Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Jsem zvedav
fOE
| 7. 12. 2017 08:25
Zena na svem poskakovadle najela za 3 roky 22tis km (a to je v provozu skoro denne, holt kratke trasy), planuje si jej nechat mozna jeste 2 roky (konec zaruky) a pak...
... a pak jsem zvedav jak se takoveho auta s 35k km najeto za 5 let nejlepe zbavit. Aby zustalo v rodinne nam ted smysl moc nedava, takze zustava jedna z 3 moznosti:
1) primy prodej
2) bazar
3) protiucet
Vubec netusim co z toho nakonec vyleze nejlip financne, ale logicky se to nejdriv budu pokouset uhrat na protiucet. Predpokladam ze nechavat auto na protiucet je asi hodne individualni, co ktery prodejce a v ktery cas zrovna nabidne aby podporil prodej, ale nejaka realna zkusenost od ktere by se dalo odrazit... ?
Avatar - J@...
Jsem zvedav
J@...
| 7. 12. 2017 08:29
Pokud tvoje auto prodejce zná a provozuje překupy, asi není problém aby ti jej vzal, ale výkupní cena je o dost nižší, než přímý prodej.
Avatar - speedfred
Jsem zvedav
speedfred
| 7. 12. 2017 08:48
riešil som podobný problém - 5 ročný Scénic ,110.000km , nakoniec som auto dal protiúčtom za Ford Galaxy.
za auto som dostal 160tis Kč (s DPH) a ceny na nete boli 180-210tis Kč
pýtal som sa aj v rodine či niekto náhodou nechce a nikto nič,keď som ho predal tak potom ho chceli všetci >:D
Jsem zvedav
Th0r
| 7. 12. 2017 11:16
Proboha kdo by si koupil Scenic? Obzvlášť pět let starý. To je stejný asi jako kdo si koupí Galaxy? Jedině nějaký fanda hardcore >:D
Avatar - speedfred
Jsem zvedav
speedfred
| 7. 12. 2017 11:30
do týždňa bol preč.
asi žiješ v inom svete ako ja,ale Scenic sa kupuje aj ako 10 rokov starý.
Avatar - Floyd
Jsem zvedav
Floyd
| 7. 12. 2017 18:02
A ty si letadlo co?
Jsem zvedav
Nonsens
| 7. 12. 2017 09:00
poviem ti to takto: Ak budeš predávať vlastné overené bezproblémové auto s minimálnym nájazdom po 5 rokoch, tak len pre radosť z nového (prečo nie, keď sú prachy). Potom nerieš na čom zarobíš o tisícku e viac a vyber si najjednoduchšiu cestu - protiúčet. Určite ti nedajú výhodnú cenu (to pod rôznymi zámienkami nerobia nikdy, kamoš by mohol rozprávať), ale bude to pohodlné, rýchle a bezproblémové a keď je hlavný dôvod kúpy nového radosť, tak je to dobrá voľba. Najviac by si dostal priamym predajom, ale ak nemáš suseda, ktorý to chce, mal by si s tým robotu a nasjeračky. Ako som písal, priamu skúsenosť mám len s protiúčtom a tam to vždy išlo hladko, ale za nevýhodnú sumu.
Jsem zvedav
Devil007cz
| 7. 12. 2017 09:04
U nekterych automobilek dostanes protiucet i kdyz to auto tam nenechas a pak nasledne primy prodej. Tohle je nejlepsi varianta ;).

Pokud nasadis slusnou cenu, to auto se s malym najezdem proda lehce.

Redakce: Kdyz je to jasne PR, proc to tak neni oznaceno? Pripada mi, ze z ctenaru delate cim dal vice blbce a opravdu si chcete nechat takovou nalepku???
Jsem zvedav
Th0r
| 7. 12. 2017 11:13
Nejlepší bude jezdit taxíkem, to jí vyjde nejlevněji.
Jsem zvedav
fOE
| 7. 12. 2017 11:43
To si uplne nemyslim, a jiste by to nebylo pohodlnejsi.

Kazdopadne vsem co se nahore rozepsali s praktickyma prikladama diky. :yes:
Avatar - praděda7
Jsem zvedav
praděda7
| 7. 12. 2017 12:03
Na protiúčet nečekej nějakou rozumnou nabídku. Tu variantu volí většinou lidé, kteří chtějí nové auto "ještě dnes" a cena kterou dealer nabídne není pro ně podstatná. Roli samozřejmě hraje také "přeprodejnost" vozu.
Pokud tě netlačí čas, prodávej soukromě. Sauto?
Bazar jedině když se auta "zbavuješ"......
Jsem zvedav
jiras_
| 7. 12. 2017 13:12
Mně za starou herku dali víc, než za kolik bych to sám prodal. Kus prodejce, kus sleva za protiúčet. Záleží na podmínkách, cifra sama o sobě je třeba nižší, ale přihodí výbavu, doplňky a je to šul nul. Vědí, že když tam hodí cedulku "Das Welt auto prověřeno", tak lidi zaplatí víc než soukromníkovi. Pak je tu pohodlnost a to, že nechci, aby se mi cizí lidi cpali do baráku na obhlídku, řešit předváděčky atp. Ve smlouvě navíc bylo, že od předání přebírají kompletní zodpovědnost za stav vozidla. Fakt nemám po letech zájem řešit nějakého génia, co si uškudlí na ojetinu a pak se křičí, že tp rezne někde pod plastovym podběhem a už to muselo být dřív...
Avatar - praděda7
Jsem zvedav
praděda7
| 7. 12. 2017 13:35
Mně za starou herku dali víc, než za kolik bych to sám prodal.................a na to jsi došel jak?
Jsem zvedav
Nonsens
| 7. 12. 2017 14:12
no, že mu dali dvacku a potom videl, že to predávajú za búra >:D
Avatar - J@...
Manager AAA auto.
J@...
| 7. 12. 2017 08:27
Jindřich Topol z AAA auto: Lidé prostě chtějí ojetinu s malým počtem ujetých kilometrů, tak proč jim je nedopřát… ............................ dobrá hláška. >:D :yes: :-!
Manager AAA auto.
SamanAR
| 7. 12. 2017 08:45
jj skoro az vnasi pocit jako by tam auta staceli na prani zakazniku >:D

jeee to je peknej kombik, ale ma najeto moc...... a kolik by jste si na nem predstavoval? ........ tak ctvrtinu....... neni problem, do sepsani smlouvy tam bude petina aby jste byl jeste spokojenejsi.... Vase AAA, vase prani splnime :yes:
Avatar - J@...
Manager AAA auto.
J@...
| 7. 12. 2017 13:06
No jen počkejme, firmy jako AAA, nebo třeba Homecredit už nahrabaly kapitál /všichni víme za použití jakých metod/, a nyní mají dost peněz, aby si vylepšily svoji PR. Taky slyší na rady marketérů, aby se transformovaly do standardních firem a začaly pěstovat friendly-firemní kulturu. Vsadím se, že za chvíli budou pořádat charitativní vánoční koncerty a podobně. :-)
Avatar - removed
Manager AAA auto.
removed
| 7. 12. 2017 15:40
EDIT: kašlu na to... proč sem zase vůbec lezu....
Avatar - nolinek
Manager AAA auto.
nolinek
| 7. 12. 2017 19:06
Jindřich Topol z AAA Auto:
„Lidé prostě chtějí ojetinu s malým počtem ujetých kilometrů, tak proč jim je nedopřát“

...ano my víme pane Topol, že Vy se nám dopřát snažíte
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
opet PR
SamanAR
| 7. 12. 2017 08:41
tak to nazvete PR a nebo hned nazacatku napiste ze to je o AAA, aspon to nebudu muset dal cist :-! pac posledni delsi dobu to vypada jako by si vas AAA koupilo
Topol je borec
viki.j
| 7. 12. 2017 10:02
S takou nonsalantnou graciou sa priznat k masovemu stacaniu km, ako to spravil pan Topol je frajerina level 2000. A este tuto hajzlovinu si vzapati ospravedlnit, ze vsak ked to trh chce >:D

To stacanie musi byt dobry kseft, ked majitel AAAciek ma jednu z vil v Troji za pol miliardy czk (teraz je na predaj koli tomu, ze ju nepouziva).
Prodej našeho auta
petulka_VP
| 7. 12. 2017 10:17
Koupili jsme auto hlavně pro manželku, nový Renault Megane GT, jenomže s ním moc nejezdila a já mám služební, tak jsme ho po třech letech prodávali, nájezd necelých 30 tisíc km, říkal jsem si, že to bude hodně lidem podezřelé.. Dal jsem inzerát na tipcars s cenou 210.000,- (původní cena 300 tisíc, ale brali jsme část na úvěr, protože se pak prodloužila záruka na 5 let a nakonec bylo i výhodnější havarijko, které se schovalo skrz různé bonusy do ceny auta, takže včetně pojištění jsme přeplatili asi devět stovek, což bylo fakt výhodné), během chvilky se ozvaly velké bazary, což jsem nechtěl, ale nakonec jsem po několikátém telefonu zkusil áčka, kde jsem původně nechtěl za žádnou cenu.. Pak začalo klasické několikahodinové kolečko, ale auto bylo v perfektním stavu a s dobrou výbavou, takže mi nakonec nabídli 200.000,-, na což jsem kývl a bylo to bez starostí, až na to že začínali na 140 tisících a trvalo pět hodin a hodně psychické odolnosti to dostat kam jsem chtěl. V podstatě když odečtu náklady na pojištění, tak pro mě byla ztráta ceny asi 50.000,- za ty 3 roky. Auto jsme projeli mininálně jednou za 14 dní na delší výlet, aby právě netrpělo nečinností. Takže jsou skutečně taková auta, kde je ten nízký nájezd reálný. Z bazaru pak zmizelo asi za týden.
Prodej našeho auta
Londonbridge
| 7. 12. 2017 11:09
Protiucet a bazar samozrejme nie su take vyhodne ako predaj na priamo. Ide skor o cas a pohodlnost. Ja som bral svoj Ford na protiucet do Mercedesu a dali celkom OK cenu za Forda plus mi dali z cennika nej okolo 1000 Eur zlavu za MB. Nalievali ma tam kavickami a synovy pustili rozpravky + horku cokoladu asistentka tiez vyzerala celkom zaujimavo zhruba za hodinu som odchadzal v nalestenom MB ktory im zase zoberem za rok naspat ako protiucet... aj ked tie AMG disky uz dnes nie su take nalestene ako ked som to preberal dnes uz maju trosku zdrsneny individualny design...Takto neriesim telefonaty a blbe otazky okolo auta a handrkovanie ako v Tureckom bazare...
Avatar - eLzyx
delší dobu odstavené auto
eLzyx
| 7. 12. 2017 11:04
4 roky jsem měl v podstatě odstavené auto, protože jsem používal služebák. Své jsem měl jen na cesty, které nebylo možné služebákem absolvovat (zahraničí), případně na občasné svezení (služební nafta mi lezla krkem). Ročně jsem s tím nahopsal asi tak 2000km. Evidentně to bylo málo, protože jsem musel vyměnit přední brzdy (vyrezlé), téměř všechny silentbloky a čepy na přední nápravě - vše zpuchřelo. A samozřejmě baterii. Aktuálně má tahle 16letá ojetina na hrbu pouze 160t km.
delší dobu odstavené auto
Ondris
| 7. 12. 2017 11:13
Takhle jsem rozhejbával Feličitu po babičce - auto s najetejma 50tkm bylo odstavené v suchý garáži od roku 2007 do roku 2013. Chtěl jsem si ji vzít do města na pojíždky, ale dopadlo to přesně jak píšeš.
Zatuhlý všechno, zpuchřelý gumy a těsnění, úplně kamenný tlumiče, brzdy s funkcí pouze 0 nebo 1, totálně zaslaný čerpadlo atd atd. Po čtrnáctidenní brigádě jsem to radši poslal dál...
Nový majitel do toho nasypal asi deset tisíc a měsíc práce a auto jezdí ke vší spokojenosti dodnes.
Avatar - Barrichello
delší dobu odstavené auto
Barrichello
| 7. 12. 2017 11:17
Já koupil Camaro co nejezdilo 8 let, majitel přede mnou už ho teda oživil a žádné problém s ním nejsou. Takže uloženka rozhodně svoje kouzlo má.
Cíl článku?
St.
| 7. 12. 2017 11:19
Jsem typickým příkladem staršího pána, co moc nejezdí (pro dvacetileté, pro sedmdesátníky jsem ještě mladý). Připadá mi, že cílem je, že při výkupu auta s malým nájezdem nelze čekat nějaké výraznější zvýhodnění... To abych si přetočil tachometr dopředu (nikoliv dozadu, jak je to obvyklé....). Mám autíčko v garáži, nepoznalo zimu, jezdím ho projíždět (jinak jezdím víc s manželčiným). Už se těším, jak mi při výkupu v áčkách řeknou, že je asi vše zpuchřelé a rezivé... Snažím se auta udržet v širší rodině, pokud jsem prodával (vždy s malým nájezdem), tak nakonec jsem se s bazarem dohodl, ale vždy to chvíli trvalo a chtělo to pevné nervy. Auta se pak prodala ihned. Uvědomuji si, že takové auto je luxus (pojistka, servis, ...). Docela závidím podnikatelům, že si můžou pořídit levněji vůz (DPH), všechno možné odečítat z daňového základu (typický příklad je leasing, do kterého se chovají všechny platby).
Cíl článku?
Nonsens
| 7. 12. 2017 14:26
v áčkach proste nikdy neni dobre, málo najazdené problém, veľa tiež. Nech máš doma čokoľvek, oni ti už vysvetlia prečo im to máš dať za facku. Je rozdiel, či auto stojí v garáži roky nedotknuté alebo sa robia občasné jazdy. Netreba veľa najazdiť, len to nenechať zatvrdnúť. Podnikateľom nezáviď, k tým odpisom si pripočítaj daňové, sociálkové a zdravotné pokuty za každú blbosť hoci aj 8 rokov dozadu a odpísaná dépéháčka je v háji.
Avatar - white label
Cíl článku?
white label
| 7. 12. 2017 18:17
Já zase docela závidím těm, kteří nemusí být plátci dph...
Otec má za 6 let
žlababa
| 7. 12. 2017 11:42
najeto 10.000
Až to auto jednou budeme prodávat, budeme asi kupujícího velmi těžko přesvědčovat, že není stočené.
Avatar - Floyd
Otec má za 6 let
Floyd
| 7. 12. 2017 18:07
>:D >:D >:D
že zdravím tatínka :yes:
Avatar - J@...
Otec má za 6 let
J@...
| 7. 12. 2017 19:05
.......... a vyřiď mu, že kdyby jezdil taxálem, tak by ho to vyšlo levněji. ;-)
Avatar - vabis
ou jaj
vabis
| 7. 12. 2017 12:00
V zime se auta prodavaji mene, navic budou Vanoce. Minule reklama na Mototechnu ctenare moc kladnym zpusobem nezaujala, proto se dnes pokousime s Acky >:-[] Jeste chybi soutez o ojetou Octavii a bude to kompletni. A kdo se nudi, muze si na VSE Praha precist bakalarskou praci pana Topola >:D
zachovalé staré auto s malým nájezdem
johny555
| 7. 12. 2017 12:01
je asi nejlépe schovat někam do garáže a čekat, až se z něj stane veterán. Obecně kupovat auto starší 10 let je nejhorší možná investice. Majitel se ho obvykle zbavuje, protože je prostě už staré, nespolehlivé, nebezpečné, nákladné na údržbu atd. Takové auto spíš patří do šrotu, resp. na recyklaci. Chápu, že někdo má málo peněz, ale v tom případě je lepší koupit novější menší, s chudší výbavou než starej luxusní krám.
zachovalé staré auto s malým nájezdem
Ondris
| 7. 12. 2017 14:14
To nemůžeš napsat takhle paušálně, záleží na využití, očekáváních a schopnostech.
Teď jsem do vozovýho parku přidal na zimu skoro patnáctiletou káru s benzinovym osmiválcem v obligátní "plný" a dost pochybuju o tom, že mě do jara bude provoz stát víc než kolik jsem platil operák na malýho Golfa. Pořizovačka i se serviskou byla asi 8-10 % ceny novýho, kupováno od původního majitele - zbavoval se toho proto, že jeho nová slečna nechce jezdit v autě po exmanželce. Prostě kdo hledá, najde. Jednodušší věci a diagnostiku si udělám sám, na komplikovanější věci mám garážníka.
Když si koupíš vybydlenej kepl na vzduchu po pátym majiteli (značka: nové zimní pneu Landsail, udržovaný stav), to pak trochu do peněz leze. V ulici nám takhle leží na břiše moc krásné ML - majitel holt nemá na měchy.
zachovalé staré auto s malým nájezdem
Neurotic
| 7. 12. 2017 19:02
Auto starší 10 let má výhodu, že už je jeho hodnota poblíž 0(pokud to není VW >:D ) A tudíž zbyde spousta peněz na případný servis. Pokud si člověk nekoupí něco co stálo původně 3 mega, ale normální auto střední třídy tak ho vyjde servisně klidně levněji než něco novější menšího a už řádně ošizeného :-!
Avatar - twistedTSD
zachovalé staré auto s malým nájezdem
twistedTSD
| 8. 12. 2017 13:01
Jak kdy. Já měl občas chuť své dvanáctileté malé auto hodit ze skály (při dalším pokusu o nákup dvanáctiletého vehiklu jsem došel k názoru, že je ještě dobré), ale asi před rokem v rodině pořízené MPV v naftě a skoro plné palbě, taky dvanáctileté, dosud nepotkala dražší závada. Jen už je nejvyšší čas se připravit na tlumiče a podobně.

Když u nás polovině lidí pravidelná údržba nic neříká a s trochou štěstí jednou za rok až dva vymění olej, to je pak těžké.
Avatar - Stejsn
Málo kilometrů není na škodu,
Stejsn
| 7. 12. 2017 14:56
ale Škoda je na málo kilometrů ;-) Sorry, nemoh jsem si pomoct, na Superbu mi ve 160tkm praskla klikovka.
Avatar - speedfred
Málo kilometrů není na škodu,
speedfred
| 7. 12. 2017 15:11
podle dr.Kóna z Dejvic to nie je možné,pretože máš top auto v galaxii
Avatar - Floyd
Málo kilometrů není na škodu,
Floyd
| 7. 12. 2017 18:08
Ftip dne >:D >:D >:D :yes:

Edit: Za toto mě upalcujou k smrti, ale mě ta jeho hláška fakt pobavila
Avatar - euro89
Nakup ojetiny
euro89
| 7. 12. 2017 19:54
Tak jak daleko jste docetli clanek vy? Ja vydrzel uvod a prvni odstavec... >:D Ale ok, evidentne nejsem cilova skupina, pro kterou byl ten clanek napsany.
U me osobne nehraji kilometry zadnou roli. Muj Saab 9000 ma aktualne 312tis. km a je v mnoha ohledech v lepsim stavu, nez 5-7 let stare "premiove" Mercedesy s najezdem do 100tis. km. Dulezity je stav auta a ten nema s kilometry ani se starim nic spolecneho. Zrovna dnes zaplatila pritelkyne zalohu na nove auto pro kazdodenni jezdeni, protoze s dostupnosti dilu na Deltu II zacinaji byt stejne problemy, jako na ostatni starsi Lancie a ona potrebuju hlavne denne jezdit. Delta se presune do pozice youngtimeru. Od zacatku jsme vedeli, ze to bude bud nove auto nebo ojete se zarukou. Jenze co z novych aut vybrat dneska... dnesni auta nas diky mnozstvi nezadouci elektroniky, asistentu a jinych zbytecnosti vseobecne moc neoslovuji, oblibene znacky neexistuji (Lancia, Saab, Rover...), takze se hledalo "nejmensi zlo". Mame radi italska auta, ale podporit koncern, ktery zlikvidoval Lancii, proste z moralnich duvodu neslo. Obema se nam libi nove Mazdy, ktere jsou na dnesni pomery nebyvale ridicsky zabavny. Ale neni u nich moznost rezervniho kola ani za priplatek a ta jejich digitalni pristrojovka (zvazovaly se modely 2, CX-3 a 3), kde neni ani ukazatel teploty vody, je taky velka kanka na jinak povedenem aute. Nejvazneji z novych aut pripadal v uvahu Mercedes - Benz a to konkretne trida A a B. Mercedesy na tom sice s mnozstvim nezadouci elektroniky nejsou o nic lip, nez ostatni znacky, ale protoze u nej pracuji, mel bych vyhodnejsi moznosti financovani, nahradni dily za pulku a praci bych si udelal sam. Slo by tedy ciste o volbu z rozumu, nez srdcem... Uz jsme meli jednu peknou B-Klasse vyhlidnutou, "Junge Sterne", jak Mercedes oznacuje mlade ojetiny se zarukou, benzin s manualni prevodovkou, hneda kuze a drevo s matnou povrchovou upravou, takze presne podle naseho gusta. Jenze jsem vychazel z toho, ze by se do kufru misto Tirefitu mel teoreticky vejit Faltrad (specialni kompaktni rezerva, kterou maji nektere sportovni Mercedesy). To se bohuzel pri zkousce na dilne nepotvrdilo a tak prislo zjisteni, ze v dnesni dobe asi opravdu neni na trhu auto, ktere by na oslovilo a dokazalo splnit nase pozadavky.
Hledani se tedy otocilo zpatky smerem ke starsim ojetinam, ovsem podminkou zustaval top stav se zarukou. Takovych na trhu opravdu moc neni... Nakonec jsem vsadil na jistotu a kontaktoval nedalekeho specialistu na Saaby, firmu Heuschmid. Pritelkyne nejprve nebyla nadsena, protoze Saaby ji designem nikdy moc neoslovovaly. Nicmene prisla nabidka na 9-3 Cabrio z roku 2007 a najezdem neco pres 230tis. km. Vetsina lidi by asi za 10 let stare auto s timto najezdem a navic od dnes jiz neexistuji znacky nezaplatila cenu, za kterou by mohli mit novou Mazdu 2 v nejvyssi vybave. Jenze ojetina od Heuschmida neni jen tak nejaka ojetina. Auta jsou u nej skladovana v hale s konstatni teplotou a vlhkosti. Pri koupi na auto cekate obvykle dva tydny, protoze jsou prodavana vzdy po kompletnim servisu s novymi naplnemi, cerstvou technickou a celkove vymenenymi vsemi spotrebnimi dily. To vse se samozrejme dela az po podepsani smlouvy a zaplaceni zalohy, proto ta u ojetin nezvykla cekaci doba.
Secteno podtrzeno: na papire kupujeme 10 let stare auto s 230tis. km za cenu opravdu vyrazne prevysujici to,za co se bezne tyhle auta prodavaji. Ve skutecnosti ale kupujeme Saaba ve stavu, ktery je mozna lepsi, nez kdyz to auto bylo nove. Vsechny spotrebni dily nove, dva roky zaruka, lak navoskovan, strecha naimpregnovana, po korozi ani znamky a to vcetne ruznych sroubu nebo drzaku vyfuku na podvozku, ktere jsou u 5 let stareho Mercedesu komplet orezly. Mimochodem, originalni vyfuk vymeneny za nerezovy vyfuk Heuschmid. A ano, 10 let stary Saab ma nastesti jeste rezervni kolo, coz byla jedna z podminek, ktera vyradila z vyberu 99% novych aut.
Rikam to porad. Rok vyroby a kilometrovy najezd jsou jen cisla. O skutecnem stavu auta rozhoduji jine veci. :-)
Avatar - _Karel_
Nakup ojetiny
_Karel_
| 7. 12. 2017 20:06
Nic proti tvým prioritám, ale zírám, že pro někoho je alfou omegou nákupu auta rezerva.
Tak ať saab slouží.
Avatar - euro89
Nakup ojetiny
euro89
| 7. 12. 2017 20:39
Ja vlastne nemam ani tak nejakou "alfu a omegu", ale auto musi vyhovovat jako celek. Je pravda, ze auto bez rezervy je neco jako diesel - proste "NO-GO". Ale stejne tak je spousta jinych dulezitych veci, ktere musi auto splnovat, aby oslovilo.
A kdyby jsi mel za 10 let sedm defektu gumy, pricemz sest z toho takovych, ze by ti byl ten tirefit na dve veci, tak by ses na vyznam rezervy dival taky jinak. Jasne, ja taky znam lidi, kteri jezdi 90% po meste a nikdy v zivote rezervu nepouzili... my ale mezi ne nepatrime.
PS: Diky, verim, ze slouzit bude dobre. Jestli chces, koukni na nabidku Heuschmida:
[odkaz]
Jejich "ojetiny" jsou opravdu jak z jineho sveta a je fajn, ze se dneska takove firmy stale najdou.
Avatar - _Karel_
Nakup ojetiny
_Karel_
| 7. 12. 2017 20:53
Já ti tu rezervu nevymlouvám, i když to nemám stejně :-)
Když-už bych Saaba, tak 9-5, ale ta filozofie Heuschmida je mi hodně sympatická, líbilo by se mi takhle koupit auto. Škoda, že tohle u nás asi nikdo nedělá.
Nakup ojetiny
Martin77
| 30. 12. 2017 21:05
ja kupuji auta jedine ojeta.. a jsem velmi spokojeny, novy ztraci hodnotu a hlavne u ojetych neztratis hodnotu kdzy jej pak prodas a koupis jiny
Avatar - Stejsn
Nakup ojetiny
Stejsn
| 8. 12. 2017 14:53
Nemůžu neregovat: k čemu je ti, že poslední překupník skladuje ojetinu v hale s konstantní teplotou a vlhkostí, když to před tím najezdilo čtvrt milionu někde venku??? A k čemu je ti teploměr vody, když už 20 let v autech teplotu neukazuje? Já nevím, příjde mi že některá tvá hlediska jsou tedy fakt mimo.
koupě ojetiny
colin251
| 8. 12. 2017 00:15
Tak já pro manželku před 2 lety koupil krátkou Fábii 2 1.4 benzín 63kW (auto. klimatizace, všechny okna v elektrice, vyhřívané přední sedadla, litá 15" kola ... myslím, že je to výbava Elegance). Auto koupeno od ofic. dealerea v Praze, majitelka paní mezi 40-50 lety (přesně z hlavy nevím)... pražanda. Auto bylo servisováno u ofic. dealera, kde bylo koupeno ... ten ho tedy následně prodal pak mě (měl jsem štěstí, auto dali večer na web a já hned druhý den pár minut před otvíračkou volal a dovolal se jako první). Auto mělo 6 let a na tachometru 30.000 km ... kdyby to nebylou koupeno u ofic. dealera a taky tam servisováno, tak by se mi snad ani nechtělo věřit, že to má tak málo najeto. No ale teď máme auto už 2 roky my a na tachometru je 40.000 km :-) Takže 8 let stará Fábie 2 1.4 s 40.000 km, to mi nikdo nebude věřit, až to budu někdy prodávat :-) Naštěstí jezdím stále servisovat do ofic. servisu Škoda, takže alespoň to mám podložený.

Jediný co, tak mi prodejce tvrdil, že ventilátory jsou trochu zanešený, a proto vydávají "chraptící" zvuk, ať je nechám vyčistit .. nebylyl to nečistoty, jennebyla naplněná klima, to mi klidně prodejce mohl říct :-)

Pak jsem asi po roce řešil vybíjející se baterii ... nakonec jsem koupil novou originál, ale auto stejně po týdnu nestartovalo, bylo vybitý ... s tímhle si ofic. škoda servis nedokázal poradit. Auto bylo asi 5x u nich (přes noc i týden). Mám všechny možný grafy, kde je změřený odběr v klidovém stavu skutečně roven téměř nule, alternátor ok, baterie ok (jak říkám, vše podloženo výstupy z testů). Je tedy pravda, že manželka jezdí celkem hodně málo cca 5.000 km ročně (2x-3x týdně max v kuse 20 km, ale spíš do města a zpátky... 5 km tam a 5 km zpět), takže se pravděpodobně nestihne baterie dobíjet. Dokonce mi ve škodovce odmítli prodat větší baterii (prý se tam nevejde a nebude stíhat dobíjet alternátor, původně tam byla myslím cca 45 Ah baterie... takže jsem koupil jinde 63 Ah baterii a od tý doby mi stačí dobít 1x ročně a je klid. Nejsem elektrikář, ale na akumulátoru je napsáno 90 Ah, takže předpokládám, že to je jeho výkon, tak pak nechápu, proč by nestíhal dobíjet 63 Ah baterii.

Takže až na nedoplněnou klimatizaci při prodeji a následně vybíjení baterie, které je asi způsobeno krátkými jízdami manželky autu opravdu nic nebylo. Jako 6 letý s 30.000 km jsem platil 150.000 Kč. Jestli je to moc, nechám na posouzení. Samozřejmě jsem si mohl koupit za ty peníze o třídu/dvě třídy větší auto, jen by to nebylo téměř jako nový auto :-)
koupě ojetiny
Petrskr
| 8. 12. 2017 13:05
Zanesený ventilátor! To fakt může říct jenom debilní vylízanej prodejce aut. Takovou kravinu. Ale měl jste štěstí, že stačilo klimatizaci jen doplnit a nebylo potřeba ji celou opravit (třeba nějaké praskliny atd).

Je potřeba na tu klimatizaci dávat při koupi pozor, často člověk prodává auto, když je potřeba udělat nějaký větší servis, což rozbitá klimatizace je (např. nový kompresor může být třeba 15 000). A v zimě se to moc nepozná. Dobrým ukazatelem už třeba na fotkách může být, když je climactronik nastavený na 16 stupňů (nebo LO). To většinou dá člověk ze zoufalství, když to už nechladí...

Podle mě by se při prodeji vůbec neměl ukazovat stav tachometru, protože to je údaj, který je, alespoň ve střední Evropě, úplně zavádějící. A vlastně by se neměl na autech uvádět vůbec. A bylo by vyřešeno, člověka by zajímal skutečný stav auta, ne nějaký nesmyslný údaj na palubním počítači.

Kvalitně zajeté auto.
otatomekahoj
| 11. 12. 2017 21:14
lepší je auto co jezdí. Kolega má novou Octavii, my doma teď z autobazaru, prostě mně to auto jede líp a stálo o 100 mííň. ne ale auto co má víc najeto a je dobře servisovaný není horší než to samý který stálo a popojíždělo. Volím bazarovky a jsem spokojen.
auto
PetrStary
| 13. 12. 2017 20:36
Je fakt, že jsme doma koukali taky kolik má auto najeto, nechtěli jsme do ojetiny co nemá skoro nic a zase né moc, těch 100 tis km je v pořádku si myslím, v áčkách jsme pořídili fabii co měla 110 tis km a už má 170 tis a bez problému, držák prostě
Ojetina
Pepin42
| 15. 12. 2017 07:51
Takový zlatý střed je těch 180 tisíc,ale zase o nafťáků bych řekl, že těch 200 tisíc je ideál...já teda pořizoval před 2 roky ojetinu,a je fakt, že člověk automaticky kouká na cenu, rok výroby a najeté kilometry...
re
Martin77
| 29. 12. 2017 21:57
bud jsou stoceny a nebo ten motor neni poradne zajety a bude problem.. takze nee :-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku