Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Proč má nejlepší auto roku nejdebilnější infotainment? Protože Lexus…

129 komentářů

Anonym
Zrovna včera jsem přemejšlel, jak tady každej brečí, že se protěžuje koncern. A já si vzpomněl na období (rok nebo dva) kdy tady evidentní tlačenku měl lexus. To tady brousil Námořník (a jeho 3 další alter ega) a bez článku o lexu nešel ani den. Snad se to šílenství necrací.
Jinak hned z kraje: Lexus je nejubožejší značka auta. začínala plagiátorstvím a čistým kopírováním zejména Mercedesu a to v tak obludném stylu, že i nejstrašnější čínští opisovači západních aut by museli závidět. postupem času se vyprofilovala ve značku majetných strupů, kteří o autech nemají páru.
ovšem lexus má strašně moc fanoušků - BYkupců. Kteří KDYBY někdy kupovali prémiové auto, byl by to jistě lex. A k tomu mají milion důvodů. A tramvajenku.
MERCEDES ÜBER ALLES!!!!!
Fostek rulez!
Avatar - drack2
drack2
Chtel jsem neco napsat, ale pak jsem si vsiml, ze mate jako avatara svuj nick + rulez. 😄
Anonym
Není každej drak v kastrolu na rejži limited edition 😄
...bože
Avatar - drack2
drack2
Mate pravdu, neni 😄
Anonym
tvůj svět
[odkaz]
Avatar - drack2
drack2
Mozna vam to uniklo, ale LS vzniklo jako alternativa S, co nevrze, nerozpada se a stoji mene. Kde jsou ty casy.

Zbytek je opravdu pekna blbost:
SC jakoby TT "z oka vypadlo". Motory, konstrukci... jen se tam kluci sikmooky nejak spletli a udelali to o metr delsi.
RX a ML jsou tez "identicke vozy". Oba zacali v roce 97, lexus o par mesicu pozdeji. To museli kluci z toyoty si fakt maknout, aby to stihli vsechno okopcit. 😄
Anonym
Ano, kde jsou ty časy. Já tu 126ku totiž měl.
A tak,jako psí hlas do nebe nevolá, i drž ty pysk o tom posvátném autě!
Klaun s vobstarožním tamagočim není způsobilý hodnotit W126.
V kolika jsi jel, že bubláš z mrákot vo vrzání a rozpadání?
Až odejdeš, spláchni.
fostek rulez!
Avatar - Floyd
Floyd
GTI style >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Avatar - drack2
drack2
Predpokladam, ze za komaru zakoupenou funglovku. Asi jste byl narodni umelec. Nebo mozna to byla 126, ale fiat...

V kolika jsem jel nevim. Vetsinou to bylo taxi. Kazdopadne kdyby w126 a w140 byla takova prda, pak bych asi dneska zadne tamagogi nemel, neb by cely lexus davno zanikl. Na druhou stranu to berme pozitivne, i diky tamagogi je dnes w221/2 dobre auto.

Apropo 3 roky stary vuz mi obstarozni neprijde, ale nekdo holt ma ten operak nastaveny treba jinak.
Petrko
Ty jsi měl W126, ale kušte tetičko. Podle toho jak píšeš a chováš se k lidem kolem sebe je ti tak mezi 15-25 roky.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Je to třeba vidět v souvislostech. Ke které značce je Lexus přidružen? A kdo tu značku vlastní???

:no: :no: :no😒br />
Na druhé straně: kupující toho Lexusu si ho asi nekupuje proto, aby v něm šmatlal prstem po obrazovce tabletu. :no: :no: :no😒br />
Ovšem zdejší uhrovatí čtenáři by nejraději kupovali šmatlafoun s podvozkem a motorem od rendlíku a automatickou převodovkou (protože se ještě nenaučili řídit). Všechno se to pěkně skládá - proč by v jejich očích mělo mít auto životnost 20 let a půl milionu km bez větších investic, když zároveň mění svůj šmatlafoun každý rok...
Avatar - speedfred
speedfred
no ale oni ťa raz donútia kúpiť si ten šmatlafoun >😁
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
ne
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
šmatlafoun - ta sedla !!!!!!!!!!!!!!!!!! >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 mám jeden ale jen na volání, přilepenej na přechodu pro chodce k tomu teda nejsem 😄
Petrko
Ty až jednou dostaneš rozum tak se samou radosti zblázníš a zase budeš mít prd. Btw už jsi se naučil řídit?
Anonym
jednou seriózně - z mé strany😊
Podobný pocit o skvělém autě a debilním ovládání infotainmentu mám z Audi R8 současné generace Vím, že jste ji také měli v testu (nějakej pátek zpátky). Ale já ten lexus ještě nevyzkoušel. Můžete to prosím srovnat? je ten lexus v tomhle ještě debilnější? O kolik? děkuju
Edit...koukal jsem na video. Je. Zlatý Audi. Bože. btw není možné, že se něco přehlédne? třeba při delším užívání si člověk kapku zvykne..
Avatar - rokyta.p
rokyta.p
nejdebilnější jsou zde reklamy 8-s :no:
koblih
Tak tohle je opravdu článek na úrovni, hlavně ten nadpis... :no:
Avatar - Floyd
Floyd
Holt Machala...
Opravdu na seriozním webu o autech patří slovo * do nadpisu??? Pardon, ale je mi z toho na blití, a to nejsem žádnej puritán.

Jinak abych klasicky jen nekritizoval. Jestli toto nebylo celé video, ale jen jeho trailer, tak se fakt těším - drifty, záběry z dronu, je vidět že jste si s tím dali práci. Těším se. jen mohu-li poprosit, nahraďte to slovo v nadpisu nečím stravitelnějším - co třeba nejblbější?
Anonym
No, drifty jsou fakt vodvaz...podobně to jde na tom povrchu i s 12kou žigulem. >😒]
Jinak na test se taky rád mrknu.
JirkaX
Na tohle byl Žigul úplně bezkonkurenční. Jo, s ním jsem se vyblbnul.
kuny
... asi nejvetsi prca je to, ze v diskuzi ti to slovo cenzura automaticky vyfiltruje >😒]
Avatar - _Karel_
_Karel_
A já to náhodou beru. Na (zřejmě) famózním autě za tři míče takhle z.kurvit ovládání, to si lepší slovo nezaslouží.
Že uhodnu, kdo sem brzy přijde přesvědčovat, že je to vlastně super? >😒] 😉
Anonym
Já?..... >😁 >😁
Neboj, Ham jistě dorazí
Avatar - Floyd
Floyd
Ham >😁
kuny
vis, mne ani tak nejde o to slovo, jako o ten paradox, ze titiz autori na svem webu takova slova filtruji. jde mi o to, ze je to ta vseobjimajici pretvarka v rizi podobe, ktera nas obklopuje v ruznych podobach na kazdem kroku. jestli ten infotainment je nebo neni debilni mi je celkem sumak, protoze tohle stejne neni moje zajmova kategorie, takze nehodnotim, zda ma autor pravdu nebo ne 😉.
Avatar - white label
white label
Ten systém zřejmě stojí za houby, např. v aktuálním německém AMuS je test LC 500 a hned jako první mínus je uvedeno katastrofální (doslova) ovládání infotainmentu, další mínus je mírná/lehká nedotáčivost (takže v tom, že je to nejlepší driftmašina na světě se zřejmě s Machim neshodnou) a třetí mínus je o něco vyšší spotřeba.
V plusech je silný kultivovaný V8 se skvělým zvukem, dobré jízdní výkony a velmi dobré zpracování. Celkově 4* z 5.
jenda911
Ryzí prosím, h, ch, k, r, d, t, n, to není tak moc k zapamatování 😄
Anonym
To byla SPZ nešťastné červené R8 V10 Plus, která prošla před dvěma lety všemi i rádoby novinářskými prackami v této zemi. Furt plnej. Tehdy mi bylo líto nešťastníka, kterej jí koupí jako "předváděčku".
Pro případné zájemce: Jak se tak dívám na toho Lexe....aby to nebylo to samý. zatím je to první test, OK. koneckonců SPZ je ve videu vidět 😄
Avatar - JohnST
JohnST
No tieto auta ma nikdy nebrali a trva to dodnes. :no: :-!
Anton
Dalsi chudak novinar, co chcel byt zaujimavy a neprecital si navod na obsluhu.
Tam by totiz rychlo zistil, ze ten touchad sa nehladka, ale prst treba na ploche nechat polozeny a plynulo po nej klzat az do vyberu polozky, resp. zatlacenia celej plochy.
Holt, ale asi vie, preco to urobil.
V kazdom pripade je to ale chyba marketingoveho oddelenia, nechat si nejakym tupelom sprznit tento spickovy produkt. Odovzdat auto bez toho, aby cosi k tomu povedali...to tak potom dopadne.
Vsetko v style " kto chce psa bit, palicu si najde ".
Anonym
Čili - "Proč má nejlepší auto roku nejdebilnější infotainment? Protože Machala...

No jak jsem psal - a to lexus nenávidím - asi něco přehlídl. každopádně pouštět výhřev sedačky v menu touchpadem...to už je jedno, jak to je. je to zvěrstvo.
A co když si chce spolujezdec zároveń přitopit a řidič vypnou výhřev? To pak teprve bude v autězábava. Se vo tačpád pobijou!
Avatar - drack2
drack2
Mas pravdu, ale ten touchpad blby je i tak. Odvadi to pozornost a clovek se musi hodne snazit.
ryccardo
Což ovšem nic nemění na faktu, že když si chce člověk nastavit elementární věc jako výhřev sedačky, což jde v normálním autě pohybem prstu je potřeba v tomhle předraženým šrotu dělat při zastaveným autě a rezervovat si na to tak 5 minut. Příšerný jak se dělají čím dál horší auta.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To právě mění 😉

Zrovna Lex je levnější než konkurence = předraženej šrot k možná nejpečlivějš postavenýmu autu roku což překvapivě potvrzuje i Machala = to je hodně extrémní hodnocení. I Machalo to potom co si přečte návod nebo tuhle diskuzi určitě zvládne bez zastavení a o dost rychlejš než za 5 minut >😒]

Nebo dokonce objeví že existuje hlasový ovládání >😁
ryccardo
auto u kterýho musím zastavit abych si poladil klimu nebo pustil výhřev sedačky nestojí za řeč. Těším se na dobu až přijdou automobilky na to, že jejich systém ovládání všeho přes dotykovou obrazovku je zastaralý, nemoderní a nebezpečný. Dávám tomu pár let a ono to přijde.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Už si to psal = jak si vymyslel že musíš zastavit?

Ovládání má dlouhodobě nejlepší BMW = teta neteta teď měla na tejden BMW 7 a krom absolutního nadšení z laserovejch světlometů a sedadel potvrdila i trvající náskok v infotainmentu. A pokud by to někoho zajímalo tak celkově prej eště o fous lepší než S

Ovládání maj japonský nebo obecně asijský výrobky trochu jiný = než sednou nám evropanum. Platí to i pro audiovizuální techniku.
I tak je celkově LC asi nejpečlivějš postavený auto roku = že Machala má problém s ovládánim = neznamená že ho bude mít majitel co si to auto koupí 😄
Avatar - Sumi2000
Sumi2000
Nějak nechápu..
Tlačítko v Mazdě..stiskneš a jede výhřev na 1. , další stisk na 2. , pak na 3...dalším vypneš..
Není japonec jako japonec..Mazda ty auta umí uživatelsky asi lépe.

Jinak audiovizuální techniku mají japonci mnohem lepší na ovládání než třeba korejci..
SONY mobil i TV jsou na ovládání dost jednoduché a pochopitelné..Samsung je tragedie...

Lexus tam měl dát pár čudlíků a bylo by to ok.. Viz nový Opel Insignia ! 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Mám služebák Auris Hybrid = tam taky jen stiskneš 😉
Avatar - drack2
drack2
To auto je pecka.
Ale faktem je, ze aktualni generace infoteimentu lexusu je peklo. A schovani ovladani vyhrivani/odvetrani do menu to jen umocnuje.
Tzn. ac lexusak, co nyni brazdi jiz 4. kus teto znacky, tak me ten nadpis ani neurazi. 😄
ryccardo
To si ze mě děláš srandu? To jako myslíš, že se budu proklikávat za jízdy nějakou neergonomicky udělanou nabídkou pomalýho infotainmentu a nevěnovat se řízení? Nejsem sebevrah. Počítám, že na druhý straně ale odsuzuješ lidi, kteří telefonují za jízdy s telefonem u ucha, protože je to strašně nebezpečný, že? Ovládání mají dlouhodobě nejlepší starý auta bez infotainmentu. Dokážeš to ovládat i poslepu, má to okamžitou odezvu i za nízkých teplot a vydrží to po celou životnost auta. Jak dlouho myslíš, že vydrží tenhle dotykovej bazmek? Silně pochybuju, že to bude za 8-10 let ještě fungovat.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Machala to dělá vysloveně blbě = takhle se to neovládá! 😉

Majitel to udělá tak za čtvrtinu času = a spíš popaměti. Ne že bych ten infotainment chválil = v tomhle směru je asi jedná značka která snese kritiku BMW. Za 8 let spíš bude fungovat = dodnes fungujou starý navigace. Neni nad starý dobrý tlačítka = ale při rostoucim počtu funkcí.. ale to věděli už před 15 lety u BMW a iDrive v tehdejších modelech furt funguje = tak snad i tohle 😄
ryccardo
Já mám na výhřev sedaček kolečko. Nic lepšího a ergonomičtějšího zatím nikdo nevymyslel. O*** to a dát místo mechanickýho prvku proklikávačku přes dotykovej displej umí kde kdo. Chápu, že přes dotykovku ovládáš navigaci a rádio ale elementární věci jako výhřev sedaček, topení atd. to je přes dotyk fakt nesmysl. Chápu proč to automobilky dělají. Je to levnější.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
U auta od 100t. eur? To nebude o šetření

Viz DonVito 19:42 de nastavit automatický mód atd. = prostě Machala dal video jako příklad jak recenzent nemá fungovat 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nejvtipnější je že se Machala nechá natočit = jak to dělá blbě = a slovně si stěžuje že to de blbě :yes: >😁

Ne že bych se s podobnejma vtípkama už nesetkal = ale většinou to nebejvá od šéfredaktorů odbornejch magazínů >😒]

Radši si zahraj [odkaz] čestný že to neni podvod 😄
Avatar - white label
white label
Takže když Machi cokoli na Lexu! pochválí, je to svatá pravda, ale když bude mít jakékoli výhrady, bude to samozřejmě sprostá lež prodejného neodborného šéfredaktora.... :😉 >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
A víš že si to docela trefil? Nechtěně = ale trefil :yes: >😁

Infotainment viz já 0:09 = a Machala je jakej je = to víš i ty 😄
Avatar - white label
white label
Jenže já mu (na rozdíl od tebe, kdy mu selektivně věříš to, co se ti zrovna hodí) nevěřím nic, viz třeba jeho úžasně sofistikovaný "video důkaz" o tom, že zrovna tohle je nejlépe driftující auto na světě... >😒] >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Já vim čemu vwěříš 😉

Na Machalu máme stejnej názor = a asi oba budem stejně překvapený že zrovna tenhle Lex označil za nejlepší auto roku. I když to docela trefil 😄
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ty tady furt do každýho slova cpeš vw abys dokázal, jak jsme neobjektiVWní, ale i já i třeba wl nemáme problém kritizovat nepovedený věci u oblíbené značky. To ty seš dokonalej úkaz magora, co bude klidně chválit, jak *** voní, jen když se to týká Toyoty a spol.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jako obvykle si překročil čáru :-!

Seš neobjektivwní = nad techniku který nerozumíš nadřazuješ značku

Plus sklouzáváš do úrovně příspěvků jako je tenhle 8-s
Avatar - white label
white label
Pokud to měla být sebereflexe, potom jen - :yes: 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak jak si vyhodnotil příspěvek = vwyhodnocuješ i auta 😉

Něco pro vás dva krále objektivwity [odkaz] 😄
Avatar - _Karel_
_Karel_
Když člověk umře, ani o tom neví, jen lidi okolo jsou z toho nešťastní.
Když je někdo i.diot, je to velmi podobné.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Potvrzuju = nebudete s whitem pro tuto planetu ztrátou 😄
Avatar - _Karel_
_Karel_
I když tě mám za ubožáka, tak přání smrti opravdu pointou nebylo. Tak dík.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ach jo 😄

[odkaz] mě moc nebere 😉

To sou mnohem větší škůdci [odkaz] 😄
Avatar - white label
white label
Zatímco ve tvém případě, ti spousta lidí poděkuje..., že už od tebe konečně budou mít pokoj! 😲 :😉 >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Lidí jako ty? [odkaz] 😄

Hele nevíš proč stáhli V8 TDI z Porsche Panamera? 😐

Kvůli [odkaz] to asi nebude = nebo?
Avatar - white label
white label
To má být fronta na tebe (samozvaného "tato planeta") v mauzoleu? >😁
Víš, že věřím, že i ve vlastní garáži máš jen odkaz...., na Lexe samozřejmě! >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nebejval si vtipnější? 😄

Pár let a [odkaz] >😒]

Takže V8 TDI nevíš? Nebo viz reakce na Šimpanze reagovat na 2 věci je už nad možnosti..? 😉
Avatar - white label
white label
Vtipnější jsem pro tebe hlavně v případě, kdy si nedělám pr.del zrovna z tebe (což pravda není moc často).
V8 TDI v Panameře už jsme tu snad probírali několikrát, ale chápu, že je to teď tvé stále oblíbené téma.
Zeptej se u Porsche!
Podle mě měli nejspíš problém s plněním současných emisních limitů, protože verze v Panameře neměla (na rozdíl od SQ7) elektrický kompresor.
Co by s tím měl mít společného 50d?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No = spíš nechápeš 😄

Střídání šéfů v Audi nebo koncernu obecně je stejně jako to zavedení a hned ukončení V8 = trochu na hlavu. To je celý = chápu že ti je nepříjemný o tom mluvit

My 2 sme o tom mluvili myslim jen 1 a je to hodně dávno. Moje oblíbený téma je teď třeba [odkaz] a z aut zrovna tenhle Lexus 😉

Pracovně zábavný téma [odkaz]
Co tvoje? 😄
Avatar - white label
white label
"...reagovat na 2 věci je už nad možnosti..?"
Otázku v závěru si "náhodou" přehlédl?
V8 TDI v SQ7 nestáhli (ani dočasně).
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Stáhnout jí z Q7 by byla blbost = jediný místo kam takovej motor patří

Ale nasadit a do roka stáhnout z Panamery je podobně absurdní jako to střídání na vedoucích míst koncernu = před a po Dieselgate ani nemluvě

Jinak [odkaz] :yes: 😄

Sem zvědavej na plug-in hybrid 911 = co ty? 😉
Avatar - white label
white label
"Hlavní podíl na tomto trendu však podle všeho mají daňové úlevy pro hybridy. Díky tomu například v Belgii dosahuje podíl nově objednaných Panamer devadesáti procent, ve Francii pak sedmdesáti. "
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jo to určitě má vliv = že to je sakra povedená varianta = možná taky, snad aspoň trochu 😄

Víš něco blíž o hybridní 911? Asi to bude 4válec žejo 😐
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Neházej po mě Toyotou = si jen nepochopil že oceňuju jejich přínos a realizaci hybridu = fakt chytrý :yes😒br />
Při volbě [odkaz] [odkaz] na Toyotu zvysoka.. >😁

Zrovnatak nejsem subarista a nešílim z 4x4 = ale jejich pojetí konstrukce si cenim :yes: :yes😒br />
Začni se zajímat o auta = a třeba dojdeš k podobnýmu -)

A nebo zůstaň na svwym = taky možnost 😄
Avatar - white label
white label
U Lexu měli hlavně štěstí, že se trefili termínem zapůjčení přesně do počasí, při kterém může driftovat dokonce i Machi... >😁 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To bych zčásti monžná podepsal >😁 😉
Avatar - Markus1
Markus1
Jazdil som dlhodobo lexus rcf a to ovladanie je fakt debilneee
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
A co auto?
_MT_
Sice máš pravdu, ale jeho hlavní slabinu to vůbec neřeší. Takový ovladač má být navržený s ohledem na to, aby šel používat naprosto suverénně, bez nutnosti nějaké jemnější motoriky. S jasnou odezvou, jednoznačným chodem (tedy se vůbec nepotřebuješ dívat, jestli ses posunul a o kolik). Tohle ti dává víc možností (i když dnes mají touchpady i systémy s otočnými ovladači), ale musíš se na to víc soustředit a to je podle mne zásadní chyba. Tím spíš, když do toho systému dáš věci, které lidé chtějí ovládat i za jízdy.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Lepší když je nedokonalý tohle a zbytek auta super = než obráceně 😉

Já si loni zapnul sedačku = možná 2x? Tohle neni auto který bude vymrzlý před panelákem [odkaz] když náhodou jo majitel vyhřívání zvládne spíš líp než Machala 😄
_MT_
Vzhledem k tomu, že jsem znovu a znovu koupil matlačku, mám zjevně jiné priority. Ale na pochvalu to není.

Tak já si třeba pravidelně zapínám ventilaci. Jestli mluvíš o Aurisu, tak předpokládám, že nemáš kožená sedadla. Pokud pak bydlíš, kde se v zimě solí, tak je diskutabilní, jestli garáž vyhřívat. A kůže je v tomhle materiál na prd.
Avatar - Joky
Joky
je to na dlouho poslední půjčený Luxus na test těmhle lokajúm Emisoleváckého koncernu .....
kuny
... se mi zda, ze redakturci zacali pro inspiraci na obohaceni slovniku chodit sem na diskuzi. debilni napad >😒]
Avatar - Joky
Joky
nejlepší na tom je , když chceš " použít " ono slovo v diskuzi , tak to nejde ....holt asi neplatí jeden metr pro všechny...
Avatar - Machýrek
Machýrek
Toyota a Lexus maji nejdebilnejsi infotainmenty, ktery jsem zazil.
Anonym
Celý káry...
Avatar - Sumi2000
Sumi2000
Nadpis mne zaujal ,a pravdivý je..
Tohle bych mít nechtěl.
Ale jízda byla moooc pěkná..škoda toho interieru.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Interiér je dokonalej = co ti konkrétně vadí?
Avatar - drack2
drack2
... je to stejny nesmysl jako u jinych modelu. Zvyknout se na to da a fakt je, ze ja mam jeste na vyhrivani tlacitko. Clovek si osvoji hlasove ovladani. 😄

Nicmene infoteimenty jsou ted kapitola sama pro sebe vsude. Zena ma audi a tez nic moc. A nejsmutnejsi je, ze stare Lexusy to meli vyresene celkem normalne.

LC to asi rozdycha, to si clovek kupuje z jinych duvodu. Masserati ma tez hruzu. Ale jestli to nechaji i pro LS, tak potes koste.
Anonym
Ty máš tlačítko, dracku, protože máš limited edition 😄 :-!
Avatar - drack2
drack2
Mozna ti to uplne nedoslo, ale neustale komentujes vuz, ktery uz as 8 let nemam 😄
DonVito
Takže ve videu jsou dvě věci špatně😒br />
1. Prst je třeba držet na touchpadu a přejít na požadovanou ikonu (jak už zmínil Anton).
Myslím, že to bude věc zvyku. Možná to nebude intuitivní nikdy, ale nezatracoval bych to při první projížďce (obzvláště když ani nevím, jak se to má dělat).

2. Do menu sedačky se lze dostat hned z hlavního menu, přejetím z ''Klimatizace'' přímo výše na ''Sedadl👋volant''.

Před publikováním vulgarismů a natáčením hloupého videa doporučuji alespoň přečtení manuálu.
Nebo zde je alternativa - čas 30😁0: [odkaz]
Avatar - _Karel_
_Karel_
Koukám na tvoje video - a je to pořád extra deb.ilní.
Dost možná podobně de.bilní, jako ve spoustě jiných "moderních" aut, ale pořád vrcholně deb.ilní.
Ještě beru, že je lepší zastavit, když chci nastavit třeba navi. Ale abych musel věnovat tolik pozornosti i takové kravině, jako je vyhřívání sedačky......
Hlavně že do aut se.rou pořád další bezpečnostní asistenty, ale triviální ergonomie dostává těžce na pr.del. :no:
Anonym
Jo kámo, já chtěl u auta resetovat poplach tlaku v oneu - a málem jsem jel vraždit do Ingolstadtu. Máš svatou pravdu.
DonVito
Heleď, já tady ten systém nechci obhajovat, ani jsem ho nezkoušel.

Mně se líbí i-drive. A v první verzi na něj taky každej nadával..

Já když chci na klasickým dotykáči v autě nastavit třeba basy, tak to taky není zrovna hitparáda. U Lexusu u toho můžu alespoň líp sledovat provoz (menší přeostřování).

PS Autor vypíchnul asi to nejsložitější. Rádio se ovládá na volantu, na mapy máš tlačítko, klimatizace má také klasická tlačítka. Prostě vyhřívání sedačky je složitější, aby tlačítka ušetřili, to je celý. Na druhou stranu, když budu třeba předjíždět, tak si nebudu zrovna hledat zapínání ohřevu pozadí 😄
Avatar - _Karel_
_Karel_
Chápu a beru, že na tlačítka nejde všechno. Ale věci, co se pravidelně používají během jízdy - ty by měly zůstat co nejjednodušší. 😄
DonVito
Tak určitě, jen Lexus vyhodnotil, že vyhřívání sedačky nepatří mezi věci, které se pravidelně používají 😄

Mně šlo ale hlavně o to, že když někdo (Machala) něco kritizuje, tak by si měl alespoň zjistit, jak se to má dělat správně..
Anonym
Myslíš toho Machalu, kterej po rajtování po Hummer centru v Passatu na 19´kolech sděloval světu, že to nějak moc drncá? .... 😄
DonVito
O tom nevím, ale to co píšeš odpovídá zdejším odborným informacím o Lexusu.
Takže to bude asi ten samej 😄

Jinak ještě si ve videu stěžuje, že je to hrozně citlivý - další zbytečná Máchalova informace >😁

Škoda, že neví, že si může v menu v nastavení upravit rychlost pohybu kurzoru :yes: na pomalou..
Ve videu čas 35:40.
Anonym
😄 😄 😄
...něco takovýho jsem si myslel.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Manželky nemají rády Lexus.
Manžel totiž veškerý čas tráví ve svém novém Lexusu. Čte si návod, pokouší se ho pochopit, nastavuje do nekonečna optimální kompromisní rychlost pohybu kurzoru.
Šmatlají a šmatlají svůj nový SMART-TABLET-DRIVEN-SMART-CAR.
A až budou k mání robotky na sex, půjdou do toho mezi prvními a koupí si "šmatla-always-virgin-ladies-robots" a manželky půjdou od válu. 😄 😄 😄 😄 😄

PS - jestlipak se kurzor a tablet zpomaluje když je auto promrzlé na horách? 😄 😄 😄 😄 😄
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Někoho to baví ................... ale jinak by se měli zamyslet nad významem slovního spojení .... "user friendly".
Mimochodem, pokud je mi přes 45 let, mohu potřebovat na četní brýle.
brýle na řízení a na ovládání tlačítek opravdu nepotřebuji.
Na infobazmeky tedy brýle potřebuji a to by mne sralo.
Ve svém Mercedesu vše ovládám z jedné konzole na kterou se nemusím dívat a vše mám dublované tlačítky, mohu si vybrat, a ještě mám víceméně vše dříve jmenované na volantu. Já jsem si za ty tlačítka zaplatil.
Lexus chce prostě ušetřit na tlačítkách, to samé Tesla v modelu 3. Zaplatit si to nechá jako kdyby tam tlačítka byla.
Avatar - Loptos
Loptos
A nemoze to proste byt tym, ze sa v aute da nastavit aby sedacky hriali len kym do neho clovek sadne a je tam zima? Tak nejak to ma aj nova astra a na tlacidlo sedaciek sa v podstate nesaha.
Avatar - white label
white label
Jako, že se to vyhřívání pak po nějaké době samo vypne?
Avatar - Loptos
Loptos
Presne tak. po nastartovani hreju naplno a pomaly sa vyhrev znizuje az sa vypne, ked je v aute pozadovana teplota.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Tak tohle slyším poprvé v životě. Seš si tím jistej?
Avatar - Loptos
Loptos
Ano, zazil som to v novej Astre. Akurat neviem ci je to priplatkova funkcia s lepsim infosystemom, alebo to maju vsetky vybavy. Kludne sa chod mrknut do Oplu. 😄
Avatar - Loptos
Loptos
z navodu oplu astra😒br />
Automatické vyhřívání sedadel
V závislosti na výbavě vozidla může
být v nabídce personalizace vozidla
na informačním displeji nastaveno
automatické vyhřívání sedadel.
Přizpůsobení vozidla 3 109.
Pokud je tato funkce aktivována,
bude vyhřívání sedadel aktivováno
automaticky při nastartování vozidla.
Aktivace je závislá na několika
parametrech, jako je například teplota
v interiéru vozidla, intenzita a směr
slunečního záření a nastavená
teplota elektronicky řízené
klimatizace pro stranu řidiče
a spolujezdce.
Tak jak se interiér vozidla zahřívá,
snižuje se automaticky úroveň
vyhřívání sedadel až do konečného
vypnutí. Úroveň vyhřívání sedadel je
během automatické činnosti
signalizována kontrolkami vyhřívání
sedadel.
Pokud není sedadlo spolujezdce
obsazeno, nebude funkce
automatického vyhřívání sedadel
aktivovat vyhřívání tohoto sedadla.
Kdykoli během automatického
vyhřívání sedadel lze stisknutím
tlačítek vyhřívání příslušného
sedadla režim automatického
vyhřívání sedadel opustit a regulovat
vyhřívání sedadel ručně.
Avatar - _Karel_
_Karel_
šikovná věc :yes:
Avatar - speedfred
speedfred
to je bežná vec pri vyhrievani zadného okna,ale u sedačiek to “čujem” prvý krát.
Avatar - Loptos
Loptos
hmm, ja som myslel ze to maju vsetky modernejsie auta vo vyssich vybavach 😄
Avatar - white label
white label
Je možné, že už to má i někdo jiný a jen o tom nevíme...
Avatar - white label
white label
Tak to se Lexus může učit od Opelu... 😉
DonVito
Lexus se od Opelu ucit nemusi.

[odkaz]

Automaticky mod u LC500 existuje, dokonce s moznosti individualizace (custumization).
Avatar - white label
white label
Takže jsem měl ve 23:12 pravdu.
A to mi k tomu nějaký ocas dal palec dolů... 😉
DonVito
Jinak ten mod "auto" mozna vysvetluje upusteni od tlacitka, jak uz pise Loptos.

Mozna, ze staci nastavit vsude (treba i vyhrev volantu) auto a bude to fungovat ke spokojenosti uzivatele minimalne jako v astre 😄
Avatar - Loptos
Loptos
jediny problem teda nastava, ked si niekto bude chciet robit vajcia na tvrdo ale v aute bude uz teplo >😒]
Avatar - white label
white label
Tak to pak musí jít přes ten tp do menu...
Anonym
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
jak jsem psal - i když lexus nesnáším - tyhle věci chtějí čas. Trochu to pročuchat.
Když voni mu to na dýl nepůjčej. 😒 😒
Avatar - fOE
fOE
autorovi k nadpisu. Vskutku vysoka novinarina. :yes:
8-s
Avatar - speedfred
speedfred
to je asi posledný test Lexusu na ACZ ,foztek ale plakať asi nebude. 😉
4bytelnýkola
JE TO na poblití jako některé místní testy, spíš už je to na facku v realu..
Šimpanz
je jistě nepříjemný, ale LC500 vyniká v podstatnějších oblastech, je to jedno z mála aut v dnešní době s pořádným atmosférickým osmiválcem, dobře vybalancované a podle mě i s hezkým a dynamicky působícím designem na hony vzdáleném od ostatních nehezkých modelů Lexe a navíc za docela příjemnou cenu. Takže infotaiment je jenom drobný přešlap na jinak povedeném autě.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak nějak to vidim i já [odkaz] :yes: 😄
Avatar - white label
white label
Jo, na poměry designu současných Lexů je tohle poměrně pěkné auto.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Šimpanz píše o trochu jinejch věcech než design = i když i ten se u LC dost poved :yes: 😄
Avatar - white label
white label
Zkus brýle!

Šimpanz dnes 00😁5
"... podle mě i s hezkým a dynamicky působícím designem na hony vzdáleném od ostatních nehezkých modelů Lexe..."
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Zatim mám jen sluneční 😉

Jj sorry = u auta a zesilovače a tak se soustředim víc na ... než na design 😄

A s Šimpanzem souhlasim = v tom i tom. LC je fakt hezčí než levný modely. I když třeba IS se mi naživo docela líbí [odkaz]
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
IS-ko sa paci aj mne... nazivo je to ine ako na fotkach... rozhodne jeho dizajn zaujme viac ako nejaka A4 alebo rada 3 😉 .. proste vyzera fakt noblesne :yes:
Avatar - holden2
holden2
se stane jako mavnutim kouzelneho proutku nejgenialnejsi ve chvili kdy s tim prijde xindlvagn
Avatar - Machýrek
Machýrek
Uvidime, snad ne. Aktualni lexusi infotainment je ve srovnanim s koncernovym srac.ka.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Chceš-li být SMART, musíš si koupit Lexus nebo Testu model 3 😄
Jak říká Áda, SMART šmatlafoun, SMART tablety a teď k tabletu ještě SMART CAR.

A jestli se někdo diví že jsou Lexusy jaké jsou, ať si dojede do Japonska, tam je všechno MEGA SMART.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Kolik ti je? Jestli do 14 nebo přes 70 tak budiž = jestli mezi tim.. 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
bol vzdy svojsky ... to ale neznamena ze je zly ... ;-\
4bytelnýkola
Z-A-C-H-C-A-N-Y-Z-P-I-C-E-N-Y-INFOTAINME… 😉