Novinky
Ten modýlek na mě dělá dojem, že to auto zase trochu narosto do délky. Už teď je hatch delší než trojkové BMW, jaký je cíl? Udělat Mazdu 3 s rozměry Mondea? Ale jinak to vypadá dobře, vybroušení a přiostření designu stávájící trojky. Akorát ta tlama v nárazníku je taková podivná, ale je to jen modýlek... 😄
Nebude mi vobec vadit, ak trosku narastie do dlzky/sirky, ak zaroven zhodi par kilogramov. Mazda je mi v tomto ohlade obzvlast sympaticka: ako u M2, tak aj u M6 po facelifte "schudli". To je v tychto casoch velmi zriedkave. Dufam ze M3 pojde podobnou cestou...
Presne tak, sice mozna bude vetsi (ikdyz takoveho dojmu muzou designeri zamerne dosahnout ruznymi "figly", aby auto bylo pritazlivejsi...), ale vsadim svoje boty, ze bude lehci, nebo stejne lehke, jako predchozi model.
Co se tyce designu, jde o subjektivni vec, nicmene Mazda 3 sedan mi prijde jako nejhezci auto ve sve tride, hned za ni Focus sedan (nedocenene auto, rekl bych...). Petidveraky nemam v lasce! 😉 Co se tyce Ceedu, tak bych podotknul, ze tridverak je sice hodne povedeny po strance designu, ale doslova klame telem, coz se mi hnusi, protoze auto co ma agresivni look a je to pritom to nejmin sportovni nacini ve sve tride, to je divne... :no:
Co se tyce designu, jde o subjektivni vec, nicmene Mazda 3 sedan mi prijde jako nejhezci auto ve sve tride, hned za ni Focus sedan (nedocenene auto, rekl bych...). Petidveraky nemam v lasce! 😉 Co se tyce Ceedu, tak bych podotknul, ze tridverak je sice hodne povedeny po strance designu, ale doslova klame telem, coz se mi hnusi, protoze auto co ma agresivni look a je to pritom to nejmin sportovni nacini ve sve tride, to je divne... :no:
No tak nějak jsi opomněl Civic Sedan. 😉 Na ten, co se aerodynamické čistoty týče, nemá vůbec nikdo, vše ostatní vypadá jako o generaci starší. Akorát to kazí ta divná maska chladiče a zadní lampy, ale proporčně a stylisticky Civic dle mého názoru jasně vede. Na druhé místo bych dal lancera, na třetí Jettu a teprve bramborovou medaili pro M3. A Focus - kams dal oči? 😉
po akom facelifte? M2 aj M6 su snad nove modely.
Na "schudnutie" M2 a M6 su rozne nazory, M2 je vyrazne mensia a u M6 to z daleka tak neplati pre vsetky motorizacie a vybavy.. Rozhodne ale sa snazia ist tou cestou znizovania vahy a to je fajn
Na "schudnutie" M2 a M6 su rozne nazory, M2 je vyrazne mensia a u M6 to z daleka tak neplati pre vsetky motorizacie a vybavy.. Rozhodne ale sa snazia ist tou cestou znizovania vahy a to je fajn
:no:
Aby jsi nemel brzo natekly rypak ty :yes: >😁
Bojovník pre Ford company je tu >😁 :no:
G.VI je fakt :yes: :yes: i Kia vypada uz lepe. >😁
No když vidím ty novinky - ať už facelift Focusu nebo G6, Clio Grandtour nebo teď tu Mazdu 3 tak si říkám že jednou budem vzpomínat že ta Kia Ceed bylo tak nádherný auto ;-\ 8-s
Facelift Focusu se vyrovna skoro kvalitou designu Focus 99. Asi mame kazdy jiny vkus.
Kia Ceed a nadherny auto ... jak pro koho >😁
Kia Ceed a nadherny auto ... jak pro koho >😁
Asi jo. Aktuální facelift posunul Focus z dozvuků New Edge kamsi do oteklýho neurčita... Kia Ceed není nádherná ale od té doby hezčí hatchback nikdo nepředstavil :no:
Přesněji řečeno, Focus2 po FL se posunul směrem ke "kinetickému" designu, protože toto spojení se u Forda skolňuje,časuje,omílá,zdůrazňuje,derivuj… jsme z toho celí kinetičtí. Ještě že to není kinematický design, to třeba příště.Tímhle mne dostávají(tj. bavím se),protože si pamatuji na slávu kolem "New Edge" designu,představili na Mondialu v 98 Focuse-obrovská sláva,dnes a denně psali New Edge...a najednou kinetické....ale jo, co by jinak psali a povídali managéři na autosalonech a novinářských prezentacích?
Ano se hlavne chce na tu kinetiku podivat i nazivo, a na zivo je to rozhodne povedene Mondeo, krasna Kuga, Focus 08, S-MAX. :yes😒br />
Od New Edge ke kinetice je logicky vyvoj prece nikdo neceka u Fordu design 20 let stejny. Od toho jsou konzervativni usedle znacky to EU Ford uplne neni a ani nebyl :yes😒br />
Co by jinak psali a povídali managéři na autosalonech a novinářských prezentacích?
Mrkni co pisu u Golfu misto generace facelift. A porad to same, nuda.
A u Fordu je facelift skoro na urovni generace >😁 :yes:
Od New Edge ke kinetice je logicky vyvoj prece nikdo neceka u Fordu design 20 let stejny. Od toho jsou konzervativni usedle znacky to EU Ford uplne neni a ani nebyl :yes😒br />
Co by jinak psali a povídali managéři na autosalonech a novinářských prezentacích?
Mrkni co pisu u Golfu misto generace facelift. A porad to same, nuda.
A u Fordu je facelift skoro na urovni generace >😁 :yes:
Nikdo nepředstavil >😁 >😁
Tak se podivej na Focus ST 08 nebo Focus RS 09
[odkaz]
[odkaz] :yes😒br />
Rozhodne nejhezci hatchback na trhu.
Tak se podivej na Focus ST 08 nebo Focus RS 09
[odkaz]
[odkaz] :yes😒br />
Rozhodne nejhezci hatchback na trhu.
Asi máme fakt úplně jinej vkus. Mně facelift Focusu přijde usedlej, konzeravtivní a velmi neaktuální. V tomto konkrétním případě to teda rozbíjí trochu ty sportovní plasty ale u toho oranžovýho je zase hezky vidět jak spolu nesedí novej předek a starej zadek.
Oh,tak to je dosť....tragické 😄
Ked niekto napiše, že od G.VI vyzera lepšie,prisaham že spadnem zo stoličky >😁
Ked niekto napiše, že od G.VI vyzera lepšie,prisaham že spadnem zo stoličky >😁
Na to si musis pozriet, kym namiesto modelu/skice uvidis realny voz. Ale uz teraz mozem povedat svoj nazor, ze facelifty Mazdy2 a Mazdy6 su celkom vydarene. G.VI nekomentujem, este som ho v reale nevidel...
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
To, na co sa pozeras nie je auto, ale pracovny model, ktory ma z roznych dovodov zamerne skreslene proporcie, tema bola niekolkokrat prezuta na zahranicnych spravodajskych serveroch. A k tomu tvojmu dalsiemu prispevku o vkuse.... dizajn aut koncernu VW bol vzdy nekonecne naivny, nikoho neurazajuci. Su to priemerne auta pre priemernych ludi, ktori nevedia.
Mazda je maloseriovy vyrobca, ktoreho auta su vzdy na spicke vsetkych tried, v ktorych ma zastupenie. Fordu dodava vacsinu stvorvalcov, to co ma nalepku Duratec je v skutocnosti motor Mazda MZR. Podvozok pre Focus/Volv👋Mazdu3 vyvinula Mazda.
Od VW by som vzhladom na velkost ocakaval vyrazne viac. Ale na to jednoducho nema.
Mazda je maloseriovy vyrobca, ktoreho auta su vzdy na spicke vsetkych tried, v ktorych ma zastupenie. Fordu dodava vacsinu stvorvalcov, to co ma nalepku Duratec je v skutocnosti motor Mazda MZR. Podvozok pre Focus/Volv👋Mazdu3 vyvinula Mazda.
Od VW by som vzhladom na velkost ocakaval vyrazne viac. Ale na to jednoducho nema.
tak teda pisu...VW golf IV je O HODNE hezci...a to myslim naprosto vazne.... 😄
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Kolik mas dioptrii jak 4 a ty asi 30 nebo 40? >😁 >😁 >😁 :no:
prečitaj si to ešte raz, teraz však pomaly....možno ti dojde čo som chcel povedať
A maš tam preklep : Golf VI a nie IV
A maš tam preklep : Golf VI a nie IV
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Hlavne ze ty ho s Ceed a Golfem mas >😁 To se hned pozna 8-s >😁 :no:
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Vkus je vec subjektívna a každý ho môže mať iný. Čo myslíš?
:no: :no: :no:
No ja nevim, ale muj bratranec co ma Pasika, si sednul nedavno do moji nove Mazdy 6. Bez vahani priznal, ze dnes by radsi koupil tu Mazdu. Ja si sednul zase do jeho Pasika a ten hnus v interieru nelze ani popsat. Dost na me pusobil nudne a usedle. O vnejsim designu ani nemluvim. A po svezeni jeste dodal, ze by podvozek bral vsemi deseti. VW je jen nafouknuta bublina a toho Ceeda bych si koupil radsi nez Golfa (nejnudnejsi predrazene auto na trhu).
Jinak ten model nove M3 nevypada spatne, i kdyz jsem ocekaval neco razantnejsiho ve zmene designu. Ale je to model a realita bude trosku jina.
Jinak ten model nove M3 nevypada spatne, i kdyz jsem ocekaval neco razantnejsiho ve zmene designu. Ale je to model a realita bude trosku jina.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Co se tyka M6 a Pasatu, tak to potvrdil i jeho majitel (bratranec), ze v M6 je hezci. A netvrdim, ze ma M6 svetovy interier, jen je hezci nez u Pasika (pocitove).Golf je predrazeny. Nic nenabizi a je drahy. Me se Ceed libi za ty penize rozhodne vic. Ale zaslepenemu VWfilovi to nikdo nevysvetli. Mimochodem muj bratranec jina auta nez od VW nekupuje, a proto jeho priznani ze by dnes sel do M6 beru jako jeji oceneni.
To sa bežne takto v "predpremiére" dostávajú na verejnosť utajované veci? Veď je to blbosť už z počutia. Jediné, čo môže tento model obsahovať, sú základné typické rysy, chránené známkou. Skutočný model bude výrazne, výrazne krajší, pri zachovaní typických prvkov budú všetci pozerať na novú Mazdu 3 s otvorenými ústami. Prezentovaná podoba by sa nehodila ani na "angličák".
Nejlepší je, jak se vždycky u Mazdy a především Toyoty u nových modelů píše, jaký to bude převrat v designu, že se na tom usilovně pracovalo, že to bude vyzařovat emoce......a půl roku po uvedení jsou kritizovány za nudný design >😒] Např. Toyota Auris, trochu i Mazda 3..
Nevím, proč tu děláte závěry z nějakého modelu... Nová Mazda 3 si odnese z tohoto konceptu jen některé designové prvky a dejme tomu boční siluetu. Já bych si počkal s hodnocením až na reálné fotky... 😉
(NPO Network je sieť národných patentových úradov. Úlohou NPO Network je v počiatočnej fáze prostredníctvom vlastnej webstránky poskytovať informácie o predmetoch, legislatíve, poplatkoch, konaní v oblasti priemyselného vlastníctva, produktoch a službách, databázach, atď. jednotlivých národných úradov a neskôr poskytovať aj cenovo dostupné služby pre malých a stredných podnikateľov, univerzity a vedecko-výskumné organizácie. Webstránka NPO Network [odkaz] bola oficiálne sprístupnená pre verejnosť v novembri 2006. Je členená na dve úrovne - prvá obsahuje informácie zamerané na pozdvihnutie povedomia o oblasti priemyselných práv a interaktívnu nápovedu na rozličné témy z tejto oblasti ("You have an idea…"). Druhá obsahuje informácie o predmetoch priemyselného vlastníctva, konaní, atď. z jednotlivých členských národných úradov, EPO a OHIM ("You want to protect your idea…"). Súčasťou webstránky je aj tzv. extranet, ktorý slúži na vnútornú komunikáciu medzi kontaktnými osobami národných úradov, ktoré sú zodpovedné aj za dopĺňanie a aktualizovanie obsahu stránok, týkajúcich sa priemyselných práv v ich krajine.)