Nádherné auto. Ale při pohledu na jeho středovou konzolu je mi do pláče. Bože, jak nádherně by se tam vyjímala krátká a perfektně tvarovaná řadicí páka a za ní perfektní páka ručky. Takto je to autíčko zcela zbytečně jen poloviční radostí. Smutné.... :-O:-O:-O:no:
Dovolim si nesouhlasit s povzdechem k designu nove Alpy. Jen vyjimecne se podari zachovat dusi predchudce. V tomto pripade jsem presvedcen o tom, ze zakladni geneticka linka byla zachovana na vybornou a tvurci se nemaji zac stydet. Srdce starce opet plesa ;-)
Ses trochu zbytecne horkej. Vzhledem k tomu, ze alespon podle nicku mas auto s podobnym charakterem bych ocekaval trochu vic nadseni.
Takhle kricis do sveta , ze sis ho koupil jen kvuli znacce, aby ses vytah a ego se na chvilku utisilo...
Takovi lide jsou jen ostudou pro kazdou znacku....
Má určitě chybu a tou je vzhled, ten se opravdu moc nepovedl (klasická Francie).Ostatní chyby přijdou s nájezdem kilometrů, určitě bych nevěřil převodovce a motoru.Je škoda že se nepovedlo udělat motor bez turba který by se přiblížil k 8000 otáčkám.Na druhou stranu chválím Renautl že dokázal udělat auto s motorem uprostřed, třeba o proti Mercedesu který si myslím má podstatně větší a lepší zázemí.Těším se až se svezu a budu moci ohodnotit kvalitu podvozku ?
Krucinál Iudexi, Dinare... pěkně jste nahlodali můj AT purismus >:D
Nakonec se ještě přikloním na Areseho MT stranu ;-) ( a začnu utrácet za kloubní preparáty)
tak že verzi s MT nebudou nabízet je samozřejmě... nechci říct chyba, ale škoda to je. Ono takhle zašlápnout spojku, špičkou nohy přibrzdit a patou držet motor v otáčkách... to bude v tomto případě trochu chybět
Pro mně tohle není otázka omezovače nebo vůbec kvality dvojspojky, nemusí na ní být nic špatného, pro mně je to otázka ovladatelnosti auta, u daily caru beru tu jistou ztrátu míry ovladatelnosti auta danou automatem jako akceptovatelnou, protože vyváženou (až převáženou) jinými vlastnostmi, zejména pohodlím, přičemž ten rozdíl v ovladatelnosti je v této kategorii zanedbatelný, většinou jsou tu pádla, a když si chce člověk s cesťákem "zasportovat", pak to pro dobrou ovladatelnost stačí, většinou dříve narazí na jiné limity auta, než je převodovka. Ovšem u auta, jehož primárním posláním je sportovní jízda, mě absence části ovladatelnosti daná použitím automatu, byť dvojspojky, vadí, prostě bych ten třetí pedál a areseho hůl chtěl alespoň jako opšn. ;-)
Souhlasím, rovněž se mi to auto velmi zamlouvá. Pro mě je naopak opět zklamání odfláknutá práce redakce - to je fakt takovej problém natočit "normální" video? Takto promrhat potenciál, zvlášť když další příležitost bude až za dva roky.
Presne tak, ultimatívny malý športiak, auto pre zábavu, stripped to the bone a nie je tu manuál? Kde inde potom dať manuál, ak nie sem? Predovšetkým je to spojenie s autom a pocit priamejšej kontroly a ovládania, ako aj čistá radosť z radenia, ale tiež aj filozofia oholeného ultralight športiaku, ktorý nemá ani tapacírung ani nastavovanie sedadiel, aby sa ušetril každý gram a potom tam dajú ťažšiu svojspojku. Ešte aj ten Megane RS manuál popri dvojspojke dostane a do Alpiny nútia len automat. To je z môjho pohľadu najväčší nedostatok auta. Inak samozrejme chválim, že Renault s takýmto niečím prišiel na trh, notabene v dnešnej eko dobe, takýchto áut je tu veľmi málo.
Sic to nerozporuju, i pádlování má svoje "kouzlo". Pokud lze nastavit mód, který ti umožní výrazně omezit zásah omezovače ( což Alpa má), nemusí to být až tak bolavé. Trochu postrádám v článku informaci o tom, zda jsou pádla statická, nebo se točí společně s volantem. Podle velikosti tipuju, že jsou statická.
Ale jasně, v tomto případě by páka s hezky vyvedenou koulí určitě pocit spojení s vozem zvýraznila. Přece jen i ten spojkový pedál by jízdu významně okořenil. Přesto absence Areseho tyček (převodovka/ruční brzda) v mých očích tohle autíčko rozhodně nezabíjí.
Cenu Alpiny na FR trhu porovnavate s cenami konkurentov rovnako na FR trhu ci za kolko sa predavaju v CR ?
PS: Inak celkom pekne popisane jazdne dojmy aj ked mohlo toho byt aj viac. :-)
no ja ti poviem takto: som vcelku priaznivec automatov ale tento rok som trošku začal jazdiť po okruhoch a zisťujem že mi tam to miešanie guľášu s kutáčom troška chýba. V boji o čo najlepsi čas je asi lepší automat,ale pre také moje sebauspokojenie by som chcel tú moju haraburdu radšej s manuálom.
Aspoň že mám normálnu park brzdu, však Are :-)
Takze Alpina vitaj na trhu,aj keď s maličkou “kaňkou”. Som zvedavý na predaje Megane RS mt vs at
Samozřejmě do cesťáků typu Insi, Mondeo, Passat atd vidím manuál jako nesmysl (při současných kvalitách automatů). Možná Mazda se v této kategorii trochu vymyká, ale i tu já rád spíše s automatem... no tak jo kluci, nahlodali jste mne a musím souhlasit.
Takto, s automatom v Insignii môžeš byť spokojný, tam by Ti manuál žiadnu pridanú hodnotu nepriniesol. Ale auto pre zábavu, puristická víkendovka na okresky, tam nedať manuál je jednoducho hriech.