Profi
>😁 ...a to již před mnoha a mnoha a mnoha lety >😁 Nejen, že již od cca roku 1970 měly jejich cabovery a conventionaly okénko u spolujezdcových dveří, ale měly tam i zrcátko >😒] >😒] >😒]
[odkaz]
[odkaz]
...ale chvalme scanii, že když po mnoha a mnoha letech přišla s ryze novým modelem, že se předvedla i s okénkem... A to nic proti scanii, bo je opravdu hezká a po osobní zkušenosti i opravdu pohodlná, jen ten interiér mi prostě přijde, že se zapomněl tak 20 let naz5 8-s
[odkaz]
[odkaz]
...ale chvalme scanii, že když po mnoha a mnoha letech přišla s ryze novým modelem, že se předvedla i s okénkem... A to nic proti scanii, bo je opravdu hezká a po osobní zkušenosti i opravdu pohodlná, jen ten interiér mi prostě přijde, že se zapomněl tak 20 let naz5 8-s
Momentálně má Scania nejlepší interiér, kde vidíš těch 20 let nazpět? 😲
Už před hromadou let, měl podobná okénka na obou stranách Ford Cargo a pak nepřímý následovník Iveco EuroCargo a celá vyšší řada. Postupně během let byla tato okénka z nějakého neznámého důvodu zaslepena.
U některých modelů pro rozvážkový provoz je dodával i Renault
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
U některých modelů pro rozvážkový provoz je dodával i Renault
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
A rozhodně bych to nepřeháněl s kopírováním firemního materiálu ohledně maximálního přizpůsobení kabiny podmínkám městského provozu. Jde jen o částečné přizpůsobení, neboť skutečným etalonem v tomto bodě je koncepce kabiny vozu Mercedes Econic.
Uvítal bych korekci informací z tiskové zprávy podle skutečnosti na stránkách ACZ, pane Pavlůsku.