Novinky
Navtech
0
To jsem jen tak plácnul, vyber si co chceš jinýho! Nevim, proč na takový nepodstatný ptákovině stavíte obhajobu vašeho Satisu? Mě je to auto odporný a nevim, co k němu postavit. Hlavně neříkej, že S class, tolik smíchu bych už nepřežil >😁
Přejít do diskuze
Mercedes a často i BMW si nezaslouží označení prémiový...Vel Satis je auto pro individualisty, pro lidí, kteří mají vybraný vkus. Navíc, odkdy srovnáváš vysloužilé, nespolehlivé a laciné MPV s luxusní avandgardní limusínou? Tohle už je na mě trochu moc... 😐
Sadni si do Sharanu, ja do Vel Satisu. Ja budem pán, a ty poskok. Toť rozdiel medzi týmito dvomi autami. 😉
Ani pro mě neni R krasavec, ale pokud nechceš GL, protože je to SUV a S-class, protože je malá, tak co uděláš? Začneš jezdit Renaultem? Asi ne. Do těhle tříd se Rendl nedostane ani za 1000let. Já přece nikdy netvrdil a netvrdim, že je R krása a Satis hnus, s tim na mě nechoď. Ostatně kam se pasuje, do jaký třídy Satis, tak to nevim. A co se týče designu Satisu v produkci MB? Takovou úchylku si nemůže Mercedes dovolit.
Co sem taháš prémii nebo neprémii. Tady mluvíme o designu a zde prostě Vel Satis udělal daleko lepší jméno než i ten prémiovým M-B R. K tomu Sharanu nebo dokonce Transporteru, to snad nemyslíš vážně?
Ale díky za to Scorpio. Auto, které už je přes 10 let mrtvé... no nevím. Srovnáním může být např. P607, C6, M-B E... Renault však představil Vel Satisa jako vůz s naprosto jiným pojetím luxusu a designu, Mnoho lidí to nepřekouslo, někteří proto, že to byl Renault. Otázkou však je, co by se stalo, kdyby to představil M-B? Vidět to jde na takové obludě nepěkné jako je M-B R. Ačkoliv je opravdu hnusný, tak pro fandy M-B je hezký a o tom to srovnání je 😉
Ale díky za to Scorpio. Auto, které už je přes 10 let mrtvé... no nevím. Srovnáním může být např. P607, C6, M-B E... Renault však představil Vel Satisa jako vůz s naprosto jiným pojetím luxusu a designu, Mnoho lidí to nepřekouslo, někteří proto, že to byl Renault. Otázkou však je, co by se stalo, kdyby to představil M-B? Vidět to jde na takové obludě nepěkné jako je M-B R. Ačkoliv je opravdu hnusný, tak pro fandy M-B je hezký a o tom to srovnání je 😉
Satisu nekřivdim. Nejsem zástupce odborný poroty, nebo široký veřejnosti. Pro mě je to hnus.
Ved ano...pokoj...trochu som to prehnal v domneni ze to bude poznat.
btw.osobne si myslim ze mu trochu krivdis, aj ked treba uznat ze automobilovej krasy moc nepobralo.
btw.osobne si myslim ze mu trochu krivdis, aj ked treba uznat ze automobilovej krasy moc nepobralo.
To, že je pro mě Satis hnus neni důvodem plácat nesmysle typu "nad Mercedes neni".Nikde jsem to nepoužil. To je rybník "ádvojek" a specialisty MazdaGE.
Nevim proč do Rendla vůbec taháš MB. Vem si srovnatelnou značku, třeba Forda, nebo VW. Stavět Rendla k prémii, i kdyby to byl BMW je už tak dost zcestný. Satis je pro mě nepovedenej hnus, stejně, jako Scorpio ale mám šansi si ho nevybrat, ale vzít si třeba Sharana, nebo jak se to jmenuje. Ten mi nabídne to samý, neli víc než Satis. Kupovat si ho pro design? Takovýhle výstřelky nejsou pro automobilku, co se v tom plácá a živí je Megany a to menší...
Jo, srovnávám Tvoje auto s Vel Satisem. Pro tebe nehorázné opovážení, ale po designové stránce zcela legitimní srovnání. Oba výrobci se zaměřili na prostornost ve vyšší třídě (i když R-ko je přecejen podstatně větší) a ať se na tyhle dva auta dívám jak chci, tak Vel Satis v této stránce prostě vychází lépe.
Prostě ne vše, co udělá M-B je krásné a povedené (samozřejmě to platí i pro Renault) a tady se prostě sekl a taky mi je z něj k zblití, ačkoliv třeba C kláda je vreálu opravdu povedená.
Prostě ne vše, co udělá M-B je krásné a povedené (samozřejmě to platí i pro Renault) a tady se prostě sekl a taky mi je z něj k zblití, ačkoliv třeba C kláda je vreálu opravdu povedená.
Navtech jazdi M-B(tipujem E alebo mierne jazdene S) a tak si mysli ze mic lepsieho neexistuje. Pravdu povediac, byt na jeho mieste, myslim si to same.
Ty tady srovnáváš moje auto s Rendlem. Konkurence Satisu je velká, tam je z čeho vybírat, kdežto u mě skoro žádná. Vůbec žádná.
I srovnávat prodeje me pětek. Toto jsou auta s různým posláním určené pro naprosto rozdílnou klientelu.
Počkat, jak z praktické stránky? Mluvíme tady o voze vyšší střední třídy, kde Vel Satis svou prostorností a praktičností převálcoval ne málo konkurentů. Však také se navrhoval zevnitř ven, tzn. že se prvně udělal dokonalý prostor pro cestující a poté karoserie.
Ale to je odbočka někam úplně jinam. Spíš se zpětně podívej k čemu jsi dal své smějící se smajlíky-že Vel Satis je skvostem automobilové archhitektury. O pár řádků do toho zase pleteš praktičnost. Proč?
Ale to je odbočka někam úplně jinam. Spíš se zpětně podívej k čemu jsi dal své smějící se smajlíky-že Vel Satis je skvostem automobilové archhitektury. O pár řádků do toho zase pleteš praktičnost. Proč?
Musíš na to koukat z tý praktický stránky. Já si kupuju, co potřebuju, vyhovuje mi a ne módní výstřelky ze soutěže krásy. To dělaj hlupáci a mladý hoštapleři. Na to přijdeš až vyzraješ.
Trochu se divím, že člověk, který na to má, si odmítá rozšiřovat své obzory a raději zabředne u tvrdošíjné představy, že má to nejlepší a nikde jinde nic jiného neexistuje a hlavně nesmí existovat.
Jinak, srovnej design M-B R a Vel Satisu. Slátanina od M-B, kdy jeden prvek nesedí k druhému, viz přední světla (to je snad pokus o vtip), se proti jednolitému a dokonale promyšlenému avantgardnímu designu Vel Satisu rovnat nemůže. Tedy možná amíci to R-ko zvládnou, ale jim se designově líbí i Hummer 8-s
Jinak, srovnej design M-B R a Vel Satisu. Slátanina od M-B, kdy jeden prvek nesedí k druhému, viz přední světla (to je snad pokus o vtip), se proti jednolitému a dokonale promyšlenému avantgardnímu designu Vel Satisu rovnat nemůže. Tedy možná amíci to R-ko zvládnou, ale jim se designově líbí i Hummer 8-s
Zkus si představit, že BMW prodá ročně 1000 pětkových, trojkovým a třista sedmičkových BMW.
Co se stane? BMW půjde do kytek, protože jednička to nespasí.
Cose stane, když Renault prodá 1000 Vel Satisů ročně? Nic. Nic, protože prodá další statisíce Clií, Meganů, Scéniců atd.
Srovnávat prodeje pětek s Vel Satisy je docela argumentace pro smích, ale budiž 😉
Co se stane? BMW půjde do kytek, protože jednička to nespasí.
Cose stane, když Renault prodá 1000 Vel Satisů ročně? Nic. Nic, protože prodá další statisíce Clií, Meganů, Scéniců atd.
Srovnávat prodeje pětek s Vel Satisy je docela argumentace pro smích, ale budiž 😉
K té sedmě bych se nerad vyjadřoval. Jako malý jsem rodičům sliboval, že nebudu mluvit sprostě... >😁 😉
Pro dnešek se budu loučit, ale zítra můžeme pokračovat v diskuzi.
Pro dnešek se budu loučit, ale zítra můžeme pokračovat v diskuzi.
Máš recht. Když vidim tu novou sedmu, nebo X5 a nedej bože trojku v kupé, tak by se měl BMW u Rendla učit >😁
S tím znakem máš pravdu, ale to je tak vše. Krabice bez vkusu mají štítek made in Germany. Renault byl před pár lety ještě považován za krále módy(Modely Avantime, Vel Satis, Mégane II, Laguna II, jakožto ztělesnění moderny, Espace IV jako snad první společensky přijatelné MPV...)
Ale nic proti, mi, příznivci avantgardy bychom měli být k ostatním ohleduplní. Ne každý dozrál na takový vkus... 😉
Ale nic proti, mi, příznivci avantgardy bychom měli být k ostatním ohleduplní. Ne každý dozrál na takový vkus... 😉
Každopádně si Renault už nemůže dovolit žádný excesy, což je dobře. Kdo se na ty krabice bez vkusu má koukat. Ten znak je snad na tom nejzajímavější, ale jen u nás... 😉
...protože Avantime a Vel Satis jsou vozy pro specifickou skupinu lidí, ale to asi Baworista nepochopí...
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Stačí se na ní chvilku dívat a možná ji příjdeš na chuť. I když je pravda, že zezačátku mě trochu překvapila, ale časem se vše urovnalo... 😉
Taky se těším na Egeus, ale jsem zvědavý na nový Vel Satis. Doufám, že Renault nezapomněl na to, v čem vynikal. Ve futurismu...
I když Patrick le Quement prohlásil, že nový Mégane bude poslední model období konsolidace. Další model by měl být více v duchu Avantime a Vel Satis. Uvidíme...
Pevně doufám, že nový Vel Satis bude ve stylu bohyně Nepty... 😉
I když Patrick le Quement prohlásil, že nový Mégane bude poslední model období konsolidace. Další model by měl být více v duchu Avantime a Vel Satis. Uvidíme...
Pevně doufám, že nový Vel Satis bude ve stylu bohyně Nepty... 😉
Mégane 5dv. a 3dv. budou představeny ještě letos, sedan, kombi a coupé příští rok. Scénic a kabroš pak ještě o rok později...
No já mám tedy raději liftback, když totiž srovnám krásku Grantoure II s tou otylou trojkou, tak to raději liftback, který vypadá zezzadu aspoň lehce...
Ale počkajtie na facelift! 8-s
Jinak celoevroppské prodeje až taková katastrofa nejsou... No uvidíme, GTI by to nazval jako správný růst, protože auto mám mít v čase přece stoupající křivku prodeje, velký zájem na začátku přece nesvědčí o úspěchu >😁
Ale počkajtie na facelift! 8-s
Jinak celoevroppské prodeje až taková katastrofa nejsou... No uvidíme, GTI by to nazval jako správný růst, protože auto mám mít v čase přece stoupající křivku prodeje, velký zájem na začátku přece nesvědčí o úspěchu >😁
Není to tak dávno, co byly tvary Laguny vyzdvihovány jako vzor ostatním automobilkám. Děsím se, až stejným designem shodí i Mégane... 😒
Kombik by ještě jakž takž ale ted liftback je vážně nepovedenej. Jak kupé, tak lift i kombi však mají jedno společné - otřesný předek...
Zdravím páni. Neviete mi prosím niekto povedať niečo bližšie o uvedení mégane coupé? Som niekde čítal že by ju mali dať do predaja. ďakujem
Bola by to škoda keby neprišla náhrada za taký Vel Satis,alebo Escape sú to velmi pohladné autá.