Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - wakantanka
Docital som
| 11. 12. 2017 13:28
a naco vlastne Impreza ked XV je len vyssie. Motory a pohon rovnaky.
Avatar - Emel
Docital som
| 11. 12. 2017 13:44
No tak asi na to, když vyšší auto nepotřebuješ, ne? :-)
Avatar - wakantanka
Docital som
| 11. 12. 2017 15:44
Ale to je to jedine. :-) Keby dali do Imprezy tu oturbenu 1,6 ...
Avatar - Emel
Docital som
| 11. 12. 2017 17:12
A naopak... na co je vlastně XV, když je to jen zvýšená Impreza? Prostě se dává zákazníkovi na výběr, jestli chce za 30t zvýšenou verzi, podobně jako to třeba dělá koncern s Allroady a Scouty nebo nakonec samotné Subaru s Outbackem.
Avatar - wakantanka
Docital som
| 11. 12. 2017 20:18
Alebo tak :-)
Avatar - 3_diamanty
Docital som
| 11. 12. 2017 14:27
ono XV neraz roprasi aj seriozne SUvecka ked pride na realny teren .. pojem cross je tu kusok kamuflaz... len aku ma nosnost.. lebo levorg je vdaka CVT s nosnostou na urovni dvojmiestneho kabria ... snad XV toho papierovo odvezie viac.. lebo takeho dobreho auta by kvoli takej "blbosti" opat bola skoda.... inak za mna radsej krajsi outback... aj ked ano jedna sa tu opat o jineho zaka z jine tridy ... inak bez CVT to nejde? v tabulke klasicky manual nikde nevidim... takisto ten 84 kw zaklad posobi az odvazne... takze mame v europe v reale jeden motor a jednu prevodovku.... ;-\ ... ach jaj.. konkurencia je pritom uz daleko vacsia ako za cias jeho prveho XVecka.... pan boh zehnaj XVecku :-|
Avatar - woody-alien
Suchar z největších
| 11. 12. 2017 13:31
Chápu, že zřejmě budu označen za suchara, co se už nedokáže z ničeho radovat a pro nic se nadchnout.....no ale přesto bych si dovolil zpochybnit výrok autora, že "výkonově oba motory na papíře možná nadchnou". Mě tedy 84kW z 1.6, ani 115kW z dvoulitru k žádnýmu rauši nepřivedlo ani na tom papíře. Jak říkám, suchar. ;-)
Suchar z největších
| 11. 12. 2017 13:38
Mě snad nadchne až 1,8T u Imprezy, třeba ji XV dostane taky ;-)
Suchar z největších
| 11. 12. 2017 14:45
Ty máš nějaké informace o tom, že by měla přijít 1,8T? O takovém motoru ani nevím, že by byl v plánu, natož ve výrobě. To by bylo do takových aut akorát.
Suchar z největších
| 11. 12. 2017 15:25
Ano, Subaru by mělo mít 3 benzínové turbomotory. 2,4T ze stejného zdroje, ze kterého čerpám, už byla potvrzena. Tak věřím i té 1,8T s cca 150kW. Třetí motor nevím, jestli to má být stávající 1,6T nebo jiný motor.

Impreza by měla dostat nový turbomotor příští rok. Očekávám, že to bude právě ta 1,8. 1,6 nebo její alternativu neočekávám, ta by byla výkonově podobná současným motorům.
Suchar z největších
| 11. 12. 2017 16:37
Tak to by byl mazec! Zvlášť v situaci, kdy do Evropy nepustili svůj 2.0 DIT z japonského Levorgu, protože emise. Každopádně by jim to mohlo s prodeji v Evropě dost pomoct.
Avatar - woody-alien
Suchar z největších
| 11. 12. 2017 19:38
Hmm, 1.8T by mohla být fajnová...ale taky o tom slyším poprvé. Spíš jsem myslel, že po Levorgu Subaru nasadí 1.6T i do příbuzných modelů - Imprezy a XV.
Suchar z největších
| 11. 12. 2017 13:43
ja sem vo tomhle uvazoval jako o druhym aute do rodiny spis pro manzelku. atmosfera, pro ucel pouziti (3km do skoly a 3km zpet) byla spis vyhodou. co me odradilo byl lineartronik a malej kufr, kam by se nevesel pes...
115kW, i kdyz atmosferickych, by na to popojizdeni stacilo, hlavni byla ctyrkolka a vyssi povozek, takze tohle XV by jinak byl ideal
Suchar z největších
| 11. 12. 2017 14:39
V tomto prípade snáď ani cvt nebude na obtiaž a kufir nerieš, psa snáď nemusíš voziť do školy >:D
Suchar z největších
| 11. 12. 2017 14:47
Lineartronic projeď (ten ve verzi 2.0) a pak suď. Z vlastní zkušenosti bych o cukání silně pochyboval a do města je to naopak ideál. Kufr nicméně nenafoukneš... ;-\
Avatar - Emel
Suchar z největších
| 11. 12. 2017 13:43
Ani krouťák nepřesahuje těch 100Nm z litru, které se u atmosféry berou jako hranice mezi normálním a nadstandardním motorem...
Avatar - 3_diamanty
Suchar z největších
| 11. 12. 2017 14:34
ten zaklad je vazne odvaha---- bracha ma v nizsom a lahsom aute 86 kw 1,6tku a je to tak akurat ... takze subaru nas s tou 1,6tkou so zrychlenim 14s razom hadze kdesi do doby 44kw 20 rocneho pola.... ach jaj... v eu to asi opat bude kusovka.. v usa ale predpokladam ze to dostane este nejaku poriadnu 2,4ku alebo take daco ... jeho trh bude hlavne tam

inak diezel boxer uz tu asi skoncil ako pozeram... lepsi klinec do rakvy v eu XV dostat ani nemohlo
Suchar z největších
| 11. 12. 2017 14:35
Hlavně to jejich postižený CVT znamená, že ten závratnej výkon musíš ještě podělit pocitovym koeficientem přibližně 0,75.
Avatar - 3_diamanty
Suchar z největších
| 11. 12. 2017 14:59
obavam sa ze novy eclipse cross toto XVecko "roztrha v zuboch".. kam kracas subaru... pritom nie je to tak davno co sa misak na subaru vobec nechytal ... ako vravim konkurencia je stale sirsia a silnejsia ... podla mna nove XV v eu pojde dole ( koniec boxeru dizla obzvlast u SUV je dalsia odvaha nic netusiaceho ) ... bohuzial.. este ze ta amerika to vsetko dobehne ;-)

a to ani nehovorim o moznej vzajomnej kanibalizacii povezdme s levorgom ( cena je podobna.. aj praktickost asi ).. lebo sam poznam z okolia zakaznika ktory isiel kupovat SUV a skoncil nakoniec v jednom kombiku tej istej znacky ( tigi vs passat )
Suchar z největších
| 11. 12. 2017 15:37
Ono to je i naopak - známá teď kupuje náhradu za Passata B8 a Golfa VII a určitě to bude SUV, protože:
- je to vyšší a kdo by se v padesáti letech ohýbal
- je z toho lépe vidět
- půdorysně je to o něco kompaktnější
- to aktuálně letí
Vyšla nám z toho trojka CX-5, Tiguan, Ateca/Karoq, v záloze je ještě Kadjar.
Suchar z největších
| 11. 12. 2017 14:45
EDIT: Vynásobit, jasný :-)
Avatar - Pekelná Micinka
RIP
| 11. 12. 2017 14:03
Martin Smolík
obdoba Haldexu
| 11. 12. 2017 14:09
Citace "...pohon všech kol, který je u XV dodáván standardně. Jedná se obdobu Haldexu využívající elektronický lamelový diferenciál, který na rozdíl od starších generací Haldexu trvale spíná pohon obou náprav. Proto Subaru nadále o hovoří o „stálé čtyřkolce.“..."

Za prvé by mě zajímalo kde autor článku přišel na ten diferenciál. Navíc diferenciál určitě není obdobou haldexu jak autor mylně tvrdí, ale zařízení stojící o level výše a fungující jinak.
Nakonec je to ale fuk, v XV stejně uprostřed žádný diferenciál není, jen obyčejná mezinápravová spojka s elektronikou

A za druhé když je někde elektronická spojka, tak to nejspíše nebude stálá čtyřkolka. Alespoň při brzdění se tyhle spojky zcela běžně samy rozpojují, ale může se rozepnout i během pohonu, např. když stoupne její teplota. Záleží na provozních podmínkách
obdoba Haldexu
| 11. 12. 2017 14:38
Myslím, že to je tím, že autor nezná AJ a ani se nevyzná v technice. Název elektronický lamelový diferenciál je totální hámotina, Subaru i všichni ostatní používají pro tento typ AWD název "electronically controlled multiplate clutch", takže kdyby uměl alespoň základy AJ, tak by musel napsat "elektronicky řízená vícelamelová spojka".
obdoba Haldexu
| 11. 12. 2017 16:44
jj, bez znalosti AJ by si myslím ještě poradil, ale horší je že se neorientuje ani v té technice. Ta je v odbornějším překladu ještě důležitější než samotná znalost jazyka
Avatar - Beefcake
obdoba Haldexu
| 11. 12. 2017 17:20
Ja teda neviem, ale este som nepocul, ze by sa MPT v nejakej jazdnej situacii rozpajala. Vsade sa zdoraznuje, ze to je navrhnute na trvale pripojenie. (nie nesledoval som zatial pocas jazdy cez diagnostiku stav spojky :-) ). Pri brzdeni sa samozrejme pomery zmenia, ale nevypne.
Prehriat sa rovnako vie aj viskoza pri centr. diferenciali pri manualnej prevodovke, co tiez nie je prijemne.
Jedine permanentne by bolo fakt len ciste a nerozpojitelne zelezo, ale s tym by asi nikto nechcel jazdit.
Pridavam obligatne video: [odkaz]

Co mi tam trochu vadi, je "když však systém zaznamená prokluz předního kola, okamžitě pošle více točivého momentu dozadu" - ak by to bolo len pri preklze, to by znamenalo, ze system funguje len reaktivne, co nie je pravda.
obdoba Haldexu
| 11. 12. 2017 18:51
Nevím proč by nikdo nechtěl jezdit s "nerozpojitelným železem" když s tím běžně jezdí milióny aut. Dyť fulltime pohon mají i mnohé dřívější modely z vlastní stáje Subaru, většina produkce Audi, něco by se našlo i u VW, má to třícípá hvězda, anebo znova z opačné strany zeměkoule LC a další. Nevím že by si někdo stěžoval.

A co se týká poslední poznámky, i proaktivní systémy mohou prohrábnout. Prokluz kola určitě není spojený jen s reaktivně pracujícími systémy
Avatar - Beefcake
obdoba Haldexu
| 12. 12. 2017 00:10
S tymi systemami som to myslel tak, ze upozornuje na samozrejmost a tie zaujimavejsie vlastnosti systemu nespomenie.
obdoba Haldexu
| 12. 12. 2017 11:36
Jenže u viskózní spojky ten diferenciál mají. Stejně tak u planetových automatů s vícelamelovou spojkou byl planetový diferenciál. Spojka u těchto systémů zajišťovala svornost. Statické dělení zajišťoval diferenciál. I když se spojka přehřeje a elektronika ji rozpojí, diferenciál tam pořád bude a pořád to bude fungovat jako pohon všech kol.

U Lineartronicu jsem v ilustracích žádný diferenciál neviděl. Jen spojku. Což nevylučuje, že jsem byl slepý. ;-) Není mi jasné, jak pak na spojce dělají nějaké statické 60:40 dělení.
Avatar - Beefcake
obdoba Haldexu
| 13. 12. 2017 14:11
Nie, dobre si videl :-)
Uplne staticky asi nie. Vsetko to bude len o tej urovni preklzu , lebo ta spojka je v trvalom preklze stale a utahovanim/otvaranim menia pomer v realnom case.
Ja si to predstavujem tak, ze ta spojka je pri beznej jazde SW nastavena tak, ze to vychadza na tych 60:40. Ale ked sa udeje nieco dynamicke (napr. plyn, riadenie, brzda), tak sa to okamzite meni. Ako - to sa povedat neda vzhladom na mnozstvo vsupnych premennych.

Pokial viem, ta viskoza v cent. diferenciali Subaru nie je nijako el.ovladatelna. Ziadna elektronika do toho sahnut nevie.
Vyborny popis riesenia je tuto: [odkaz]
Avatar - lamal
Double Wishbone
| 11. 12. 2017 17:06
wow to ma novu zadnu napravu ... global platform nie je ziaden sunes, mat na aute ako XV dvojity lichac v zadu je luxus.... uz len keby fakt prisli tie 1.8t alebo aspon 1.6t tak tomu clovek odpusti aj to nove 7st CVT...
Diskuze
| 11. 12. 2017 17:06
Skoro nikdo v novém XV a nové Impreze nejel, ale všichni chrlí rozumy.
1. Když chci jezdit na spotřebu tak si koupím hybrida nebo cng.
2. Když chci trhače asfaltu tak mám na výběr z několika hothatchů.
3. Když chci auto pro pět lidí a psa na dovolenou tak tu mám MPV.
4. Když na to nemám tak to nekupuji a ani nekritizuji
5. Když na to někdo nemá a může si koupit jen něco pro všechny podřadného, tak se mu nesměji.
Diskuze
| 11. 12. 2017 17:12
Co mam aktuálně chtít nebo mít, abych si koupil Imprezu/XV? :-|
Avatar - Beefcake
Diskuze
| 11. 12. 2017 17:28
No tak ja ti to prezradim (najma, co sa tyka tych vyssich modelov). Nepotrebujes fakt extra rozmyslat o nejakych poveternostnych podmienkach, ci stave cesty, ked ides niekam, kde to nepoznas. Mas univerzalne auto a skor tie vyzvy vyhladavas ako sa im vyhybas.
Ako sa vravi (s nadsazkou), ides tam, kam chces ty a nie auto.
Avatar - _Karel_
Diskuze
| 11. 12. 2017 18:11
To by ale byla zbytečně úzká cílová skupina ;-)
Avatar - Beefcake
Diskuze
| 12. 12. 2017 00:08
To je len bonus k normalnemu jazdeniu, co som napisal :-)
Avatar - Hammunasakra
Diskuze
| 12. 12. 2017 14:56
Eště jeden bonus [odkaz] :yes: ;-)
Diskuze
| 11. 12. 2017 18:27
Souhlasím s tebou. Rozhodoval jsem se mezi imprezou a levorgem. Jelikož mně delší auta nesedí a parkování není má silná stránka, tak jsem zvolil Imprezu. A nelituji. Pro každodenní ježdění s pocitem, že nemusíš nic řešit je to to nejlepší v našich podmínkách. A spotřeba není hrozná jak se všude píše. Průměr mám 7.5l.
Diskuze
| 12. 12. 2017 10:32
Já vám pořád nevím - doby starýho Haldexu už jsou pryč, takže i s Golfem Alltrack se vyhrabu všude, kam potřebuju. Obligátní Ještěd ve sněhu to dá téměř celý bokem, v kopci se to taky rozjede kdykoli a na rozdíl od XV to díky 180 turbokoním neutlumenejm CVT i docela jede.
Pořád ten kompromis nebo omezení nevidím :-(

Až tam dají normální automat/manuál a 1.6T/2.0T, budu o tom do Krušnejch hor a Jizerek přemejšlet.
Avatar - Hammunasakra
Diskuze
| 12. 12. 2017 13:02
Jestli normálnim automatem myslíš DSG = tak buď v klidu = nemusíš přemejšlet >:-[]
Diskuze
| 12. 12. 2017 18:59
Kajlí, je mi jasný, že se to měničovýmu zázraku v C5 nevyrovná, ale pro nás kmány je mokrá DSG lepší, než uhučený CVT.
Avatar - Emel
Diskuze
| 11. 12. 2017 17:14
Takže jsi se rozhodl vychrlit ještě nějaké :-)?
Avatar - lamal
Diskuze
| 11. 12. 2017 17:48
to ze chce niekto silnejsi motor ako s 200nm vo vysokych ot. tak nechce nic extremne, subaru to myslim vie a snad doplni silnejsie/pruznejsie motory...
Jízda v Subaru
| 11. 12. 2017 17:46
Problém je ještě větší. Nejen, že skoro nikdo z diskutujících nejel v XV a Impreze. Oni nejeli v žádném Subaru. Ale přesto znají bezvadně jak jezdí, jak se chová CVT i nedostatečnost výkonu motoru,
Avatar - _Karel_
Jízda v Subaru
| 11. 12. 2017 18:10
Nic moc výkon motoru uvádějí i redaktoři, co je testovali.
A je potřeba jet speciálně v Subaru, abych odhadl, jak asi jede 115kw, 196Nm, s maximálkou pod 200 ? Coby vrcholný motor je to prostě nic moc. A nic na tom nemění to, že to velké části kupců může v pohodě stačit.
Jízda v Subaru
| 11. 12. 2017 18:20
Takže nejel. Díky. Odhadl jak asi jede....jasně kdo má naježděná auta odhadne. To je pravda. Ale já nepsal pouze o výkonu motoru. Ale když jsme u něho tak mi připadá dost úsměvný argument, že 196 Nm není o ničem, ale 201 Nm to je špička.
Avatar - _Karel_
Jízda v Subaru
| 11. 12. 2017 18:31
Ne, nepsal jsi jen o výkonu motoru. Psal jsi "jak jezdí" a to nikdo nezpochybňuje.
Jak se chová CVT - já CVT měl (i když ne v Subaru) a byl jsem docela spokojenej, mohl bych s tím žít, podle testů není ta převodovka špatná. Ale je to pořád CVT a někdo je nechce.
Jízda v Subaru
| 11. 12. 2017 21:55
Když jsem kupoval Forestra tak jsem také raději vzal ruční řazení. Ale byl to rok tuším 2012. Od té doby udělalo CVT výrazný pokrok. Mám to celkem najeté. S předvolenými stupni je opravdu dobrá. Tady velmi platí, že není CVT jako CVT.
Že to nechce každý to souhlasím. Mnoho lidí ovlivní testy kde je popisována CVT negativně a někdy i oprávněně. Ale jak říkám. Pokrok i zde je masivní a je potřeba vyzkoušet.
Jízda v Subaru
| 11. 12. 2017 20:13
Já mám Imprezu dvoulitru a plná spokojenost. Na cvt jsem si zvykl za 1 den. Mám dlouhodobé zkušenosti s koncernem a to 1.2tsi atm, 1.4tsi 110kw, 1.4cng, 1.6tdi, 1.5tsi atm 1.8tsi (4x4 atm) a 2.0tdi. Na rozdíl od spousty jiných se mně se všemi modely a motory jezdilo vcelku dobře. Ale teprve u imprezy jsem pocítil radost z jízdy. Je třeba si uvědomit že ten samý podvozek půjde časem do všech modelů Subaru a proto je extrémně kvalitní (subjektivně více než motor). Kdybych to přirovnal ke koncernu, tak je to jako by Oktávka 1.4 tsi měla podvozek z golfu R. To by naopak pak všichni psali jak se škoda vytáhla.
Avatar - Emel
Jízda v Subaru
| 11. 12. 2017 22:14
Nevím přesně co by se tu psalo o Octavii 1.4 s podvozkem z eRka, ale vím, co se tu psalo o Octavii s 200Nm, maximálkou 200 a 0-100 za 10s ;-)
Avatar - Emel
Jízda v Subaru
| 12. 12. 2017 13:25
To sis to přeložil špatně. Autor v článku mluví o parametrech vzbuzujících nadšení... tak jsem se jen zamyslel, co by u mě "vzbudilo nadšení":

Dnešní dvoulitrový etalon je Mazda, která má z dvoulitru 210Nm/4000 otáček. Za dveřmi je SkyX, který by teoreticky mohl přinést s větším kompresním poměrem i větší krouťák... kdyby se dostali na 250Nm a vyrovnali se tak foukané 1.4TSI, tak bych byl dejme tomu nadšený. Každopádně - pokud chce někdo "vzbudit nadšení", tak musí minimálně překonat pár let staré hodnoty Mazdy.
Avatar - Beefcake
Jízda v Subaru
| 12. 12. 2017 00:07
Ako sa chovaju tie nove CVT (teda SW v nich) si tiez netrufam odhadnut.
pneu z vyroby
| 11. 12. 2017 18:55
Jezdi skvele mozna s jinymi pneu nez ma z vyroby, na polygonu v pribrami se Subaru XV brzdnou drahou a schopnostmi zvladnout smyk radilo mezi tezky podprumer. Skoda ze pani neprijela s kvalitnimi zimaky.
Avatar - woody-alien
pneu z vyroby
| 11. 12. 2017 19:50
To ses mi trefil do noty. V nedávném srovnáváku Forestera a Kodiaqa jsem si všiml, že Forester jezdí na Bridgestone Dueler. No tedy, jezdil jsem s nima první zimu na Grand Vitaře a měl jsem sto chutí někde na vhodném místě zastavit, skopat je dolů z disků a rituálně je poch...cat.
pneu z vyroby
| 11. 12. 2017 21:46
A to si říkáš suchar? :-)
Avatar - Beefcake
pneu z vyroby
| 12. 12. 2017 00:00
To fakt tam uz nie su tie hnusne Geolandary ? Nic ine horsie byt nemoze.
pneu z vyroby
| 11. 12. 2017 19:59
A jsi si jistý že to bylo XV my2018? Já na novou Imprezu měl rychlý výběr, protože rozměr 205/50 r17 není úplně běžný. Musel jsem vzít co bylo skladem (čínu a pneu starší dvou let jsem zavrhl), tak mám WinterContact TS 850 P V XL.
pneu z vyroby
| 11. 12. 2017 20:06
Jo bylo to ted na podzim 2017 a mela to novy, na aute se vystridali krome instruktora i dalsi a fakt pneu to auto uplne zabily.
pneu z vyroby
| 11. 12. 2017 20:28
Asi to byl my2017. První várka My2018 do evropy se skládala teprve kolem 15.11. z lodi. Ale že nevhodné pneu zabíjí jízdní vlastnosti to ti podepíší. Bohužel si lidé často myslí, že například vyšší index rychlosti automatický znamená lepší vlastnosti a tak podobně.
Suba
| 11. 12. 2017 21:16
Docela čumim co to projede, holt firma co umí i letadla ..ta technika je vidět.
Avatar - white label
Suba
| 11. 12. 2017 23:28
Hlavně ta jejich paleta "leteckých" motorů..., pro příští rok zbudou dva, jeden co moc nejede a ten druhý co jede ještě méně...
Avatar - Beefcake
Suba
| 12. 12. 2017 00:12
Posledne tyzdne sa siria zvesti o turbach, takze by som sa nebal.
Avatar - white label
Suba
| 12. 12. 2017 00:59
Tak snad...
pneu
| 11. 12. 2017 21:49
Bridgestony su (najme svojou vnutornou konstrukciou)vhodne len na zad.napravu, ak je ziadany progresivny prechod do smyku. Naopak vpredu generuju nedotacavost, celkove su tvrde, tazke, s velkym val.odporom. Maju velmi male teplotne okno' kedy maju akotaku prilnavost. Do 'auta pre manzelku' nie su vhodne. Spominane TS850 P su ovela lepsia volba.
Deficity v brzdeni a spravani na limite sa daju dobre korigovat...optimalizovanym nastavenim geometrie a tlakov.(fabricke Subaru hodnoty totiz devalvuju skutocny potencial podvozka)
Dilema SUV
| 11. 12. 2017 22:25
a fčíl babo raď....
Ano - Subaru vyměklo.... SUV? už ne. Crosska? Ano. Ne ta od vietnamců z PRCu, ale kvalitní z Japonska.
Přesto - vyměklo. Podlehlo době - CVT, diskotéka na palubce - ano jsem starší ročník - je mi skoro pade...ale jsem odkojen na prvních Atari, Duně - pamatuju Sinclaira a obrázky by se mi měly líbit. Hraju dodnes, ale v autě to nepotřebuju...
Jo - taková je doba...
Do terénu - s X-mode - proč ne? Zvládne víc, než si řadový řidič představuje a auto se nepodívá na své limity, protože limity najde spíše řidič.
Terénní ambice končí tam, kde přední dlouhý převis a jeho plasty..
Proč XVčko? Protože je vyšší - líp se do něj nastupuje. Motor se asi nebude tak mršit, protože je to atmosféra o "evropsky vysokém objemu". Zbytek? inu - ukáže čas...
Bezpečnostní systémy na jedničku s hvězdičkou.
A ad pneu - ano - pořád se divím, kdo je to u Subaru placen za to, aby vybral, pokud možno, ty nejblbější gumu.
Univerzální Yokohamy šly do vývoje po první sezoně - co na to dávají teď nevím, ale podle reakcí - zase něco "skvělého". Kašlete na univerzály a vyberte to, s čím máte nejlepší zkušenosti(každý s trochu něčím jiným...podle svého stylu).
Subaru nebude trhat statistiky, ale "snad" bude zase tou spolehlivou značkou, co vás doveze, kam budete potřebovat, bezpečně a s možností si zablbnout v terénu, když vás to popadne....
Avatar - aproximus
stvořit vůz
| 11. 12. 2017 23:23
se vzhledem drsňáka a dát do něj cvt a dýchavičné atmosféry, to je panečku počin :no:
CVT
| 12. 12. 2017 13:09
Ja za posledni rok mel moznost najezdit par tisic kilometru s dvojspojkou (Audi S-Tronic), s CVT ( Subaru Lineatronic v aktualnim Outbacku, tj. uz s virtualnimi stupni) a nyni jezdim s klasickym automatem (Mazda Skyactive Drive). Kdybych mel porovnat ciste jen prevodovky, bude vybral bych si to CVT.

Skubani neexistuje, prevodovka reaguje bleskurychle, pri jizde na tempomat si neustale plynule upravuje otacky motoru k idealu, a pri plne akceleraci se z toho pocitove stane klasicky automat s sesti kvalty.

Nejhorsi je jednoznacne dvojspojka, a to ne ani tak kvuli skubani pri popojizdeni (to mi ani moc nevadilo), ale hlavne kvuli pomale reakci, kdyz ji "prekvapite".
Avatar - Hammunasakra
CVT
| 12. 12. 2017 13:31
Nejhorší je z toho dvoujspojka i podle srovnávacích testů = ale část lidí co sem chodí diskutovat s ní má jen pozitivní zkušenosti = holt klikaři :-)

2spojka patří tam kam byla vymyšlená a tam dodnes funguje skvěle = sportovní Porsche, Ferrari, McLaren..

I to Porsche v běžnejch autech správně používá 8 st. HDM automat :yes:
Avatar - Beefcake
test
| 13. 12. 2017 14:14
[odkaz]
[odkaz] - tie diagonalne testy na snehu nie su vobec easy
Da sa klikat hore dole po kapitolach testu.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku