Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Tak ja neviem
comper
| 6. 12. 2017 18:32
Ale v ktorom paralelnom vesmire da cvt stovku o sekundu skor nez 6-manual?
Avatar - fostek
Tak ja neviem
fostek
| 6. 12. 2017 18:34
Hm a proč ne? Sekunda je dost, ale automaty jsou už běžně rychleší ež manuály. Hlavně, pokud se nejmenuješ Walter Röhrl a nechceš měnit spojku každejch 14 dní...
Tak ja neviem
comper
| 6. 12. 2017 18:42
Dvojspojkove ano, ale variator? A kedma este vyssiu spotrebu? To nesedi.
Avatar - fostek
Tak ja neviem
fostek
| 6. 12. 2017 18:49
No taky se mi sekunda u tohohle nezdá.
Tak ja neviem
comper
| 6. 12. 2017 18:53
S tym motorom to musi dat manual pod 9 s prstom v zadku. Podobne silny motor v x-traily za 9,1 a za 10,6 outlander s chciplou atmosferou a 5 kvaltom, a to su o triedu vacsie vozy. To musi byt zly udaj alebo pri testoch radil ziak autoskoly.
Avatar - _Karel_
Tak ja neviem
_Karel_
| 6. 12. 2017 18:51
Je to kupodivu správně převzato od samotného Mitsubishi [odkaz]
Avatar - Beefcake
Tak ja neviem
Beefcake
| 6. 12. 2017 22:12
"8st. aut. s proměnlivým převodem (CVT)" - to snad vidim prvykrat takto oznacenu CVT prevodovku
A ta sekunda sa i mne zda byt dost velky rozdiel, uvidime, co na to realne merania.
Tak ja neviem
Devil007cz
| 7. 12. 2017 09:08
Ale nektere automobilky davaji na papir spis pesimisticke udaje zrychleni a realita byva lepsi. VW group to ma nekdy opacne zase, hlavne treba u 1.0 TSI.

Pockal bych na realne testy ;)
Tak ja neviem
stealth01
| 8. 12. 2017 04:54
Aneb jak pomluvit jednu automobilku za každou cenu a pod každým článkem. Je mi z toho honu na čarodějnice už docela zle. Upozorňuji, ze kdyby takto někdo pořad plival na Subaru nebo na Renault, budu reagovat stejně.
Avatar - PepaJ
Tak ja neviem
PepaJ
| 7. 12. 2017 11:58
Tak chyba je u CVT, je tedy stale rychlejsi..ale jen pul sec ofiko udaj je 9,8sec
Avatar - Hittman
Tak ja neviem
Hittman
| 6. 12. 2017 18:43
Ve světě Hentai >:D
Avatar - Jenik3
Tak ja neviem
Jenik3
| 6. 12. 2017 22:42
Papirove parametry motoru vypadaji dobre. Na druhou stranu benzinak vazi 1530kg, coz je docela vaha.
Nejvic me potesila nadrz na 63L, coz na rok 2017 velky objem.
Tak ja neviem
Redmex
| 6. 12. 2017 22:54
Boze chlapi, staci, aby si pri manuale mal kratsie prevody a musel radit na 3. stupen a hned je tam pol sekunda.
CVT neradi, takze mozes rovno zanedbat aj radenie z 1 na 2 a mas dalsiu pol sekundu... Je to uplne v pohode mozne.

Skor by som sa pozastavil nad tym ze 120kw auto robi stovku za 10s, to je tragedia.
Avatar - Jenik3
Tak ja neviem
Jenik3
| 6. 12. 2017 23:11
1.5 tuny hned tak nerozjedes...
Tak ja neviem
Reco
| 7. 12. 2017 06:31
zaujimave, ze 96kW s 230Nm to dokaze za rovnaky cas pri aute lahsom len o 100kg. Ak to nie je chyba, je to vazne tragedia.
Tak ja neviem
Redmex
| 7. 12. 2017 08:57
Ono asi bude vazit este viac, ako je udavana hmotnost. To je jedine vysvetlenie, resp. tam dali dost nevhodne eco prevody. Este ma napada, ze pri akceleracii to ma tak odlahcene predne kolesa, ze je v pociatkoch problem s trakciou. To sa stava autam s prednym nahonom a makkym podvozkom.

1.5t nie je ziadna velka hmotnost. U dieslovych kombikov v nizsej strednej taka klasika, cakal by som skor cas okolo 9s, pri idealnom sprevodovani teoreticky aj okolo 8 - 8.5s.
Avatar - PepaJ
Tak ja neviem
PepaJ
| 7. 12. 2017 12:01
Ono vsechno to "zvadle" zrychleni u novych aut ma jedinou pricinu a to kontrolu emisei dle nesmyslnych norem EU :-(
Tak ja neviem
Th0r
| 7. 12. 2017 10:41
Stejně na to nemáš, tak to neřeš.
Avatar - fostek
Mám dvě otázky....
fostek
| 6. 12. 2017 18:32
podle toho snadno poznáme, zda mechanicky velmi schopné Mitsu pochopilo, že Evropané chtějí v autech něco, co oni nechápou.
1) je v autě použitelná loketní opěrka a ne ten bakelitivej dekl na skříňku uprostřed? (nastavitelná alespoň v předozadním směru - aby člověk nemusel mít loket vyrostlý z ledvin?)
2)Pochopili už, co je to bederní opěrka? (Jedno Mitsu vlastním, vrcholná výbava, sedmimístná cenovka. Sedadla v kůži, vyhřívaná, elektrická - bez bederek. A nelze přiobjednat.)
Avatar - Hittman
Mám dvě otázky....
Hittman
| 6. 12. 2017 18:45
Holt jiný svět (světadíl) ;-)
Avatar - Jenik3
Mám dvě otázky....
Jenik3
| 6. 12. 2017 19:55
Taky mam dve otazky. Ma nekdo zkusenost s dobrym dealerem mitsu?
Jake ceny lze vykomunikivat s dealerem (% z ceniku)?
Avatar - fostek
Mám dvě otázky....
fostek
| 6. 12. 2017 20:06
soukromá zpráva - přečti si to
Avatar - WinDiesel
Mám dvě otázky....
WinDiesel
| 6. 12. 2017 20:31
tam kde máš ty bedra maj Japonci záda ... měly bys sednout do Kaškaje a ten se při tom vyrábí v UK, v Evropě, pardon, na "ostrovech"
Mám dvě otázky....
Th0r
| 7. 12. 2017 10:52
Tak proč si to koupil, ty sedmimístná cenovko? >:D Nevím kdo je větší troll, jestli Mitsu nebo ten kdo koktá o sedmimístný cenovce a auto si ani nevyzkouší. Pak lze jen říct, dobře ti tak.
Mám dvě otázky....
_MT_
| 7. 12. 2017 15:22
Nemusel to nutně být deal-breaker. A můžeš podcenit, jak tě to bude po čase štvát.
Mám dvě otázky....
Nonsens
| 7. 12. 2017 15:33
môžeš niečo prehliadnuť pri komplikovanejších výbavách, príplatkoch a nedoplatkoch a niektoré veci ťa jednoducho nenapadnú, buď ich považuješ za samozrejmé alebo ti to ujde. Nehovorím, že si popletieš kombík s hečom, ale bedrovky môžu utiecť.
Avatar - _Karel_
Víme kulový
_Karel_
| 6. 12. 2017 18:48
"Víme, které provedení půjde na dračku" - "V České republice HÁDÁ automobilka ....."
Avatar - fostek
Víme kulový
fostek
| 6. 12. 2017 18:51
Významu slovního spojení "NA DRAČKU" budou prodeje kteréhokoliv provedení na hony vzdálené.
Titulek by měl být: "Víme, kterého provedení se při tom paběrkování podaří udat nejvíc"
Avatar - _Karel_
Víme kulový
_Karel_
| 6. 12. 2017 18:53
>:-[] ale ani to neví, jen hádají.
Víme kulový
_MT_
| 7. 12. 2017 15:23
Spíš ví, co hádá zastoupení, ne? ;-)
Víme kulový
Jopino
| 6. 12. 2017 18:56
To jo :-) Tak, nebo tak, cenovka base modelu není nastavená nikterak vysoko, čumím :yes:
Avatar - _Karel_
Víme kulový
_Karel_
| 6. 12. 2017 19:02
Kdyby jen base, 120kw AT 4x4 max výbava(pěkná) pod 800 - to mi taky nepřijde drahý.
Víme kulový
Jopino
| 6. 12. 2017 19:06
To jistě taky. Vychazím z toho, že nízká "cena od" dokáže docela připoutat pozornost potencionálních zákazníků.
Avatar - _Karel_
Víme kulový
_Karel_
| 6. 12. 2017 19:18
Musím tomu přiznat, že nebýt přeplácanýho předku a mizernýho kufru - motor ideál, možnost manuálu i automatu,interiér z obrázků "skoro" Lexus, výbavy pěkný, ceny vstřícný - co víc si přát? :-)
Víme kulový
Jopino
| 6. 12. 2017 19:33
Nakonfigurovali to pro Evropu hodně zajímavě :yes: S designem se "taky peru", ale tohle se bude prodávat, nebojim se toho.
Možná míň chromu by tomu prospělo.
Avatar - WinDiesel
Víme kulový
WinDiesel
| 6. 12. 2017 20:33
No myslím že tomuto vozu podobné crossovery budou mít o něco nižší prodeje ......... :-)
Avatar - WinDiesel
Víme kulový
WinDiesel
| 6. 12. 2017 20:32
ten diesel .................. >:D ... ale taky bude :-)
Avatar - _Karel_
Víme kulový
_Karel_
| 6. 12. 2017 20:39
Pokud ten benzín dokáže jezdit okolo sedmi, těžko bych hledal argument pro naftu.
Teda - koukám, že bude mít lepší automat, tak snad to ;-)
Avatar - WinDiesel
Víme kulový
WinDiesel
| 7. 12. 2017 09:04
Již brzy budeme jezdit všichni v režimu WLTP a RDE a potom se opět ukáže rozdíl ve spotřebě. A to už budou skutečně čisté diesely, pod tvrdou kontrolou.
Ale ať si každý vybere co mu vyhovuje. Benzínů by mělo být prodáváno více protože obecně jezdí kratší trasy a spíše jsou v osobním vlastnictví.
Plato kufru?
Tomputer
| 6. 12. 2017 19:01
Chápu to z fotek správně, že tam není?
Avatar - _Karel_
Plato kufru?
_Karel_
| 6. 12. 2017 19:03
Je ve všech výbavách.
Plato kufru?
Tomputer
| 7. 12. 2017 08:10
A je někde nějaká fotka, jak vypadá? Vzhledem k dvojitému zasklení pátých dveří si to nedovedu stále představit ;-\

edit: Tak za pomoci pana guugla jsem nějaké fotky našel a na nich krátkou roletku ve dvou výškách..
Plato kufru?
Nonsens
| 7. 12. 2017 15:36
budeš tam voziť tchýni?
Plato kufru?
Tomputer
| 7. 12. 2017 17:56
Vzhledem k velikosti kufru asi jen její část.. :-!
Avatar - 3_diamanty
trefa
3_diamanty
| 6. 12. 2017 20:40
tak toto bude pravdepodobne novy kral v nepremiovej triede kompaktnejsich SUV okolo s dlzkou okolo 4,4-4,5m ... cakam megauspech... :yes:
Avatar - fostek
trefa
fostek
| 6. 12. 2017 21:31
opravdu? prodá se jich pár.
Tys už čekal před nějakou dobou, jak Genesis zadupe do země S klasse. Ještě jsem nepotkal jedinýho.
Jinak - auto má šmrnc.
Avatar - _Karel_
trefa
_Karel_
| 6. 12. 2017 22:06
To fakt psal - Genesis x S-klasse? >:D
Avatar - fostek
trefa
fostek
| 6. 12. 2017 22:23
JJ, nějakej top model (90 nebo co) ho roztavil na atomy.
prorokoval konec D3. >:D
trefa
_MT_
| 7. 12. 2017 15:27
A taky ho jen tak nepotkáš. Do EU se snad ofiko nevozí. Leda pro korejské ambasády, případně vedení poboček korejských firem.
trefa
Reco
| 6. 12. 2017 21:48
Znacim si datum a tvoj prispevok - o rok-dva ti ho pripomeniem :-) Vyzera zaujimavo, ale podla mna sa az tak dobre predavat nebude.
Avatar - wakantanka
trefa
wakantanka
| 7. 12. 2017 16:16
Uz si jak gilgit :-) ten si tiez vselico zapisoval :-)
Avatar - Jenik3
trefa
Jenik3
| 6. 12. 2017 22:20
Na zaklade ceho tak soudis?
trefa
webpaja
| 7. 12. 2017 03:55
Napsal jsi šikovně král...král čeho? Prodejů, propadáků, neprodejnosti?

Nevzhledná přehranatělá krabice s absurdními, nevkusnými chromovými prvky. Vypadá jako bazarník s tlustým pozlaceným řetězem na krku.
Avatar - WinDiesel
trefa
WinDiesel
| 7. 12. 2017 09:05
Byl bych opatrný, koukni na Toyotu CHR, přeplácaný design na n-tou a prodává se dobře.
trefa
Reco
| 7. 12. 2017 09:24
CH-R je ale narozdiel od tohto imidzovka a vyzera dobre.
trefa
Nonsens
| 7. 12. 2017 10:30
súhlas, tojota je bizarná, ale imidžová dizajnová vychytávka, ten kto má rád úlety nemá čo riešiť.
Kufr
Devil007cz
| 7. 12. 2017 09:12
Ten mi prijde tragicky v zakladu pod 400 litru na tuto tridu, kde ma kazdy pres 400 poradne. Kufr o velikosti hatchbacku u takoveho auta mi prijde trosku blbe.

Ano, je tam posuvna lavice, ale pokud chci je napriklad ve trech na dovolenou.

Stacilo v zakladu nekde 450 a pri posuvu 500 a bylo by to super. Otazka jak to bude vypadat realne nazivo. Protoze nektere automobilky v dnesni dobe s temi litry kufru doslova caruji.
Kufr
stealth01
| 8. 12. 2017 05:01
Že uhádnu které... VW Group? ;-)
hmmmm
King of rain
| 7. 12. 2017 09:27
To auto má jednu velkou výhodu. Je fakt moc pěkný a cena hmmm dobrá. :yes:
tiež sa zahrám na veštca
Nonsens
| 7. 12. 2017 10:32
predaje nič moc. Na mňa pôsobí ako na silu zo starého x krát fejsliftovaného modelového radu vysekať ešte akože trendy novinku a je to vidieť.
Nevidím velkou slabinu
JuckiCZ
| 7. 12. 2017 13:41
Snad se mu bude i dařit, nevidím totiž velkou slabinu.
Exteriér je moderní a zajímavý, na to dnes lidé slyší (viz. CH-R, 3008 apod.), interiér o poznání lepší, než v minulosti, motor má slušné parametry (podobné jak jednotky od konkurence), nabízí se různé pohony i převodovky, světlá výška 183 mm je v rámci třídy taky v pořádku, kufr nijak nevybočující v rámci třídy, 1600 kg bržděný přívěs je taky dobrá hodnota, poctivá konstrukce zadního zavěšení taky není dnes úplnou samozřejmostí.
Trochu mám jen otazník nad cenovkou (do 600k je i X-Trail či CR-V a to jsou o pořádný kus větší auta, RAV4 a CR-V ve čtyřkolce jsou taky hodně na dohled tohoto Myšáka), tak snad je to jen zaváděcí cena a brzo na to přidají pěknou slevu, jak je u diamantů zvykem ;-). Potom bych opravdu věřil v úspěch tohoto modelu.
Jediná věc, která mi opět nejde do hlavy, jsou 18 palcová kola na čtyřkolce - to musí být v terénu porod, právě ke čtyřkolce by se logicky hodila menší kola, ale zvykem to bývá bohužel naopak...
Nevidím velkou slabinu
Nonsens
| 7. 12. 2017 15:41
nechcem rýpať, ale chr a 3008 sú nové dizajny a micu je prežvýkaný fejslift.
Avatar - PepaJ
Nevidím velkou slabinu
PepaJ
| 7. 12. 2017 16:12
Radu ridictejsich lidi jiste odradi to CVT. Naopak zase nekteri toto auto koupi prave proto..uvidime

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku