Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Euro NCAP 2017: Hyundai Kona – Pět hvězd pro SUV se zábavnou vizáží

Hyundai Kona přitahuje pozornost především díky svému netradičnímu designu, ale vedle svého vzhledu může nyní zaujmout i hodnocením organizace Euro NCAP.
Zpět na článek
Avatar - KANKUNEN
15. 12. 2017 09:18
Re: A dejme
Jaký důkaz, jedná se o podvod, propagandu a snahu ublížit Fiatu. Moderní auta jsou stavěny na test, kdežto Punto je bezpečnější v reálu. A je po důkazu. Musíš si to přebrat po bazalka klubu.
15. 12. 2017 10:15
Re: A dejme
Myslím, že je zbytečné něco vysvětlovat zaslepeným fanouškům, trh to Fiatu vysvětlí, resp. vysvětlil už dávno, Punto je na chvostu prodejů subkompaktů v EU a nestíhá třeba ani ty Korejce. Punto bylo ve své době konkurenceschopné auto a patřilo mezi širší špičku subkompaktní třídy a také se prodávalo jak o závod (před 20 roky přes půl milionu aut v EU). Pak jej ovšem Fiat nechal trestuhodně zastarat, kdežto konkurence se výrazně posunovala dopředu (mimo jiné i v té pasivní bezpečnosti) a výsledky jsou takové, jaké vidíme třeba zde v těchto nárazových testech (nebo i v tristních prodejích, kdy Punto prodává zlomky toho, co Clio, Fiesta nebo Polo).
15. 12. 2017 09:31
Re: A dejme
To pak souhlas, Punto je skutečně zastaralé nikoliv kvůli absenci elektronických pomocníků, ale především kvůli nedostatečné ochraně posádky při nárazovém testu. Crash test dummies jsou u Punta totálně zdevastované, zlomená krční páteř u předních cestujících, rozmašírovaný hrudník u zadních cestujících, tedy v podstatě posádka zralá do penálu.
Avatar - Blue Sun
15. 12. 2017 10:31
Re: A dejme
Nerad tě zklamu, ale velikost auta s procenty vskutku nemá co do činění. Pak by vagóny typu Q7 musely být vždy stoprocentní... a ony nejsou.
A ne, 51% v ochraně dospělých dnes není slušný výsledek, je to velmi špatný výsledek.
V roce 2006... jo, to byly časy.
15. 12. 2017 10:50
Re: A dejme
Predposledná veta bude mať dosť ďaleko od pravdy, ale s tvrdením, že v danej dobe to bol dobrý výsledok sa už súhlasiť dá. Lenže odvtedy sa časy zmenili a takmer všetci sa posunuli ďalej ( tým nemám na mysli len elektronické pomôcky)
15. 12. 2017 09:25
Re: A dejme
Já vidím za nárazové testy Punta 51%(dospělí) a 43%(děti), tedy mnohem horší výsledky než Kona (87% a 85%). Takže i bez elektronickým pomocníků a při započtení jenom pasivní bezpečnosti z nárazových testů je Punto stále jenom 2* auto, kdežto Kona 5*.
[odkaz]
Avatar - Blue Sun
15. 12. 2017 08:08
A dejme
si do srovnání Punťu... I bez elektronických pípátek 87% v nárazových testech, 85% v ochraně dětí... Potřebuje ještě snad někdo další důkaz, že pravěké Punto už fakt mělo odejít?
15. 12. 2017 08:17
Re: Prečo
Nemáš pravdu. Keby dali aspoň štyri autá do článku, bolo by čo porovnávať aj o čom písať. Takto keď si chce niečo porovnať, aby si hľadal predchádzajúce články a hľadal v každom texte, kde je to napísané.
Avatar - Jaros71
15. 12. 2017 10:15
Re: A dejme
Minulá Fabia , která se neprodává pouhé cca 2 roky měla crash testy podobné Puntu.
Na malé auto jsou to slušné výsledky.
V roce 2006 Grande Punto a jeho brácha Opel Corsa..mimochodem auto roku , měly v testu 5*!
Kona je SUV..nebo crossover o kus větší..logicky je bezpečnější.
Rio a i20 už takové výsledky nemá..
Avatar - Blue Sun
15. 12. 2017 09:44
Re: A dejme
Jenže italomilcům to nevysvětlíš. Podle nich Fiat jediný dělá "poctivá auta"...
15. 12. 2017 08:08
Prečo
Prečo dočerta nespravíte jeden slušný obsažný článok na tému aktuálnych nárazových skúšok Euro NCAP ako slušný solídny motoristický web? Toto je už x-tý článok o tom istom, len s iným autom a LEZIE TO KRKOM!
15. 12. 2017 08:13
Re: A dejme
A to vraj od budúceho roka ktoré auto nebude mať na palubke tablet, tak pôjde hviezda dolu...
Avatar - Blue Sun
15. 12. 2017 09:26
Re: A dejme
Jasně, napsal jsem to trošku nesrozumitelně. Teď už to ani neupravím.
Moje myšlenka byla spíš ukázat na to, že zastaralé auto fakt nemá na trhu co dělat.
Avatar - Blue Sun
15. 12. 2017 08:09
Re: Prečo
Tak to nečti. Tohle dělávali dříve na autorevue a bylo to naprosto nepřehledné.