Ekonomika
_Karel_
3
To fakt psal - Genesis x S-klasse? >😁
Přejít do diskuze
Boze chlapi, staci, aby si pri manuale mal kratsie prevody a musel radit na 3. stupen a hned je tam pol sekunda.
CVT neradi, takze mozes rovno zanedbat aj radenie z 1 na 2 a mas dalsiu pol sekundu... Je to uplne v pohode mozne.
Skor by som sa pozastavil nad tym ze 120kw auto robi stovku za 10s, to je tragedia.
CVT neradi, takze mozes rovno zanedbat aj radenie z 1 na 2 a mas dalsiu pol sekundu... Je to uplne v pohode mozne.
Skor by som sa pozastavil nad tym ze 120kw auto robi stovku za 10s, to je tragedia.
Papirove parametry motoru vypadaji dobre. Na druhou stranu benzinak vazi 1530kg, coz je docela vaha.
Nejvic me potesila nadrz na 63L, coz na rok 2017 velky objem.
Nejvic me potesila nadrz na 63L, coz na rok 2017 velky objem.
Znacim si datum a tvoj prispevok - o rok-dva ti ho pripomeniem 😄 Vyzera zaujimavo, ale podla mna sa az tak dobre predavat nebude.
opravdu? prodá se jich pár.
Tys už čekal před nějakou dobou, jak Genesis zadupe do země S klasse. Ještě jsem nepotkal jedinýho.
Jinak - auto má šmrnc.
Tys už čekal před nějakou dobou, jak Genesis zadupe do země S klasse. Ještě jsem nepotkal jedinýho.
Jinak - auto má šmrnc.
Pokud ten benzín dokáže jezdit okolo sedmi, těžko bych hledal argument pro naftu.
Teda - koukám, že bude mít lepší automat, tak snad to 😉
Teda - koukám, že bude mít lepší automat, tak snad to 😉
Nakonfigurovali to pro Evropu hodně zajímavě :yes: S designem se "taky peru", ale tohle se bude prodávat, nebojim se toho.
Možná míň chromu by tomu prospělo.
Možná míň chromu by tomu prospělo.
Hm a proč ne? Sekunda je dost, ale automaty jsou už běžně rychleší ež manuály. Hlavně, pokud se nejmenuješ Walter Röhrl a nechceš měnit spojku každejch 14 dní...
podle toho snadno poznáme, zda mechanicky velmi schopné Mitsu pochopilo, že Evropané chtějí v autech něco, co oni nechápou.
1) je v autě použitelná loketní opěrka a ne ten bakelitivej dekl na skříňku uprostřed? (nastavitelná alespoň v předozadním směru - aby člověk nemusel mít loket vyrostlý z ledvin?)
2)Pochopili už, co je to bederní opěrka? (Jedno Mitsu vlastním, vrcholná výbava, sedmimístná cenovka. Sedadla v kůži, vyhřívaná, elektrická - bez bederek. A nelze přiobjednat.)
1) je v autě použitelná loketní opěrka a ne ten bakelitivej dekl na skříňku uprostřed? (nastavitelná alespoň v předozadním směru - aby člověk nemusel mít loket vyrostlý z ledvin?)
2)Pochopili už, co je to bederní opěrka? (Jedno Mitsu vlastním, vrcholná výbava, sedmimístná cenovka. Sedadla v kůži, vyhřívaná, elektrická - bez bederek. A nelze přiobjednat.)
Významu slovního spojení "NA DRAČKU" budou prodeje kteréhokoliv provedení na hony vzdálené.
Titulek by měl být: "Víme, kterého provedení se při tom paběrkování podaří udat nejvíc"
Titulek by měl být: "Víme, kterého provedení se při tom paběrkování podaří udat nejvíc"
zaujimave, ze 96kW s 230Nm to dokaze za rovnaky cas pri aute lahsom len o 100kg. Ak to nie je chyba, je to vazne tragedia.
Napsal jsi šikovně král...král čeho? Prodejů, propadáků, neprodejnosti?
Nevzhledná přehranatělá krabice s absurdními, nevkusnými chromovými prvky. Vypadá jako bazarník s tlustým pozlaceným řetězem na krku.
Nevzhledná přehranatělá krabice s absurdními, nevkusnými chromovými prvky. Vypadá jako bazarník s tlustým pozlaceným řetězem na krku.
"8st. aut. s proměnlivým převodem (CVT)" - to snad vidim prvykrat takto oznacenu CVT prevodovku
A ta sekunda sa i mne zda byt dost velky rozdiel, uvidime, co na to realne merania.
A ta sekunda sa i mne zda byt dost velky rozdiel, uvidime, co na to realne merania.
tam kde máš ty bedra maj Japonci záda ... měly bys sednout do Kaškaje a ten se při tom vyrábí v UK, v Evropě, pardon, na "ostrovech"
Musím tomu přiznat, že nebýt přeplácanýho předku a mizernýho kufru - motor ideál, možnost manuálu i automatu,interiér z obrázků "skoro" Lexus, výbavy pěkný, ceny vstřícný - co víc si přát? 😄
To jistě taky. Vychazím z toho, že nízká "cena od" dokáže docela připoutat pozornost potencionálních zákazníků.
S tym motorom to musi dat manual pod 9 s prstom v zadku. Podobne silny motor v x-traily za 9,1 a za 10,6 outlander s chciplou atmosferou a 5 kvaltom, a to su o triedu vacsie vozy. To musi byt zly udaj alebo pri testoch radil ziak autoskoly.
tak toto bude pravdepodobne novy kral v nepremiovej triede kompaktnejsich SUV okolo s dlzkou okolo 4,4-4,5m ... cakam megauspech... :yes:
Aneb jak pomluvit jednu automobilku za každou cenu a pod každým článkem. Je mi z toho honu na čarodějnice už docela zle. Upozorňuji, ze kdyby takto někdo pořad plival na Subaru nebo na Renault, budu reagovat stejně.
Radu ridictejsich lidi jiste odradi to CVT. Naopak zase nekteri toto auto koupi prave proto..uvidime
môžeš niečo prehliadnuť pri komplikovanejších výbavách, príplatkoch a nedoplatkoch a niektoré veci ťa jednoducho nenapadnú, buď ich považuješ za samozrejmé alebo ti to ujde. Nehovorím, že si popletieš kombík s hečom, ale bedrovky môžu utiecť.
A taky ho jen tak nepotkáš. Do EU se snad ofiko nevozí. Leda pro korejské ambasády, případně vedení poboček korejských firem.
Snad se mu bude i dařit, nevidím totiž velkou slabinu.
Exteriér je moderní a zajímavý, na to dnes lidé slyší (viz. CH-R, 3008 apod.), interiér o poznání lepší, než v minulosti, motor má slušné parametry (podobné jak jednotky od konkurence), nabízí se různé pohony i převodovky, světlá výška 183 mm je v rámci třídy taky v pořádku, kufr nijak nevybočující v rámci třídy, 1600 kg bržděný přívěs je taky dobrá hodnota, poctivá konstrukce zadního zavěšení taky není dnes úplnou samozřejmostí.
Trochu mám jen otazník nad cenovkou (do 600k je i X-Trail či CR-V a to jsou o pořádný kus větší auta, RAV4 a CR-V ve čtyřkolce jsou taky hodně na dohled tohoto Myšáka), tak snad je to jen zaváděcí cena a brzo na to přidají pěknou slevu, jak je u diamantů zvykem 😉. Potom bych opravdu věřil v úspěch tohoto modelu.
Jediná věc, která mi opět nejde do hlavy, jsou 18 palcová kola na čtyřkolce - to musí být v terénu porod, právě ke čtyřkolce by se logicky hodila menší kola, ale zvykem to bývá bohužel naopak...
Exteriér je moderní a zajímavý, na to dnes lidé slyší (viz. CH-R, 3008 apod.), interiér o poznání lepší, než v minulosti, motor má slušné parametry (podobné jak jednotky od konkurence), nabízí se různé pohony i převodovky, světlá výška 183 mm je v rámci třídy taky v pořádku, kufr nijak nevybočující v rámci třídy, 1600 kg bržděný přívěs je taky dobrá hodnota, poctivá konstrukce zadního zavěšení taky není dnes úplnou samozřejmostí.
Trochu mám jen otazník nad cenovkou (do 600k je i X-Trail či CR-V a to jsou o pořádný kus větší auta, RAV4 a CR-V ve čtyřkolce jsou taky hodně na dohled tohoto Myšáka), tak snad je to jen zaváděcí cena a brzo na to přidají pěknou slevu, jak je u diamantů zvykem 😉. Potom bych opravdu věřil v úspěch tohoto modelu.
Jediná věc, která mi opět nejde do hlavy, jsou 18 palcová kola na čtyřkolce - to musí být v terénu porod, právě ke čtyřkolce by se logicky hodila menší kola, ale zvykem to bývá bohužel naopak...
Ono vsechno to "zvadle" zrychleni u novych aut ma jedinou pricinu a to kontrolu emisei dle nesmyslnych norem EU 😒
predaje nič moc. Na mňa pôsobí ako na silu zo starého x krát fejsliftovaného modelového radu vysekať ešte akože trendy novinku a je to vidieť.
súhlas, tojota je bizarná, ale imidžová dizajnová vychytávka, ten kto má rád úlety nemá čo riešiť.
Ten mi prijde tragicky v zakladu pod 400 litru na tuto tridu, kde ma kazdy pres 400 poradne. Kufr o velikosti hatchbacku u takoveho auta mi prijde trosku blbe.
Ano, je tam posuvna lavice, ale pokud chci je napriklad ve trech na dovolenou.
Stacilo v zakladu nekde 450 a pri posuvu 500 a bylo by to super. Otazka jak to bude vypadat realne nazivo. Protoze nektere automobilky v dnesni dobe s temi litry kufru doslova caruji.
Ano, je tam posuvna lavice, ale pokud chci je napriklad ve trech na dovolenou.
Stacilo v zakladu nekde 450 a pri posuvu 500 a bylo by to super. Otazka jak to bude vypadat realne nazivo. Protoze nektere automobilky v dnesni dobe s temi litry kufru doslova caruji.
Ale nektere automobilky davaji na papir spis pesimisticke udaje zrychleni a realita byva lepsi. VW group to ma nekdy opacne zase, hlavne treba u 1.0 TSI.
Pockal bych na realne testy 😉
Pockal bych na realne testy 😉
Již brzy budeme jezdit všichni v režimu WLTP a RDE a potom se opět ukáže rozdíl ve spotřebě. A to už budou skutečně čisté diesely, pod tvrdou kontrolou.
Ale ať si každý vybere co mu vyhovuje. Benzínů by mělo být prodáváno více protože obecně jezdí kratší trasy a spíše jsou v osobním vlastnictví.
Ale ať si každý vybere co mu vyhovuje. Benzínů by mělo být prodáváno více protože obecně jezdí kratší trasy a spíše jsou v osobním vlastnictví.
Ono asi bude vazit este viac, ako je udavana hmotnost. To je jedine vysvetlenie, resp. tam dali dost nevhodne eco prevody. Este ma napada, ze pri akceleracii to ma tak odlahcene predne kolesa, ze je v pociatkoch problem s trakciou. To sa stava autam s prednym nahonom a makkym podvozkom.
1.5t nie je ziadna velka hmotnost. U dieslovych kombikov v nizsej strednej taka klasika, cakal by som skor cas okolo 9s, pri idealnom sprevodovani teoreticky aj okolo 8 - 8.5s.
1.5t nie je ziadna velka hmotnost. U dieslovych kombikov v nizsej strednej taka klasika, cakal by som skor cas okolo 9s, pri idealnom sprevodovani teoreticky aj okolo 8 - 8.5s.
A je někde nějaká fotka, jak vypadá? Vzhledem k dvojitému zasklení pátých dveří si to nedovedu stále představit ;-\
edit: Tak za pomoci pana guugla jsem nějaké fotky našel a na nich krátkou roletku ve dvou výškách..
edit: Tak za pomoci pana guugla jsem nějaké fotky našel a na nich krátkou roletku ve dvou výškách..
Taky mam dve otazky. Ma nekdo zkusenost s dobrym dealerem mitsu?
Jake ceny lze vykomunikivat s dealerem (% z ceniku)?
Jake ceny lze vykomunikivat s dealerem (% z ceniku)?
Tak proč si to koupil, ty sedmimístná cenovko? >😁 Nevím kdo je větší troll, jestli Mitsu nebo ten kdo koktá o sedmimístný cenovce a auto si ani nevyzkouší. Pak lze jen říct, dobře ti tak.