Ojetiny
Přihlásit pro přidání komentáře
Uživatel_5340709
Jindřich Topol z AAA auto: Lidé prostě chtějí ojetinu s malým počtem ujetých kilometrů, tak proč jim je nedopřát… ............................ dobrá hláška. >😁 :yes: :-!
jj skoro az vnasi pocit jako by tam auta staceli na prani zakazniku >😁
jeee to je peknej kombik, ale ma najeto moc...... a kolik by jste si na nem predstavoval? ........ tak ctvrtinu....... neni problem, do sepsani smlouvy tam bude petina aby jste byl jeste spokojenejsi.... Vase AAA, vase prani splnime :yes:
jeee to je peknej kombik, ale ma najeto moc...... a kolik by jste si na nem predstavoval? ........ tak ctvrtinu....... neni problem, do sepsani smlouvy tam bude petina aby jste byl jeste spokojenejsi.... Vase AAA, vase prani splnime :yes:
No jen počkejme, firmy jako AAA, nebo třeba Homecredit už nahrabaly kapitál /všichni víme za použití jakých metod/, a nyní mají dost peněz, aby si vylepšily svoji PR. Taky slyší na rady marketérů, aby se transformovaly do standardních firem a začaly pěstovat friendly-firemní kulturu. Vsadím se, že za chvíli budou pořádat charitativní vánoční koncerty a podobně. 😄
Jindřich Topol z AAA Auto😒br />
„Lidé prostě chtějí ojetinu s malým počtem ujetých kilometrů, tak proč jim je nedopřát“
...ano my víme pane Topol, že Vy se nám dopřát snažíte
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
...ano my víme pane Topol, že Vy se nám dopřát snažíte
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
IPace
tak to nazvete PR a nebo hned nazacatku napiste ze to je o AAA, aspon to nebudu muset dal cist :-! pac posledni delsi dobu to vypada jako by si vas AAA koupilo
viki.j
S takou nonsalantnou graciou sa priznat k masovemu stacaniu km, ako to spravil pan Topol je frajerina level 2000. A este tuto hajzlovinu si vzapati ospravedlnit, ze vsak ked to trh chce >😁
To stacanie musi byt dobry kseft, ked majitel AAAciek ma jednu z vil v Troji za pol miliardy czk (teraz je na predaj koli tomu, ze ju nepouziva).
To stacanie musi byt dobry kseft, ked majitel AAAciek ma jednu z vil v Troji za pol miliardy czk (teraz je na predaj koli tomu, ze ju nepouziva).
petulka_VP
Koupili jsme auto hlavně pro manželku, nový Renault Megane GT, jenomže s ním moc nejezdila a já mám služební, tak jsme ho po třech letech prodávali, nájezd necelých 30 tisíc km, říkal jsem si, že to bude hodně lidem podezřelé.. Dal jsem inzerát na tipcars s cenou 210.000,- (původní cena 300 tisíc, ale brali jsme část na úvěr, protože se pak prodloužila záruka na 5 let a nakonec bylo i výhodnější havarijko, které se schovalo skrz různé bonusy do ceny auta, takže včetně pojištění jsme přeplatili asi devět stovek, což bylo fakt výhodné), během chvilky se ozvaly velké bazary, což jsem nechtěl, ale nakonec jsem po několikátém telefonu zkusil áčka, kde jsem původně nechtěl za žádnou cenu.. Pak začalo klasické několikahodinové kolečko, ale auto bylo v perfektním stavu a s dobrou výbavou, takže mi nakonec nabídli 200.000,-, na což jsem kývl a bylo to bez starostí, až na to že začínali na 140 tisících a trvalo pět hodin a hodně psychické odolnosti to dostat kam jsem chtěl. V podstatě když odečtu náklady na pojištění, tak pro mě byla ztráta ceny asi 50.000,- za ty 3 roky. Auto jsme projeli mininálně jednou za 14 dní na delší výlet, aby právě netrpělo nečinností. Takže jsou skutečně taková auta, kde je ten nízký nájezd reálný. Z bazaru pak zmizelo asi za týden.
Protiucet a bazar samozrejme nie su take vyhodne ako predaj na priamo. Ide skor o cas a pohodlnost. Ja som bral svoj Ford na protiucet do Mercedesu a dali celkom OK cenu za Forda plus mi dali z cennika nej okolo 1000 Eur zlavu za MB. Nalievali ma tam kavickami a synovy pustili rozpravky + horku cokoladu asistentka tiez vyzerala celkom zaujimavo zhruba za hodinu som odchadzal v nalestenom MB ktory im zase zoberem za rok naspat ako protiucet... aj ked tie AMG disky uz dnes nie su take nalestene ako ked som to preberal dnes uz maju trosku zdrsneny individualny design...Takto neriesim telefonaty a blbe otazky okolo auta a handrkovanie ako v Tureckom bazare...
eLzyx
4 roky jsem měl v podstatě odstavené auto, protože jsem používal služebák. Své jsem měl jen na cesty, které nebylo možné služebákem absolvovat (zahraničí), případně na občasné svezení (služební nafta mi lezla krkem). Ročně jsem s tím nahopsal asi tak 2000km. Evidentně to bylo málo, protože jsem musel vyměnit přední brzdy (vyrezlé), téměř všechny silentbloky a čepy na přední nápravě - vše zpuchřelo. A samozřejmě baterii. Aktuálně má tahle 16letá ojetina na hrbu pouze 160t km.
Takhle jsem rozhejbával Feličitu po babičce - auto s najetejma 50tkm bylo odstavené v suchý garáži od roku 2007 do roku 2013. Chtěl jsem si ji vzít do města na pojíždky, ale dopadlo to přesně jak píšeš.
Zatuhlý všechno, zpuchřelý gumy a těsnění, úplně kamenný tlumiče, brzdy s funkcí pouze 0 nebo 1, totálně zaslaný čerpadlo atd atd. Po čtrnáctidenní brigádě jsem to radši poslal dál...
Nový majitel do toho nasypal asi deset tisíc a měsíc práce a auto jezdí ke vší spokojenosti dodnes.
Zatuhlý všechno, zpuchřelý gumy a těsnění, úplně kamenný tlumiče, brzdy s funkcí pouze 0 nebo 1, totálně zaslaný čerpadlo atd atd. Po čtrnáctidenní brigádě jsem to radši poslal dál...
Nový majitel do toho nasypal asi deset tisíc a měsíc práce a auto jezdí ke vší spokojenosti dodnes.
Já koupil Camaro co nejezdilo 8 let, majitel přede mnou už ho teda oživil a žádné problém s ním nejsou. Takže uloženka rozhodně svoje kouzlo má.
St.
Jsem typickým příkladem staršího pána, co moc nejezdí (pro dvacetileté, pro sedmdesátníky jsem ještě mladý). Připadá mi, že cílem je, že při výkupu auta s malým nájezdem nelze čekat nějaké výraznější zvýhodnění... To abych si přetočil tachometr dopředu (nikoliv dozadu, jak je to obvyklé....). Mám autíčko v garáži, nepoznalo zimu, jezdím ho projíždět (jinak jezdím víc s manželčiným). Už se těším, jak mi při výkupu v áčkách řeknou, že je asi vše zpuchřelé a rezivé... Snažím se auta udržet v širší rodině, pokud jsem prodával (vždy s malým nájezdem), tak nakonec jsem se s bazarem dohodl, ale vždy to chvíli trvalo a chtělo to pevné nervy. Auta se pak prodala ihned. Uvědomuji si, že takové auto je luxus (pojistka, servis, ...). Docela závidím podnikatelům, že si můžou pořídit levněji vůz (DPH), všechno možné odečítat z daňového základu (typický příklad je leasing, do kterého se chovají všechny platby).
v áčkach proste nikdy neni dobre, málo najazdené problém, veľa tiež. Nech máš doma čokoľvek, oni ti už vysvetlia prečo im to máš dať za facku. Je rozdiel, či auto stojí v garáži roky nedotknuté alebo sa robia občasné jazdy. Netreba veľa najazdiť, len to nenechať zatvrdnúť. Podnikateľom nezáviď, k tým odpisom si pripočítaj daňové, sociálkové a zdravotné pokuty za každú blbosť hoci aj 8 rokov dozadu a odpísaná dépéháčka je v háji.
žlababa
najeto 10.000
Až to auto jednou budeme prodávat, budeme asi kupujícího velmi těžko přesvědčovat, že není stočené.
Až to auto jednou budeme prodávat, budeme asi kupujícího velmi těžko přesvědčovat, že není stočené.
vabis
V zime se auta prodavaji mene, navic budou Vanoce. Minule reklama na Mototechnu ctenare moc kladnym zpusobem nezaujala, proto se dnes pokousime s Acky >😒] Jeste chybi soutez o ojetou Octavii a bude to kompletni. A kdo se nudi, muze si na VSE Praha precist bakalarskou praci pana Topola >😁
johny555
je asi nejlépe schovat někam do garáže a čekat, až se z něj stane veterán. Obecně kupovat auto starší 10 let je nejhorší možná investice. Majitel se ho obvykle zbavuje, protože je prostě už staré, nespolehlivé, nebezpečné, nákladné na údržbu atd. Takové auto spíš patří do šrotu, resp. na recyklaci. Chápu, že někdo má málo peněz, ale v tom případě je lepší koupit novější menší, s chudší výbavou než starej luxusní krám.
To nemůžeš napsat takhle paušálně, záleží na využití, očekáváních a schopnostech.
Teď jsem do vozovýho parku přidal na zimu skoro patnáctiletou káru s benzinovym osmiválcem v obligátní "plný" a dost pochybuju o tom, že mě do jara bude provoz stát víc než kolik jsem platil operák na malýho Golfa. Pořizovačka i se serviskou byla asi 8-10 % ceny novýho, kupováno od původního majitele - zbavoval se toho proto, že jeho nová slečna nechce jezdit v autě po exmanželce. Prostě kdo hledá, najde. Jednodušší věci a diagnostiku si udělám sám, na komplikovanější věci mám garážníka.
Když si koupíš vybydlenej kepl na vzduchu po pátym majiteli (značka: nové zimní pneu Landsail, udržovaný stav), to pak trochu do peněz leze. V ulici nám takhle leží na břiše moc krásné ML - majitel holt nemá na měchy.
Teď jsem do vozovýho parku přidal na zimu skoro patnáctiletou káru s benzinovym osmiválcem v obligátní "plný" a dost pochybuju o tom, že mě do jara bude provoz stát víc než kolik jsem platil operák na malýho Golfa. Pořizovačka i se serviskou byla asi 8-10 % ceny novýho, kupováno od původního majitele - zbavoval se toho proto, že jeho nová slečna nechce jezdit v autě po exmanželce. Prostě kdo hledá, najde. Jednodušší věci a diagnostiku si udělám sám, na komplikovanější věci mám garážníka.
Když si koupíš vybydlenej kepl na vzduchu po pátym majiteli (značka: nové zimní pneu Landsail, udržovaný stav), to pak trochu do peněz leze. V ulici nám takhle leží na břiše moc krásné ML - majitel holt nemá na měchy.
Auto starší 10 let má výhodu, že už je jeho hodnota poblíž 0(pokud to není VW >😁 ) A tudíž zbyde spousta peněz na případný servis. Pokud si člověk nekoupí něco co stálo původně 3 mega, ale normální auto střední třídy tak ho vyjde servisně klidně levněji než něco novější menšího a už řádně ošizeného :-!
Jak kdy. Já měl občas chuť své dvanáctileté malé auto hodit ze skály (při dalším pokusu o nákup dvanáctiletého vehiklu jsem došel k názoru, že je ještě dobré), ale asi před rokem v rodině pořízené MPV v naftě a skoro plné palbě, taky dvanáctileté, dosud nepotkala dražší závada. Jen už je nejvyšší čas se připravit na tlumiče a podobně.
Když u nás polovině lidí pravidelná údržba nic neříká a s trochou štěstí jednou za rok až dva vymění olej, to je pak těžké.
Když u nás polovině lidí pravidelná údržba nic neříká a s trochou štěstí jednou za rok až dva vymění olej, to je pak těžké.
Stejsn
ale Škoda je na málo kilometrů 😉 Sorry, nemoh jsem si pomoct, na Superbu mi ve 160tkm praskla klikovka.
euro89
Tak jak daleko jste docetli clanek vy? Ja vydrzel uvod a prvni odstavec... >😁 Ale ok, evidentne nejsem cilova skupina, pro kterou byl ten clanek napsany.
U me osobne nehraji kilometry zadnou roli. Muj Saab 9000 ma aktualne 312tis. km a je v mnoha ohledech v lepsim stavu, nez 5-7 let stare "premiove" Mercedesy s najezdem do 100tis. km. Dulezity je stav auta a ten nema s kilometry ani se starim nic spolecneho. Zrovna dnes zaplatila pritelkyne zalohu na nove auto pro kazdodenni jezdeni, protoze s dostupnosti dilu na Deltu II zacinaji byt stejne problemy, jako na ostatni starsi Lancie a ona potrebuju hlavne denne jezdit. Delta se presune do pozice youngtimeru. Od zacatku jsme vedeli, ze to bude bud nove auto nebo ojete se zarukou. Jenze co z novych aut vybrat dneska... dnesni auta nas diky mnozstvi nezadouci elektroniky, asistentu a jinych zbytecnosti vseobecne moc neoslovuji, oblibene znacky neexistuji (Lancia, Saab, Rover...), takze se hledalo "nejmensi zlo". Mame radi italska auta, ale podporit koncern, ktery zlikvidoval Lancii, proste z moralnich duvodu neslo. Obema se nam libi nove Mazdy, ktere jsou na dnesni pomery nebyvale ridicsky zabavny. Ale neni u nich moznost rezervniho kola ani za priplatek a ta jejich digitalni pristrojovka (zvazovaly se modely 2, CX-3 a 3), kde neni ani ukazatel teploty vody, je taky velka kanka na jinak povedenem aute. Nejvazneji z novych aut pripadal v uvahu Mercedes - Benz a to konkretne trida A a B. Mercedesy na tom sice s mnozstvim nezadouci elektroniky nejsou o nic lip, nez ostatni znacky, ale protoze u nej pracuji, mel bych vyhodnejsi moznosti financovani, nahradni dily za pulku a praci bych si udelal sam. Slo by tedy ciste o volbu z rozumu, nez srdcem... Uz jsme meli jednu peknou B-Klasse vyhlidnutou, "Junge Sterne", jak Mercedes oznacuje mlade ojetiny se zarukou, benzin s manualni prevodovkou, hneda kuze a drevo s matnou povrchovou upravou, takze presne podle naseho gusta. Jenze jsem vychazel z toho, ze by se do kufru misto Tirefitu mel teoreticky vejit Faltrad (specialni kompaktni rezerva, kterou maji nektere sportovni Mercedesy). To se bohuzel pri zkousce na dilne nepotvrdilo a tak prislo zjisteni, ze v dnesni dobe asi opravdu neni na trhu auto, ktere by na oslovilo a dokazalo splnit nase pozadavky.
Hledani se tedy otocilo zpatky smerem ke starsim ojetinam, ovsem podminkou zustaval top stav se zarukou. Takovych na trhu opravdu moc neni... Nakonec jsem vsadil na jistotu a kontaktoval nedalekeho specialistu na Saaby, firmu Heuschmid. Pritelkyne nejprve nebyla nadsena, protoze Saaby ji designem nikdy moc neoslovovaly. Nicmene prisla nabidka na 9-3 Cabrio z roku 2007 a najezdem neco pres 230tis. km. Vetsina lidi by asi za 10 let stare auto s timto najezdem a navic od dnes jiz neexistuji znacky nezaplatila cenu, za kterou by mohli mit novou Mazdu 2 v nejvyssi vybave. Jenze ojetina od Heuschmida neni jen tak nejaka ojetina. Auta jsou u nej skladovana v hale s konstatni teplotou a vlhkosti. Pri koupi na auto cekate obvykle dva tydny, protoze jsou prodavana vzdy po kompletnim servisu s novymi naplnemi, cerstvou technickou a celkove vymenenymi vsemi spotrebnimi dily. To vse se samozrejme dela az po podepsani smlouvy a zaplaceni zalohy, proto ta u ojetin nezvykla cekaci doba.
Secteno podtrzeno: na papire kupujeme 10 let stare auto s 230tis. km za cenu opravdu vyrazne prevysujici to,za co se bezne tyhle auta prodavaji. Ve skutecnosti ale kupujeme Saaba ve stavu, ktery je mozna lepsi, nez kdyz to auto bylo nove. Vsechny spotrebni dily nove, dva roky zaruka, lak navoskovan, strecha naimpregnovana, po korozi ani znamky a to vcetne ruznych sroubu nebo drzaku vyfuku na podvozku, ktere jsou u 5 let stareho Mercedesu komplet orezly. Mimochodem, originalni vyfuk vymeneny za nerezovy vyfuk Heuschmid. A ano, 10 let stary Saab ma nastesti jeste rezervni kolo, coz byla jedna z podminek, ktera vyradila z vyberu 99% novych aut.
Rikam to porad. Rok vyroby a kilometrovy najezd jsou jen cisla. O skutecnem stavu auta rozhoduji jine veci. 😄
U me osobne nehraji kilometry zadnou roli. Muj Saab 9000 ma aktualne 312tis. km a je v mnoha ohledech v lepsim stavu, nez 5-7 let stare "premiove" Mercedesy s najezdem do 100tis. km. Dulezity je stav auta a ten nema s kilometry ani se starim nic spolecneho. Zrovna dnes zaplatila pritelkyne zalohu na nove auto pro kazdodenni jezdeni, protoze s dostupnosti dilu na Deltu II zacinaji byt stejne problemy, jako na ostatni starsi Lancie a ona potrebuju hlavne denne jezdit. Delta se presune do pozice youngtimeru. Od zacatku jsme vedeli, ze to bude bud nove auto nebo ojete se zarukou. Jenze co z novych aut vybrat dneska... dnesni auta nas diky mnozstvi nezadouci elektroniky, asistentu a jinych zbytecnosti vseobecne moc neoslovuji, oblibene znacky neexistuji (Lancia, Saab, Rover...), takze se hledalo "nejmensi zlo". Mame radi italska auta, ale podporit koncern, ktery zlikvidoval Lancii, proste z moralnich duvodu neslo. Obema se nam libi nove Mazdy, ktere jsou na dnesni pomery nebyvale ridicsky zabavny. Ale neni u nich moznost rezervniho kola ani za priplatek a ta jejich digitalni pristrojovka (zvazovaly se modely 2, CX-3 a 3), kde neni ani ukazatel teploty vody, je taky velka kanka na jinak povedenem aute. Nejvazneji z novych aut pripadal v uvahu Mercedes - Benz a to konkretne trida A a B. Mercedesy na tom sice s mnozstvim nezadouci elektroniky nejsou o nic lip, nez ostatni znacky, ale protoze u nej pracuji, mel bych vyhodnejsi moznosti financovani, nahradni dily za pulku a praci bych si udelal sam. Slo by tedy ciste o volbu z rozumu, nez srdcem... Uz jsme meli jednu peknou B-Klasse vyhlidnutou, "Junge Sterne", jak Mercedes oznacuje mlade ojetiny se zarukou, benzin s manualni prevodovkou, hneda kuze a drevo s matnou povrchovou upravou, takze presne podle naseho gusta. Jenze jsem vychazel z toho, ze by se do kufru misto Tirefitu mel teoreticky vejit Faltrad (specialni kompaktni rezerva, kterou maji nektere sportovni Mercedesy). To se bohuzel pri zkousce na dilne nepotvrdilo a tak prislo zjisteni, ze v dnesni dobe asi opravdu neni na trhu auto, ktere by na oslovilo a dokazalo splnit nase pozadavky.
Hledani se tedy otocilo zpatky smerem ke starsim ojetinam, ovsem podminkou zustaval top stav se zarukou. Takovych na trhu opravdu moc neni... Nakonec jsem vsadil na jistotu a kontaktoval nedalekeho specialistu na Saaby, firmu Heuschmid. Pritelkyne nejprve nebyla nadsena, protoze Saaby ji designem nikdy moc neoslovovaly. Nicmene prisla nabidka na 9-3 Cabrio z roku 2007 a najezdem neco pres 230tis. km. Vetsina lidi by asi za 10 let stare auto s timto najezdem a navic od dnes jiz neexistuji znacky nezaplatila cenu, za kterou by mohli mit novou Mazdu 2 v nejvyssi vybave. Jenze ojetina od Heuschmida neni jen tak nejaka ojetina. Auta jsou u nej skladovana v hale s konstatni teplotou a vlhkosti. Pri koupi na auto cekate obvykle dva tydny, protoze jsou prodavana vzdy po kompletnim servisu s novymi naplnemi, cerstvou technickou a celkove vymenenymi vsemi spotrebnimi dily. To vse se samozrejme dela az po podepsani smlouvy a zaplaceni zalohy, proto ta u ojetin nezvykla cekaci doba.
Secteno podtrzeno: na papire kupujeme 10 let stare auto s 230tis. km za cenu opravdu vyrazne prevysujici to,za co se bezne tyhle auta prodavaji. Ve skutecnosti ale kupujeme Saaba ve stavu, ktery je mozna lepsi, nez kdyz to auto bylo nove. Vsechny spotrebni dily nove, dva roky zaruka, lak navoskovan, strecha naimpregnovana, po korozi ani znamky a to vcetne ruznych sroubu nebo drzaku vyfuku na podvozku, ktere jsou u 5 let stareho Mercedesu komplet orezly. Mimochodem, originalni vyfuk vymeneny za nerezovy vyfuk Heuschmid. A ano, 10 let stary Saab ma nastesti jeste rezervni kolo, coz byla jedna z podminek, ktera vyradila z vyberu 99% novych aut.
Rikam to porad. Rok vyroby a kilometrovy najezd jsou jen cisla. O skutecnem stavu auta rozhoduji jine veci. 😄
Nic proti tvým prioritám, ale zírám, že pro někoho je alfou omegou nákupu auta rezerva.
Tak ať saab slouží.
Tak ať saab slouží.
Ja vlastne nemam ani tak nejakou "alfu a omegu", ale auto musi vyhovovat jako celek. Je pravda, ze auto bez rezervy je neco jako diesel - proste "NO-GO". Ale stejne tak je spousta jinych dulezitych veci, ktere musi auto splnovat, aby oslovilo.
A kdyby jsi mel za 10 let sedm defektu gumy, pricemz sest z toho takovych, ze by ti byl ten tirefit na dve veci, tak by ses na vyznam rezervy dival taky jinak. Jasne, ja taky znam lidi, kteri jezdi 90% po meste a nikdy v zivote rezervu nepouzili... my ale mezi ne nepatrime.
PS: Diky, verim, ze slouzit bude dobre. Jestli chces, koukni na nabidku Heuschmida😒br /> [odkaz]
Jejich "ojetiny" jsou opravdu jak z jineho sveta a je fajn, ze se dneska takove firmy stale najdou.
A kdyby jsi mel za 10 let sedm defektu gumy, pricemz sest z toho takovych, ze by ti byl ten tirefit na dve veci, tak by ses na vyznam rezervy dival taky jinak. Jasne, ja taky znam lidi, kteri jezdi 90% po meste a nikdy v zivote rezervu nepouzili... my ale mezi ne nepatrime.
PS: Diky, verim, ze slouzit bude dobre. Jestli chces, koukni na nabidku Heuschmida😒br /> [odkaz]
Jejich "ojetiny" jsou opravdu jak z jineho sveta a je fajn, ze se dneska takove firmy stale najdou.
Já ti tu rezervu nevymlouvám, i když to nemám stejně 😄
Když-už bych Saaba, tak 9-5, ale ta filozofie Heuschmida je mi hodně sympatická, líbilo by se mi takhle koupit auto. Škoda, že tohle u nás asi nikdo nedělá.
Když-už bych Saaba, tak 9-5, ale ta filozofie Heuschmida je mi hodně sympatická, líbilo by se mi takhle koupit auto. Škoda, že tohle u nás asi nikdo nedělá.
ja kupuji auta jedine ojeta.. a jsem velmi spokojeny, novy ztraci hodnotu a hlavne u ojetych neztratis hodnotu kdzy jej pak prodas a koupis jiny
Nemůžu neregovat: k čemu je ti, že poslední překupník skladuje ojetinu v hale s konstantní teplotou a vlhkostí, když to před tím najezdilo čtvrt milionu někde venku??? A k čemu je ti teploměr vody, když už 20 let v autech teplotu neukazuje? Já nevím, příjde mi že některá tvá hlediska jsou tedy fakt mimo.
colin251
Tak já pro manželku před 2 lety koupil krátkou Fábii 2 1.4 benzín 63kW (auto. klimatizace, všechny okna v elektrice, vyhřívané přední sedadla, litá 15" kola ... myslím, že je to výbava Elegance). Auto koupeno od ofic. dealerea v Praze, majitelka paní mezi 40-50 lety (přesně z hlavy nevím)... pražanda. Auto bylo servisováno u ofic. dealera, kde bylo koupeno ... ten ho tedy následně prodal pak mě (měl jsem štěstí, auto dali večer na web a já hned druhý den pár minut před otvíračkou volal a dovolal se jako první). Auto mělo 6 let a na tachometru 30.000 km ... kdyby to nebylou koupeno u ofic. dealera a taky tam servisováno, tak by se mi snad ani nechtělo věřit, že to má tak málo najeto. No ale teď máme auto už 2 roky my a na tachometru je 40.000 km 😄 Takže 8 let stará Fábie 2 1.4 s 40.000 km, to mi nikdo nebude věřit, až to budu někdy prodávat 😄 Naštěstí jezdím stále servisovat do ofic. servisu Škoda, takže alespoň to mám podložený.
Jediný co, tak mi prodejce tvrdil, že ventilátory jsou trochu zanešený, a proto vydávají "chraptící" zvuk, ať je nechám vyčistit .. nebylyl to nečistoty, jennebyla naplněná klima, to mi klidně prodejce mohl říct 😄
Pak jsem asi po roce řešil vybíjející se baterii ... nakonec jsem koupil novou originál, ale auto stejně po týdnu nestartovalo, bylo vybitý ... s tímhle si ofic. škoda servis nedokázal poradit. Auto bylo asi 5x u nich (přes noc i týden). Mám všechny možný grafy, kde je změřený odběr v klidovém stavu skutečně roven téměř nule, alternátor ok, baterie ok (jak říkám, vše podloženo výstupy z testů). Je tedy pravda, že manželka jezdí celkem hodně málo cca 5.000 km ročně (2x-3x týdně max v kuse 20 km, ale spíš do města a zpátky... 5 km tam a 5 km zpět), takže se pravděpodobně nestihne baterie dobíjet. Dokonce mi ve škodovce odmítli prodat větší baterii (prý se tam nevejde a nebude stíhat dobíjet alternátor, původně tam byla myslím cca 45 Ah baterie... takže jsem koupil jinde 63 Ah baterii a od tý doby mi stačí dobít 1x ročně a je klid. Nejsem elektrikář, ale na akumulátoru je napsáno 90 Ah, takže předpokládám, že to je jeho výkon, tak pak nechápu, proč by nestíhal dobíjet 63 Ah baterii.
Takže až na nedoplněnou klimatizaci při prodeji a následně vybíjení baterie, které je asi způsobeno krátkými jízdami manželky autu opravdu nic nebylo. Jako 6 letý s 30.000 km jsem platil 150.000 Kč. Jestli je to moc, nechám na posouzení. Samozřejmě jsem si mohl koupit za ty peníze o třídu/dvě třídy větší auto, jen by to nebylo téměř jako nový auto 😄
Jediný co, tak mi prodejce tvrdil, že ventilátory jsou trochu zanešený, a proto vydávají "chraptící" zvuk, ať je nechám vyčistit .. nebylyl to nečistoty, jennebyla naplněná klima, to mi klidně prodejce mohl říct 😄
Pak jsem asi po roce řešil vybíjející se baterii ... nakonec jsem koupil novou originál, ale auto stejně po týdnu nestartovalo, bylo vybitý ... s tímhle si ofic. škoda servis nedokázal poradit. Auto bylo asi 5x u nich (přes noc i týden). Mám všechny možný grafy, kde je změřený odběr v klidovém stavu skutečně roven téměř nule, alternátor ok, baterie ok (jak říkám, vše podloženo výstupy z testů). Je tedy pravda, že manželka jezdí celkem hodně málo cca 5.000 km ročně (2x-3x týdně max v kuse 20 km, ale spíš do města a zpátky... 5 km tam a 5 km zpět), takže se pravděpodobně nestihne baterie dobíjet. Dokonce mi ve škodovce odmítli prodat větší baterii (prý se tam nevejde a nebude stíhat dobíjet alternátor, původně tam byla myslím cca 45 Ah baterie... takže jsem koupil jinde 63 Ah baterii a od tý doby mi stačí dobít 1x ročně a je klid. Nejsem elektrikář, ale na akumulátoru je napsáno 90 Ah, takže předpokládám, že to je jeho výkon, tak pak nechápu, proč by nestíhal dobíjet 63 Ah baterii.
Takže až na nedoplněnou klimatizaci při prodeji a následně vybíjení baterie, které je asi způsobeno krátkými jízdami manželky autu opravdu nic nebylo. Jako 6 letý s 30.000 km jsem platil 150.000 Kč. Jestli je to moc, nechám na posouzení. Samozřejmě jsem si mohl koupit za ty peníze o třídu/dvě třídy větší auto, jen by to nebylo téměř jako nový auto 😄
Zanesený ventilátor! To fakt může říct jenom debilní vylízanej prodejce aut. Takovou kravinu. Ale měl jste štěstí, že stačilo klimatizaci jen doplnit a nebylo potřeba ji celou opravit (třeba nějaké praskliny atd).
Je potřeba na tu klimatizaci dávat při koupi pozor, často člověk prodává auto, když je potřeba udělat nějaký větší servis, což rozbitá klimatizace je (např. nový kompresor může být třeba 15 000). A v zimě se to moc nepozná. Dobrým ukazatelem už třeba na fotkách může být, když je climactronik nastavený na 16 stupňů (nebo LO). To většinou dá člověk ze zoufalství, když to už nechladí...
Podle mě by se při prodeji vůbec neměl ukazovat stav tachometru, protože to je údaj, který je, alespoň ve střední Evropě, úplně zavádějící. A vlastně by se neměl na autech uvádět vůbec. A bylo by vyřešeno, člověka by zajímal skutečný stav auta, ne nějaký nesmyslný údaj na palubním počítači.
Je potřeba na tu klimatizaci dávat při koupi pozor, často člověk prodává auto, když je potřeba udělat nějaký větší servis, což rozbitá klimatizace je (např. nový kompresor může být třeba 15 000). A v zimě se to moc nepozná. Dobrým ukazatelem už třeba na fotkách může být, když je climactronik nastavený na 16 stupňů (nebo LO). To většinou dá člověk ze zoufalství, když to už nechladí...
Podle mě by se při prodeji vůbec neměl ukazovat stav tachometru, protože to je údaj, který je, alespoň ve střední Evropě, úplně zavádějící. A vlastně by se neměl na autech uvádět vůbec. A bylo by vyřešeno, člověka by zajímal skutečný stav auta, ne nějaký nesmyslný údaj na palubním počítači.
otatomekahoj
lepší je auto co jezdí. Kolega má novou Octavii, my doma teď z autobazaru, prostě mně to auto jede líp a stálo o 100 mííň. ne ale auto co má víc najeto a je dobře servisovaný není horší než to samý který stálo a popojíždělo. Volím bazarovky a jsem spokojen.
PetrStary
Je fakt, že jsme doma koukali taky kolik má auto najeto, nechtěli jsme do ojetiny co nemá skoro nic a zase né moc, těch 100 tis km je v pořádku si myslím, v áčkách jsme pořídili fabii co měla 110 tis km a už má 170 tis a bez problému, držák prostě
Pepin42
Takový zlatý střed je těch 180 tisíc,ale zase o nafťáků bych řekl, že těch 200 tisíc je ideál...já teda pořizoval před 2 roky ojetinu,a je fakt, že člověk automaticky kouká na cenu, rok výroby a najeté kilometry...
lazar33
Určitě zajímavý článek. Díky mockrát. Já sám si zrovna nedávno jednu takovou ojetinu s nízkým nájezdem koupil a abych pravdu řekl, tak zatím jsem s ní velmi spokojený. Uvidíme jak dlouho mi vydrží. Jen teda zimní pneu z mého starého auta bohužel nebudou sedět, takže budu muset koupit nové, nejspíš z https😐/www.pneuok.cz/
... a pak jsem zvedav jak se takoveho auta s 35k km najeto za 5 let nejlepe zbavit. Aby zustalo v rodinne nam ted smysl moc nedava, takze zustava jedna z 3 moznosti😒br /> 1) primy prodej
2) bazar
3) protiucet
Vubec netusim co z toho nakonec vyleze nejlip financne, ale logicky se to nejdriv budu pokouset uhrat na protiucet. Predpokladam ze nechavat auto na protiucet je asi hodne individualni, co ktery prodejce a v ktery cas zrovna nabidne aby podporil prodej, ale nejaka realna zkusenost od ktere by se dalo odrazit... ?
za auto som dostal 160tis Kč (s DPH) a ceny na nete boli 180-210tis Kč
pýtal som sa aj v rodine či niekto náhodou nechce a nikto nič,keď som ho predal tak potom ho chceli všetci >😁
asi žiješ v inom svete ako ja,ale Scenic sa kupuje aj ako 10 rokov starý.
Pokud nasadis slusnou cenu, to auto se s malym najezdem proda lehce.
Redakce: Kdyz je to jasne PR, proc to tak neni oznaceno? Pripada mi, ze z ctenaru delate cim dal vice blbce a opravdu si chcete nechat takovou nalepku???
Kazdopadne vsem co se nahore rozepsali s praktickyma prikladama diky. :yes:
Pokud tě netlačí čas, prodávej soukromě. Sauto?
Bazar jedině když se auta "zbavuješ"......