Testy
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTEST Exkluzivní svezení s Alpine A110. Tenhle sporťák se povedl! Má vůbec nějakou chybu?
43 komentářů
Ada je zase tady
Ano. A není malá. Tipněte si... :no:
CHerokee
Vypadá to hodně zajímavě. Ale proč 2019? Kolik prodejců a servisů bude v ČR...to jsou otázky. A pak samo ta cena, je hodně vysoko.
Arese
Nádherné auto. Ale při pohledu na jeho středovou konzolu je mi do pláče. Bože, jak nádherně by se tam vyjímala krátká a perfektně tvarovaná řadicí páka a za ní perfektní páka ručky. Takto je to autíčko zcela zbytečně jen poloviční radostí. Smutné.... 😲 😲 😲 :no:
přesně. Kde jinde už manuál když ne v malym hravym auticku. U premotorovanych moster to clovek uz neuradi, ale tady by to sedelo jako pr.del na hrnec
Tady souhlasím, auto s motorem uprostřed, jedenáctset kilo, čirá esence sporťáku, kam už by měl manuál více pasovat?! Je to škoda... ;-\
Sic to nerozporuju, i pádlování má svoje "kouzlo". Pokud lze nastavit mód, který ti umožní výrazně omezit zásah omezovače ( což Alpa má), nemusí to být až tak bolavé. Trochu postrádám v článku informaci o tom, zda jsou pádla statická, nebo se točí společně s volantem. Podle velikosti tipuju, že jsou statická.
Ale jasně, v tomto případě by páka s hezky vyvedenou koulí určitě pocit spojení s vozem zvýraznila. Přece jen i ten spojkový pedál by jízdu významně okořenil. Přesto absence Areseho tyček (převodovka/ruční brzda) v mých očích tohle autíčko rozhodně nezabíjí.
Ale jasně, v tomto případě by páka s hezky vyvedenou koulí určitě pocit spojení s vozem zvýraznila. Přece jen i ten spojkový pedál by jízdu významně okořenil. Přesto absence Areseho tyček (převodovka/ruční brzda) v mých očích tohle autíčko rozhodně nezabíjí.
Pro mně tohle není otázka omezovače nebo vůbec kvality dvojspojky, nemusí na ní být nic špatného, pro mně je to otázka ovladatelnosti auta, u daily caru beru tu jistou ztrátu míry ovladatelnosti auta danou automatem jako akceptovatelnou, protože vyváženou (až převáženou) jinými vlastnostmi, zejména pohodlím, přičemž ten rozdíl v ovladatelnosti je v této kategorii zanedbatelný, většinou jsou tu pádla, a když si chce člověk s cesťákem "zasportovat", pak to pro dobrou ovladatelnost stačí, většinou dříve narazí na jiné limity auta, než je převodovka. Ovšem u auta, jehož primárním posláním je sportovní jízda, mě absence části ovladatelnosti daná použitím automatu, byť dvojspojky, vadí, prostě bych ten třetí pedál a areseho hůl chtěl alespoň jako opšn. 😉
tak že verzi s MT nebudou nabízet je samozřejmě... nechci říct chyba, ale škoda to je. Ono takhle zašlápnout spojku, špičkou nohy přibrzdit a patou držet motor v otáčkách... to bude v tomto případě trochu chybět
Presne tak, ultimatívny malý športiak, auto pre zábavu, stripped to the bone a nie je tu manuál? Kde inde potom dať manuál, ak nie sem? Predovšetkým je to spojenie s autom a pocit priamejšej kontroly a ovládania, ako aj čistá radosť z radenia, ale tiež aj filozofia oholeného ultralight športiaku, ktorý nemá ani tapacírung ani nastavovanie sedadiel, aby sa ušetril každý gram a potom tam dajú ťažšiu svojspojku. Ešte aj ten Megane RS manuál popri dvojspojke dostane a do Alpiny nútia len automat. To je z môjho pohľadu najväčší nedostatok auta. Inak samozrejme chválim, že Renault s takýmto niečím prišiel na trh, notabene v dnešnej eko dobe, takýchto áut je tu veľmi málo.
Krucinál Iudexi, Dinare... pěkně jste nahlodali můj AT purismus >😁
Nakonec se ještě přikloním na Areseho MT stranu 😉 ( a začnu utrácet za kloubní preparáty)
Nakonec se ještě přikloním na Areseho MT stranu 😉 ( a začnu utrácet za kloubní preparáty)
Takto, s automatom v Insignii môžeš byť spokojný, tam by Ti manuál žiadnu pridanú hodnotu nepriniesol. Ale auto pre zábavu, puristická víkendovka na okresky, tam nedať manuál je jednoducho hriech.
Samozřejmě do cesťáků typu Insi, Mondeo, Passat atd vidím manuál jako nesmysl (při současných kvalitách automatů). Možná Mazda se v této kategorii trochu vymyká, ale i tu já rád spíše s automatem... no tak jo kluci, nahlodali jste mne a musím souhlasit.
no ja ti poviem takto: som vcelku priaznivec automatov ale tento rok som trošku začal jazdiť po okruhoch a zisťujem že mi tam to miešanie guľášu s kutáčom troška chýba. V boji o čo najlepsi čas je asi lepší automat,ale pre také moje sebauspokojenie by som chcel tú moju haraburdu radšej s manuálom.
Aspoň že mám normálnu park brzdu, však Are 😄
Takze Alpina vitaj na trhu,aj keď s maličkou “kaňkou”. Som zvedavý na predaje Megane RS mt vs at
Aspoň že mám normálnu park brzdu, však Are 😄
Takze Alpina vitaj na trhu,aj keď s maličkou “kaňkou”. Som zvedavý na predaje Megane RS mt vs at
lamal
´´Novou osmnáctistovku najdeme nově také v Espacu, navzdory dřívějším marketingovým prohlášením však oba agregáty mají jen pramálo společného ´´
Kvoli tymto beznym trivi setup zalezitostiam maju tak pramalo spolocne ?
´´svébytné nakalibrování, nové vstřikování, jiné turbodmychadlo, přepracované výfukové potrubí ´´
ake su tie zasadne rozdiely v prospech alpine? to by ma zaujimalo teda
Kvoli tymto beznym trivi setup zalezitostiam maju tak pramalo spolocne ?
´´svébytné nakalibrování, nové vstřikování, jiné turbodmychadlo, přepracované výfukové potrubí ´´
ake su tie zasadne rozdiely v prospech alpine? to by ma zaujimalo teda
00000
Má určitě chybu a tou je vzhled, ten se opravdu moc nepovedl (klasická Francie).Ostatní chyby přijdou s nájezdem kilometrů, určitě bych nevěřil převodovce a motoru.Je škoda že se nepovedlo udělat motor bez turba který by se přiblížil k 8000 otáčkám.Na druhou stranu chválím Renautl že dokázal udělat auto s motorem uprostřed, třeba o proti Mercedesu který si myslím má podstatně větší a lepší zázemí.Těším se až se svezu a budu moci ohodnotit kvalitu podvozku ?
Dovolim si nesouhlasit s povzdechem k designu nove Alpy. Jen vyjimecne se podari zachovat dusi predchudce. V tomto pripade jsem presvedcen o tom, ze zakladni geneticka linka byla zachovana na vybornou a tvurci se nemaji zac stydet. Srdce starce opet plesa 😉
Souhlasím, rovněž se mi to auto velmi zamlouvá. Pro mě je naopak opět zklamání odfláknutá práce redakce - to je fakt takovej problém natočit "normální" video? Takto promrhat potenciál, zvlášť když další příležitost bude až za dva roky.
Co na to Machala?
Co na to Machala?
removed
...nad fotografii no 13... ententyky... fakt BYCH chtel obe auta... a to se nenechavam uhranout snadno.
PS: Inak celkom pekne popisane jazdne dojmy aj ked mohlo toho byt aj viac. 😄
Takhle kricis do sveta , ze sis ho koupil jen kvuli znacce, aby ses vytah a ego se na chvilku utisilo...
Takovi lide jsou jen ostudou pro kazdou znacku....