Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Mitsubishi Eclipse Cross zná české ceny. Víme, které provedení půjde nejvíce na dračku

63 komentářů

comper
Ale v ktorom paralelnom vesmire da cvt stovku o sekundu skor nez 6-manual?
Anonym
Hm a proč ne? Sekunda je dost, ale automaty jsou už běžně rychleší ež manuály. Hlavně, pokud se nejmenuješ Walter Röhrl a nechceš měnit spojku každejch 14 dní...
comper
Dvojspojkove ano, ale variator? A kedma este vyssiu spotrebu? To nesedi.
Anonym
No taky se mi sekunda u tohohle nezdá.
comper
S tym motorom to musi dat manual pod 9 s prstom v zadku. Podobne silny motor v x-traily za 9,1 a za 10,6 outlander s chciplou atmosferou a 5 kvaltom, a to su o triedu vacsie vozy. To musi byt zly udaj alebo pri testoch radil ziak autoskoly.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Je to kupodivu správně převzato od samotného Mitsubishi [odkaz]
Avatar - Beefcake
Beefcake
"8st. aut. s proměnlivým převodem (CVT)" - to snad vidim prvykrat takto oznacenu CVT prevodovku
A ta sekunda sa i mne zda byt dost velky rozdiel, uvidime, co na to realne merania.
Devil007cz
Ale nektere automobilky davaji na papir spis pesimisticke udaje zrychleni a realita byva lepsi. VW group to ma nekdy opacne zase, hlavne treba u 1.0 TSI.

Pockal bych na realne testy 😉
stealth01
Aneb jak pomluvit jednu automobilku za každou cenu a pod každým článkem. Je mi z toho honu na čarodějnice už docela zle. Upozorňuji, ze kdyby takto někdo pořad plival na Subaru nebo na Renault, budu reagovat stejně.
Avatar - PepaJ
PepaJ
Tak chyba je u CVT, je tedy stale rychlejsi..ale jen pul sec ofiko udaj je 9,8sec
Avatar - Hittman
Hittman
Ve světě Hentai >😁
Avatar - Jenik3
Jenik3
Papirove parametry motoru vypadaji dobre. Na druhou stranu benzinak vazi 1530kg, coz je docela vaha.
Nejvic me potesila nadrz na 63L, coz na rok 2017 velky objem.
Redmex
Boze chlapi, staci, aby si pri manuale mal kratsie prevody a musel radit na 3. stupen a hned je tam pol sekunda.
CVT neradi, takze mozes rovno zanedbat aj radenie z 1 na 2 a mas dalsiu pol sekundu... Je to uplne v pohode mozne.

Skor by som sa pozastavil nad tym ze 120kw auto robi stovku za 10s, to je tragedia.
Avatar - Jenik3
Jenik3
1.5 tuny hned tak nerozjedes...
Reco
zaujimave, ze 96kW s 230Nm to dokaze za rovnaky cas pri aute lahsom len o 100kg. Ak to nie je chyba, je to vazne tragedia.
Redmex
Ono asi bude vazit este viac, ako je udavana hmotnost. To je jedine vysvetlenie, resp. tam dali dost nevhodne eco prevody. Este ma napada, ze pri akceleracii to ma tak odlahcene predne kolesa, ze je v pociatkoch problem s trakciou. To sa stava autam s prednym nahonom a makkym podvozkom.

1.5t nie je ziadna velka hmotnost. U dieslovych kombikov v nizsej strednej taka klasika, cakal by som skor cas okolo 9s, pri idealnom sprevodovani teoreticky aj okolo 8 - 8.5s.
Avatar - PepaJ
PepaJ
Ono vsechno to "zvadle" zrychleni u novych aut ma jedinou pricinu a to kontrolu emisei dle nesmyslnych norem EU 😒
Th0r
Stejně na to nemáš, tak to neřeš.
Anonym
podle toho snadno poznáme, zda mechanicky velmi schopné Mitsu pochopilo, že Evropané chtějí v autech něco, co oni nechápou.
1) je v autě použitelná loketní opěrka a ne ten bakelitivej dekl na skříňku uprostřed? (nastavitelná alespoň v předozadním směru - aby člověk nemusel mít loket vyrostlý z ledvin?)
2)Pochopili už, co je to bederní opěrka? (Jedno Mitsu vlastním, vrcholná výbava, sedmimístná cenovka. Sedadla v kůži, vyhřívaná, elektrická - bez bederek. A nelze přiobjednat.)
Avatar - Hittman
Hittman
Holt jiný svět (světadíl) 😉
Avatar - Jenik3
Jenik3
Taky mam dve otazky. Ma nekdo zkusenost s dobrym dealerem mitsu?
Jake ceny lze vykomunikivat s dealerem (% z ceniku)?
Anonym
soukromá zpráva - přečti si to
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
tam kde máš ty bedra maj Japonci záda ... měly bys sednout do Kaškaje a ten se při tom vyrábí v UK, v Evropě, pardon, na "ostrovech"
Th0r
Tak proč si to koupil, ty sedmimístná cenovko? >😁 Nevím kdo je větší troll, jestli Mitsu nebo ten kdo koktá o sedmimístný cenovce a auto si ani nevyzkouší. Pak lze jen říct, dobře ti tak.
_MT_
Nemusel to nutně být deal-breaker. A můžeš podcenit, jak tě to bude po čase štvát.
Nonsens
môžeš niečo prehliadnuť pri komplikovanejších výbavách, príplatkoch a nedoplatkoch a niektoré veci ťa jednoducho nenapadnú, buď ich považuješ za samozrejmé alebo ti to ujde. Nehovorím, že si popletieš kombík s hečom, ale bedrovky môžu utiecť.
Avatar - _Karel_
_Karel_
"Víme, které provedení půjde na dračku" - "V České republice HÁDÁ automobilka ....."
Anonym
Významu slovního spojení "NA DRAČKU" budou prodeje kteréhokoliv provedení na hony vzdálené.
Titulek by měl být: "Víme, kterého provedení se při tom paběrkování podaří udat nejvíc"
Avatar - _Karel_
_Karel_
>😒] ale ani to neví, jen hádají.
_MT_
Spíš ví, co hádá zastoupení, ne? 😉
Avatar - Jopino
Jopino
To jo 😄 Tak, nebo tak, cenovka base modelu není nastavená nikterak vysoko, čumím :yes:
Avatar - _Karel_
_Karel_
Kdyby jen base, 120kw AT 4x4 max výbava(pěkná) pod 800 - to mi taky nepřijde drahý.
Avatar - Jopino
Jopino
To jistě taky. Vychazím z toho, že nízká "cena od" dokáže docela připoutat pozornost potencionálních zákazníků.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Musím tomu přiznat, že nebýt přeplácanýho předku a mizernýho kufru - motor ideál, možnost manuálu i automatu,interiér z obrázků "skoro" Lexus, výbavy pěkný, ceny vstřícný - co víc si přát? 😄
Avatar - Jopino
Jopino
Nakonfigurovali to pro Evropu hodně zajímavě :yes: S designem se "taky peru", ale tohle se bude prodávat, nebojim se toho.
Možná míň chromu by tomu prospělo.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
No myslím že tomuto vozu podobné crossovery budou mít o něco nižší prodeje ......... 😄
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
ten diesel .................. >😁 ... ale taky bude 😄
Avatar - _Karel_
_Karel_
Pokud ten benzín dokáže jezdit okolo sedmi, těžko bych hledal argument pro naftu.
Teda - koukám, že bude mít lepší automat, tak snad to 😉
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Již brzy budeme jezdit všichni v režimu WLTP a RDE a potom se opět ukáže rozdíl ve spotřebě. A to už budou skutečně čisté diesely, pod tvrdou kontrolou.
Ale ať si každý vybere co mu vyhovuje. Benzínů by mělo být prodáváno více protože obecně jezdí kratší trasy a spíše jsou v osobním vlastnictví.
Tomputer
Chápu to z fotek správně, že tam není?
Avatar - _Karel_
_Karel_
Je ve všech výbavách.
Tomputer
A je někde nějaká fotka, jak vypadá? Vzhledem k dvojitému zasklení pátých dveří si to nedovedu stále představit ;-\

edit: Tak za pomoci pana guugla jsem nějaké fotky našel a na nich krátkou roletku ve dvou výškách..
Nonsens
budeš tam voziť tchýni?
Tomputer
Vzhledem k velikosti kufru asi jen její část.. :-!
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tak toto bude pravdepodobne novy kral v nepremiovej triede kompaktnejsich SUV okolo s dlzkou okolo 4,4-4,5m ... cakam megauspech... :yes:
Anonym
opravdu? prodá se jich pár.
Tys už čekal před nějakou dobou, jak Genesis zadupe do země S klasse. Ještě jsem nepotkal jedinýho.
Jinak - auto má šmrnc.
Avatar - _Karel_
_Karel_
To fakt psal - Genesis x S-klasse? >😁
Anonym
JJ, nějakej top model (90 nebo co) ho roztavil na atomy.
prorokoval konec D3. >😁
_MT_
A taky ho jen tak nepotkáš. Do EU se snad ofiko nevozí. Leda pro korejské ambasády, případně vedení poboček korejských firem.
Reco
Znacim si datum a tvoj prispevok - o rok-dva ti ho pripomeniem 😄 Vyzera zaujimavo, ale podla mna sa az tak dobre predavat nebude.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Uz si jak gilgit 😄 ten si tiez vselico zapisoval 😄
Avatar - Jenik3
Jenik3
Na zaklade ceho tak soudis?
webpaja
Napsal jsi šikovně král...král čeho? Prodejů, propadáků, neprodejnosti?

Nevzhledná přehranatělá krabice s absurdními, nevkusnými chromovými prvky. Vypadá jako bazarník s tlustým pozlaceným řetězem na krku.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Byl bych opatrný, koukni na Toyotu CHR, přeplácaný design na n-tou a prodává se dobře.
Reco
CH-R je ale narozdiel od tohto imidzovka a vyzera dobre.
Nonsens
súhlas, tojota je bizarná, ale imidžová dizajnová vychytávka, ten kto má rád úlety nemá čo riešiť.
Devil007cz
Ten mi prijde tragicky v zakladu pod 400 litru na tuto tridu, kde ma kazdy pres 400 poradne. Kufr o velikosti hatchbacku u takoveho auta mi prijde trosku blbe.

Ano, je tam posuvna lavice, ale pokud chci je napriklad ve trech na dovolenou.

Stacilo v zakladu nekde 450 a pri posuvu 500 a bylo by to super. Otazka jak to bude vypadat realne nazivo. Protoze nektere automobilky v dnesni dobe s temi litry kufru doslova caruji.
stealth01
Že uhádnu které... VW Group? 😉
King of rain
To auto má jednu velkou výhodu. Je fakt moc pěkný a cena hmmm dobrá. :yes:
Nonsens
predaje nič moc. Na mňa pôsobí ako na silu zo starého x krát fejsliftovaného modelového radu vysekať ešte akože trendy novinku a je to vidieť.
Avatar - JuckiCZ
JuckiCZ
Snad se mu bude i dařit, nevidím totiž velkou slabinu.
Exteriér je moderní a zajímavý, na to dnes lidé slyší (viz. CH-R, 3008 apod.), interiér o poznání lepší, než v minulosti, motor má slušné parametry (podobné jak jednotky od konkurence), nabízí se různé pohony i převodovky, světlá výška 183 mm je v rámci třídy taky v pořádku, kufr nijak nevybočující v rámci třídy, 1600 kg bržděný přívěs je taky dobrá hodnota, poctivá konstrukce zadního zavěšení taky není dnes úplnou samozřejmostí.
Trochu mám jen otazník nad cenovkou (do 600k je i X-Trail či CR-V a to jsou o pořádný kus větší auta, RAV4 a CR-V ve čtyřkolce jsou taky hodně na dohled tohoto Myšáka), tak snad je to jen zaváděcí cena a brzo na to přidají pěknou slevu, jak je u diamantů zvykem 😉. Potom bych opravdu věřil v úspěch tohoto modelu.
Jediná věc, která mi opět nejde do hlavy, jsou 18 palcová kola na čtyřkolce - to musí být v terénu porod, právě ke čtyřkolce by se logicky hodila menší kola, ale zvykem to bývá bohužel naopak...
Nonsens
nechcem rýpať, ale chr a 3008 sú nové dizajny a micu je prežvýkaný fejslift.
Avatar - PepaJ
PepaJ
Radu ridictejsich lidi jiste odradi to CVT. Naopak zase nekteri toto auto koupi prave proto..uvidime