Design
Zpět na článek
Lamborghini LM003 Borneo/Galileo (1997): Co bylo před Urusem? Projekt luxusního SUV skončil maketou
2 komentáře
Barry Lyndon
0
K čemu je ta "normální světlá výška" jako dobrá? Mám auto s "nesmysleně sníženou světlou výškou", která díky adaptivním tlumičům ještě dále o 10 mm snížená a nikdy to nepředstavovalo žádný problém. Na silnici/dálnici je to jednoznačně plus a i na lepších polních cestách se s tím dá pohybovat zcela normálně...
Přejít do diskuze
Ada je zase tady
Konečně jedna studie, kde jsou reálně velká kola! :yes: Myslím, že pokud by v tom byl šestiválcový diesel, prodávalo by se to dobře.
Hlavě se mělo už dávno skončit s nesmyslným snižováním světlé výšky běžných vozů. Čím větší hlupec, tím má více zaražené kola do blatníků a tahá břicho auta po zemi.
Já bych třeba tohle [odkaz] bez problému přejel se všemi vozy, které v rodině máme. 😉
Dnes rozlišujeme auta na ty, které mají normální světlou výšku (SUV a různé variace osobních vozů s podloženými pružinami - jako je např. Octavia Scout) a na vozy s nesmyslně sníženou světlou výškou. :no😒br />
Nevidím důvod, proč vozy koncernu VW (včetně Lamborghini) by to měly mít jinak. Dnes se předepisuje všechno možné, proč není předepsána minimální světlá výška vozu pro běžný provoz?
Hlavě se mělo už dávno skončit s nesmyslným snižováním světlé výšky běžných vozů. Čím větší hlupec, tím má více zaražené kola do blatníků a tahá břicho auta po zemi.
Já bych třeba tohle [odkaz] bez problému přejel se všemi vozy, které v rodině máme. 😉
Dnes rozlišujeme auta na ty, které mají normální světlou výšku (SUV a různé variace osobních vozů s podloženými pružinami - jako je např. Octavia Scout) a na vozy s nesmyslně sníženou světlou výškou. :no😒br />
Nevidím důvod, proč vozy koncernu VW (včetně Lamborghini) by to měly mít jinak. Dnes se předepisuje všechno možné, proč není předepsána minimální světlá výška vozu pro běžný provoz?