v terénu porod, právě ke čtyřkolce by se logicky hodila menší kola, ale zvykem to bývá bohužel naopak...
Avatar - PepaJ
7. 12. 2017 12:01
Re: Tak ja neviem
Ono vsechno to "zvadle" zrychleni u novych aut ma jedinou pricinu a to kontrolu emisei dle nesmyslnych norem EU :-(
Avatar - PepaJ
7. 12. 2017 11:58
Re: Tak ja neviem
Tak chyba je u CVT, je tedy stale rychlejsi..ale jen pul sec ofiko udaj je 9,8sec
7. 12. 2017 10:32
tiež sa zahrám na veštca
predaje nič moc. Na mňa pôsobí ako na silu zo starého x krát fejsliftovaného modelového radu vysekať ešte akože trendy novinku a je to vidieť.
7. 12. 2017 10:30
Re: trefa
súhlas, tojota je bizarná, ale imidžová dizajnová vychytávka, ten kto má rád úlety nemá čo riešiť.
7. 12. 2017 09:27
hmmmm
To auto má jednu velkou výhodu. Je fakt moc pěkný a cena hmmm dobrá. :yes:
7. 12. 2017 09:24
Re: trefa
CH-R je ale narozdiel od tohto imidzovka a vyzera dobre.
7. 12. 2017 09:12
Kufr
Ten mi prijde tragicky v zakladu pod 400 litru na tuto tridu, kde ma kazdy pres 400 poradne. Kufr o velikosti hatchbacku u takoveho auta mi prijde trosku blbe.

Ano, je tam posuvna lavice, ale pokud chci je napriklad ve trech na dovolenou.

Stacilo v zakladu nekde 450 a pri posuvu 500 a bylo by to super. Otazka jak to bude vypadat realne nazivo. Protoze nektere automobilky v dnesni dobe s temi litry kufru doslova caruji.
7. 12. 2017 09:08
Re: Tak ja neviem
Ale nektere automobilky davaji na papir spis pesimisticke udaje zrychleni a realita byva lepsi. VW group to ma nekdy opacne zase, hlavne treba u 1.0 TSI.

Pockal bych na realne testy ;)
Avatar - WinDiesel
7. 12. 2017 09:05
Re: trefa
Byl bych opatrný, koukni na Toyotu CHR, přeplácaný design na n-tou a prodává se dobře.
Avatar - WinDiesel
7. 12. 2017 09:04
Re: Víme kulový
Již brzy budeme jezdit všichni v režimu WLTP a RDE a potom se opět ukáže rozdíl ve spotřebě. A to už budou skutečně čisté diesely, pod tvrdou kontrolou.
Ale ať si každý vybere co mu vyhovuje. Benzínů by mělo být prodáváno více protože obecně jezdí kratší trasy a spíše jsou v osobním vlastnictví.
7. 12. 2017 08:57
Re: Tak ja neviem
Ono asi bude vazit este viac, ako je udavana hmotnost. To je jedine vysvetlenie, resp. tam dali dost nevhodne eco prevody. Este ma napada, ze pri akceleracii to ma tak odlahcene predne kolesa, ze je v pociatkoch problem s trakciou. To sa stava autam s prednym nahonom a makkym podvozkom.

1.5t nie je ziadna velka hmotnost. U dieslovych kombikov v nizsej strednej taka klasika, cakal by som skor cas okolo 9s, pri idealnom sprevodovani teoreticky aj okolo 8 - 8.5s.
7. 12. 2017 08:10
Re: Plato kufru?
A je někde nějaká fotka, jak vypadá? Vzhledem k dvojitému zasklení pátých dveří si to nedovedu stále představit ;-\

edit: Tak za pomoci pana guugla jsem nějaké fotky našel a na nich krátkou roletku ve dvou výškách..
6. 12. 2017 20:06
Re: Mám dvě otázky....
soukromá zpráva - přečti si to
Avatar - Jenik3
6. 12. 2017 19:55
Re: Mám dvě otázky....
Taky mam dve otazky. Ma nekdo zkusenost s dobrym dealerem mitsu?
Jake ceny lze vykomunikivat s dealerem (% z ceniku)?
7. 12. 2017 10:52
Re: Mám dvě otázky....
Tak proč si to koupil, ty sedmimístná cenovko? >:D Nevím kdo je větší troll, jestli Mitsu nebo ten kdo koktá o sedmimístný cenovce a auto si ani nevyzkouší. Pak lze jen říct, dobře ti tak.
7. 12. 2017 10:41
Re: Tak ja neviem
Stejně na to nemáš, tak to neřeš.
6. 12. 2017 19:01
Plato kufru?
Chápu to z fotek správně, že tam není?