Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Exkluzivní svezení s Alpine A110. Tenhle sporťák se povedl! Má vůbec nějakou chybu?

43 komentářů

Avatar - wakantanka
wakantanka
Cenu Alpiny na FR trhu porovnavate s cenami konkurentov rovnako na FR trhu ci za kolko sa predavaju v CR ?
PS: Inak celkom pekne popisane jazdne dojmy aj ked mohlo toho byt aj viac. 😄
718
...no Renault.... >😁 ,snad budem mat moznost sa zviest...s fugujucou prevodovkou..... >😁 :yes: ....alebo poprosia Porsche o PDK ? >😁 >😁
Avatar - lamal
lamal
to je ako francuzka prevodovka made by renault ano ?
718
ano >😁
Avatar - lamal
lamal
Tak jedine, ze Ludwigsburg je vo Francuzku aj s Getragom 8-s
gil54
Jen aby to nebyla jenom chyba obsluhy, ta převodovka. >😁
traveldrive
Skoro určite áno.
Ted
Ses trochu zbytecne horkej. Vzhledem k tomu, ze alespon podle nicku mas auto s podobnym charakterem bych ocekaval trochu vic nadseni.
Takhle kricis do sveta , ze sis ho koupil jen kvuli znacce, aby ses vytah a ego se na chvilku utisilo...
Takovi lide jsou jen ostudou pro kazdou znacku....
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Ano. A není malá. Tipněte si... :no:
Avatar - kosmonaut
kosmonaut
Diesel, kelímky, francouzský, ruční brzda, Renault, světlá výška,... No děs a hrůza.
Avatar - white label
white label
... a hlavně "automat". 😉
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
To já vím přesně - není moje!
Avatar - removed
removed
:yes:
Avatar - Floyd
Floyd
Jseš až moc čitelnej >😁 >😁 >😁
Avatar - CHerokee
CHerokee
Vypadá to hodně zajímavě. Ale proč 2019? Kolik prodejců a servisů bude v ČR...to jsou otázky. A pak samo ta cena, je hodně vysoko.
Avatar - Dinar
Dinar
Ale copak, vždyť to nemá osmiválec ani manuál, a stojí to víc než mustang. Nebo, že bys pochopil, že recept na sporťák není jenom jeden? >😁 😉
Devil007cz
Cena bude u nas cca 1,19 Milion.
Arese
Nádherné auto. Ale při pohledu na jeho středovou konzolu je mi do pláče. Bože, jak nádherně by se tam vyjímala krátká a perfektně tvarovaná řadicí páka a za ní perfektní páka ručky. Takto je to autíčko zcela zbytečně jen poloviční radostí. Smutné.... 😲 😲 😲 :no:
Avatar - Kolouš
Kolouš
přesně. Kde jinde už manuál když ne v malym hravym auticku. U premotorovanych moster to clovek uz neuradi, ale tady by to sedelo jako pr.del na hrnec
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Bingo :yes: 😄
Avatar - Dinar
Dinar
Tady souhlasím, auto s motorem uprostřed, jedenáctset kilo, čirá esence sporťáku, kam už by měl manuál více pasovat?! Je to škoda... ;-\
Avatar - removed
removed
Sic to nerozporuju, i pádlování má svoje "kouzlo". Pokud lze nastavit mód, který ti umožní výrazně omezit zásah omezovače ( což Alpa má), nemusí to být až tak bolavé. Trochu postrádám v článku informaci o tom, zda jsou pádla statická, nebo se točí společně s volantem. Podle velikosti tipuju, že jsou statická.
Ale jasně, v tomto případě by páka s hezky vyvedenou koulí určitě pocit spojení s vozem zvýraznila. Přece jen i ten spojkový pedál by jízdu významně okořenil. Přesto absence Areseho tyček (převodovka/ruční brzda) v mých očích tohle autíčko rozhodně nezabíjí.
Avatar - Dinar
Dinar
Pro mně tohle není otázka omezovače nebo vůbec kvality dvojspojky, nemusí na ní být nic špatného, pro mně je to otázka ovladatelnosti auta, u daily caru beru tu jistou ztrátu míry ovladatelnosti auta danou automatem jako akceptovatelnou, protože vyváženou (až převáženou) jinými vlastnostmi, zejména pohodlím, přičemž ten rozdíl v ovladatelnosti je v této kategorii zanedbatelný, většinou jsou tu pádla, a když si chce člověk s cesťákem "zasportovat", pak to pro dobrou ovladatelnost stačí, většinou dříve narazí na jiné limity auta, než je převodovka. Ovšem u auta, jehož primárním posláním je sportovní jízda, mě absence části ovladatelnosti daná použitím automatu, byť dvojspojky, vadí, prostě bych ten třetí pedál a areseho hůl chtěl alespoň jako opšn. 😉
Avatar - removed
removed
tak že verzi s MT nebudou nabízet je samozřejmě... nechci říct chyba, ale škoda to je. Ono takhle zašlápnout spojku, špičkou nohy přibrzdit a patou držet motor v otáčkách... to bude v tomto případě trochu chybět
Devil007cz
Jsou staticka jako v Megnae GT/RS.
Avatar - iudex
iudex
Presne tak, ultimatívny malý športiak, auto pre zábavu, stripped to the bone a nie je tu manuál? Kde inde potom dať manuál, ak nie sem? Predovšetkým je to spojenie s autom a pocit priamejšej kontroly a ovládania, ako aj čistá radosť z radenia, ale tiež aj filozofia oholeného ultralight športiaku, ktorý nemá ani tapacírung ani nastavovanie sedadiel, aby sa ušetril každý gram a potom tam dajú ťažšiu svojspojku. Ešte aj ten Megane RS manuál popri dvojspojke dostane a do Alpiny nútia len automat. To je z môjho pohľadu najväčší nedostatok auta. Inak samozrejme chválim, že Renault s takýmto niečím prišiel na trh, notabene v dnešnej eko dobe, takýchto áut je tu veľmi málo.
Avatar - removed
removed
Krucinál Iudexi, Dinare... pěkně jste nahlodali můj AT purismus >😁
Nakonec se ještě přikloním na Areseho MT stranu 😉 ( a začnu utrácet za kloubní preparáty)
Avatar - iudex
iudex
Takto, s automatom v Insignii môžeš byť spokojný, tam by Ti manuál žiadnu pridanú hodnotu nepriniesol. Ale auto pre zábavu, puristická víkendovka na okresky, tam nedať manuál je jednoducho hriech.
Avatar - Dinar
Dinar
Tohle vidíme úplně stejně. 😉
Avatar - removed
removed
Samozřejmě do cesťáků typu Insi, Mondeo, Passat atd vidím manuál jako nesmysl (při současných kvalitách automatů). Možná Mazda se v této kategorii trochu vymyká, ale i tu já rád spíše s automatem... no tak jo kluci, nahlodali jste mne a musím souhlasit.
Avatar - speedfred
speedfred
no ja ti poviem takto: som vcelku priaznivec automatov ale tento rok som trošku začal jazdiť po okruhoch a zisťujem že mi tam to miešanie guľášu s kutáčom troška chýba. V boji o čo najlepsi čas je asi lepší automat,ale pre také moje sebauspokojenie by som chcel tú moju haraburdu radšej s manuálom.
Aspoň že mám normálnu park brzdu, však Are 😄
Takze Alpina vitaj na trhu,aj keď s maličkou “kaňkou”. Som zvedavý na predaje Megane RS mt vs at
AutoKaCer
+1 manual :-!
MariAchi
Souhlas, tady to fakt bude chybet. :yes:
Avatar - lamal
lamal
´´Novou osmnáctistovku najdeme nově také v Espacu, navzdory dřívějším marketingovým prohlášením však oba agregáty mají jen pramálo společného ´´

Kvoli tymto beznym trivi setup zalezitostiam maju tak pramalo spolocne ?
´´svébytné nakalibrování, nové vstřikování, jiné turbodmychadlo, přepracované výfukové potrubí ´´

ake su tie zasadne rozdiely v prospech alpine? to by ma zaujimalo teda
00000
Má určitě chybu a tou je vzhled, ten se opravdu moc nepovedl (klasická Francie).Ostatní chyby přijdou s nájezdem kilometrů, určitě bych nevěřil převodovce a motoru.Je škoda že se nepovedlo udělat motor bez turba který by se přiblížil k 8000 otáčkám.Na druhou stranu chválím Renautl že dokázal udělat auto s motorem uprostřed, třeba o proti Mercedesu který si myslím má podstatně větší a lepší zázemí.Těším se až se svezu a budu moci ohodnotit kvalitu podvozku ?
Avatar - removed
removed
Dovolim si nesouhlasit s povzdechem k designu nove Alpy. Jen vyjimecne se podari zachovat dusi predchudce. V tomto pripade jsem presvedcen o tom, ze zakladni geneticka linka byla zachovana na vybornou a tvurci se nemaji zac stydet. Srdce starce opet plesa 😉
Avatar - Floyd
Floyd
Souhlasím, rovněž se mi to auto velmi zamlouvá. Pro mě je naopak opět zklamání odfláknutá práce redakce - to je fakt takovej problém natočit "normální" video? Takto promrhat potenciál, zvlášť když další příležitost bude až za dva roky.

Co na to Machala?
Avatar - Dinar
Dinar
Zvenku fajn, ale vnitřek se mi nelíbí, je to takové sbiraniko, jak tvarové tak materiálové, tam těch 1,5 mega nevidím.
Avatar - removed
removed
možná je to moc modré... ale kolkrát jsem si už říkal i o jiných autech, jak je ten interiér divnej... a po rozjetí mi to pak bylo stejně úplně jedno.
Avatar - removed
removed
...nad fotografii no 13... ententyky... fakt BYCH chtel obe auta... a to se nenechavam uhranout snadno.
Avatar - Floyd
Floyd
Připojuji se. Obě jsou nádherné. Za toto :yes: :yes: :yes:
Avatar - žlababa
žlababa
po přibastlení (dost ošklivých) přídavných světel
Dobrý deal.
Áno, áno, je menšia, šikovná. Ale to aj Lotus a Caterham. Takže prečo kúpiť Renault?