Hm a proč ne? Sekunda je dost, ale automaty jsou už běžně rychleší ež manuály. Hlavně, pokud se nejmenuješ Walter Röhrl a nechceš měnit spojku každejch 14 dní...
S tym motorom to musi dat manual pod 9 s prstom v zadku. Podobne silny motor v x-traily za 9,1 a za 10,6 outlander s chciplou atmosferou a 5 kvaltom, a to su o triedu vacsie vozy. To musi byt zly udaj alebo pri testoch radil ziak autoskoly.
"8st. aut. s proměnlivým převodem (CVT)" - to snad vidim prvykrat takto oznacenu CVT prevodovku
A ta sekunda sa i mne zda byt dost velky rozdiel, uvidime, co na to realne merania.
Ale nektere automobilky davaji na papir spis pesimisticke udaje zrychleni a realita byva lepsi. VW group to ma nekdy opacne zase, hlavne treba u 1.0 TSI.
Aneb jak pomluvit jednu automobilku za každou cenu a pod každým článkem. Je mi z toho honu na čarodějnice už docela zle. Upozorňuji, ze kdyby takto někdo pořad plival na Subaru nebo na Renault, budu reagovat stejně.
Papirove parametry motoru vypadaji dobre. Na druhou stranu benzinak vazi 1530kg, coz je docela vaha.
Nejvic me potesila nadrz na 63L, coz na rok 2017 velky objem.
Boze chlapi, staci, aby si pri manuale mal kratsie prevody a musel radit na 3. stupen a hned je tam pol sekunda.
CVT neradi, takze mozes rovno zanedbat aj radenie z 1 na 2 a mas dalsiu pol sekundu... Je to uplne v pohode mozne.
Skor by som sa pozastavil nad tym ze 120kw auto robi stovku za 10s, to je tragedia.
Ono asi bude vazit este viac, ako je udavana hmotnost. To je jedine vysvetlenie, resp. tam dali dost nevhodne eco prevody. Este ma napada, ze pri akceleracii to ma tak odlahcene predne kolesa, ze je v pociatkoch problem s trakciou. To sa stava autam s prednym nahonom a makkym podvozkom.
1.5t nie je ziadna velka hmotnost. U dieslovych kombikov v nizsej strednej taka klasika, cakal by som skor cas okolo 9s, pri idealnom sprevodovani teoreticky aj okolo 8 - 8.5s.
podle toho snadno poznáme, zda mechanicky velmi schopné Mitsu pochopilo, že Evropané chtějí v autech něco, co oni nechápou.
1) je v autě použitelná loketní opěrka a ne ten bakelitivej dekl na skříňku uprostřed? (nastavitelná alespoň v předozadním směru - aby člověk nemusel mít loket vyrostlý z ledvin?)
2)Pochopili už, co je to bederní opěrka? (Jedno Mitsu vlastním, vrcholná výbava, sedmimístná cenovka. Sedadla v kůži, vyhřívaná, elektrická - bez bederek. A nelze přiobjednat.)
Tak proč si to koupil, ty sedmimístná cenovko? >:D Nevím kdo je větší troll, jestli Mitsu nebo ten kdo koktá o sedmimístný cenovce a auto si ani nevyzkouší. Pak lze jen říct, dobře ti tak.
môžeš niečo prehliadnuť pri komplikovanejších výbavách, príplatkoch a nedoplatkoch a niektoré veci ťa jednoducho nenapadnú, buď ich považuješ za samozrejmé alebo ti to ujde. Nehovorím, že si popletieš kombík s hečom, ale bedrovky môžu utiecť.
Významu slovního spojení "NA DRAČKU" budou prodeje kteréhokoliv provedení na hony vzdálené.
Titulek by měl být: "Víme, kterého provedení se při tom paběrkování podaří udat nejvíc"
Musím tomu přiznat, že nebýt přeplácanýho předku a mizernýho kufru - motor ideál, možnost manuálu i automatu,interiér z obrázků "skoro" Lexus, výbavy pěkný, ceny vstřícný - co víc si přát? :-)
Nakonfigurovali to pro Evropu hodně zajímavě :yes: S designem se "taky peru", ale tohle se bude prodávat, nebojim se toho.
Možná míň chromu by tomu prospělo.
Již brzy budeme jezdit všichni v režimu WLTP a RDE a potom se opět ukáže rozdíl ve spotřebě. A to už budou skutečně čisté diesely, pod tvrdou kontrolou.
Ale ať si každý vybere co mu vyhovuje. Benzínů by mělo být prodáváno více protože obecně jezdí kratší trasy a spíše jsou v osobním vlastnictví.
Ten mi prijde tragicky v zakladu pod 400 litru na tuto tridu, kde ma kazdy pres 400 poradne. Kufr o velikosti hatchbacku u takoveho auta mi prijde trosku blbe.
Ano, je tam posuvna lavice, ale pokud chci je napriklad ve trech na dovolenou.
Stacilo v zakladu nekde 450 a pri posuvu 500 a bylo by to super. Otazka jak to bude vypadat realne nazivo. Protoze nektere automobilky v dnesni dobe s temi litry kufru doslova caruji.
Snad se mu bude i dařit, nevidím totiž velkou slabinu.
Exteriér je moderní a zajímavý, na to dnes lidé slyší (viz. CH-R, 3008 apod.), interiér o poznání lepší, než v minulosti, motor má slušné parametry (podobné jak jednotky od konkurence), nabízí se různé pohony i převodovky, světlá výška 183 mm je v rámci třídy taky v pořádku, kufr nijak nevybočující v rámci třídy, 1600 kg bržděný přívěs je taky dobrá hodnota, poctivá konstrukce zadního zavěšení taky není dnes úplnou samozřejmostí.
Trochu mám jen otazník nad cenovkou (do 600k je i X-Trail či CR-V a to jsou o pořádný kus větší auta, RAV4 a CR-V ve čtyřkolce jsou taky hodně na dohled tohoto Myšáka), tak snad je to jen zaváděcí cena a brzo na to přidají pěknou slevu, jak je u diamantů zvykem ;-). Potom bych opravdu věřil v úspěch tohoto modelu.
Jediná věc, která mi opět nejde do hlavy, jsou 18 palcová kola na čtyřkolce - to musí být v terénu porod, právě ke čtyřkolce by se logicky hodila menší kola, ale zvykem to bývá bohužel naopak...